کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

آقای سیدحسن! به کجا...؟

آقای سیدحسن خمینی! ملاک ما غیرت است،نه خون،نه نسبت. 

 

 امروز در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) ،مردم بابصیرت ما،مزدتان را دادند و نگذاشتند که صحبت کنید،زیرا :  

 

 

 

 

غیرت!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟.........  

 مردم بابصیرتی را که اجازه صحبت به شما ندادند،گروه اندک نامیدید! اندک نیستیم ،ما همان 25میلیون و نه 13 میلیون که حتی بیشتریم : 25 میلیون + چند میلیون از خواب بیدار شده...... 

 کدام را باور کنیم : قسم حضرت عباس یا..؟... اما ما باور نمیکنیم،چون بصیرت داریم. هر که از خط رهبری خارج شد.....از میان ملت بابصیرت طرد میشود. 

 هنوز یادمان نرفته که در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری ،حضور نداشتید و به بهانه هایی ایران را ترک کردید.  

هنوز یادمان نرفته که سال گذشته رنج سفر به جان خریدید ! و مشرف شدید به حضور" سید حسن نصرالله " تا او را با خود همراه کنید که تورو خدا بیا و از موسوی حمایت کن!!!واعجبا!!! از شاگرد خلف امام خمینی و امام خامنه ای ،انتظار پیروی از کفر و نفاق را داشتید؟!  

اگر سید حسن نصرالله؛بصیرت نداشت که سیدحسن نصرالله نمیشد؛میشد ........؟  

 

  

 هنوز یادمان نرفته که به دیدار خانواده های مجریان کودتای مخملی رفتید و همدردی کردید با آنان. 

هنوز یادمان نرفته که خاطیان روز عاشورا را محکوم نکردید.

ما ایرانیان بابصیرت شما را دعوت میکنیم به اینکه وصیت نامه امام و حاج احمد آقا را بخوانید!  

حاج احمدآقا فرموده اند: 

 " امروز همه ما باید متحدتر،محکم تر و قاطع تر پشت سر رهبری باشیم و نگذاریم که رهبرمان احساس تنهایی کند همانطور که نگذاشتید امام خمینی احساس تنهایی کند.اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است. " 

 و اکنون شما حامی و دوستدار دشمنان امام خامنه ای و ملت بابصیرت شده اید. 

هنوز یادمان نرفته در قضیه اهانت به عکس حضرت روح الله ،ما خون گریه کردیم و موضع شما این بود که اتفاقی نیفتاده.  

 آیا امام(ره)، خانواده خود را از دخالت در بازیهای سیاسی منع نکردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما پرورش یافته پدر خانم گرامی و نیز پدر خانم برادر گرامیتان میباشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

به آغوش ملت بازگردید.مبادا به سرنوشت پسرعمویتان دچار شوید؟ خطر بیخ گوشتان است.پسرعمویتان سیدحسین که به حرف امام گوش نکرد،به ورطه عمیق ارتداد افتاد. شما خطی غیر از امام و پدرتان برگزیده اید،خطر را احساس کنید.مردم با شعارهایشان این خطر را به شما گوشزد کردند:  

ای یادگار امام،رهبر ما خامنه ای والسلام/ 

بصیرت حاج احمد،هدیه به بستگانش/  

مرگ بر موسوی/ 

مرگ بر ضدولایت فقیه/ 

و بارها مردم خطاب به شما فریاد زدند : بصیرت،بصیرت.... 

 

بله!سیدحسن!مردم بیدارند. 

 

   

 ما وفادار میمانیم .....  

ما بسیجی میمانیم..... 

ما سرباز خامنه ای میمانیم..... 

 

 سرباز خامنه ای ام. 

 

 

   

 

بسیجیم و به امید ظهور پنجره ام، 

 بازمانده نسل هزار حنجره ام، 

 هنوز عهد و مرامی که داشتم،دارم، 

 و جان نیمه تمامی که داشتم دارم، 

 به همرهان که جفا میکنند میگویم، 

 اگر چه گفته ام اکنون بلند میگویم،  

که تا به چشمه نور حیات روزنه ایست، 

 تمام بود و نبودم فدای خامنه ایست.  

 

 یا مهدی زهرا 

 

لطفا مطلب{آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم}رو بخونید.خیلی مهمه.(۲پست قبلی)

نظرات 15 + ارسال نظر
ستاره سهیل شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

همسنگر جان سلام[گل].خدا قوت .خوشم میاد همیشه به روزی.[لبخند].یا علی

سلام .امتحان مگه نداری ؟همش تو اینترنتی؟
بازم منتظرتون هستم.
راستی چی میخونید؟
با اون عکسهای وبلاگت منو هوایی کردی!یاد دوران کارشناسی دانشگاه علامه!جوونی کجایی؟

انتظار شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ http://kalaghperes.blogfa.com

سعی کنید تیمتونو قوی تر کنید.برا ابتدای کار خوبه.

سلام همسنگر.
من تنهایی مینویسم.تیم ندارم.
سعی میکنم copy،paste نکنم.خودم بنویسم.تازه کار هم نیستم.کار در وبلاگ رو تازه شروع کردم.به هر حال اگر ضعفی میبینید ،به بزرگواریتان ببخشید.

کرمی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام همسنگر بسجی
ببخشید از اینکه دیر بهتون سر زدم
راستش خیلی درگیر پایان نامه شدم. بالاخره شما خودتون این مراحل رو طی کردید و امیدوارم منو ببخشید.
خیلی خوشحال شدم .خیلی عالیه.
یا علی

و سلام همسنگر.
لطف دارید.
شرمنده به جا نمیارم.ای کاش آدرس وبلاگتونو میذاشتید یا خودتونو واضح تر معرفی میکردید.
یاعلی.

سید مهدی سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.solokegomnami.blogfa.com

با سلام و احترام ...
ای فکر و اندیشه ام .... گواهی بده که چقدر ما ه های قبل از انتخابات دهم نگران بودیم
که خدایا ... چه خواهد شد ؟؟ که خواهد آمد ؟؟ ریس جمهور کشور اسلامی که خواهد شد ؟؟
گواهی بده ... که قول دادیم به خودمان که تلاش کنیم که حق را بشناسیم تا اهلش را پیدا کنیم
و شخصیت ها را با حق بسنجیم ... نه حق را با شخصیت ها ....

خوشحال می شویم ..... شاهد حضور زیبا و ارزشمند شما باشیم ....

سلام همسنگر.
سپاسگزارم از تشریف فرماییتون به وبلاگم.
از یکی از دوستان امام خامنه ای شنیدم که چندین سال پیش وقتی عده ای دلسوز نسبت به آینده انقلاب در محضر ایشان اظهار نگرانی میکنند،آقا میفرمایند: تا من زنده ام نگران هیچ چیزی نباشید.

وباز هم 100البته ،تکلیف ما سنگین است و سنگین است و سنگین.....
رب اشرح لی صدری....

خودم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://gachsaran89.blogfa.com

سلام همسنگر جان.من از وب ستاره سهیل با وبلاگ شما آشنا شدم.خیلی خوشحال شدم که سر زدی.حتما وقتی رفتم گچساران در مورد آثار باستانی شهرمون اطلاعات بدست میارم.هم برای شما و هم برای خودم چون هیچی در موردش نمی دونم.
منتظر آپ جدیدتون هستم

سلام همسنگر نسل سومی.
آپ جدید!!!!
گچساران=۲گنبدان.راجع به بنای ۲گنبدان و نفت گچساران و ...مطلب میخوام لطفا.هر چی که به درد باستان شناسی بخوره.

ستاره سهیل چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://ghabehayahu90.blogfa.com

سلام همسنگر من.
۲روز بود هرچقدر وبلاگتونوsearch میکردم،پیدا نمیشد.چرا؟ کم مونده بود سکته کنم[ناراحت]

سلام همسنگر نسل سومی.(فکر کنم خودم تقریبا با یه خورده تخفیف، نسل دومیم)
مگه امتحان نداری دانشجوی دانشگاه علامه که دنبال وب من میگردی؟
از روی آدرس وبلاگ برید راحت تره.
نگفتید رشتتون چیه؟کی وبمو بهتون معرفی کرده؟
خیلی خوشحال میشم که هم دانشگاهیهای جدید دانشگاه قدیمم بهم سر میزنن.(چی گفتم!!!!)یه جوری جمله رو هضمش کن.

فهیمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام ایکاش سید حسن می دانست بغض مردم در مشتهای گره کردشان شکست وقتی دیدند نوه امام دوش به دوش مخالفان دیانت ولایت وامامت نشسته وبه انان لبخند دوستی میزند
قلبشان شکست ولب به ناله گشودند که ما اهل کوفه نیستیم ...شاید سید حسن به یاد بیاورد...

ای کاش.....

هادی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.yaraneasemani.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
بازم مثل همیشه عالی بود. کاملا درسته خون و نسبت ملاک خوب بودن نیست. ملاک تقوی، ولایت پذیری و اطاعت از رهبریست

اگر اشاره کند...

دلداده مهدی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://sarbazeagam.persianblog.ir

مردم همیشه نور خدا منجلی شود

درسینه ای که مملو مهر ولی شود

من افتخار می کنم آری خدا کند

جانم فدای حضرت سید علی شود
سلام با تبادل لینک موافقید؟

سلام همسنگر.
خواهش میکنم .اختیار با شماست و لطف شما که لینک بفرمایید.
ان شاالله بنده بعدا این کار را میکنم چون لیستی در دست تهیه دارم.

لاله های سرخ ابی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://22khordad89.blogfa.com

سلام وبتون عالیه به وب من هم سر بزنید خوشحال میشم

سلام همسنگر.
سر زدم.لطفا خوشحال بشید(شوخی).
ان شاالله محشور شوید با لاله های سرخ آبی.

یه متحجر پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://talatome-del.blogfa.com

سلام
.
.
عمری گذشت و یوسف ما پیرهن نداشت...

آری که پیرهن نه و حتی کفن نداشت...
.
.
.
....دعا....!

...دیگر هیچ...!

سلام.

محتاجیم.

پرستو پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام خاله

اینو نگفتی فرزند حق روح الله ...سید حسن نصرالله


وصیت حاج احمد ....پیروی از ولایت


کلی کیف کردم حسنی رو ضایع کردن تازه شب پیشش که میخواسته تو حرم صحبت کنه باز هم نذاشتن حرف بزنه...


به دلیل تجمع جزوات وکتب ناخوانده شده دیر به دیر میام ولی به یاد شما هستم

وعلیکم السلام پرستو خانم/
موفق باشید.

ارمیا جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام
خوب هستید؟
یکی از دوستان تذکر دادن که بیام وب ما. در صورتی که من همیشه میام و مثل گذشته از صحبتاتون و مطالبتون خیلی استفاده می کنم.
من یادم نرفته چقدر مدیون شما هستم ...
هنوز فرصت کامنت گذاشتن پیدا نکرده بودم چون که سرم خیلی شلوغه با ایم درس ها
دعا بفرمایید

و سلام همسنگر.
رسوام کردی!حالا ملت فکر میکنن من کیم!!!!!!!
ارمیا جان یه قدری تایپتو اصلاح کن.یعنی بادقت تایپ کن/
ممنون که سر میزنید.

محمدی نور دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ق.ظ http://mohammadinoor.blogsky.com/

سلام خدا قوت
ممنون که لینکم کردید

نواده روح الله سیدحسن نصر الله

یکی از شعاریهایی بود که اون روز مردم میدادند

رزمندگان اسلام دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.montaghem.blogsky.com

اگر توانستی ما را لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد