کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

برای رضا ایرانمنش دعا کنید

  

عید مبعث  و  بر سر نهادن تاج مسلمانی از جانب حضرت محمد(ص) مبارک 

  

همسنگران برای رضا ایرانمنش دعا کنید  

 

  

حال مساعدی ندارد 

 

جانباز شیمیایی است، زخمی ترکشهای زیادی نیز هست......     

 

{سید هادی کسایی زاده خبرنگار و فعال حقوق جانبازان شیمیایی در وبلاگش نوشته : رضا ایرانمنش که چندی پیش به علت تشدید عوارض شیمیایی در بیمارستان آتیه بستری بود به خانه منتقل شد. حال وی بسیار بد بوده و حتی قادر به گفتگو با وی نبوده است.  

http://chemical-victims.blogfa.com/post-727.aspx  }

 

 

رضا ایرانمنش هرجا که برود چفیه اش را به همراه دارد چرا که رسم مولایش خامنه ای کبیر این است و رضا ایرانمنش با چفیه روزگارها گذرانده..... 

 

رضا ایرانمنش هرجا برود پوستر آقا و شهدا را همراه دارد اما .... اما ... نامردان و  حاجی گیرینفهای روزگار برنمی تابند و عنایت چنین موجودات زبونی شامل حال رضا ایرانمنش نیز شده است 

 

رضا ایرانمنش همانند سایر جانبازان دردکشیده است : دردکشیده جسمش و دردکشیده روزگار وانفسا از جور ظالمان (حاجی گیرینفها) 

   

 

برای سلامتی این جانباز شیمیایی دعا کنیم 

 

یاعلی

 

 

  

لطفا برای کامنت گذاشتن به قسمت بالای پست مراجعه کنید 





 

   

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
تمار پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://mgh348.blogfa.com

سلام
در این روز مبعث رسول رحمت و برکت از خداوند متعال شفای همه جانبازان این مرز و بوم که همیشه و در همه حال مدیون آنها هستیم به خصوص این جانباز عزیز را از خداوند عیدی مسئلت می نمایم و این عید بزرگ را به شما و همه همسنگران بسیجی در جنگ نرم تبریک می گویم .
امید آنکه همیشه تا زنده هستیم در جرگه علمداران بصیرت در جبهه نرم باشیم.
به امید روزی که بیایی غم از چهر بزدایی

الهم عجل لولیک الفرج

ماهی پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.tary1357.blogfa.com

سلام دوست عزیز
عیدتون مبارک
روزهای شاد و پر نشاطی رو براتون آرزومندم .
هر وقت سر می زنم مطالب جدید و دردمندانه ای که با حقیقت توامه مواجه می شم . شاید نظر ننویسم ولی از مطالبتونو استفاده می کنم .
موفق باشین .
یاعلی

رضا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.tollabesharif.blogfa.com

سلام ورحمت حق بر شما

عید مبعث بر شما مبارک ومیمون

شادی روح شهدا صلوات

والتماس دعا

محمد حسین اکبری پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.entezar1358.blogfa.com

گمان کنم که زمانش رسیده برگردی
به ساحت شب قدر ای سپیده برگردی
هزار بیت فرج نذر می کنم شاید
به دفتر غزلم ای قصیده برگردی
زمان آن نرسیده کرامتی بکنی
قدم به خانه گذاری به دیده برگردی؟
مزار حضرت مهتاب را نشان بدهی
به شهر سبز ترین آفریده برگردی
گمان کنم که زمانش...گمان کنم حالا
که پلک شاعری من پریده برگردی
نگاه کن! به خدا بی تو زندگی تنهاست
قبول کن که زمانش رسیده برگردی

زینت جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.zinat1.pelakfa.com

سلام
در مورد موضوع وبلاگم که خیلی لطف کردید و نظر دادید فکر کردم شهدا ما با ولایتیم یا شهدا ما ایستاده ایم را انتخاب کردم اگر لطف کنید باز هم نهایتا ْ من را راهنمایی کنید ممنونم

جانبازربذه نشین شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ق.ظ http://farhangrabaza.persianblog.ir

یاالله . سلام همسنگر . خدایا از جامعه ای که لیاقت درکش رو ندارند نجاتش بده ! ایرانمنش رو درک می کنم و بخاطر همون دعا میکنم که جام شهادت رو بگورائی سرکشد انشاالله . فرهنگ

م.ص شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.yassenaby.blogfa.com

درمقابل تقدیرخـــدا ، مثل کودکی یک ساله باش که وقتی او را بالا می اندازی می خندد چون ایمان داردکه او را خواهی گرفت

محمد حسین اکبری یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ق.ظ http://www.entezar1358.blogfa.com

عاشقانه
ای معشوق عارفان؛
ای یوسف عاشقان؛
ای امید دار ودیارمان؛
شکوفه های انتظارما را بشکوفان ودر این دنیای پرطوفان،ساحل دست های مهربانت را به ما برسان.
باسلام وعرض ادب و تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه حضور باسعادتتان
با عاشقانه بروزم
مقدمتان پیشاپیش گل آذین.
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

شهدا و ولایت (دلنوشته) یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://shohada-velayat.blogfa.com/

سلام خسته نباشی وب خوبی دارین

یه سری به وبلاگم بزن با ولایت فقیه از دیدگاه شهیدان به روزم
اگه میشه یه لینک به من هم بده یا علی

خادم شهدا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://dokuhee.blogfa.com

سلام.یه بارم چند سال پیش شیمیاییشون عود کرد و تو بیمارستان ساسان بستری شدن.من با خانواده رفتم ملاقاتشون.
یادمه موقعی که ما رفتیم از شبکه خبر اومده بودن و باهاش صحبت میکردن واسه همین به ما گفتن صبر کنین.ما ام پشت در اتاق وایسادیم. بعدم که اونا رفتن گفتن وقت ملاقات تموم شده دیگه نمیتونید برید تو.من شروع کردم گریه کردن.خود آقا رضا دید من دارم گریه میکنم گفت بزارید بیاد تو.من رفتم تو کنار تختش وایسادم با گریه.کلی حرف زد.گفت خوب میشم دخترم گریه نکن دستم کشید سرم(من اون موقع سنم کم بود) خانومشو خواهرش با خنده داشتن به من نگاه میکردن
بهتره دعا نکنیم برای شفای یه جانباز شیمیایی چون اگه بره ضرری نکرده.بهتره دعا کنیم که زجر نکشه و اذیت نشه

خادم شهدا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://dokuhee.blogfa.com

آبجی شما پایه هستین تو این هفته بریم آسایشگاه جانبازان؟اگه آره یه خبر بهم بدیم با یه سری دیگه از بچه های وب نویس مذهبی همیاهنگ کنیم با هم بریم.خیلی دلم هوای جانبازارو کرده

سورنا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.khali7.blogfa.com

با تخریب مجسمه اسب ها در ساری و برچیدن مجسمه آریوبرزن، علاوه بر بدبینی مردم نسبت به سوء مدیریت مسولان شهری، دستاویزی برای مقابل هم قرار دادن ایران باستان و ایران اسلامی فراهم شد.

بیاید دور هم تخت جمشید را آتش بزنیم به یاد اسکندر...!؟

سلام
جهل جهل جهل

جامعه ما همیشه از افراط و تفریط رنج میبره.

نمیدونم چرا فکر نمیکنن که ما با عقبه تاریخی عظیم خود مسلمان شیعه ناب شدیم چرا سایر سرزمینها مثل ایران نشدن!

اتفاقا مقایسه آریوبرزن یا سپهرداد با شهدا کاملا هم درسته چرا که آریو با لشگریانش تا آخرین قطره خون در برار اسکندر ایستادن ارزش نیست؟ نمیفهمن یه عده. دم از ولایت میزنن اما عملکرد، مخالف ولایته. اگر میفهمیدن آقا چه تعریفی از آثار باستانی و ارزش اونها و هنر تخت جمشید کردن آیا بازهم جلوتر از ولایت می افتادن؟

دوستم تو یونان درس میخونه میگه باید بگی حضرت اسکندر وگرنه خفه میکنن آدمو و میگن اسکندر حمله نکرد به ایران بلکه شمارو نجات داد!

اونوقت ما اینجا با جهل خالص حتی حرف علامه طباطبایی روهم در ذوالقرنین بودن کورش رد میکنیم و احادیث نوروز رو جعلی معرفی میکنیم و میفتیم به سلاخی وطن.

افسوس از جهل برخی مذهبیون که عین دشمن شادکنی است.
هالیوود چه نیازی داشت به ساخت 300؟ باید می آمد اینجا پیش پای برخی بچه مذهبیهای ما لنگ مینداخت و آموزش می دید؟

نگو از چرت و پرتها و اراجیف مرکز مطالعات تاریخ معاصر ایران در مرکز اسناد انقلاب به سرپرستی جناب سلیمی نمین که افتادن به جون تمدن وطن و دارن حسابی کشت و کشتار میکنن و زیر سوال میبرن تمام افتخارات رو و مدارک جعلی هم میسازن براش! انگار اینهمه محقق و دانشمند و عالم برگ شبدرن! تازه میگن محققین و اساتید غربگران و دروغ میگن! واعجبا! هیچکس نمیفهمه و اینا بدون تخصص میفهمن!

ای کاش یاد میگرفتیم تو هر زمینه ای به ولایت استناد کنیم اونوقت دیگه این حرفها نبود.

یاعلی

شهدا و ولایت(دلنوشته) دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com/

سلام من هم با نظر شما موافقم
نه افراط و نه تفریط

ما چشممان به زبان رهبری است
یا علی

تمار سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ق.ظ http://mgh348.blogfa.com

سلام
منم این اعیاد رو به پاسداران راستین و جانبازان حقیقی بی ادعا و همه بیماران که چشم به دعای ما دارند و شما خواهر بزرگوار و دیگرهمرزمان بسیجی تبریک گفته و از خداوند متعال عیدی این اعیاد را معرفت نفس برای همه و سلامتی و صحت برای جانبازان و بیماران مسئلت می نمایم . اون قضیه هم به روی چشم حتما هماهنگ می کنم .

وفا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

خدایا مبعث و رخداد عظیمت در آفرینش
خدایا رسالت برگزیده ات و تحول آفرینش
خدایا آغاز نجات بشر و نو شدن آفرینش
خدایا آمدن افتخار بشریت و فخر آفرینش

خدایا از تو خواهیم به حق بعثت رسول صلی ا...علیه و اله
تمام مرضان و جانبازان را شفای خیر و عاجل عنایت فرما.
خدایا ما را مبتلا به امتحان سنگین بیماری مکن که ما ضعیفیم و طاقت نداریم.

احمد یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://sarlohe.blogfa.com

.......... پس‌نوشت ..........
این روزها کم‌تر سراغ ِمادر ِشهدا را می‌گیریم؛ ما که به دعای آن‌ها زنده‌ایم.
.......... پس‌نوشت ..........
نســـأل الله مــــنازل الشـــهداء

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد