کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

نازنین پسر زهرا، خامنه ای کبیر تولدت مبارک آقا

 السلام علیک یا امام هادی ع  

   

السلام علیک یابن فاطمة الزهرا 

 

  

  

نازنین پسر زهرا، نازنین چشم و چراغ مهدی زهرا تولدت مبارک 

  

از تو به یک اشاره ...یابن الزهرا ! 

  

    از تو به یک اشاره.... نایب مهدی ع !   

  

 از من ...............

    

اما آقا جان بیزارم از مدعیان ولایتمداری که سنگت را به سینه می زنند و در حضورت خودکشی میکنند اما ذره ای به احوال و اوضاع سربازانت اهمیت نمی دهند. اصلا تلاشی نمیکنند تا بدانند یا ببیند که جانباز کیست؟ چه می کشد؟ چه میگذرد بر او؟ از یک دلجویی ساده دریغند چه رسد به دستگیری و  .... نمی دانند بیچاره ها که ... بگذریم آقا جان خود بهتر میدانی...   

   

السلام علیک یابن الزهرا 

  

 

 

پسر فاطمه به یک انگشت اشاره ات بندم  

  

پس اشارتی کن یابن الزهرا  

  

 اشارتی کن چشم و چراغ مهدی زهرا     

 

توضیح: تولد آقا 29 فروردین 1318 هست اما در شناسنامه 24 تیر 1318 قید شده است.  

 

  

  

 لطفاً جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید 





 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
آزاده شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام .خوبه تولد حضرت زهرا رو که نزاشتی تو سایتت حداقل تولد پسرش رو گذاشتی .!!

علیکم السلام

و خوبه که جنابعالی هنوز عادت به حرف مفت زدن دارید!!

حوریه شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام -التماس دعا

ازاده شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

به نظرتون اینجا کجاست که :
۱- منطق تقلید است ۲- کتاب دکور است ۳- روزنامه تبلیغات است ۴- ازادی میدان است ۵- جمهوری خیابان است ۶-استقلال تیم است ۷-شعار آسان است ۸- شعور نایاب است ۹-پینه های دست عار است ۱۰-پینه بر پیشانی افتخار است ۱۱-دروغ حلال است (مصلحت ) ۱۲- شادی حرام است ۱۳-اعدام اصلاح است ۱۴- اصلاح فساد است ۱۵-دانا افسرده است ۱۶- نادان کامیاب است ۱۷- درد مردم بی درمان است ۱۸-ریا ایمان است ۱۹- ایمان برای نان است ۲۰- مرغ کیلویی ۸ هزار تومان است ۲۱- مسئولانش کور و کرند۲۲- مردم را برای رای دادن و تظاهرات می خواهند.۲۳- ولایتی هاشم به خاطر تعصبشون در حال کور و کر شدند۲۴- مسولان خود سر سفره های رنگین نشسته اند و مردم را به قناعت تشویق میکنند.
این ویران سرا ........است .

اینجا همون ویران سرایی است که امثال تو ساختن. گرچه بعضی مواردش کاملا درسته اما همون رو هم انسانهایی با دیدگاهها و اعتقادات شما چون سر منصبند ساختن.

بعدش هم یه سری مواردش سیاه نمایی است. حرف مفت.

به جای بازی با کلمات 2 دقیقه فکر کن ببین تو برای آبادی اون چیزی که ویران سرا می نامی چیکار کردی؟! کسانی که فقط بلدند ناله کنند .... در حالی که در تمام دنیا رسم است : سهم من چیه؟ من چیکار کردم؟ همیشه انسانهای مصلح عمل میکنند و می سوزند نه اینکه ناله کنند انتقاد میکنند نه ناله و سیاه نمایی. گرفتی ؟! نه .....

تا یه مطلب از آقا . انقلاب و این چیزها نوشته میشه برنمی تابند و ....

دلتنگ شش گوشه شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://ROFAGHAKARBALA.BLOGHFA.COM

سلام...
روز تولد آقامون امام خامنه ای مباررررررررررررک....
هوررررا....
ایشاالله حداقل امروز طوری باشیم که آقامون دوست داره...
ایشاالله........
به سنگر ما هم سر بزنید خوش حال میشیم....
به نام عشق فاطمه: یاعلی مدد

نقطه چین تا خدا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://noghtechintakhoda.blogfa.com/

لطف خدا به مردم دنیا ارایه شد
یکباره شوره زار زمین.باغ الاله شد
پس کوچه های خاکی مشهد پر از شعف
خورشید شهر خامنه ای 73ساله شد
سالروز ولادت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مبارکباد.

سلام!
اماما! برای دل خونت غصه دارم!
این خون دل خوردن بیشتر به خاطر آزارهای به اصطلاح ما خودی ها است!
منی که ادعا میکنم عمار توام! حاشا به این توهین! عمار کجا و من کجا!؟
عمار شاخص و معیار حق و باطل بود!
اگر این همه عمار بود! پس تو چرا اینقدر مظلوم ماندی اماما!؟
دیگر معنی نداشت بگوییم امام مظلوم!

((((((((ضمناً با یک وبلاگ نویسی و حرفهای درشت نوشتن ناخن عمار هم نمی شویم!

در عصر حاضر امام خامنه ای عمار ندارد...!!!!!!!!!!!!!!!))))))))

اُف بر غیرت من و امثال من اگر ادعا کنند عمارند، اما خاک پای عمار هم نمیشوند!!!

خدایا! امام ما خامنه ای را حفظ کن!

تاظهور!

یاعلی!

دل ریش یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ http://sibesorkheyar.blogfa.com/

سلام
میلاد اماممون مبارک
صالح همتی
روایت کرده بودید داستان شهید آجرلو رو ونوشته بودید راوی:حاج صالح همتی
گمشده ی منه که دنبالش میگردم

ازادی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ http://azadie.ir

سید علی خامنه ای دلبر دل است
سید علی خامنه ای حل مشکل است ...

آزاده یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ

حرف حق همیشه از نظر شماها حرف مفت بوده بیش از این هم نمیشه ازتون انتظار داشت .متعصبین کور و کر..
جدی ما ساختیم یا شما مملکت دست شما هاست یا ما ، عجب!!!!!!!! خجالت هم خوب چیزه به مولا ؟؟ دست ماست یا شما که با هر وسیله و روشی این آقای نسبتا محترمو رئیس جمهور این مملکت کردید که ابروی هر چی ایرانو ایرانیه رو ببره .و میلیونها نفرو به خاک سیاه بنشونه ..من در عجبم از حماقت شماها وای وای وای . این حرفم توهین نیستا اما واقعا نمی دونم شماها نفهمید یا خودتونو به نفهمی زدید چرا شماها حق و حقیقتو واقعیتو فدای مصلحت میکنید چرا ..میشه بگی کدوماش سیاه نماییه ..مرغ کیلویی 8 هزارتومانو میگی ببخشید اشتباه نوشتم بعضی جاها هشت و پانصده .ماکه گیرمون نمیاد شماها حتما سهمیه دارید میگیرید دیگه . من همین قدر میدونم که واقعیتهای موجودو انکار نکردم ..2 سال خدمتمو تو زاهدان کردم . الانم دارم به مملکتم خدمت میکنم .شما چیکار کردی؟؟ جز اینه که یه مشت اراجیف به هم میبافیو میگی ..شکم گشنه ایمان نداره حاج خانوم اون مرجع تقلیدی که میاد میگه مردم قناعت کنند آیا این فکرو نمیکنه که بچه هم میتونه این چیزا رو بفهمه یا نه ..درسته الانشم خوبه ها خدا رو شکر ..اما آدم از اینده میترسه که ایرانم بشه مثل کره شمالی که داره میشه ..بازم چشاتونو ببندید و آه این مظلوما را نبینید...اینا ناله نیست ..مگه کسی جرات میکنه تو این مملکت انتقاد کنه ..حالا من بخوام از رهبر ، از رئیس جمهور، از قوه قضائیه انتقاد کنم میتونم نه خداییش میتونم .به خدا اگه بتونم ..فرداش خودت میدونی با آدم چیکار میکنند. ..به خودت بیا به قول خودت همسنگر ..کدوم سنگر آخه . از سنگر جهل و تعصب بیا بیرون ..تو میتونی !!
این آقای پایگاه بسیج شهید علی غلامپور هم که انگار کلا تعطیله خدا عقلش بده !!


اول سلام طبق عادت و رسم زیبای مسلمانی و ایرانی

کسی که سلام رو هم دریغ میکنه عنادش رو نشون میده. جایی هم که اینهمه عصبیت و خشم و بیزاری حکمفرما باشه ، قطعا حرفهای طرف از روی منطق نیست و فقط میخواد به قصد محکوم کردن بگه

خیلی این حرف حقه: خوبه برای حضرت زهرا مطلب نذاشتی برا پسرش گذاشتی!!!

خیلی لطف میکنم جوابتو میدم چون باهات هم سن و سال و هم رده نیستم مجبورم کلی زحمت بکشم کلامم رو بیارم سطح پایین . آخه اون جمله بالا رو بخون. با بچه ای مثل تو چطوری باید حرف زد. یه جمله بی معنی علم کردی روش مانور میدی. این روش بچه هاست بچه های بدون علم و تعقل.انسانهای فهیم اینگونه حرف نمیزنن. روشت هم مغالطه است. مغالطه محض.

خوش به حال شما که چشمات بازه و کر هم نیستی. اما از جنبه ادب بدجوری عقبی. آخه کسی که با ادبیات تند و مملو از توهین صحبت میکنه حرفهاش چه اعتباری میتونه داشته باشه. یاد نگرفته و نمیخواد یاد بگیره که در هرحالی ادب لازمه و با دشمنت هم حرف نمیزنی.

با انکارهای شما هم حقیقت عوض نمیشه. همه مملکت که ما نیستیم. همه نوع طیفی همه جا هستند همه جا سرکارند همه جا سر منصبند همه کاری هم میکنند چه خدمت چه خیانت.... بنابراین حرف مفت موقوف. دوستان حضرتعالی همه جا هستند در دانشگاهها در ادارات در وزارتخانه ها همه جا ....این ما نیستیم که مملکت دستمونه مملکت دست طیفهای مختلفیه

آخی کباب شدم : " مگه کسی جرات میکنه تو این مملکت انتقاد کنه ..حالا من بخوام از رهبر ، از رئیس جمهور، از قوه قضائیه انتقاد کنم میتونم نه خداییش میتونم .به خدا اگه بتونم ..فرداش خودت میدونی با آدم چیکار میکنند"
نه که هیچ کاری نکردید هیچ آتیشی نسوزوندید هیچ حرفی نزدید و نمیزنید آخی نه که به سلابه کشیده شدید.!!!!

نه واقعا قبلا هم گفتم یه جاهایی خیلی راست میگی. اون سعید ساداتی بیچاره(سایت جلبک ستیز) که یه بچه حزب اللهی تمام عیاره سر یه انتقاد از دادگاه فرمایشی فائزه هاشمی(که خیلی برای شما عزیزه) پدرشو درآوردن و الان یه ساله میره میاد دادگاه و کلی جریمه اش کردند.
عقل شهید آوینی خیلی بیشتر از تو کار میکرد که گفت: در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهیها. دیگه اگه اینجا اگه حرف شهید رو انکار کنی به نیابت ازش میگم ببند اون دهنتو.

چی شد دفعات پیش خانم بودی اما حالا آقا شدی و خدمتت تو زاهدان بوده!!!!! اما جناب اینو بهت بگم: خدمت تو (به گفته خودت خدمت) در برابر خدمت شهید احمدی روشن خدمت هست؟ خدمت تو در برابر خدمت بچه های یگان صابرین که سال گذشته در مبارزه با گروهک تجزیه طلب پژاک شهید شدن خدمت هست؟ هیچ کدوم این بچه ها افکار شما رو نداشتن. شهید احمدی روشن که یه حزب اللهی به تمام معنا و واقعی بود. اونا خدمت کردن یا من و شما؟ بنده ادعا ندارم که خدمت میکنم. هرکاری که بکنم (اگر بکنم) تکلیفه و هرچقدر هم که مفید باشه در برابر بچه های صابرین و کلاً کارهای شهدا و ایثارگران یا علم دانشمندان بزرگ هیچی نیست.

خدمت؟ بچه های جهادی رو که نمیشناسی کلا به خاطر عنادی که ار جهله با ما داری این بچه ها رو نمیشناسی . وقتی شماها دارین زندگیتونو میکنین اونا دارن تو مناطق محروم بیل میزنن. بچه های بسیجی که عشقشون خدمته.اون خدمت رو هم تکلیف و وظیفه میدونن. این نوع کارها هم فقط و فقط با روحیه بسیجی جور درمیاد و کلاً این نوع خدمات از بسیج شکل میگیره نه از طیفهای شماها و محفل های شما. از محفل های شما فقط ناله درمیاد و آب به آسیاب دشمن ریختن و حرفهای بی بی سی رو بلغور کردن. حالا خجالت برای من جایزه یا شما؟ ناگفته نماند بچه های جهادی، تن تن سهمیه میگیرن به حسابهاشون لحظه به لحظه، مبالغ هنگفتی واریز میشه تازه حسابهای سویسی هم که جای خود داره به خاطر اینه که برای یه وام ازدواج 4 میلیونی، دور دنیا باید بچرخن و تمام آدما رو شاهد بیارن و انقدر بدوند که قهرمان دو بشن.

یه عادت مسخره ای که شماها دارید و البته دشمن یادتون داده اینکه: یه مسئله ای رو بچسب بزرگش کن و به طرف نسبت بده بدون اینکه طرف حرفی ازش زده باشه. آی کیو در حد صفر! یه جای حرفهای من پیدا کن که منکر مشکلات اقتصادی شده باشم یا بگم مرغ انقدره یا خوبه که گرونه... آخه آدم لایعقل تو که خبر نداری و نمیدونی من کیم و چطوری زندگی میکنم حق نداری و اضافه بر حقت حرف میزنی و فکر میکنی که ما مشکل اقتصادی نداریم و انتقاد نداریم.

اون مغز آکبند نگه داشته و اون چشمهایی رو که فکر میکنی باز هستند و مال ما کوره بازکن برو 2 تا سایت خبری از طیف به اصطلاح ما بخون ببین که بزرگترین منتقدین ما هستیم. شما روشنایی روز رو انکار میکنید و همین الانش چیزهایی میگی که اصلا من مدعی اون نیستم.

در برابر حرفهای مفتی چون: سهمیه میدن بهتون من هم میگم: آره میدن به توچه چیه نمیتونی تحمل کنی بیا مثل من شو بهت سهمیه بدن. حرفهای صدمن یه غازی که اوایل انقلاب، مجاهدین خلق باب کردن رو هنوز شماها دارید بلغور میکنید. انقدر آدم از جامعه اش عقب باشه و تو توهم زندگی کنه و بگه سهمیه میدن به شما. بعد بگو حرف حقیقت از نظر شما حرف مفته. نه تنها حرفهات مفته اصلا خودت هم نمی فهمی چی میگی فقط اینو میدونی که باید یه چیزی بپرونی بدون اینکه پشتش یه تعمقی و تفکری باشه.


جواب حرف مفت اینه: آره سهمیه میدن به ما

خجالت برای امثال تو جایزه نه من. برای تو جایزه که دوست داری دشمن من باشی بدون علت.


به این رئیس جمهور اگه رای نمیدادیم به کی باید میدادیم به موسوی جنایتکار یا کروبی جنایتکار عیاش زن باره یا رضائی دارای عدم مدیریت؟! که چی این حرفهای نبش قبری بی معنی تکراری؟!

هر پدیده دور از عدالتی ، جای هیچ دفاعی نداره. از طرف هرکی که اتفاق بیفته. ؛آدم نادان مرام ما اینه. حالا اگه تو یاد گرفتی و فکر میکنی ما از هر بی عدالتی و بدبختی دفاع میکنیم ناشی از آی کیو و چشمهای بازته!!! آخه چشمهای ما بسته است.

هر شخصی هم ابعاد خوب و بد داره و کامل نیست. رئیس جمهور هم بعد مثبت و منفی داره. گویا چشمهای شما انقدر بازه (آخه ما کوریم) نمیبینید مثبتهاش رو و همه رو یا یه چوب میرونید.

خود من بارها منتقد بودم و در وبم انتقاد هم کردم. اما از اونجایی که شماها دوست دارید جدا از ما باشید و با ما دشمنی کنید از اسم من بیزاری و تا میفهمی طرف روحیه بسیجی حزب اللهی داره، اون ذهنیات منفی خودت رو تعمیم میدی بهش.

تو کی هستی که در مورد مظلوم به من یادآور میشی؟ از آه مظلوم میگی؟ من خودم غرق این چیزهام. بارها برای امثال لایعقل شماها گفتم و رویکرد وبلاگم هم همینه. هر بچه و آی کیو پایینی هم این وب رو ببینه میفهمه اما تو خودتو زدی به اون راه و عناد ورزیدن بدجوری چشماتو باز کرده!! آخه چشمهای شما بازه ما کوریم.
از مظلوم و آهش حرف نزن که تمام زندگی من دغدغه جانبازانی است که مظلومند جانبازانی که نون تو سفره ندارن از بی پولی ، قدرت تامین دارو ندارن و شهید میشن. آخه ما به جای اینکه به اونها بپردازیم فقط میپریم به هم و این وسط اونا فراموش میشن فرقی نمیکنه این پدیده هم بین مردم عادیه هم بین مسئولین.

کی گفته همه مسئولین انسانهای مومن و انقلابی و متعهد و حزب اللهی واقعی هستند که هر مشکلی رو به ما نسبت میدی؟ به چه حقی؟ نگران نباش دوستان شما همه جا پخشند و نفوذ دارن. طبیعیه چون اونها هم جزئی از این سرزمینند.


خدایا کمکم کن که انصاف رو زیر پا نذارم. کمکم کن که با هموطنانم دشمنی نورزم. کمکم کن تا انگیزه ها رو با انگیخته ها اشتباه نگیرم. کمکم کن تهمت نزنم. کمکم کن قضاوت ناعادلانه نکنم. کمکم کن حواسم باشه که وقتی بدون رعایت جانب حق و عدالت، کسی یا کسانی رو آماج ذهنیاتم قرار میدم و تهمتها میزنم و باعث رنجشش یا رنجششون میشم، حق الناس بزرگی گردنم میاد. کمکم کن خدایا.

یاعلی

دلتنگ شش گوشه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام
ممنون ایشالا قسمت خودتون بشه ....

یاعلی التماس دعا

http://ROFAGHAKARBALA.BLOGHFA.COM

دل ریش یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ http://sibesorkheyar.blogfa.com/

سلام192
یه دوست قدیمی
فرمانده ی یکی از گروهان های گردان علی اصغر لشکر10سیدالشهدا زمان جنگ البته دوره ی فرماندهی گردان معروفی
کارشو منم درست نفهمیدم

دل ریش یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://sibesorkheyar.blogfa.com/

نه سپاهیه نه تفحصی
تا وقتی هم من باهاش بودم ندیدم پیش غریبه ها از جنگ حرف بزنه
یکی از شاهدان شهادت داود آجرلو فرمانده گردانشه خیلی هم قشنگ میگه که چطوری سرش از بدن جدا میشه

حدید دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.hadidemandegar69.blogsky.com

سلام
خدایا این آسیدعلی آقای ما را حفظ بفرما.

بیسیم چی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.chafiyehaye-khooni.blogfa.com

سلام

زیبا بود ....موفق باشید

یاعلی

بیسیم چی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.chafiyehaye-khooni.blogfa.com

ان شاالله سر فرصتی بهتر برای خوندن مطالب وبلاگتون میام

جالبن برام

عباس چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

باسلام واحترام:خیلی عال بود فقط اشعار مداحان وشعرا ء
که درمورد حضرت آقا شعر سروده اند را رو سایتتون بزارید راستی باشب شعر هایی که حضرت آقا دارند به صورت متن باشه ممنون می شم.تعجیل در فرج آقا امام زمان و سلامتی امام خامنه ای کبیر صلوات .التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد