کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

مرد بزرگی برای یاری ایثارگران برخاست

 

مرد بزرگی برای یاری ایثارگران برخاست 

  

جانباز احمد فرهنگ نام آشنایی برای جامعه ایثارگری است. بسیاری او را می شناسند. همرزم شهیدان همت، حمید و مهدی باکری، شفیع زاده، خرازی، باقری، چمران، کاظمی، علم الهدی و  لاله های پرپر .... فرزند شهید و برادر 2 شهید است. در خانواده و فامیلش شهدای زیادی تقدیم دین و آب و خاک شده اند.  

احمد فرهنگ جانبازی است که نمیتوان درجه ای برای شدت شیمیایی اش تعیین کرد. تعداد تیر و ترکشهای جسم  پاره پاره اش را هم نمیتوان شمرد. از یک چشم هم نابینا شده و آن را پیش از خود به تماشای قامت زیبای دوستان شهیدش به لاله زارهای بهشت فرستاده است. پای دنیوی را هم شکسته و آن را نیز پیش از خود، به بهشت فرستاده تا در پی دوستان شهیدش دوان باشد. اینک بر روی ویلچری آرام نشسته است.....آرام ....اما چه آرامی که طوفان .... 

 

سالهاست که بزرگترین مسئله زندگیش ادای تکلیف است در برابر دین و دوستان شهیدش و همرزمان جامانده اش، تکلیفی که خود آن را به حق ادا کرده اما به جای ما، شانه هایش را زیر بار این تکلیف سنگین می گیرد....  

جانباز احمد فرهنگ سالهاست که برای ایثارگران میرزمد و لحظه ای قرار ندارد از آلام آنان .... 

او سالهاست که بیش از حد توانش برای حل مشکلات همرزمانش در تلاش است  

 

میدانم که او راضی نیست که تعریفی از او بشود. اما من این را حق خود میدانم. برادر فرهنگ ببخش اما بگذار بگویم که در برابر جسم شکسته ات شرمنده ام اما نه شرمنده ای که کنار بکشد .... آماده رزم امروز برای ایثارگرانم.....

 

بسیاری او را میشناسند ..... 

نام سایبری او جانباز ربذه نشین است ...ربذه نشین ....چه کنایه تلخی ...ایثارگران امروز، ساکن وادی غربت ربذه اند و همجنس ابوذر غفار ی.... 

 

 سالهاست که جامعه ایثارگری از ظلمها و اجحافها و کوتاهی ها رنج می برد و در این میان تلاشهای پراکنده دلسوزین چندان موثر واقع نمی شود ... 

 

سالهاست که میشنویم جانباز درمانده و محتاج و بدون درصد و بادرصد اما نیازمند و چه و چه و چه و چه ...... هزاران جلد کتاب میتوان نوشت و هزاران فیلم ساخت از آلام باقی الشهدا ....از ایثارگران..... 

 

در بوغ و کرنا کردند که آی ...فلان تسهیلات برای خانواده شهدا ....فلان تسهیلات برای خانواده جانباز ...فلان فلان .... اما در عمل؟؟؟؟؟ 

 

به چشم دیدم که جانباز شیمیایی چه دردی میکشید، کپسول اکسیژنش خالی شده بود و پولی نداشت برای شارژ آن .....نتیجه کمیسیون پزشکی بنیاد شهید برای این جانباز : آسم داری !!!!! 

 

مسئله درد این عزیزان مسئله تازه ای نیست ....سالهاست که اینگونه است اما دوره ریاست فعلی بنیاد شاهکاریست بی بدیل ....این را فقط باید از خود جانبازان پرسید....!!!نمایندگان مجلس هم گویا هیچ وظیفه ای در این میان ندارند ....هیچ .....!!!!!! سایرین هم همینطور .....ما مردم عادی روزمره و بی خیال هم همینطور...........

 

آسایشگاهها را که دیده اید...جانبازان آنجا تحت پوششند مثلا!  با آنمهه مشکلات...... وای به روز شیمیایی ها و بی درصدها ... 

 

نیازی نیست تکرار کنیم که چه میکشند این عزیزان که بارها گفته ایم و دغدغه همیشگیمان که تا کی؟ تا کی؟ پرپر شدند در غربت .....چه تعداد مانده اند؟ باقی را دریابیم. در وطنی که برایش شکستند غریبند ....  

 

 

اینک مرد بزرگی به یاری ایثارگران برخاسته است 

 

جانباز احمدفرهنگ مدتها بعد از سپری کردن دوره نقاهت عمل جراحی خطرناکی که احتمال شهادتش زیاد بود اینک برخاسته است...البته جانباز احمد فرهنگ بارها از کما و شهادت به این دنیا بازگشته است چرا که شهیدان بر شانه ها و جسم شکسته همرزم دیرینشان، تکلیف سنگینی گذاشته اند..... بخشی از این بار سنگین را هم ما به دوش بکشیم. 

 

مدتی پیش خبری از خبرگزاری مهر منتشر شد مبنی بر اینکه پدر شهیدی در خانه ای بسیار نامناسب زندگی میکند و در آرزوی داشتن یک حمام خانگی!!!! چند روز بعد از گزارش، این پدر شهید پرکشید به آرامستان پسر شهیدش(http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1571950) 

 

جانباز احمدفرهنگ بعد از این ماجرا عزمش را جدی تر کرد و یاری می طلبد از مدعیان عشاق شهدا و ایثارگران:  

 

از وبلاگش بخوانید : 

 

جانبازربذه نشین : ای شهدا مرا دریابید که دیگر نفس کشیدن برایم بسیار سخت شد! نمیدانم چگونه میشود نفس کشید و زندگی کرد در حالیکه حتی من حقیر جانباز مدیون مقاومت و همراهی پدران و مادران و خانواده خود هستیم که همیشه همراهیمان کردند و ما را برای دفاع ازکیان ایران اسلامی مشوق بودند و رنجها و استرس و اضطرابهای انتظار را به جان خریدند و همچنان پشتوانه ما در جهاد برای دفاع از کیان اسلامی ایران عزیز بودند! حالا چه رسد به اینکه پدران و مادران شهدا که بفرموده پیرمرادمان حضرت امام خمینی (ره) : خانواده معظم شهداء چشم و چراغ این ملتند! چقدرباید فریاد کشید که آی دولت نشینان و مجلس نشینان، وضعیت معاش ایثارگران در خط قرمز قراردارد؟ این پدر شهید می دانید که چقدر دیون عقب افتاده از دولت دارد و شما سالهاست هرروز امروز و فردا می کنید؟ در دیوان عدالت اداری محکوم می شوید و عمل نمی کنید تا امروز پدران و مادران شهدا و جانبازان بسیجی دق مرگ شوند تا شما راحت شوید ؟ ولی  بر گردن ما دینیست که باید برادای آن همت گماریم! حال که می بینیم چنین دردی را که پدرعزیز شهیدی، محتاج یک حمام  و در معاش روزمره زندگی اش گرفتاراست و من حقیر روسیاه هم باید نفس بکشم؟ آیا واقعا مرگ بر چنین زیستنی ارجح نیست؟ فراموشی حماسه سازان تا به کی؟  و به چه قیمتی؟ جامعه اسلامی ما امروزه گرفتار نوعی بت پرستی شده است که کاروان های راهیان نور را به مناطق جنگی میبریم با چه قیمتی که بگذریم و با چه وضعیتی هم که بازهم بگذریم اما درحالیکه شهدای زنده (جانبازان) وخانواده معظم شهدا و رزمندگان و آزادگان(خالقان آن حماسه های ماندگار) را درغربت هزاران مشکل فراموش میکنیم نفس عمل ما نوعی بت پرستی را میرساند! اگر چنین است خراب کنید این مسجد ضرار را ! برادرعزیز من!  حال که سفارش پیر مرادمان امام (ره) فراموش شده و در عمل فراموش شده اند غافله عظیم پیشکسوتان جهاد و شهادت، حقیر بر خود تکلیف میدانم که برای یک حرکت بزرگ خداپسندانه مردمی و جلوگیری از عدم تکرار چنین وضعیت هائی جهادی خداپسندانه همراه با مردم حزب الله با افتتاح شماره حسابی در سراسر کشور برای حمایت مادی و معنوی این جامعه بزرگ ایثارگری که در پیچ و خم زندگی روزمره خویش بفراموشی سپرده شده اند را عهده دار شویم تا دیگر شاهد نباشیم که پدرشهیدی برای یک حمام ومعاش زندگی روزمره خود محتاج نامحرمان نباشد و جانباز اعصاب و روانی با بیست درصد جانبازی  که برای تهیه جهیزیه دخترخود به ریاست جمهوری مراجعه کند و به کمیته امدا امام (ره) معرفی شود! نباشیم !!! برای چند روزی نفس کشیدن و معصیت کردن چقدر باید احمق باشم؟ بگذار حاجی گرینف ها شکم گنده کنند که خدا روزی از آنان حساب خواهد کشید که وعده الهی حق است و عدلش عدل محض!! برای این جهاد بزرگ دست یاری می طلبیم ! حق یارتان باد.  

   

وبلاگ جانباز ربذه نشین(احمد فرهنگ):http://farhangrabaza.persianblog.ir/ 

 

 

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید   





 

 

 

     

نظرات 14 + ارسال نظر
ولایی شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://ghaem86.blogfa.com

اینم از افاضات جناب ایرانی در وبلاگ من نظراتشو می زارم تا همگی با نوع تفکر اینا و شعار زنده باد مخالف من اینها بیشتر آشنا بشن.
----------------
نویسنده: ایرانی
شنبه 9 اردیبهشت1391 ساعت: 12:25
اگر میخوای ولایی باشی ادبیاتت رو عوض کن.مشکل داری اساسی .با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه .

مدیر وبلاگ:
شماها تا یه جایی می تونید خوب فیلم بازی کنید یه کم بهتون فشار بیاد و منطقتون نکشه شروع می کنید به توهین کردن و خودتونو نشون می دین من خیلی ساله قماش شما رومی شناسم توهین جزء لاینفک شماست .
سعی کن خودتو از سیاسی بازی بکشی بیرون چون جنبشو نداری و آخرتتو خراب می کنی
یاعلی
-----------
نویسنده: ایرانی
شنبه 9 اردیبهشت1391 ساعت: 12:18
خوب با خودتون حال کردیدو نوشابه برا هم باز کردید.خدا عقلتون بده انشاالله .

مدیر وبلاگ:
شماها تا یه جایی می تونید خوب فیلم بازی کنید یه کم بهتون فشار بیاد و منطقتون نکشه شروع می کنید به توهین کردن و خودتونو نشون می دین من خیلی ساله قماش شما رومی شناسم توهین جزء لاینفک شماست .
سعی کن خودتو از سیاسی بازی بکشی بیرون چون جنبشو نداری و آخرتتو خراب می کنی
یاعلی
-----------
نویسنده: ایرانی
شنبه 9 اردیبهشت1391 ساعت: 12:21
بیشترین خیانتو شما ها با نام دین و شهدا و ائمه به این مملکت و مردم کردید. شرف ندارید .

مدیر وبلاگ:
شماها تا یه جایی می تونید خوب فیلم بازی کنید یه کم بهتون فشار بیاد و منطقتون نکشه شروع می کنید به توهین کردن و خودتونو نشون می دین من خیلی ساله قماش شما رومی شناسم توهین جزء لاینفک شماست .
سعی کن خودتو از سیاسی بازی بکشی بیرون چون جنبشو نداری و آخرتتو خراب می کنی
یاعلی

ایرانی شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام
اتفاقا من از تعصب بی جا متنفرم و هیچ تعصب بی موردی نسبت به چیزی ندارم به عقلم رجوع میکنم .بازم حرفهای تکراری و توهین به دیگران تا کی میخوای ادبیاتتون این باشه ..من هیچوقت نگفتم از بسیج بدم میاد چون بسیج مال یه قشر خاص نیست . حتی بسیج رو مقدس هم شمردم .من سعی کردم معتدل باشم اما شما اعتدالی تو کارتون نیست .
من که نمیدونم شما چند سالته که به من میگی بچه جان منم به شما میگم مامان بزرگ خوبه !!
خیلی از شما ها گرونی و سوء مدیریتها رو به نفع خودتون تکذیب میکنید .درسته مملکت انواع و اقسام طیفها وجود داره اما الان قدرت حاکمه که داره مملکتو اداره میکنه و تصمیماتو میگیره . حرف از تعصب زدی تعصب چشمها رو کور میکنه و گوشها را کر. اشتباهاتو نادیده میگره و از طرفی که اشتباه کرده کورکورانه حمایت میکنه این کاملا درسته اصلا حرف من همینه که تو داری به خودم میزنی ..
چرا اینقدر اصرار داری که منو مخالف نظام و شهدا و ائمه قرار بدی .من همه اینها رو قبول دارم نه با دید شما ..شما فقط جلو بینی خودتونو میبینیدو همفکراتونو و تا کسی انتقاد کرد از کارتو ن میشه ضد دین و نظام و ولایت و شهدا ..من خودم خط قرمزم رهبریه تا الان دیدی در مورد ایشون حرفی بزم پس بدون من با کسی عناد ندارم .
در مورد گردو هم که گفته بودم لج آدمو در میاره. اینه که به ناحق وقتی یه چیزی رو به کسی نسبت بدند ببین که چه حسی به آدم دست میده میخواستم اینو بهتون بفهمونم .
اتفاقا دارم با مردم زندگی میکنم که این حرفها رو میزم . چون از جنس مردمم تمام سختیهاشونو دارم میبینم و زحمتهایی که دارند میکشند و هیچی عایدشون نمیشه . تصاویر که حتما عکس نیست که فیلم هم هست فیلم هم که نمیشه فتوشاپش کرد یکمی هم تو این زمینه ها کار کنی بد نیست .اما فیلمی که بود دست نخورده بود..نمی دونم کجای اونجا بودی که اینا رو ندیدی ؟
ما هر چی هم صرفه جویی کنیم نمی تونیم گردو بخریم شما بخر برا ما هم بفرست .من کاملا بر عکس شما فکر میکنم هر کسی موافقه تصرف یک سفارتخانه تو کشوره چه انگلیس چه هر کشور دیگه ای کلا مغز نداره که بخواد ایراد داشته باشه . چرا دم از قانون میزنید و آخر بی قانونی عمل میکنید .این بی قانونی نیست ؟؟؟!!!! یا مثل رئیس جمهور محترم هر قانونی که خودتون بخواید رو اجرا میکنید . تو همه سفارتها شاید یه کارهایی بکنند که محرمانه باشه یا جاسوسی باشه در این شک نکنید .مثلا برزیل بیاد بگه چون سفیر محترم شما رفته این کارو کرده تو استخر مختلط حالا (( راست یا دروغ ))ما سفارت شما را آتیش میزنیم مگه نه چون فساد توشه .
من کسی رو تطهیر نکردم از اولش هم گفتم سفارت روباه ، اینو که گفتم یعنی تمام این خیانتهایی که کرده درست اما راهش این نبود که شما انجام دادید .
ریز دیدن کسی به خود شخص بر میگرده حتما شماره چشمات رفته بالا عینکتو عوض کن اما تو نمی تونی بگی حرفهاییکه در مورد بعضی هاتون میزنند همش دروغه ..
من خدا رو شکر دوست سبزی ندارم که بخوام خوابشو ببینم .توهم و خیلیا دارند که الان مجالی برای بحث کردنش نیست .فیلم حمله به کوی دانشگاه رو میخواستم بزارم حجمش زیاده یه سرچی تو گوگل بکن خودت میتونی ببینی .اگر نگی خودم اونجا بودم!!
تعجبی هم نیست اگر حرف حق رو پوسیده تلقی کنی .چون نمیخوای چشمو گوشتونو باز کنید و ببینید چه خبره .. الان داری وضع فلاکت بار این مردمو و مملکتو میبینید به خاطر انتخابی که تو سال 88 داشتید .این همه حمایت نتیجش چی شد گفتیم حداقل این یکی از جنس خودتونه همه سپاه و بسیج و مجلس و ...پشتشند میتونه مملکتو بسازه اما دیدم طبل توخالی یی بیش نبود . میگید انتقاد میکنید اما نمی دونم به چی این دولت انتقاد میکنید شماها..یادمه اون اوایل یکی از دوستان میگفت یکی از شعار های احمدی نژاد اینه که همه رو عضو کمیته امداد کنه همه خیال میکردیم جکه بهش خندیدیم اما الان می بینم که این کار بزرگ و انجام داد در جهت توزیع عدالت .کسی شرف و غیرت تو وجودش نیست که این وضعیت رو میبینه و هیچی نمیگه .
یه سری سوال پرسیدی برا همش جواب دارم برا اولیش1- تا افتخار رو چی معنی کنی ورزشی ، سیاسی ، اجتماعی ، معنوی ، خیلی سوالات کلیه .هر کس که برا حفظ و حراست و پیشرفت این مملکت و خوشحالی این مردم قدم برداشت افتخار آفرید 2- مردم 3- مردم ( قشر مستضعف) 4- جاشون تو بهشته .اتفاقا بعضی برنامه های تلویزیون خودمون را ترجیح میدم بعدشم مطالعه و اینترنت .
این فرمانده چیز (موسوی ) که شما میگید فرمانده ماهه که نیست خدا انشاالله یا نابودش کنه یا به راه راست هدایتش کنه .(بگو آمین) اما یه حرفایی میزد که الان خیلی ها بهش رسیدند ..میگفت این دولت دولت گداپروریه ..مملکتو داره نابود میکنه .صنعتو داره نابود میکنه دولتیه که انگار خوشش میاد مردم دنبال ماشینشون بدوند تا بهشون یه نامه بدند تا شاید یه دردی از درهاشون دوا بشه .دیدید که ایناش راست بود ..یارانمم که دادم باهاش سهام خریدم که انشاالله چند برابر بشه !!!!
ما هم به نوبه خودمون برا مملکتمون کار کریدم و ... نمیگم چون ریا میشه خواهر جان ..
جدی دوستای شما تعلیق میشند این دیگه از اون حرفا بودا وای وای وای وای .بهترین استادهای این مملکتو به خاطر اینکه تو خط خودشون نبودند بازنشسته کردند این همه دانشجو رو ستاره دار کردند اونوقت شما میگید دوستان شما رو تعلیق کردم حاشا به شرفشون . این امتیازهایی که به شما میدندو به ما نمیدند. آخه مختص شماست البته ما نیازی بهش نداریم .
بسیجی بی همه چیز نیست این وصله ها رو به خودتون نچسبون دیگه من هر چی هیچی نمی گم !!!!تو خودت داری حرف تو دهن من میزاری عجبا .این دیالکتیک بود چی بود این که داره رو خودت بیشتر تأثیر گذاشته .



من که قبول نمی کنم که بچه شهید به نان شب محتاج هست تو هم قبول نکن میدونی چرا چون رئیس جمهور محترم بارها تو همین سایتها و رسانه ها گفته ما تو ایران کسی رو نداریم که به نون شب محتاج باشه .نشنیدی اینو خواب بودی ، حالا من رسانه نمی بینم یا تو . اتفاقا من با بچه شهید ، برادر شهید .خواهر شهید همسر شهید پدر شهید مادر شهید سرو کار دارم تویی که اندازه عقلت داری تحلیل میکنی و مینویسی . اگر منظورت از رسانه بیست و سیه باید بگم من نمی بینم چون همش دروغه ..اتفاقا اینها رو هم دیدمو شنیدم که به جانبازها و خانواده شهدا زیاد نمی رسند .یکی تعریف میکرد یه جانبازی پای مصنوعیش شکسته بوده میره یه پا مصنوعی دیگه درخواست میده یارو بهش میگه تو یه پا دادی چند تا پا از ما میخوای ، یکی از جانبازهای قطعی نخاعی همکلاس خودم بود میگفت من حاضرم تمام زندگیمو بدم اما یه بار این حمله نخاعی که بهم دست میده دیگه نباشه (اسمش رو نمیدونم اما وقتی سراغش میومد تمام بدنش و پاهاش میلرزید ). من اینها رو قبول دارم چنین خیانتکارهایی هم هستند که به اینها توجهی نمی کنند . خدا به خانواده جانبازها و شهدا صبر بده که میده انشاالله .
شما وایسا اما بدون من نمی سوزم .من کاملا عادی دارم باهات بحث میکنم و میگم شماها هم اشتباه زیاد دارید اما اونهارو پشت خیلی چیزا قائم میکنید.
به امید ایرانی سرافرازتر و بهتر
اون کامنت ولایی هم که حرفاش ارزش جواب دادن نداره چون خودشم نفهمیده چی گفته .فقط انگار به سگ خیلی علاقه داره که هی سگ سگ میکنه تو وبلاگش دیدم .انشاالله خدا شفاش بده .



سلام


احادیث و روایت دین میگه : بحث و جدل زیاد باعث بی عقلیه میشه و بپرهیزید.

بنابراین دیگه تکراری ها رو تکرار نمیکنم و دور باطل نمیزنم. بخصوص زمانی که یک طرف بحث با عناد و سفسطه پیش میره....


زندگی بی شهدا ننگ بود.

خدایا گرچه لیاقت ندارم اما منو با حسین غلام کبیری و امیر حسام ذوالعلی و ....شهدای فتنه محشور کن...شهدای فتنه توروخدا شفاعتم کنید زندگی بی شما ننگ بود ....شماهایی که آقا در موردتون فرمود: شهدای راه بصیرت، افضل شهدای انقلابند....


خدایا آنی مرا به خودم وامگذار.

یامهدی زهرا

ضحی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ http://WWW.ZOOHAA.BLOGFA.COM

سلام
آپم خوشحال میشم سر بزنید

فانوس دریایی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.fanoos-e-daryaii.blogfa.com

حضرت امام محمدباقر علیه السلام فرموده اند:

اگر خواستی بدانی که در تو خیری هست یا نه به دلت بنگر:

اگر اهل طاعت خدا را دوست داشت و از اهل معصیت بدش می آمد،
در تو خیری هست و خداوند تو را دوست می دارد.

اما اگر دلت از اهل خدا بدش می آید و اهل معصیت را دوست می دارد
در تو هیچ خیری نیست و خداوند تو را دوست ندارد

و هر انسانی با کسی است که او را دوست دارد.


(اصول کافی، ج3، ص192)[گل][گل][گل]

پایگاه بسیج شهید علی غلامپورمقدّم دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ق.ظ http://shahid-gholampoor.blogfa.com

سلام!
با 4 عنوان جدید به روزم!:

1-عکسی زیبا از امام المسلمین سیّدعلی!
2-معلّمی برای شهادت!(خاطره ای از سردار شهید غلامپور مقدم به قلم خواهر شهید)
3-چندماه قبل،فریدالدین حدادعادل درگفتگو باسالنامه مثلث به روایت گوشه ای از زندگی مجتبی خامنه ای پرداخت
4-نماز نمی خونه!!!؟؟؟

اللهم احفظ قائدنا،زعیمنا،امیرنا،سیّدنا ومولاناامامناالخامنه ئی!

تاظهور!

یاعلی!

ایرانی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ

اتفاقا کار درستی کردی جواب ندادی .بعضیهاشو جوابی نداشتی که بدی .منم خسته شدم از بس بعضی چیزا را بهتون یادآوری کردم .در کل بحث جالبی بود .امیدورام باعث شده باشه یکمی هم که شده از خودشیفتگی تون کم بشه. انشاالله موفق باشید تو کارتون .امیدوارم بتونیم راه شهدا و ائمه را اونجوری که بودند ادامه بدیم نه با حرف زدن و ادا در آوردن و بصیرت و بصیرت کردن .به وبلاگتون سر میزنم و نظر میدم البته اگر ناراحت میشید که وارد حیات خلوتتون بشم دیگه نمیام .خدا انشاالله آرزوتونو برآورده کنه .

در مورد کامنت ولایی هم که ارزش نداره تو یه کامنت دیگه جوابشو بدم آخه کلا تعطیله بازم انشاالله خدا شفاش بده .فقط حیف اسم ولایی که رو این وبلاگه و اینجور آدما .

نکنه اسم حضرتعالی رو باید بزارن ولایی با اون افکار !!!!

بالا برو پایین بیا ....اینو هر دوست و دشمن و عاقل و نادانی میدونه که بزرگترین حامی ولایت بسیجه....بزرگترین مدافع نظام هم بسیجه .....همون که دشمن ازش میترسه ....تو کجا ایستادی ؟

آزادی برو خوش باش با عنادی که داری..سیاه نمایی نکنید یه روز، روزتون شب نمیشه اما ما به قول شهید همت هرروز از این برچسبها دشت میکنیم اما حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند........

ایرانی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

راستی میشه بگید شما چند سالتونه .؟؟

به شما ربطی نداره من چندسالمه. همینقدر که جوجه تشریف دارید در مقابل بنده همین کافیه برات!!!!!

جواد دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.javvad.blogfa.com/

به این وبلاگ یه سری بزنید .

پاسدار شهید محمد غفاری دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام و درود خوشا به سعادشان

مرتضی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://christianity.mihanblog.com/

سلام دوست بزرگوار
عزاداری هایتان قبول حق
روزی مرد نادانی همراه حضرت عیسی(ع) بود. مرد استخوان هایی را در سوراخ دید و به حضرت گفت:" تو می توانی مرده را زنده کنی، راز آن را به من یاد بده تا کار خیری کرده و با آن به این استخوان ها جان بدهم." حضرت عیسی(ع) فرمود: " نفس و گفتارت شایسته چنین کاری نیست. باید عمری را در پاکی به سر ببری تا در درگاه خداوند امین به حساب بیایی." مرد جواب داد: " اگر من از اسرار باخبر نیستم، تو اسرار را بخوان تا استخوان ها زنده شوند." حضرت عیسی با شنیدن این حرف رو به درگاه خداوند کرد و گفت:" خدایا راز این کار چیست و این مرد نادان از این کار چه می خواهد؟" به حضرت ندا رسید که انسان نادان همیشه به دنبال بدبختی است و از این کار رنج و سختی بدست می آورد. حضرت عیسی(ع) نام خداوند را بر استخوان ها خواند و آنها به اذن الهی زنده شدند. آن استخوان ها متعلق به شیری بود. شیر زنده شد و به مرد حمله کرد و او را کشت. مرد طعمه آن شیر بود و او بدون دست پیدا کردن به طعمه اش مرده بود، اما مرد نادان از سر ابلهی او را زنده کرد تا به روزی خود برسد.
انشاالله از زمره افراد نادان نباشیم
موفق باشید و سربلند
التماس دعا


ایرانی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ق.ظ





یه حرفهایی زدی که نمیشه جوابتو نداد. من خیلی از مواردو قبول دارم خیلیهاشم قبول ندارم .قانون همه یا هیچو میدونی چیه .شما اینطوری فکر میکنید. یا با ما یا با هیچ کس منطقتون اینه .

قبلا هم گفتم من هیچ تعصب بی جایی رو هیچ کس و هیچ چیز ندارم .حرف خودمو به خودم بر نگردون ..تو انگارکلا مشکل داری منم که همینو گفتم که برا جانبازو ایثار گر کار زیادی انجام نمیشه .ما هممون بنده غافل بیچاره هستیم هم من هم شما خدا انشاالله هدایتمون کنه به راه حقیقت .
بله دقیقا چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است پس قبول داری این حرف منو .
فرهاد رهبرو کی انتخاب کرده مگه ..عجب حرفایی میزنیدا.اون استادی هم که گفتم چی شد و چی نشد را بی بی سی نگفته بهم .مگه چند ماه پیش نبود که رئیس جمهور دستور داد به وزیر علوم که این طرح تفکیک جنسیتی و بازنشسته کردن استادا رو متوقف کنید .یه سرچی تو گوگل بکن ببین چند تا خبرگزاری در موردش نوشتند .البته اگر نگی گوگل یه سایته استکباریه و من نمی رم توش.
من درس میخوندم درسم تموم شده .جدی عکسشو آتیش زدند خندید ! پس حتما اونم شنیدی که یه نفری رو به جرم توهین به رئیس جمهور پنجاه ضربه شلاق زدند.راستی اونا نگفتی که کفش طرفش پرت کردند بنده خدا ..
درسته آقا حمایت میکنه از بسیج و بسیجی اما خود آقا هم خیلی از وقتا از تندرویهای بعضی ها گله کرده اینو قبول نداری ..مگه هفته پیش نگفتند نگید جانم فدای رهبر .من هیچ حرفی رو بر علیه مواضع آقا نگفتم ..من منظورم به جزء بود نه کل ..اینم که حتما قبول نداری که چون آقا ارادتشون به مکتب بسیجه پس همه بسیجی ها مقدسند . والا ما که ندیدم تو دانشگاه به حجاب گیر بدند شما نمی دونم کجا رفتی که بهتون گیر دادند .خدا مریم رو شفا بده .خیلی ها تو اون واقعه ضربه دیدند خدا باعث و بانیشو لعنت کنه .
نه اتفاقا من جایی ندیدم تو حرفام که منو محکوم کرده باشی که بخوام ازش بگذرم .
مگه بچه حزب اللهی ها میخواند چیکار کنند که آزاد نیستند . حرفای خنده دار نزن خواهر من .تو آمریکا گاز فلفل میپاشند تو چشم دانشجوها تو ایران باطوم میزند تو سرشونو خلاص . حتما اون صحنه ای را که گاز فلفل می پاشیدند رو بارها دیدی اما حمله به کوی دانشگاه رو ندیدی ..من از آمریکای خونخوار نمی خوام دفاع کنم اما اینطور که من شنیدم روزنامه ها و تلویزیون می تونند آزادانه حرفشونو بزنند یا کارهای بالاترین سیاستمداران کشورشون رو ببرند زیر سوال .اما اینجا چی، تا یه روزنامه یه حرفی بر علیه قدرت حاکم زد فردا درش تخته میشه . چقدر فیلم در مورد پلیس آمریکا سازمان سیا و سازمانهای نظامی آمریکا و فساد تو اداراتشون ساختند اونا به راحتی هم پخش کردند .اما ما چی تا یه فیلمی میسازند که یکم واقعیتها رو نشون میده تو ارگانها هزار جور مخالفت بر علیهش میشه (((.مثل گشت ارشادکه یک واقعیته اما انکار میشه ))
تو شستشوی مغزی شدی من برا چی بخوام شستشوت بدم .با حرفهای من اذهان کسی منحرف نمیشه اما چشمها شاید یکم باز بشه و گوشها بشنوه .آخه با کی عناد داشته باشم و اینکه گفتی عقدتو بریزی بیریو باید بگم از نظر علم روانشناسی همه انسانها عقده دارند شما هم داری . شاید خار چشم آمریکا و اسرائیل باشی اما خار چشم من نیستی چون عددی نیستی..
گفتم مردم این مملکتو حفظ کردند .مردم براش جون دادند ..
بسیج شما نیستید اصل و فرع هم داره .بسیجی واقعی داریم بسیجی ...هم داریم اینو دیگه انکار نکن .
شماها خودتونو فراتر از قانون میدونید این این خیلی خطرناکه خیلی خیلی .
پست قلاده ها هم نخونده بودم الان که شما گفتی رفتم خوندم .جوابشونو میدم به موقع . چشمهام هم خوبند من قسمته بداشو نگاه نکردم !! من که لذتی توش ندیدم صحنه هاشو تو چشام فیلتر کردم! من میخواستم به اون دوست بسیجی بفهمونم که اونی هم که شما با بازی کردنش تو فیلم مورد علاقتون لذت می بری چنین آدمیه ! فقط چشم نباید حیا داشته باشه فکر هم باید حیا داشته باشه!
والا از اولش هم که دست شما بوده و دوستاتون این مملکت که چه خوب بود بسازیدش چرا هرچی میره بدتر میشه اوضاع این مردم .بابا کسی که اینهمه حمایتش کردید داره این بلا را سر مردم میاره ها .دادگاهه این فساده رو هم بد نیست یه پیگیری بکنی ها ببین چی گفتند متهماش اینقدر بی شرفه یارو که میگه من یاد خاکریز کربلای 5 افتادم یا برادر دو شهیدم .یا قیافته حزب اللهی دارم . البته من اینار رو به شما ربط نمیدمو ندادم . .بابا چرا این قدر تعصب به خرج میدید.مگه میخواید دیگه چی بشه که بگید ما اشتباه کردیم دیگه میخواید چه بلایی سر این مملکت بیارید .
البته یه قیاسی کردی بین بسیج و اسلام که درست نیست ..حرفهای من رو هم که داری وارونه میگی .همون طور که مسلمون...ولش کن من که هرچی بگم تو نمیفهمی دیگه این بحث باز نشه بهتره .
باید ببینید که چیکار کردید که این جوونهای نادان و خونخوار بدبخت قصد جونتونو کردند ..تیکه تیکشون کردید اونها هم حتما شما را تیکه تیکه کردند . کاش فقط جگر ه سوخته ها کاری نکنه که خیلی ها باید تاوانشو پس بدند .
باشه گفتم که اگر مزاحم حیات خلوتتون شدم دیگه نظری نمی دم یا میتونید اگر نظری دادم تأییدش نکنید و یا جواب ندید . باشه حق و حقیقت همیشه تو اذهان شما اراجیف بوده قبول دارم .من دشمن بی عدالتی و ریاکاریم .
کجای حرفهای من مثل بی بی سیو وی او آ است مگه اونها هم حقیقتو میگند که این حرف و میزنی ..نترس وبت با این چیزا آلوده نمیشه .








از همسنگر بسیجی به ایرانی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام و برای آخرین بار به خاطر تمام توهینها، تهمتها و بی ادبی هات در 3 پست اخیر، نه به خاطر خودم به خاطر بسیج ، مکتب بسیج، بچه های بسیج، شهدای بسیج، آقا و نظام، در کامنتهای اول خیلی خوب حرف زده اما الان وقتی اینهمه عناد می ورزی جوابتو پوست کنده میزارم کف دستت :

کلاً که عادت به سلام هم نداری انقدر که عناد داری


بچه حزب اللهی همون کاری میخواد بکنه که شهیدآوینی میخواست بکنه و هزاران بار جلوشو گرفتن و رفت کنار تا اینکه با خواهش آقا برگشت و با هزار دردسر و سنگ اندازی روایت فتح رو ساخت. حرف شهید رو هم که انکار کردی تبریک به ادامه انحرافاتت.

بسیجی واقعی داریم آهان کیا؟ لابد شما ؟ بیجا فرمودید بسیج جای وطن فروش نیست به خاطر همینه که رات ندادن داری میسوزی. بسیجی تر از شهید محمد عبدی؟ بسیجی تر از جانبازان؟ بسیجی تر از شهید زوبونی؟ بسیجی تر از شهدای راه بصیرت؟ .....بسیجی واقعی؟ بچه مغزت خیلی آکبنده....

تحلیلهات راجع به مشکلات و اوضاع مثل تحلیل یه بیسوادی است که اصلا تو ایران زندگی نکرده. اتفاقا چون نوع تحلیلهات با حرفهای من نمیخونه فکر میکنی ما مشکلات رو انکار میکنیم

تو هرموقع تونستی به مغزت ورزش بدی اون موقع میفهمی ما چقدر در انتقاد از شماها جلوتریم

وزیر علوم رو هرکی انتخاب میکنه بکنه....مهم اینه که شماها میگید ما خیلی در رفاه و نازیم ...مثال آوردم


آخی قسمت بدشو نگاه نکردی(فیلم ساختگی گلزار و حیایی در پارتی با 2 دختر هرزه بالاتر از نیمه برهنه)؟؟!! مگه چقدر بود که قسمت بدشو نگاه نکردی؟ پس چی نگاه کردی؟ گلزار رو در کنار حیایی؟ برو بچه برو سیاه کاری قدیمی شد الان لیزر اومده....گفتم که شما دوست دارید این جور منکرات رو اشاعه بدید و تکثیر کنید.تهمت هم .....با آبروی انسانها بازی کردن ....پناه برخدا. .....گلزار هم هیچ جایی بین ما نداشته که دفاع کنم بلکه از حقیقت دفاع میکنم.حیایی هم آدمیست معمولی. نکنه اینها رو هم میخوای بسیجی نشون بدی که امتیاز گرفتن و به اینجا رسیدن!!!!


تو میدونی و خدای خودت....بازیگر بازی میکنه پولشو میگیره ...شما چشم دیدن هیچ حقیقتی رو ندارین

ببین بچه برو این سیاه کاریها منو و مارو سیاه نمیکنه...پررو برو بساطتو برای همفکرات باز کن ...تو که دشمن منی تو که هر توهینی میکنی و هر تهمتی میزنی .....بیجا هم میفرمایید از ولایت برای افکار منحرفت مایه میذاری

هیچکسی هم نگفته بسیجیها مقدسند و بی عیب....همه شبهه رو خودت وارد میکنی

قبلا هم بهت گفتم جوجه برو به خوشیهات برس ...با کی سفسطه میکنی ؟


واقعا نادانی یعنی انقدر نادانی که من حتی ندیدم یه آدم از پشت کوه اومده هم مثل تو تحلیل کنه ...یا واقعا نادانی یا خودتو حسابی زدی به اون راه

بچه نادان اگه قرار بود حجاب ارزش داشته باشه و محجبه راحت باشه این نبود اوضاع حجاب و عفاف تو جامعه...اگه قرار بود ارزش حجاب من مشخص باشه اوضاع جامعه این نبود ...همینها تو دانشگاه هم هستد. بچه قشتنگ تر از تو تحلیل میکنه: من ندیدم تا حالا به حجاب گیر بدن!!!!! اولا شما چی دیدی که اینو ببینی دوما دم در دانشگاه که نمیگن چرا حجاب داری بلکه برخورد با حجاب از طریق معاندانی مثل جنابعالی در کسوت استاد یا لایه های دانشگاه انجام میشه و تو نمره و تحقیق و ..اینها معلوم میشه

آخه تو چی دیدی؟ میدونم بی فایده است برای مغز تو اما عادت به شفاف سازی دارم: 3 سال پیش بود تو دانشکده هنرهای زیبا استاد میگه یه طرح خیالی از فرشته بکشید : دختر محجبه یه فرشته بی مو میکشه ..استاد میاد و جلو چشم همه چادرشو طوری میکشه که چادر و مقنعه میاد پایین و تمام موهاش میزنه بیرون و میگه نکنه خودت هم مو نداری .... با روزها تحصن و تجمع و اعتراض بچه های بسیج و دوستان این خانم ، مدعو بودن اون استاد لغو میشه همین .....

بیچاره هنوز که تفکیک جنسیتی صورت نگرفته که داد تو یکی دراومده. تازه کی گفته با هرچیزی ما موافقیم؟!

تو انگار هیچ کاری تو این دنیا نداری الا اینکه بشینی هرچی که ممکنه مارو تخریب کنه رو تو ذهنت ابداع کنی.خودتو خسته نکن خیلی تکراریه ....سالهاست کارتونه....


به من چه. مگه امثال تو کمند. مگه شماها هیچ جا نیستید؟ مگه شماها سرکار نمیرید؟ امثال تو در تمام لایه های جامعه هستند و هر خیانتی هم میکنن عنادشون رو با ما علنی هم میکنن. عنادشون رو با نظام و مملکت علنی هم میکنن

گفتم که تو مثل اون جماعتی هستی که وقتی سرشون درد بگیره به نظام فحش میدن. بارون بیاد رفت و آمد سخت بشه به نظام فحش میدن ......

بله دست ما.... مملکت دست ما بود که جنگ رو اداره کردیم و بچه هامون و خانوادمونو فرستادیم تا حافظ امثال شما باشن که امروز انقدر زبوتنون دراز باشه....
آره هنوز مملکت دست ماست که بچه های نسل سومی متولدین 67 و 68 و 69 و 70 رو میفرستیم تو دل گرگها که سرشونو میبرن اما امنیت حفظ میشه....

تو حالا هرچقدر که دلت میخواد اراجیف بباف....

تو حکومت حضرت علی ع هم عده ای از این حرفها میزدن و حضرت رو محکوم. همیشه باید موجودات نالان باشن دیگه.... آدم دلسوز مصلح ناله نمیکنه زیز سوال نمیبره انتقاد میکنه سازنده نه دشمن شاد کن... حرف میزنه مثل جانبازان .....اون که تمام سلامتیشو داده ادعا نداره اما وای وای شماها ....گفتم که مفید که نیستید ضربه که میزنید و ادعا ....


بازهم بی پاسخ ماند: بچه های صابرین؟ بچه های امر به معروف و نهی از منکر ....بچه های شهدا.....چطورین؟ مواضع آقا در مورد فتنه؟ شهدای هسته ای و عقایدشون و زندگیشون و مواضع خانوادشون ...؟ و خیلی سوالهای دیگه ....گوشات یه جاهایی بدجوری پنبه میره توش ....مادر شهید احمدی روشن چه سخنرانی کرد چی گفت؟ از اونا مفیدتری؟ از اونا دلسوزتری ؟

فیلمهایی که خود دوستانتون تهیه کردن با پرچم اسرائیل و روزه خواری و برهم زدن نماز جمعه .....خودشون تهیه کردن که 60-70 نفری میریزن سر بیسجی طوری له و لورده میشه که صورتش قابل تشخیص نیست و افتخار میکنن که بسیجی کشتن....مثل زمان جنگ که کومله ها مامور بودن سر پاسدار بیارن....سر می بریدن و با افتخار میگفتن سر پاسدار خمینیه! همونایی که با شرمی تمام ازشون دفاع میکنی افتخار میکردن که بسیجی خامنه ای رو کشتن و له کردن. برهنه کردن و فیلم گرفتن ازش ....بابا بی بی سی خودتون زیاد نشون داده ....خبر نداری؟ بابا تو دیگه چه موجودی هستی که خبر از کارای اربابت نداری .... روز عاشورا زدن و رقصیدن و خیمه ها رو آتیش زدن ..لابد دروغه آره ؟؟؟؟ بویی از شرف نبردی که اینا رو انکار میکنی ..آخه بدبخت مگه با انکار تو ، حقیقت تغییر میکنه.....
خوشحالم که دشمن من که تویی دوستدار منافقینه ...


چیکار کردم قصد جونمو کردن؟ حجابم بدجوری چشم درمیاره ...دشمن میدونه که اکثر محجبه ها مدافع نظلامند و کلا حجاب دشمنشونه اینو هم نمیدونی؟


برو بشین فکر کن تهمتهای دیگه هم بزن....بهتر..... به قول شهید همت ما هرروز برچسب دشت میکنیم اما حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند .....

ما تیکه تیکشون کردیم؟ پس آقا هم از ما تیکه تیکه کننده ها حمایت میکنه؟!!! بچه تضاد دیالکتیک تو حرفات طوری موج میزنه که واضحه چقدر مستأصلی و طوری مینویسی که حواست به تناقضها نیست....منافق هم که شدی چون داری از منافقها حمایت میکنی ....اینو هم انکار کن ..اونا خودشون میگن ...توی بدبخت نشستی اونا رو تطهیر میکنی ...منافق میشناسی؟ شنیدی؟ مجاهدین خلق؟ جنایتهاشون شکنجه هاشون ؟

یه ذره شرف ؟ داری ؟ نه...نداری .....بدبخت بیچاره بی عقل (اینها فحش نیست ها صفتهای وجودیته) با کربلای 5 گفتن و اسم شهید آیا اون مکتب زیر سوال میره؟! آخه بدبخت این در تمام دوران تاریخ وجود داشته که یه عده به لباس یه عده دربیان. با قرآن خوندن و نماز خوندن خوارج آیا قرآن و نماز زیر سوال میره؟ قرآنهای سر نیزه و حوادث صدر اسلام ، کم تجربه ای هست؟ مغزتو باید طلا بگیرن!!!! بگو دیگه ..شهدا رو هم زیر سوال ببر ...کربلای 5 رو و ....ما کی حمایت کردیم از اختلاس ؟ یا کی گفته اینها از جنس مان؟ چرا البته شما میگید. ضمنا حرفهای شهید حمید باکری رو هم که نخوندی که بدونی میگه رزمنده ها 3 دسته میشن ....عده ای خیانت و عده ای بی خیال و عده ای پابرجا بر عقاید و از غصه ها دق میکنن..... حالا کجای این اختلاس به من بسیجی مربوط میشه؟ به ما مربوط میشه ؟ به دفاع مقدس و ارزشهاش مربوط میشه؟ اتفاقا چون اون ارزشها حاکم نیستن این اتفاقها میفته چون لقمه حروم میخورن این اتفاقها میفته .....واقعا چه ربطی داشت که برای من مثالش میزنی؟ به قول آقا در مسائل فتنه حواستون باشه که شمر هم جانباز جنگهای حضرت علی بود و در رکابش تا پای شهادت رفته بود ....

البته خداروشکر اکثر رزمنده های ما پابرجا بر عقایدند و اتفاقا محروم محروم از همه چی.....

اسم فتنه رو کی گذاشت؟ آقا گذاشت ..اما تو که به فتنه اعتقاد نداری..... یا مثبتیم یا منفی ...اگه منفی هستیم آقا با اون مقام معنویش چرا ارادت داره بهمون! اگه مثبتیم دیگه چرا اینمهه عناد.....ما هم بنده خداییم و آدم عادی طبیعیه که آقا گوشزد کنه و سفارش کنه و تذکر بده ....اتفاقا خیلی شیرینه که آقا گوش منو هم بکشه یعنی اینکه دوسم داره مثل مادر که بچه اشو میزنه اما از سر دلسوزی برای تربیتش ........اولا که آقا نگفته نگید جانم فدای رهبر ....این حرفا از شما درمیاد اما اگر بگه با جان و دل میپذیریم و اگر کسی نپذیرفت کل مکتب من زیر سوال نمیره .....تعجب میکنم درس خوندی؟ نمیدونی که تو هیچ چیزی 100 % و مطلق نداریم و همه چی نسبیه؟! تو هرجایی یکی کم سنه یکی بزرگه یکی پخته تره یکی بچه است یکی مودبه یکی کمتر مودبه یکی باکلاسه اون یکی معمولیه همه عین هم نیستن اما دلیل نمیشه تهمت و گناه و ضدارزش بهشون نسبت بدی. امام خمینی هم خیلی به همه سفارش و نصیحت می کرد به رزمنده ها به اون آدمای نازنین ....دیگه این رو هم میخوای پیرهن عثمان کنی ؟ برو بچه به ریسمان محکمی چنگ بزن اینا که میگی دست آویز شدن به تار عنکبوته که چون مرتب قطع میشه هی میری به یکی دیگه چنگ میزنی...
قسم میخورم(قسم خوردن کفاره داره : 10 روز روزه، روزه های خودمو به زحمت میگیرم) که با مکتب من هیچ سروکاری نداشتی ....اصلا بسیجی ندیدی...سعادت هم نداری .....


نگفتی چند تا از ویلاهای ما رو تو شمال شهر دیدی؟

خودت چیکار کردی برای مملکت ؟ نه چیکار کردی ؟ چقدر مفید بودی؟


آره بی بی سی وی او آ هم حقیقت رو میگه مگه نمیبینی حرفاشون عین حرفهای شماست...مگه نمیگی حقیقتی ؟

وقتی از منافق هم حمایت میکنی از وبلاگ من برو بیرون اینجا جای سینه چاک منافق نیست.کسی که از اون وحشیها و جانیها حمایت میکنه از انسانیت بویی نبرده. کسی که فجایع بی حرمتی روز عاشورای 88 رو انکار میکنه . اینجا جای عشاق منافقین نیست.


چشم نداری ببینی؟ آره تمام ثروت مملکت به من میرسه. حالیته؟ مگه نشنیدی تو دنیا معروفم : مدیر وبلاگ کجایی سبزترین بابای دنیا= اُناسیس دوم...


هر کی نمیتونه منو ببینه : من هستم یا چشماتو بشور تا بتونی ببینی یا اگه نمیتونی بببینی کورتر باد اون چشمهای ضدوطن ..من تا آخر هستم فدای ولایت و امنیت کشورم .....

اصلا هم مهم نیست که فتنه گر و آشوبگر و خائن و منافق و معاند و وطن فروش و ...چی میگن.....هرچه میخواهد دل تنگت بگو .....بالاتر از سیاهی رنگی نیست....بدتر از دوران فتنه که نیست همه نوع آسیبی بهمون زدید....مریم همون روز که اولین بار بعد از روزها به هوش اومد نفرینتون کرد نه به خاطر خودش به خاطر حرمت عاشورا و نظام و ظلم به بچه مذهبی ها ..همون جا با اون حال نذارش تمام اون وحشیها و هرکی که ازشون به هرنوعی دفاع کنه رو نفرین کرد ...پیشاپیش مبارکت ......


آخه یچاره اینهمه رفاه و آسایش و خوشی و راحتی و امتیاز .....چرا نمیایی بهره مند بشی عقلت کمه حتما .100%
بیا تو هم بگیر به تو هم بدن...چرا 2 روز دنیا رو سخت میگذرونی


هنوز هم جواب نداری : شهدا فقط مال زمان جنگ نیستند ...اینهمه شهدای بعد از جنگ چطوری از این مکتب اومدن بیرون؟

دفعه بعد اراجیفت رو نخونده حذف میکنم. انرژیم رو صرف ارزشها باید بکنم نه بحث با دوستدار و عاشق سینه چاک منافقین. به خودت زحمت نده . از همونجا اولش حذفه حتی اگه کوتاه باشه. وقتم صرف ایثارگران و خانواده هاشونه. ما دغدغه زیاد داریم الکی خوش نیستیم.

چرت و پرت رو نگه دار برای خودت با اون جمله بچه گانه : آخه جوابی نداری!!! بچه اگه تونستی به اندازه من بنویسی و جواب بدی صلوات میفرستم برات

خیلی لطف میکنم به اراجیفت جواب میدم چون میگم به هرحال هم وطنه اما واقعا لیاقتشو نداری. تو دشمن بچه هایی هستی که مظلومانه تیکه تیکه شدن به خاطر این میگم لیاقت نداری. تو دشمن ائمه ای که عاشورای 88 اصلا وجود نداره برات...

من موظم نیستم جوابگو باشم لطف میکنم. اینو مکتبم یاد داده. موظف نیستم .....ما طلبکاریم از امثال شما به خاطر تهمتها و ظلمها و اجحافها و صدمات فیزیکی و خونهای دوستان و بچه هامون....

خدایا آنی به خودم وامگذار

مرتضی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://christianity.mihanblog.com/

سلام دوست بزرگوار
شهید مطهری:
قرآن در پیوند انسان با خدا زیباترین بیانها را آورده است خدای قرآن برخلاف خدای فلاسفه یک موجود خشک و بی روح و بیگانه با بشر نیست ؛ خدای قرآن از رگ انسان به انسان نزدیکتر است .
روحشان شاد و یادشان گرامی[گل]

مصطفی .خ سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ http://shahidshodan.mihanblog.com

سلام علیکم
در مورد موضوعی که گفته بودید ،خودتان زحمتش را بکشید.
استفاده از مطالب وبلاگم چه باذکر عنوان وبلاگ ونویسنده و چه بدون ذکر منبع ونویسنده برای همه آزاد است.
سعادتمند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد