کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

مدیریت فوق العاده سیدحسن خمینی

 

روح خدا خمینی عهدم شکستنی نیست، بیعت ما با امام هرگز گسستنی نیست. 

 

 

 

 

چرا سیدحسن خمینی شد متولی امور امام، نمیدانم!  

 

اون از مدیریتش در مرکز حذف آثار امام، اون از مدیریتش در سایت جماران، اون از مراودات نزدیکش با سران فتنه، اون از رابطه اش با نورعلی تابنده رئیس فرقه دراویش گنابادی، اون از تبعیت محضش از پدرخانمش؛ موسوی بجنوردی، اون از دخالتهاش در سیاست علی رغم منع امام از این کار  و .... 

  

و اما یکی از ارزنده ترین مدیریتهای سیدحسن، اداره حرم امام می باشد. 

 

کسانی که از سال 68 حرم امام را دیده اندد میدانند که ساختمان اصلی حرم که ضریح در آن قرار دارد همانیست که برای چهلم امام آماده شد و بعد از آن تغییری تا به امروز نکرده، همان ساختمان بی روح، همان سقفی که با داربست کار شده، همان دیوار گالوانیزه آبی رنگی که سمت خانمها زده شده ..... 

 

تنها تغییر، ایجاد ساختمانهای بی روح دیگری در اطراف حرم است. 

  

معماری ایرانی از قبل از اسلام بطور عام و بعد از اسلام بطور خاص، معماری توأم با نیازهای روحی انسان بوده و در این راستا عناصری چون گنبد و مناره و طاق و قوس و ایوان اجرای حالتهای روحی و نیایشی را بر عهده داشتند. 

 

به گفته مرحوم استاد محمدکریم پیرنیا؛ پدر معماری ایرانی : معماری ایرانی به ارتفاع ارج چندانی نمی نهد تا انسان را به درون خود بخواند برعکس معماری غربی که به ارتفاع می رود و آسمان را یکباره در نظر دارد. طبق نظر استاد پیرنیا که تقریبا تمامی متخصصین هنر اسلامی اعم از متخصصین غربی و شرقی از جمله دکتر سیدحسین نصر نیز بدان معترفند؛ در معماری ایرانی وقتی ارتفاع کم میشود توجه انسان به درون خود بیشتر میشود که این همان مرحله خودشناسی است که مقدم بر خداشناسی است. اگر در معماری مساجد ایرانی دقت کنیم آنچه بی اهمیت است ارتفاع است، طاقهای جناقی از  بلندی می کاهند و نمازگزار را هرچه بیشتر به درون میبرند اما در معماری کلیساها ارتفاع بر هر خصلتی مقدم است اما آیا بدون درون می توان به اوج رسید؟ حالا اینهمه بلندی و ارتفاع و حجمهای درشت در این مکان چه معنایی را می رساند؟ 

معماری حرم امام، نشان چندانی از معماری اصیل و روحبخش ایرانی ندارد. بلندی بی معنای آن از صفای مکان کاسته است. ایجاد هرم هایی نمادین که خاص مکتب ماسونی است بر بام حرم عجیب می نماید. 

طاق و قوس و ایوان و  مقرنس و گنبد بر پایه چهارگوش و پلان چلیپایی که از دیرباز در معماری قبل از اسلام اجرا میشده و بعد از اسلام زیباتربن تجلی آن در مساجد دیده شده است در این مکان وجود ندارد. اینها تجمل نیست و به گفته استاد پیرنیا در عین عنصر زیبایی، کارکرد فنی دارند. زیباترین اماکن مقدس و مساجد ایرانی این عناصر را دارند همانند مسجد امام اصفهان یا مسجد جمعه اصفهان و حتی ساده ترین مساجد و امام زادگان. مناره های غول پیکری که از زمین رسته اند!!!  در ساختمانهای اطراف حرم، آرامشی القا نمی کند.  

 

تنها حسن معماری حرم، نمایان بودن گنبد و مناره های آن از فاصله دور و در یک امتداد دیده شدن هر 4 مناره البته به لطف مغزهای سرشار از خلاقیت، آن گنبد و مناره های طلایی زیبا را هم تغییر داده و نقره ای کرده اند به تازگی!!!!

 

 

 

و اما بهداشت و تمیزی حرم ... حداقل انتظار می رفت در ایام دهه فجر، ضریح امام را غبارروبی می کردند اما ..... 

 

سعادتی دست می دهد و زیارت حرم به کرات نصیبم می شود اما تا کنون شیشه های ضریح را پاکیزه ندیده ام. ضریح آلومینیومی نیز چنان بر اثر تماس دست و گرد و غبار چرک شده که با تمیز کردن هم تمیز نخواهد شد و باید تعویض شود. 

تا کنون حس نکرده ام در این مکان عطر استفاده شود. بوی گند جوراب خوش آمدگوی زائران است. اینجا باید جلوی بینی را گرفت. حالا که زمستان است بهتر است امان از تابستان .... 

  

پرس و جو کردیم تحقیق کردیم ..... رفتیم پیش یک عده ...گفتند برو جماران اونجا بگو ما کاره ای نیستیم !!!!  

 

 

چندین بار در حرم، جهانگردان غربی و زائرین شرقی را دیده ام و قسم میخورم که به شدت خجالت کشیده ام. 

اینجا کجاست؟ مرقد مرد بزرگی که دنیا را تکان داد؟  

مرقد مردی که دنیا در راز عشق ایرانیان به او درمانده و کنفرانسهای متعدد روانشناسی گذاشته اند و به نتیجه نرسیدند؟  

مرقد مردی که مقامش ار بسیاری از پیامبران الهی هم بالاتر است؟  

آیا اینجا مرقد خمینی کبیر است که اسلام در شرف نابودی را نجات داد؟ 

آینجا مرقد امام شهداست؟ او که یک کلامش، انرژی پیروزی در عملیات بود؟ 

اینجا مرقد روح خداست؟  

اینجا مرقد نایب امام زمان عج است؟

 

چرا انقدر غریب؟ کمتر از امام زادگان معمولی به آن رسیدگی می شود. ساخت و سازهای متعدد در اطراف حرم اما خود حرم رها شده.... 

 

آیا سزاوار است مرقد روح خدا خمینی کبیر معطر نباشد؟! پارچه روی بام ضریح لکه های سفید بزرگ دارد....ستونهای قطور و غول پیکر درون سالن احساس خشنی را القا میکند.....  

 

در هر لحظه قدم برداشتن بوی جوراب آزار دهنده است بخصوص در تابستان... خبری از بوی عطر و هواکشهای مخصوص چنین مکانهایی نیست.

 

وقتی زائرین و جهانگردان اینجا را ببینند و این بوها را استشمام  کنند چه خواهند گفت؟ که ایرانی ها مرقد یگانه مرد جهان را اینگونه نگه می دارند؟ بعد از 22 سال هنوز این ساختمان نیمه کاره است ....!!! 

 

من که خجالت می کشم از امام و بعد هم از غیرایرانی ها .... 

 

فقط می گویم مرحبا سیدحسن چه مدیریتی و چه دغدغه ای .... وقتی گوشت به دهن موسوی بجنوردی باشه و بقیه شخصیتهایی که  همگی با ولایت حضرت ماه،خامنه ای کبیر مشکل دارند ....باید هم یادت بره که امام و حرم و رسیدگی و دنیا و ..... 

 

بیا و این متولی بودن امورات امام، حداقل امور حرم رو تحویل بده تا چندنفر دلسوز آبروداری کنن.  

آخه می ترسم با این درایت و تجربه ای که در مدیریت داری مورد توجه ژاپنی ها که خدای مدیریتند قرار بگیری و احیاناً جهت آموزش اونها وطن رو ترک کنی و اونوقت ما چه کنیم به جهت از دست دادن مغز متفکر مدیریت!!!!!!!!! 

 

راستی یادته رفته بودی لبنان تا سیدحسن نصرالله رو مجاب کنی که از موسوی ملعون حمایت کنه؟ چه مغز طلایی داری تو ...!               نواده روح الله / سیدحسن نصرالله  

  

 

 

 

لطفاً جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید





 

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر

سلام!
این سیدحسن خمینی یا به قول نشریه عبرتها مصطفوی،
واقعاً شده کانال فتنه گرا، پارسال یا سال قبل بود که وقتی آقای شجونی یکی از اعضای برجسته روحانیت مبارز و مسوول وعّاظ تهران برای ما صحبت میکرد، میگفت: به سید حسن گفتم:نگاه نکن الان چپی ها دور و برت رو گرفتن!(معلومه دیگه دارن ازش سوء استفاده میکنن!)
حرم امام که ماشاءالله...!!! واقعاً دیگه اون حس و حال قدیمی رو نداره،اوایل دهه هفتاد زمان کودکی و نوجوونیمون خیلی بهتر بود،فضای حرم خیلی دل بازتر بود! تقریباً میتونم بگم اون موقع ما هر روز میرفتیم حرم امام،چون خیلی باصفا بود!!!توی حرم بچه ها چقدر راحت حتی بازی میکردن! اما الان داخل دلگیرتر شده! آدم تا زیارت میکنه میخواد فرار کنه!!!
آقا حسن محترم تازه زحمت هم کشیده جلوی ضریح امام رو کرده قبرستان خانوادگی!!! نمیخوام بگم آدمایی که اونجا دفنن نامحترمن!نخیر! مرحوم توسلی یار دیرینه امام،همسر امام و... همه جای خود آدمای ارزشی و خوب،اما واقعاً جای دفنشون اونجاست آقای سید حسن! حاج احمد جاش درست! اما انصافاً اونجا قبرستان خانوادگیه!
به قول یکی از سران اطلاعاتی این سیدحسن یه جورایی به امام خامنه ای رسونده بود که خلاصه ردای رهبری رو تحویل بده...!!! الله اکبر...!!! آقای مصطفوی! مگه ردای رهبری و امامت! صندلی رهبری و امامت بچه بازیه که هر کی از راه برسه بگه بدش من!؟ امام خامنه ای هم با قاطعیت توو دهن فرستاده و خودت زد که تا من هستم...
آره برادر چپگرا اینه!!!!
تو هم شدی مثل اون نوه ناخلف امام، سید حسین!؟(پسر شهیدسید مصطفی!!!) که با منافقین رفیق شد و رفت پیششون و حتی رفت آمریکا با پسر شاه ملعون دست رفاقت داد که آره پدر بزرگم اشتباه کرده بیایید نظامو ساقط کنیم! به کجا دارید میرید خاندان مرد بزرگ!؟
یا نوه دیگه امام خمینی زهرا اشراقی که همین چند ماه پیش گفت الگوی من ابراهیم یزدی یه! همون ابراهیم یزدی نفر اول سازمان منحله و خائن نهضت آزادی! نمیگه پدربزرگم افتخار منه!!!
خدایا موندم اینا چه نونی خوردن!!!؟؟؟ خود امام و دو تا پسراش چی بودن و اینا چی شدن!!!
یادمه توو سخنرانی این سید حسن در مراسم 14 خردا 88 مردم چقدر هو کردنش و نمیذاشتن حرف بزنه و این آقا با کمال پررویی مردم روو یه عده آدم اخلاگر و... خطاب کرد!!! مردم برای چی از دستت عصبانی بودن آقای سیدحسن!!!؟؟؟
چرا میگفتن:(نواده ی روح الله/سیّدحسن نصرالله)!؟
واقعاً چرا...!!!؟؟؟ باهات خدای ناکرده الکی دشمنی داشتن، یا به خاطر دوستی تو با فتنه گرا و ... بوده!!!؟؟؟
چرا وقتی آقای نجار توو همون مراسم 14 خرداد 88 بهت گفت:آقای مصطفوی! زدی توو گوشش!!!؟؟؟
واقعاً زیرکانه و خوب بهت گفت مصطفوی!!!
توو شناسنامه مصطفوی هستی و معروف به خمینی! اما وقتی مسیرت کج بشه دیگه خمینی نیستی! والّا مصطفوی که مشکلی نداره! تو خودت خوب فهمیدی که وزیر کشور چی بهت گفت!!!
سال 89 و ... هم مردم رو دعوت به آرامش کردن وگرنه ماجرا همون میشد...
مگه تو نبودی حرم امام و جماران رو کردی محل اختفاء و جلسات اشخاص فتنه گر!!!؟؟؟
کروبی چه غلطی میکرد توو حرم امام!!!؟؟؟
بیا و یه کم به اعمالت فکر کن و واقعاً مسیر رو پیدا کن و امام مظلوم خامنه ای رو تنها نذار که واقعاً غریبه!!!
پدر بزرگت کلّی یار سینه سپر کرده داشت که اونطور میتونست قاطع باشه! اما والله امام خامنه ای...
برو وصیت نامه پدر مظلومت حاج احمد که واقعا از هر دو امام(خمینی و خامنه ای)ولایت پذیری محض داشت رو بخون که توو قسمتی از اون چی گفته بود:
((به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند. هرگز گرفتار تحلیل های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است))
مگه این حرفای پدرت بهت نبوده!!!؟؟؟ پس چی شد آقای سیدحسن!!!؟؟؟ کو ولایت پذیری!!!؟؟
به کجا داری میری!!!؟؟ فاین تذهبون...!!!؟؟؟

الهم اجعل عواقب امورنا خیرا...!!!


اللهم احفظ قائدنا،زعیمنا،امیرنا،سیّدنا ومولانا امامناالخامنه ای!

تاظهور!

یاعلی!

سلام!
اینم متن وصیت نامه مرحوم حاج احمد خمینی! یا شاید هم شهید حاج احمد خمینی!!!


بسم الله الرحمن الرحیم

با امید به رحمت واسعه حضرت حق جل جلاله و ایمان به حقانیت آنچه حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم آورده است و با اقرار به تبعیت محض از معصومین بزرگوار بخصوص مولای متقیان امیر مومنان و خلیفه بلافصل رسول اکرم صلی الله علیهما و الهما .
اینجانب احمد خمینی فرزند امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در تاریخ 30/ شهریور 71 هجری شمسی مطابق با 23/ ربیع - الاول/1413 قمری چند سطری به عنوان وصیت می نویسم تا به این اصل اسلامی عمل کرده باشم .
1. وصی خود فرزندم حسن خمینی را قرار دادم تا در صورت امکان به آنچه مورد نظرم است عمل نماید انشاءالله خداوند به ایشان پاداش خیر دهد .
2. مرا حتی المقدور نزدیک پدر عزیزم و مراد و امامم دفن کند تا شاید به حساب حضرت امام فاتحه ای هم نصیب من سراپا گناه گردد و خداوند به خاطر آن حضرت مورد لطفم قرار دهد .
3. بعد از من کار مرقد حضرت امام با ایشان است تا به کمک و هدایت برادر عزیزم جناب حجة الاسلام آقای انصاری که با در نظر گرفتن تمامی جهات بهترین فرد و دلسوزترین شخص نسبت به حرم حضرت امام است کارهای آنجا را بعد از من دنبال کند، بعد از من حسن خمینی تولیت آن مزار شریف را عهده دار باشد .
4. کلیه اعلامیه ها و کتابها و نوشتجات حضرت امام قدس سره بعد از من در اختیار حسن خمینی است که هرگونه می خواهد چاپ و منتشر کند و در صورتی که وضع مالی خانواده ام خوب نباشد از درآمد آن برای گذران زندگیشان استفاده کند والا بهتر است پول حاصل از آن به فقراء و یا خرج حرم امام گردد درآمد آن مال همه افراد خانواده است، کار مؤسسه نشر امام نیز با صلاحدید حسن آنگونه که تشخیص می دهد است .
5. کتابهائی که در دفتر فرهنگی است و متعلق به من است در صورتی که خانواده ام (فاطی) احتیاج مادی داشته باشد بفروشند و پولش را در اختیار او بگذارند ولی بهتر است همه بچه ها از آنها استفاده کنند در صورتی که نه احتیاج مادی باشد و نه بچه ها از آن استفاده می کنند به کتابخانه آیت الله العظمی آقای نجفی سپرده شود تا طلاب از آن استفاده کنند و اگر حرم امام دارای کتابخانه شد در آنجا گذارده شود .
6. کلیه اثاث منزل که مال من است به همسرم بخشیدم، البته اثاثی که مربوط به من است خیلی ناچیز است .
7. من شخصا در هیچ بانک و مؤسسه ای و یا شرکتی و از این قبیل وجهی ندارم و اگر مختصر پولی در بانک تعاون اسلامی دارم شهریه های مراجع بزرگوار قم است که باید صرف فقراء گردد
8. وجوهی که نزد خودم است یا پول شخصی و یا وجوه شرعیه است که جای هر کدام مشخص و روی هر کدام نوشته شده است، اگر به پولی برخورد شد که مشخص نبود از اموال خودم محسوب نگردد. کلیه وجوهی که سهم مبارک و یا خیرات است در اختیار رهبر بزرگوارمان حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته قرار گیرد تا در موارد مقرره اش صرف گردد .
9. به فرزندان عزیزم حسن و یاسر (رضا) و علی سفارش می کنم که متدین و با تقوی باشند و دوست دارم در حوزه علمیه قم درس دینی بخوانند و در موقعش متلبس به لباس وحانیت شوند. معتقدم اینطور بیشتر محفوظ می مانند و سفارش مادرشان فاطی عزیزم که زن فاضل و بسیار متدینی است را به آنها می کنم او زن عارف مسلکی است که مورد علاقه شدید امام بود، نکند خدای ناکرده بعد از من به او کم محبتی شود، نکند خدای ناکرده صدای فرزندان نسبت به او بلند شود. او لطیف و دانا است و گوش دادن به نصایح او مسلما به نفع فرزندان است .
سفارش مادرم که جان عزیزم فدای او باد را می کنم - او سختیها و مرارتهای بسیار کشیده است و همیشه انیس و مونس اماممان بوده است - فرزندانم و فاطی خیلی مواظب ایشان باشند، امروز خدمت به خانم روح امام را شاد می کند .
فاطی عزیزم تو خود بهتر از همه می دانی که دیر یا زود همه رهسپار دیار آخرتیم، سعی کن زندگی عادی خود را ادامه دهی و راضی باشی به رضای حق جل و علا .
10.بین خود و خدای خود رضایت کامل دارم که تمام تلاشم برای تقویت اسلام و نظام و امام بوده است و از این جهت در آرامش کامل بسر می برم البته من هم مانند همه کسانی که درگیر کارهای مختلف مبارزاتی و سیاسی هستند بی اشتباه نبودم و به این اعتراف می کنم ولی تنها کسانی اشتباه نمی کنند که کاری نمی کنند. در زد و خوردهای سیاسی ممکن است کارهائی انجام داده باشم که مناسب شان امام و یا یاران امام نبوده باشد، تقاضایم از خدا و یاران امام این است که مورد عفوم قرار دهند. من در جهت مصلحت امام به هیچ فرد و گروهی رحم نکرده ام و خیلی ها را در این راستا رنجانده ام که هنوز هم از این جهت ناراحت نیستم، از همه بخصوص مادر، فاطی، خواهرها و بچه هاشان و قوم خویشان مادری و پدری، نسبی و سببی امید عفو و دعای خیر دارم .
به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند. هرگز گرفتار تحلیل های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است .
خداوندا عبد تو پیش تو می آید و تنها امیدش به تو است عبدی شرمگین و گناهکار او را به رحمت و بزرگواری خود ببخش یا ارحم الراحمین والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته برای من 10 سال نماز و روزه بدهید. وصیتنامه های قبل از این تاریخ فاقد ارزش است .
احمد خمینی - 23/ ربیع الاول/ 1413
30/ شهریور/1371

(شماره 10 فصل نامه حضور بهار 1374)

مرتضی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://harimeandisheh.blogfa.com/

سلام
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای

یازهرا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://dfahmokads.blogfa.com

سلام دوست من خوبی؟ خسته نباشی . دهه فجر رو بهت تبریک میگم. بایه داستان زیبا درباره ی امام خمینی به روزم خوشحال میشم تشریف بیارید. نظریادتون نره ها[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل][گل]
این گلها هم تقدیم به شما [خجالت][خجالت]

_ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))

یازهرا

مرتضی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://harimeandisheh.blogfa.com/

سلام
سخنی از شهید آوینی را به شما دوست بزرگوار تقدیم می کنم
شهادت در رکاب امام خمینی (ره) زیباست ، اما دفاع از ولی فقیه حاضر از آن هم زیباتر است.
خون دادن برای امام خمینی (ره) زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آنهم زیباتر است.
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
انشاالله شاهد حضور شما در وبلاگمان باشیم
موفق باشید
التماس دعا

پایگاه بسیج شهید علی غلامپورمقدّم یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ق.ظ http://shahid-gholampoor.blogfa.com

سلام(منتشر شود در وبلاگ)"
طبق فرمایش همسنگر بسیجی نظر بنده در کامنت اول مبنی بر اینکه موحوم توسلی با عنوان یار دیرینه امام یاد شد با اشاره همسنگر ارجمند به این صورت اصلاح میگردد:
((دوم خردادی و همنشین و همراه موسوی بروجنی و سیدحسین منحرف و یار خاتمی و تابنده و ....))

اللهم اجعل عواقب اومرنا خیرا!

اللهم احفظ قائدنا،زعیمنا،امیرنا،سیّدنا ومولانا امامناالخامنه ای!

تاظهور!

یاعلی!

جامانده یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://heyat-r-e-khoy.blogfa.com/

سلام دلاور همسنگر...
ممنون که آمدید و شرمنده که دیر آمدم
تا جایی که بتوانیم کمک خواهیم کرد فقط چون خیلی دیر آمدم نمی دانم وضعیت برادر جانبازمان چگونه است خوشحال می شوم خبر دهید...
ممنون

پایگاه بسیج شهید علی غلامپورمقدّم یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://shahid-gholampoor.blogfa.com

سلام!

با چهار پست جدید به روزم!

1-دو عکس زیبای دیده نشده و یا کمتر دیده شده از امام خمینی

2-شهید حسین کرمانشاهی اصل،شهید شکنجه شده به دست ساواک(شهیدی که جزء معدود افرادی است که در تاریخ دستگیری ها و بازجویی های دوران پهلوی ، تحت شکنجه های ساواک پهلوی هیچ گونه اقراری نکرده است و پس از 18 ساعت تحمل شکنجه وحشیانه ساواک با بدنی تکّه پاره شده به شهادت رسید. ) {عکس شنکجه نذاشتم ازش،چون نبود!!!}

3-عکس شهید شیرودی و کشوری

4-سالگرد رحلت عالم متقّی،مرحوم آیت الله العظمی بهاءالدّینی(کسی که بارها امامت و زعامت مسلمین برای حضرت امام خامنه ای را پیش بینی کرده بود!)

اللهم احفظ قائدنا،زعیمنا،امیرنا،سیّدنا ومولانا امامناالخامنه ای!

تاظهور!

یاعلی!

بچه انقلاب دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

بنظر شما کدامیک از ارمانهای امام خمینی محقق شده که این یکی شده باشد
صد رحمت به حرم که مظهر عشق و عبادت است
حالا خیابانهای پایتخت خجالت اورتر است که بویی از فرهنگ اسلامی نمی بینی
بویی از انقلاب ۵۷ در ان نیست
حجاب چه شد مردان و زنان انقلابی چه شدند
ایا این فساد اخلاقی نتیجه کم کاری و بی قیدی دولت و رهبر
نیست
امام خمینی کجا ...اقا خامنه ای کجا
امام جان کجایی یادت به خیر
بگذارید با دیدن تصویر امام گریه کنیم
به یاد روزهای انقلاب و ظهور جمهوری اسلامی

اول سلام

به گفته خود امام ما ادعا نداریم که تمامی اسلام اجرا میشه خیر اما از خیلی جهات بهتر از اسلامی نبودن هست...

به گفته حاج احد آقا هر کس امام را قبول داشته باشد و آقای خامنه ای را نه، اسلامش اسلام آمریکایی است دوست عزیز

خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است

هجمه ها و فتنه های زمان امام خامنه ای قابل مقایسه با زمان امام خمینی نیست و این از روز هم روشن تره احیاناً اگر چنین روشنایی رو انکار میکنید باید به خودتون و بینش و بصیرت خودتون شک کنید

همچنان که اسلام با اعتقاد به پیامبر منهای حضرت علی ع اشکال اساسی داره، اعتقاد به امام خمینی منهای اعتقاد به امام خامنه ای اشکال اساسی داره

نماز بی ولای او عبادتی است بی وضو، به منکر علی بگو نماز خود قضا کند

اگر به آرمانهای امام عمل نشد (اغراقه که به هیچ کدوم عمل نشد) بدلیل خوش خیالیهای ما بود که خطر دشمن رو دست کم گرفتیم و فکر کردیم با پیروزی در جنگ سخت همه چیز تمومه و اتفاقا بدلیل جدی نگرفتن توصیه های ناب امام خامنه ای بود. افراد بی لیاقت رو گذاشتیم برن بالا بالاها و چاق و چله بشن و بشن بلای جونمون.

و اما آرمان امام خمینی حرمش نبود که میگید کدوم یک از آرمانهاش محقق شده که این یکی بشه

یکی از اساسی ترین آرمانهای امام، زعامت حضرت آیت الله خامنه ای بود که محقق شد به لطف خدا. کمی اگر صحیفه نور مطالعه بفرمایید شاید اندکی بینشتون وسعت پیدا کنه!!! و ببینید که امام خامنه ای چشم و چراغ امام بود.

در بزرگی ایشان همین بس که بزرگترین بزرگان همچون آیت الله بهجت ....ارادت خاصی به ایشان داشتند. آقا انقدر بزرگ هست که نیازی به اثبات نداره، واکنشهای دشمن رو هم گویا اصلا نشنیدید!!! رایس وزیر امور خارجه سابق آمریکا میگه رهبر ایران می تونه با یک ساعت سخنرانی تمام نقشه های دقیق و حساب شده رو که در طولانی مدت و توسط نخبه ترین ها کشیده شده نقش برآب کنه.

مردان و زنان انقلابی چه شدند ؟؟!!! وجود دارند و همیشه هم در صحنه. حافظه تون رو کمی تقویت کنید تا راه پیماییهای روز قدس و 22 بهمن و 9 دی رو به خاطر بیارید.و بازهم از قضا امروز باحجاب ترین ها و سالم ترین ها و انقلابی ترین ها و وفادارترین ها به امام خمینی و انقلاب، پشت امام خامنه ای ایستادند، شما کجا ایستادی، انتقاد صرف آب به آسیاب دشمن ریختنه اون که اهل عمله بگه خودش چیکار کرده برای این مملکت. راست راست ایستادن و فقط انتقاد کردن خیلی راحته و البته به سود دشمن. فساد پایتخت هم دقیقا از کم کاری همه ماست.


حضرت امام خامنه ای رهبر جهان اسلام و رهبر بیداری اسلامی جهان و رهبر بیداری انسانهای جهان ، با ابهت تمام چون نور در جانشینی امام زمان عج میدرخشد.

نماز بی ولای او عبادتی است بی وضو/گ به منکر علی بگو نماز خود قضا کند .............

سید مجتبی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ http://vamandeh12.blogfa.com

روح خدا خمینی عهدم شکستنی نیست، بیعت ما با امام هرگز گسستنی نیست
سلام وخسته نباشید... درد دل از سید حسن خمینی را خواندم.. متاثر شدم ای کاش می شد این مقاله را تکثیر کرد .. اجازه بدهید وبلاگهای دیگر نیز تکثیر کنند...
التماس دعا

مرتضی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://harimeandisheh.blogfa.com/

سلام دوست بزرگوار
من چند روز پیش رفتم مرقد مطهر امام خمینی (ره)
دقیقا حرفم همین بود که قراره چه زمانی این مکان به امید خدا درست بشه
دقیقا حرف شما را به دوستم زدم گفتم نوه امام باید بیشتر از بقیه افراد مملکت به فکر باشه اما متاسفانه فکرش جای دیگه کار می کنه
وقتی از کنار مصلی تهران رد میشم دوباره دلم میگیره و می سوزه که چرا واقعا این مکان قرار نیست تکمیل بشه
هر بار رد می شم و سخن و فرمان امام رو می خونم که در سال 67 برای ساختن مصلی است دلم اتیش می گیره
پس چه کسی و چه زمانی قراره به این امور رسیدگی کنه معلوم نیست
موفق باشید
التماس دعا

زهرا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://velayi.persianblog.ir/

سلام خواهرم.متنتون عاااالی بود.با اجازه نتونستم از کنارش بی تفاوت رد بشم مجبور به سرقت آثار شدم البته با اجازه شما و ذکر منبع.
اون مورد شهید... رو هم که منتظر تایید دوستی ایشون بودم بالاخره ما رو قابل دونستن و تایید کردن! و برام پیام دادن که به وبتون میان و از خودتون می پرسن.امیدوارم که بیاد

التماس دعا

مرتضی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ق.ظ http://harimeandisheh.blogfa.com/

سلام
سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه 14 بهمن درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی :
" آنچه در انتخابات لازم است، رقابت سالم است؛ رقابت بدون تهمت‌زنى و بدگوئى به یکدیگر است. فضاى انتخابات باید سالم باشد. مردم اگر خودشان نامزدهاى انتخاباتى را می شناسند، طبق تشخیص خودشان حتماً عمل کنند؛ اگر نمی شناسند، از افراد بصیر و متدین در گزینش هاى انتخاباتى استفاده کنند. "
انشاالله با حضور خود در انتخابات، اصلح ترین نمایندگان را با بصیرت انتخاب کنیم .
موفق باشید.
[گل]

زینت سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام

یه سوال ؟

پس چطور حرف های امام (ره) در جوانهای مردم و کوچک و بزرگ اثر می کرد ولی خانواده اش ؟؟

در آن خانه در کنار آن مرد بزرگ زیستن ولی ...

موفق باشی

سلام

انسان تا خودش نخواد، تأثیرات مثبت و مفی رو نمی گیره. درسته انتظار از چنین انسانهایی زیاده اما جبر که نیست اختیاره. جعفر کذاب هم فرزند امام هادی ع بود .... یزید فرزندی داشت فوق العاده مثبت. هارون الرشید فرزندی داشت فوق العاده....

این همون سنت الهی است : یخرج المیت من الحی .و یخرج الحی من المیت ....

شهید لوکا گائتانی فرزند سلطان شراب ایتالیا بر سر مسلمانی به شهادت میرسه. ادواردو آنیلی در میان ثروت باد آورده به مقام شهادت دست پیدا میکنه

سید حسن به شدت تحت تأثیر پدرخانمش موسوی بجنوردیه که اینها کلاً با مسئله ولایت مشکل دارند.

یازهرا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://dfahmokads.blogfa.com

سلام دوست من خوبی؟ باموضوعی به نام سخنان رهبر انقلاب در کنگره ی بین الملی شعربیداری اسلامی آپم خوشحال میشم بیایی. نظریادت نره ها

_____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩
____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩
____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩
____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩
_____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩
______۩۩۩۩۩_______________ ۩۩۩۩۩
_________________۩۩۩۩
_________________۩۩۩۩
_________________۩۩۩۩
_________________۩۩۩۩
۩۩_________________________________۩۩
__۩۩_____________________________۩۩
___۩۩۩۩_______________________۩۩۩۩
______۩۩۩۩۩_______________۩۩۩۩۩
_______......۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩
[گل][گل]

- چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ق.ظ

سید حسن لیاقت تولیت آستان قدس خمینی کبیر را ندارد.

مرتضی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ http://harimeandisheh.blogfa.com/


سلام دوست بزرگوار
مقام معظم رهبری در نماز جمعه 14 بهمن فرمودند:
برادران و خواهران عزیز! ملت عزیز ایران! انتخابات مصونیت‌بخش به کشور است. آن چیزى که هیبت این ملت را حفظ می کند، قدرت معنوى او را به رخ دشمنان می کشاند و آنها را از تعرض منع می کند و می ترساند، حضور مردمى است؛ که یکى از مظاهرش همین انتخابات است، یکى از مظاهرش هم همین بیست و دوى بهمنى است که شما در مقابل دارید. هرچه حضور پررنگ‌تر باشد، اعتبار و ارزش ملى بالاتر خواهد رفت.
انشاالله با حضور پرشور در انتخابات و جشن 33 سالگی انقلاب اسلامی ارزش و اعتبار ملی کشور عزیزمان را بالاتر می بریم.
موفق باشید و سربلند .
[گل]

احمد پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.hadidemandegar69.blogsky.com

سلام
ارتحال امام امسال 24ساعت حرم بودیم بیشتر به این میخورد دارن انجا پول درمیارن بجای اینکه امکانات فرهنگی و اسلامی را گسترش بدهند ملک های تجاری را زیاد می کنند
سیدحسن هم ان شاالله به راه راست هدایت شود

مرتضی پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://harimeandisheh.blogfa.com/

سلام دوست بزرگوار
پیامبر خدا صلی الله علیه آله فرمودند: هر که یک بار بر من صلوات بفرستد ، خداوند دری از عافیت به رویش می گشاید.

ماه فرو ماند از جمال محمد
سرو نباشد به اعتدال محمد
قدر فلک را کمال و منزلتى نیست
در نظر قدر با کمال محمد

امام صادق علیه السلام فرمودند: هر که از خدا بترسد خداوند همه چیز را ازاو بترساند وهر کس از خدا نترسد خداوند اورا از همه چیز ترسان کند.

ای ششم پیشوای اهل ولا
خلق را رهبری به دین هدی
پای تا سر خدانمایی تو
هم ز سر تا بپای صدق و صفا

عیدتان مبارک

[گل][گل][گل]



مهدی پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://asrerahai.blogfa.com

سلام.
وای از غربت نهج البلاغه.جورج جرداق مسیحی می نویسد:200 مرتبه نهج البلاغه را خواندم و هر بار مطلب جدیدی یادگرفتم. نامه حضرت به مالک اشتر نخعی به عنوان منشور حکومت در دنیا مورد توجه قرار می گیرد و ابن ابی الحدید معتزلی (عالم اهل سنت)یکی از بهترین شرحهای نهج البلاغه را می نویسد ومیگوید:دربرابر این کلمات باید سجده کرد ولی من نام شیعه را یدک می کشم و نمیدانم نهج البلاغه چند خطبه دارد و ...
در مسیرآشنایی با این کلمات نورانی، وبلاگ تخصصی نهج البلاغه با بیانی ساده و قابل فهم برای عموم در روز ولادت با سعادت پیامبر رحمت و صادق آل عبا(علیهم الشلام)افتتاح می شود.ضمنا شما چون در وبلاگ دیگرم سلام علی آل یاسین نیز لینک شدید در این وبلاگ هم لینک می شوید.در صورت تمایل برای نشر فرهنگ دینی این وبلاگ را با نام پایگاه تخصصی نهج البلاغه لینک کنید.
آدرس:http://baali.blogfa.com
منتظر حضور شما هستم.التماس دعا

پلاک68 پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.pelake68.ir

بسم الله...

عالم محضر شهداست اما کو محرمی که این حضور را دریابدو در......

به روزیم با یک طرح شهدایی.....

منتظر شما همرزم عزیز هستیم.....

راهپیمایی 22 بهمن فراموش نشود........

کانال کمیل پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://kanalekomeil.logfa.com

سلام همسنگر عزیز
اعیاد مبارک
با پستی به مناسیت سالروز گمنامی برادر عزیزم آقا ابراهیم هادی!
بروزم و منتظر حضور گرم شما
دلتون شکست سفارش این حقیر رو هم به شهید هادی بکنید.
مولا علی یارتون

مهدیار جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ http://s-mahdyar.blogfa.com/

باسلام
با مطلبی از شهید آپم
سر بزنید به من
یاعلی
مهدیار

یازهرا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://dfahmokads.blogfa.com

سلام دوست من خوبی؟خسته نباشی؟

صادق که اساس دین ازاو شد معمور / بودند ملایک پی امرش مامور

میلاد ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و نبی اکرم نور هدایت مبارک باد

میلاد نبی اکرم بهانه خلقت و قرآن ناطق، امام صادق(ع)بر شما تبریک وتهنیت باد.

[گل][گل][گل][بوسه]
با دو مطلب یکی به نام میاد پیامبر و تولدامام صادق و رویداد های مهم 22 بهمن سال 57 به روزم خوشحال میشم بیای و در نظر سنجی ما شرکت کنی ممنونم
یازهرا


      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★

*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 

  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★

فائزه جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://sabokbalan20.blogfa.com

سلام دوست عزیز
عالی بود

سبکبالان به روز شده خوشحال میشم بهش سر ن بزنی

منتظر حضور گرمتون هستم

راه آسمان شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://nedayekhake.blogfa.com/

دوستان گرامی لطفا دعا کنید.

منتظر دعا های زیبای شما در قسمت نظر ها هستم


پروردگارا...کمکم کن، کمکم کن که بتوانم پنچره ی دلم را رو


به حقیقت بگشایم ....

خدایا ...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد