کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

ای کاش چون پائولو مالدینی،بزرگوار بودم


ای کاش چون پائولو مالدینی،بزرگوار بودم  

 

جانباز شیمیایی ایرانی برای مداوا به ایتالیا اعزام میشود،از قضای روزگار این جانباز بسیار علاقمند به فوتبال بود،پرستار مراقب او خانم مالدینی نام داشت که جانباز ایرانی ما متوجه میشود که او خواهر پائولو مالدینی معروف است.پائولو مالدینی از فوتبالیستها و ستاره های تیم آث میلان در آن زمان (الان نمیدونم هست یا نه)بود.جانباز ایرانی بسیار خوشحال میشود و از خانم مالدینی تقاضا میکند تا پائولو را ببیند و خانم مالدینی قول میدهد که این درخواست را به برادرش منتقل کند.صبح روز بعد وقتی جانباز ایرانی از خواب بیدار میشود پائولو را با دسته گلی بزرگ بر سر بالینش میبیند؛ پائولو بلافاصله بعد از اینکه خواهرش درخواست جانباز ایرانی را مطرح میکند آماده شده و مسافت ششصد کیلومتری بین میلان و رم را طی میکند و به دیدار جانباز ایرانی می رود. 

   

    

ای کاش  چون پائولو مالدینی،بزرگوار بودم.......................................

 

ای کاش ورزشکاران ما نیز قدری از این بزرگواری پائولو می آموختند...  

 

من از پائولو بزرگواری آموختم اما شرمسار شدم.............................. 

 

احترام به انسانها و پاسخ محبتشان را چندین برابر دادن: ای کاش چون پائولو مالدینی،بزرگوار بودم. 

 

راستی چقدر جانبازان در سرزمین اهورایی ایران غریبند!! 

 

آیا به راستی در قضیه جانبازان ما فقط شعار ندادیم؟ چرا ! فقط شعار دادیم.شاهد این سخنان،وضعیت اسف بار امروزی این عزیزان است. 

 

بازهم چند شب پیش پیامکی از دوستان رسید که برای خرید بخاری برای منزل جانبازی پول لازم داریم؛ به حد وسعتان کمک کنید..... و بازهم برای چندمین بار من متلاشی شدم و بازهم سوالی بی جواب که : کجای دنیا با سربازان وطنشان اینگونه رفتار می شود؟؟؟!!! که محتاج باشند به جرم دفاع از دین و میهن؟؟!! 

اگر نبودند نبودم ... نبودیم ... ایرانی نبود ... اگر نمی رفت ... نمی ماندیم ... اگر از جوانیش نمی گذشت ... جوانی نمی کردم امروز ... اگر سلامتیش را هدیه نمی کرد ... سلامت نبودیم امروز ... اگر شیمیایی نمی شد ... امروز نفس کشیدن بلد نبودم ... اما  این روزها ریه های من هم انگار شیمیایی است و نفسم خس خس میکند ... چون که به راحتی چشمانم را بستم تا چهره درد کشیده اش را نبینم و گوشهایم را گرفتم تا خس خس نفسش را نشنوم .... وای بر من ... من به جنگ نرفته شیمیایی شدم ...

 

ای کاش  چون پائولو مالدینی،بزرگوار بودم....................................... 

 

از پائولو آموختم اما شرمسار شدم ................................................. 

 

پائولو! دعا میکنم که عاقبت بخیر شوی تو نیز برای من دعا کن تا غرور کاذب فریبم ندهد... چون ثابت شد که من مدعی لاف زنم و تو بی ادعا بزرگی،بی آنکه خودت بدانی..........................................................  

 

 

 

 

لطفا برای کامنت گذاشتن به بالای پست مراجعه کنید





 

 

 

 

 

 

نظرات 40 + ارسال نظر
عباس بیگی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.beautyw.blogfa.com

سلام دوست خوبم
همه‌ی آدم‌ها در ذات خود دو خوی انسانی و شیطانی دارند. این خوی‌ها هیچ ارتباطی به دین یا ملیت آن‌ها ندارد. شخصی می‌تواند خصلت انسانی خود را رشد دهد و بزرگوار شود و دیگری خصلت شیطانی را و منحوس شود. پس باید چشم‌ها را به روی ظواهر بست و انسانیت آدم‌ها را در ذات واقعی آن‌ها جستجو کرد.

مانیا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://bia2bama.loxblog.com/

سلام دوست عزیز از حضورت در تارنگارم ممنونم ما همیشه به روزیم با مطالب پارسی امیدوارم با حضور گرمت ما رو خوشحال کنی و از نظراتت ما رو بی نصیب نذاری

مرد آبادانی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://abadanman.persianblog.ir/

سلام بر شما؛
ممنون از لطفتان به این حقیر، وبلاگ شما نیز لینک شد.
در خصوص مطلب درج شده در وبلاگم شما را به یکی از دوستان نزدیکم ارجاع میدهم که از رزمندگان آبادان هستند:
http://bashahidan.blogfa.com/
موفق باشید.

مینا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://iriapus.blogfa.com/

سلام
ممنون که اومدین. تهدیدتون میکنن چون مطلبتون حقیقته و برای اونایی که همیشه از حقیقت و راستی بیزارن و گریزان خیلی تلخه شنیدن این حرفا. اما شما باید با توکل به خدا و استوارتر و مقاوم تر از همیشه راهتون رو ادامه بدین. خدا با ماست.
راستی با اجازتون لینکتون کردم. اگه لایق دونسیتن منو لینک کنین. ممنون
یاعلی...باعلی

مهدی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://tasdid.mihanblog.com

سلام همسنگر
ممنون بابت کامنتهای زیبایی که برام ارسال کردی، البته هنوز فرصت نکردم تمامش رو بخونم، فقط خواستم هر چه زودتر بابت این لطف شما ازتون تشکر کنم، باز هم ما رو مورد لطف خود قرار دهید.
ممنون.

مهدی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://tasdid.mihanblog.com

راستی یادم رفت بگم مطلبت خیلی عالی بود، تاثیر گذار و مفید.

اسماعیل هرندی - تهران شهریار شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

دمش گرم
واقعاْ این همه چرندبافی و شعرو وعر دروغکی رو از کجا درمیارین شما بسیجیا
این مطلب رو با ذکر منبع بگو
۱ منبع موثق خارجی که این رو تائید کنه بگو
ببین معمولا بازیکنایی مثه اینا بسیار زیره ذره بین هستن حتی وقت حمام کردن
حالا ۱ خبرگزاری رو با درج نام و رفرنس دقیق بگو که این رو تائید کنه
وگرنه با پاک کردن کامنت من چیزی جز رسوایی خودت پیش وجدانت خودت انجام ندادی
جواب کامنت من فقط یه آدرس هستش که مهر تائیدی به حرف شما زده باشه

منبع اگه میخوای برو بگرد پیدا کن.امثال شما عادت دارین هر چیزی رو که از طرف ما باشه محکوم کنید و انکار کنید.نام بسیج بدجوری بعضیها رو حرص میده البته ما با کسی دشمنی نداریم اما شما در خیالاتتون دشمن تراشی میکنید.......
چقر راحت میشه بزرگی انسانها رو به حساب این گذاشت که زیر ذره بین هستن!!!!!.

این واقعه به دور از چشم دوربین و خبرنگار و بوق و کرنا اتفاق افتاده .و پائولو برای جلب افکار این کار رو نکرده و هیچ خبرگزاری حضور نداره.جایی که عشق و دل حضور داره یعنی خدا هست و بعضی اتفاقات بقدری معنوی و خدایی هستند که نیازی به اثباتهایی از جنس دنیا نداره فقط با دل باید باور کرد.منبع ماهم گفته های همون جانبازه و بس.حال اگر دل داری و عشق، باورت باید وگرنه ......
خبرگزاری خارجی و ...اینها هم برای من یکی نمیشه منبع موثق.

رسوایی؟؟؟ وجدان ؟؟؟ کمی به وجدانت مراجعه کن شاید بفهمی که معنی رسوایی چیه؟؟ به راحتی دیگران رو با این الفاظ خطاب کردن در وجدان شما چه معنی میده ؟؟!!

بیوتن شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.aflakiyanekhak.blogfa.com

سلام
واقعا کاش من هم مثل مالدینی بزرگوار بودم....
قافله رفت و ما هنوز در خوابیم...
التماس دعا

لاله های سرخ ابی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://22khordad89.blogfa.com

سلام در مورد این موضوع دست رو دلم نزار که خونه چند روزپیش یه جانبازیرو با زنش دیدم که کرایه اتوبوس نداشت و راننده چه جور ابروشو برد تو خیابون گریه کردم تا به خونه رسیدم در حالی که زن اون مرد جانباز کارت 50درصد جانبازی شوهرشو در اورده بود ولی راننده..........کاش ما هم مثل پائولو بودیم

سید مهدی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.solokegomnami.blogfa.com

و سلام نام زیبای خداست ......
سلام بر شما ......
من ..... بی حسین ...کرب و بلا هم نمیروم ......

من ..... بی حسین ...کرب و بلا هم نمیروم ......

من ..... بی حسین ...کرب و بلا هم نمیروم ......

سالومه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://shayad-age-darya-bood.mihanblog.com/post/24

سلام عزیزم خودمم دارم یه آزمایش سخت و میگذرونم


توسل کردم به حضرت مسلم به حق تنهایی شون نذارن من تنها و بدون امام زمان بشم .


راستش آره خودمم دلم زیاد با عکس نبود حالا هم که شما گفتی چشم عوضش میکنم


یا زهرا

دلم صید توشد صیاد شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ http://sayad89.blogfa.com

موفق باشید.


منتظره حضورتون هستم.

یـــــــــــــــــــــــــــا علـــــــــــــــــــــــــــــــی.

کربلایی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://karbalaey110.blogfa.com/

سلام

ممنونم از حضورتان در کربلایی110


خداوندا! پروردگارا خود را تقدیم تو می دارم .
با من کن و از من ساز آنچه خود اراده کنی ،
از اسارت نفس رهایم کن.
مشکلاتم را بگیر تا انجام اراده ات را بهتر توانم. تا پیروزی بر انها شاهدی باشد؛برای آنان که با عشق تو ، راه تو و قدرت تو یاری شان خواهم کرد.[گل]

موفق وکربلایی باشید[گل]

شقایق شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام
مطلبتون خیلی جالب بود........
ممنون از حضورتون
خدای حسین شهیدتان کند.........

دلم صید توشد صیاد شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://sayad89.blogfa.com

سلام ممنونم که بهم سرزدید.

منم مثله شما صیاد بد جور دلمو صید کرده.

یـــــــــــــــاعلـــــــــــــــــــــــــــــی

سید عارفان شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://seyedearefan.blogfa.com

سلام
ایام شهادت امام محمد باقر (ع) را تسلیت میگم
مطلبتون جالب و قابل تامل بود
ای کاش ماهم...
یا علی

دلم صید توشد صیاد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ http://sayad89.blogfa.com

سلام.


با عنوان صیاد دلها۲ به روزم .


یـــــــــــــــــــــاعلــــــــــــــــــــــــــی.

مرتضی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://yadeshahidan.blogfa.com

سلام

آرمانخواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس ای برادر خوبم یاد بگیر که در این سیاره رنج در راه حفظ آرمان ها صبورترین انسان ها باشی. شهید سید مرتضی آوینی.


چه خواهیم پاسخ گفت جز سکوت ...

اسماعیل هرندی - تهران شهریار یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

با عرض سلام مجدد
برادران و خواهران من دیدگان رو باز کنید
افکار رو از دریچه ی منطقتون ساطع کنید
این عزیزه دله داره می گه : (( هیچ خبرگزاری حضور نداره.جایی که عشق و دل حضور داره یعنی خدا هست و بعضی اتفاقات بقدری معنوی و خدایی هستند که نیازی به اثباتهایی از جنس دنیا نداره . ))‌
از نظر شرعی هم اگه به این مسئله نگاه کنید یعنی اینکه منبعی که من درخواست کردم رو ایشون دارن به خدای کائنات ارجاع می دن ..!!!!!
دیگه عرضی نیست ..
اما منبع ذکر نکردید .. اگر برای یه مقاله هم منبعی ذکر نشه موثق نخواهد بود و توسط کارشناسان ناظر مردود خواهد بود
امثاله تو بسیجی و امثاله عقب ماندگانی مثله تو در جهل مرکب ابدالدهر بمانید ..

سلام.

به قول شهید آوینی بعضی چیزها رو با عشق باید باور کرد عقل پاسخگو نیست .البته اینجا مسئله ساده است و امثال شما عادت به پیچیده کردن و وارونه جلوه دادن و انکار کردن دارید.مجبور نیستی جناب! باور نکن.
اونی که باید باور کنه میکنه.

افاضه سواد هم نفرمایید اینجا کلاس درس دانشگاه نیست و همایش علمی نیست و خبرگزاری نیست که خیلی از شما واردترم در ذکر منبع در چنین مکانهایی. به هزار نفر مثل شما هم که شبهه افکنی از عادات روزمره اونهاست جواب های قانع کننده در کلاس درس دانشگاه داده و میدم .مطلب هم دل نوشته ایست نقل شده نه مقاله!!!!!!!!!!!!!!!!! کارشناسان ناظر در اینجا چه کسانی هستند که مردود اعلام کنند؟؟؟؟؟!!!!!! لابد ؟؟؟!!!!

شما و امثال جنابعالی هم خیلی مونده که این چیزها رو درک کنید.

ضمناً اگر خیلی باسوادید بفرمایید که چرا در حد یک بچه دبستانی املاء بلد نیستید؟؟!! امثاله؟ مثله ؟ عزیزه دله ؟

گفتم که اسم بسیج بدجوری بعضیهارو حرص میده!!

آدم باید ستاره باشه تا انقدر مورد هجمه قرار بگیره و من چون بسیجیم ستاره تشریف دارم .... طبیعیه که زیبایی انوار ما برای بعضیها قابل تحمل نیست.ما ستاره های حضرت ماهیم.

ضمنا یادتون نره که رفتید خونه برای تعریف اوضاع جاری بیرون برای خانواده یک خبرنگار با دم و دستگاه همراه ببرید.

گرفتن بعضی چیزها تیزهوشی خاصی میخواد که لابد شما ندارید چرا دیگه حرص میخوری؟! خب نمیگیری دیگه !!

[ بدون نام ] یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.man-o-to001.blogfa.com

حرفات جدا تاثیرگذار بود

احمد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.bineshoneha.pelakfa.com

در جواب یک عده آدم بی سواد و بی وجدان و بی منطق و ......
سلام
آخه خواهر جواب هر کامنت چرت و پرتی را که ملزم نیستید بدید. اینا مشکلشون همون بسیج هست
من یک سوال دارم فکر میکنید کسی پارتی بازی کرده که انقدر بسیج بین مردم جا باز کرده؟؟! نه به و الله خدا میخواد خدا به بچه بسیجیا انگیزه داده و عنایت کرده که انقدر در همه موارد فعال هستند
اینم بگم تا بچه بسیجی تو این مملکت هست هیچ خطری مملکت ما را نمیتونه تهدید کنه

سلام.

چون مشکلشون دقیقاً بسیجه،به این دلیل جواب میدم که شاید یه نوری از این ستاره های حضرت ماه به مشکل دار جماعت برسه ...شاید فرجی بشه و ..... اگر هم که فرجی نشد بیشتر حرص بخورن ... مثل این :

طریق الی الله یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://mehrdadghan.blogfa.com

و فدیناه بذبح عظیم

یاعلی مددی

اسماعیل هرندی - تهران شهریار یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

اگر در لفافه بگوییم می گویید سواد ندارند ، اگر به وضوح بگوییم می گویید عامی اند ؟؟!!! ..

چرا می گید اینجا دانشگاه نیست واینجا هم کلاس درس نیست که کسی مقاله مرا مردود بشمارد ؟؟
پس به مصداق کلام حضرتعالی هیچ جنبه ی آموزشی ندارد و مهمللاتی است زائیده ی اسماعات شما !!!
مرگ بر بسیج .. مرگ بر پتیارگانه ایران ستیز ... مرگ بر مفتخوارانه مفتی صفت و روزگاری بس نزدیک جنازه های شما حرامزادگان را به تیرهای خیابان به نام کوروش به نام خاکه ایران گلاویز خواهیم دید .. بترسید از خشم مردم ای کوردلانه سیاه

میگم داری حرص میخوری فراوون : همینه: انقدر داری از دست ما حرص میخوری که نتونستی دهن پر از ؟؟؟ رو باز نکنی.
ذات بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است.......
حضرت علی ع فرمودند خواستی کسی رو بشناسی با او سخن بگو: داری خودتو معرفی میکنی با نوع سخن گفتنت.
حرص بخور.........

بیسواد ! میگم افاضه سواد نکن به خاطر همینه. اگر یه نگاه به پروفایلم مینداختی متوجه میشدی که تحصیلات بنده باستان شناسیه.

اتفاقاً به خاطر کورش هست که ما مسلمانیم و امروز بسیجی تشریف داریم. چون کورش که پدرمان بود آدم بود و موحد بود.چه اگر شما و امثال شما در زمان کورش هم بودید نادان و بی دین بودید.

کوچولو من دارم کورش شناسی و ایران شناسی تدریس میکنم.لازم نیست اینارو به من بگی.اگر کورش واقعی رو میشناختی که ازش دم نمیزدی.چون انسانهای مقدس مناسب الگو بودن برای آدمهای بانزاکت هستند.

اگر قدری سواد و مطالعه داشتی و کتیبه های همون زمانها رو مطالعه میکردی میفهمیدی که ایرانی یعنی ادب و خداپرستی و احترام که شما از همه بی بهره ای.

اینجا جای عقده گشایی نیست.مجبور نیستی بیای.تحمل حقیقت نداری برو به ناکجاآباد خودتون.

به اندارزه ادب دهنت کلمه به زبون بیار .کورش مناسب دهن ؟؟؟ تو نیست.مثلا برای تو مناسبه که بگی فرعون و آمریکا و اسرائیل و خاتمی و موسوی و کروبی و منافق و جانی و ....( باید برم دهنمو آب بکشم که این کلمه ها رو به زبون آوردم )

داری حرص میخوری؟؟

میتونستی حرص نخوری.ببین ما فولاد آبدیده ایم.خودتو خسته نکن.اونی که حرص میخوره تویی

اندیشه صادق یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://andishehsadiq.blogfa.com

سلام
خسته نباشید با این مطلب جالب . من تا به حال نشنیده بودم خیلی برام جالب بود.
این جاست که آدم متوجه میشه شاید با این که مسلمونه اما در معرفت ورعایت حقوق انسانی یک مقدار از بعضیها عقبتر باشه البته خودم رو عرض کردم.
در پناه خدا

ولایی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام .
آقای اسماعیل هرندی - تهران شهریار . کسی شما رو مجبور نکرده این مطلبو بخونی . خب نخون . شماها بی خود جوشی نمی شین حتما با این مطلب جایی منافع کثیفتون به خطر افتاده که اینطوری جیغ بنفش می کشی . من که می دونم کجات سوخته شیطون .
اشکال نداره . بزرگ می شی یادت می ره . آخه امثال تو چی می فهمن سند چیه مثل همون موسویتون که سندش این بود من داماد ایرانم . دمش گرم کلی خندوندمون ای ول.

ناهور یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://sufaneh.mihanblog.com

سلام
شما در صوفانه لینک شدین

مهدی دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://tasdid.mihanblog.com

سلام
اسلام دین جامعیست در مورد گذشتگان می فرماید، از مطالعه آثار آنها عبرت بگیرید و از سنتهای اشتباه آنها پیروی نکنید، هرگز در اسلام صحبتی از فراموش کردن عقبه و گذشتگان به میان نیامده و دفاع از کشور همسان با دفاع از دین بیان می شود، اصلا بخواهیم خودمونی صحبت کنیم، مگه حفظ دین بدون حفظ کشور و مملکت معنایی داره؟؟؟ یکی از ارکان حفظ کشور حفظ ریشه های این درخت هست که در خاک گذشته ریشه دوانده، این ریشه ها رو اگه قطع کنیم از این درخت چیزی نخواهد ماند، اما این به این معنا نیست که ما رویه گذشتگان خود رو پی بگیریم، (کما این که بعضی افراد سود جو هدفشان از طرح این مباحث همین هست) همون طور که پیامبر بعد از ظهورش سنتهای باطل نیاکان و گذشتگانشان رو کنار زد ولی هیچ گاه یاد و آثار آنها رو از بین نبرد، حتی امیرالمومنین که پرورده دست رسول الله بود می فرمود من چنان در گذشتگانم مطالعه کردم که گویی با آنها زندگی کردم.
چرا بعضی از ماها سعی بر این داریم که کاسه داغتر از آش باشیم؟؟؟

مهدی دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ http://tasdid.mihanblog.com

راستی دوست خوب آدرس وبلاگتون رو تو کامنتها چک کنید، چند کامنت اخیری که برام گذاشتید آدرس درست نبود،
ببخشید
باز هم ما رو از کامنتهای زیبا که برگرفته از عقاید زیباتون هست و دغدغه دینداری، بهره مند سازید.ممنون.

مانیا دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ http://bia2bama.loxblog.com/

از حضورت ممنونم

حمزه دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ http://yaranemahdi.mihanblog.com

سلام
مطلب بسیار خواندنی ای بود
ای کاش.....
یا علی

لیلا دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.leila236.blogfa.com

سلام
ممنون عزیزم از حضورت و لطفت .
حکایت جالبی در مورد پائلو نوشتی .
در مورد آقا هم یه جورایی قانع شدم ، مرسی . در جوار حرم حضرت معصومه هستی التماس دعا .
باز هم سر بزنی خوشحال میشم .
یا حق ....

مهدی سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://tasdid.mihanblog.com


مَن لَم یُغفَر لَهُ فی شَهری رَمَضانَ لَم یُغفَر لَهُ إلی قابلٍ، إلّا أن یَشهَدَ عَرَفَةَ

امام صادق علیه السلام می فرماید:
هر کس در ماه رمضان آمرزیده نشود، تا سال آینده آمرزیده نمی‌شود، مگر آنکه روز عرفه را درک کند

سلام
عید قربان
جلوه‌گاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان حنیف و فصل قرب مسلمانان به خداوند در سایه عبودیت، مبارک باد.

التماس دعا

[گل][گل][گل]

همسنگر بسیجی (خودم) چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام خدمت دوست گرامی جناب خانم یا آقای عسگری

دوست گرامی شما بزرگوارید.اما من خودم نیاز به آدم شدن دارم.اگر دنبال این مقوله هستید من هنوز خودم آدم نشدم.... جدی گفتم و هیچ اغراقی نبود.اما احیاناً اگر سوالی دارید که فکر میکنید شاید حقیر بتونم جواب بدم در همین فضا و قسمت تماس با من بپرسید. بنده به هیچ عنوان اهل چت نیستم چون نه به کارم میاد و نه وقتشو دارم.حتی ایمیلهامو خواهرم بررسی میکنه و یا برام میفرسته.

یاعلی.....

سبزعلویان چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ق.ظ http://www.seyedghaderi.blogfa.com/

دست از سر کچل ما بردار دکتر!!!!!!!!!!
ادامه مطلب را بخوانید.

آسمان سکوت پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ق.ظ http://eisila.blogfa.com

سلام
خیلی عالی هستید. مطالبتان هم همان واقعیات تاریخ ناب ایران است . واقعی تر از بسیج چیست؟
همیشه سربلند باشید.

ایرانی شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام

خدایا:
کمکمان کن که معرفت داشته باشیم
کمکمان کن که بفهمیم
کمکمان کن که اصلاح شویم
کمکمان کن که کم نیاریم
کمکمان کن که سپاسگزارت باشیم
کمکمان کن که جز تو به کس نیازمند نباشیم
کمکمان کن که حب دنیا نداشته باشیم
کمکمان کن که در راه رضایت به خلقت خدمت کنیم
کمکمان کن که انسان باشیم
که تمام خلقت در انسانیت نهفته است
....

دست نوشته تان بسیار عالی است ممنون از این مطلب .
اجرتان با خدا
ان شاء ا... که در راهی که گام برداشتید و در راه رضای خدا
قصد خدمت دارید خدا یاریتان کند.
حاجت روا ان شاءا...

مانیا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ

گرچه از پنجه گرگان اثری هست هنوز
لیک در غیرت من شور و شری هست هنوز
گرچه هر راه ببستند و به در قفل زدند
با سر سبز و جوان باز دری هست هنوز

مانیا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ http://bia2bama.loxblog.com/

سلام دوست عزیز در مورد حذف نام داریوش از ضریح دانیال نبی باید بگم که این اتفاقات همگی هدفمند و با یک نیت خاص انجام میشن .
با یه سرچ کردن توی گوگل میبینی که تمام عکسهای مربوط به این موضوع همگی فیلتر شدن من هم به سختی تونستم این تصاویر رو بدست بیارم.

مرکز فرهنگی شهید آوینی یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.avini222.persianblog.ir

با سلام و تحیت

شما را به دیدن وب سایت اباعبدالله دعوت می نمائیم و همچنین وب خودمون

سایت اباعبدالله
www.abaabdellah.org


مرکز فرهنگی شهید آوینی
www.avini222.persianblog.ir


راستی دوستانی که تمایل دارند می توانند با اد کردن آی دی ما janamhossein2000@yahoo.com

نسبت به دریافت محصولات فرهنگی اقدام نمایند

منتظر عنایات شما می مانیم

حتما سری به ما بزنید تا نسبت به تبادل لینک اقدام نمائیم

ما وب اباعبدالله را به جهت تکریم فرهنگ عاشورا لینک نموده ایم و توقع از کلیه دوستان ارزشی است که نسبت به لینک نمودن این سایت ارزشمند اقدام صورت پذیرد

یا حق

التماس دعا

ناشناس شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

افرین بر اقای مالدینی افرین هزار افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد