کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

اهداء مدال شیمیایی ترین مصدوم دنیا به وبلاگ جانبازان شیمیایی

 

غلام دلشاد، جانبازی که حادترین وضعیت شیمیایی را در جهان دارد مدال رشادت خود را که از دستان پرمهر امام خامنه ای دریافت کرده بود به وبلاگ جانبازان شیمیایی هدیه کرد ...

  

 

  

غلام دلشاد جانباز ۷۰ درصد شیمیایی و دارنده مدال رشادت در دوران دفاع مقدس از دستان رهبر معظم انقلاب این مدال را به وبلاگ جانبازان شیمیایی ایران هدیه کرد. 

 

این جانباز به وبلاگ جانبازان شیمیایی ایران چنین نوشت: با سلام به مدیریت وبلاگ جانبازان شیمیایی ایران. به جهت تلاش آن وبلاگ در رساندن ندای مظلومیت این قشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تاثیرگذاری گزارش این وبلاگ ارزشی در چگونگی خدمات رسانی مسئولین اینجانب غلام دلشاد مدال رشادت جنگی خود را به این وبلاگ تقدیم می کنم و از تمامی خوانندگان وبلاگ که با دعای خیرشان موجبات بهبودی من شدند قدردانی می کنم. با تشکر غلام دلشاد  

 

وبلاگ جانبازان شیمیایی ایران:

ضمن عرض سلام خدمت سردار رشید اسلام و قهرمان خردلی 8 سال دفاع مقدس می رساند این وبلاگ تنها به عشق وجود شما دلسوختگان و مظلومان از یادرفته جنگ ایجاد شده و از هر کوششی برای بیان مظلومیت شما دلاورمردان راه حق دریغ نمی کند.

وبلاگ جانبازان شیمیایی ایران افتخار دارد تا مدال رشادت شما را بر سینه مالامال از عشق و عطوفت الهیتان نظاره گر باشد. شما همیشه و در همه حال پشتیبان این وبلاگ بوده و همراه با دیگر همسنگرانتان در استان فارس دعاگو بوده اید که دستانتان را می بوسم. خادم جانبازان شیمیایی ایران سید هادی کسایی زاده

 

  

بخوانید زندگی و رشادتهای جانباز غلام دلشاد

 

http://chemical-victims.blogfa.com/post-655.aspx

  

منبع : http://chemical-victims.blogfa.com/post-924.aspx 

 

  

  

همسنگر بسیجی نوشت:  

آنان که مدافعان قهرمانان بی ادعای دین و آب و خاک را دروغگو می پندارند و برچسبهایی نظیر عامل بی بی سی و صهیونیست و ضدنظام و  ....تولید و سعی در چسباندن آنها به مدافعان جانبازان دارند در اینگونه موارد به سفرهای زیارتی از نوع ناقبول می روند تا شاید اندکی از بار روانی عدم تحمل حقیقت برایشان کاسته شود ....پیشاپیش زیارتشان لاقبول... 

 

چه افتخاری سترگ تر از ابراز محبت مردی به مدافعان ایثارگران که نشان لیاقتش را از دستان پرمهر مولا میگیرد... چه سعادتی است برای مدیر وبلاگ جانبازان شیمیایی که با وجود هجمه های فراوان گام در مسیر پرخطر دفاع از یادگاران امام خمینی و گلهای ساقه شکسته امام خامنه ای نهاده ... و چه خوشبختی زیبایی که نشان رشادت قهرمان دین و میهن را به یادگار دریافت داشته، همان نشانی که از نورچشممان، مولا و مقتدایمان، امید نفسهایمان؛ خامنه ای کبیر رسیده است.... 

آغازی بر پایان ادعاهای واهی عوامل خائن در نهادهای مختلف...  

غلام دلشاد سرباز خامنه ای کبیر است.... تا کور شود هر آنکه نتواند دید ....

  

  

تبریک نوشت: 

مدیر محترم وبلاگ جانبازان شیمیایی، تبریک همسنگر بسیجی و تمامی دلسوزین ایثارگران را در راه مقدسی که درپیش گرفته اید پذیرا باشید. 

سرباز خامنه ای کبیر تأییدتان میکند و همین بس....  

کمی فرصت برای خدمت گزاری به سربازان خامنه ای کبیر قسمت ما میشد ای کاش!!!! 

 

  

  

 لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید  





 

 

حقوق مادام العمر برخی همسران شهدایی که ازدواج مجدد کرده اند!!

 

یکی پیدا شه یه جواب قانع کننده بده که چرا همسران شهدایی که ازدواج مجدد کردن، چرا چرا چرا حقوق دریافت میکنن از بنیاد شهید و این حق ناشی شده از شهادت یک شهید رو به خانه مرد دیگری میبرند؟  

 

چرا همسران شهدایی که ازدواج مجدد داشتند هنوز حقوق از بابت همسر شهید قبلی دریافت میکنند؟ 

 

این حقه؟ نیست ...... 

 

اونوقت حقوق فلان پدر شهید قطع شده... اونوقت جانبازی جانباز فلک زده زیر سوال میره ...اونوقت میگن بودجه نداریم ....اونوقت از دادن مستمری به جانبازانی که حقیقتاً بر اثر ازکارافتادگی ناشی از جنگ نیازمندند خودداری میکنند؟  

 

توروخدا جا نداره اسمشو بذاریم بنیاد ضدشهید و ضدایثارگر؟؟؟؟

 

چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟ 

 





 

دلایل انحراف بنیاد شهید ...

به گزارش سایت شهدای ایران - دلایل انحراف بنیاد شهید از دید یک ایثارگر : 

 

 

حضرت امام خمینی (ره) خطاب به رئیس بنیاد وقت:

ملت شریف ایران می‏داند که نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری قشرهای مختلف ملت است که در صف اول باید شهدای انقلاب و کسانی که در این راه معلول و آسیب دیده شده‏اند، محسوب داشت. لهذا باید رسیدگی کامل به خاندان شهدا و آسیب‏دیدگان و معلولین در این راه، چه در حال انقلاب و چه قبل و بعد از آن به نحو احسن و با مراعات احترام آنان بشود.(صحیفه امام ج.۱۲) 
 
صادقانه خدمت کنید، گمان نکنید که شما یک کاری که برای آنها انجام می‏دهید یک منّتی بر آنها دارید. منّت آنها را بکشید، خدمت بکنید، اینها خانوادۀ شهدا هستند و معلولین و خانواده‏های معلولین که ارزششان آن قدر است و ما باید خدمتگزار به آنها باشیم. هر عملی که انجام می‏دهیم، هر خدمتی که به آنها انجام می‏دهیم عملی است که در پیشگاه خدا مقبول است و ما باید با کمال خرسندی منّت آنها را بکشیم و خدمت به آنها بکنیم. مبادا یک وقتی یک کلمۀ درشتی گفته بشود به این بازماندگان شهدا، یا به این معلولین و باز کسانی که عائله معلولین‏اند. (صحیفه امام ج.۱۳) 
 
گزیده ای از بیانات حضرت امام با لحن انتقاد و اعتراض شدید به برخی از مسؤلین ناکار آمد وقت، حضار حاضر کروبی سرپرست بنیاد شهید،عده ای از خانوده های شهدا،و …
…اینها شما را دیده‏ اند؟ اینها بی‏ اطلاعند از اینکه به شماها چه مصیبتهایی وارد شده است؟… اینها هیچ وقت به فکر این افتاده‏ اند که این شهدا، این خانواده‏ های شهدا در سرتاسر کشور ما که عزیزهای خودشان را از دست داده ‏اند به آنها چه می‏گذرد؟ اینها چه می‏گویند؟ اینها چه می‏کنند؟ اینها برای کی با شماها مقابله می‏کنند و معارضه؟ … باز می‏شنویم که حتی برای شما کارشکنی می‏کنند؛ اینها چه می‏گویند؟ اینها چه هستند؟ اینهایی که در رأس هستند چطور توجه به این مسائل ندارند؟ چطور آقای رئیس جمهور دخالت در این امور نمی‏کند؟ … چه شده است اینها را؟ به کارهای دیگر مشغولند اینها؟ ما مرهون اینها هستیم. اینها بودند که شما را به این مسندها نشاندند. اگر اینها نبودند، نه من اینجا بودم نه شما آنجا بودید…اینها چه می‏گویند؟ به اسلام عقیده ندارند؟ یا عرضه ندارند؟ نمی‏شود اینطور. اگر عاجزند کنار بروند تا ما افرادی پیدا بکنیم که عاجز نباشند و اگر عاجز نیستند چرا عمل نمی‏کنند؟ من از این مادرهایی که بچه‏ های خودشان را از دست دادند معذرت می‏خواهم… که عُرضۀ این را ندارم که کار را درست کنم. من از حضرت مهدی ـ سلام‏ اللّه‏ علیه ـ من از پیشگاه پیغمبر اکرم معذرت می‏خواهم … من از پیشگاه ملت ایران معذرت می‏خواهم… ما نتوانستیم برای شما کاری انجام بدهیم. ما ضعیف هستیم. ما باز گرفتار کاغذبازی هستیم… خداوندا ملت مظلوم ما را از همه گرفتاریها نجات بده. خداوندا کسانی که دست‏اندر کار هستند، قوای تقنینی، قوای اجرایی، قوای قضایی و کسان دیگری که در رأس این امور هستند، توفیق بده که بتوانند عمل کنند…(صحیفه امام ج.۱۲) 
  
جمله حکیمانه ، بصیرانه و تکان دهنده حضرت امام:
“من دست یکایک شما پیشگامان رهایى را مى‏بوسم و مى‏دانم که اگر مسئولین نظام اسلامى از شما غافل شوند،به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت” 
  
 
 
حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری:
 
جناب آقای محسن رفیق دوست کلیه امکانات و دارایی‌های موجود در بنیاد را با کوشش و تلاش پیگیر و با دقت وافی مورد بهره‌برداری قرار داده از عواید آن در درجه اول برای تأمین نیاز جانبازان عزیز – که شهدای زنده انقلاب و یادگارهای ارزنده ده سال مقاومت ملت ایران می‌باشند استفاده نمایید.البته کل عواید این بنیاد باید برای امور مادی و فرهنگی مستضعفان به کار رود.  
تأکید مى‌کنم که تأمین نیاز و رفاه جانبازان از جهت مادى و معنوى در نظر این‌جانب از همه چیز مهمتر است و اگر وقتى اتفاق بیفتد که درآمدهای بنیاد براى انجام برنامه‌هاى خدماتى آن عزیزان کافى نباشد حتى لازم است از سرمایه‌ى موجود صرف این عزیزان گردد.سید علی خامنه ای  ۱۵/۶/۱۳۷۱ . 
 
 
 
با توجه دستورات و تاکیدات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب بر بکار بردن حداکثر توان بنیاد مستضعفان و خدمات و دارائیهای آن در خصوص رفاه مادی و معنوی جانبازان و ایثارگران، آقایان برای گریز از  اجرای اینگونه دستورات و دور زدن قوانین به فکر چاره افتاده و بالاخره پیشنهاد دادند سازمانی بنام بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت تجمیع مٲموریت ارائه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان  تأسیس گردد….یعنی جدا کردن بخش اقتصادی و درآمدزا از بخش ایثارگران، بنابراین نتیجه  ارائه این پیشنهاد از همان ابتدا معلوم بود و آن اینکه  هرگاه تقاضای اجرای قوانین و احقاق حقوق خانواده شهدا و ایثارگران بعمل آید پاسخ داده شود “بودجه نداریم مانند  عدم اجرای ماده ۱۳ قانون حمایت از آزادگان بعد گذشت بیش از ۲۰ سال و … چرا باید تعداد اندکی از آزادگان مظلوم با هدایت افراد ناشناس جهت احقاق حقوق خود  مقابل دفتر ریاست جمهوری تجمع کنند و سربازان ریاست جمهوری با باتون از آنها دلجوئی کنند؟ راستی فرق این باتونهای سربازان رئیس جمهور محبوب ایران با باتونهای سربازان بعثی عراق در اردوگاه های اسرا چیست؟ چرا باید رسانه های دشمن بنویسند “ذخایر انقلاب در مقابل انقلاب؟” گناه نسبت دادن این توهین و دهن کجی به انقلاب اسلامی ما متوجه چه کسی است؟…؟
مقام  معظم رهبری : جناب آقای خاتمی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران نظر به اهمیت موضوع ارائه خدمات به ایثارگران که ولی نعمتان این جامعه هستند و دغدغه هایی که نسبت به استیفای حقوق این عزیزان داشته و دارم اکنون که نتیجه جمعبندی متولیان امور،ضرورت تجمیع مٲموریت ارائه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در بنیاد شهید می باشد، اینجانب این تصمیم مبارک را تأیید می کنم مشروط بر اینکه نهادی بودن آن حفظ شود تا این نهاد انقلابی بتواند با هماهنگی و در ارتباط با سایر دستگاههای اجرایی کشور حداکثر خدمات ممکن را به ایثارگران و خانواده ایشان ارائه نماید.سیدعلی خامنه‌ای 
 
 
 
 
و اما دلایل انحراف بنیاداز مسیرهدفگذاری شده : 
 
الف) حذف بخش اقتصادی از بخش خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران و بجا ماندن پیکره ضعیف و امکانات و تأسیسات فرسوده با تعداد کارمندی که اکثرشان بدلیل جدا شدن از بخش اقتصادی، درآمد کم و عدم آموزش و معرفی منزلت خدمت به شهید و ایثارگر، انگیزه ای به خدمت بدون منت و درد سر ندارند و از همه بدتر انتصاب ریاست آن از مقام معظم رهبری به ریاست جمهوری منتقل گردیده است. طبیعتاً معظم له در انتصاب رئیس بنیاد شایسته سالاری را مدنظر دارند و دقتی که در این خصوص بکار می برند جناب رئیس جمهور به علت مشغله زیاد، سفر به نیویورک و تدارک مقدمات انتخابات بعدی فرصت چنین کاری را ندارند … باور کنید راست میگم میگید نه از خانواده شهدا و ایثارگران نظر خواهی فرمائید … 
 
ب) نمایندگان مجلس با تصویب بندهای “ه” و “و”  قانون برنامه پنج ساله  پنجم و بکار بردن عبارات “جانبازان 50% و بالاتر” و “آزادگان با حد اقل ۵ سال اسارت”، نیمی از باز ماندگان ایثارگران را از دایره بلا تکلیفی و کوی نیک نامی خارج کردند.- در کوی نیک نامی ما را گذر ندادند– گر تو نمی پسندی تغییر کن قضا را– نیم دیگر باقی مانده نیز انشاءالله با تلاش مخلصانه و مجدانه بنیاد و بالاخص رئیس محترم آن و تصویب نمایندگان مجلس درقانون برنامه پنج ساله ششم حذف خواهندشد –الفاتحه یاد ایثارگران بخیر، حالا سازمان جدیدی برای  حفظ یاد و یاد آوری خاطرات ایثارگران تأسیس شود، رئیسش هم ترجیحاً یک مهندس باشد،بالأخره عده ای باید همیشه سرکار باشند تا عده ای را سر کار بگذارند و بدین صورت اشتغال زائی ایجاد کنند. 
 
 
ج) بنیاد در سالهای اخیر با تلاش خستگی ناپذیر توانسته با تقدیم لوایحی به مجلس شورای اسلامی خدمات مشروحه ذیل را به عزیزان ایثارگر و خانواده معظم شهدا ارائه نماید: 
 
۱) قطع حقوق و حقوق حالت اشتغال جانبازان با استناد به قانونی که هنوز تصویب نشده است:
شاید آقای مهندس با تلاش خادمانه مشاورین و معاونین محترمش در آینده تصویب آن را از مجلس شورای اسلامی اخذ نماید. بالاخره در مقابل حقوق مدیرتی که از بیت المال گرفته میشود باید خدمت کرد تا حلال باشد.
باید از آقای مهندس پرسید، شما مطابق کدام قانون حقوق و حقوق حالت اشتغال جانبازان را قطع کرده ای؟ قوانین ذیل را با دقت مطالعه بفرما و جواب بده چرا و چگونه و با استناد به چه قانونی اجازه چنین کاری را داده ای یا اجازه استمرار آن را می دهی؟ اگر پاسخ داشتی جانبازان متضرر را بطور مستند و مستدل متقاعد فرما!!! اگر پاسخ درست نداشتی و به وظیفه نیز عمل نکردی بدان که فردای نه چندان دور بدون اعتناء به آن رئیس دفترها، نگهبان ها، دربانها و دربارها از پشت آن درهای بسته بیرونت خواهند کشید و پاسخ خواهند خواست … پس “حاسبوا قبل ان تحاسبوا” 
 
یک) تبصره ۶ اصلاحی مصوب۲۶/۹/۱۳۷۴ قانون حالت اشتغال مستخدمین شهید، جانباز از کار افتاده و مفقودالاثر مصوب ۳۰/۶/۱۳۷۲:
الف. حقوق حالت اشتغال بازنشستگی و وظیفه و مستمری مستخدمین شهدا، جانبازان از کار افتاده کلی و مفقودالاثر اعم از لشگری و کشوری توسط دستگاه ذیربط تعیین و حسب مورد از سوی بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان و جانبازان پرداخت خواهد شد.
سازمان برنامه و بودجه مکلف است مطالبات معوقه مشمولین را از اعتبار دستگاه های ذیربط کسر و حسب مورد به اعتبار بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان و جانبازان اضافه نماید. 
 
دو) تبصره الحاقی( مصوب۷/۹/۱۳۷۵) به قانون استخدام جانبازان،اسرا و افراد خانواده های شهدا، جانبازان از کار افتاده…مصوب ۷/۱۰/۶۷:
هرگونه دریافتی جانبازان، مستمری ‌بگیران شهدا، مفقودین و اسرا و آزادگان وضعیت جانبازی، شهادت، مفقود الاثر بودن و یا اسارت به موجب مقررات قانونی مربوط با رعایت شرایط ذیل بلامانع است:
۱- دریافت حقوق از بابت استخدام(رسمی یا غیر رسمی)، حقوق بازنشستگی، وظیفه و مستمری(به سبب قانون دیگر) و ازدواج همسران شهدا موجب قطع حقوق و دریافتیهای موضوع تبصره نخواهد بود.
۲- دریافتیهای فوق مشمول هیچیک از مقررات مربوط به دریافت دو حقوق از صندوق دولت و صندوق بازنشستگی نمی باشد. 
 
 
۲) قطع هزینه درمان جانبازان :
قطع هزینه درمان جانبازان و شانه خالی کردن از زیر بار مسؤلبت (مسؤلیتی که برای آن تأسیس و ایجاد شده است) — بند ب ماده ۴۴ قانون پنج ساله پنجم (در اینجا نیز باید جهت همکاری تنگاتنگ نمایندگان مجلس با بنیاد، خسته نباشید گفت)، آقای زریبافان گرچه تا زمانی که هزینه درمان توسط بنیاد پرداخت می شد نیز شیوه کار و کیفیت و کمیت آن مناسب و رضایت بخش نبود و نیاز به آسیب شناسی و اصلاح داشت اما بنیاد با این کار بجای حل مسئله ، صورت مسئله را پاک کرد و این افتخاران آفرینان کشور را بدنبال نخود سیاه  فرستاد .جانباز از کار افتاده جنگ در این زمان که بیش از ۲2 سال از جنگ گذشته است و بعلت کهولت  سن و تعمیق و  افزایش جراحات و بیماری دوران جنگ و اسارت جهت درمان و دریافت هزینهای درمانی خود باید به یک محل ویژه و مناسب مراجعه نماید و در مواردی بایستی این نوع خدمات را به محل زندگی او ارسال کرد نه این که آنها را حواله ادارات مختلف نمود .یک جانباز با شرایط خاص جسمی و روحی چگونه می تواند به ادارات شلوغ و پر ازدحام در محلهای مختلف شهر مراجه کند آیا این نوع ادارات با درد و درمان این عزیزان آشنائی دارند؟ آیا این نوع ادارات از لحاظ فیزیکی امکان پذیرش این یادگاران سالهای دفاع مقدس را دارند؟ آیا این ادارات جهت ارائه اینگونه خدمات به این عزیزان توجیه شده اند؟ آیا …؟ 
  
۳) مجوز طرح ترافیک:
بنیاد به جانبازان بالای ۵۰ در صد منت گذاشت و جهت تردد آنان با خودرو در سطح شهر مجوز طرح ترافیک تهیه و تقدیم نمود (ظاهراً بدون هماهنگی های لازم) و جانبازان نیز با اعتماد به این خدمتگذاران خود شروع به تردد در سطح شهر نمودند غافل از اینکه دوربینهای مدار بسته جرائم مالی بالائی در کارنامه آنها در نظر گرفتهجانبازان مغبون جهت حل مشکل به بنیاد محل زندگی خود مراجعه میکنند بنیاد بعد از چند ماه امروز برو فردا بیا کردن نهایتاً گفتند ما اسامی شما را جهت حذف جرائم به نیروی انتظامی ارسال کرده ایم اگر آنها اقدام نکرده اند به ما مر بوط نمی شود و ما بیکار نیستیم دنبال کار شما را بگیریم خودتان به شهرک ژاندارمی مراجه و تقاضای حل مشکل کنید…!!! آری به آنها مربوط نمی شود ، آنها بیکار نیستند!!! راستی پس به چه کسی مربوط می شود و کار آنها چیست؟؟؟ 
 
… بگذریم خلاصه کلام اینکه مجوز طرح ترافیک از سوی نیروی انتظامی تهیه و ارائه می گردد و خدمات دیگری مانند کارت سوخت و وام مسکن که به تعداد اندکی از جانبازان تعلق می گیرد(ظاهراً جانبازان بالای ۵۰ درصد) از سوی ادارات دیگر می باشد نه بنیاد. 
  
 
۴)اتلاف هزینه و بیت المال در مبارزه با ایثارگران:  
******بنیاد هر ساله مبالغ کلانی از بودجه ایثارگران و خانواده های شهدا را به وکلا و کارشناسان حقوقی خود برای مبارزه با ایثارگرانی که جهت احقاق حقوق خود به مراجع قضائی پناه آورده اند می پردازد. گرچه در این خصوص بار مالی سنگینی بر بنیاد تحمیل شده اما خوشبختانه با فداکاریها و ارتباطات خوبی که در این زمینه داشته همیشه پیروز میدان بوده و هر جا که شکست خورده با تلاش بی وقفه و بکار بردن شگردهای منحصر بفرد و تجارب گرانبهایی که در مبارزه با این یادگاران خمینی بدست آورده توانسته اجرای رأی محکمه را معلق نماید. معمولاً هرکس رأی دادگاه را اجرا ننماید دادگاه او را از کار معلق می نماید ولی بنیاد با معلق بازی پیش  قاضی رأی  قاضی را معلق می نماید. – به به چه تعاملی–  بگذریم . 
 
حال این پرسش مطرح میشود که؛ جناب زریبافان چرا؟چرا ایثارگری حقوق اجتماعیش در اثر ظلم و بی توجهی عده ای پایمال شده و جهت احقاق حقوق خود به حاکم شرع رجوع کرده با او مبارزه می کنی؟ *********راستی ازاین کارها چه کسی چه سود می برد؟  
 
  
 
 
۵)تعیین درصد جانبازان : 
در خصوص معاینه، تشخیص جراحات و ضایعات و  تعیین درصد جانبازان کمیسیونی متشکل از پزشکان متخصص و مجرب و متعهد از نیروهای سه گانه ارتش، سپاه، و نیروی انتظامی تأسیس شود زیرا که این نهادها به لحاظ ارتباط با موضوع با درد، وضعیت فعلی، زمان و مکان و شرایط مجروحیت جانبازان آشنائی بیشتری دارند و بالعکس بنیاد به جهت ملزم بودن به پرداخت حقوق و ارائه خدمات صلاحیت این کار را نداشته و سابقه آشنائی و انس و الفتی نیز با این فداکاران ندارد و از این جهت همیشه در تضاد و کشمکش با جانبازان بوده و در برخی موارد مدارک پزشکی مجروحیت زمان جنگ را از جانباز خواسته که تهیه آن غیر ممکن استرزمنده ای که مجروح به بیمارستان صحرائی پشت جبهه منتقل شده و پس از مدت کوتاهی بدون گذراندن مدت درمان در آن شرایط بحرانی به جهت  دفاع از میهن و یاری همرزمانش بیمارستان را ترک و بسوی جبهه شتافته الان چگونه باید آن مدارک را تهیه نماید؟ آیا وظیفه بنیاد نبود که در آن زمان این گونه مدارک را جمع آوری و نگه داری کند؟ وظیفه رزمندگان در آن شرایط  به  فرمان حضرت امام  جنگ و دفاع بود نه جمع آوری اسناد و مدارک!!!. در برخی موارد بنیاد بر خلاف واقع  و سیر طبیعی که با گذشت زمان و کهولت سن ضایعات و جراحات جانبازان بیشر میشود اقدام به کم کردن در صد جانبازان کرده و در برخی موارد حدوداً بعد از ۳۰ سال اقدام به حذف درصد جانباز شیمیائی کرده و عنوان نموده چون درصد شما مشکوک است باید مجدداً به کمیسیون تعیین درصد مراجعه نمائید…؟؟؟  
 
 
 
د) اندک اندک حذف همه ایثارگران: 
تا تصویب  قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و حذف همه ایثارگران بدست پرتوان نمایندگان مجلس، عده قلیل باقی مانده ازایثارگران و بازماندگان آنها و خانواده شهدا که نیاز به ارائه خدمات دارند تحت سرپرستیی سازمان بهزیستی قرار بگیرند البته به شرطها و شروطها، هیچ مدیری، هیچ دبیری، هیچ کبیری و هیچ صغیری از بنیاد به سازمان بهزیستی منتقل نشود چون این عزیزان به اندازه کافی زحمت کشیده و دین خود را کامل و شامل به این شمع و چراغهای ملت، شهیدان زنده و ذخایر انقلاب ادا کرده اند، بروند استراحت کنند خدا قبول نماید…!!!!!

 
 
  
 
 
اضافه نوشت: 
 
اضافه کنید: تهمتهایی که به جانبازان میزنند، توهینهایی که میکنند، تبلیغات دروغ و در بوغ و کرنا کردنها در اخبار و جراید مبنی بر .....برای خانواده های شهدا و ایثارگران، تصویب انواع قوانین برای سرگردانی جانباز و به هر نحوی به مشکل برخوردن جانباز، متوفی اعلام کردن جانبازان بدون درصد و زیر 50% در صورت شهید شدن و عدم اعطای مجوز برای تدفین در قطعه شهدا، تهدید خانواده های اینگونه شهدا که حق ندارید عنوان شهید بکار ببرید در جایی!!، قطع حقوق برخی از خانواده های شهدا، دروغگو معرفی کردن مخلص ترین افراد این جامعه، متهم کردم کسانی که پیگیر وضعیت زندگی ایثارگرانند به ضدنظام و صهیونیست و عامل بی بی سی و نفوذی و عامل فتنه و ...، تهدید تمام افرادی که در این عرصه بخواهند قدم بگذارند، تخریب گلزار شهدا به بهانه ساماندهی علی رغم مخالفت شدید خانواده های شهدا و مردم، استخدام تعدادی از فرزندان شهید که دغدغه مند نبوده و مصداق بارز پیش بینیهای شهدا از جمله پیش بینی شهید باکری هستند؛ اینگونه فرزندان شهدا که در گرداگرد زریبافان کم هم نیستند بیشترین ضربه ها را به ایثارگران میزنند. اخراج خبرنگاران و مشاوران و متخصصان و ...هرکسی که پا را از دایره خط قرمز بنیاد فراتر نهاده و کمی از فریاد ایثارگران را فریاد بزند. عدم اجرای قانون جامع ایثارگری که به امر حضرت آقا تهیه و به تصویب مجلس رسیده و رئیس جمهور آن را ابلاغ کرده است. معرفی بنیاد به عنوان سازمانی فرهنگی نه خدماتی!!! و در این راه، تحریف سخنان امام خامنه ای، کاری کرده اند که هیچ سازمانی این عزیزان را پذیرا نیست(کمیته امداد و بهزیستی و ...) چرا که می گویند خودشان متولی دارند؛ بنیاد ... و ... و ... و ... و ..... 
 
 
 
لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید.



 

  

 

لعنت خدا بر بنیادضدشهید بی آبرو...

 

بچه ام داره از دست میره! نهاد متولی امور جانبازان نمیخواد مشکلات جانبازان رسانه ای بشه..............!!!!!!!!!!!!

 

  

به گزارش فردانیوز: "بنیاد شهید و امور ایثارگران" سازمانی که هر از چند گاهی خانواده ای با تحصن در مقابل آن خواهان احقاق حقوق مسلم خود هستند. امروز نیز همانند دیگر دفعات خانواده ای 6 نفره در مقابل سازمان نشسته بوند، "صفدر قلعه" پدر خانواده است، درد از چهره اش هویداست، پسر بزرگ که بیش از 15 سال ندارد سرش را پایین انداخته و گویی از سنگینی نگاه رهگذران ذره ذره آب می شود، گویی هرگز گمان نمی کرد با 25 درصد جانبازی پدر، سرانجام پناه به دیوارهای بیرونی سرد سازمان برد.

مادر هم از او کمی ندارد، نگاه اشک آلودش را به ما می دوزد و می گوید که رماتیسم دارد، خسته است، خسته از بی توجهی مسئولانی که از صبح تا به حال حتی گوشه چشمی هم به آنها نکرده اند. دیگر چاره ای ندارند، کمر پدر زیر بار قرض 70 میلیونی درمان مادر و فرزندان خمیده شده، به روزهای پر هیاهوی جبهه و جنگ می رود، روزهایی که نه برای بالا رفتن مزایا که برای ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را به خطر می انداخت.

 

 

5 سال، برای خودش عمری است، عمری که در خاک و خون غلطید تا ما امروز... راستی ما، همین مایی که او را با بدن پر از ترکش به باد فراموشی سپرده ایم...


مدارک بیماری همسر و فرزندانش را نشانم می دهد، می گوید که من گدا نیستم، آن روز برای خدا رفتم اما حال دیگر نمی توانم. به بچه ها اشاره می کند و می گوید چه جوابی به اینها بدهم؟ دست روی شانه کوچکترین دختر می گذارد و قسم می خورد که تا یک ساعت دیگر او را در خیابان می کشد. حرفش تمام نشده که اشک های بی صدا به شیون تبدیل می شود، می گوید که "حسین ت..." حلال مشکلاتش است،  معاونی که احتمالا برای حل مشکلات جانبازان در جلسه است...

 

بنیاد شهید 3 میلیون وام می دهد، به شرط داشتن چند ضامن رسمی، دیگر صدایش را به خوبی نمی شنوم. می گذارم که اشک هایش روانه شود. خوب که آرام می شود می گوید اگر ضامن داشتم که کارم به اینجاها نمی کشید.
  

می گوید سال 62 جانباز بودم، آن روز برای همین مردم رفتم، امروز چون پارتی ندارم کارم پیش نمی رود، زنم در منازل دیگران کار می کند تا کمک خرجی برایمان باشد. به دنیا بگویید که من کجایم و چه می کشم.    

 

 

به گناه دفاع از دین؟ دفاع از ما؟دفاع از وطن؟به کدامین گناه تاوان پس میدهی؟


 

خجالت می کشم، از داشتن برخی مسئولانی که تنها به اسم مسئول هستند.
 


 باید سپاسگذار این رشادت‌ها و پایمردی‌ها باشیم و خود را پاسدار فرهنگ ایثار و شهادت بدانیم. اگر امروز در جهان سربلند هستیم و با عزت در میان مردم جهان به عنوان مردمان با افتخار و با عزت زندگی می‌کنیم به خاطر رشادت‌ها و جانفشانی‌های افرادی است که با اهدای جان خود و با مجاهدت در راه خدا در مقابل همه پلیدی‌ها ایستادگی کردند.
 

آقای زریبافان! این جملات برایتان آشنا نیست؟ صفدر قلعه یکی از همان جانفشان هاست، گرچه هستند صفدرهایی که روزها پشت در ساختمان شما می نشینند و در آخر با وعده هایی غیر واقعی روانه کوچه ها و خیابان ها می شوند.

 

آروز کردم که ای کاش هیچ وقت گذرم به این خیابان و مشاهده حال این روزهای جانبازان نمی افتاد، اما من چرا؟ من که به رسالت خود عمل کردم، آن مسئول حراستی که مانع از ادامه گفتگوی من و صفدر شد باید سرافکنده شود. همان کسی که گفت: "بنیاد شهید یک خانواده است، در کار این خانواده دخالت نکنید"؛ همان خانواده ای که کوچکترین عضو خود را رها کرد و...  

 

دوباره به سراغ صفدر می روم، تعداد زیادی از نیروهای بنیاد شهید بیرون می آیند و می گویند ما رئیس حراست هستیم، خواستند ضبط صوت را بگیرند، بفرمایید داخل حراست، پیاده رو هم جزئی از مجموعه ماست، درگیری ها بالا می گیرد، بایستید تا پلیس بیاید و...

 


پس از توهین های بی شمار حراست بنیاد شهید، به محل کار خود باز می گردم، تازه متوجه می شوم که چرا هیچ خبرنگاری به سراغ متحصنین اطراف بنیاد شهید نمی رود، تازه می فهمم که چرا مشکلات جانبازان به گوش هیچ مسئولی نمی رسد، آقایان رئیس! آقای زریبافان! به حرمت خون شهدا کمی از تعداد جلسات خود بکاهید صفدرها منتظر شما هستند.صفدر تهدید شد به اینکه با رسانه ها گفتگو نکن، در آخر کارت پیش ما گیر است، او هم دیگر هیچ نگفت، شنیدم کسی آن طرف تر می گوید:خانم خبرنگار! از دادگاه حکم داشتم و دستم به جایی بند نشد.

 


فردا:  فایل صوتی مصاحبه با این جانباز و خانواده اش و مکالمات انجام شده با حراست بنیاد شهید در اختیار سایت فردا است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

 

  

منبع://www.fardanews.com/fa/news/173931

 

 

 

 

همسنگر بسیجی نوشت:  

 

بخوره تو سرتون اون جلساتتون. چیکار میکنید تو اون جلسات؟  

اوضاع بنیاد که از اول افتضاح بود اما روی هرچی نامرد رو این زریبافان سفید کرد... دیگه بماند درصدهایی که این روزها از جانبازان کم میکنند...بماند که حقوق بعضیها رو قطع کردن ..بماند که تنها مستمری پدر تنهای شهید قطع شده ....  

بماند از تهمتهایی که میزنن ...اونایی که برای خودشون جانبازی رد کردن امروز نشستن پشت میزهاشون و به ریش ما میخندن و جانبازان واقعی رو زیر سوال میبرن و کلی قانون و مصوبه رد میکنن تا جانباز گیر کنه و اثبات کنن که جانباز نیست ...لعنت خدا بر خائنین به اشخاصی که به شهادت روایات،بعد از اصحاب سیدالشهدا، برترین انسانها هستند حتی از یاران امام زمان هم بالاتر.... 

لعنت خدا بر خائنین بخصوص زریبافان در این ایام ماتم حسین ع 

زیر بیرق و پرچم و پارچه عزای امام حسین چه اجحافها ..... 

زریبافان بی درد جلوی دوربینها از سخنان حضرت ماه یادداشت برمیدارد .در حالی که دل حضرت ماه از امثال او خون است .یادداشت هم نیست ها چون لیاقت حضور در محضر آقا رو نداره و توفیق اجباری بوده و چون از جنس اون محضر نیست حوصلش سر میره و خط خطی میکنه و سیرت خودشو نقاشی میکنه فکر میکنم آخرش گودزیلا از آب درمیاد ..سیرتشه ... ببخشید توهین نشه به گودزیلا  ... 

  

 

 

صریح و شفاف با سجاد شاکری نوشت:  

 

کجایی جناب سجادخان شاکری که به اسم زریبافان قسم بخوری و سعی در تلطیف چهره کریه اون بکنی؟ بگو به من تهمت میزنن!!! کسی که مجیز زریبافان رو بگه کیه ؟ بگو تهمت میزنن...... تحصن برگزار کردن در اعتراض به بدحجابی کار ارزشمند اما شاقی نیست. رحمت خدا بر اون بازیگری که چهره پشت پرده نداره و ظاهر و باطن یکیه ... اون بازیگر بدحجاب می ارزه به هزارتا زریبافان که در لباس دوست، گرگند و مترصد فرصتی برای خیانت به ایثارگران... از دوستان مشائی انتظاری بیش از این نمیره.... اگر زریبافان آدم درستی بود خیلی پیش از اینها فرقه ضاله مشائیه لقمه چپش کرده بودن .....همونطور که لواسانی و رحماندوست و دکتر خاطری رو ازدایره بنیاد بیرون کردن.... 

هرکی از زریبافان دفاع کنه ؟؟؟؟؟.......... 

از عدالتها و بی عدالتیهای  پیدا و ناپیدا پرده برداشتن کار مرده... از نامردها دفاع کردن معنیش چیه؟ ... اگر یه کدوم از ماها میخواستیم تو گلزار یه برنامه معمولی اجرا کنیم بازداشتمون میکردن و کارمون به ناکجاآبادها می رسید اما شما پشتوانه ات به بنیاد گرمه ... در سایه این پشت گرمی کاری بهت ندارن آخه لازم هم هستید چون خوب دارید دیو بنیاد رو فرشته نشون میدید ... 

یه پرچم اسرائیل کشیدن جلوی در دانشکده حقوق دانشگاه تهران با چه بلواهایی روبرو شد ....ما بچه بسیجی ها غریبیم ...مگر اینکه بخوایم مجیزگو باشیم یعنی پا رو یه سری مسائل بذاریم ... در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها .....عجب حرفی زدی شهیدآوینی...  

راستی آقای سجاد شاکری دیروز کجا تشریف داشتید تا گزارش تهیه کنید و تو سایت حیات کار کنید اون رو؟ اینجور مواقع همه شماها از کرامت طی الارضیتون استفاده میکنید و غیب میشید در عوالم عرفانی ، آخه شماها همش دارید کار فرهنگی میکنید ... خیلی اگر بهتون گیر بدن میگید دروغ میگفت جانباز نبود.....

بله .....؟؟؟؟؟ شرط نیست نهروان در پیش است ....  

به بدحجابی همه اعتراض دارن اما این عمار که آگاه کنه جامعه رو که به خدا ارث ملت رو به جانباز بدبخت ندادن... بدبخت ترینها اینا هستن اما طوری تبلیغ شده که انگار بخش عمده درآمد نفت به جیب اینا میره ...کاش میرفت حقشون بود اما .....

   

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید.





 

 

 

 

باقی الشهدا را دریابیم... داره دیر میشه

 

۴ شنبه شب، شبکه 2، فیلم فرمانده 

  

روایت زندگی فرماندهی جانباز  از نوع شیمیایی ...کسی که هشتش گرو نهشه ....چهارش گرو پنجشه ..اعداد زندگیش گره خوردن بهم و نمی سازن با صاحبشون .... 

 

مردی که پسر بزرگش، شیمیایی رو به ارث برده از پدر و ناراحتی ریه داره ...باید پیوند بشه ... اما ... اما .. هزینه اش زیاده و فرمانده پول نداره ... میگن بهش مگه بنیاد نمیده ؟! میگه نگرفتم...خیلی ها قبل از من تو نوبتند...  

پسرش دیگه کم آورده میگه به چی افتخار کنم ؟ به نداری ؟ به ..؟ به ..؟ 

  

از اون طرف بی سیم چی فرمانده از اون دسته هایی شده که گذشته رو فراموش کردن و پا گذاشتن روش...افتاده تو خط خلاف اقتصادی و بی خبر از اوضاع همرزمان دیروزش و به اسم مدارک جبهه اش تسهیلات میگیره برای کاراش اما میخوره به تور همرزمای صادقش که اگر ریز ریز هم بشن به آرمانهای جبهه و جنگ پشت نمیکنن. 

 

فرمانده هر روز به یه پیر مرد سر میزنه  

 

فرمانده هر هفته به آسایشگاه اعصاب و روان سر میزنه 

 

دوستان فرمانده هر روز پرپر میشن 

 

فرمانده دائم به دوستان شهیدش هم سر میزنه 

 

فرمانده عین شهداست عین شهدا عین شهدا 

 

پسر فرمانده باید پیوند بشه 

 

فرمانده میگه خدایا دارم تاوان اعتقاداتمو پس میدم ..اعتقاداتی که دیگه خریدار نداره ..اما پسرم چه گناهی کرده که تاوان اعتقاد منم پس بده ...خدایا 

  

بی سیم چی برمیگرده به جوهر پاک گذشته و به فرمانده میگه شرمندم. فرمانده میگه شرمنده منم .من شرمنده زنم و بچه ام هستم ...شرمنده اون پیرمردی که هرروز بهش سر میزنم چون پسرش تو عملیات من شهید شد و باباش راضی نبود  

 

بعد فرمانده میگه : فرماندهی دستور نیست تکلیفه و .....تکلیف یعنی جان یه گردان در برابر یه لشگر ....  

 

بچه ها الان دارن به این عزیزان میگن دروغگو...!!! الان دارن اینا رو له میکنن و ما سکوت میکنیم... 

   

 

به اینا میگن دروغگو.... !!!شرم بر آنها ... و شرم بر سکوت 

 

 

تشکر فراوان از آقای علی عطشانی کارگردان این فیلم....به تصویر هم کشیدند اما باور نکردیم ..گفتند ..دیدیم ..خواندیم اما باور نکردیم ! چرا ........

 

بچه ها، دوستان، توروخدا، به این شبهای ماتم حسین قسمتون میدم دریابید ایثارگران وطنتون رو ... بچه ها دریابید این نازنینهایی رو که هر روز دارن پرپر میشن و ما ازشون بیخبریم ...بچه ها دریابید باقی الشهدا رو ....به خدا تکلیفه .... 

تا هستن ... تا تموم نشدن دریابیم این ساقه شکسته ها رو ... اینا یاران شهدان...الان تنهای تنها ....  هم به حمایت روحی ما نیاز دارن و هم به حمایت مالی ما .....  

سخت نیست..یه کم بگردید پیداشون میکنید....  

چرا ازشون بی خبریم ........؟  

چرا میگن خدایا اعتقادات ما خریدار نداره .....؟  

بچه ها داره خیلی دیر میشه ... تا هستن دریابید....فردای قیامت جلوی سیدالشهدا چی داریم بگیم؟ چی داریم جلوی خانم فاطمه زهرا برای گفتن؟ خانم ،مادر شهداست، چی داریم بگیم؟ 

بچه ها بدویید.... تا شهید نشدن از این فرصتها استفاده کنیم .... شفاعت مفت نیست 

نکنه فقط بخونم و بی خیال ....

بچه ها نکنه دیر بشه ...دستمون خالی بمونه...  

ما گدای شهداییم ...نکنه کاسه گدایی خالی باشه ..... بچه ها برید سراغ ایثارگران تا کاسه هامونو پر کنن....  

مگه نمیدونید ما از روضه شهدا رسیدیم به روضه امام حسین؟ ما امام حسینمون رو هم مدیون شهداییم ....  

اون جانباز منزوی در پستوها امام حسین ع رو به ما شناسوند .... 

 

داره دیر میشه  ..........  

 

این روزا جانبازان رو احضار میکنن به بنیاد و درصدهای ناقصشون رو کم هم میکنند... برای اون بیچاره هایی که درصد ندارن هم فرقی نمی کنه ازل الی ابد بدبختند ....

نذاریم بچه ها که به سربازان آخر الزمانی سیدالشهدا بگن دروغگو ....کجاست غیرتمون...اونایی که حیثیت نوامیس ما رو  حفظ کردن الان نذاریم یه مشت از خدا بی خبر اسمشونو بذارن دروغگو و بگن جانباز نیست ...همونایی که این حرفها رو میزنن خودشون کلاهشون هم تو جبهه نیفتاد اما مدرک جانبازی گرفتن و بعد نشستن به ریش ما خدیدن که : فلانی و فلانی و فلانی .....جانباز نیستند.... نذاریم یه عده بچه های ساده شهدا به اسم بابای شهیدشون از اون بنیاد ضدشهید دفاع کنن و خودی به خودی ضربه بزنه.....متولی این عزیزان بنیاده و شکنجه گرشون هم بنیاده ...بنیاد شهید و ایثارگران نهادی برای یک عده محدود اونهم ناقص ....  

 

دیر نشه ........تکلیفمون...... باقی الشهدا 

 

یاحسین 

 

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید





 

 

 

 

 

ارباب هوای کربلا دارد...

 

منت ارباب کشیدن داره ................  

 

 

کعبه شیدایی کربلاست و شهدا کلیدداران کعبه شیداییند.(شهید آوینی

 

 

دوباره دل شد هوایی/ مسافر کربلایی 

  

دوباره دل شد هوایی/ مسافر کربلایی 

 

می سوزم از این درد جدایی/ قرار قلبم کرببلا  

 

ترانه جان خسته من/ هر لحظه، هردم کرببلا 

 

چشام شده بارونی/ اشکام شده پنهونی / تو سینه دل شده زندونی  

 

حسین حسین یا مولا/ حسین حسین یا مولا/ حسین حسین یا مولا 

 

همیشه دل بی قراره/ هوای شش گوشه داره /همیشه دل بی قراره/ هوای شش گوشه داره 

 

از این زمونه خیری ندیده/ داره هوای کرببلا 

 

دشتم نگردید هیچ جا نداره حال و هوای کرببلا / دشتم نگردید هیچ جا نداره حال و هوای کرببلا  

 

سرگشته ای دل خونم / وای از دل مجنونم/ من تا ابد از تو می خونم 

 

سرگشته ای دل خونم / وای از دل مجنونم/ من تا ابد از تو می خونم 

 

حسین حسین یا مولا / حسین حسین یا مولا/ حسین حسین یا مولا 

  

 

خوش به حال اونایی که ارباب خریدشون... خوش به حال شهدا 

 

 

 

 لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید





  

 

 

دکتر مسعود آذرنوش،استاد همچون پدر! در باورم جاودانه ای

   

دکتر مسعود آذرنوش،استاد همچون پدر! در باورم جاودانه ای   

  

حیف!  استاد به من یاد نداد قدر استاد نکو دانستن .... 

 

 

 

 متولد 5 فروردین 1324 کرمانشاه، سکته قلبی هنگام سرپرستی بر کاوش تپه هگمتانه در همدان در سحرگاه 7 آذر 1387 و چند ساعت بعد وفات در تهران 

 

 

دیگر  صدای تیشه از بیستون نیامد/شاید به خواب شیرین فرهاد رفته باشد

 

از آه دردناکی سازم خبر دلت را /وقتی که کوه صبرم بر باد رفته باشد 

 

پرشور از حزین است امروز کوه و صحرا/مجنون گذشته باشد فرهاد رفته باشد 

 

 

بازهم 7  آذر و تکرار تلخ فراقتان استاد!  

 

بازهم 7 آذر و پذیرفتن حقیقتی دردناک برای من که استاد آذرنوش بین ما نیست. 

 

استاد 3 سال گذشت... اما هنوزهم نپذیرفته ام که نیستید.   

 

شور بی پایان ما برای حضور در کلاس درس شما تکرار نشدنی است.

 

  

 

 وداع با استاد ........

  

  

استاد! واژه ها را به وسعتشان می سنجم و نام شما .... 

 

دکتر مسعود آذرنوش واژه ای به وسعت تعهد و وطن دوستی و عشق به ایران و آزادگی و .... 

 

آذرنوش را به تعهدش، به عدالتش، به انضباطش، به علم بی نظیرش و سخت گیریش بر این امور می شناختند.   

  

 

 مراسم تودیع استاد از ریاست پژوهشکده باستان شناسی میراث فرهنگی و انتخاب به عنوان مشاور طاها هاشمی(رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی)، قبل از چنبره اختاپوسی فرقه ضاله مشائیه بر میراث فرهنگی کشور و بر باد دادن آن .... بقایی هم در آن زمان فرجه ای برای نشان دادن سیرتش نداشت  

 

 

دکتر مسعود آذرنوش از چهره های مطرح باستان شناسی در سطح بین المللی و از کم نظیرترین چهره های علمی ایران زمین

  

 

استاد ... استاد ... استاد .... همچون پدر ......تکرار نخواهی شد ...... 

 

استاد من در قطعه نام آوران بهشت زهرا تن به خاک ایران داده است.    

 

بر مزارش نوشته اند :

 

فرصت کوتاه بود و سفر جانکاه 

اما یگانه بود و هیچ کم نداشت 

خدایش بیامرزاد و او را بهشت برین بهر باد 

استاد فرهیخته،پژوهشگر و باستان شناس : دکتر مسعود آذرنوش

   

استاد این جمله را از من پذیرا باشید: روحت قرین آلاله های میهنم، شهیدان، عادتم شده که همیشه آمدن سرمزار شما را با عطر شهیدان توأم کنم: مزارتان پشت گلزار شهداست ،به شهدای میهنمان سپردمتان... 

 

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید