کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

برگی دیگر از خیانت مسئولین بنیاد به اصطلاح شهید و جانبازان

  

چرا به غربت نشستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

 

دیروز یکی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس تلفن کرده بود و بنده  و خانواده ام را به خانه ی اجاره ای خویش دعوت کرد ! بنده هم با هزاران زحمت ویلچر نشینی خودم را مکلف دیدم که سری به این عزیز فراموش شده بزنم ودردهایش را بشنوم و سنگ صبورش باشم ! خلاصه گفته های این عزیز را با حفظ کرامات انسانی بی کم وکاست برای شما عزیزان تقدیم میدارم . حاجی جون تو خوب یادته که من چندبار شیمیائی شدم . ۱- خیبر ۲- بدر ۳- والفجرهشت ۴- کربلای پنج ۵- نصرهفت ۶-بیت المقدس ۲ و ۳ ! من اینک با وجود ترکش های متعدد در نواحی سر و صورت و دستها و کمر ۴۵٪ جانبازم و چندسالیست که شیمیائیم عود کرده و شدت آن در ریه ها و چشم هایم بحدیست که پزشکان معالجم داروهای (سروتاید فرانسه و سپس استرالیاو ..... که همگی خارجیست تجویز میکنند ) ولی بنیاد به علت عدم داشتن درصدشیمیائی از تحویل داروها خوداری میکند و ماهانه ۲۵۰هزارتومان هزینه دارو پرداخت میکنم ! البته در سال ۱۳۸۳ به گواهی عزیزان همرزمم سپاه مرا به کمیسیون بدوی معرفی کرد ودر آن کمیسیون تائید شدم و به من صورتسانحه صادرکردند ولی بنیاد بدون هرگونه معاینه حضوری صفردرصد اعلام کرد و دوباره در سال ۱۳۸۸ هم دوباره به راهنمائی شما به سپاه مراجعه کردم و ماجرا را پیگیری کردم که نهایتا به کمیسیون عالی سپاه معرفی و با کلی معاینه توسط فوق متخصصان ریه و پوست وچشم شیمیائی شدید تشخیص دادند و نظریه کمیسیون عالی سپاه راجهت اقدام به بنیاد ارسال کردند ولی متاسفانه بعد از یکسال بازهم بدون معاینه حضوری اعلام کرده اند که ضایعات مشاهده شده در اچ آرسی تی و اسپیرومتری ربطی به ضایعات شیمیائی ندارد ! با این هزینه ها ی ماهانه داروئی چکار کنم ؟ میخوام برام یه وصیت نامه بنویسی واین مظلومیت ها را بنویسی و من راضی نیستم که بنیاد برایم هزینه ای چه از بابت حقوق حالت اشتغال وغیره پرداخت کند ! اشک امانم را بریده بود ونمیدانستم که چه بگویم ؟ بی اختیار شماره تلفن همراه برادرعزیز مدیرکل بنیاداستان را گرفتم و با عصانیت موضوع را مطرح کردم که این چه وضعیه که هزینه داروی جانباز را هم بنیاد متقبل نشود ؟ و نظریه کمیسیون عالی سپاه راهم بدون معاینه مردود اعلام کنند ؟ که جواب شنیدم که برادر عزیز فوق با مسئول محترم بهداشت درمان استان مشکل دارد و برادرعزیز مسئول کمیسیون پزشکی بنیاد مرکزهم با نظریه این عزیز مسئول استان اعلام نظر کرده است !  وجدان در این پزشک معتمد عزیز چگونه مرده است ؟  مگر سوگند پزشکی ندارید ؟  چگونه بدون معاینه نظریه میدهید؟ 

و نتیجه این نظریه خانواده ای را به فلاکت میکشاند !                                                                                                                      

آقای زریبافان ! اینها که عرض شد در حیطه کاری شما انجام می شود و مسئول شرعی وقانونی آن شما هستید نه کسی دیگری ! آیا به نتیجه کمیسیونها ی آنجام شده اشراف دارید؟و اگر اشراف ندارید بخدای خود و در روز قیامت پاسخ شهداء را چه خواهید داد؟ اینها که عرض شد ادای تکلیف شرعی است نه خدای ناکرده بی حرمتی و ...... و اعراض سیاسی ! امید است که گوش شنوائی باشد و درد این عزیزان را در این دنیای وانفسا شنیده و مرهم نهد نه اینکه در دادگاه الهی مورد رسیدگی قرار گرفته باشد انشاالله.

نام این عزیز با تمام مدارک استنادی محفوظ است که درصورت نیاز با حفظ کرامات ارائه میگردد .            

  

جانباز ربذه نشین در  ابتدای مطلبش اینطور نوشته :    

تکلیف شرعی است حتما نشر دهید عزیزان وبلاگنویس !   

 

 

منبع : وبلاگ جانباز ربذه نشین 

 

 

همسنگر  بسیجی نوشت : خداوند خائنین مشغول در بنیاد را با یزید محشور کند ... ان شاالله . 

  

 لطفا برای کامنت گذاشتن به قسمت بالای پست مراجعه کنید 





 

  

 

 

 

نظرات 28 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی(خودم) دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ق.ظ

خدایا مسئول بی درد بی دغدغه بنیاد رو که علی رغم تمام پیگیریها و نامه ها همچنان در بی خیالی به سر می برد با یزید محشور بفرما.

چه سعادتی که این جمله رو از یک جانباز عارف وارسته در حقت شنیده ام زریبافان بی همه چیز !!!!!!!!!!!

زریبافان خصلت بزرگی را ایثارگری به ارث برده و آن خصلت مفقودالاثر بودن است که همیشه مفقودالاثر است و در دنیای کاغذی خود لاطائلات می بافد و می شکافد

به لعنت ائمه گرفتار شوی که هستی ... چون از زبان سربازان ائمه هزاران بار نفرین شدی ....

پناه دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

پناه بر خدا از غفلت هایمان
پناه بر خدا از بی توجهی هایمان
پناه بر خدا از تقصیراتمان
پناه بر خدا از کوتاهی هایمان
پناه ....

خدایا جز تو کسی نداریم پناهمان ده
و به عافیت ما را ببخش

سید مجتبی دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://vamandeh12.blogfa.com

وصیت نامه شهید حسین برهانی
- ای ملت بدانید امروز مسئولیتتان بزرگ و بارتان سنگین است و باید رسالتتان را که پاسداری از خون شهیدان است انجام دهید و تنها با اطاعت ازروحانیت متعهد و مسئول که در راس آن ولایت فقیه می باشد و امروز سمبل آن امام بزرگوار امت قادرید این راه را ادامه دهید.
- خواهرانم! در تربیت فرزندانتان بکوشید و حجاب را رعایت کنید، زهراگونه زندگی کنید.....
- سفارشم این است، مردم! به یاد خدا و روز جزا باشید پیرو ائمه اطهار باشید، که .....
- مردم! امام زمان (عج) را فراموش نکنید. مردم! دنباله رو روحانیت باشید که چراغ راه هدایتند.....
از امام اطاعت کنید که عصاره اسلام است، او را تنها نگذارید که نماینده حجه بن الحسن (ع) است.
10/5/1362
از حضور گرمتون کمال تشکر را دارم....
درد جانباز عزیزمون واقعا همان گرمای سوزان و شنهای روان صحرای ربذه با این تفاوت که ابوذر غفاری فقط دخترش یاریش کرد و عزیزان جانبازمون شما در سنگرهای متفاوت یاریش کرده اید. خدا خیرتان بدهد.... از قول من به او بگویید من با دفاع خودم از جانبازان همان درصد هم نیز ندارم و بیست و چند سال است خون و خونابه از بدنم سرازیر است و.... گفتن نداره....
صبر کن و کمتر شکوه... با اطمینان بگو فردا دوستانمان منتظرمان خواهند ماند اگر برویم.....

. دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام بزرگوار
توجه توجه
این وب از رهبرمون انتقاد کرده و منتظر جوابه ما بچه ولایی هاست

http://enteghadazrahbar.blogfa.com/

حتماً بهش سر بزن و جوابشو بده
التماس دعا
یا علی مدد

جایی برای اهل خدا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://barbalenoor.blogfa.com/

حتی نمیتونم بگم شرمنده...

چرا نمیتونم کاری کنم...

خدا لعنت کنه کسی که بانی این کاره...

دانشجو سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام
حرفای شما درست صد در صددر مورد بنیاد ولی من تا حدی که میدونم هر کی علائمی که از جنگ در بدنش وجود داشته باشه میره بنیاد و کمیسیون پزشکی و ..... درصد میگیره
من خیلیا را میشناسم آدم حسابی هم هستند حق و ناحق هم نکردند رفتند به راحتی درصد گرفتند و ........
پس اینا همه دغدغه سرچیه چون بنیاد خدماتی به این عزیزان میده دیگه، دغدغه به این اندازه؟؟!!!(من به اشخاص کاری ندارم: زریبافان و ........)
توضیح بدید ممنونم

سلام

شما تا چه حد میدونید؟ ببخشید اما از حرفاتون پیداست که چیزی نمیدونید یا با این قشر سروکار ندارید. عده بسیار معدودی به حق و حقوقشون رسیدن. ضمنا اگر این عزیزان نیاز نداشتند هرگز دنبالشو نمیگرفتن هرچند پیگیری هم نتیجه ای نداره. ما هزاران مورد و تاکید میکنم که هزاران مورد اینطوری دیدیم. تنها برای نمونه به سومین لینک من سر بزنید : وبلاگ جانبازان شیمیایی و گزارشهاشو بخونید. ایشون خبرنگار اخراجی بنیاده که گزارشهاشو سانسور میکردن.

دوست عزیز از نظر بنیاد تنها کسانی جانبازند که علامت مشخصی دارند مثل قطع نخاع بودن و بقیه هیچ. همون سالهای جنگ درصدها تعیین شد و تمام شد. و توجهی نمیشه که همون درصدها ناعادلانه تعیین شد و اون 20% امروز شده 60%. یا بعضی شیمیاییها بعد از سالها بروز میکنه. فقط اینها نیست. جانبازان غیر رزمنده هم مشکلات عدیده ای دارند که رسیدگی نمیشه مثل جانبازان سردشت.

اینهمه دغدغه سر چیه ؟ هیچی من و امثال من زده به سرمون. از فرط خوشی مشکل تراشی میکنیم. دوست عزیز انقدر از بدبختیهای اینها دیدم که وقتی کسی انکار میکنه بدجوری به هم میریزم ... خیلی راحت حرف میزنید
ندیدن شما دلیل بر نبودن نیست. اصلا انقدر واضحه که نیاز به توضیح نداره ...

حتی با تمامی سانسورها تو این 22 سالی که از جنگ میگذره بارها در نشریات و حتی صداوسیما از قول این عزیزیان و دوستانشون اینها مطرح شده شما چطوری میگید که بنیاد به اینها خدمات میده؟ البته تعجبی نداره چندوقت پیش جانبازی با درصد بالا که بسیار مرفه و مورد تایید بنیاد بود پدر مارو درآورد که هرگز چنین نیست و بنیاد به همه میرسه ....اون که جانباز بود ....هرچند پای کار که رسید سکوت کرد.

لینکهای روزانه رو بخونید: تاولهای بابا-شهیدان امروز را فراموش کرده ایم ...

بنده بارها کامنتهایی خصوصی از جانبازان دریافت میکنم که حرفهاشونو میزنن.

شما کدوم خیلیها رو میشناسید؟ چند برابر اونها ما میشناسیم جانبازانی که از گشنگی میمیرن...خودکشی میکنن.. بارها براشون کمک مالی جمع کردیم.
یه گذر به کمیته امداد ببینید چه تعداد جانباز تحت پوشش داره که از عهده خرج درمان اونها برنمیاد.

کمسیون پزشکی بنیاد؟ که بهشون توصیه شده که از سرشون واکنند؟ توصیه شده رد کنند همه رو ؟ از طرف بپرسن حال شما خوبه و اونهم بگه ممنون و بگن خوبه بزن صفر. تو چی ؟ اینا تاول نیست با سیگار سوزوندی . تو چی ؟ لذت میبرم از زجر کشیدنت و ...
معمولا آدمهای درست دوام نمیارن تو بنیاد. پزشکی که معذورم از یردن نامش حاضر نبود وجدانش رو زیر پا بذاره و گوش به حرف مسئولین بی درد بده ، نهایتا نتونست دووم بیاره تو این کمیسیونها ...

حرفهای همسر شهید ایوب بلندی رو نشنیدید ؟ که مجبور شد همسرشو به جای آسایشگاه ببره تیمارستان ؟ حرفهای ایشون که دیگه خیلی معروفه.

وقتی دیدم و دیدیم این دردها رو حاضرم تمام مسئولین بنیاد رو خفه کنم ...

وبلاگ جانبازان شیمیایی رو بخونید. گزارشهای قبلیشو و ...

یاعلی

کربلایی۱۱۰ سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://http

سلام

ای نگاهت خیره بر چشمان گندم زارها
چشمهایت خسته از سنگینی دیوارها
لخت می ماند زمین بی دستت ای ادریس من!
مشت می کوبد کسی بر گونه های خیس من
بادها پاهای من را تا زمستان می برند
موش های کور مویم را به دندان می برند
ابرهای دل به طوفا ن داده را حس می کنم
زیر سم اسب ها من جاده را حس می کنم
بادها در گوش های دشت هوهو می کنند
می رسی از راه خود را با تو خوشبو می کنند
در نگاهت یک سبد رنگین کمان داری هنوز
مرسی از راه، بوی آسمان داری هنوز
شانه های جاده گیسوی تو را حس کرده اند
اسب های ترکمن بوی تو را حس کرده اند
خواب می بینم که چشمان زمین خون آمده
آفتاب از پلک چشمان تو بیرون آمده
با خودش تکلیف این آواره روشن می شود
باز می گردی زمین یکباره روشن می شود
می رسد روزی که در پای تو پرپر می شود
در میان دست هایت یک کبوتر می شوم
من برای دیدنت دیوانگی ها می کنم
بال هایم را فقط پیش شما وا می کنم
مرد طوفان خیز من بال و پرت را باز کن
شهر تاریک است، چشم دیگرت را باز کن
از میان شانه هایم مارها را پس بزن
قد علم کن، لشگر دیوارها را پس بزن
هفته ها آبستن دردند، پس کی می رسی؟
جمعه هایت رنده ام کردند، پس کی می رسی؟
آخرین باران شبی می ریزد از چشمان تو
بی گمان خورشید برمی خیزد از چشمان تو
آه ای خفاش ها، ای جغد های شب پرست!
من یقین دارم که یک صبح پر از پروانه هست
ای نگاهت خیره بر چشمان گندمزارها!
چشم هایت خسته از سنگینی دیوارها!
شهر اقیانوس پشت چشم هایت ماندهاست
یک جهان فانوس، پشت چشم هایت مانده است
عاقبت یک روز می ریزند این دیوارها
بوی اسبت می رسد از پشت گندمزارها...

سال خوبی در زیرسایه امام زمان عج برایتان آرزو دارم[گل]

موفق وکربلایی باشید[گل]

فرهنگ سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ق.ظ http://www.farhangrabaza.blogfa.com

بنام خدا . روزی زنو رسید و از باغبان خبر نیست ! / فریاد بر شقایق از داغ این جدائی . اللهم الفرج مولانا صاحب الزمان(عج) سلام . از اینکه درد یک رزمنده جانباز بسیجی رو نشر دادی از خدا برای شما جزای خیر می طلبم . بسیارخوشحال میشوم که بتوانم برای این دردمندان گوش شنوائی پیدا کنم ! دوست من چگونه بگویم که شهدا به مامن و مقصد رسیده اند و عرش نشین شده اند واین یادگاران بجا مانده از شهدا (مجموعه ایثارگران) فراموش شده اند و ....
خون شداز جور زمانه قلب فرزند علی
وای ما در کوفه نامردمیها مانده ایم ! برادرکوچکت فرهنگ

دانشجو سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام
ممنون از توضیحاتتون
این همه گندکاری و ..... تو بنیاد هستو احمدی نزاد خبر نداره؟!!!؟؟!!!؟؟؟!!!؟؟؟!!!،شما خبر داری .............!
والا چی بگم، چون میدونی، پس میگم خدا صبرت بده چون دانستن حقایق تلخ خیلی عذاب آوره .....
بازم ممنون
یاعلی

سلام

دوست گرامی گندکاری های بنیاد چیز تازه ای نیست میراثی است از گذشته که متاسفانه روزبه روز بدتر میشه. نه آقای احمدی نژاد خبر نداره یعنی نمیذارن که خبردار بشه و ایشون چشمشو به بعضی حقایق بسته گرچه سخت مریدشم و طرفدارش ولی میگم که بعضی انتخابهاش گنده مثل مشائی و بقایی و زریبافان. حتی وقتی دستوری هم میده اجرا نمی کنن. چون آدمهای درستی سرکار نیستن.
چند وقت پیش همین زریبافان بی همه چیز رئیس جمور را برد به دیدار جانبازان در آسایشگاه ثارالله که ظاهرا امکاناتی داره و برای جانبازان اعصاب و روانه و ایشون هم فکر میکنه که آره دیگه می رسن ولی خدا میدونه که همون آسایشگاه تخت رو به جانباز به قیمت گزاف اجاره میده و ....

تازه اینارو فقط من نمیدونم که خیلیها می دونن وقتی پای صحبتهای جانبازان میشینی فقط باید گریه کنی . به خدا گاهی از درد و عدم طاقت شنیدن حرفهاشون آرزوی مرگ میکنم که چرا باید اینها رو بشنویم ....به چه جرمی اینطوری شدن ؟ چند وقت پیش بود که قضیه انتشار گزارش زندگی جانباز مسیحی : واروژ، که به شیزوفرنی مبتلا شده و شیمیایی و اعصاب و روانه و تنها 10% نوشتن و هیچی بهش تعلق نمیگیره خیلی سروصدا کرد اما گوش کر مسئولین کرتر از این حرفهاست ....

نه دوست عزیز من نیستم که خبر دارم خیلیها میدونن. تازه طوری عمل میکنن که اگر کسی به این موارد خیلی بپردازه کله پا بشه و انگ ضدنظام و صهیونیست!!!!! و ...بهش میزنن تا پشیمون بشه . تازه کلی تهدید و ....
مگه شهید آوینی نگفت که در جمهوری اسلامی همه آزادند غیر از بچه حزب اللهی ها .... مگه خود آوینی رو محدود نکردن تا گذاشت کنار روایت فتح رو و وقتی برگشت که آقا ازش خواست.
وای بماند از گندهایی که بقایی تو این مملکت میزنه ، حالا من چون به تناسب رشته ام سروکارم تو میراث فرهنگیه میبینم که بقایی ....

آقای احمدی نژاد ما متاسفانه با اعتمادی که به برخی اطرافیانش داره بدجوری ضربه میخوره ... حالا اینارو بگو فکر کنن مخالفی ...در حالی که تو چند شهر ستاد آقای احمدی نژاد رو میگردوندیم و پشیمون هم نیستیم هرگز... اون بهترینه منهای بعضی اطرافیانش ...
یعنی هرگز ایران احمدی نژادی نخواهد داشت و کسی جای او رو نمیده هرگز ... اما ای کاش کمی متوجه اطرافش بود ...

خدایا ..............

یازهرا

امامی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.solokegomnami.blogfa.com

سلام ........
سال نو مبارک .....
شهدایی باشید .....تا همیشه فردا ....

مهجور سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.mahbaran.blogfa.com

سلام
باز هم باید گفت عیدتان مبارک؟؟؟؟؟؟؟؟
تنها حرفم رویم سیاه است........

کربلایی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ق.ظ http://karbalaey110.blogfa.com/

سلام بر شما خوبان[گل]

[گل]تادیر نشده خودسازی کنید[گل]

شما که اکنون جوانید ، نیروی جوانی دارید ، بر قوای خود مسلّط می باشید ،
وهنوز ضعف جسمی بر شما چیره نشده است ،
اگر به فکر تزکیه و ساختن خویش نباشید ، هنگام پیری که ضعف ، سستی ، رخوت وسردی بر جسم و جان شما چیره شد و نیروی اراده ، تصمیم و مقاومت را از دست دادید ، و بار گناه و معصیت ، قلب را سیاه تر ساخت ، چگونه میتوانید خود را بسازید و مهذّب کنید ؟!
هر نفسی که میکشید ، هر قدمی که بر میدارید ، و هر لحظه ای که از عمر شما میگذرد ، اصلاح مشکل تر گردیده ، ممکن است ظلمت و تباهی بیشتر شود !
امام خمینی (قدّس سرّه)
جهاد اکبر/بخش دوّم


سلام خدا برشهیدان وسلام شهیدان برشما[گل]

مطلب خوبی رو آپ کردید

[گل]انشاالله سال خوبی را در کنار خوانواده سپری کنید.[گل]
موفق وکربلایی باشید[گل]

warior چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ق.ظ http://masonhunting.blogfa.com/

<< درگمنامی مشترکیم ای شهید توپلاکت را گم کرده ای ومن هویتم را >>

سنگر مارو هم با منور دلت نورانی کنی خوشحال میشیم

WARIOR

اندیشه صادق چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ http://andishehsadiq.blogfa.com

سلام همسنگر
احوال شما؟ سال نوتون مبارک
فقط میتونم بگم متاسفم
دوست خوبم ممنون از موضوعی که ذکر فرمودین عکس رو تعویض کردم.
موفق باشید. یا علی

محبان الحسین (ع) جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ http://sara-allah.blogfa.com/

سلام
خدا رو شکر که هنوز یاران جانبازان هستند که از مشکلاتشان با خبر باشند
اجرتان با شهدا و امام شهدا
التماس دعا

مینویسم تا فراموش نکنم جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ http://basij-gorgan.blogfa.com

سلام . . . [گل]

با تا خیر سال نو مبارک . . . [گل]

**سال نود سال جهاد اقتصادی**[گل]

شهید جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.gera99.mihanblog.com

بسم الله

سلام
خوندم و به اندازه ی کافی سوختم
این پست رو قطعا انتشار خواهم داد، اما به وقتش، چون تکلیفه

متاسفم برای بنیاد شهید که نتونسته رضایت یک گروه از ملت که آنچنان هم جمعیت فراوانی ندارند و خانواده های شهدا و جانبازان و خانواده های شاهد هستند رو جلب کند
حالا خوبه امام(ره) اینقدر سفارش کردند و اینها اینطوری...

شهید جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.gera99.mihanblog.com

بسم رب الزهرا(س)

لینک ثابت دانلود، هر هفته با یک فایل جدید
(این هفته هم توفیق شد فایل جدید گذاشتیم)
+
پست جدید:
---» امام جماعت غصبی! «--- [نیشخند]


التماس دعا
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

سالومه جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ http://shayad-age-darya-bood.mihanblog.com/post/24

سلام خوبی شما . سال نو مبارک


خدا کنه امسال سال ظهور باشه.


محبان الحسین (ع) جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ http://sara-allah.blogfa.com/

امام خمینی(ره): صبحگاه 12 فروردین ـ که روزِ نخستینِ حکومت اللّه است ـ از

بزرگترین اعیاد مذهبى و ملى ما است. ملت ما باید این روز را عید بگیرند.

عیدتان مبارک

شهید شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.gera99.mihanblog.com

بسم الله

سلام
خوبید انشاالله؟؟؟

بابا چرا اینقدر نا امید
باور میکنی اینترنت منم دایال آپه (البته دق مرگ آپ بهتره) و با همین اینترنت این فایل ها رو آپلود کردم!!!

پس نا امید نباش

یاعلی

علی شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ق.ظ http://sabzelajan.blogsky.com/

خون دادن کافی نیست خون دل نیز باید خورد(امام خمینی)

زینت شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
چرا ما باید ضعیف باشیم ؟
چرا زورگویان و نامسلمان ها قوی و حاکم ؟
چرا باید کار به جایی برسه که بگویند این مملکت صاحب نداره ؟
براستی کوتاهی از کیست ؟
متاسفم واقعاْ متاسفم
اللهم عجل لولیک الفرج

بیسیم چی دیوونه شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://hezbollah89.blogfa.com

در جبهه نفس بی صدا بنشستیم
در سنگری از ذکر خدا بنشستیم
آید چو به آسمان دل میگ ملال
در پشت پدافند دعا بنشستیم

سلام
عرض ادب واحترام محضر علم...
رفقای پاسدارخادم الشهداءمستقردر شلمچه بااون مساله برخورد کردن و برای حقیرروایت نمودن
دعابفرمائید برام توروبخدا
یازهراس....

باافلاکیان شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ http://baaflakian.blogfa.com/

مسعود ده نمکی اعدام باید گردد !!!

مهم آن است که بدانیم راه ما فراسوی قواعد رایج در سینمای تجاری قرار دارد
و عموم آنچه به مثابه قواعد مسلم و خدشه‌ناپذیر تلقی میشود،
بت‌هایی است که باید شکسته شود.
آقا سید مرتضی


سلام

ده نمکی با این فیلمش تبدیل شده به همون ده نمکی سالهای افشای پشت پرده های کوی دانشگاه 78 و پشت پرده های دولت خاتمی و دوم خرداد که سایشو با تیر می زدن ...

مرد جبهه است دیگه .... به قول خودش وقتی سه راه شهادت یادش میفته باید اینجا حرف بزنه و در برابر خیلیها بایسته

مهدی دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://tasdid.mihanblog.com

سلام بر همسنگر بسیجی
انشاالله سال خوب و خوشی داشته باشید،
ببخشید دیر اومدم.

مشاوره سنگ صبور سعا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://loloamany.pnuweblog.com


فاطمیه می آید و باز هم مشکی پوش میشویم...

نگاه سرد مردم بود و آتش

صدا بین صدا گم بود و آتش

بجای تسلیت با دسته ی گل

هجوم قوم هیضم بود و آتش

***

گرفتی از مدینه گفتنت را

دریغ از من نمودی دیدنت را

ولی با من بگو ساعت به ساعت

چرا کردی عوض پیراهنت را

***

کمی از غسل زیر پیرهن ماند

کمی از خون خشک بر بدن ماند

کفن را در بغل بگرفت و بو کرد

همان طفلی که آخر بی کفن ماند

خادم شهدا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://dokuhee.blogfa.com

سلام.دوکوهه منتظر حضور گرم شماست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد