کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

خودروی آقای احمدی نژاد

چه خودروی تمیزی...  

 

آقای احمدی نژاد درد و بلای ماشینت بخوره تو سر مخالفهای معمولی نه، اما بخوره تو سر اونایی که به شدت دچار بیماری لاعلاج عدم بصیرت هستن که منجر به باباقوری شده و مانع دیدن خدمات و تلاشهای شما میشه (البته منهای مشائی و بقایی که گند میزنن به همه چی). 

درد و بلای ماشیت، دود و مود و هرچی درد و بلا داره و هرچی که مکانیک رفته ، همه بخوره تو سر اونایی که پول یارانه ها رو میگیرن و میخورن و  بازهم قر میزنن که آی! یارانه ها پدرمونو درآورد و نون گرون شد و همه چی گرون شد و .... انگار یه عده عادت دارن که همیشه ناله کنن و قر بزنن و همیشه ناراضی و همیشه ناراضی  و در همه حال ناراضی....  

 

این خودرو هم بدجوری داره چشم درمیاره ................ 

 

اما آقای احمدی نژاد خودمونیم ها ! شما هم خوب بلدی حرص دربیاری و  حرص بدی طرفو تا عمق وجودش بسوزه .... البته دشمناتو اینطوری حرص میدی ...بازهم البته دشمنای معمولی رو نه بلکه معاندین رو ... وگرنه ما که میدونیم شما چه سعه صدری داری ... وقتی تو دانشگاه امیرکبیر ، جلوی چشمت عکستو آتیش زدن و علیهت شعار دادن ، شما فقط لبخند زدی اما یادمه تو دانشگاه صنعتی شریف، خاتمی با عصبانیت تمام به هوادارهای خودش گفت که میدم بیرونتون کنن ....  

 

ما پشتتیم به شدت ... هنوزهم و برای همیشه شما همون آقای احمدی نژاد مردمی نژادی برای ما ... اما ای کاش کمتر به اون دوتا موجود نادان (مشائی و بقایی) رو میدادی .... این دوتا مثل موریانه عمل میکنن.... آی گند میزنه این بقایی..؛آی گند میزنه ...آی گند میزنه .... آی تو میراث گند میزنه .... آی آدمای بیسواد رو  به بالاها بالاها میفرسته ....میراث که هیچ جاهای دیگه هم کلی سرک میکشه تا گند بزنه...... 

 

ما پشتتیم به شدت (منهای بقایی و مشائی و زریبافان)  

 

تا کور شود هر آنکه نتواند دید خودروی رئیس جمهور را ........  

 

 

 خیلی هم خوشگله این ماشین...می ارزه به هزارتا بنز آخرین سیستم سال سفارش شده به شرکت مرسدس بنز که معمولاٌ هر سال دوتا از  12تا خودروهای سفارشی این شرکت رو ایرانی ها میخرن .... 

می ارزه به همه ماشینهای روی زمین  

 

 

 لطفا برای کامنت گذاشتن به قسمت بالای پست مراجعه کنید 

  

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
روزبه پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.hoolydifenc.blogfa.com

سلام
با درود به روان پاک شهدا
13اسفند؛ یادواره سردار شهید حاج‌ کاظم رستگار برگزار می شود
به امید دیدار شما در تالار بزرگ وزارت کشور
با خبر تکمیلی به روزم
منتظرم[گل]

علی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ http://sabzelajan.blogsky.com/

ممنون از نظرت
وبلاگت رو لینک کردم
از این آدرس یک قالب قشنگ برای بلاگت انتخاب کن
http://www.blogskin.ir/
اگر نمی تونی بگو کمک کنم بازم ممنون

کانون وبلاگ نویسان فتح پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ http://kanoonFATH.blogfa.com

جالب بود . ما هم بروزیم با :

واقعا چه کسی مسئول فحاشی به فائزه هاشمی رفسنجانی است ؟

kanoonFATH.blogfa.com

قدومتون بر چشم ما ...

زینت جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.zinat1.pelakfa.com

سلام
مهم این بود که این نااهلان را تحویل نمی گرفت ولی ...
مهم این بود که حرف رهبری را زمین نمی گذاشت .
خدا قوت

دانشجو جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.ghavasankarbala.blogfa.com

باسلام با چند دانلود مداحی با موضوع شهدای گمنام به روزم به سنگر شهدا سر بزنید منتظرتون هستند...التماس دعا یا حق

مهدی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.tasdid.mihanblog.com

افضَلُ الإِیمانِ اَن تَعلَمَ اَنَّ اللهَ مَعَکَ حَیثُ ما کُنتَ؛

برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
وقتى عقل انسان وجود خداى خالق قادر متعال را بپذیرد نخستین شرط حرکت به سوى او را به دست آورده است ولى هر حرکتى علاوه بر شناخت نیازمند انگیزه است........
[گل]چگونه به خدا ایمان بیاورم؟[گل]
لطفا ادامه این مطلب رو برای نتیجه گیری از بحث قبل مطالعه کنید.
ممنون
[گل][گل][گل]

سید مجتبی هاشمی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ق.ظ http://vamandeh12.blogfa.com

با سلام نظریات دو خواهر گرامیم را در نظریات شهید ناصری خواندم .
به خود می بالم و باعث دلگرمی ایثارگران و جانبازانی هستید که برای غیرت دینی و حفظ ارزشها هشت سال رزمیدند و امروز خانه نشین جسته و گریخته از درد میگویند. چیزی که خیلی مهم بوده و دشمن نیز روی آن سرمایه گذاری فراوانی کرده است: تضعیف فرهنگ جنگ و جبهه در میان نسل سوم انقلاب است.
کمرنگ جلوه دادن دفاع از ارزشها، به روشهای مختلف و مقابله با این فرهنگ با تهیه کتب و پوسترهای رنگی و پر زرق و برق، فیلمهای مبتذل و برنامه های مختلف دیگر از کارهای دشمن در سالهای اخیر بوده، که سعی در تضعیف روحیه شهادت طلبی و ایثارگری جوانان نسل سوم انقلاب و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی داشته است.
حال با توجه به هجمه فرهنگی غرب و کینه دیرین دشمنان انقلاب و نظام و نیز وجود افراد بی اطلاع و آنان که علمشان در خدمت اجرای فرامین شیاطین شرق و غرب بوده و در لباس خودی منافقانه به اسلام ضربه زده اند، وظیفه دلسوزان و آنان که در این عرصه زحمت کشیده و روزی جان برکف از نوامیس و فرامین اسلام دفاع کرده اند سنگین تر شده است، که می توانند با گسترش فرهنگ ناب، دفاع از ارزشها و مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و بر مواضع اسلامی خود پافشاری ورزند.
شما در این راه قدم بزرگی برداشته اید که امیدوارم آبروی فاطمه زهرا (س) را حفظ کنید و شجاعانه در راه مبارزه با دشمن بکوشید.
آرزوی من این است که خاکریزهایمان را به هم نزدیک کنیم تا دشمن نتواند در ما نفوذ کند.

صوفانه یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://sufaneh.mihanblog.com

سلام
یاد ایامی که ما هم دوستانی داشتیم
دل ما که تنگ شده نمی خواین یه سری به ما بزنید
با روضه ای برای زبیر منتظرتونم

سید مجتبی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ http://vamandeh12.blogfa.com

....... رؤیایم زیباست امام رؤیاست! همانگونه که آن را ساخته ام خراب خواهد شد.
وقتی که رفقای عزیزم و گلهای پرپرشده را یاد می آورم، خود را حقیر وذلیل می یابم، جرا که آنان انتخاب و گلچین شدند، و من بیچاره را تنها گذاشتند. شهادت را تنها آرزوی واقعی خود می دانستم که منتهای خواسته ام بود. وقتی خود را شناختم وزمانی که خود را یافتم در جبهه، در آرزوی شهادت بودم، نمی دانم چرا وچگونه؟! ولی عشق با یک نگاه و یک کلام می آید وانسان را اسیر خود میکند که من نیز قربانی این عشق شده بودم عشق به شهادت، مثل سایة شبحی آمد و مرا اسیر خود کرد.
بیست و پنج از آن روزها می گذرد، خیلی از همسنگران و همرزمانم خود را در پیچ و خم زندگی گرفتار کرده اند و آن عشق را دست نیافتنی و فراموش کرده اند اما هیچ زرق و برقی و هیچ سختی و ملالتی نتوانسته مرا لحظه ای از آن عشق و رسیدن به دوستانم جدا کند و دلسردم نماید.
نرسیدن به وصال خسته ام کرده، اما ناامید نشده ام، دنیا برایم زندان شده ولی تحمل آن را از یوسف نبی و امام کاظم(ع) خواسته ام، یقین دارم که در عشق، ماندن به وصال رسیدن است و پافشاری در عشق، تکرار نیست تعمیق است، هر چه از او بگذرد پخته تر و جا افتاده تر می گردد. و رسیدن به وصال به مراتب شیرین تر وگواراتر خواهد بود. به امید آنکه در صحرای محشر و در جمع حسین(ع) و اصحابش سربلند باشیم.
دعایت می کنم دعایم کنم....

شهید دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.gera99.mihanblog.com

بسم رب الزهرا(س) و رب الشهدا و الصدیقین

سلام
صرفا جهت اطلاع!
"گرا" به روز شده و منتظر حضور دلگر کننده شما

التماس دعا
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة
[گل]

یه رهگذر دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.khabarha.org

سلام. ... جالب بود...
حیفه که مطالب جالبتون منتشر نشه....
من این مطلب رو اینجا به اشتراک گذاشتم... شما هم می تونید لینک این سایت رو در وبلاگتون بزارید تا مطالب جالبتون بازدید بیشتری داشته باشه...
http://www.khabarha.org/links/?ArticleId=2325

یا اینکه لینک جدیدترین مطالب وبلاگتون رو اونجا بزارید...
یه سایت به اشتراک گذاری سالم و ایرانی و اسلامی
موفق باشید.

سید مجتبی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ http://vamandeh.blogfa.com

دلنوشته...
امروز با آمارهای موجود نسبت به حضور مردمی در جنگ، تعداد شهدا و حماسه های آنان، متاسفانه کمبودهایی احساس می شود که می تواند ناشی از عملکرد ضعیف بعضی از ما خصوصا همراهان و جامانده ها باشد.
در اکثر گورستانهای روستاها، شهرهای کوچکتر و بومی، به واسطه هجرت و یا فوت پدر و مادر شهید و نبود بستگان و همرزمان آنان قبور مطهر شهدا به فراموشی سپرده شده اند، لذا وظیفه همین ارگانها و سازمانهایی که است که نام شهید گرفته چشم توقع مردم به دستان آنها می باشد تا درترمیم و بازسازی قبور مطهر شهدا اقدام نمایند.
باید فرهنگ سازی نمود که: این شهید متعلق به یک خانواده نبوده و متعلق به همه است و همچون شهدای گمنامی که چراغ اجتماع خیلی از شهرستانها شده اند مربوط به شخص و خانواده خاصی نیست.
درمورد چاپ کتب وخاطرات نیز باید گفت: اکثر جامانده ها خاطرات و گفته هایی از زمان جنگ، شهدا و لحظات شهادت آنان دارند ولی امکان انعکاس آن را به تنهایی ندارند، لذا وظیفه ارگان وسازمانی است که ردیف بودجه ای در این زمنیه داشته و می تواند گوهر ارزش این جامانده را گرفته وبه دیگران انعکاس دهد.
مورد بعد که خیلی مهم بوده و دشمن نیز روی آن سرمایه گذاری فراوانی کرده است: تضعیف فرهنگ جنگ و جبهه در میان نسل سوم انقلاب است.
کمرنگ جلوه دادن دفاع از ارزشها، به روشهای مختلف و مقابله با این فرهنگ با تهیه کتب و پوسترهای رنگی و پر زرق و برق، فیلمهای مبتذل و برنامه های مختلف دیگر از کارهای دشمن در سالهای اخیر بوده، که سعی در تضعیف روحیه شهادت طلبی و ایثارگری جوانان نسل سوم انقلاب و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی داشته است.
حال با توجه به هجمه فرهنگی غرب و کینه دیرین دشمنان انقلاب و نظام و نیز وجود افراد بی اطلاع و آنان که علمشان در خدمت اجرای فرامین شیاطین شرق و غرب بوده و در لباس خودی منافقانه به اسلام ضربه زده اند، وظیفه دلسوزان و آنان که در این عرصه زحمت کشیده و روزی جان برکف از نوامیس و فرامین اسلام دفاع کرده اند سنگین تر شده است، که می توانند با گسترش فرهنگ ناب، دفاع از ارزشها و مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و بر مواضع اسلامی خود پافشاری ورزند.
تنهام نذار......

سلام

نکات مهمی است که دل همه رو خون کرده ...اما امید به مسئولین یعنی آب در هاون کوبیدن ....

بخصوص بنیاد با اون مسئولش ....که خداوند ان شاالله بساط بنیاد را برچیند .... تازه اگر مشائی و بقایی بذارن که تو این مملکت فرصت برای کار ارزشی بمونه ....

الهی اسفندیار زیرو رو بشی .........

سید یاسین چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://yasinhoseini.blogfa.com

سلام همسنگر
خوبید؟
ایا به کام
نوای وبلاگتون رو خیلی دوست دارم
تسلیت می گم سالروز عروج بلند پروازان آسمان عشق را...
ایام به کام

عباس بیگی پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.beautyw.blogfa.com

سلام
با نگاه آخرینش خنده کرد
ماندگان را تا ابد شرمنده کرد
سال‌ها این بیت را در زیر میزم در کنار عکس حاج حسین خرازی قرار داده بودم و بعد از خواندنش به چشمای زیباش نگاه می‌کردم. و حالا چشم در چشمان زیبای حاج ابراهیم همت....

خداوندا به کدامین گناه مانده‌ایم....

مینویسم تا فراموش نکنم جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://basij-gorgan.blogfa.com/

سلام . . . خسته نباشین . . .

وبلاگ خوبی دارین . . . موفق باشین . . .

دوباره صبح ظهر نه غروب شد نیامدی . . . اللهم عجل لولیک الفرج . . .

شهید جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.gera99.mihanblog.com

بسم رب المهدی(عج)

"سفر عشق..."
آخرین پست سال89

التماس دعا
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة
[گل]

گمنام شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.ashenaye-ghareb.blogfa.com

روحشان شاد
یادشان گرامی
راهشان پر رهرو باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد