کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

برادر شهیدم ...

 

شهید صانع ژاله .....  

 

 

و بازهم ... بسیجی ... بسیجی ....و بازهم بسیجی....و بازهم  بسیجی.... 

 

آنکه قربانی می شود بسیجی است...  

برادر شهیدم ....برادر بسیجی شهیدم ....  

 

برادر شهیدم......چه زیبا گفت آقای پناهیان که سعادت خاصی داشت این شهید که به راه ولایت شهید شد و خونش چنان برکتی داشت که رسوایی سران فتنه را نهایی کرد ... 

 

برادر شهیدم ...گرچه از میانمان رفتی اما خونت چنان خاصیتی داشت که ضربه نهایی را بر پیکر فتنه زد ..... 

 

 

امروز در مراسم  تشییعت قسم خوردیم که موسوی را می کشیم.... 

 

قسم به خون حسین....می کشیمت میرحسین................................. 

 

 

 

برادر شهیدم....چه افتخار بزرگی است برای من که در آن مکتبی هستم که تو در آن بودی : بسیج 

  

و سخن آخر : میکشم میکشم آنکه برادرم کشت.....

 

 لطفا برای کامنت گذاشتن به قسمت بالای پست مراجعه کنید 

 

 

 
نظرات 22 + ارسال نظر
زینت پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ق.ظ http://zinat1pelakfa.com

سلام همسنگر بسیجی
سلام و درود خداوند بر تمامی شهدا
برادرم بدان راهت را با سیاهی چادرم ادامه خواهم داد
برادرم من سیاهی چادرم را مشتی بر دهان دشمن خواهم کرد .

دریا لباس خاکی پدرم بود !! پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.lebase-khaki.blogfa.com

اللهم عجل لولیک الفرج

محبان الحسین ع جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ http://sara-allah.blogfa.com

شهادت همسنگر بسیجی صانع ژاله را به شما تسلیت میگم

تردید ممنوع!!! جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.bdpnur.blogfa.com/

سلام اخوی
بسیار عالی بود
انشالله اجرتونو بگیرید
به وبلاگ من هم سری بزنید.
موفق باشید

ولایی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://GHAEM86.BLOGFA.COM

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده .
گوشه ای از کربلا جا و مکانم بده .
--------------------------------
و باز هم عزیزی که گوی سبقت ربود . و من بیچاره.....

مجید/حزب الله شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ http://hezbollah89.blogfa.com

سلام



¸¸ . . . ¸,.,¸.
. . . . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . . . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./





اللهم عجل لولیک الفرج

دستور سران فتنه جهت اغتشاش ودرگیری در روز یک شنبه1/12/1389
منتظران مهدی (عج)و ای ولایتمداران به هوش باشید

هادی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ http://enghelab-mahdi.blogfa.com

باسلام
با اسفند یاد شهدا رو تو ذهنم متصور میسازه ،به روزم

مریم یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://andishehsadiq.blogfa.com

سلام همسنگر
خدا قوت عیدتون هم مبارک
لعنت خدا بر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ،میرحسین و انصارش
با یه برنامه ی از قبل تعیین شده بسیجی رو شهید میکنن وجالبه بعد ادعا میکنند که نظام اونرو شهید کرده!!
من تشییع پیکر شهید صانع بودم انصافا بسیجی های دانشگاههای مختلف ثابت کردند که همیشه پشت کشور اسلامیشون هستن.
ممنون به خاطر حضور باارزشتون من هم با شما کاملا موافق هستم.
یا علی

احمد دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.bineshoneha.pelakfa.com

سلام
بازم بسیجی ....
جای تعجب نداره چون نیت بسیجی فدایی شدن هست خود بسیجی وقتی داره میره برا جلوگیری از درگیری میدونه هر اتفاقی احتمال داره بیافته
من نجف بودم که این خبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم ....
این را باید منافقین و ساده لوحانی مثل کروبی و موسوی بدانند که این ره ادامه دارد .........

لاله های سرخ ابی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام دیگه لاریجانی داره عصاب منو خورد میکنه به خدا دیگه چند تا از این دست گلا بدیم اقای لاریجانی مصلحت میکنه دارو دسته فتنه گرا رو بیرون کنه وای ببخشید حالتم ن÷رسیدم اخه عصابمو این سیاست و مصلحت بهم ریخته چطوری خوبی خواهر استاد شدی بلخره

تردید ممنوع!!! سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام همسنگر
از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم
موفق باشی

مجیدجعفرزاده کسیانی(بی نام) سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://kasyani_binam.persianblog.ir

سلام و سپاس برادر بسیجی عزیز!
جوابتان را در مورد کوروش در ذیل نظر آن برادر بزرگوار در وبلاگ شخصی خودم داده ام لطفی فرموده مراجعه کنید!
ممنون
در امان خدا!

تردید ممنوع!!! چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.bdpnur.blogfa.com/

سلام
--------
(((هاشمی رفسنجانی در حالی که در رأس مجلس خبرگان قرار دارد، چگونه احتمال می‌دهد شاید روزی نظام ما ولی فقیه نداشته باشد؟ چگونه است هاشمی رفسنجانی دانشگاه آزاد را همیشگی می‌داند ولی ولایت فقیه را نه؟ کدام نظام مدّنظر هاشمی است که ولی فقیه ندارد؟)))
------------------------------------
با مسائل روز سیاسی در خدمتتان هستم
موفق باشید خواهر بسیجی.

نیما چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

بیخودی دارید از دباغ حمایت می کنید درسته که کتک خورده و خیلی زجر کشیده با دقت موضه گیری های این خانم را پس از انتخابات مطالعه کنید
دفاع کردن از کسانیکه خودشان را مدافع انقلاب و ولایت فقیه می داند اشتباه است

آهان..... الان دارم میفهمم...گاماس گاماس یعنی همین ...یه طوری پیش بری که بتونی حرف اصلیتو بزنی.

خجالت هم خوی چیزیه. ورود به چنین حریمهایی ممنوع.
واقعا چطوری آدم چنین انسانهایی رو زیر سوال میبره و ادعای مدافعی ولایت و انقلاب رو هم میکنه؟! اگر نمیدونی بدون که بنده در جریان تمام مسائل محرمانه و ..هستم از نزدیک و دور ... شما میدونی و ما نمیدونیم؟ شما میدونی و دلسوزان و دیگران و نمیدونن؟! اگر ایشان اهل این اراجیفی که میگید بودن خیلی پیش از اینها از بین مردم انقلابی طرد میشدن...

دیگه در این زمینه حرف نمیزنم و غیرت و تعصب خاصی نسبت به این انسانها دارم.....

این جمله خودتو با دقت بخون: دفاع کردن از کسانیکه خودشان را مدافع انقلاب و ولایت فقیه می داند اشتباه است

برای خودت کلاس بذار و بایدها و نبایدها رو گوشزد کن....کسی که راجع به خانم دباغ اینطوری حرف بزنه ...هیچ حرفی باهاش ندارم . خداوند هدایتت کنه

زینت پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ http://zinat1.pelakfa.com

سلام همسنگر بسیجی
نمی دانم گناه من چه بود که تو این همه وبلاگ شیفته وبلاگ شما شدم تعارف نمی کنم .
دغدغه ام نسبت به شهدای زنده بسیار زیاد شده روزی نیست که یادشان نکنم البته وبلاک شما نگرانی هایم را زیاد کرد
من باید شما را ببینم شما مسئولید در برابر وظایفتان
اگر شایسته باشم می خواهم در کنار شما همکاری کنم و خادمی کنم لطفاً مرا جدی بگیرید
بسیار بسیار متشکرم
زینت دوستدارت

دردآشنا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.ghorbateshahid22.blogfa.com

سلام
ممنونم از حضورتون
مدتیه درگیر کارای شخصیم هستم و نتونستم به نت بیام ولی به امید خدا به زودی قراره به روز رسانی کنم. ممنونم که همراهانتان را فراموش نمیکنید انشاءاله خدا نیز تو را هرگز فراموش نکند

همسنگر بسیجی (خودم) دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام

جواب آقای نیما

اصالت نوشته هاتون برام روشن نیست...از طرفی حتی اگر درست باشند بازهم نشون دهنده این نیست که ایشون از راه امام و انقلاب و ولایت برگشته ....

یک مسئله دیگه : با طیفهای بسیاری سروکار دارم ...تا کنون به هیچ عنوان نشنیدم که این چیزها رو در مورد ایشون بگن ...وانگهی این نوع مسائل خیلی زود افشا میشه چرا نشده و در اون خط قرارگرفتن باعث طرد از طرف انقلابیون میشه اما چرا نشد ؟

اینکه گفتند اگر رهنورد یکی از سیلیهای دباغ رو خورده ... چنین و چنان می کرد ...این مقاله ای بود که در خود رجانیوز اومده بود که مورد تایید ولایی هاست و نشون دهنده جدا بودن خط ایشون از طیف لجنیهاست ...

بازهم میگم که این مسائل پشت ابر نمیمونه و افشا میشه

چرا اول گفتید دخترانش و بعد گفتید خودش؟!!!!

سید مهدی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://solokegomnami.blogfa.com/

و سلام برشما .....
خدا قوت .....بسیجی ......
رفیقان میروند ......نوبت به نوبت .......
خوش به حالش .در راه ولایت شهید شد ........

همسنگر بسیجی (خودم) سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام

آقای نیما! نمیخوام بگم که خدای نکرده حرفاتون کذبه ...اما تعجبم در اینه که چطور این موضع گیریها سروصدا نکرده و اصلا کسی چیزی نمیدونه و منظورم کسانی هستند که در جریان امورند. تقریباً از هر زاویه ای آخرین اخبار رو دریافت میکنیم اما چطور اینا رو نمیدونیم حتی در ایام دهه فجر گروههای زیادی از طیف ولایی با ایشان ملاقات کردند. و اینکه لجنیها اگر کوچکترین روزنه ای پیدا کنن بهش آویزون میشن مثل خانواده شهید همت و باکری و دختر آیت الله طالقانی و ...اما چرا این مورد رو دستاویز نکردن؟
ضمناً ایشون یک انسان غیر از دخترانشون هستن...خیلی ربط نداره ..سید هادی خامنه ای هم برادر آقا است آیا قابل قیاسند ؟ یا علی محمد دستغیب برادر مرجع بزرگ، شهید دستغیب هست...
ایشون خیلی ارادت به آقا دارند ...جور درنمیاد...
دختر امام هم بی بصیرت باشه واقعا بذاریم بریم از این مملکت چون اونا میدونستن که موسوی چه موجودیه ...دولتیها و خانواده امام میدونستن و فقط مردم نمیدونستن. یعنی دختر امام و خانم دباغ از صحیفه امام و حرفهاش راجع به موسوی هم خبر نداشتن و اینکه چقدر آقا و موسوی اختلاف داشتن و یا مواضع شهید دیالمه و مهمتر از همه قضیه شهید آیت ...
اینا رو بچه 10 ساله هم تشخیص میده اگر کسی تشخیص نده یا به شدت آی کیو پایینه و یا معاند محض....
یعنی کور بودن و نمیدیدن که چطور انقلاب داره به باد میره ..یعنی اونا حداقل از این بعد هم خبر نداشتن که به بهانه موسوی چه فسادهایی در سطح شهر اتفاق میفته که به چشممون دیدیم مثل کاباره های قبل انقلاب...یعنی خحبرها بهشون نمیرسید ..مگه دختر امام و خانم دباغ موجوداتی عقل به کرایه داده ای مثل سیدحسن و زهرا اشراقی و ..هستن ؟
بله میشه فکر کرد که مثلا آیت الله امجد که سنگ موسوی رو به شدت به سینه میزد کسی است که تعصب کورش کرده و ارتباطات چندانی نداره و خبرها بهش نمیرسه اما در مورد خانم دباغ و دختر امام ؟؟؟!!!!

الله اعلم................
پناه بر خدا ..................
الهم ثبت قلوبنا علی دینک .... گفتند که در آخر زمان زیاد بگید و حتما دعای قنوتتون باشه و ذکر سجده هاتون و ذکر دائمیتون... الهم ثبت قلوبنا علی دینک
یکی میبینی بیسواده و اما انقدر قشنگ حرف میزنه و تحلیل میکنه و و تشخیص میده که همون بصیرته ..مثل پدر شهیدی
در گلزار شهدا که خیلی پیر بود و میگفت بیسواده اما انقدر زیبا تحلیل می کرد و حق و باطل این فتنه ها رو جدا می کرد ...
یکی با تمام آگاهی ها و انتسابها بازهم جاهل باشه وای بر او
بازهم الله اعلم ......
پناه بر خدا ................
در شگفتم ...........................
الهم ثبت قلوبنا علی دینک.................

یه بنده ی خدا . . . جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

بسم الله . . .
هنگامی که دو نفر از رسولان را بسوی آنها فرستادیم، اما آنان رسولان را تکذیب کردند؛ پس برای تقویت آن دو، شخص سومی فرستادیم، آنها همگی گفتند: «ما فرستادگان به سوی شما هستیم!»

اما آنان گفتند: «شما جز بشری همانند ما نیستید، و خداوند رحمان چیزی نازل نکرده، شما فقط دروغ می‌گویید!
گفتند: «پروردگار ما آگاه است که ما قطعا فرستادگان به سوی شما هستیم،
و بر عهده ما چیزی جز ابلاغ آشکار نیست!
آنان گفتند: «ما شما را به فال بد گرفته‌ایم و اگر دست برندارید شما را سنگسار خواهیم کرد و شکنجه دردناکی از ما به شما خواهد رسید
گفتند: شومی شما از خودتان است اگر درست بیندیشید، بلکه شما گروهی اسرافکارید!
و مردی از دورترین نقطه شهر با شتاب فرا رسید، گفت: «ای قوم من! از فرستادگان پیروی کنید!
از کسانی پیروی کنید که از شما مزدی نمی‌خواهند و خود هدایت یافته‌اند!
من چرا کسی را پرستش نکنم که مرا آفریده، و همگی به سوی او بازگشت داده می‌شوید؟
آیا غیر از او معبودانی را انتخاب کنم که اگر خداوند رحمان بخواهد زیانی به من برساند، شفاعت آنها کمترین فایده‌ای برای من ندارد و مرا نجات نخواهند داد!
اگر چنین کنم، من در گمراهی آشکاری خواهم بود!
من به پروردگارتان ایمان آوردم؛ پس به سخنان من گوش فرا دهید!
به او گفته شد: «وارد بهشت شو!» گفت: «ای کاش قوم من می‌دانستند...
که پروردگارم مرا آمرزیده و از گرامی‌داشتگان قرار داده است
و ما بعد از او بر قومش هیچ لشکری از آسمان نفرستادیم، و هرگز سنت ما بر این نبود؛
فقط یک صیحه آسمانی بود، ناگهان همگی خاموش شدند!
فسوس بر این بندگان که هیچ پیامبری برای هدایت آنان نیامد مگر اینکه او را استهزا می‌کردند!
یا ندیدند چقدر از اقوام پیش از آنان را هلاک کردیم، آنها هرگز به سوی ایشان بازنمی‌گردند!




یس...

داتیال سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://pookke.blogfa.com

سلامُ برای این آدم فروشها فرقی نمیکنه بسیجیُ غیر بسیجیُ، نداره دنبال سوژه میگردن. خون آدما باسشون شده اسباب تبلیغات. کی باید مجازات شدنشونو ببینیم خدامیدونه

شهیدان راه خدا پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ق.ظ http://alishahid

وبلاگ زیبایی داری دوست عزیز به منم سر بزن مناظر حضور گرمت هسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد