کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

بازهم بی کفایتی بنیاد شهید و جانبازان


 

نوروز تلخ جانباز ویلچری ..............   

 

آیا این است پاسخ قهرمانان وطن ؟ 

    

چرا یادمان رفت همه چیز را ؟    

 

 

مسئولین بی درد چگونه مسئول و رئیس شدید ؟ اگر او بر ویلچر نمی نشست به خدا قسم ناموسی هم برایتان نمی ماند. به قول مرحوم ابوالفضل سپهر مال و منالت که هیچ، مادرتم میبردن ... کشورت الآن عراق و افغانستان بود. اون بلاهایی سر ناموس این مملکت می اومد که سر زنهای بوسنی و ...اومد ...اما اینجا مردان مردی وجود داشتند که تکه تکه شدند و ترکش شش کیلویی خوردند ، 96 ترکش خوردند، تیر خلاصی خوردند ، شیمیایی شدند و میسوزند و سوختند ... تا عفت در این سرزمین پایدار بماند ... تا تو رئیس شوی .... تا این سرزمین اجدادی پاک و پایدار بماند و .... حاشا به غیرت نداشته تان مسئولین بی درد .... اکنون جواب کسی که آبرو برای ناموست فراهم کرد این است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ غیرت نداشته برخی مسئولین بی غیرت چه بر سر این مملکت می آورد .... مرحبا به احساس تکلیفت زریبافان ... که فقط بلدی رئیس جمهور را به آسایشگاه ثارالله که ظاهراً امکاناتی دارد ببری!!! نمی گویم از پشت پرده های آسایشگاه. بلدی در گفتگوی خبری شبکه دو مهمل ببافی شاید که آبروی نداشته ای بخری و شعار دهی که جانبازان آبروی این مملکتند...تو که حتی بلد نیستی یک مسئول خاطی را توبیخ کنی. تو اصلاً گوشی برای شنیدن نداری تا بدانی که در مجموعه تحت امرت چه می گذرد ... 

 

 

روز قیامتتات دیدنی است. شهیدی گفته بود روز قیامت، خونم را در شیشه ای ریخته ام و بر سر راهتان ایستاده ام و خواهم پرسید با خونم چه کردید ؟  

حال ! مسئولین بی درد آن روز دیدنی است .....  

 

 

بخوانید از قول فاش نیوز :  

 

آوارگی و سرگردانی نوروزی در شهر شیراز هدیه بنیاد استان فارس به یک جانباز قطع نخاعی بودکه نوروز تلخی را برای وی رقم زد.  

 

علی رغم هماهنگی قبلی که بعمل آمده بود بنیاد شیراز با این توجیه که مجتمع ایثار برای مهمان نوروزی در نظر گرفته شده و با عدم پذیرش این جانباز قطع نخاعی که برای سفر چند روزه به شیراز سفر کرده بود در این شهر سرگردان و آواره نمود. به گزارش جانبازنیوز، جانباز نخاعی علی جمشیدی از جانبازان کرمانشاهی طی سفری که در ایام نوروز به شیراز کرده بود علی رغم اینکه از قبل در مجتمع ایثار این شهر جا رزرو نموده بود با عدم پذیرش وی در این مجتمع، چند روز در شهر شیراز سرگردان و آواره شد. این در حالیست که حدود یکماه قبل بنیاد کرمانشاه طی نامه رسمی و اداری برای پذیرش این جانباز نخاعی عزیز در مجتمع ایثار با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس هماهنگی های لازم را بعمل آورده بود. مسئولین بنیاد و مجتمع ایثار در توجیه دلیل عدم پذیرش این جانباز گرامی اظهار می کردند بنابر دستور استاندار این مجتمع برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است لذا نمی توانیم به شما جا بدهیم. جانباز علی جمشیدی طی نامه ای که برای ما ارسال کرده نوشته است: اینجانب علی جمشیدی جانباز 70% قطع نخاع و دارای یک کلیه، پس از27 سال که از جانبازی بنده می گذرد تصمیم گرفتم به همراه خانواده و فرزندانم در تعطیلات نوروز سال 90 به مسافرت بروم لذا با بنیاد شهید محل سکونت خود هماهنگی بعمل آوردم و بنیاد نیز ضمن هماهنگی با استان فارس و ارسال نامه از طریق فاکس به آن استان همکاری لازم را بعمل آوردند و ما بطرف شیراز حرکت نمودیم پس از رسیدن به شیراز و مراجعه به بنیاد شهرستان شیراز و استان و مراجعه به مجتمع ایثار و انتظار 14 ساعته بر روی ویلچر به بنده گفتند که تمام امکانات مجتمع ایثار که مخصوص جانبازان می باشد از طرف استانداری شیراز به مهمانان نوروزی اختصاص یافته است و جایی برای جانباز نمانده است . در این حین پسرم که سال دوم راهنمایی است گفته پدر ایکاش تو جانباز نبودی تا ما هم می توانستیم کنار خیابان چادر بزنیم این گفته او تیری که در جبهه به بنده اصابت کرد برایم دردناکتر بود. در همان شب ریاست بنیاد شهید کرمانشاه با مسئول حراست استان فارس (آقای فیروزی) و آقایان مرادی و مجیدی و نعمت اللهی صحبت کردم که هیچکدام کاری برای بنده انجام ندادند و آقای فیروزی مسئول حراست نیز حتی جواب تلفن بنده را نداد بالاخره ناچار شدم با کمک دانشجویی که دلش برای وضعیت اسف بار بنده به رحم آمده بود منزلی را در شیراز کرایه کنم. در این چند روز آقای فیروزی جواب تلفن های بنده را نمی داد. مسافرت ما پس از مدت سه شب و پرداخت هزینه های زیاد و با شرمندگی از خانواده به پایان رسید و ما به کرمانشاه بازگشتیم. 

 

 

 

لطفاً برای کامنت گذاشتن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید  

 

 

 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
پاسدارنسل سوم سبز پوش ولایت چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ق.ظ

خدایا مین عشقت را زیر پایم منفجر کن.

سلام دوست گرامی . تلاشتون ستودنی ست.

برام زیاد دعا کنید که محتاج خوبانی همچون شمایم.

التماس دعا .

یا علی.

سید مجتبی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ http://vamandeh12.blogfa.com

سلا هسنگر بسیجی ام
آنقدر خوب از درد جانباز می نویسی که نمی توانم حتی یک کلمه از نوشته هایت را جابگذرام . من کمتر مطالب را یکجا میخوانم ولی به مطالب شما که می رسم چون با تمام وجود احساس میکنم همدردی پیدا کرده ام تا انتهای آن میخوانم و البته می سوزم.
شاید خوب نباشد فاش بگویم ولی اشاره می کنم که بنده یکی از آنهایی هستم که بیست و چند سال است از این ارگان محترم بی مهری دیده ام و چون دیده ام احساسش برایم قابل لمس تر از دیگران است...
شما بنویسید شاید موثر بیافتد ..

احمد چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://wwww.bineshoneha.pelakfa.com

سلام
این ره ادامه دارد، بسیجیای قدیم حالا جانباز هستند، تو این مملکت هم به کیا میتونن حق و حقوقشان را ندهند؟ به بسیجیا
بسیجیای قدیم ،حالاء شما، آینده ماست،

محبان الحسین پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.sara-allah.blogfa.com

سلام

ایام شهادت دخت مکرم نبی اسلام را خدمت شما تسلیت عرض می کنم

در حریم فاطمیه مرغ دل پر می زند

ناله از مظلومی زهرای اطهر می زند ...

پاسدارنسل سوم سبز پوش ولایت پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.hezbollah89.blogfa.com

سلام به شما دوست عزیز بزرگوار
پیشاپیش ولادت بانوی صبر و بانوی دو عالم حضرت زینب(س)و روز پرستار رو اول به خدمت صاحب الزمان(عج)و رهبر عزیزمون و بعد خدمت شما و تمام مسلمین جهان تبریک عرض میکنم.
امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.
با پست(دل نوشته...)منتظر حضور و دلنوشته های زیباتون هستم.
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم الحفظ والنصر قائدنا الخامنه ای باالقرآن
اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک
اللهم الرزقنا زیارت و شفاعت الحسین فی الدنیا و الاخره
ایشالله شهید شی.
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا

کربلایی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://karbalaey110.blogfa.com/

جنگ بود و خون، ناله های شبانه مادری که از داغ فرزند 15 ساله اش می گریست.درد بود و تاولهای گره خورده بر لبان نوزادی که در آغوش مادر انتظار نوازش و مهر مادری را می کشید.خاک بود و نمازهایی با سجده گاه سنگر گاه...این روایت واژه از جان گذشته است ، رزمندگانی که شب هنگام جسم را تا صبح به هور می سپردند تا نکند غواص، دژخیم لشکریان عشق را بی تاب کند...
روایت غریبی است،روایتی که ما، همان انسانهایی که غرق تجملات زندگی و رنگ های حباب آلود خیابانها و شهرها شدیم به سختی در کش می کنیم. امروز اینقدر از تمام آنچه سالها پیش با افتخار رخ داد دور شدیم که دیگر نمی توانیم خود و گذشته خود را در آیینه دلمان تجسم کنیم. نمی توانیم ببینیم که بر ما چه گذشته است و چگونه از کوران حوادث جان سالم به در برده ایم. نمی توانیم درک کنیم که 8 سال دفاع مقدس نعمتی از جانب پروردگار بوده، تا با این سنگ محک ایمان واقعی مردان و زنان این مرز و بوم را مشاهده کنیم، مردانی که تمام هستی و زندگیشان را تنها برای دفاع از ایمان، اعتقادات ، خاک و ناموسشان رها کردند تا نکند دست نامحرمی دوباره چادر خاکی زن مسلمانی را چنگ بزند.
به خدا سوگند که در روز قیامت خاک تف دیده شلمچه و مهران و شاخ شمیران گواهی می دهند که چگونه با خون سربازان فی سبیل الله مطهر شده...

امروز بسیارند در میان ما آنانی که بودند، دیدند، فهمیدند. فهمیدند که می توان آیه به آیه ی قرآن را در چهره گرد و غبار گرفته پسرک نارنجک به دست معنا کرد...
وای برما.... هنوز غافلیم از این همه زیبایی، شکیبایی و عشق که هر روز در گوشمان نجوا می کند، که آیا هست یاری کننده ای که یاری ام کند؟

شهید جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.gera99.mihanblog.com

بسم الله

سلام
تا بوده چنین بوده، تا باد چنین باد!!!

انشاالله روزی برسه همین بچه حزب اللهی ها حساب برخی ار مدیران به ظاهر مدیر و مدعی های اسلام رو برسند

شهید جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.gera99.mihanblog.com

بسم رب المهدی(عج)

لینک دانلود این هفته ---» "لحظات عروج سید مرتضی"
+
پست جدید: "بی همتای روایت فتح"


اللهم عجل لولیک الفرج

باافلاکیان جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ق.ظ http://baaflakian.blogfa.com/

بسم ا...

سلام و خدا قوت /

الرحیل! الرحیل!!!

اکنون بنگر حیرت میان عقل و عشق را !

عقل می گوید بمان عشق می گوید برو ؛

فرمودند: من دلم گرفته، دلم غم دارد؛
می‌خواهم بیایم تشیع پیکر پاک شهید آوینی.

خیابان سمیه ...

یا ایتها النفس المطمئنه، ارجعی الی ربک ...

چند روز مانده ؟ چه کسی میداند ؟

فقط آهسته بگو

سالگرد آقا سید مرتضی ست ...

التماس دعا .../.

abadanman جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ http://abadanman.persianblog.ir

سلام؛
ممنون از اینکه بهم لطف دارید.
این چندروزه، سرور سایت آپلودکنندهء عکسها نیز دچار مشکل شده بود.
البته الآن شکر خدا حل شده. من هم برای اینکه مخاطبینی چون شما را نیز مدّنظر داشته باشم، تعداد پستهای وبلاگ را به یکعدد رسانده ام تا کار شما هم تسهیل شود. موفق باشید.

مهدی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.tasdid.mihanblog.com

اِذَا دَخَلَ الْفَقْرُ مِنْ بَابٍ خَرَجَ الْاِیمَانُ مِنْ بَابٍ آخَر"
(هرگاه فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج می شود).
سلام
از اینکه با تاخیر به روز شدم ببخشید،
به نظرتون چرا امسال سال جهاد اقتصادی اعلام شد؟
مطلب مختصری در این زمینه آماده شده، اگه وقت کردید یه سر بزنید.
ممنون.
[گل][گل][گل]

احمد جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://hadidemandegar69.blogsky.com

سلام
با مهارت ویژه آقای "آنتی خانواده!" در تصویر جامعه ایران با دروغ و خیانت بروزم
نظر از یاد نرود

احمد جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://hadidemandegar69.blogsky.com

سلام
از پلاکفا و خرابی های همیشه سرورش خسته شدم ناچار به بلاگ اسکای امدم
یا علی

احمد شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.hadidemandegar69.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه سر زدید خواهر
و اما منظور از حدید، خدید دز قرآن به دو معنا آمده است:1-آهن نماد استواری2-تیزبین که نماد بصیرت می باشد و انگشتری که حضرت علی(ع) در دوران جنگ و به تبع حضرت آقا در دوران فتنه دستش میکرد انگشتر حدید بود

تک تیرانداز شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://tak-tir-andaz.blogfa.com

سلام دوست خوبم
ممنون از اینکه اومدی
اگه بیای خط مقدم جبهه ی جنگ نرم،حتما سنگر دشمن رو میبینی.
منتظر شلیکت هستیم!
مراقب باشیم دشمن روی دلمون و عقایدمون سنگر نزنه.
اللهم الرزقنی شهاده فی سبیلک
یاعلی

مهدی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ http://tasdid.mihanblog.com

سلام
خدا بهتون خیر بده که نام شهدا رو زنده نگه می دارید،
هر چه پیش می ریم، کم کم یادها و خاطره هاشون در اذهان ما کم رنگتر میشه و ارزش کار شما بیشتر نمایانتر میشه.
خدا قوت
درود خدا بر شهدا

همت چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

با سلام بر یتیمان خمینی(ره) بخوانید و مطلع شوید و برای ادای دین تان اطلاع رسانی کنید.

استنکاف مجلس از اجرای دستور رهبر عزیز انقلاب:

چرا دستور رهبر معزز انقلاب به مجلس، "ارشادی" خوانده شد؟


http://www.hemmatonline1.blogfa.com/post-100.aspx

رویا چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ http://pnushirazisaar.persianblog.ir

وای خیلی ناراحت شدم
زبونم بند اومده
نمیدونم چی بگم
فقط میگم وای بر شما مسئولین که عکس شهدا می بینید و عکس شهدا عمل میکنید

حمید حسنی چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 ق.ظ http://------------

دورود براین برادری که این مطلب را نوشته هیچگونه عدالتی در بنیاد شهید نیست که نیست

سلام. بنده برادر نیستم. یعنی زن هیچ؟ زن و نقش تاریخی هیچ؟ زن به درد هیچ نمی خورد؟ یه مطلب هم بنویسیم اگر ملت خوششون بیاد حتما از خودشون مطمئنند که نویسنده مرده!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد