کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

حاج امیر خودمون (جوسی هوکنز)

 

اولین تولد وبلاگم مبارک  

 

یادش بخیر پارسال تو همین تاریخ اولین پست رو گذاشتم با عنوان : 

 

آسیه ! خواهرم ! من یک بسیجی ام! 

  

 

------------------------------------------------------------------------ 

 

حاج امیر خودمون (جوسی هوکنز)  

 

  

  

 

پارسال همین موقع ها بود که شنیدیم خواننده مشهور آمریکاییِ جوسی هکنز معروف به لون مسلمان شد. او که نام امیر را برای خود برگزیده می گوید : خوانندگی در آمریکا باعث شهرت بسیاری برای من شده بود تا جایی که بر اساس نظر سنجی ها جزو 10 خواننده برتر آمریکا به شمار می رفتم . 

اما هرگز این شهرت و وضعیت مالی مناسب، سعادت و آرامش درونی برایم نداشت، زمانی که در أبوظبی امارات، تحت تأثیر فرهنگ اسلامی قرار گرفتم، مردم را می دیدم که با صدای اذان به مسجد می رفتند و نماز می خوانند، اخلاق و رفتار خوب آنان را دیدم، از همان زمان بود که تصمیم گرفتم در ارتباط با دین اسلام که مردم را از تمام نژادها و ملیّت ها در برگرفته بود، تحقیق کنم.

بعد از تفکر جدّی و طولانی به اسلام روی آوردم و ترانه خوانی که 17 سال به آن مشفول بودم را رها کردم و اکنون احساس آرامش و اطمینان قلبی عجیبی دارم. امیر به زیارت خانه خدا مشرف شد برای آرامشی بیشتر. 

 

 

حالا من میگم حاج امیر! تولدت مبارک   

 

دیگه شدی از خودمون و حاجی خودمون 

 

کدوم بنده مؤمنی دعات کرد که اینطوری عاقبت بخیر شدی ؟ 

 

چیکار کرده بودی که خدا نجاتت داد ؟   

 

 

  

 یا مهدی فاطمه  

 

 

  

 

لطفا برای کامنت گذاشتن به قسمت بالای پست مراجعه کنید 


 

 

 

  

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
محبان الحسین (ع) شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ http://sara-allah.blogfa.com

سلام همسنگر گرامی
تولد وبلاگتون مبارک باشه
ان شاالله همیشه دست به قلم باشید
التماس دعا

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام اولا تولدتون مبارک.
دوما ممنون از معرفی کتاب .
سوما پاکش میکنم اما مقصود اساتید بودند در اینک روزانه.
رابعا یا حق

سلام دوست عزیز

باور کنید که یادم نمیاد کدوم مطلب رو میفرمایید.

اسمتون رو اگر مینوشتید ممنون میشدم...............

یاعلی

کربلایی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://karbalaey110.blogfa.com/

سلام بر شما[گل]


[گل]نیاز محض در مقابل بینیازی محض[گل]

اِلهى ! [گل]

اَنَا الْفَقیرُ فى غِناىَ ، فَکَیْفَ لا اَکُونُ فَقیراً ؟!

اِلهى ! [گل]

اَنَا الْجاهِلُ فى عِلْمى ، فَکَیْفَ لا اَکُونُ جَهُولاً فى جَهْلى ؟!

خدایا ! [گل]

من چنانم که در حال توانگرى هم فقیرم ،
پس چگونه فقیر نباشم در حال تهیدستیم ؟!
(زیرا این بینیازی و توانگری من ،
از جانب توست ومن از خود هیچ ندارم و فقر محض میباشم.)
خدایا ! [گل]
من نادانم در عین دانشمندى ،
پس چگونه نادان نباشم در عین نادانى ؟!
(زیرا این علم و دانائیم از سوی تو به من افاضه شده ،
ومن از خود هیچ علمی بلکه هیچ وجودی ندارم و به خودی خود ،
فانی و عدم محض هستم.)[گل]

حضورتان در کربلایی110 موجب خرسندی میشود[لبخند]

موفق وکربلایی باشید[گل]

احمد شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ http://wwww.hadidemadnegar69.blogsky.com

سلام
این فعالیت پرشور و شعف را تبریک عرض میکنم، امیدوارم در تمام عرصه های زندگی موفق باشید.
یاعلی
( دیگه سر به ما نمیزنید؟! )

جامانده شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ http://heyat-r-e-khoy.blogfa.com/

قسمتی از وصیتنامه ی شهید حجازی فر

« ...خدایا تو خود شاهدی که با احساسی که دارم در بهشت تو باشم و مختار باشم که به جهنم بروم حتماً از شدت شرمساری به جهنم خواهم گریخت تا از شعله خجالت و شرمساری رهایی یابم. خدایا دوست دارم که در عملیات بصره شهید شوم زیرا حضرت علی (ع) نیز در آن منطقه لشگر کشیده بود.

به روزم و منتظر حضور مهربانهنه ی شما[گل]

گنج حضور شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://ganjehozor1.blogfa.com/

سلام
غذای روح رو باید داد. غذای روحمان همان دین مبین اسلام و دستورات ناب و ...است. خداست که باید باشد. نباشد هر که باشد هیچ نیست.
موفق باشید

زینت شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام همسنگر بسیجی
منم تولد وبلاگتونو تبریک می گم
من که واقعا لذت می برم
امیدوارم همیشه موفق باشی

محمدی نور یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://mohammadinoor.blogsky.com/

سلام خداقوت
مبارکه!

محمد یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://baseirat.mihanblog.com/

باسلام خدمت شما دوست عزیز
ممنونم که بهم سرزدی واظهار لطف فرمودی
مطلب زیبا وخواندنی داشتی لذت بردم
باز هم تشریف بیاوریدمنتظر نظرات زیبایتان هستم
ضمنا باسرویس تشریف فرما شوید هماهنگ شده
ممنونم

جانبازربذه نشین یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://farhangrabaza.parsiblog.com

یاالله . سلام آبجی جونم . اولین سالگرد تولد وبلاگ پربارت رو بهت تبریک میگم . یک روز قبل به وبلاگ بلاگفای بابا خبرشو گذاشته بودیم ولی متاسفانه بلاگفا برای بابا مشکل درست کرد و مطالب جدیدرو بروزرسانی نکرد و این گله رو همه به ین علت دارند. امروز میهمان دزفولیم . و بابا تصمیم به خانه تکانی از بلاگفا گرفته و به خانه پرشین بلاگ هجرت دائمی کردیم . به آدرس بلا تشریف بیاورید که بسیار آپ آپم . منتظرم . فاطمه

رضا دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.tollabesharif.blogfa.com

تولد مبارک

محبان الحسین (ع) دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://sara-allah.blogfa.com

"(اللهم عجل لولیک الفرج)"

گفتم چرا قلبم دگر، بر تار زلفت گیر نیست؟

سر بر زمین افکند و گفت: خود کرده را تدبیر نیست

اشکی به زیر مقدمش انداختم، رحمی کند

گفتا که اشک بی ورع، در رتبه ی تأثیر نیست

گفتم که دیگر گوئیا، افتاده ام از چشم تو

با غم نگاهم کرد و گفت مهدی ز نوکر سیر نیست

ساغر دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.saghar130.blogfa.com

سلام
اسلام دین بر حقه به همین خاطر ادم وقتی بهش می رسه احساس ارامش و هدفمندی می کنه
راستی لینکتون کردم

میرجلیلی سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://dastaneashab.blogfa.com

تولد وبتون مبارک صد سال به این سالها.

آزاده جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
تولد وبلاگ قشنگت رو تبریک میگم البته ببخشید با چند روز تاخیر
امبدوارم همیشه موفق باشی

تولد سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

خوشا به حال آنان که دوباره متولد می شوند.
خوشا به حال آنان که راه را یافتند.
خوشا به حال آنان که سعادت را شامل حالشان کردند.

ممنون از مطلبی که گذاشتید.

کچل پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ق.ظ

میگما این آقا اگه اومده بود ایران مسلمون نمیشد
این نشون میدن اماراتیا خوب مسلمونیشونو نشون دادن!‌دست مریزاد به اماراتیا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد