کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

نماز جمعه قم و حرفهای عجیب امام جمعه !

 

نماز جمعه قم و حرفهای عجیب امام جمعه ! 

 

روز جمعه 11 شهریور  توفیقی دست داد و در نماز جمعه شهر مقدس قم شرکت کردم. شهری که آب شور و هوای گرمش آرامشی عجیب دارد، برای من که زیباترین شهر جهان است چرا که انفاس قدسی انسانهای بزرگی اینجا پراکنده است. وجود مقدس حضرت معصومه ع نیز که جای خود دارد و جمکران امام زمان عج. 

می گویند که شهید مطهری در کوچه های قدیمی شیراز راه می رفت و می گفت که انفاس ملاصدارا را استشمام میکنم. ما هم در قم دنبال انفاس قدسی هستیم.

  

 

حجت الاسلام سعیدی امام جمعه قم فرزند شهید بزرگوار آیت الله سعیدی است. همان شهید سعیدی که یار امام بود و زیر وحشیانه ترین شکنجه های ساواک شهید شد. 

 

آقای سعیدی امام جمعه در خطبه ها مطالبی گفت که برق سه فاز که هیچ، چندین هزار ولت برق فشار قوی را در وجودم حس کردم.  

ایشان گفتند که "باستان گرایی صرف غلطه" ، تا اینجا گفتم درست می گویند، در ادامه گفتند نگاه التقاطی هم اشتباه است یعنی هم به باستان توجه داشتن و هم به ارزشهای اسلامی ارج نهادن، فقط اسلام و السلام"  اینجا بود که دچار برق گرفتگی شدید شدم. 

 

آقای سعیدی مردم شما را جزء گروههای مرجع میدانند و خیلیها دربست حرفتان را می پذیرند. این چه حرفی است که از تریبون نمازجمعه به خورد ملت می دهید؟   

عامیانه تر بگم: معلومه که اسلام از هر چیزی مهم تره، اسلام و دین خدا انقدر مهمه که امام حسین ع باید براش فدا بشه، اما این چه ربطی داره که ما ارزشهای سرزمینمون رو انکار کنیم؟ مگه دوست داشتن هویت و افتخارات گذشته و اسلام از یک جنسند که اینو بر اون ارجح بدونیم؟ مسلمان بودن ما هیچ منافاتی با گذشته پرافتخارمون نداره.  

نکنه انتظار دارید کشوری با پیشینه تمدنی دیرین  و انبوه آثار، باستان و تاریخشو رها کنه و دیگران بیان و به اون بپردازن و از این رهگذر هر صدمه ای بهمون بزنن. 

 

چرا اسلام رو مقابل افتخارات میهنمون قرار میدید؟  کی گفته اسلام اینهارو نهی کرده؟ 

  

پیامبر اکرم ص بارها راجع به موحد بودن و پاک بودن ایرانیان قبل از اسلام سخن گفتن. 

خود قرآن مگه دعوت به تفکر در تاریخ برای عبرت نمیکنه؟ تفکر در تاریخ ما بیزاری رو برای شما بوجود آورده؟!  

 

آیا افتخار نیست که ما تنها ملت یکتاپرست باستانیم؟ 

تنها ملت باحجاب و ... راستی و پاکی از مشخصات پارسیان بوده، ملت ما تصاویر زنان رو نقش نکردن و جایی که در روی مهرهای شخصی تصاویر زنان باقی مونده همه پوشیده اند و چادر دارند. در تصاویر تخت جمشید مردها هم پوشیده اند. آیا افتخار نیست که حتی در دوره انسانهای اولیه نیز که نام دوره توحش به اون میدن ایرانیها گوشت سگ و خوک مصرف نکردن(با مدرک ثابت شده) ؟ و هزاران افتخار دیگر که جای بحثش نیست چرا که مجالی نیست و تخصصی هم هست.  

با تمام این افتخارات و پشتوانه ها بود که ما با آغوش باز اسلام رو پذیرفتیم. چرا ملتهای دیگر مثل ما نشدند؟ بازهم  جواب عده ای دیگر که اشتباه میکنن که میگن اعراب مارو به زور مسلمان کردن. خیر در جواب باید گفت پس چرا شیعه شدیم؟   

آقای سعیدی حتما کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران شهید مطهری رو خوندید. مجدد بخوانید.  

ما ایرانمان را با مشائی و بقایی بیسواد نشناختیم که احیاناً عده ای به خاطر مکتب ایرانی گفتن اونها گذشته رو میکوبن! چون سروکارم با میراث فرهنگیه میگم بهتون که مجموعه خائن بقایی و مشائی و احمدزاده (رئیس کنونی میراث)چنان ضربه ای به میراث ایران زدن که مغول نمی تونست بزنه و ایران ایران کردنشون دروغ محضه. دستور به تخریب آثار و .. هیچ متخصصی در میراث نمونده همه را بیرون کردن و محققین رو با انتقال میراث به شیراز بازنشسته اجباری کردن. هر محققی هم به اینها انتقاد کنه فوری انگ ضدنظام میزنن و اخراج ... همه مجبورن که خفه بشن و اعتراضی نکنن.مثنوی 70 من کاغذ شود اگر از خیانتهای این مجموعه در میراث بگم. کاری کردن که صدای یونسکو دراومده و آثار رو از ثبت جهانی میخواست خارج کنه و ... و ... و .... 

 

خوارج هم نماز میخوندن اما آیا قرآن و نماز  زیر سوال میره؟ 

 

آیا میشه اسطوره ای چون سیاوش رو انکار کرد به بهانه اینکه قبل از اسلامه؟ آیا مردم قبل اسلام گناه کردن که اسلام نبود که بپذیرن؟ آیا سیاوش که برای اثبات پاکدامنی از آتش رد شد افتخار نیست؟ آیا اینکه حجاب و حیا همیشه شاخصه زن ایرانی بوده افتخار نیست؟ تمام اینها منجر به مسلمان شدن ما شد اسلامی با تمام خصوصیات. چرا در میان خود اعراب نشد؟ 

 

آقای سعیدی میدونید که اولین سلسله ایرانی بعد از اسلام در ایران آل بویه بودن؟ که ایران رو از یوغ خلفای بغداد نجات دادن و حکومت ایرانی تشکیل دادن؟ همونها که شیعه بودن و اولین بار رسم عزاداری عاشورا و رسم تدفین در حرم معصومین رو بنیان گزاری کردن و چند تن از شاهانشون هم در نجف مدفونند؟ اینها با افتخار همه جا اعلام میکردن که شیعه اند و نسبشون هم به بهرام چوبین ساسانی میرسه یعنی ایرانیند.   

  

آقای سعیدی ملیت انکارشدنی نیست اونهم ملیت پرافتخار ما. میلت ما منافاتی با مسلمان بودن ما نداره. 

اتفاقا نگرشهایی چون نگرشهای شما باعث اثبات حرف بی دینان میشه که چون با اسلام مشکل دارن به گذشته می پردازن. کار نداریم با بیسوادانی که پاسارگاد رو قبله و کورش رو پیامبر معرفی میکنند. ما با حقیقت کار داریم. کورش کبیر ذوالقرنین قرآنه و افتخاری بس سترگ/ 

 

آقا فرمودند "به جای تأکید بر قبل اسلام بر بعد اسلام و دوره آل بویه و ..تأکید کنید."  نگفتند که انکار کنید. آقا خودش میدونه چی میگه چرا که تآکید زیاد بر قبل اسلام باعث میشه یه عده فکر کن که چه عظمتهایی داشتیم و به قول معروف چی بودیم  چی شدیم در حالی که اگر از عظمتهای بعد اسلام هم بگی متوجه اونها هم میشن. اگر مطلع باشد آقا درباره آثار باستانی و هنر تخت جمشید چه گفتن؟ " حفظ کنید و به مردم نشان دهید در اینها روح و هنر ایرانی جاری است و ربطی به جلادان و پادشاهان نداره" یعنی هنر ایرانی رو ببین.   

آقای سعیدی خدای نکرده فردوسی رو که نمیخواید رد کنید که تمام اون افتخارات رو شعر کرده. فردوسی شیعه بود در حالی که ایران آن زمان سنی بود. 

 

آقای سعیدی اگر ملیت رو انکار کنیم میشیم عرب !!! مثل و فلسطین و مصر و الجزایر و و ..... ما عرب نشدیم ما مسلمان شدیم. ما هویت ایرانی داریم. 

 

توجه دارید که این انکارها و اختلافها مال الانه و در دوره های قبلی هیچ گاه علما چنین چیزهایی نمیگفتند. رسوم ایرانی و عیدنوروز و ...همه مورد تمجید پیامبر بودن.... 

 

آقای سعیدی هیچ میدونید که این حرفهای شما چقدر در بدبینی و فاصله انداختن میان مردم و قشر روحانیت و نظام تأثیر داره؟ بله با این تفکرات باید هم هرکی با بنده مواجه شد فکر کنه الهیات میخونم و ما حتما یا الهیات باید بخونیم یا حوزوی باشیم و جاهای دیگه به ما مربوط نیست. نکنه آقای سعیدی من هم رشته کفر خوندم و کفر تدریس میکنم؟    

 

آقای سعیدی بنده وطنم رو دوست دارم از ازل تا ابدش رو . افتخاراتش افتخارمه و منافاتی با دین و انقلاب و مکتب من نداره. موضوع پایان نامه کارشناسی ارشدم هم در رابطه با اثبات تأثیر معماری ایران قبل از اسلام  در کشورهای اسلامی  و اروپا بود که تحت لوای تمدن اسلامی که بوجود میاد هنر و معماری ایران جهانی میشه . مسلمانان که هنر ایرانی رو آموختن اون رو به تمام دنیا در فتوحات خودشون منتقل میکنن مثل اسپانیا و ایتالیا و سیسیل و ....حتی امروز هم فنون اصلی معماری متعلق به دوره ساسانی است. 

 

آقای سعیدی میدونید که معماری مسجد همون معماری ایرانیه؟ گنبد و مناره و چهارطاق و چهارایوان و .... میشه اینها رو نکار کرد؟ اصلا چرا انکار کنیم؟ خوب بودیم قبل اسلام و خوب تر شدیم بعد اسلام.  

 

نمیخوایم که برگردیم به اون دوره چون برای زمان خودش مناسب بود نه الان. 

بله همه میدونیم که بزرگترین ایرانیان شهدا بودن و شهدا جز با تأسی به عاشورا نمی تونستن که اون حماسه ها رو خلق کنن و دوام آوردن در شرایط جنگ 8 ساله تنها عاشورایی بودن می طلبید و السلام. بله میدونیم که تو همه وصیت نامه های شهدا اسم اباعبدلله و امام زمان و امام خمینی و دعوت به حجاب هست. اما آیا اعتقاد به این حقایق باعث میشه که ارزش آریو برزن رو انکار کنیم که تا آخرین قطره خون با یارانش در برابر اسکندر ایستاد؟! 

 

در شهرداری منطقه سعادت آباد یه آقایی میاد سخنرانی و به مردم گفته خاخام برگرفته از کلمه هخامنشی است!!!!   موندم خدایا اینمهمه جهل رو اینها از کجا میارن و چرا با وطنشون دشمنی دارن؟ مثل اینکه بگی جبر و جبروت از یک ریشه اند!!  همه پا تو کفش علم میکنن انگار که هیچ متخصص و دانشمند و تحصیل کرده و دلسوزی وجود نداره و اینها باید پابرهنه وارد تخصص یه علم بشن و نظریه پردازیهای ؟؟؟ بکنن. 

این وقتهاست که میفهمم  چرا بعضی بچه مذهبیها گذشته وطنشون رو میکوبن چون از اینجور تریبونها الهام میگیرن! 

  

تمام اون حرفهای هم که راجع به قبیح بودن رسوم ایرانی از جمله 4 شنبه سوری ساختن دروغه و تمام رسوم ایرانی علل زیبا و مفهومی دارن. 

 

یادمون نره که انسانها رو با زمان خودشون بسنجیم. 

 

اما جهت اطلاع : تمدن یعنی یکپارچگی و مداومت. تمدن یکباره بوجود نمیاد و یکباره از طاق نمیفته بلکه یک پشتوانه عظیم تاریخی میخواد. هرکی هر دوره ای از وطنش رو بکوبه واقعا در علم و عقلش باید شک کرد. چه قبل اسلام و چه بعد اسلام. دشمن هم خیلی دلش میخواد که من مذهبی هویتم رو انکار کنم و اون کم ایمان و سست ایمان هم دینش رو انکار کنه. چی میمونه ؟  

 

بازهم یادم افتاد یه رزمنده اهل دلی میگفت ما خون دادیم اما زبان فارسی رو حفظ کردیم تا اعراب صدامی بر ما مسلط نشن.

 

 

احیانا! آقای سعیدی نمیخواید به عوامل فیلم ضدایرانی 300 جایزه بدید؟ یا مثل امام جمعه ارومیه که البته خیلی اردات دارم بهشون (آیت الله حسنی) بفرمایید که تمام آثار باید تخریب بشن چون به درد اسلام نمی خورن!!!!!!!!!!!!!!! یاد تندرویهای بعضیها در اوایل انقلاب میفتم که بولدوزر برده بودن تخت جمشید رو تخریب کنن و خبر به امام رسید و منع کرد.  

 

چند نفر از شماها رفتید منشور کورش رو دیدید در موزه ملی ؟  

 

 

پیامبر اکرم ص : حب الوطن من الایمان 

 

 

ایرانی همیشه دیندار بوده، قبل اسلام  مزداپرستی و زروان پرستی و مهرپرستی و  صابئی و زرتشتی که همه یکتاپرستند و بعد آخرین دین الهی: اسلام. ما نژادپرست هم نیستیم  به گفته قرآن ان اکرمکم عندالله اتقیکم.دین خدا بر همه چیز ارجحیت دارد به همین خاطر هرجا که فریاد مسلمانی برپاست ما آنجاییم و به همین خاطر هرجا که انسانی کمک خواست ما میشتابیم. هرجا که جهادی بود ما آنجاییم چون فلسطین و لبنان و ... در دوران جنگ هم شهدای افغانی و لبنانی و چند ملیت دیگر در جبهه اسلام ما جنگیدند و حتی در ایران مدفون شدند چون اسلام جهانی است. تمام اینها دلیل انکار ارزشها و هویتمان نمی شود. مسلمانی ما نشان از تکامل ما در طول تاریخمان دارد.

  

 من ایرانیم آرمانم شهادت  

 

جان فدای وطنم، خاک ایران کفنم 

 

ملیت و دیانت من ازهم جدا نمی شوند :   

 

وطن یعنی همه آب و همه خاک 

وطن یعنی همه عشق و همه پاک
 به گاه شیر خواری گاهواره
به دور درد و  پیری عین چاره
وطن یعنی پدر، مادر نیاکان 

به خون و خاک بستن عهد و پیمان 

وطن یعنی هویت اصل، ریشه 

سر آغاز و سر انجام و همیشه
ستیغ و صخره و دریا و هامون
ارس، زاینده رود ، اروند، کارون
وطن یعنی سرای ترک با پارس 

وطن یعنی خلیج تا ابد فارس 

وطن یعنی دو دست از جان کشیدن
به دشتستان وتنگستان رسیدن
زمین شستن ز استبداد و از کین
به خون گرم در گرمابه فین
وطن بعنی اذان عشق گفتن
وطن یعنی غبار از عشق رفتن
وطن یعنی هدف یعنی شهامت 

وطن یعنی شرف یعنی شهادت 

وطن یعنی گذشته، حال، فردا 

تمام سهم یک ملت زدنیا
وطن یعنی چه آباد و چه ویران
وطن یعنی همینجا یعنی ایران 

وطن یعنی رهایی ز آتش و خون
خروش کاوه و خشم فریدون
وطن یعنی زبان حال سیمرغ
حدیث یادستان و بال سیمرغ 

سپاه جان به خوزستان کشیدن
شهادت را به جان ارزان خریدن
نماز خون به خونین شهر خواندن
مهاجم را ز خرمشهر راندن 

وطن بعنی اذان عشق گفتن
وطن یعنی غبار از عشق رفتن
وطن یعنی هدف یعنی شهامت
وطن یعنی شرف یعنی شهادت
وطن یعنی گذشته، حال، فردا
تمام سهم یک ملت زدنیا 

وطن یعنی چه آباد و چه ویران
وطن یعنی همین جا یعنی ایران 

 

 

 این آهنگ زیبا رو دانلود کنید : 

http://www.4shared.com/dir/wg5AhzPr/Alireza_Assar.html

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید.           





  

 

 

  

 
نظرات 37 + ارسال نظر
راثی پور سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ http://rasipoor.blogsky.com

سلام

حب وطن از ایمان است

ن.حسانی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ق.ظ http://www.alef-be.blogfa.com

سلام
خدا قوت.تورو خدا رفتی پیش حضرت معصومه سلام منو برسون واقعا اونجا صفای عجیبی داره.التماس دعای ویژه یادتون نره حتما دعام کنید.
حالا این که خوبه امام جمعه هایی داریم که اگه واقعا کسی رسیدگی کنه شایستگی اینکه احدی پشت سرشون نماز بخونه رو ندارن ولی چه کنیم که بعضی از مردم فقط یادشون مونده از قبل که نماز جماعت رفتن واجبه یکی نیست بگه پشت سر کی؟

سلام

دوست گرامی ساکن قم نیستم اگر توفیقی شد حتما درخواست ارزشمندتونو اجابت میکنم. سوءتعبیر نشه و احیاناً این تصور پیش نیاد که بنده با قشر روحانیت یا ائمه جمعه مشکل دارم. خیر خودم مدتی در حوزه تحصیل کردم و ارزش و حرمت خاصی برای این قشر قائلم. دلیل انتقادم تنها به همون دلیلی است که عرض کردم. مثلا بنده از آقای حسنی امام جمعه ارومیه انتقاد کردم که دیدگاه نادرستی راجع به آثار ارزشمند تاریخی داره اما این دلیل نمیشه که کلیت ایشون رو زیر سوال ببرم بخصوص که اصالتاً ارومیه ای هم هستم و چندین سال شاهد اقدامات بسیار ارزنده ایشون در ارومیه بودم بخصوص در زمان جنگ و حمله گروهک کومله به شهر و بمب گذاریها و ...که هیچ نهادی قادر به تآمین امنیت نبود و این مرد شجاع، کفن پوش آرامش رو به شهر هدیه میکرد. فکر میکنم که تنها املام جمعه ایست که از اول انقلاب تا کنون عوض نشده. بارها ترور شده ار طرف کومله ها و یاحقیها و سنیها و منافقین و ... . دشمن برای کشتنش جایزه گذاشته. بدجوری بی بی سی ازش آتیشیه.

انسانها ابعاد مختلف دارند مگه خود ما کاملیم؟ مثلا آیا یک دیدگاه نادرست ایشون دلیل میشه که اونمهمه اقدامات مثبتشون رو نادیده بگیریم؟ حالا ایشون یا هر امام جمعه دیگری.

بنده از حرف آقای سعیدی امام جمعه قم چنان شوکه شدم که هنوز گیجم و مرتب از اطرافیان همراهم میپرسم که آیا درست شنیدم؟

دولت یار سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://sarbazaneehsgh.mihanblog.com

سلام!ممنونم که آمدید[گل]منتظر حضور مجددتون میمونم./بدرود

دلریش سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

بی سلام باعنوان همسنگربسیجی مطلب مینویسی.مهرداد(کسایی زاده).امروز نظراتم رادروبلک جانبازان شیمیایی حذف شد.معلوم حرف حساب سرتون میشه.رفیقت خط خین که نظراتت رو تایید میکنه گفت قراره ازدواج کنه.شمادوتا چقدر به هم میایید اون چاقو درست کنه وتودسته کنی.شماره بده بهت زنگ بزنم ارشادت کنم به عنوان مشاوره ازدواج.

بدبخت ضد جانباز من با هیچ مردی صحبت نمیکنم مگر در صورت لزوم. تو وب جانبازان شیمیایی کم آوردی اومدی اینجا؟ من اونجا آدرس
گذاشتم که رفع سوءبرداشت بشه برای دیگران نه برای تو موجود هرزه. بدبخت، خط خون جای بچه منه.
تو بیجا بکنی و غلط بکنی که مشاوره بدی. اگر اون دهن کثیفتو جمع کنی خیلی مردی.

جداً از سن و سالت خجالت نمیکشی؟ جز حرف زشت و هرزه زدن چیز دیگه ای هم بلدی؟ آره یادم اومد بلدی. آره بلدی جانبازان مملکتتو مسخره کنی. به جانباز شیمیایی بگی کود شیمیایی خورده به اعصاب و روان بگی دیوانه به کمک به سومالی بگی کمک به یاغیها.

انقدر نفهمی که تشخیص ندادی نوع صحبت و جملات من با خط خون زمین تا آسمون فرق داره چون اون خیلی کم سن و ساله. یادم رفت شماها کلاً نفهمید چون اگر میفهمیدید به ایثارگران اونهمه ظلم نمی کردید.

راستی نماز میخونی ؟ از حالا بهت بگم باطله چون دهنت خیلی کثیفه و لازمه نماز پاکیه.

ورود به وب من ممنوع اینجا مزین به نام شهداست . جای موجودات کثیفی مثل تو نیست.

دلریش سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

باسلام دروبلاگ کسایی زاده شخصی با اطلاعات وآدرس شما مطلب مینویسد. اگر سوء استفاده شده با کامنت گذاشتن درسایت جانبازان شیمیایی مرا مطلع کنید. اگرشما نیستید من معذرت میخوام ودیگه تکرار نمیشه وما را حلال کنید.مهرداد اسم آقاست نه خانم.درضمن گله دارم جرا لینک ایثار رو نوشتی بنیاد ضدشهید وضدایثارگر....

جواب سلام موجودات کثیف واجب نیست. حلال نمیکنم هرگز.

خوبه گفتی که مهرداد اسم مرده نه زن! به اندازه تو بیسواد خائن به جانباز و شهید حالیم نبود که !!
بدبخت اسم مهر با انواع پسوندها در ایران باستان نام مشترک مونث و مذکر بوده و من هم باستان شناسی خوندم و این اسم رو هم خیلی دوست دارم. تازه لزومی نداره تو فضای وب حتما عین هویت شخصی ذکر بشه مثل تو که هویتت رو خیلیها میدونن اما دلت ریشه ریش آخه اون چیزهای کثیفی رو دیدی که خودت هم اشاره کردی . از همون موادی هم که کروبی میکشه زده بودی بالا توهم برت داشته بود اعمال خودتو در وجود دیگران میدیدی.


میگن مجرم همیشه خودشو لو میده دیدی اعتراف کردی که اسم و آدرس منو جعل کردید و سوءاستفاده کردید.

بنیادضدشهید و اضدایثارگر. افتاد؟!

همسنگر بسیجی(خودم) چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام
با عرض معذرت از حضور خوانندگان گرامی به خاطر جوابهای شفافی که ظاهرا خوشایند نیست و به دلریش دادم.

این موجود کثیف در وبلاگ جانبازان شیمیایی به خاطر اینکه کامنتهای من به مذاقش خوش نمیاد تا تونسته تهمت و ناروا و حرفهای هرزه و تهمتهای حیثیتی نثار بنده کرده چرا که از عوامل بنیاد شهیده و چون آبروشون داره میره که چقدر خیانت میکنن به جانبازان و خانواده شهدا و امثال من افشاگری میکنیم راجع به بدبختیهای جانبازان ، به خاطر این انواع روشهای ترور شخصیت رو در پیش گرفتن. اول اسم منو جعل کردن و به اسم من کامنتهای نامناسب میذاشتن و بعد من اعلام برائت کردم و به اسم مهرداد کامنت نوشتم. بعد حرفهای ناروا خطاب به مدیر وب جانبازان شیمیایی مینوشتن و آدرس وب منو میذاشتن. بازهم اعلام برائت کردم و اینبار تهمتهای زشت و حیثیتی شروع شد و دست آخر اینکه گفتن که مدیر وب جانبازان همون مهرداد یا همسنگر بسیجی است در حالی که بنده همسنگر بسیجی و خانم هستم و تنها خواننده وب جانبازان شیمیاییم.

فکر کنید اگر چنین موجوداتی از نزدیک کسی رو که باهاش مخالفند میشناختن چه می کردند؟!

اون بنیاد ضدشهید به گفته خود جانبازان قرق منافقینه، واقعا راست میگن.

اینها حتی در وب خط خون که اونهم در وب جانبازان شیمیایی کامنمت میذاره رفتن و تهمتهای بسیار زشت از نوع الفاظ هرزه نوشتن ...که آدم حتی تو ذهنش هم اون مسائلی که اینا میگن رو نمیتونه تصور کنه چه برسه به کلام و نوشتار تبدیل کنه.

با این روشها میخوان مارو از میدان به در کنن اما حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند.

همسنگر بسیجی(خودم) چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ق.ظ

جواب به دلریش

چی شد موجود لایعقل ادبیاتت عوض شد داری خودتو تبرئه میکنی که امروز به تو وب جانبازان مثل آدم حرف زدی اما بهت نمیادها چون دهن کثیفت بوگندوتر از اینهاست

تا دربیاد چشم اونی که از بنیاد حمایت کنه. آره هزار بارهم میگم بنیاد ضد شهید و ضدایثارگر. آخه خائن یه چیزی بگو تو مغز آدم جا بشه. اولا بنیاد امکانات داره خیلی هم داره چطور میتونه مجمتمع ورزشی صدرا به اون عظمت رو تو تبریز به اسم جانباز بسازه و به مرکز فساد تبدیلش کنه. چطور میتونه هرجایی سرمایه گزاری کنه. چطور میتونه میلیاردها هزینه تعویض سنگ قبور و ساماندهی گلزار شهدا کنه که البته به هدف تخریبه. مسئولین خائن بنیاد اگر قصد رسیدگی داشتن بارها اعلام نیاز به دولت میکردن و اگر تو اینهمه سال این کار انجام شده بود لااقل تا الان یه اقدامی شده بود. حالا بودجه ندارید (که دارید) دیگه چرا اخبار کذب منتشر میکنید ؟ دیگه چرا رئیس جمهور و سایر مسئولین رو سعی میکنید فریب بدید با بردن مسئولین به آسایشگاه ثارالله؟

از همه اینها گذشته بودجه اگر ندارید ، ادب هم ندارید؟ انسانیت هم ندارید؟ مردونگی هم ندارید؟ غیرت هم ندارید؟ به خدا ندارید به خدا قسم ندارید که اگر داشتید خود تو یکی اون حرفهای زشت رو نمیزدی. اگر مرد بودید که نیستید هزار تهمت به جانباز نمیزدید اونو از اداره بیرون نمینداختید بهش نمیگفتید برو بمیر و هزاران توهین دیگه.

تو خودت برو بمیر که بارها تو وب جانبازان به جانبازان توهین میکنی دقیقاً همون توهینهایی که تو بنیاد بهشون میشه رو تکرار میکنی.
مرد نیستید چون مردها یا شهید شدن یا جانباز یا از درد دارن دق میکنن و نامردها راحت دارن زندگی میکنن و مشغول تهمت زدن و یاوه گویی هستن.

برو بمیر که هر حرف هرزه ای از دهن کثیفت بیرون میاد

بدبخت که منو مافیایی جلوه میدید. اگه نگاه گذارا هم به کامنتها ی وب من بندازی میبینی که چقدر مینویسن سلام آبجی و خواهر و خانم و. ..

یا نکنه انقدر خنگی که یادت رفته زمان انقلاب و جنگ زنان مبارز داشتیم زنانی که تو خود جبهه جنگیدن مثل خانم وهاب زاده. الان هم ما تو جبهه جنگ نرم داخلی و خارجی می رزمیم. فکر کردی که رزم فقط مال مرده؟ راست میگی چون نامردی همچین فکری میکنی وگرنه مردها میدونن شیرزن مبارز یعنی چی.

اصلا مهم نیست تو چی فکر میکنی چون عددی نیستی چون آدم نیستی.
از کامنتهای تو وب جانبازان هم که مینویسی پرواضحه که از کله گنده های بنیادضدشهیدی.

آخه بی حیا توهین ها به بنیاد اولاً حقیقته دوماً دهن هیچ کس مثل دهن تو بوگندو نیست.

مثل آدم هم بلدی حرف بزنی که گفتی برادر عزیز بزرگوار؟ !!! خدایا چقدر خندیدم کسی که از دهنش کثافت میباره میتونه اینطوری حرف بزنه؟! آره میتونه محض ریا و حفظ ظاهر. تقبل الله حاج آقا قلابی

حاج سالار چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ق.ظ http://jan-baz.ir

سلام
در صورتی که قصد شرکت در دیدار را دارید
حتما در خبرنامه عضوشوید و یک صلوات هم به صورت عمومی بنویسید.
فقط لازم بهذکر است که این دیدار چون ظرفیت محدود است در صورتی که جا بود بر اساس اولویت ثبت نام مسئول خواهران با شما تماس می گیرند تاریخ حدودی آن نیز در دهه سومشهریور می باشد بین بیست و پنجم تا سی و یکم شهریور
با تشکر

فریاد فداییان رهبر چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://pejooman.blogfa.com

سلام.به ما سر بزنید با "کمبود عقل"نظر یادتون نره.

ترنم چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ http://magar-mouod.mihanblog.com

بیا مولا به خاطر غربت بقیع بیا

سلام من به مدینه به آستان بقیع
سلام من به بقیع و به کبوتران بقیع
سلام من به مزار معطر صادق
که مثل ماه درخشد به آسمان بقیع
سلام من به شب ماه فاطمی بقیع
سلام من به گل یاس هاشمی بقیع
مولای من شما کی خواهید آمد ؟ مدینه سراسر غم است و غربت و شما ای مولای من تنها بازمانده از نسل خوبان و پاکانی ، بیا مولای من به خاطر غربت بقیع بیا


به روزیم منتظر حضور تان وو نظرات شما
یا علی

یه بسیجی شیرازی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://hizbolah1357.mihanblog.com/

مرید بازی

از علی محمد دستغیب تا دراویش کواری!!

فتنه شهریور۹۰-مریدان دراویش کواری!!

مدافع ولایت چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://modafe-velayat.blogfa.com/


با مطلب (سخنان آقای باهنر دور از انتظار نبوده است و تلاش باهنر برای تطهیر و احیای سران فتنه) به روزم از حضرتعالی برای بازدید و اظهار نظر حکیمانه دعوت به عمل می آید http://modafe-velayat.blogfa.com/

دل ریش پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ http://sibesorkheyar.blogfa.com/

سلام مزار عقیل بهشت زهرا نیست شهر خودشون تو لاهیجانه
انشاءالله از همینجا باهاش ارتباط برقرار کنید
به خود حضرت زهرا (س) قسم من چندین بار تو خیابون دیدمش آخرین بار تو میدان شهدا برام دست هم تکون داد سوار موتو ر بود/ خداوند خودش به حرفم ناظره

سلام

عنایت شهداست ..هوامونو دارن ...گاهی ما خودمون باعث فاصله ایم

جانبازربذه نشین پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://farhangrabaza.persianblog.ir

بسم الله . سلام دلاور . مطلب تون عالی بود . بنده متاسفانه در ایران نیستم و در بیمارستان مونیخ هستم و نمی توانم بیشتر در خدمت باشم ! برای شادی ارواح مقدس شهدا و امام شهدا صلوات . اللهم الفرج مولانا صاحب العصر و الزمان (عج) آمین . التماس دعا

شهید گمنام پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.shahide-gomnam90.blogfa.com

سلام بزرگوار خدا قوت.موفق باشید.

التماس دعا

یا علی...

محمد جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://m1983.blogfa.com

??آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
??? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
???? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
?????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
??????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
???????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
?????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
??????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
???????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
????????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
?????????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
??????????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
???????????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
????????????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
???????????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
??????????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
?????????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
????????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
???????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
??????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
?????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
????????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
???????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
??????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
?????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
????? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
???? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
??? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
?? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا
? آپمــــــــ و بـــــــدو بـــیــا

[گل]خــــاطــــــــــرات دیـــروز،قصــــه هــــــای امــــــــــروز!!![گل]

ضحی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ق.ظ http://www.zoohaa.blogfa.com

بدنبال واژه مباش....
کلمات فریبمان می دهند....
وقتی اولین حرف الفبا کلاه سرش برود....
فاتحه کلمات را باید خواند....
التماس دعا

وادی معرفت جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.vadiemarefat.blogfa.com

ههههههههههههههههههی. نمی دونم چی بگم.
.........................................................
گذاشتیمش روی دوش بچه‌ها و راه افتادیم. گریه و زاری. یکی می‌گفت: «ممد رضا! نامرد! چرا تنها رفتی؟».

یکی می‌گفت: «تو قرار نبود شهید شی».

دیگری داد می‌زد: «شهیده دیگه چی میگی؟ مگه تو جبهه نمرده؟»....
به روزم و منتظر حضورتان.
یا علی

مفلحین جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.moflehin.blogfa.com

با سلام بروزم
با تلنگر غریبه
اگه دنبال عشق بازی با خدا هستی بیا هو مناجات کن
منتظرحضورگرمتان.

خط خون جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.khatekhon-72.blogfa.com

سلام خیلی طولانی بود ایشاا... سر فرصت میخونم کارت داشتم الان پیامکی میگم بهتره

دلاوار جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.econculture.mihanblog.com

سلام و خدا قوت بزرگوار...
مطلبتون قابل تامل بود و حرفتون صحیح...
داستان جنگ رستم و اسفندیاره....نماد ملیت و مذهب در ایران...
زال به رستم میگه جنگ نکن که اگر هر کدومتون کشته بشید اون یکی هم باقی نمیمونه...بالاخره رستم پیروز میشه و شغاد به وجود میاد و رستم رو از بین میبره...
غلامحسین زرین کوب این مطلب رو خیلی زیبا تحلیل کرده...
اما یه کم باید احتیاط کرد...یعنی گذشته پر افتخار باید مشخص بشه یعنی چی؟ آیا کشورگشایی ها و تخت جمشید درست کردنها و حکومت پادشاهی منظوره که ابدا افتخار نیست که همه و همه ظلم و جنایته...حضرت امام فرمودند گمان نمیکنم حتی یکی از پادشاهان آدم حسابی بودند...اون چیزی که قابل افتخاره فرهنگه و نه خاک...انسانیته و نه ملیت...حرفتون دقیق بود اما بعضی ها معنای حرف شما رو دقیقا توی اون شعری که نوشتین جستجو میکنند...
به ایرانی بودنمون افتخار نمیکنیم...به ایرانیهای خوبی که پیش از ما بودن افتخار میکنیم و تازه افتخار نمیکنیم بلکه تحسین میکنیم.
تازه همه اون رو تحسین نمیکنیم بلکه فقط گوشه هایی از اون رو تحسین میکنیم...
به هر حال خیلی موضوع قابل تاملیه که البته مرز باریکی هم داره...
بنده تقریبا هر روز آپ میکنم اگر تمایل به تبادل لینک داشتید خبر کنید...
امیدوارم موفق و موید و عاقبت به خیر باشید...

فاطمه(فاطیما) جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.bi2geryan.blogfa.com

سلام

جالب بود...
متاسفانه افراط زیاد شده...
مخصوصا در حوزه و برای سال اولی ها به جای جذبشون به دین با اجبار به نماز شب خوندن و... آن ها را زده میکنند...
کاش رفتار اسلامی رو تقویت کنیم نه اجبار اسلامی...

احمد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://bineshoneha.pelakfa.com

جوابی به دلریش:
عده ای از افراد هستند که کار که نمی کنند هیچ کار هم درمیارن، دلریش تو هم از آن عده هستی،کاری که برای جانبازان نمیکنی، سنگ هم میندازی. حالا که چهار تا آدم پیدا شدنو دنبال حق این جانبازان هستند تو چرا ناراحتی؟، مردک نون انقلاب را میخوری، چرت و پرت هم میگی!!، اگه الان منو تو راحت میشینیم پای نت و وب و ... میخونیم در راحتی، به خاطر اینه که یکی الان کنج ی حمام در ی ده کوره داره از درد و سختی به خاطر شیمیایی بودنش روزی هزار بار میمیره و زنده میشه و آرزوی اینو داره که ایندفعه دیگه بمیره، کسی که روزی سالم بوده و رفته سلامتیشو برای وطنش داده حالا اون تو این مملکت حق نداره؟، برای گرفتن یک درصد بعد از 22سال سپری شدن از جنگ هنوز نتونه درصد بگیره!!، خاک تو سره بنیاد با این کارکردنش، اینم بگم بنیاد هیچ منتی نداره سر این بچه جانبازا بذاره، از جانبازاس که اونا پشت میز نشستن و الا الان باید میرفتن غاز میچروندن الانم باید کارشونو راه بندازن
دلریش نمیدونم چند سالته، اگه سن و سالت به جنگ بخوره که شک ندارم از این حاجی گرینف ها بودی که به جوونای مردم گیر میدادی با پای چپ میرن یا با پای راست ......... حتما الان هم میگی الان دیگه زمونه عوض شده و .....، سن و سالت هم به جنگ نخوره: که مخشص ی آدم عوضی هستی و قابل صحبت کردن نیستی
ببین اینو بدون اگه امام رفت ولی یک نهادی را تشکیل داد به نام
بسیج، که کل دنیا حیرت زده افراد درون این نهاد هستند که مخلصی بودنشان حیرت زده شان کرده، این نهاد ماندگارشد تا هر نهاد و قسمتی از این نظام خواست ضربه ای بزند به نظام اسلامی اون نهاد منحرف و چپ کرده را ترمیم یا نابود کنند
در فتنه88 هم که دیدید بسیج در تمام عرصه ها و صحنه ها چه کرد و این فتنه را جمع کرد .................


دلاوار شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ق.ظ http://www.econculture.mihanblog.com

سلام بزرگوار و خدا قوت...
اولا تشکر که با حوصله پاسخ بنده رو دادید...مثل همیشه نکات ارزنده ای توی حرفهاتون بود...با عنایت به اینکه بنده اون نکات رو خوب دیدم، یکی دو نکته که به نظرم باید تذکر بدم رو خدمتتون عرض میکنم...
"زرین کوب رو اصلا قبول ندارم حتی اگر خوب نوشته باشه"
انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال...من اصلا زرین کوب رو نمیشناسم و حتی استدلالم رو ارجاع ندادم به صحبتها یا کتابهای ایشون.فقط یه مطلبی رو از ایشون نقل کردم که جنبه مثال داشت و گفتم اگر دوست داشتید مفصل میتونید مراجعه کنید که الحمدلله شما خودتون آگاه بودید...جنگ بین ملیت و مذهب راه انداختن از ریشه اشتباهه...چون بحث مذهب بحث اعتقاده اما بحث ملیت بحث "ارزشیابی بر اساس اعتقاداته"...
من راجع به هنر تخت جمشید و خدماتی که ایران به اسلام و حتی به بشریت کرده بحث نکردم..راجع به کاخ نشینی پادشاه حرف زدم که افتخار نداره...راجع به نادر و کشورگشایی هایی حرف زدم که مطمئنا همه اونها دفاع نبود...ضمنا ما اجازه قصاص قبل از جنایت رو هم نداریم...حمله قبل از حمله دفاع نیست..حمله است.
"کشور گشایی اصلا نداشتیم" یه مقدار که چه عرض کنم خیلی افراطه...حداقل راجع به نادرشاه...استاد مطهری در کتاب آزادی معنوی خیلی زیبا توصیف کردند...ذوالقرنین رو هم در تفسیر مطالعه کردم یک احتمال قوی است که اگر اینطور باشد قیاس مع الفارقه..یعنی ما حرکت انبیاء و معصومین رو در مورد جهاد با لشکر کشی قابل قیاس نمیدونیم...حکم جهاد اولیه فقط باید از طرف خدا یا ولی خدا صادر بشه...
اما دفاع از گذشته هیچ منطقی ندارد...یعنی هیچ سودی ندارد...ما فقط از گذشته باید عبرت بگیریم و از خوبی ها و بدی ها ایجابا و سلبا استفاده کنیم...حتی گذشته صدر اسلام...حتی گذشته سی سال پیش...حتی زمان خود پیامبر...افتخار کردن فقط یک معیار داره اونم تقواست. ما خوبی ها رو تحسین میکنیم و می آموزیم و از بدی ها عبرت میگیریم و دوری میکنیم. فرق کسی که این نگاه رو داره با کسی که این نگاه رو نداره اینه که وقتی میرن تخت جمشید یکی مثل شما نگاه میکنه و عبرت میگیره..یکی هم میگه به به..عجب عظمتی..عجب پادشاه باعظمتی...عجب کاخی...
به هر حال احساس میکنم بعضی وقتها جانب اعتدال رو رعایت نمیکنید..البته حق دارید به خاطر افراط برخی افراد در اونطرف قضیه بعضی وقتها قلم کج میره...اما درکل احساس میکنم هم عقیده ایم..یعنی مطمئنم....
موفق و سربلند و عاقبت به خیر باشید...
با افتخار لینک شدید...
یا حق علی

سفیر یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.safir1390.blogfa.com

پروردگارا ... به من بیاموز ...
دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند ...
گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غم مرا نخوردند ...
لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم
ننواخنتند ...
و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند !

سلام آخرین توصیه های امام به مسئولین کشور چه بود؟ با دلی پر خون این مطلب نوشتم شما هر چه شود شاخه گلی هست برای ما الهییییییییی عاقبت بخیر

احمد دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.hadidemandegar69.blogsky.com

http://ahdname.persianblog.ir/post/40/
سلام
این لینک را بخوان و نظرت را برایم بگذار
ممنون

منتظر پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://hengameyezohoor.blogfa.com

سلام
درتیتروبلاگتون مطلبی گذاشتید که به همه ی مطلب های دنیامی ارزه....!
خوشحالم هستندکسایی که خودشونوازشهدادورنمی دونند...!
اگه باتبادل لینگ موافقیدخبرم کنید
یاعلی

مهاجر پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ http://iman8.blogfa.com

سلام
با عرض خسته نباشید
خواهشی ازتون دارم که دوست دارم برام انجام بدین اگه انجام بدین و به من خبر بدین ....سعی میکنم هیچ وقت شما ها رو ترک نکنم....وتو دعا هام شما رو فراموش نمیکنم...
چیز زیادی ازتون نمیخوام ......
فقط یه رفیق فاپ دارم خیلی دوسش دارم.بعد تو این هفته جشن تولدشو من میدونم که چقدر تنهاست اما با این که بازم پیششم.احساس ناراحتی میکنه...بهش گفتم من امسال جشنی برات میگیرم که سال دیگه من این شادی رو ازت میخوام دوباره ه ه ه ه ه ه...
بعدش منو دستو کم گرفت که تو هم نمیتونی امسالم منو شاد کنی....من ازتون میخوام برین تو وبش ...بهش تولدشو تبریک بگین اینو خوشحال کنید و بگید که من از طرف مهاجر با خبر شدم اسم من مهاجره ....
اگه این کارو بکنید کارهای گفته شده رو حتمی براتون انجام میدم
من تنها میخوام خوشحالش کنم نمیتونم به کمکت احتیاج دارم .لطفا رفیقمو خوشحال کن....
منتظرم که بگی که کمکش میکنی یا نه؟؟؟؟؟
این اسم وبشه..
http://www.zaritala.blogfa.com/
دیگه همه چیز با شما
خوشحالش کنید.

نقطه ی رهایی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://noghteyerahayi.blogfa.com

دیروز از هرچه بود گذشتیم
امروز از هرچه بودیم
آن‌جا پشت خاکریز بودیم
و این‌جا در پناه میز
دیروز دنبال گمنامی بودیم
و امروز مواظبیم ناممان گم نشود
جبهه بوی ایمان می‌داد
و این‌جا ایمانمان بو می‌داد
الهی نصیرمان باش، تا بصیر گردیم
بصیرمان کن، تا اسیر برنگردیم
و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

سلام دوست عزیز
به روزم
منتظر حضورگرمتون هستم
التماس دعا...[گل]

فرزند کاوه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://farzandekaveh.blogfa.com

متاسفانه حفیفت دارد
بهترین راه تخریب یک ارزش، تبلیغ اشتباه و دفاع جاهلانه است

دلاوار سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.econculture.mihanblog.com

سلام بزرگوار...ممنونم از توضیحات مفیدتون...
منظورتون رو از استثناء کردن نادرشاه نفهمیدم...چون شما در قسمت قبل نفرموده بودید که منظورتون چه دوره ایه و فرموده بودید ما هیچ لشکر کشی نداشتیم و این گفته شما مطلق بود که الآن دارید قید میزنید...
تاکید بر اینکه شاه خوب هم داشتیم و یا بحث هنر تخت جمشید حرف خوبی است اما اصل حکومت شاهنشاهی و کاخ داشتن مورد اعتراض برخی از دوستان است...من احساس میکنم دلیل اختلاف این دوستان با یکدیگر اینه که بر روی نقاط افتراق تفکرات همدیگه تمرکز میکنند...وگرنه مطمئن باشید جوونای ایرانی که من عاشق همشونم خیلی منطقی تر و آزاد اندیش تر از این حرفان...یکیش هم جنابعالی
واقعا از آشنایی با شما خوشحال شدم...ممنون از لطفتون
یا حق علی

جابر سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://jaber-r.blogfa.com/

باسلام
احسنت برادر
خوب نوشتی و تاحدود زیادی باهاتون موافقم
منم یه پستی درباره ی مکتب ازلی ایران از شهید مظلوممون سید شهیدان اهل قلم گذاشته بودم. هنوز داغه میتونید تشریف بیارین بخونینش
یاعلی سیدعلی

مهدی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://rajabbeygi.blogfa.com/

آقای سعیدی اگر ملیت رو انکار کنیم میشیم عرب !!! مثل و فلسطین و مصر و الجزایر و و ..... ما عرب نشدیم ما مسلمان شدیم. ما هویت ایرانی داریم.

فقط یک نکته خدمت شما اینکه نباید و در دین ما حق نداریم به هیچ ملیتی تهین کنیم.
نکاتتون بسیار خوب وبا دقت بود.
خدا قوت
راستی در مورد این نکات این وبلاگ نویسه«دلریش» اوج قدرت در مقابل این صحبت های ایشون که بسیار با بی انصافی و بی بصیرتی حرف میزنه و انشاءالله خدا هدایتش کنه صبر است و صبر است وصبر.
یاعلی.

سلام
دوست عزیز توهین نکردیم. گفتم ما عرب نشدیم مسلمان شدیم. این کجاش توهینه؟!

تمام ملتهای که مسلمان شدند عرب هم شدند غیر از ایرانیها که این نشان دهنده غنی بودن تمدنشون و دین داری اونهاست یعنی خود خود خود دین رو گرفتند.

دلریش هم وبلاگ نویس نیست(با دلریش وبلاگ سیب سرخ یار اشتباه نشود) از عوامل خائن بنیاد شهیده که از جای دیگه ای اومده تو وب بنده داستانها داشتیم. همیشه صبر جوابگو نیست همانطور که در جنگ باید دفاع کنی نه صبر ما هم با منافقین بنیاد جنگ و رزم داریم و صبر در مقابل اینها یعنی پرپرشدن مابقی جانبازان همراه درد و فقر. البته تا کنون هم صبر شده که نتیجه ای نداشته.
عوامل خائن بنیاد قابل هدایت نیستند کارشون خیانته و بس ....

یاعلی

عکس های عاشورایی یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.313yarmahdiyon.blogfa.com

شرمنده پوزش می خواهم که اگر با نام اخوی (برادر ) برایتان نظر گذاشتم
لطفا بیشتر به ما سر بزنید
راستی شما با نام وبتان لینک شدید
خوش حال می شوم بنده را لینک کنید
یاحق

مهدی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

سلام ...
واقعا زیبا بود کاملا جامع ...کامل ....و دقیق نوشتید
طبق آیه نورانی قرآن :
ما شما را از گروهها و قبائل و ملل مختلفی آفریدیم تا یکدیگر را به این ممیزات بشناسید ان اکرمکم عندالله اتقیکم
در واقع هرکسی و هر فردی متعلق به ملتی و امتی و مملکتی است و این مملکت و فرهنگ برای او افتخار آفرین است چه عرب چه عجم ....و ما هم بنا به اینکه ایرانی هستیم به کشورمان افتخار می کنیم اما....
یادمان باشد هیچکدام از اینها فضیلت و برتری و ارجحیتی بر یکدیگر در نزد خداوند ندارند آنچیزی که در آنطرف خط به درد ما می خورد تقوا و ایمان و عمل صالح است
خوشحال شدم که با شخصی تحصیلکرده در سطح ارشد و در ضمن با ایمان و ولائی و روشنفکر همسنگرم ...البته ما کجا و شما کجا...
خوش به حال شما که برای جانبازان زحمت می کشید
موفق باشید
التماس دعا

مهدی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

راستی نوشته بودید که هر کسی در محدوده علم خودش تخصصی حرف بزند و چرا افراد در غیر تخصص خودشون اظهار نظر می کنند گفتم درباره این جمله تان (( آقای سعیدی امام جمعه در خطبه ها مطالبی گفت که برق سه فاز که هیچ، چندین هزار ولت برق فشار قوی را در وجودم حس کردم. ))خدمتتون عرض کنم که برق سه فاز کلا مقوله اش با چند هزار ولت فرق می کند یعنی اینگونه نیست که چندین هزار ولت را بتوان با چند فاز بودن برق مقایسه کرد ممکن است برق ما تک فاز باشد اما چندین هزار ولت اختلاف پتانسیل داشته باشد یا برعکس......
فقط جهت اطلاع و یاد آوری بود دلگیر نشید لطفا
التماس دعا

حسنک راست گو جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ

ای کاش میفهمید چی گفتی همسنگر...
این آقایون تا همه رو از دین و دینداری و اسلام و مسلمونی خسته نکنن دست از این تحجر و تعصب بیجاشون برنمیدارن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد