کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

جانباز یعنی فراموش شده امروز

 

کن نگه بر دل زارم/ ای همه دار و ندارم/ یا رضا که من به جز تو/ کس دیگه ای ندارم  

 

ضامن چشمان آهوها پناهمان ده ....

  

 

در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد ..........  

 

  

 

جانباز وطنم... شیمیایی... 

 

 

قهرمان دیروز، جانباز امروز، فراموش شده امروز، کجاست؟ در چه وضعیتی؟ تکلیف من؟ ما ؟   

 

و سنگری که هنوز به پشتیبانی نیاز دارد ..... من کجای این تکلیف ایستاده ام ؟ آیا ایستاده ام ؟

 

  

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید





نظرات 7 + ارسال نظر
زینت دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام

دیگر نمی نویسم همسنگر چرا که همسنگری برای من فقط یک ادعاست کاری نکرده ام و نشسته ام دیگر چه همسنگری

نمی دانم دوستم چه بنویسم شما خود بسیار سختی دیده اید و می دانم برای فهماندن خیلی از ماها چه ها کشیده ای

ساعاتی از شب گذشته است و من در این سکوت شب به این دنیای مجازی پناه برده ام

به من گفتند از وقتی که با این وبلاگ ها کار می کنی همش غم است و ناراحتی ...
بله دوستم باید در کنار نوشته هایتان در مورد مشکلات جانبازان خیلی ببخشید دو تا جوک دست اول هم بنویسید تا به طبع بعضی ها خوش بیاد ببخشید
بسیار تکان خوردم باور کن دوست عزیز تکان عجیبی خوردم همین یک جمله به من دنیایی درس داد

نمی دانم بگویم ناخودآگاه یا آگاهانه وارد دنیایی شدم که بسیار متفاوت از زندگی روزمره است البته در این دور زمونه
کاری که نکردم واین ادعای دوستی شهدا برایم آزاردهندست

و فکر جانباز رفیعی نژاد مشکلاتم را به باد فراموشی داده

در خدمت هستم
التماس دعا


جامانده شلمچه دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://abdolah44

سلام بر آنهایی که :
از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم!

عشق یعنی استخوان و یک پلاک سالهای سال تنها زیر خاک
سلام وبلاگ با ارزشی دارین
لطفا اگه تمایل به تبادل لینک داشتین خبرم کنید تا منم شما رو لینک کنم منتظر حضور گرمتون در وبلاگم هستم
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای انشاءالله
به امید ظهورش صلوات

مهدی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://tasdid.mihanblog.com

سلام
از آقای رفیعی نژاد خبری دارید؟
به وضعیت ایشون رسیدگی شده یا خیر؟

سید هادی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

جانباز شیمیایی همونهایی که هستند
زندشونم شهیده
مثل اونا تو دنیا
هیچ وقت کسی ندیده
تاول توی شش دارن
بچه ناخوض دارن
ژول دوا کم میاد
دردای دلکش دارن
نوفس وقتی میکشه اکسیژنش کم میاد
تو اون دل قشنگش قصه و ماتم میاد

یا علی
درود بر عمسنگر بسیجی که همیشه حامی جانبازان شیمیایی ایران بوده و هست
نه خسته دلاور

ارسلان قاسمی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ http://mordad1374.blogfa.com

سلام. ممنون که سر زدید و نظر گذاشتید. بازم خوشحال میشم یر بزنید

داود پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.harimegol.mihanblog.com

سلام ...
دیگر کس با این عزیزان کاری ندارد که بخواهند به فکر مسکن یا مخارج انها باشن یه وجود سالم بود که انها بی ادعا برای اسلام فدا کردند و ما را از بردگی نجات ندادنددیگر چه نیاز دارند که برای انها خرج کنند .
اللهم عجل لولیک الفرج

reza یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://shirmardanekhoda1365.blogfa.com

باسلام وعرض خسته نباشی خدمت شما

وبلاگ فوق العاده ای داری بهت تبریک میگم همه ما دردمشترک داریم برادرعزیز چاره ای هم نداریم وقتی که امام مارا انقدراین جاهلان ومنافقان ازخدابیخبرزجرمیدهندچه توقعی باید ازماداشت وبلاگ من مزین به نام مقدس شهداست اگه لینک کنی یابهم سربزنی ممنون میشم ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد