کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد فرشچیان :مردی از جنس وطن

استاد فرشچیان :مردی از جنس وطن 

 

  

روزی که طرح اولیه عصر عاشورا را زدم ،مادرم گفت بلند شو برو روضه،یک حرف حساب به گوشت بخورد.رفتم طبقه بالا انگار پروژکتوری روی تابلو افتاد.نمی دانم نور بود،عشق بود،اصلا حس خودم بود یا چیز دیگری،نمی دانم..هر چه بود طرح اولیه تابلو را زدم.

همسر استاد در توصیف آن روز می گوید: استاد آن تابلو را با اعتقاد عجیبی کشید.آن روز مادرشان گفت برویم روضه.من بردمشان روضه.وقتی برگشتیم ایشان گفتند شما رفتید زیارت عاشورا خواندید و من هم این تابلو را کشیدم.

وی در ادامه گفت:در یکی از نمایشگاههایی که توریستهای خارجی از کارهای استاد دیدن می کردند، یک خانم فرانسوی رو بروی این تابلو ایستاده و اشک میریخت.از او پرسیدم که چه درکی از این تابلو داری؟جواب داد:این تابلو،یک تراژدی مذهبی خیلی عمیق است.

استاد با وجود قیمت بسیار بالای تابلو و این که تابلو خریداران متموّل و بسیاری داشت تابلوی عصر عاشورا را به موزه حضرت امام رضا(ع) تقدیم کرد.(مصاحبه با استاد و همسرش از جهان نیوز درج شده) 


استاد فرشچیان مردی از جنس وطن است نه مثل آن یکی استاد از جنس بی.بی.سی و سی.ان.ان!! 

 

آقای شجریان!آیا در این وانفسایی که از هر سویی کشورمان مورد هجمه های دشمنان است،پیوستن به صف دشمنان این ملت،افتخار عنوان استادی را برای شما ابدی خواهد نمود؟؟!!  

گفتید که مردم ایران ۳۱ سال است که رنگ خوشی ندیده اند. 

آقای شجریان!حالا شما پیوسته اید به کسانی که عامل ناخوشیهای مردمند. 

آیا این ۳۱ سال همان ۳۱ سالی نیست که آثار شما را از صداو سیمایش پخش میکرد؟ایا همان ۳۱ سالی نیست که باعث نام آور شدن پسرتان در عرصه هنر شد؟آیا همان حکومت ۳۱ساله ای  نیست که به شما لقب استادی داد؟ آیا همان ۳۱ سالی نیست که در شهرهای مختلف کنسرت برگزار میکردید؟

آیا همان ۳۱ سالی نیست که نوای ربنای شما از صداو سیما در هر رمضانی،افتتاح سفره های افطارمان بود؟ 

 

آقای شجریان شما از جنس این ملتید.از آنها فاصله نگیرید. 

 

 

لطفا اولین پست این وبلاگ رو بخونید:آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم.خیلی مهمه.

نظرات 3 + ارسال نظر
وطنی جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

وطنم وطنم وطنم وطنم

محمدعلی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

مردی از جنس وطن.مردی از جنس ایران

مهدی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

برادر عزیز از یک مطرب از این بهتر بر نمی آید بگذار هرچه می خواهد بگوید او همان در دوران طاغوت زندگی می کند و تفکر خوانندگان آن چنانی را دارد

اولاً من برادر نیستم.
واقعاً متأسفم براتون با این دیدگاه و تفکراتتون.باز یکی پیدا شد در لباس مثلاً مذهبی؛ریشه همه چیزو زد.ای کاش ولایت پذیری یاد میگرفتید و از رهبرمون نوع برخورد با مسائل رو یاد می گرفتید .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد