کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

دلایل انحراف بنیاد شهید ...

به گزارش سایت شهدای ایران - دلایل انحراف بنیاد شهید از دید یک ایثارگر : 

 

 

حضرت امام خمینی (ره) خطاب به رئیس بنیاد وقت:

ملت شریف ایران می‏داند که نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری قشرهای مختلف ملت است که در صف اول باید شهدای انقلاب و کسانی که در این راه معلول و آسیب دیده شده‏اند، محسوب داشت. لهذا باید رسیدگی کامل به خاندان شهدا و آسیب‏دیدگان و معلولین در این راه، چه در حال انقلاب و چه قبل و بعد از آن به نحو احسن و با مراعات احترام آنان بشود.(صحیفه امام ج.۱۲) 
 
صادقانه خدمت کنید، گمان نکنید که شما یک کاری که برای آنها انجام می‏دهید یک منّتی بر آنها دارید. منّت آنها را بکشید، خدمت بکنید، اینها خانوادۀ شهدا هستند و معلولین و خانواده‏های معلولین که ارزششان آن قدر است و ما باید خدمتگزار به آنها باشیم. هر عملی که انجام می‏دهیم، هر خدمتی که به آنها انجام می‏دهیم عملی است که در پیشگاه خدا مقبول است و ما باید با کمال خرسندی منّت آنها را بکشیم و خدمت به آنها بکنیم. مبادا یک وقتی یک کلمۀ درشتی گفته بشود به این بازماندگان شهدا، یا به این معلولین و باز کسانی که عائله معلولین‏اند. (صحیفه امام ج.۱۳) 
 
گزیده ای از بیانات حضرت امام با لحن انتقاد و اعتراض شدید به برخی از مسؤلین ناکار آمد وقت، حضار حاضر کروبی سرپرست بنیاد شهید،عده ای از خانوده های شهدا،و …
…اینها شما را دیده‏ اند؟ اینها بی‏ اطلاعند از اینکه به شماها چه مصیبتهایی وارد شده است؟… اینها هیچ وقت به فکر این افتاده‏ اند که این شهدا، این خانواده‏ های شهدا در سرتاسر کشور ما که عزیزهای خودشان را از دست داده ‏اند به آنها چه می‏گذرد؟ اینها چه می‏گویند؟ اینها چه می‏کنند؟ اینها برای کی با شماها مقابله می‏کنند و معارضه؟ … باز می‏شنویم که حتی برای شما کارشکنی می‏کنند؛ اینها چه می‏گویند؟ اینها چه هستند؟ اینهایی که در رأس هستند چطور توجه به این مسائل ندارند؟ چطور آقای رئیس جمهور دخالت در این امور نمی‏کند؟ … چه شده است اینها را؟ به کارهای دیگر مشغولند اینها؟ ما مرهون اینها هستیم. اینها بودند که شما را به این مسندها نشاندند. اگر اینها نبودند، نه من اینجا بودم نه شما آنجا بودید…اینها چه می‏گویند؟ به اسلام عقیده ندارند؟ یا عرضه ندارند؟ نمی‏شود اینطور. اگر عاجزند کنار بروند تا ما افرادی پیدا بکنیم که عاجز نباشند و اگر عاجز نیستند چرا عمل نمی‏کنند؟ من از این مادرهایی که بچه‏ های خودشان را از دست دادند معذرت می‏خواهم… که عُرضۀ این را ندارم که کار را درست کنم. من از حضرت مهدی ـ سلام‏ اللّه‏ علیه ـ من از پیشگاه پیغمبر اکرم معذرت می‏خواهم … من از پیشگاه ملت ایران معذرت می‏خواهم… ما نتوانستیم برای شما کاری انجام بدهیم. ما ضعیف هستیم. ما باز گرفتار کاغذبازی هستیم… خداوندا ملت مظلوم ما را از همه گرفتاریها نجات بده. خداوندا کسانی که دست‏اندر کار هستند، قوای تقنینی، قوای اجرایی، قوای قضایی و کسان دیگری که در رأس این امور هستند، توفیق بده که بتوانند عمل کنند…(صحیفه امام ج.۱۲) 
  
جمله حکیمانه ، بصیرانه و تکان دهنده حضرت امام:
“من دست یکایک شما پیشگامان رهایى را مى‏بوسم و مى‏دانم که اگر مسئولین نظام اسلامى از شما غافل شوند،به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت” 
  
 
 
حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری:
 
جناب آقای محسن رفیق دوست کلیه امکانات و دارایی‌های موجود در بنیاد را با کوشش و تلاش پیگیر و با دقت وافی مورد بهره‌برداری قرار داده از عواید آن در درجه اول برای تأمین نیاز جانبازان عزیز – که شهدای زنده انقلاب و یادگارهای ارزنده ده سال مقاومت ملت ایران می‌باشند استفاده نمایید.البته کل عواید این بنیاد باید برای امور مادی و فرهنگی مستضعفان به کار رود.  
تأکید مى‌کنم که تأمین نیاز و رفاه جانبازان از جهت مادى و معنوى در نظر این‌جانب از همه چیز مهمتر است و اگر وقتى اتفاق بیفتد که درآمدهای بنیاد براى انجام برنامه‌هاى خدماتى آن عزیزان کافى نباشد حتى لازم است از سرمایه‌ى موجود صرف این عزیزان گردد.سید علی خامنه ای  ۱۵/۶/۱۳۷۱ . 
 
 
 
با توجه دستورات و تاکیدات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب بر بکار بردن حداکثر توان بنیاد مستضعفان و خدمات و دارائیهای آن در خصوص رفاه مادی و معنوی جانبازان و ایثارگران، آقایان برای گریز از  اجرای اینگونه دستورات و دور زدن قوانین به فکر چاره افتاده و بالاخره پیشنهاد دادند سازمانی بنام بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت تجمیع مٲموریت ارائه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان  تأسیس گردد….یعنی جدا کردن بخش اقتصادی و درآمدزا از بخش ایثارگران، بنابراین نتیجه  ارائه این پیشنهاد از همان ابتدا معلوم بود و آن اینکه  هرگاه تقاضای اجرای قوانین و احقاق حقوق خانواده شهدا و ایثارگران بعمل آید پاسخ داده شود “بودجه نداریم مانند  عدم اجرای ماده ۱۳ قانون حمایت از آزادگان بعد گذشت بیش از ۲۰ سال و … چرا باید تعداد اندکی از آزادگان مظلوم با هدایت افراد ناشناس جهت احقاق حقوق خود  مقابل دفتر ریاست جمهوری تجمع کنند و سربازان ریاست جمهوری با باتون از آنها دلجوئی کنند؟ راستی فرق این باتونهای سربازان رئیس جمهور محبوب ایران با باتونهای سربازان بعثی عراق در اردوگاه های اسرا چیست؟ چرا باید رسانه های دشمن بنویسند “ذخایر انقلاب در مقابل انقلاب؟” گناه نسبت دادن این توهین و دهن کجی به انقلاب اسلامی ما متوجه چه کسی است؟…؟
مقام  معظم رهبری : جناب آقای خاتمی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران نظر به اهمیت موضوع ارائه خدمات به ایثارگران که ولی نعمتان این جامعه هستند و دغدغه هایی که نسبت به استیفای حقوق این عزیزان داشته و دارم اکنون که نتیجه جمعبندی متولیان امور،ضرورت تجمیع مٲموریت ارائه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در بنیاد شهید می باشد، اینجانب این تصمیم مبارک را تأیید می کنم مشروط بر اینکه نهادی بودن آن حفظ شود تا این نهاد انقلابی بتواند با هماهنگی و در ارتباط با سایر دستگاههای اجرایی کشور حداکثر خدمات ممکن را به ایثارگران و خانواده ایشان ارائه نماید.سیدعلی خامنه‌ای 
 
 
 
 
و اما دلایل انحراف بنیاداز مسیرهدفگذاری شده : 
 
الف) حذف بخش اقتصادی از بخش خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران و بجا ماندن پیکره ضعیف و امکانات و تأسیسات فرسوده با تعداد کارمندی که اکثرشان بدلیل جدا شدن از بخش اقتصادی، درآمد کم و عدم آموزش و معرفی منزلت خدمت به شهید و ایثارگر، انگیزه ای به خدمت بدون منت و درد سر ندارند و از همه بدتر انتصاب ریاست آن از مقام معظم رهبری به ریاست جمهوری منتقل گردیده است. طبیعتاً معظم له در انتصاب رئیس بنیاد شایسته سالاری را مدنظر دارند و دقتی که در این خصوص بکار می برند جناب رئیس جمهور به علت مشغله زیاد، سفر به نیویورک و تدارک مقدمات انتخابات بعدی فرصت چنین کاری را ندارند … باور کنید راست میگم میگید نه از خانواده شهدا و ایثارگران نظر خواهی فرمائید … 
 
ب) نمایندگان مجلس با تصویب بندهای “ه” و “و”  قانون برنامه پنج ساله  پنجم و بکار بردن عبارات “جانبازان 50% و بالاتر” و “آزادگان با حد اقل ۵ سال اسارت”، نیمی از باز ماندگان ایثارگران را از دایره بلا تکلیفی و کوی نیک نامی خارج کردند.- در کوی نیک نامی ما را گذر ندادند– گر تو نمی پسندی تغییر کن قضا را– نیم دیگر باقی مانده نیز انشاءالله با تلاش مخلصانه و مجدانه بنیاد و بالاخص رئیس محترم آن و تصویب نمایندگان مجلس درقانون برنامه پنج ساله ششم حذف خواهندشد –الفاتحه یاد ایثارگران بخیر، حالا سازمان جدیدی برای  حفظ یاد و یاد آوری خاطرات ایثارگران تأسیس شود، رئیسش هم ترجیحاً یک مهندس باشد،بالأخره عده ای باید همیشه سرکار باشند تا عده ای را سر کار بگذارند و بدین صورت اشتغال زائی ایجاد کنند. 
 
 
ج) بنیاد در سالهای اخیر با تلاش خستگی ناپذیر توانسته با تقدیم لوایحی به مجلس شورای اسلامی خدمات مشروحه ذیل را به عزیزان ایثارگر و خانواده معظم شهدا ارائه نماید: 
 
۱) قطع حقوق و حقوق حالت اشتغال جانبازان با استناد به قانونی که هنوز تصویب نشده است:
شاید آقای مهندس با تلاش خادمانه مشاورین و معاونین محترمش در آینده تصویب آن را از مجلس شورای اسلامی اخذ نماید. بالاخره در مقابل حقوق مدیرتی که از بیت المال گرفته میشود باید خدمت کرد تا حلال باشد.
باید از آقای مهندس پرسید، شما مطابق کدام قانون حقوق و حقوق حالت اشتغال جانبازان را قطع کرده ای؟ قوانین ذیل را با دقت مطالعه بفرما و جواب بده چرا و چگونه و با استناد به چه قانونی اجازه چنین کاری را داده ای یا اجازه استمرار آن را می دهی؟ اگر پاسخ داشتی جانبازان متضرر را بطور مستند و مستدل متقاعد فرما!!! اگر پاسخ درست نداشتی و به وظیفه نیز عمل نکردی بدان که فردای نه چندان دور بدون اعتناء به آن رئیس دفترها، نگهبان ها، دربانها و دربارها از پشت آن درهای بسته بیرونت خواهند کشید و پاسخ خواهند خواست … پس “حاسبوا قبل ان تحاسبوا” 
 
یک) تبصره ۶ اصلاحی مصوب۲۶/۹/۱۳۷۴ قانون حالت اشتغال مستخدمین شهید، جانباز از کار افتاده و مفقودالاثر مصوب ۳۰/۶/۱۳۷۲:
الف. حقوق حالت اشتغال بازنشستگی و وظیفه و مستمری مستخدمین شهدا، جانبازان از کار افتاده کلی و مفقودالاثر اعم از لشگری و کشوری توسط دستگاه ذیربط تعیین و حسب مورد از سوی بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان و جانبازان پرداخت خواهد شد.
سازمان برنامه و بودجه مکلف است مطالبات معوقه مشمولین را از اعتبار دستگاه های ذیربط کسر و حسب مورد به اعتبار بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان و جانبازان اضافه نماید. 
 
دو) تبصره الحاقی( مصوب۷/۹/۱۳۷۵) به قانون استخدام جانبازان،اسرا و افراد خانواده های شهدا، جانبازان از کار افتاده…مصوب ۷/۱۰/۶۷:
هرگونه دریافتی جانبازان، مستمری ‌بگیران شهدا، مفقودین و اسرا و آزادگان وضعیت جانبازی، شهادت، مفقود الاثر بودن و یا اسارت به موجب مقررات قانونی مربوط با رعایت شرایط ذیل بلامانع است:
۱- دریافت حقوق از بابت استخدام(رسمی یا غیر رسمی)، حقوق بازنشستگی، وظیفه و مستمری(به سبب قانون دیگر) و ازدواج همسران شهدا موجب قطع حقوق و دریافتیهای موضوع تبصره نخواهد بود.
۲- دریافتیهای فوق مشمول هیچیک از مقررات مربوط به دریافت دو حقوق از صندوق دولت و صندوق بازنشستگی نمی باشد. 
 
 
۲) قطع هزینه درمان جانبازان :
قطع هزینه درمان جانبازان و شانه خالی کردن از زیر بار مسؤلبت (مسؤلیتی که برای آن تأسیس و ایجاد شده است) — بند ب ماده ۴۴ قانون پنج ساله پنجم (در اینجا نیز باید جهت همکاری تنگاتنگ نمایندگان مجلس با بنیاد، خسته نباشید گفت)، آقای زریبافان گرچه تا زمانی که هزینه درمان توسط بنیاد پرداخت می شد نیز شیوه کار و کیفیت و کمیت آن مناسب و رضایت بخش نبود و نیاز به آسیب شناسی و اصلاح داشت اما بنیاد با این کار بجای حل مسئله ، صورت مسئله را پاک کرد و این افتخاران آفرینان کشور را بدنبال نخود سیاه  فرستاد .جانباز از کار افتاده جنگ در این زمان که بیش از ۲2 سال از جنگ گذشته است و بعلت کهولت  سن و تعمیق و  افزایش جراحات و بیماری دوران جنگ و اسارت جهت درمان و دریافت هزینهای درمانی خود باید به یک محل ویژه و مناسب مراجعه نماید و در مواردی بایستی این نوع خدمات را به محل زندگی او ارسال کرد نه این که آنها را حواله ادارات مختلف نمود .یک جانباز با شرایط خاص جسمی و روحی چگونه می تواند به ادارات شلوغ و پر ازدحام در محلهای مختلف شهر مراجه کند آیا این نوع ادارات با درد و درمان این عزیزان آشنائی دارند؟ آیا این نوع ادارات از لحاظ فیزیکی امکان پذیرش این یادگاران سالهای دفاع مقدس را دارند؟ آیا این ادارات جهت ارائه اینگونه خدمات به این عزیزان توجیه شده اند؟ آیا …؟ 
  
۳) مجوز طرح ترافیک:
بنیاد به جانبازان بالای ۵۰ در صد منت گذاشت و جهت تردد آنان با خودرو در سطح شهر مجوز طرح ترافیک تهیه و تقدیم نمود (ظاهراً بدون هماهنگی های لازم) و جانبازان نیز با اعتماد به این خدمتگذاران خود شروع به تردد در سطح شهر نمودند غافل از اینکه دوربینهای مدار بسته جرائم مالی بالائی در کارنامه آنها در نظر گرفتهجانبازان مغبون جهت حل مشکل به بنیاد محل زندگی خود مراجعه میکنند بنیاد بعد از چند ماه امروز برو فردا بیا کردن نهایتاً گفتند ما اسامی شما را جهت حذف جرائم به نیروی انتظامی ارسال کرده ایم اگر آنها اقدام نکرده اند به ما مر بوط نمی شود و ما بیکار نیستیم دنبال کار شما را بگیریم خودتان به شهرک ژاندارمی مراجه و تقاضای حل مشکل کنید…!!! آری به آنها مربوط نمی شود ، آنها بیکار نیستند!!! راستی پس به چه کسی مربوط می شود و کار آنها چیست؟؟؟ 
 
… بگذریم خلاصه کلام اینکه مجوز طرح ترافیک از سوی نیروی انتظامی تهیه و ارائه می گردد و خدمات دیگری مانند کارت سوخت و وام مسکن که به تعداد اندکی از جانبازان تعلق می گیرد(ظاهراً جانبازان بالای ۵۰ درصد) از سوی ادارات دیگر می باشد نه بنیاد. 
  
 
۴)اتلاف هزینه و بیت المال در مبارزه با ایثارگران:  
******بنیاد هر ساله مبالغ کلانی از بودجه ایثارگران و خانواده های شهدا را به وکلا و کارشناسان حقوقی خود برای مبارزه با ایثارگرانی که جهت احقاق حقوق خود به مراجع قضائی پناه آورده اند می پردازد. گرچه در این خصوص بار مالی سنگینی بر بنیاد تحمیل شده اما خوشبختانه با فداکاریها و ارتباطات خوبی که در این زمینه داشته همیشه پیروز میدان بوده و هر جا که شکست خورده با تلاش بی وقفه و بکار بردن شگردهای منحصر بفرد و تجارب گرانبهایی که در مبارزه با این یادگاران خمینی بدست آورده توانسته اجرای رأی محکمه را معلق نماید. معمولاً هرکس رأی دادگاه را اجرا ننماید دادگاه او را از کار معلق می نماید ولی بنیاد با معلق بازی پیش  قاضی رأی  قاضی را معلق می نماید. – به به چه تعاملی–  بگذریم . 
 
حال این پرسش مطرح میشود که؛ جناب زریبافان چرا؟چرا ایثارگری حقوق اجتماعیش در اثر ظلم و بی توجهی عده ای پایمال شده و جهت احقاق حقوق خود به حاکم شرع رجوع کرده با او مبارزه می کنی؟ *********راستی ازاین کارها چه کسی چه سود می برد؟  
 
  
 
 
۵)تعیین درصد جانبازان : 
در خصوص معاینه، تشخیص جراحات و ضایعات و  تعیین درصد جانبازان کمیسیونی متشکل از پزشکان متخصص و مجرب و متعهد از نیروهای سه گانه ارتش، سپاه، و نیروی انتظامی تأسیس شود زیرا که این نهادها به لحاظ ارتباط با موضوع با درد، وضعیت فعلی، زمان و مکان و شرایط مجروحیت جانبازان آشنائی بیشتری دارند و بالعکس بنیاد به جهت ملزم بودن به پرداخت حقوق و ارائه خدمات صلاحیت این کار را نداشته و سابقه آشنائی و انس و الفتی نیز با این فداکاران ندارد و از این جهت همیشه در تضاد و کشمکش با جانبازان بوده و در برخی موارد مدارک پزشکی مجروحیت زمان جنگ را از جانباز خواسته که تهیه آن غیر ممکن استرزمنده ای که مجروح به بیمارستان صحرائی پشت جبهه منتقل شده و پس از مدت کوتاهی بدون گذراندن مدت درمان در آن شرایط بحرانی به جهت  دفاع از میهن و یاری همرزمانش بیمارستان را ترک و بسوی جبهه شتافته الان چگونه باید آن مدارک را تهیه نماید؟ آیا وظیفه بنیاد نبود که در آن زمان این گونه مدارک را جمع آوری و نگه داری کند؟ وظیفه رزمندگان در آن شرایط  به  فرمان حضرت امام  جنگ و دفاع بود نه جمع آوری اسناد و مدارک!!!. در برخی موارد بنیاد بر خلاف واقع  و سیر طبیعی که با گذشت زمان و کهولت سن ضایعات و جراحات جانبازان بیشر میشود اقدام به کم کردن در صد جانبازان کرده و در برخی موارد حدوداً بعد از ۳۰ سال اقدام به حذف درصد جانباز شیمیائی کرده و عنوان نموده چون درصد شما مشکوک است باید مجدداً به کمیسیون تعیین درصد مراجعه نمائید…؟؟؟  
 
 
 
د) اندک اندک حذف همه ایثارگران: 
تا تصویب  قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و حذف همه ایثارگران بدست پرتوان نمایندگان مجلس، عده قلیل باقی مانده ازایثارگران و بازماندگان آنها و خانواده شهدا که نیاز به ارائه خدمات دارند تحت سرپرستیی سازمان بهزیستی قرار بگیرند البته به شرطها و شروطها، هیچ مدیری، هیچ دبیری، هیچ کبیری و هیچ صغیری از بنیاد به سازمان بهزیستی منتقل نشود چون این عزیزان به اندازه کافی زحمت کشیده و دین خود را کامل و شامل به این شمع و چراغهای ملت، شهیدان زنده و ذخایر انقلاب ادا کرده اند، بروند استراحت کنند خدا قبول نماید…!!!!!

 
 
  
 
 
اضافه نوشت: 
 
اضافه کنید: تهمتهایی که به جانبازان میزنند، توهینهایی که میکنند، تبلیغات دروغ و در بوغ و کرنا کردنها در اخبار و جراید مبنی بر .....برای خانواده های شهدا و ایثارگران، تصویب انواع قوانین برای سرگردانی جانباز و به هر نحوی به مشکل برخوردن جانباز، متوفی اعلام کردن جانبازان بدون درصد و زیر 50% در صورت شهید شدن و عدم اعطای مجوز برای تدفین در قطعه شهدا، تهدید خانواده های اینگونه شهدا که حق ندارید عنوان شهید بکار ببرید در جایی!!، قطع حقوق برخی از خانواده های شهدا، دروغگو معرفی کردن مخلص ترین افراد این جامعه، متهم کردم کسانی که پیگیر وضعیت زندگی ایثارگرانند به ضدنظام و صهیونیست و عامل بی بی سی و نفوذی و عامل فتنه و ...، تهدید تمام افرادی که در این عرصه بخواهند قدم بگذارند، تخریب گلزار شهدا به بهانه ساماندهی علی رغم مخالفت شدید خانواده های شهدا و مردم، استخدام تعدادی از فرزندان شهید که دغدغه مند نبوده و مصداق بارز پیش بینیهای شهدا از جمله پیش بینی شهید باکری هستند؛ اینگونه فرزندان شهدا که در گرداگرد زریبافان کم هم نیستند بیشترین ضربه ها را به ایثارگران میزنند. اخراج خبرنگاران و مشاوران و متخصصان و ...هرکسی که پا را از دایره خط قرمز بنیاد فراتر نهاده و کمی از فریاد ایثارگران را فریاد بزند. عدم اجرای قانون جامع ایثارگری که به امر حضرت آقا تهیه و به تصویب مجلس رسیده و رئیس جمهور آن را ابلاغ کرده است. معرفی بنیاد به عنوان سازمانی فرهنگی نه خدماتی!!! و در این راه، تحریف سخنان امام خامنه ای، کاری کرده اند که هیچ سازمانی این عزیزان را پذیرا نیست(کمیته امداد و بهزیستی و ...) چرا که می گویند خودشان متولی دارند؛ بنیاد ... و ... و ... و ... و ..... 
 
 
 
لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید.



 

  

 

نظرات 28 + ارسال نظر
نسرین سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.eshghee-asemanii.blogfa.com

سلام همسنگر بسیجی
عزاداری های شما هم انشاله قبول باشه
خوشحالم کردین و اومدین
همیشه موفق باشید

کانال کمیل سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://kanalekomeil.blogfa.com

سلام همسنگر
من واقعا شرمنده ام
من اهل حذف کردن لینکها نیستم
فکر میکنم از اول لینک نکرده بودم!
واقعا شرمنده
هر تنبیهی به نظرتون میرسه انجام بدین ولی شکایت پیش داداش ابرام نبرید.
یا علی

شهید گمنام سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.shahide-gomnam90.blogfa.com

سلام همسنگر ممنون از حضورتون از شما هم قبول باشه.

مطالبتونم خوندم ولی

التماس دعا

یا علی...

امامی سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ

با سلام و خدا قوت ........
با تشکر از اطلاع رسانی و دلایل منطقی مبنی بر کم کاریها و سهل انگاری ها و خیانت بعضی مسئولین .......

سرباز گمنام امام زمان (عج) سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.sarbazegomnam113.blogfa.com

با سلام خسته نباشید،وبلاگ پرمحتوایی دارید، به ماهم سربزنید، نظر یادتون نره

سرباز گمنام امام زمان (عج) سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.sarbazegomnam113.blogfa.com

با سلامی دوباره، ممنون از حضور گرمتون، بازهم منتظریم

داود چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.harimegol.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.
از مطالب زیبا ومفیدتون استفاده کردم.واقعا خدا حفظ کند خانواده های شهدای عزیز را از طرفی فرزندان عزیزشان را از دست داده اند واز طرفی با برخورد زشت وناشایست بعضی از مسولان ضد دین وانقلاب گاها برخورد می کردند.
موفق باشید.

کریمخانی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام به مبارز روزای سخت
والله ما یه روز هم از این شهر مردم لنگ و لوک و چفت و چول و لیت و پیت خارج نشدیم.اموزشی که کهریزک بودم زیر مجموعه ستاد مشترک ارتش.الان هم که در خدمت نیروی شریف اتش نشانی هستم و شدم سرباز اتش نشان.البته من خودم قبل از این که اعزام شم به اتش نشانی درخواست دادم.اتفاقی ننداختنم اینجا.خلاصه که چیزی از سربازی نمونده یه ۱۵ ماه مونده که اونم چیزی نست خدا بزرگه

دقیقا یادم نیست.اینو خیلی سال ژیش شنیدم.ولی از یکی میژرسن یعنی تو این تهران به این کثیفی هنوز کسی هست که به دیدن اقا بره؟میگه تو همین شهر هنوز کسایی هستن که اقا گاهی میاد به دیدنشون.
اگه خواستید باید منبعشو بپرسم

شنام پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.shonam1.blogfa.com

سلام
وبلاگت خیلی عالیه

از این به بعد آپ شدی خبر بده

منم تو وبلاگم
از ادبیات مقاومت و اونهایی که ملتی مدیونشون هستن
مینویسم
فعلا هم
روی کتاب شنام و شهدای اسد آباد کار می کنم

خوشحال میشم
از نظرات و پشنهادات بشنوم

یادگاری از یک شهید جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://arezoonaghashan.persianblog.ir



اللهم عجل لولیک الفرج

سرباز گمنام امام زمان (عج) جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.sarbazegomnam113.blogfa.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشید، وبلاگ خوبی دارید، به ماهم سربزنید، نظر یادتون نره، برای تبادل لینک آماده ایم

فدایی امام خامنه ای جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام!
بالاخره اینم تموم میشه! اما همه دارن حرف میزن! کو عاملین و کارکننده ها!؟ یعنی عرضه نداریم جانبازا رو خودمون حمایت کنیم! آره باید پول هم از جیب بدیم! کی مردشه بیاد وسط!



اللهم احفظ قائدنا،زعیمنا،امیرنا،سیدنا و مولانا امامنالخامنه ای!
تاظهور!
یاعلی!

کانال کمیل جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام همسنگر
واقعا شرمنده ام
یه مدتیه سرم شلوغه
شهید هادی بچه میدون خراسون (تهران)بودن
توفکه (کانال کمیل) سال 61 به شهادت میرسن
و تا الان هم پیکر پاکشون کشف نشده و گمنام هستن
البته تو گلزار شهدا قطعه 26 یه مزار شهید گمنام رو به یاد ایشون سنگ انداختن.
نمیدونم داداش چه جوری جواب سوالو داده
ولی مطمئنم که تعجب نمیکنم از جوابتون
چون داداشو خیلی خیلی خوب شناختم
خوشحال میشم بگین داداش ابراهیم چه جوری آبروی منو خریده!
موفق باشین
یاعلی

مسابقه حماسه ماندگار شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ http://mtw-dini.blogfa.com/

نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.
مقام معظم رهبری


مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی برگزار می کند.

مسابقه وبلاگ نویسی حماسه ماندگار (ویژه 9 دی ماه)

شرکت تو این مسابقه سخت نیست فقط شما باید 2 کار انجام بدین.
اول اینکه یه مطلب مرتبط با 9دی ماه از جمله(مقاله,عکس,دل نوشته,خاطرات,جملات کوتاه ، گرافیک و...) روی وبلاگ خودتون بزارید بعد یه نظر حاوی کلمه ی ( لبیک یا خامنه ای ) برای ما بزارید.

جوایز ارزنده ای هم به پاس مشارکت شما تدارک دیده شده.

جهت اطلاع دقیق از مسابقه به وبلاگ مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی مراجعه نمایید.

به حامیان ما بپیوندید.
ما منتظر حضور شما هستیم.

کانال کمیل شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام همسنگر بسیجی
یادمه یه سری کتاب سلام بر ابراهیم دستمون بود که باید بین جوونا پخش میکردیم
با یکی از دوستان تو گلزار چرخیدیم خیلی جوون دور و برمون بودن ولی فقط 2تا از کتابا رو تونستیم بدیم
بعد تو جاهایی که فکرشم نمی کردیم کتاب قسمت دیگران میشد
به قول دوستم بهمون ثابت شد شهید هادی مخاطباشو خودش انتخاب میکنه
این مسئله بارها بهمون ثابت شده
مثل یه اتفاقی که برای خودم افتاده بود....
من همرزم شهید نبودم ولی انشالله با کمک خودشون میخوام راهشونو ادامه بدم و تا جایی که میتونم به جوونا معرفی شون کنم.
با آقا ابراهیم هم به طور اتفاقی آشنا شدم
اتفاقی که میتونم بگم یکی از بهترین اتفاقای زندگیم بود
از بعد از آشنایی با این شهید خیلی برکات وارد زندگیم شد
و خیلی جاها عنایتشون شامل حالم شد
انشالله خدا این عزیزارو به کمکمون فرستاده تا یه خورده به خودمون بیایم و حواسمون رو بیشتر جمع کنیم.
به هر حال این آشنایی رو دست کم نگیر
پایدار باشین
یاعلی

فدایی امام خامنه ای شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام!:
یه سوال: بروکراسی چیست!؟
الف)کم کردن درصد جانباز در مسیر مناسبات ادارای و تا حد امکان خارج کردن ایشان از لیست جانبازهای حتی یک درصدی!!!
ب)بازی دادن جانباز و الّاف کردن ایشان و پاسکاری ایشان مابین ادارات!
ج)در صدور بلند شدن فریاد استعاثه جانباز، حال گیری از وی و چسباندن انگ ضد ولایت و عامل بی بی سی و دشمن امام و شهدا و جیره خوار استکبار و منافقین و فتنه گرا و منحرفین و ...
د)ترجیحاً اقداماتی خاص برای فرستادن جانباز به گورستان گور به گور شده ها،یا منافقین و گورستان خاوران و با ارفاق اجازه دفن در کنار مردم عادی!!!
ه)همه موارد!!!!
جواب کدام گزینه است!!!؟؟؟؟

سلام

با اجازه گزینه ه ) همه موارد

فدایی امام خامنه ای شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

دو-سه جا رو خیلی دوست دارم فتح کنم و پرچم یامهدی ادرکنی رو بزنم بالای اون:
1-مسجد محلمون
2-بنیاد شهید
3-و هر جایی که ازش بوی نفاق بیاد.
امیدوارم که به زودی دوران تقیه و توریه برداشته بشه و با فرج عشقمون این کار مهیّا بشه!

اللهم احفظ قائدنا،زعیمنا،امیرنا،سیّدنا و مولانا امامناالخامنه ای

تاظهور!

یاعلی!

کانال کمیل شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ http://dokuhee.blogfa.com

در کودکی پاکن هایی ز پاکی داشتیم،یک تراش سرخ لاکی داشتیم،کیفمان چفتی به رنگ زرد داشت،دوشمان از حلقه هایش درد داشت،گرمی دستانمان از آه بود،برگ دفترهایمان از کاه بود،تا درون نیمکت جا میشدیم،ما پر از تصمیم کبری می شدیم،با وجود سوز و سرمای شدید،ریز علی پیراهنش را می درید،کاش می شد باز کوچک می شدیم،
لا اقل یک روز کودک می شدیم...!

دونه خدا(خط خون) یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.00del.blogfa.com

با سلام
بروزم
خوشحال میشم یه سرم به ما بزنید
پست بالا رو با هاش موافقم
یاحق.

حدید یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.hadidemandegar69.blogsky.com

سلام
هفته آینده جشنواره فیلم عمار شروع می شود، مهندسین حزب الهی دارن کاراشو انجام می دهند( خودمون را تحویل گرفتم، بد).
- جهت اطلاع رسانی و استحضار
زمان و مکان، متعاقبا اعلام می گردد.

مهدی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

به نظر من نباید اینطوری قضاوت کرد
ازدواج مجدد نمی تونه دلیل بشه که اونها از حقوقشان محروم شوند البته باید به فکر عزیزانی بود که حقشان پرداخت نمشه اما این دلیل نمیشه یک تعداد دیگری را از حقشان دور کرد هر چی باشه اونها هنوز هم همسر شهیدانی هستند که زنده اند و در نزد پوردگارشان بر اعمال ما و همسرانشان نظاره گر می باشند
سلا م خوب هستین؟
به ما سر نمی زنید ؟ آپم ها تشریف بیارید خوشحال می شیم
التماس دعا

سلام

درسته که امکانات اقتصادی زن برای خودشه اما در هر صورتی وقتی زنی درآمد داره یه لطف خیلی بزرگ به همسرشه البته لطف زیادی و چرا باید این لطف زیادی که به واسطه خون تعلق پیدا کرده شامل حال مرد دیگری بشه .....

نه ...نه .... ازدواج کرده همسرش خرجشو بده نه خون شهید ..... اون همسر جدید چه وجدانی داره که میپذیره چنین پولی رو ..دیدم ..خیلی هم دیدم .... همسر جدید نمیدونه شهیذ یعنی کی امام پول خونشو خرج میکنه.....

جامانده در اروند دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://881229.blogfa.com

سلام همسنگر عزیزم
حالا سهمیه تو کنکور و استخدام راحت فرزندانشون رو بگو!!!

هر چند من تو..... این کارم ولی اینو دیگه با هیچ منطقی قبول ندارم.
خدا قوت
یا علی

سلام

اشتباه نشه ...فقط منظورم همسرانی هستند که ازدواج مجدد کرده اند وگرنه بچه های شهدا حقشونه که کمی امکانات داشته باشن اما این رو هم بگم که همه بچه های شهدا از تسهیلات برخوردار نیستند. دوستی دارم که مادر و پدر و برادرش شهید شدند و برادر شیمیای هم داره اما دریغ از یک ذره تسهیلات ...اجحاف همیشه هست....

شنام دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.shonam1.blogfa.com/

سلام
واقعا اینجوریه؟
به نظرمن که
همسر شهیدی که مجدد ازدواج کرده درست نیست حقوق داشته باشه

راستی لینکتون کردم
اگه میشه وقتی آپ شدی خبر بده


یا کریم

ققنوس طلایی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ق.ظ http://www.sheytoonak90.blogfa.com


http://shahrekord.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=8895

همه روز روزه بودن،‌ همه شب نماز کردن

همه سـاله حج نمودن، سفر حجــاز کردن

ز مدینـه تـا به کعبـه، سـر و پـا برهنه رفتن

دو لب از بـرای لبیک، بـه وظیفـه بـاز کردن

بـه مساجد و معابـر، همه اعتکـاف جستن

ز مـلاهـی و منــاهی همــه احتــراز کردن

شـب جمعـه‌ها نخفتن،‌ به خدای راز گفتن

ز وجــــود بـی نیــــازش، طـلب نیـاز کردن

به خدا که هیچ کس را، ثمـر آنقـدر نبـاشد

که به روی نا امیـدی در بستـه بـاز کـردن
سلام دوست عزیز
دوست عزیز و برادر حزب اللهی ام
خواهشمند است به لینک فوق تشریف ببرید و خبر تظلم خواهی این برادر عزیز جانباز شیمیایی از کار افتاده کلی را در سایت ارزشی خودتان درج نمائید ، انتظاراز شما برادر دلسوز انقلابی جهت حمایت از عزیزانی که روزی با جان شیرین خویش در راه دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی روزی با جان شیرین خویش سودا نمودند دوصد چندان می باشد.
درود و صد بدرود
بنده از نزدیک با این برادر عزیز آشنا و نسبت به مشکلات ایجاد شده برای ایشان اشراف کامل دارم .
این خبر را برای خیلی از وبلاگ نویسان هم اندیش و ارزشی فرستادم ولی متاسفانه تعداد اندکی نسبت به درج خبر ظلم بزرگی که به این برادر عزیز شیمیایی از کار افتاده کلی وارد شده ، اقدام کردند . افسوس خوردم که وقتی ما که ادعای کار ارزشی و مذهبی داریم خودمان اینقدر کم لطفی می کنیم پس دیپر چه انتظاری از ..... داریم .
امیدوارم اول با کمک خدا و بعد هم با کمک دوستان عزیز و ارزشی و انقلابی چون شما مشکل این برادر عزیز مرتفع گردد. انشاالله
در ضمن خبر روی وبلاگ بنده نیز می باشد ، اگر هم تمایل به تبادل لینک داشتید با کمال افتخار در خدمتم

ناصر پناهیان سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.fadaeiyerahbaram.blogfa.com


http://shahrekord.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=8895

همه روز روزه بودن،‌ همه شب نماز کردن

همه سـاله حج نمودن، سفر حجــاز کردن

ز مدینـه تـا به کعبـه، سـر و پـا برهنه رفتن

دو لب از بـرای لبیک، بـه وظیفـه بـاز کردن

بـه مساجد و معابـر، همه اعتکـاف جستن

ز مـلاهـی و منــاهی همــه احتــراز کردن

شـب جمعـه‌ها نخفتن،‌ به خدای راز گفتن

ز وجــــود بـی نیــــازش، طـلب نیـاز کردن

به خدا که هیچ کس را، ثمـر آنقـدر نبـاشد

که به روی نا امیـدی در بستـه بـاز کـردن
سلام دوست عزیز
دوست عزیز و برادر حزب اللهی ام
خواهشمند است به لینک فوق تشریف ببرید و خبر تظلم خواهی این برادر عزیز جانباز شیمیایی از کار افتاده کلی را در سایت ارزشی خودتان درج نمائید ، انتظاراز شما برادر دلسوز انقلابی جهت حمایت از عزیزانی که روزی با جان شیرین خویش در راه دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی روزی با جان شیرین خویش سودا نمودند دوصد چندان می باشد.
درود و صد بدرود
بنده از نزدیک با این برادر عزیز آشنا و نسبت به مشکلات ایجاد شده برای ایشان اشراف کامل دارم .
این خبر را برای خیلی از وبلاگ نویسان هم اندیش و ارزشی فرستادم ولی متاسفانه تعداد اندکی نسبت به درج خبر ظلم بزرگی که به این برادر عزیز شیمیایی از کار افتاده کلی وارد شده ، اقدام کردند . افسوس خوردم که وقتی ما که ادعای کار ارزشی و مذهبی داریم خودمان اینقدر کم لطفی می کنیم پس دیپر چه انتظاری از ..... داریم .
امیدوارم اول با کمک خدا و بعد هم با کمک دوستان عزیز و ارزشی و انقلابی چون شما مشکل این برادر عزیز مرتفع گردد. انشاالله
در ضمن خبر روی وبلاگ بنده نیز می باشد ، اگر هم تمایل به تبادل لینک داشتید با کمال افتخار در خدمتم

مهدی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ق.ظ http://mehdi-ch.blogsky.com

این مطلبتون خیلی عجیب ه !ً یعنی همسر یک شهید حق زندکی با آرامش نداره !
شهید هم یک انسان بوده و همسرش هم یک فرد عادی و هیچ مشلی نیست که یک فرد بعد از سال ها تنهایی و نداشتن همسر ازدواجی مجدد بکنه!
بعدشم این چه ربطی به ماجرای بنیاد شهید داره
دم اون هایی گرم که می تونستن با بیش از 40-50 ماه جبهه هزار جور کوفت و جانبازی و ... بگیرن و ولی به خاطر بسیاری مسائل لاک تا کام هیچ حرفی و هیچی چیزی نگفتن و مثل همیشه به خانواده و جامعه خدمت می کنن

شهدا زنده ان ، همسران بسیاری شهدا ارزش و جایگاهشون والاتر از خود اون هاست حال اینکه اونها ازدواج هم کرده باشن ولی این هیچ ربطی به جایگاه اون ها نداره

اول سلام

دوست نسل سومی آقا مهدی متولد 69. مسائلی که عنوان کردید رو بنده حتی اشاره کوچک هم بهش نکردم! احیاناً خوابتون نمیاد؟ با خواب آلودگی اومدید تو نت ها !!!

بحث بنیاد شهید رو هم احتمالاً کلاً بیخبرید!!! حقوق رو بنیاد میده.... و احتمالا بیخبرید که عده کثیری از جانبازان این مملکت حتی به نان شب محتاجند و درگیر و آواره .... دوست عزیز از خودمون نمیگیم ...

تنها گفتیم چرا بعد از ازدواج حقوق همسر شهید رو میگیره اما جانباز با هزار بدبختی دست و پنجه نرم میکنه...هستند والدین از کار افتاده شهید که حقوقی نمیگیرن با اینکه بارها هم به بنیاد مراجعه میکنن. اینارو میبینیم که میگیم....

ربطش به بنیاده ..بحث شهدا و جانبازان با بنیاده نه جای دیگه ....

راستشو بگید خوابتون میاد؟ آخه دیروقته ...

یاعلی

ناصر پناهیان سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ق.ظ http://www.fadaeiyerahbaram.blogfa.com

ممنونم دوست و برادر حزب اللهی ام
اجرتان با بزرگ جانباز دشت نینوا آقا ابوالفضل العباس (ع)
شما با افتخار تمام لینک شدید .
اگر شما هم قابل بدونید ممنون خواهم شد .
التماس دعا

فرزند شهید شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:56 ب.ظ

با سلام.من تنها دختر یک سردار شهید هستم که روزهای اخر عمرش ازدواج کرد و بعد از ۲ ماهی شهید شد و در کل شاید ۱۰ روز در کنار زنش نبود.و ۶ ماه بعد از شهادتش به دنیا امدم.مثل خودش خداشناس و رحم و عطوفت و احترام به بزرگتر میفهمم.اما متاسفانه همسر شهید ...یک قطعه زمین دادن که نصفش از من شد و نصف از همسرش که با وام ساختیم.و ازدواج کرد و شوهرش را به خانه ای که از خون شهید ساخته بودن اورد نزدیک ۲۰ سال ساکن این خونه بودم و نزاشتن حس کنم ۳ دنگ به نام من هست و در اخر ۳ دنگش را به غیر از کلیه حقوقا که به اون داده بود نام شوهرش زد .شوهری که بهش تهمت خیانت زده بود و طلاقش داد. به این میگن همسر شهید ؟کلی تهمت هم به من زدند.من شاگرد اول بودم8 ولی دیگه نتونستم حتی دانشگاه را تمام کنم

سلام..خداوند صبرتان دهد.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد