کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

بانوی من،شهید مروه الشربینی

بانوی مظلوم من،شهید مروه الشربینی 

شهیده حجاب 

 

بانوی من!کجای بهشت،آرام گرفته ای؟  

 

مروه الشربینی

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 18 ضربه چاقو را چگونه تحمل کردی؟ 

در صف زنان بهشتی،بعد از کدامبنشان وارد بهشت خواهی شد؟ 

تو هم سرت بر دامان مادرمان،حضرت زهرا بود؟حتم دارم که مزار مادرمان را زیارت میکنی چون تو پیرو زهرایی. 

برایت در آلمان سالگرد گرفتند،همانها که تماشا کردند شهادتت را!!! 

حجاب چه مفهومی داشت که برایش جان سپردی؟ 

 

بانوی من! اسطوره من! الگوی من! صبح ظهور نزدیک است،آن روز ،روز انتقام خون توست.....  

 

بانوی مظلوم من! آنجا که هستی،شهدای وطنم را می بینی؟همانها که سیاهی حجاب من را برتر از سرخی خونشان میدانند؟.بانوی من تو کیستی که هم سیاهی حجاب

داری و هم سرخی خون؟؟ 

  

بانوی شهید من! بانوی مظلوم من! صبح ظهور نزدیک است........ 

شهید مظلوم حجاب: مروه الشربینی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

درود بر شما

[ بدون نام ] دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://shahidabdi.blogfa.com

عرصه‌ی فرهنگ عرصه‌ی جهاد است
مقام عظمی ولایت.حفظه الله

سلام به شما
ممنون.شما هم جز دوستان ما لینک شدین. با ولایت تا شهادت

مرتضی دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ http://yadeshahidan.blogfa.com

سلام

از اینکه به شهدا سر زدید ممنونم

رمان مخالفت و ستیز با حق و اهل حق، عهدی ازلی است که با ورق خوردن هر صفحه آن، عظمتی ژرف گون و صفایی روشنی بخش به اهل خرد می بخشد ... باشد که پند گیریم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد