کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

بسیجی شهید محمد گلدوی: واژه ای به وسعت شهدا

بسیجی شهید محمد گلدوی:واژه ای به وسعت شهدا  

 

  

بازهم آن که باید بمیرد بسیجی است. 

بازهم آن که باید کشته شود بسیجی است. 

بازهم آن که باید خونش ریخته شود بسیجی است. 

بازهم آن که باید ایثار کند بسیجی است. 

بازهم آن که باید فداکاری کند بسیجی است. 

بازهم آن که باید برود تا بمانیم بسیجی است. 

بازهم آن که باید تکه تکه شود بسیجی است. 

بازهم آن که باید در خون بغلطد بسیجی است. 

بازهم آن که باید مظلوم واقع شود بسیجی است. 

بازهم آن که باید قربانی شود بسیجی است. 

بازهم آن که باید فدا شود بسیجی است. 

بازهم آن که  مورد هجمه ها و اتهامات دشمن است بسیجی است. 

بسیجی را مولا،علی است.علی هم مظلوم بود. 

   

در حادثه تروریستی انفجار در نزدیکی مسجد جامع زاهدان،بسیجی شهید محمد گلدوی که از مراقبین امنیت مسجد بوده متوجه تروریست انتحاری میشود که قصد ورود به مسجد را داشته،شهید محمد گلدوی همانند رزمندگان دوران جنگ که بخاطر دیگران روی مین و نارنجک میرفتند،تروریست مورد نظر را بغل میکند و با تلاش بسیار مانع ورودش به داخل مسجد میشود ودر این حین،آن تروریست ضامن انفجاری را میکشد و ....... 

با این فداکاری شهید محمد گلدوی حداقل ،جان ۱۵۰ نفر حفظ میشود. 

  

   

کدام مکتب اینچنین انسانی می سازد؟مکتب حسین(ع).مکتب شهدا.مکتب بسیج که چنین،نازنین،انسانهایی را زیاد به خود دیده است.   

 

 بابای شهیدم...........

  

آی مردم ایران زمین! تمام آسایشمان را مدیون نیاسودن محمد و محمدها هستیم.نه فقط در زاهدان که در جای جای ایران،فرزندان محمد و محمدهای بسیجی یتیم میشوند تا فرزندان ما آرام بخوابند.پدر محمد و محمدهای بسیجی داغ میبینند،مادرانشان می سوزند و همسرانشان خون گریه میکنند تا مبادا ما پریشان شویم. 

  

 

   

 

کدام بی انصافی این چنین فرزندانی و سربازانی را آماج تهمتها قرار میدهد؟کدام بی انصافی این مکتب را به انتقاد میگیرد؟ 

دشمن،محمد و مکتبش را خوب شناخته و برای بدنام کردنش آستین بالا زده است.  

مبادا روی لاله پا گذاریم!مبادا سربازان گمنام وطن را  که برای امنیت ما،ناامنی را به جان میخرند به جای دشمن بگیریم! مبادا اشک مادران و همسران  محمد و محمدها را بعد از شهادتشان موجب شویم! 

مراقب باشیم.  

 

محمد بسیجی! شهادتت مبارک.  

 

اما طاقت دیدن رنج دلبندانت را ندارم! 

می اندیشم به پدر پیرت.به همسر جوانت،به کودکان دلبندت. 

ما در آسایشیم.اما گویی عده ای قدر عافیت نمی دانند!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

 

نظرات 36 + ارسال نظر
سید مهدی یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.solokegomnami.blogfa.com/

با سلام و احترام و تشکر از دی وی دی هایتان
بسیار به دردم خورد و جواب خیلی از سوالات و شبهاتم را گرفتم ...
فقط یک سوال .... در مکتب صهیون و شیطان پرستان زمین شطرنجی نماد چیست ؟

سلام همسنگر.
زمین شطرنجی یعنی التقاط دنیا و آخرت که خود به معنای انکار آخرت است.

انسان یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

با سلام

ممنون از زحمتی که برای این مطلب کشیدید
خدا اجرتان را بدهد
ان شاء ا... که این شهید هم با شهدای کربلا محشور است.
چه انسانی! چه ایثاری! لطفا کمی فکر کنید .............
کدام یک از ماها میتوانیم یا شهامت چنین کاری را داریم ؟؟؟؟؟؟

یا صاحب الزمان ادرکنی
یا اباصالح کی کی کی می آیید ؟؟؟؟؟؟

علینقی یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://yaranemahdi.mihanblog.com

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
یا علی

سیدهمام یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

یالیتناکنامعه فنفوزفوزاعظیما - خوشابحالش - ایکاش ماهم همراه اومی بودیم تابه فوزعظیم شهادت نایل میشدیم . گروه ریگی معدوم خبیث حرامزاده ی تخم زنا فکروخیال میکند باکشتن هفت نفرشیعه واجب البهشت !!!! میشود . نمیدانندونمیفهمندکه آن دوتن که خودشان راانتحارکردند اکنون درعذاب محض ومطلق اند . مشتی جوان نفهم - بیسواد - احمق راخرکرده اندوازاین استحمار- بارخودراازآنان می کشند . خاک برسرآن دوجوان که عمرخودرافدای خیالات ریگی معدوم کردند . وازدنیاوتمام لذتهای حلال اش چشم ژوشیدندوعذاب ابدبی رابرای خودخریدند. اینان به آرزوی دنیاوی خودکه هماناکشتن چندنفرشیعه بودرسیدند ولی ماله فی الاخره من نصیب درآخرت هیچ بهره ندارند چراکه من قتل نفسابغیرنفس اوفسادفی الارض فکانماقتل الناس جمیعاهرکس دیگری رابکشدهماننداینست که تمام مردم راکشته است . خاک برسراحمقهای دنیاوآخرت باخته .

کبوتر حرم یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام همسنگر عزیز
واقعا اوج مظلومیت در وجود بچه های بسیج خلاصه میشه
همه جا آماج تهمت و توطئه سینه بسیجی هاست
روح این شهید عزیز شاد
خدا به بازماندگانش صبر بده
چند روزی هم بلاگفا در قسمت نظرات خوانندگان و مدیریت وبلاگ بازی در آورده بود و صفحات کلا بسته بود
این ایمیل منه
alirezahosein128@gmail.com
اگر موارد مشابه بوجود آمد از احوال وب و امورات خبر بگیرید
موفق باشید و در پناه حضرت
یا علی مدد

جواد یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

با سلام خدمت خواهر بسیجی:ببخشید با اومدنم وبلاگتون نجس کردم!نتونستم تو چشمه ریگی نظر بدم.
شما که روز 17 آذر تو دانشگاه بودی چطور همونایی که میگی اغتشاشگر با کارت الغدیر بودنو ندیدی که چه شعاری میدادند؟یادته خطاب به دانشجوها میگفتن:اگه بسیجی نبود صدام الان ... بود!جای این سه نقطه کلمه ای میگفتن که اگر چه رکیک نیست ولی از هزار فحش بدتره.
بعد حمله کردند و دانشجوها از جلوی مسجد و علوم فرار کردند جلوی پزشکی و وقتی گیر افتادند دانشجوها رو زدند.مگه من گفتم بسیجی ها کتک نخوردند؟من میگم هر دوش غلطه.
خواهر گرامی، مادر و دو خواهر و نامزد من چادری هستند.هیچ کدوم هم طرفدار احمدی نژاد نیستند.شما خیلی کلی نگاه میکنی.تمام مخالفان احمدی نژاد در نظر شما ضد دین و چادر و... هستند.
خیلی جالبه.رئیس دانشگاه و مسئولین کشته شدن دانشجوها در کوی دانشگاه رو تکذیب کردند در حالیکه یک بسیجی کشته شده.هر چند حرف شما برای من از مسئولین معتبرتره!
خدا تمام کشته های سال قبل رو بیامرزه چه بسیجی چه مخالفین.
حالا یک سوال:اگه مخالفین بسیجی ها رو زدند و کشتند و... پس چرا خودشون کشته شدند؟خدایی این از اون استدلال های مخصوص احمدی نژاد بود.
خواهر گرامی من دست تمام حزب اللهی های واقعی رو میبوسم!
نمیدونم چرا اینقدر ارباب ارباب میکنی؟من هیچ رهبر و اربابی ندارم!سعی میکنم رهبرم امام زمان باشه.من فقط یه منتقد هستم که هنوز جواب سوالاتم رو نگرفتم.
اینقدرم دوستاتون دوستاتون نکن.من تو سیاسیون دوستی ندارم.دوستان من اونایی بودن که تو کوی و کهریزک ضربه خوردند.
خواهر یه دروغی بگو که باورمون بشه.تو کوی با رمز یا زهرا و جانم فدای رهبر و ... بسیجی ها رو میزدند؟!!!البته اون وسط دانشجوهای بسیجی هم متاسفانه ضربه خوردند مثل همه دانشجوها.
روز عاشورا من هم تو ولی عصر بودم هم پارک لاله هم انقلاب اما نه رقصی دیدم نه حرمت شکنی.مثل شما یه چیزایی تو تلوزیون دیدم که سند معتبری برای من نیست.اگه هم افراد معدودی حرمت شکنی کردند من هم محکوم میکنم.اما اکثریت مردم که بر خلاف اخبار دروغ فارس و کیهان زیاد هم بودند حرمتی نشکستند.
من حقی در عالم سیاست نمیبینم هر چی دیدم باطل بوده.به خصوص اگه باطل در لباس دین باشه که دیگه هیچی!"و لا تلبسو الحق بالباطل و تکتمو الحق و انتم تعلمون"
امیدوارم روزی حق ظهور کنه.منم منتظرم.

سلام.
تو همون وبلاگ گفتم که چندین بار،تکرار شده ها رو تکرار نمیکنم.
میخوای بقیه شعار رو بگم؟ اگر بسیجی نبود،صدام مادرت بود.این شعار خطاب به اوناییه که مکتب بسیج رو زیر سوال میبرن.مرحوم ابوالفضل سپهر هم در شعرش گفته بود: مال و منالت که هیچ مادرتم میبردن...
پس جنابعالی خبر از وقایع جنگ نداری که اگر بسیجی نبود چه ها بر سر ناموسهای مردم می آمد که چه بسا در اوایل جنگ در روستاهای مرزی اتفاق افتاد.هم اکنون هم بسیجی حافظ امنیت است.وقتی دارن مکتبی رو که حافظ ولایت و نظامه میکوبن ،پاسخ واجبه.
اگر نمیدونید که ارباب کیه پس خیلی نا آگاهانه مجری اهداف شدید که ۱۰۰البته دشمن به ناآگاهان خیلی نیاز دارد.
اگر با خانواده چادری شما کاری نداشتند دلیل کلی نیست چون با من و موردهای فراوان دیگر بسیار این کار را کردند.واضح ترین چیزها رو انکار میکنید.
حرمت شکنی عاشورا رو ندیدی؟مشکل یا از چشماتونه یا از دیدگاهتون.
من شهدای اون روز رو هم دیدم و هم مصدومین رو.اون عده قلیل که میگی حرمت شکنی کردن،خودشون علنا میگن اینکارو کردیم شما چرا سنگ اونا رو به سینه میزنی؟
روز عاشورا اومده بودی چی بگی؟اگر موافق اون اعمال نیستی پس حواست باشه از کیا داری دفاع میکنی.بماند که حرمت شکنیها فراوان بود.خیمه امام حسین رو آتیش زدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حتما من اینکارو کردم! لابد!!!!!!!!!!!!!!!
انقدر دنبال اخباری،! تا حالا نشنیدی که یه سری از بچه های دانشگاه علامه طبق دستورات رسیده بهشون لباس بسیج پوشیده بودن و برنامه داشتن.البته نتونستن کاری بکنن چون با همکاری دوستان علامه ای من لو رفتن.اما امثال اونا وجود دارن و چون دشمن هر روشی رو امتحان میکنه و اگر وجود دشمن رو انکار میکنی که دیگه هیچی.........

طی الارض داری که روز عاشورا همه جا بودی؟؟؟!!!!

بازم یادت رفت که اعمال شما باعث شد که دشمنانی که سالها بود در لانه خزیده بودن، فرصت عمل پیدا کنن و بیان وسط.واقعا میتونی منافقین رو انکار کنی؟
من هرگز نگفتم که شماها کشتید.من از حقانیت بسیج دفاع کردم.
اما شما زدید و ویران کردید و کتک زدید و سوزاندید و در این بین فرجه فراهم شد برای اونایی که در اوایل دهه ۶۰ اتوبوسها رو با مسافراش آتیش میزدن،پاسدارها رو زنده سر میبریدن و اتو میکردن و .....خودشون میگن ما اینکاره ایم حالا تو چی میگی.نمیگذرن ازتون مادرای اون کشته شده هایی که تو و امثال تو سعی دارین بگین که همونا قاتل بودن و یا اصلا چنین کشته هایی وجود ندارن.
در حالی که ما میگیم که از سه طیف کشته شدن:۱-مخالف معمولی ۲- رهگذر عادی ۳- نیروهای بسیج و انتظامی که بیشترین گروه سومند.با اصرار آب تو آسیاب دشمن بریز و بگو که نه ...
بقیه چیزها رو هم تو اون وبلاگ گفتم .
اسم مصطفی غنیان رو نشنیدی که تو کوی کشته شد؟در پشت بام که
از ساختمونهای اطراف شلیک کرده بودن.ربطی به واقعه حمله به کوی نداره.
انشجوی عادی بسیجی بود اینو پدرش میگه.از نیروهای عامل بسیج نبود.
بسه دیگه توروخدا!افتضاح ترانه موسوی و توسلی و اون دختر فراری و...شهید سازی و ....یادمون نرفته......
دروغ ۱۷ آذرت واقعا برام مسخره است.اگر ما شما رو میزدیم که تیکه تیکمون میکردید.اتفاقات،همه اطراف مسجد و جلوی فنی و کمی هم دراصلی بود.
حق ار بین رفتنی نیست.بسیج همون مکتبیه که محمدگلدوی رو میسازه.
محض اطلاعتون بنده به صدا و سیما انتقاد دارم که جرا بیشتر نمیگه.من خودم منبع اطلاعاتم و از تلویزیون چیزی نمیگیرم.
چقدر غافلی که نمیدونی همه اینا برای مبارزه با اسلامه: احمدی نژاد و موسوی ابتدای کار بود.چی میگی؟هدف نظام ولایی ماست.

شما دست حزب اللهی واقعی رو نمیبوسی بلکه از روی پیکرش رد میشی با این فریب خوردنت.
راستی از ولایت چیزی نمیگی؟چون اعتقادی نداری .

این دیگه از اون حرفاست :{ رهبرم امام زمان باشه } تو داری دل نایب امام زمانو خون میکنی اونوقت امام زمان میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

ببین!من بودم که خیمه آتیش زدم.من بودم که .....نه یه چیز دیگه بهتره آدم تو روز روشن بگه : کو آفتاب؟؟؟؟

خیلی خوابی یا شایدم خودتو زدی به خواب.

کسی که واقعه عاشورای پارسالو انکار میکنه........
ادامه نده که بیفایده است.تکرار تکرار......

خدایا مارا آنی به خودمان وامگذار.

کربلایی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://karbalaey110.blogfa.com/

سلام

مفرست این گدا را به دری مگر شهادت
مخراین متاع جان رابه زری مگرشهادت
چهار سمت وسوی حرمت هزارسوگند
که به هیچ سمت وسویم مبری مگرشهادت
بنوازطفل جان را،ببرش به مکتب عشق
که درآن نباشدعلم وهنری مگرشهادت
زده ام به عمق دریای غریب زندگانی
نگرفته چشم دل را گهری مگرشهادت
"خبرشهادتم رابرسان درآن زمانی
که پراست عالم ازهرخبری مگرشهادت

[گل]اللهم عجل لولیک الفرج [گل]

کربلایی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ

لینک شدید

پایگاه دانلود ایران دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ق.ظ http://pmi313.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید به شما دوست گرامی
وبلاگ ما به مناسبت عید نیمه شعبان مسابقه ی پیامکی را تشکیل داده و تقریبا به همه جایزه داده میشود.

برای شرکت در مسابقه به وبلاگ ما رجوع کنید

[گل]منتظر حضور گرمتان هستیم

زهرا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://http://jmontazer.blogfa.com/



[گل][گل][گل]عید منتظر* بر منتظرین* واقعی مبارک باد...[گل][گل][گل]

بسم الله المنتظر


نیمه شعبان میلاد یوسف زهرا(س) مبارک باد

میلاد حضرت مهدی موعود(عج) را به خدمت تک تک عاشقان

مولا تبریک عرض می کنم


برای سلامتی و فرج امام زمان با هم می خوانیم .



اللهم عجل الولیک الفرج



اللهم کن لولیک الحجه بن الحسن صلواتک علیه و علی ابائه

فی هذه الساعه وفی کل ساعه ولیا و حافظا و قائدا و ناصراو

دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا

برحمتک یا ارحم الراحمین


اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

خداوندا نظر کن تا حقیقت آشکار شود

السلام علیک یا ابا صالح المهدی

[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سلام دوست خوب عیدت مبارک [گل][لبخند][گل]

جواد دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام.
شما میدونی ولی عصر و انقلاب و پارک لاله چقدره فاصلشون؟طی الارض نمیخواد که!
فقط میتونتم برای شما و افکارتون و دروغای شاخدارتون به خصوص راجع به ۱۷ آذر و عاشورا که از نزدیک دیدم تاسف بخورم.شنیدن کی بود مانند دیدن؟ادامه شعار این بود:؛صدام الان بابات بود؛میفهمی معنیشو؟
البته لازم نیست از وقتی به دنیا اومدمبگند فلانی نایب امام زمانه و منم تا آخر عمرم باور کنم!خوبه آدم یه کم عقلشو به کار بندازه.
ادامه بحث فایده ای نداره.
فی امان الله.

سلام.
بله ببخشید دقیق یادم نمونده بود.صدام الان بابات بود میگفتن.تو چرا ناراحتی؟اگر بسیجی نبود سر ناموس مردم خیلی بلاها می اومد.این هم یکی دیگه از افتخارات شماست که دوران جنگ رو هم زیر سوال ببری.
تاسفت ارزونی خودت.
باور نکن نایب امام زمان رو ! چون این قضیه علاوه بر عقل،عشق هم میخواد.....که شما از هر ۲ش، بی بهره ای.
خدا با موسوی و دلالهای انقلاب مخملی محشورت کنه.آخه خودتم دوست داری اینطوری بشه.ماهم دعا میکنیم.

کبوتر حرم دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام
بخاطر مشکلات بلاگفا کامنت برنامه بهشت زهرا س رو ندیدم
کاش برام ایمیل کرده بودی و من هم توفیق آمدن پیدا میکردم
عید سعید میلاد آقامون مبارکت باشه
ضمنا با افارد بی منطق هم بحث نکن
من خودم در تمام وقایع جامعه و تهران از سال ۱۳۷۱ تا الان حضور فعال داشته و شاهد زنده هستم
کوی دانشگاه که جای خود . روز عاشورا بنده در صحنه مستقیم دفاع حسینیان از فتنه یزیدیان بودم . کسانیکه یا حسین میگفتند و پرچم سیدالشهدا رو آتیش زدن
کسانیکه از این فتنه جو ها دفاع میکنن نطفه مشکل دار دارن
هیچ هم تعارف نداره
هرکس دوست داشت بیاد با من مناظره کنه
شما خودت و اذیت نکن آبجی
ریشه این سبز اموی و دار و دسته اش کنده میشه با دست توانای بسیجیان
یا علی مدد

سلام همسنگر.
بحث با جناب جواد به خاطر اینه که اینا اومدن تو وبلاگ یه فرد افغانی که نظر درستی راجع به وقایع سال گذشته داده،کلی چرت و پرت نوشتن.و اون آقای افغانی که مقیم کانادا هم هست از من خواسته بود به عنوان یک ایرانی جواب بدم.اونجا مفصلا حالشونو گرفتم و از حرصشون ،این جواده اومده تو وب من. چون دروغاشو بخصوص راجع به ۱۷ آذر دانشگاه تهران رو کردم.
و البته بنده تجربیات بسیار در مواجهه با این افراد دارم و سالهاست که در این عرصه می رزمیم.
همیشه در مناظره و مباحثه با من یکی کم میارن.
به هر حال ما شیرزن باید باشیم و از پس این افراد هم برمیایم.اذیت شدنی اگر هست برای همه ماست چون سنگر انقلاب ،زن و مرد نمیشناسه.
در پناه آقا و عیدتون مبارک.
مراسم زیارت عاشورا در جوار شهدای گمنام قطعه ۴۴ هر ۵شنبه ساعت ۵ برقرار هست.

بی قرار زهرا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://bigararezahra.blogfa.com

ارباب زمین، امیر مریخ، بیا
تا نخل ستم برکنی از بیخ بیا
از قول همه منتظران می گویم
ای پیرترین جوان تاریخ بیا


سلام عید مبارک.[گل]

خوش به حال شهدا

جواد سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

اول سلام.دوم تبریک میلاد موعود.
سوم:این هم یکی دیگه از دروغای شما.من کی جنگ رو زیر سوال بردم؟عمو و دایی من جانبازند و به جانبازیشون افتخار میکنند.حتی دنبال مدرک جانبازی هم نرفتند.البته عموی من همفکر شماست اما هیچ وقت دهنشو مثل دهن کثیف بعضیا باز نکرد که به امثال من بگه ؛نطفه شما مشکل داره؛!!!
این نطفه به قول تو مشکل دار از کسیه که سالها تو جبهه جنگیده و الان هم با منطق به شبهات من درباره جنگ پاسخ داده و منم قانع شدم.
تو میگی نطفه ما مشکل داره و بعضی همفکرای سیاسی من مال شما رو مشکل دار میدونن.وای به حال هر دو گروه!
واقعا ارزششو داره وقتی نمیتونی جواب منو بدی فحش بدی؟
خواهرم میشه بگید کجا کم آوردم؟
حرفای شما که همش ادعای بی عقلی و بی شعوری و بی حسی و بی همه چیزی منه!دریغ از حرف منطقی.

سلام.و تبریک از ماهم برای عید امام زمان.
خیلی عجیبه که شما علاقه خاصی داری که همه چیزو به خودت بگیری.کسی که بسیج رو زیر سوال میبره معنیش اینه که جنگ و ارزشها و حافظان امنیت و..رو به کل از ریشه میزنه.
شما تو همه عرصه های ارزشی هستی و ادعای همه رو داری اما تو عرصه فتنه قادر به تشخیص حقیقت نیستی!!!!!!تأمل بایدت.....
خیلیها دانبال مدرک جانبازی نرفتن.برای خیلیها درصد صفر تعیین شد و الان گلوهای شیمیاییشون به خس خس افتاده و قادر به تأمین هزینه هاشون نیستن.
شما اگر به دنبال رفع شبهات بودی خیلیها پاسخ گو بودن و پاسخ دادن اتفاقا اکثریتشون هم همین بچه های جنگند.
برای کسی که ولایت پذیری نداره،حقیقت عین ناحقیقته.....
چرا به جای دیگران سینه سپر میکنی؟اگر محکوم میکنی حرمت شکنی عاشورا رو و چنین اعمالی رو قبول نداری و از اونها مبرایی چرا دیگه بهت بر میخوره.
واقعا عجیبه که اعمال زشت رو محکوم میکنی اما از عاملان اون دفاع میکنی.
بله من هم میگم که کسانی که روز عاشورا اون وقاحتها رو به بار آوردن در روزی که حتی کافران و بت پرستان هندو هم عزادار امام حسینند دچار اون اعمال شدن: لقمه حرام خوردن و یا از حرام بدنیا اومدن و همون حرفی که امام حسین ع فرمودن که حرفهای من بر شما اثر نمیکنه چون لقمه حرام خوردید.و تاریخ بشریت و بخصوص تاریخ اسلام نشون داده که اکثر اونهایی که جلوی پیامبران و ائمه ایستادن حرام زاده بودند.آنها هم که جلوی امام زمان خواهند ایستاد در بینشان از این افراد هست.
دختران هرزه بدون حجاب که خیمه امام حسین آتیش میزدن و همراه دوست پسرای هرزه شون عزادار امام حسین رو لخت میکردن و در نماز ظهر عاشورا چادر ها رو کشیدن و آتیش زدن ؛ نامی جز حرام زاده میتوان بر آنها گذاشت.همونها فریاد میزدن اسلام تموم شد.....
دوست عزیز یه خورده خجالت بکش که داری از اینا حمایت میکنی و یا انکار میکنی.
کسی جنابعالی رو به این چیزها متهم نکرده.عین بچه هایی .البته این روش طیف شماست.شما که مبرایی نباید بهت بر بخوره.
هزار بار من هم میگم کسانی که روز عاشورا اون فجایع رو به بار آوردن و....و امیر حسام ذوالعلی مارو با چاقو تکه تکه کردن.....نطفه مشکل دار دارن.
دوست اون طیفی! فرافکنی از خصوصیات بارز طیف شماست.درستو خوب بلدی اما در مورد عوام جماعت کاربرد داره نه من و ما.
من یلی هستم در تودهنی زدن....اونایی که منو میشناسن میدونن ...و همهشون کم میارن .
و اما کم آوردن شما: انواع اقسام دروغهای بی شاخ و دم و باشاخ و دم ،کم آوردن نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اظهر من الشمسها را انکار کردن ،کم آوردن نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منطق؟؟؟شما؟؟؟ دروغ 17 آذرت،هر موقع یادم می افته این ضرب المثل یادم میاد:دروغگو کم حافظه میشه.آخه سایر همفکرهاتون این وقایع رو به گونه های مختلف دیگه ای مطرح میکنن.ببین بهشون بگید لااقل حرفشونو واحد کنن.

جواد سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ

بله شما اسم ما رو گذاشتید فتنه گر و... اما من قبول ندارم و بعد اون نسبت رو به فتنه گران میدید.منظورتون من فتنه گر نیستم؟
لقمه حرام خوردن جدا و حرامزاده بودن جدا.اگه به نظرت جعفر کذاب هم حرامزاده بوده برات طلب استغفار میکنم!
ببینم شما اون فضاحتها رو با چشم خودت دیدی؟کجای تهران این اتفاقات افتاده؟چرا من ندیدم؟البته شایدم عده ای این کار رو کردند و من هم محکوم کردم اما اکثریت معترضین این کار رو نکردند.دیگه در این مورد حرفی نزن چون از نزدیک چیزی ندیدی.
من دروغی نگفتم که کم آوردن باشه.هر چیزی دیدم میگم.اما تو چی؟تو چندتا از این تجمعات حضور داشتی؟چیزی رو با چشم خودت دیدی؟که البته اگرم میدیدی فرقی نمیکرد چون ۱۷ آذرم ادعا میکنی دیدی اما راجع به اون دروغ میگی.حاضرم بچه های بسیج دانشکده و حامیان ولایت رو باهاتون روبرو کنم تا بگند ۱۷ آذر چی شد.چرا تو حرفای شما این همه تناقضه؟تو میگی اتفاقی نیفتاده یا اگه افتاده بسیجی ها بیشترین ضربه رو خوردند.یکی از اعضای ارشد بسیج دانشکده میگه هر چی سر دانشجو ها آوردیم حقشون بوده!!!نباید سر و صدا میکردند.دکتر عمران زاده مسئول بسیج دانشکده جغرافیا این اتفاقات رو محکوم میکنه اما ادعا میکنه رهبر از این فجایع خبر نداره!بالاخره کدوم رو قبول کنیم؟باز به اون دوست بسیجیم که دروغ نمیگه و میگه حقتونه.من کاری به همفکرام ندارم.هرچی دیدم گفتم.
بله البته دروغگو کم حافظه میشه و شعارایی که روز ۱۷ آذر دادند یادش میره!!!نه؟

بازم که به خودت گرفتی....به من چه! صلاح مملکت خویش ....
ما پیامبر رو ندیدیم و امام زمان و...رو ندیدیم و میتونیم انکار کنیم.....!!!!
تو که بودی تو همه صحنه ها و هیچی ندیدی برای ما کفایت میکنه پی ببریم به بصیرت و چشمهای بسیار قویتون که از شدت قوی بودن دیگه نمی بینن.احتمالا همون مرض کوری و صمُ بکمُ عمیُ و هم لا یعقلون جاهلان آخرزمان است.
مبگی کجای تهران این اتفاقات افتاد؟همون جا که جنابعالی نبودی.چون تو پارک لاله و ولیعصر اون حوالی نبود.یه جاهایی هم بودی اما چشمات کور شدن.
قلیون بکشم یا خجالت؟خجالت خوردنیه یا پوشیدنی؟
اونا خودشون با وقاحت تمام میگن که چیکارن! تو یکی بدبخت شدی سپر اونا.
هر چی دروغ داری بگو این آخرین تقلاهای طیف شماست چون همش به در بسته خوردید.
حرفامو دقیق نخوندی!چی گفتم ؟ گفتم تاریخ بشریت و بخصوص تاریخ اسلام نشون داده که اکثر اونهایی که جلوی پیامبران و ائمه ایستادن حرام زاده بودند.آنها هم که جلوی امام زمان خواهند ایستاد در بینشان از این افراد هست.
و واقعا باید از شرم بری بمیری که میتونی اون کلمه رو کنار اسم ائمه بکار ببری.
تمام حرفات هم در مورد دانشگاه تهران همون توهمات از نوع موسویه.
من خودم از کله گنده های بسیجم.ما همچین حرفایی نزدیم.اونوقت تو میدونی چی شده!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قبلا هم از این حرفا زدی راجع به احمدی مقدم و ....شخصیتهای جدید میسازید با داستانهای جدید.اینطوری دیگه نگو احمدی مقدم بگو احمدی مقدم پریم و احمدی مقدم زگوند و .......
شماها زیاد چرت و پرت میگین !تو جواب آدم یاوه گویی که خیلی روده درازی میکنه میگن : خوب کاری کردم .
بگو دردم بسیج و بسیجیه !چشم دیدنشونو ندارم.دیگه چرا سناریوی دست هزارم مینویسی.
ببین! من بسیجیم .پیرو رهبرم و فدای دین و وطنم.خار چشم اونایی که به وطنم چپ نگاه کنن و یا قصد ضربه به نظامم و مکتب بسیجم داشته باشن.
اگه چشم دیدن مارو نداری .باید بگم تا کور شود هرآن که نتواند دید .
من هیچی یادم نرفته و شعار صدام رو خودم بارها تکرار کردم و کاملا تایید میکنم.
شعارهای شما رو نشنیدم چون انقدر زیاد بودیم و صدامون بلند بود که خزیدین تو فنی و صداتون به جایی نمی رسید.
لازم نیست حرف کسی رو قبول کنی همین که دربست عقلتو کرایه دادی به موسوی و اون شیخ ساده لوح و .....کفایت میکنه.
جالبه که اون خبرنگارایی که اونجا بودن که از طیف شما هم بینشون بود حتی یه کلمه و یه فیلم از گفته های شما ندارن و نگفتن.
اتحاد و هماهنگی ما بسیجیهاست که شما رو به سطوح آورده.
حتما از کسانی که ادعا میکنی از بچه های بسیجن و فلان و فلان گفتن، خواهم خواست که بیان و بگن. همینجا.
عجیبه که منو چرا نمیشناسی؟چون من اون روز تابلو بودم .یعنی با دیدن من و شجاعتهای از نوع بسیجی من،کلی چشم از حدقه دراومد و آی حرصتونو درآوردم.
ببین کوچولو برو مشقاتو بنویس.بیسواد بار میای ها!
سیاست و حقایق رو بسپار به اهلشون.
یه چشم پزشک هم برو ببین چشات چشونه من که میگم باباغوری دارن.آره مادر!باباغوریه!بمیری موسوی که با حرفات و اعمالت بچه هامونو به درد و مرض مبتلا کردی.الهی باباغوری بگیری که بچم ،چشم باباغوری شد/ ...
اما نه!پیش یه عالم بزرگ برو و طریق استغفار یاد بگیر.
لابد دو ساعت میخوای بیای و بگی که من ادب ندارم.آره من ادب ندارم چون با بی ادب جماعت که نه بلکه با دروغگوها و فتنه گران قهار مواجهم.با حامیان قاتلان جوانهای بی گناه تکه تکه شده زیر ضربات چاقو مواجهم.با حامیان حرمت شکنان عاشورا مواجهم.با کسانی که آب در آسیاب بی بی سی و منافقین و دشمنان قسم خورده وطنم میریزند.با کسانی که وقتی به بن بست رسیدند دروغگویی و انکار پیش میگیرند مثل موسوی چیزشان.حیف ادب!

چماق به دستها چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ق.ظ http://http:/bineshoneha.pelakfa.com

زمان بازرگان به ما بر چسب چریک زدند ، زمان بنی صدر هم برچسب منافق! الان هم بر چسپ خشک مقدسی و چماق به دست، هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم ،برچسب بارانمان کردند. حالا روزی ده برچسب دشت می کنیم ، اما بسیجیان: دلسرد نباشیدحاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند،ما رهرو نائب صاحب الزمان حضرت امام خامنه ای هستیم و با کسی دیگر کار نداریم فقط و فقط حضرت امام خامنه ای...

کبوتر حرم خطاب به برادر جواد چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ

با سلام
کامنت جنابعالی را مطالعه کردم
گفته ائید که جواب سوالهایتان را نگرفته ائید
بر خودم تکلیف دیدم که بعنوان یک برادر و یک ایرانی و یا بهتر بگویم یک شیعه امیرالمومنین به شما در حد کلام ناتوانم پاسخ دهم

گفته ائید که خانواده محترمتان چادری هستند . احسنت بر تدین شما
گفته ائید که اربابتان آقا امام زمان عج است . احسنت بر تشیع شما
گفته ائید که اعضاء خانوادتان جانباز و رزمنده بودند . احسنت بر ایثار و غیرت شما

برادر گرامی . اگر اندکی به خود زحمت میدادید و نوشته بنده را کامل میخواندید آن جملات را به خود نمیگرفتید
یک نکته مهم و بسیار دقیق امروز مورد رضایت دشمنان شیعه اعم از صهیونیست و بهائیت و وهابیت و انگلیس خائن است
و آن تفرقه و تفرقه و تفرقه است
من و شما و همه کسانی که اینجا جوابی میدهیم درد دین و کشور داریم
یقینا اگر غیر از این بود در سایتهای دیگر و به دنبال عیش و تفریح میبودیم
اختلاف سلیقه اشکالی نداشته و بحث خوب است اما طرفین باید حقیقت و حق را قبول کنند نه اینکه با سفسطه و جو سازی و بی منطقی بخواهند حرف خود را به کرسی بنشانند
حضرت امیرالمومنین علی ع میفرمایند : بین حق و باطل چهار انگشت فاصله است
آن را که با چشم میبینی حق و آن را که با گوش میشنوی باطل است

بنده بعنوان یک فرد حی و حاضر و زنده در تمامی وقایع مختلف از سال ۱۳۷۴ و آغاز مسائل جنبی از سال ۱۳۷۶ تا به امروز سعی نمودم در تمامی برنامه ها و میتینگ ها و تجمعات و گفتمان ها و . . . که از طرف گروههای مختلف سیاسی برگزار میگردید شرکت کنم
تمامی روزنامه ها اعم از چپ و راست و سایتهای مختلف را هم بازدید و مطالعه میکنم
عقیده ام هم این است که باید ابتدا قوه تشخیص و تمیز دادن مسائل را پیدا کرد و سپس اقوال مختلف را با هم مقایسه نمود و متوجه شد که حق کدام و باطل کدام است
عرایض بنده مجال زیادی میطلبد اما این را بدانید در ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان و رزمندگان جای هیچ شک و تردیدی نیست
چه در زمان جنگ . چه در سالهای سازندگی . چه در فتنه کوی دانشگاه . چه در فتنه های مختلف و آخرین آنها فتنه ۸۸ الحق و الانصاف بسیج جانبازی و دلاوری خود را ثابت کرد
البته شما نباید رفتار چند نفر نا آگاه و مغرض را به نام بسیج بنویسید
در همه اقشار خوب و بد وجود دارد
از کارمند و تاجر و پلیس و دانشجو و استاد و ... گرفته تا مردم کوچه و بازار
اگر کسی در مکانی با مشخصه ای عملی را انجام داد که مطلوب من و شما نبود نباید گناه آن را به حساب تمام آن مجموعه بگذاریم
در روز عاشورا بنده در هیئت خودمان و مشغول ادای تکلیف نوکری سید الشهدا بودم که خبر دادند در حوالی خیابان انقلاب و میدان امام حسین و سه راه طالقانی تجمعات میباشد
این جمله را از شریعتی نقل میکنم :
( آنجا که حسین در وسط میدان است خواه ایستاده به نماز خواه نشسته به شراب هر دو یکی است )
بلافاصله عزاداری را رها کرده و با دوستان به محل های مورد نظر رفتیم
از کف و سوت زدن گرفته تا سنگ زدن به پرچمهای عزا و هیئت ها و تماس شدید بدنی دختر و پسر و شوخی و خنده و . . .
روز عاشورا حرمت بالائی دارد
حتی ارامنه در این روز عزاداری مگیرند
اما آنقدر فتنه دشمنان شیعه بالاست که مردم ما را در غبار خود گرفته است
آری
آن صحنه ها را بنده با دو چشمم دیدم
اگر شما بعنوان عاشق امام حسین و یک ایرانی غیرتمند این صحنه را میدیدی چه میکردی؟
بی تفاوت گذر میکردی؟ نصیحت میکردی ؟ قلبا ناراحت میشدی؟ یا جلوی فساد و حرمت شکنی را میگرفتی؟
در زیارت عاشورا میخوانیم که : ای اباعبدالله ای کاش عاشورا بودیم و جانمان را فدایت میکردیم
آیا از ته دل میگوئیم؟ یا فقط خواندیم و رد شدیم؟
برادر عزیز
فتنه اصلی که من و شما را به جان هم انداخته فتنه عمر و عاص است
فتنه معاویه است
معاویه و عمر و عاص نمرده اند بلکه اسلاف ایشان در قالبهای جدید زنده اند و عهد کرده اند که ندای علی ولی الله را خاموش کنند
بیا عمق این فتنه را دریاب
نه اینکه سر بحثهای بیخود جدل کنیم
اگر نیازمند توضیحات بیشتری بودی و یا بحث حضوری و یا ایمیل و یا کامنت بنده در خدمت هستم
صحبت و دلیل و استدلال بسیار زیاد است
امیدوارم واقع بین باشیم و بدانیم آیه : اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم که موجب وحشت صهیونیسم است برای چیست و ما را به اطاعت از چه کسی راهنمائی میکند؟
العقبه للمتقین . کبوتر حرم . سید علیرضا


جواد چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

بازم جواب منو ندادی.تو بر اساس شنیده هات قضاوت میکنی.چرا من خیلی چیزها دیدم.پسر بچه سیزده چهارده ساله چماق به دست دیدم!با وانتی که پر از بسیجی بود.در چهارراه ولی عصر خانمی رو دیدم که با میله آهنی زدند تو سرش!روز ۱۷ آذر اون چیزی رو دیدم که گفتم.باز هم حاضرم مسئولین بسیج دانشکده خودمون که اتفاقا از دوستان خودم هستند با شما روبرو کنم.هر جا که خواستید.خیلی چیزهای دیگه ایم دیدم.
تو که این همه ادعای سیاستمداری و پیگیری اخبار رو داری چطور مصاحبه احمدی مقدم با ماهنامه سروش رو نخوندی؟توی فیلم کوی که مطمئنا ندیدیش طوری صداگذاری شده که انگار پلیس داره میزنه و لباس شخصی ها جلوی پلیس رو میگیرند!احمدی مقدم گفت روی فیلم صداگذاری شده و قضیه بر عکس بوده.
این عین قسمتی از مصاحبه: "این فیلم صحت دارد ولی شما همان فیلم را اگر نگاه کنید می‌بینید آن را به نفع خودشان قطع و وصل کرده اند و صداگذاری روی آن با حوادث صحنه نمی‌خواند و پلیس مردم را می‌زند و لباس‌شخصی‌ها می‌گویند نزن، در حالی که صحنه برعکس است. لباس شخصی‌ها می‌زنند، پلیس از دستشان می‌گیرد و می‌آورد."
باز هم به جای جواب دادن به سوالات من فقط گفتی کورم و کرم و نمیفهمم و...
من نگفتم روز عاشورا اتفاقی نیفتاده.گفتم من ندیدم و اگه افتاده محکوم میکنم.اما باز هم میگم اکثریت معترضین این کار رو نکردند.
تو روز ۱۷ آذر دقیقا کجای دانشگاه بودی؟جلوی علوم و علوم پزشکی هم بودی؟یا فقط جلوی فنی بودی؟آخه هر چی تعریف میکنی از فنیه.در ضمن بله تعداد شما با اون اغتشاشگرانی که با کارت الغدیر وارد شدند خیلی زیاد شده بود.جالبه که ما رو با کارت خوابگاه دانشگاه تهران هم راه نمیدند تو دانشگاه و فقط با کارت دانشجویی راه میدند.اون وقت بعضیا با کارت الغدیر وارد میشند!
واقعا ضرب المثل خوبی زدی.این همه این شعار رو تکرار کردی ولی یادت نبود که میگفتی بابات بود نه مادرت بود!
من این کلمات رو جلوی اسم ائمه به کار نبردم که اگه روزی ببرم کاش همون لحظه بمیرم.اما خیلی از کسانی که جلوی ائمه و پیامبران ایستادند از نوادگان و فرزندان ایشان بودند.چطور با کمال وقاحت اون ادعا رو میکنی؟
من سپر هیچ کسی نشدم.مرگ بر منافقین و رجوی و انصار جنایتکارشون.از خاتمی و کروبی و موسوی هم خوشم نمیاد.از هاشمی هم همین طور.از جنبش سبز هم به طور کامل حمایت نمیکنم.من بر اساس افکار خودم حرکت میکنم.من ساعت ها با همین کسانی که میگی هم طیف من هستند توی خوابگاه بحث اعتقادی کردم و از اسلام دفاع کردم و یکی از همین دوستان کافرم رو نمازخون کردم.با همین بچه های بسیج چند ماه پیش سفر مشهد رفتم.درد من بسیج نیست.درد من حماقت هاییه که باعث دین گریزی جوونا شده.
اگه واقعا از کله گنده های بسیج هستی باید عمران زاده رئیس بسیج دانشکده جغرافیا دانشجوی دکتری برنامه ریزی شهری رو بشناسی.کی شخصیت سازی کرد؟
حرف هایی که از قول آقای عمران زاده گفتم چیزایی نیست که خونده باشم.چیزایی که از نزدیک شنیدم.
ائمه ما به ما توصیه کردند که حتی در مقابل بی ادب هم مودب باشیم.اگه جایی از روی ناراحتی بی ادبی کردم ببخشید.
توصیه شما رو خیلی وقته مد نظر دارم.سیاست رو باید سپرد دست اهلش.چون سیاست کثیفه.

از مسولین بسیج خواستم که خودشون جوابگو باشن.البته اگر به سایتشون سری بزنن و پیغام منو ببینن..از همه حمایت میکنید اما نوبت به مصداق که میرسه فوری میگی من محکوم میکنم،من فلان چیزو نگفتم،من ندیدم و ...و /... و......
از فنی میگم چون تمام وقایع اونجا بود.ُ
عمران زاده اگر چیزی گفته من نشنیدم.اگر هم اون چیزا رو گفته :عمران زاده همه بسیج نیست.
طوری حرف میزنی که احمدی مقدم گفته کار بسیج و ...اینا بوده.بعد میگی احمدی مقدم اینطوری گفته.دقیقا نوبت مصداق موشکافانه که میرسه حرفت با مهارت تمام چرخش پیدا میکنه.احمدی مقدم هرگز نگفته کار بسیج بوده.تو تمام بحثهات سعی داری که بسیج رو مجرم معرفی کنی اما نوبت مصداق ،میگی من نگفتم بسیج بود و....
از همه اونا حمایت میکنی.بعد میگی من طرفدار هیچکس نیستم.حرفات کپی و زیراکس شده سیاستها و حرفهای طرفداران بسیار قهار اونوریه.باز بگو نه.
اما در نظر ما سیاست اصلا کثیف نیست.سیاست بازی و سیاسی کاری کثیفه.چون اگر اهل سیاست نباشی چطوری میتونی تو این دنیا حقه ها و حق و باطل رو تشخیص بدی.به گفته رهبر عزیزتر از جانم دانشجو باید سیاسی باشد تا عوام نماند.
یادت که نرفته تو وبلاگ چشمه ریگی بسیجیها رو وحشی خطاب کردی.گفتی احمدی مقدم گفته که کار بسیج بوده.
هر جا کم میارید میگید لباس شخصی. بله لباس شخصی.من هم میگم .اما مگه لباس شخصیها همیشه نیروهای بسیجن.
بچه های بسیج معمولا تکرار میکنم معمولا با لباس فرم میرن.
چقدر سفسطه میکنی و سعی داری ما رو متهم کنی که هیچ چیزی رو نمیپذیریم.ماشین پر از بسیج بوده و همیشه خواهد بود.بله نیروهای بسیج اعزام میشدن برای دفاع که اون بلاها هم سرشون می اومد.
چماق بدست ۱۳ ساله.اینم یکی دیگه از اون دروغها.چون نیروهای اعزامی رو از یک سن خاصی به بالا میفرستن که قدرت بدنی مناسبی هم داشته باشه.چماق هم دست کسی نمیدن.این لقب رو دشمنان برای بسیج ساختن.
این مملکت خروار خروار دشمن داره.هیچی از اونا نمیگی.....دوست رو به جای دشمن میگیری.
میدونی این حرفهایی رو که میگی،چه کسان دیگه ای تکرار میکنن؟منافق و مخالف و سلطنت طلبان و انجمن تروریستی پادشاهی و دولتمردان آمریکا و اسرائیل و گروهای مختلف شیطان پرستان و همجنس بازان و بهاییان و از دین برگشتگان و هرچی مطرب و خواننده و رقاصه هرزه و مانکنهای سالنهای مد در ایتالیا و فرانسه و فراریهای سیاسی و اونایی که دستشون به خون این ملت آلوده است ......مثلا یکیشون گوگوش و داریوش و بیژن مرتضوی. مریم رجوی و فولادفر و شیرین نشاط و شبنم طلوعی و بهار مست و احمد باطبی که عکس یادگاری با بوش گرفته و پیمان وفاداری بسته و مهاجرانی و کدیور و سازگارا و نوری زاده و ..و..و.....
مدونا خواننده آمریکایی که از کثیف ترین زنان معاصر و از شیطان پرستان معروفه..... همه از این حرفها زده و میزنند.خدا را شاکریم بینهایت مرتبه که این موجودات رزل از ما بیزارن و کاملا مرزها مشخصه/
تو اون آشفته بازار هر اتفاقی افتاد.از منافق و مخالف و آدم معمولی و دیوانه و کراکی و حشیشی و.....بگیر تا....همه نوع موجودی یافت میشد.
شماها عادت دارین و یاد دادن بهتون که برای بدنامی بسیج تلاش کنید و یا انقدر عوام باشید که هر پدیده منفی دیدید فکر کنید کار بسیجه.
اعتراف میکنم دشمنان در این عرصه: که افرادی مثل شما رو با خودشون همراه کنن،ُموفق بودن.
منو وادار میکنی هی حرفامو تکرار کنم.
تا ساعت ۱۱ کلی دانشجوی غیر تهرانی با کارت الغدیر وارد دانشگاه شده بودن.مثل همونی که عکس امام رو پاره کرده بود.بعد از اون فقط تهرانیها رو راه میدادن.از ساعت ۴ به بعد دیگه هیچکسی رو راه ندادن حتی تهرانیها رو. راستی افتضاح مجید توکلیتون یادته.
به بسیجیها میگه وحشی اونوفت باهاشون میره اردو.البته بچه های تحکیم کارای عجیب غریب زیاد انجام میدن.نگو که نیستی.
بسیج بیانیه داد و محکوم کرد و گفت کار نهاده ؟؟؟؟؟؟واعجبا.واعجبا...بی بی سی تهرانی.
اولا ندیدن دلیل بر نبودن نیست. اگر دیدنی هم باشه دیدم.پیکر کشته های بسیج پارسالو دیدم. مراسمشون رفتم.مجروحان روز عاشورا رو دیدم.چشم ترکیده رو دیدم.صورت له شده دیدم.قطع نخاع شده رو دیدم و...و...و....با خانواده هاشون حرف زدم.اکثریت بسیجی و بچه مذهبی بودن.
البته برادر گرامی!میدونی که پیشنهاداتت عملی نیست و برای اثبات حقانیتت تکرار میکنی.چون میدونی که من زنم و هرگز با کسی قرار نمیزارم حتی برای این کارها.....حالا هی بگو حاضرم روبرو کنم.
کسی هم حادثه کهریزک و کوی رو انکار نمیکنه....اما اینکه کیا اون کارارو کردن.....بحثه.......
آدم فرهیخته دانشگاهی!متناسب با موقعیت آکادمیکت حرف بزن....زشته برای کسی چون شما که مادرت و بابات رو هی تکرار کنی.و انقدر سفسطه کنی.حالا من جای مادر و پدر رو اشتباه گفتم اما اصل رو که انکار نکردم و چه ربطی به قضایای دانشگاه داره یک اشتباه لفظی من!!
این درست رو هم خوب بلدی ....سفسطه.......من آدمای مثل جنابعالی رو خوب میشناسم.....
چی دارم میگم من؟ به کی میگم؟ به کسی که هیچ عشقی به امام خامنه ای و ولایت نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به کسی که دوست و دشمن رو نمیشناسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا ما را آنی به خودمان وامگذار.

کبوتر حرم خطاب به برادر جواد چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

ضمنا آقا جواد
اگر دوست داشتی به ایمیل من نظراتت و بزن
خوشحال میشم از حرفای شما استفاده کنم و بتونیم همدیگر و روشن کنیم
alirezahosein128@gmail.com
سید علیرضا هستم
آدرس وبلاگ : کبوتر حرم
www.komeil128.blogfa.com

به امید ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) و آرزوی نگه داشتن دین خود در رکاب آن حضرت

جواد چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

با سلام مجدد خدمت خواهر گرامی.(البته شما که مادرانه منو نصیحت به درس خوندن کردید!)
از بحثای سیاسی داخلی بیاییم بیرون بهتره.چون به نتیجه ای نمیرسه.
میشه در مورد ناصر پورپیرار و عقایدشو و اسناد و مدارکش صحبت کنید؟چند وقت پیش یه ایمیل واسم اومد که بعضی حرفای همین آقا رو نوشته بود و یه لینک برای دانلود یه فیلم در همین مورد گذاشته بود.خیلی دوست داشتم ببینم چیه و بعد برم دنبال ادعاها و احتمالا رد ادعاهای این آقا.اما متاسفانه به دلیل سرعت لاک پشتی اینترنت دیال آپ و البته فیلترینگ خفن نتونستم دانلودش کنم.
دوست دارم اگه شما در این مورد اطلاعاتی دارید که حتما دارید کمکم کنید برای فهم حقیقت.
در مورد مسجد الاقصی و قبت الصخره یه سوالی پیش اومد.شما میگید قبت الصخره جاییه که جای پای حضرت ابراهیمه و جایی که پیامبر در معراجشون در اونجا توقف کردند.اما در قرآن در مورد معراج دقیقا لفظ مسجد الاقصی اومده.دلیل چیه؟
"سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا"(سوره مبارکه اسراء آیه 1)

سلام.
در مورد پورپیرار مفصلا به کسانی که سوال کرده بودن ایمیل زدم.البته قول دادم که باز هم مفصلا به این موضوع بپردازم البته در فرصتی مناسب چون به شدت درگیر مسائل کاری هستم.
در مورد اون فیلمی که ساخته و ادعاهای دروغش در مورد ایران زمین و .....
پورپیرار دیپلم شده واسه ما متخصص.
انقدر که خودمون و عظمتهامونو باور نداریم.این پورپیرار مثلا اگر تو یونان علیه اسکندر و ...حرف میزد.همه،از مسولین گرفته تا مردم حقشو میذاشتن کف دستش.
البته پرداختن من به این موضوع صرفا از جانب خودم نخواهد بود.سعی میکنم از همکاران متخصص استفاده کنم تا استناد بیشتری داشته باشه.
در مورد قبه الصخره: البته من متخصص علوم دینی نیستم که نظر قطعی بدم.در منابعی که ما در باستان شناسی داریم گفته شده که جای پای حضرت ابراهیمه و جایی که پیامبر در معراجشون در اونجا توقف کردند.چون اکثر کارها و تحقیقات باستان شناسی رو بخصوص در مورد هنر اسلامی، دانشمندان غیر ایرانی و غیر مسلمان انجام دادن در اینگونه موارد اشتباهاتی دارن چون به حوضه دین مربوطه و اونا چیزی نمیدونن.اینطوری گفته شده و حتمی نیست.
مسجد الاقصی و قبه الصخره فاصله خیلی کمی دارن و در زمان نزول قرآن ،مسجد قبه الصخره وجود نداشت. شاید چون نزدیک مسجدالاقصی بوده منظور قرآن هم همان باشد شاید هم نه.به هرحال فبه الصخره قداست دارد و یک حادثه تاریخی/ما الان قبه الصخره را به جای مسجد الاقصی میشناسیم متاسفانه.

چماق به دستها چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.bineshoneha.pelakfa.com

خدمت آقا جواد:
سلام، داداش خیلی آتیشت تندهااااااا، دستیو بکش وایسا با هم بریم،چرا همه را وارون و دروغ میخوای نمایش بدی؟!!!!!!!!!، تو که میگی ما هم خانواده مذهبی هستیم و منتظر امام زمان هستم که بیاد باید بگم ما هم منتظر امام زمان هستیم تا بیاد تا بیاد تیشه به ریشه هرچی فتنه و فتنه گر بزنه، مرد مومن روز عاشورا کیا باعث درگیری شدند، همونایی که به دسته عزاداری تو خیابان ولی عصر حمله کردند، فکر میکنی چرا؟ چون اینا نه حسین را میخوان نه امام زمان را، داداش تو که منتظر امام زمان هستی پس گروهتو اشتباه انتخاب کردی، روز عاشورا کاری نبود این فرقه اموی سبز نکنند که دل بی بی حضرت زهرا خون نشه، کارهایی انجام شد که لشکر رو به رو امام حسین انجام می دادند، شما چجور میگی ندیدی؟!!! بزن و برقص - هلهله کشیدن- بچه بسیجی لخت مادر زاد کردن، به والله هر وقت این فیلم را میبینم تا چند روز حالم خرابه،در ضمن این فیلم نه فنوشاپیه نه ساختگی بر خلاف فیلم های دیگه،شما هم توقع نداشته باش که اگه یک عده بخوان نظم شهر را به هم بریزن مردم و نظام واسن نگاه کنن تا اینا هرکاری دلشون خواست انجام بدن، این بود شعارهای قانون مداری قبل از انتخاباتتون این بود شعارهای خط امام و رهبری!!!!!!!!!!!!
چه بعد انتخابات به همه ی اینا عمل کردید، پس شماها دروغگو هستید، به خاطر نرسیدن به یک پست و مقام حاضر شدید دروغ بگید جوونا را تحریک کنید، جوونای تحریک شده را کف خیابونی کنید خونشون را بریزید، انتخابات با این مشارکت زیاد را زیر سوال ببرید، که نتونستید هم ثابت کنید،(آخه داماد لرستان هم شد دلیل) همش دروغ و دروغ و شایعه پراکنی
در ضمن افرادی که bbcفارسی و voa میبینن افکارشون بهتر از این نمیشه


هستی چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ http://http://yakhzdhe.blogfa.com/

سلام واقعا گل کاشتی با نشان دادن این عکس دل من هم بدرد اومد احسنت به تو .به کلبه ما هم سری بزن

مهدی(میثم) چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.shafeimahdi.blogfa.com

سلام
وبلاگ به روزی دارید.بنده وب شما رو پیوند زدم خوشحال می شوم اگر وب بنده را پیوند کنید
باتشکر

قاصدک چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ http://bakhialash.blogfa.com

سلام
من این خانم رو از نزدیک دیدم.....
صبر و بزرگواری از چهره نورانیشون میبارید...
مطمئن هستیم که صاحب این انقلاب و فرمانده تمام بسیجیان ایشونو و بچه ی 4 ماهشونو و پسر بچه ای که انشاالله ادامه دهنده راه پدرند را تنها نمیگذارند....

جواد چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام.گفتم دیگه بحث سیاسی نمیکنم چون شما همه دیده های منو انکار میکنید.باور کنید من طرفدار آتیشی جنبش سبز نیستم.توی چشمه ریگی گفتم عده ای بسیجی وحشی که حیف اسم بسیجی که روی اونها بگذارند و البته بعد به خاطر این بی ادبی عذرخواهی کردم.منظورم تمام بسیجی ها نبود که.اما به قول دوستم کبوتر حرم در هر گروهی خوب و بد هست.باور کنید من هم مسلمونم.voa حتی یک بار هم ندیدم و نشنیدم.بی بی سی بعضی اوقات به سایتش سر میزنم چون ماهواره نداریم!
عضو هیچ تشکل دانشجویی هم نیستم.با بعضی بچه های انجمن دوستم همونطور که با بچه های بسیج دوستم.بعضی وقتها توی بحث بی ادبی کردم و معذرت میخوام.
در ضمن از کبوتر حرم تشکر میکنم که حرف دل منو زد:تفرقه، سیاست قدیمی انگلیس.یکی از دلایلی که از جنبش سبز دلزده شدم همین بحث تفرقه بود.
برای همین میگم بهتره دیگه بحث نکنیم و با هم دوست باشیم علی رغم تمام اختلاف عقاید.در ضمن من روز 17 آذر اصلا فنی نبودم و چیزایی که گفتم جلوی مسجد و علوم و علوم پزشکی دیدم که همون الغدیریا با شعار منافق برو گم شو دنبال دانشجوها کردند و اونا رو زدند.این چیزی بود که من دیدم.
در مورد پورپیرار ممنون میشم اگه به من هم ایمیل بفرستید.

سلام.
برادر گرامی شماهم واضح ترین چیزها رو انکار کردید.ما دشمن شما نیستیم.شما هم نیستید و فقط دلمون میسوزه که به عمد یا غیر عمد از دشمنان حمایت میکنید.
اگر از جنبش مرده سبز دلزده اید چرا شبیه اونا حرف میزنید.
با جناب کبوتر حرم تبادل نظر کنید بوسیله ایمیل.ایشون در این قضایا واردند.
بحث اختلاف عقاید مال قبل این فتنه ها بود.بعد از فتنه دیگه بحث مرزبندی حق و باطله.مثل دوران حضرت علی(ع).ان شاالله که خداوند قدرت تشخیص بهمون بده.
البته بنده جلوی مسجد هم بودم که اونجا آروم بود و اتفاقی نیفتاد.بعد از شلوغی فنی و کمی آرام شدن کار کشید به سمت علوم و مسجد.تازه مرتب ما به هم یعنی همه به هم خبر میدادن که چی شد.
شعار منافق برو گم شو و شعارهای دیگه رو ماهم میدادیم.
منظور از بسیجی یعنی کسی که منش بسیجی داره که ممکن عضو بسیج هم نباشه....
دوست عزیز ما بسیجی وحشی نداریم.ما بسیجی خوب و بد نداریم.بسیجی یعنی محمد گلدوی و کسانی که در این خط و خطوطند.
البته در بین ما تندروهایی هم هستند اما اون چیزای دیگه نه.

پورپیرار رو ان شاالله مفصلا ْ در یک پست میارم.
ما همه هموطنیم و اینو من بارها در آن روزهای تاریک سال گذشته تکرار میکردم و لجنیها مسخره میکردند.
یا علی.یا علی.یا علی

چماق به دستها چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.bineshoneha.pelakfa.com

آقا جواد بر خلاف حرفت،که میگی با بسیج مشکل ندارم من میگم تو صد در صد با بسیج مشکل داری، از این که بخوای هر چی خرابکاری و بد صفتی به بسیج بچسبونی چی گیرت میاد؟!!!!!!!!!،در ضمن هر کی تو دفتر بسیج رفت و آمد کرد بسیجی نیست حالا چون با بسیج رفتی مشهد باهاشون هم مشکل نداری!!! خب چند وقت پیش هم ما ورودی های 88 را بردیم مشهد ولی میتونم بگم 70% افراد تفکراتی خلاف واقعیت علیه بسیج داشتند، از تو بیشتر مخالف بودند، ولی با صحبت ها و تبادل نظرات و روشن سازی هایی که کردیم میتونم بگم 50% اونا قانع شدن، اگه تو با بسیج رفتی مشهد و نتونستند برات روشن سازی کنن مشکل از افراد بسیج دانشکدتون هست،نه از بسیج، همین افرادی مثل شما هستن که شدن مایه سرکوفتی که اون وریا تو سر ما میزنن، شماهایی که اسلام براتون مهم شماها تو این دوران فتنه بدترین ضربه را زدید، البته از تو که تو قعی ندارم، چون گنده تر از تو هم منحرف شدند، داداش ما هر چی میگیم برا خودته تا اگه زمستون رفت سیاهیش به ذغال نمونه

هستی پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ http://yakhzdhe.blogfa.com/

ممنون که به وبم سر زدی . راستش لینکت کردم

کبوتر حرم پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام مجدد
آقا جواد . خوشحالم از اینکه دو تا شیعه امیرالمومنین ع توانستند اندکی حقایق را قبول کنند و دل نازنین آقا امام زمان عج را شاد کنند
توجه شما را به ذکر یک نکته تاریخی مورد تائید تمام مورخان اعم از شیعه و سنی و مسیحی جلب میکنم :
در جنگ صفین وقتی لشگر امیرالمومنین علی ع مقابل لشگر معاویه ملعون لعنت الله علیه ایستاد پس از رویاروئی نسبی ولوله ای در میان دو سپاه افتاد
هر دو سپاه مسلمان
هر دو یک اذان میگفتند
به یک طریق نماز میخواندند
در هر دو سپاه یاران قدیمی رسول الله حضور داشتند
همه برای حفظ دین و حکومت اسلامی به جنگ آمده بودند
بعضی سپاهیان حیرت زده ماندند که حق با کدام سپاه است؟؟؟
وقتی رهبر معظم میفرمایند که : بصیرت داشته باسید . بصیرت یعنی همین
یعنی شناخت حقایق و درک درست
یکی از لشگریان معاویه نگاهی به لشگر علی ع انداخت و گفت : من جناب عمار یاسر را در سپاه علی ع میبینم و یاد دارم روزی رسول الله فرمود : عمار یاسر به دست گروهی ستمگر کشته میشود پس من با علی نمیجنگم و به طرف سپاه علی ع رفت و همچنین عده ای دیگر هم به استاند سخن رسول الله ص با دیدن عمار یاسر و فرموده پیغمبر سپاه معاویه را ترک و به سپاه علی ع پیوستند
نکته مهم را دقت کنید :
ابن ابی الحدید دانشمند معروف اهل سنت در این باره اینچنین میگوید :
- عجبا و شگفتا از مردمی که به خاطر وجود عمار یاسر در حقانیت کار خود شک میکنند ولی در مورد وجود علی ابن ابیطالب ع که در کدام لشگر است شک نمیکنند ؟ و استدلال میکنند که حق با سپاه عراق است چون عمار یاسر در میان آنان است و به علی اعتنائی نمیکنند که فرمانده سپاه عراق است !!!
پیغمبر یک سخن در مورد عمار فرمود ( که گروهی ستمگر تو را میکشند ) و همان پیغمبر صدها سخن در مورد ولایت علی و حرمت علی و عدل علی و امامت علی گفت و فرمود که هر که با علی دشمنی کند با خدا دشمنی کرده است اما مردمان بی بصیرت و احمق و دنیا پرست و بی منطق این سخنان را فراموش کردند

برادر جواد

تاریخ همواره تکرار میشود
بحث امروز آقایان باصطلاح جنبش سبز و اصلاح طلب و . . . بحث انتخابات نیست
خیلی واضح میگویم ( بحث تیشه به ریشه تشیع ناب است )
تمام این وقایع و حواشی و داستان سرائی ها هم آتش تهیه دشمن و تشویش اذهان عمومی است
برادر عزیز
ما در اسلام فقط و فقط دو جبهه داریم . فقط دو جبهه
یا در سپاه امام حسین باید باشیم یا در سپاه یزید
در نبرد و حفظ دین و جهاد حد وسط وجود ندارد
دشمنان دوست نما ما را با انواع ترفندها و حیله ها به سوی سپاه یزید هل میدهند و ما نیز بخاطر دین و کشور عزیزمان ناخواسته از این هل دادن خوشمان می آید همانگونه که عده زیادی از سپاه کوفه که به کربلا آمدند قربت الی الله آمدند و برای رضا خدا یاران حسین ع را شهید کردند و با گفتن الله اکبر و بسم الله به روی پسر فاطمه شمشیر کشیدند
برادر جواد
اگر یک مهندس از یک شرکت اختلاس و دزدی کرد نباید بگوئیم مهندس ها دزد هستند باید بگوئیم یک فردی با سواستفاده از جایگاه اجتماعی خیانت کرد
وقتی چند نفر به ظاهر بسیجی عملی را که ناخوش آیند شما میباشد انجام میدهند نباید خانواده عظیم بسیج که تمام ایرانیان و بلکه عده زیادی از آزادیخواهان جهان مدیون آنان هستند را به یک چوب برانیم !!!
یقین داشته باش تمام مردم ایران اعم از موافق و مخالف و منتقد و بی تفاوت در موقع بروز سختی و مشکلات تنها گروهی را که پاک و مورد اطمینان میدانند همین بسیجیان غیور و دلاور کشور هستند
ما مردم بسیج را خوب نشناختیم
احسنت به دشمنان ما که بسیج را کامل و عمیق شناخته اند
بسیج را خوب شناخته اند که اینچنین مظلومانه به او میتازند و ما نیز ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن میریزیم
امیدوارم مثل کسانی نباشیم که روز عاشورا حسین آنان را به کمک طلبید و گفتند که به اما حسین بگوئید کار ما زیاد است و بعدازظهر خواهیم آمد . و وقتی بعدازظهر عاشورا آمدند سرهای بالای نیزه را دیدند و این جماعت تا عمر داشتند به خاطر غفلتشان و عدم بصیرتشان و تنها گذاشتن امامشان خود را آواره بیابان کردند و دائم خاک ندامت بر سرشان میریختند اما دیگر این ندامت سودی نداشت
العقبه للمتقین
موفق و موید باشی

شبنم پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://3146974946.blogfa.com

به نام خدا
بازم سلام
ممنون از لطفت
معنی واریته هم یعنی گوناگون البته به یک نوع نمایش چند ژرده ای هم گفته می شه
موفق باشی

محمدی نور پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://mohammadinoor.blogsky.com/

سلام
من همه بحث ها رو خوندم
خواهر گرامی به نظر من اصلا نیازی نیست که این همه وقت تلف کرده و با کسی که خودشو به خواب زده و برای اثبات توهماتش آسمون ریسمون به هم می بافه کل کل کنید
این آقای جواد
۱- به احتمال بسیار قوی اینجوری که من از حرفهاش فهمیدم کاملا بیدار و هوشیار هست و خوب میدونه کی حقه و کی باطل. اما کینه ای که در حرفهاش نسبت به نظام اسلامی و ولایت فقیه دیده میشه باعث شده تا خودشو به یک خواب عمیق مرگ آور بزنه و البته در لباس حق تیشه به ریشه حق بزنه. و هرجا هم که کم آورد با یک چرخش ۱۸۰ درجه ای آرام و محترمانه چند ضربه کوچولو به منافقین بزنه و بگه که من ازشون بدم میاد و نه موسوی رو دوست دارم و نه حرمتشکنان کافر رو . و خودشو مبرا کنه از هرگونه اتهامی . و بعد دوباره با وقاحت تمام مدعی بشه که چون خودش حرمت شکنیها رو از نزدیک ندیده پس دروغه و در عین حال بگه که خودم توی صحنه ها حضور داشتم
اصولا اینجور آدمها اگه پاش برسه امام زمان (عج) رو هم انکار میکنن چون خودشون که از نزدیک ندیدنش
حالا جالبه که نایب امام زمان (عج) رو که داره می بینه هم قبول نداره

۲-احتمال دیگه که البته خیلی قوی نیست اینه که تفلی رو بد جوری شستشوی مغزی دادن. طوری که اصلا هیچ رقمه نمیتونه بسیج و بسیجی رو متهم نکنه
بعد میاد میگه من اصلا پای کانالهای ماهواره ای ننشسته ام در حالی که دقیقا داره حرفهای اون ضد انقلابهای فراری رو میزنه

خلاصه خواهرم شما زمانی باید به بحث بنشینی که متوجه بشی طرف مقابلت خواب مونده و سعی میکنی بیدارش کنی ولی وقتیکه که مطمئنی طرف خودشو به خواب زده و هیچ رقمه بیدار بشو نیست دلیلی نداره وقت و انرژی صرفش کنی

در ضمن جواد خان بهتره بدونی یک مسلمان سیاست رو هیچوقت کثیف نمیدونه
چون در این صورت تبدیل میشه به موجوداتی مثل بعضی از اعراب منطقه که اسلام آمریکایی رو به اسلام ناب محمدی ترجیح میدهند و مثل کرم فقط توی خودشون میلولند و کاری به کار فلسطین و صهیونیست و قتل و غارت و تحقیر و اذیت و آزار اعراب و مسلمانان در سراسر جهان ندارند و تنها همشان تن پروری و عیاشیست

اگه نمیدونی بدون که
سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست

سلام.
البته هدف من هم بیدار کردن ایشون نبود بلکه شفاف سازی در مورد شبهاتی که وارد میکرد بود.

جواد جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام.
واقعا بحث با شما هیچ ثمری نداره.بین شما فقط کبوتر حرم هست که بحث میکنه بقیه فقط بلدید محکوم کنید و سعی دارید مثل دادگاه های مسخره خودتون اعتراف گیری کنید.دیگه به این وبلاگ نمیام تا شما هم اذیت نشید.اما برای خوشحالی شما یه اعترافاتی میکنم تا خاطره بدی از من نداشته باشید:
من اعتراف میکنم
به کودتای موسوی
علیه بیت رهبری
من اعتراف میکنم
فقط نزن!
کبوتر حرم سعی میکنم با شما در ارتباط باشم.

سلام.
هیچ اشکالی نداره.با کبوتر حرم در ارتباط باشید.ایشان از دوستان ما هستند.
البته داریم صحنه واضحی رو میبینیم : چیزی در برابر حق نداشتی بگی.
جوادخان!!! این هم یک نشانه ضعف و باطل بودن حرفات.چون در برابر حرفهای من هیچی جز یک مشت حرف بی اساس که با ترفندهایی مرتب جابجا میشدند نگفتی.
دیدی که نمیتونی با من و امثال من دربیفتی.....
عمق کینه و دشمنیتو کاملا میشه حس کرد.خدا به دادت برسه که از دوست دشمن ساختی.
تئاتر هم درنیار که من مخالف فلانیم و من محکوم میکنم و چادری هستیم و جانباز و چی و چی و چی و چی ......

مهدی(میثم) جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.shafeimahdi.blogfa.com

سلام
برخی ازنظرات رو خوندم.درسته که باید واقعیت ها رو همه اهل حق برای دیگران اثبات کنندولی استثناهایی همچون جواد هستند که یا از روی عمد ویا شاید هم از رو نادانی واقعیات رو نادیده میگیرند!!جواب های شما کاملا صحیح و عین واقعیت بود حالا اگه کسی بخواد قبول نکنه(مثل این جواد)دیگه نمیتونه اهمیتی داشته باشه.البته در مورد الغدیری ها خب در فضایی که لبریز از ناسزاو هتاکی باشه طبیعیه که عده ای هم اسیب ببینند.باید دید چه کسانی مقدمات شلوغی ها را فراهم کردند؟آیا بچه های بسیج بودند!؟
یا نه کسانی دیگر؟جواب آشوب و توهین عکس العمل متقابل است.آن هم در فضایی که اکثریت را جوانان تشکیل می دهند.خلاصه اینکه مدارک بسیار زیادی موجود است که ثابت می کند چه کسانی و با چه اهدافی در ۱۶و۱۷ آذر مقصرترند و مقدمه درگیری ها را فراهم کردند.

خودم:همسنگر بسیجی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام.
قابل توجه جناب جواد : جناب مهدی(میثم) از بچه های بسیج علوم سیاسی دانشگاه تهران هستن.البته فرقی هم برای جواد نمیکنه چون هیچ حقیقتی رو قبول نداره.اینم یک مدرک شفاف دیگه که گفتی بسیج علوم سیاسی،بسیج رو محکوم کرده.
ضمنا پرس و جو کردم و مسئول بسیج دانشکده جفرافی هرگز بسیج رو محکوم نکرده.
جوادخان!میدونی اینارو برای چی میگم؟مثل ادعاهای کذب موسوی و شیخ ساده لوح که هر فرصتی براشون فراهم شد تا ادعاشونو ثابت کنن و احیانا ً حقی اگر طالبن!!!! بتونن بگیرن؛و اونا..... الان هم همون حکایته ما میدونیم که چجور آدمی هستی اما همه دلایل رو میاریم.هرچند نیازی به اثبات نیست و حقایق اثبات شدن اما ما بازهم لطف میکنیم و حقایق رو بازگو میکنیم.
من که میشناسمت،نه بصورت حقیقی بلکه حقوقی.....
کاملاً هم میدونی چی به چیه اما........................

جواد شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

اومدم تا فقط جواب نظر آخرم رو بخونم اما دوباره دیدم پشت سر من دروغایی بسته شده که لازم میدونم توضیح بدم.
من کجای بحث گفتم بسیج علوم سیاسی بسیج رو محکوم کرده؟!!!!!!
من کی گفتم مسئول بسیج دانشکدمون بسیج رو محکوم کرده؟!!!!!!
من گفتم مسئول بسیج دانشکده اتفاقاتی که ۱۷ آذر و کوی دانشگاه افتاده محکوم کرده نه بسیج رو.البته حرفی از عامل این اتفاقات نزده و فقط گفته رهبری از این وقایع خبر نداره!!!اینم از اون حرفاست.
مسئول بسیج دانشکده آقای عمران زاده از دوستان من هستند اما تو بحث در مورد اتفاقات اخیرحرفی برای گفتن در مقابل من نداشتند و دست آخر گفتند:این اعمال به صورت خودسر و توسط عده ای تندرو انجام میشه . رهبری اطلاع ندارند.اگه ایشون رو میشناسی بگو جواد دانشجوی ترم ۴ کارتوگرافی همونی که همکلاسی سید هاشمه اینا رو گفت.ایشون منو میشناسه.(خطاب به شما که گفتی تئاتر بازی نکنم.!!!)ببینم حالا اصلا این عمران زاده رو میشناسی؟یا سرکارمون گذاشتی؟

خدای سفسطه! اصولا شما همه چی میگی و هیچی نمیگی.

هر منگولی هم اگر بود و کامنتهای شما رو میخوند می فهمید که همش سعی داری بسیجو محکوم کنی.حالا علوم سیاسی نه یه دانشکده دیگه.لازم نیست که به وضوح بگی فلان بسیجی بسییج رو محکوم کرد؛تو لفافه حرفاتو میزنی.واضح هم که بگی بعد انکار می کنی.

خب اگه بسیج دانشکدتون بسیجو محکوم نکرده دیگه چی میگی؟؟!!!
حرفای خودمونو به خودمون تحویل میدی؟؟!!
عمران زاده یا هر عضو دیگه ای؛حرف همه ما یکیه و محکوم هم کردیم و اتفاقا شما رو محکوم کردیم و مفصلا بیانیه دایم که سرچ کنی تو گوگل هست و خواستار لغو مجوز انجمن شدیم که همش زیر سر انجمن یا همون تحکیم وحدت بود اون وقایع. خودتم نمیدونی چی میگی هی میخوای یه برچسبی به ما بچسبونی و سر همین هی میبافی و میشکافی و جور درنمیاری.
اینهمه با من بحث کردی اگه دنبال واقعیت رفته بودی ....عالم میشدی.هرچند میدونم که از عمق کینه است و همه چیزو میدونی.آخه آدم خیلی باید ؟؟؟؟؟ باشه و اینهمه واقعیات رو نبینه.
چپ راست شمال جنوب شرق غرب کردی زیگزاگ و متقاطع و مورب و قیچی زدی و هیچی نگفتی جز حرف بی اساس و انکار واقعیات.
بیبین داداش کوچولو! که جای داداش خیلی کوچیک منی! ما شکست ناپذیریم چون حقیم.
خیلی وقتمو گرفتی و وقت خودتو....اصرار و انکار.......
کسی که به بسیجی میگه وحشی! به حافظ جان و مال و ناموس مردم میگه وحشی،مسلمه که حقیقت رو انکار خواهد کرد.معذرت خواهی هم مفهومی نداره چون دیدگاهت خرابه.من قصد ارشادتو ندارم چون :
لا اکراه فی الدین......مختاری! حق یا باطل !
میبیند میداند اما نمیداند........

بسیج متعلق به مکتب شهداست.حالا تو برو خود را باش.نیازی نیست خودمونو به شما و امثال شما ثابت کنیم.

والسلام.....................................

دانشجوی بسیجی دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.bddf.ir

لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عندربهم یرزقون

سائل چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام
تو رو خدا بیشتر از شهید گلدوی بنویسین
ما شیرازیا خیلی دوست داریم از ایشون بدونیم

از مستند یزدان تفنگ ندارد با ایشون آشنا شدم

سلام

آنچه که میدونیم از فضای مجازی هست و اخبار خبرگزاریها و همچنین مستند یزدان تفنگ ندارد

سلام بر شهیدان

یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد