کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

خواهر بدحجاب و بدپوششم!حواست هست پا روی خون شهید گذاشتی؟!

 السلام علیک یا امام هادی ع

 

یادم باشد و یادت نرود که ما برای یکبار ایستادن، هزار بار افتادیم  

  

همسنگر بسیجی نوشت: خواهرم برای ایستادن تو افتادند اکنون چگونه ایستاده ای؟! 

 

 

 

خواهرم میدانی با خودنماییهای خود پا روی خون چه کسانی میگذاری؟ انصاف کن دلت می آید؟ از شهدا نازنین تر ؟ مخلص تر؟ باصفاتر؟ مهربان تر؟ پا روی خون اینان می گذاری؟!  

  

 

 

   

  

پا روی دل داغدیده و دردمند مادر شهید می گذاری؟ پا روی دل حسرت کشیده فرزند شهید؟ به بهای رفاه امروز تو دلش خون و چاک چاک است، جگرگوشه اش تکه تکه شده. به بهای امنیتت، بی پدر شده است. 

 

   

 

خواهرم میدانی با خودنماییهای خود، اسید بر ریه های از بین رفته جانباز شیمیایی میریزی؟ نمک بر تاولهای خونی و زخمیش می پاشی؟ ویلچرش را میکشی و بر زمینش میکوبی؟ ترکشهایش را داغ میکنی و آتشش میزنی؟   

 

   

 

با چه و با که لج داری؟ تو متعلق به سرزمینی هستی که چندهزار سال است که عفت و پاکی و حجاب پیشه کرده است. 

 

چرا دهن کجی میکنی به ارزشهایی که با خون بوجود آمده اند؟  

  

-----------------------------------------------

 

 

وبلاگ جانبازان شیمیایی مطلب زیبا و البته قابل تأملی درج کرده است بخوانید:   

 

ما خون‌دل‌ها خورده‌ایم...!  

 

 

وبلاگ جانبازان شیمیایی ایران- ابوالفضل درخشنده: ما خون دلها خورده ایم، قرارمان برای نسل نوجوان و جوان این نبود! من آن‌روز یک عشق داشتم؛ پیروزی یا شهادت، بعضی‌ها امروز هر ساعت، عاشق و معشوق آدمهای غریبه می‌شوند و به سادگی دل می دهند و دل ربایی می کنند.

من آن‌روز از گل‌و‌لای و خاک سنگرها بر لباسهای ساده‌ام لذت می‌بردم و بعضی‌ها امروز از شلوارهای لی خاک نما و پاره پوره خارجی. من آن‌روز در جبهه زیر آفتاب داغ، چفیه بر سر می‌انداختم تا نسوزم، بعضیها امروز رو سری از سر انداخته‌اند که موی سر به نامحرم نشان داده و بسوزند ودیگران راهم بسوزانند. من آن‌روز در خط مقدم برادران غریبه زیادی را می دیدم و به همه می گفتم: خدا قوت، نه خسته برادر! بعضی‌ها امروز برای طرح دوستی، فقط با عجله از همه می‌پرسند: ASL؟

من در شب قبل از عملیات بر دستانم حنا می زدم تا در جشن پیروزی یا شهادت شرکت کنم، بعضیها امروز بر چهره شان هفت قلم مواد آرایشی خارجی می زنند تا به نامحرم بگویند: من های کلاسم، نگاهم کنید!

من آن‌روز در وصیت نامه‌ام می نوشتم: خواهرم حجاب تو بر‌علیه دشمن از خون من موثر‌تر است، بعضی‌ها امروز حتی در پروفایل شان می نویسند: همیشه به روز هستم، دوره و زمانه عوض شده و عشق من مد گرایی و تقلید از غربی‌هاست!چادر را تجربه نکرده‌ام، قدیمی شده است!

من آن‌روز در بی سیم از بچه های پشتیبان می خواستم از طرفم برای دشمن نخود و آجر و سنگ (آتش) بفرستند، بعضی‌ها امروز به هر ناشناسی می گویند: برایم شارژ بفرست!

من آن‌روز مشامم از بوی دود و باروت پر بود و برای رسیدن به هدفم، از آن لذت می بردم، بعضی‌ها امروز از بوی الکل در انواع ادکلن های خارجی!

من آن‌روز خشاب و اسلحه‌ام را برای نابودی دشمن در بغل گرفته بودم و بعضی‌ها امروز سگهای نجس تزئینی گران‌قیمت را!

من آن‌روز در جبهه، اوقات فراغتم را در چاله هایی، قرآن و دعا می خواندم، استغفار می کردم و لذت می بردم، بعضی‌ها امروز در چت رو م‌ها به دنبال عشق ناشناس و گمشده ساعتها به بطالت، پرسه می زنند و روم عوض می کنند!

من آن‌روز در خط، یک دست لباس خاکی داشتم وبا آن احساس غرور، زیبایی و عزت کرده و شکر خدا می گفتم، بعضی‌ها امروز لباسهای رنگارنگ خارجی و صورتی تزئین شده اما خود انگاره ای زشت که هیچ‌گاه با تغییر مد، از خودشان راضی نمی شوند!

من آن‌روز باد گیرم را تا روی دست و پا می کشیدم تا شیمیایی نشوم و برای دفاع توان داشته باشم، بعضی‌ها امروز شلوار و مانتوی کوتاه را انتخاب کرده‌اند که رهگذران را هم آلوده کنند!

نه! این قرارمان نبود! ما رفتیم تا شما نیز راه‌مان را ادامه دهید، رفتیم تا امنیت امروز را به ارمغان بیاوریم و تو بتوانی عفت و حجاب فاطمی را بر‌گزینی! رفتیم تا دشمن، نتواند حیای شما را به بی حیایی تبدیل کند،رفتیم تا اطاعت کنیم از قرآن و رسول و اولو الا مر، تو هم مراعات کن! بر گرد و اندکی بیندیش؛ ما خون دلها خورده ایم!  

 

  

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید.





 

 

 


نظرات 28 + ارسال نظر
ایرانی سلام دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ http://iranisalam10.persianblog.ir/

سلام بزرگوار

سلام و درود بر بندگان شایسته ی خدا که پس از کسب آمادگی های معنوی و زدودن غبارها و زنگارها از دل در ماههای رجب و شعبان مهیای بهره بردن از ماه ضیافت کریم ترین میزبانان شده اند.

ممنون از حضورتون در کلبه درویشی ما

امیرالمومنین علی علیه السلام می فرماید :
قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم ، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم


در پناه حضرت حق[گل]

مریم دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ http://maryam5892.blogfa.com/

سلام
ممنون از پست خوبتون
شهدا شرمنده ایم
موفق باشید

مهدی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://yarane-agha.blogfa.com


. . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

دل ریش دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://sibesorkheyar.blogfa.com/

سلام
ممنون از لطفتون
عرض کردم راوی نیست/
از یه سری از قدیمیا سراغشو گرفتم مثل سعیدتاجیک، داودقادری،مسعود ده نمکی،سعیدقاسمی
ولی هیچکسی ازش خبر نداره

قطعه اصحاب شهدا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.sarallah-z.blogfa.com


چادر زن بر هوس غالب شود
عزت زن را ز حق طالب شود

چادر زن کیمیای غیرت است
چون نشان غیرت ملیت است

از برون ، شرح درونی می‌دهد
خشم دشمن را فزونی می‌دهد

صرفه دارد بهر زن در اقتصاد
صرفه اش باشد عیان از صد جهات

بر سر زن هست مانند سپر
حافظ زن هست هنگام خطر

غنچه ای تا هست پنهان در حجاب
می‌کند از او خزان هم اجتناب

تا نقابش باز از سر می‌شود
با نسیمی زود پر پر می‌شود

حفظ چادر هست شیرین‌تر ز جان
بهر ایرانی ز عهد باستان

حفظ چادر بهر زنها جوشن است
تیر جانسوزی به چشم دشمن است

حبل عصمت را بود چادر کره
پوشش اندامن را باشد زره

حفظ چادر ، مایه وارستگی است
جسم زن را حافظ برجستگی است

زن بود گل،چادرش خار بدان
حافظش باشد زچشم این و آن

هرچه زن را برتری باشد حجاب
حرکتش دارند برتر شیخ وشاب

حفظ استقلال زن در چادر است
کوکب اقبال زن در چادر است

خصم پندارد که با فرهنگ خویش
می‌کند تحمیل بر زن ننگ خویش

غافل از آنکه زنان ما گل‌اند
بر مقام حفظ عصمت سنبل‌اند

همسنگر بسیجی(خودم) سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ق.ظ http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام

آقای امین برای چندمین بار: توقع نداشته باشید بازهم ساعتها وقت بذارم و به حرفهای تکراری شما پاسخ بدم. چندین بار این کار رو کردم. لطف کنید و دیگه حرفهاتونو تکرار نکنید.

گفتم که شما مختارید هرگونه که میخواهید فکر کنید.

منتظر سقوط بشار اسد هستید ؟ صلاح مملکت خویش .....

با معلومات شاخه ای و ناقص انقدر برای من نظریه پردازی نکنید.

گویا خیلی وقت اضافه برای تلف کردن دارید تا نهایتاً اینکه به من ثابت کنید که تندرو هستم. من تندرو هستم .خب؟ شما میانه رو باش البته با آموزه های عمو بی بی سی و خاله وی او آ.

مرا با شما کاری نیست

منتظر سقوط بشار اسد بمانید تا صبح دولتتان بدمد.مختارید چرا دیگه وقت منو میگیرید

یاعلی

مهدی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ http://yarane-agha.blogfa.com

ممنون که سر زدین
عکسهایِ مربوط به بخش ناله و بچه ها معمولا مال فیلیپین و هند و پاکستان و ایران هستند
اون پیرمرد رو هم من نمی شناسم فقط عکسشو دیدم
با یه گردش کوچیک توی خیابونا از این مورد ها زیاد می تونیم ببینیم

مریم سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://maryam5892.blogfa.com/

پروردگارا!
به خاطر آنچه گرفتار گشته ام، درمانده و ناتوان شده ام و قلبم لبریز غم و اندوه شده است و تنها تو می توانی آن اندوه و گرفتاری را برطرف کنی. (صحیفه سجادیه )
الهی آمین
التماس دعا[گل]

پایگاه بسیج شهید علی غلامپور مقدّم چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://shahid-gholampoor.blogfa.com

سلام!
این روزها سرت را بلند کنی کثافات عدّه ای لجن نمای بدحجاب روحیه و صفای معنوی ات را به سطل زباله حواله می کنند!!!

یادم می آد حدود 20 سال پیش روی دیوارها نوشته بود مرگ بر بدحجاب!
اما حالا بد حجاب نیستن اینا! بی حجابن!
پس: مرگ بر بی حجاب!!!!!!!

خدایا! امام ما خامنه ای را حفظ کن!

تاظهور!

یاعلی!

پایگاه بسیج شهید علی غلامپور مقدّم چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ http://shahid-gholampoor.blogfa.com

(((حجاب در کلام شهیدان)))

"این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار می‏کند"
امام خمینی (ره)

" خواهران ما در حالی که چادر خود را محکم برگرفته‏اند و خود راهم چون فاطمه و زینب حفظ می‏کنند... هدفدار در جامعه حاضرشده ‏اند." (رییس جمهور شهید محمد علی رجایی)


"و تو ای خواهر دینی‏ام: چادر سیاهی که تو را احاطه کرده است ازخون سرخ من کوبنده تر است." (شهید عبدالله محمودی)


"خواهرم: محجوب باش و باتقوا، که شمایید که دشمن را با چادرسیاهتان و تقوایتان میکشید." " حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را می بینی و دشمن تو را نمی بیند."
(سردار شهید رحیم آنجفی)


"حفظ حجاب هم چون جهاد در راه خداست "(شهید محمد کریم غفرانی)


"خواهرم: از بی حجابی است اگر عمر گل کم است نهفته باش و همیشه گل باش." (شهید حمید رضا نظام)



"از تمامی خواهرانم می‏خواهم که حجاب این لباس رزم را حافظ باشند." (شهید سید محمد تقی میرغفوریان )


"یک دختر نجیب باید باحجاب باشد."(شهید صادق مهدی پور)


"خواهرم: حجاب تو مشت محکمی بر دهان منافقین و دشمنان اسلام می زند."(شهید بهرام یادگاری)


" تو ای خواهرم ... حجاب تو کوبنده تر از خون سرخ من است."
(شهید ابوالفضل سنگ راشان)


"به پهلوی شکسته فاطمه زهرا(س) قسمتان می‏دهم که، حجاب را ، حجاب‏را ، حجاب را ، رعایت کنید."(شهید حمید رستمی)


"خواهر مسلمان: حجاب شما موجب حفظ نگاه برادران خواهد شد. برادرمسلمان: بی‏اعتنایی شما و حفظ نگاه شما موجب حجاب خواهران خواهدشد."(شهید علی اصغر پور فرح آبادی)


"شما خواهرانم و مادرانم: حجاب شما جامعه را از فساد به سوی‏ معنویت و صفا می‏کشاند." (شهید علی رضائیان)


"از خواهران گرامی خواهشمندم که حجاب خود را حفظ کنند، زیرا که‏ حجاب خون‏ بهای شهیدان است"(شهید علی روحی نجفی)


"مادرم ... من با حجاب و عزت نفس و فداکاری شما رشد پیدا کردم."(شهید غلامرضا عسگری)


"ای خواهرم: قبل از هر چیز ، استعمار ، از سیاهی چادر تو می‏ترسد تا سرخی خون من."(شهید محمد حسن جعفرزاده)


خدایا! امام ما خامنه ای را حفظ کن!

تاظهور!

یاعلی!

آزاده چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام .
من هیچ عنادی با شماو هیچ کسه دیگه ای ندارم ..هدفم اصلاحه .اصلاح افکار ..اصلاح خوی و منش انسانهایی که به گدایی عادت کردند و عرق شرم میریزه هر انسان آزاده و باغیرت و با شرفی که این چند روزه صف مرغ به اصطلاح دولتی رو میبینه ..بازم چشمهاتونو بستید و انکار میکنید .انکار واقعیتهای جامعه ما .شما اسمشو میزارید ناله اما به چه چیزی باید دل خوش کرد.به حرف معاون اول رئیس جمهور باید دلمونو خوش کنیم که به پشیزی نمی ارزه یا رئیس بانک مرکزیمون ..یا رئیس جمهور نسبتا محترممون ..کشور که انگار بی صاحب شده ..هر کی هرکاری دلش میخواد میکنه و جورشو این مردم نجیب بدبخت از همه جا بی خبر می کشند.
من نیازی به جواب دادن تو ندارم اصلا اگه میخوای کامنتم هم نخونده از روی آی پی حذفش کن اصلا مهم نیست .اما اینم بدون که تو هم یکی از همین افرادی که مسبب این وضع تو این کشورند. میدونی چرا چون واقعیتها رو ندیدید و اگر هم دیدی به خاطر مصلحت انکار کردید. (اون جمله منم که گفتی مثل بچه ها نوشتی خیلی حرف توشه ادم باید عاقل باشه که بفهمه یکم افکارتو آزاد کن آزاده باش خانم محترم )
من تندرو نیستم و عقیده هم به تندروی ندارم چون تندروی آخرش به فساده .بدبختی میاره .مثل الان جامعه .

من شما رو دشمن خودم نمی دونم اما مطمنم و میتونم قسم بخورم که تو منو دشمنت خودت فرض میکنی متاسفانه این رویه ای هست که بعضی ها تو نظام جهموری اسلامی برا اینکه یکی رو زمین بزنند و نابودش کنند مد شده .مخالف رو بر نمی تابید چرا چون خودتونو نماینده خدا رو زمین میدونید مثل کاهنان مصر عمل میکنید..و هر کسی با شما ها مخالفت کرد رو در مقابل خدا قرار میدید. اینه افکار شما مگه نه .
مگه به سلابه کشیده نشدند مردم، چرا این حرفو میزنی آخه ادم عاقل .مگه اعدام نشدند ..مگه تو زندان نیستند.

تو مملکت باید آزادی بیان باشه نگو هست که خیلی آدم باید بی ....باشه که این حرفو بزنه .امان و صد امان ازاین بچه حزب اللهی های تمام عیار متعصبه خودجوش امان امان امان ..اهان اینو خوب اومدی دادگاههای فرمایشی اینو پس شما هم قبول دارید مثل تاج زاده ، بقایی، جهانفکر، فساد بزرگ مالی .فساد بیمه .
در این شک نکن که عقل شهید اوینی بیش از منو تو کار میکرد. والا من که نمی دونم این بچه حزب اللهی ها چطوری دیگه باید ازاد باشند. حتما فیلم توهینهای تاجیک رو هم به فائزه هاشمی دیدی نکنه میخواید اینطوری آزاد باشید .آیا این رفتار یه به اصطلاح بسیجیه حزب اللهی با یک خانمه، شمایی که دم از مکتب و ادبو انسانیت میزنی .
من همیشه آقا بودم شما یه بار اشتباه نوشته بودی خانم محترم که منم نوشتم مگه همه آزاده ها خانمند .
آخه آدم حسابی این قیاسه که تو میکنی حالا من بچه گانه حرف می زنم یا تو که خدمت منو با احمدی روشن مقایسه میکنی اصلا می فهمی چی می گی .هر کسی به نوبه خودش منم لب مرز بودم از مرزهای کشورم دفاع میکردم این کار کمیه ..همه ما باید به کشورمون خدمت کنیم اما نه اینکه یه عده برند شهید بشند و یه عده دیگه با خون همین شهیدان به پست و مقام برسند میلیارد میلیارد از حق این ملت بخورند و یه آبم روش ..الانم که میبینید دارند پته همدیگه رو چه جوری رو آب میرزند ..رئیس حقوق بشر کشورمون که باید از حقوق بشر دفاع کنه متهم به زمین خواریه ..اخه ادم به چی دلش خوش باشه شما بگو ..
تو که منو لایعقل میدونیو خودتو عقل کل که با این بحثات فهمیدم خیلی عقل کلی !!!! پشتوانه این آدمهایی که شما ازشون معجزه قرن ساختید شما بودید که. بقیش رو خودت بفهم ...من میگم چرا این هزار نفری که تو صف مرغ وامیستند یکیشون از خودش نمی پرسه که چرا وضعمون اینطوری شده .چرا بجا اینکه تو آفتاب تو صف مرغ وایسه نمیاد تو سایه و فریاد بزنه آی مسئول آی عدالت محور ای مادرت خوب آی پدرت خوب این چه وضعیه برا ما درست کردی..

من از خدامه که دشمنی تو این کشور نباشه.
الان باید هم این حرفو بزنی نبش قبر ..این حرفو میزنید که مسئولیت از گردنتون ساقط بشه اما دیدید که گذر زمان خیلی چیزا رو مشخص کرد و میکنه ..چقدر ما کاندیدای رئیس جهموری داشتیم ..از کجا میدونید که چند تا دکتر یا مهندس که لیاقشم داشتند صلاحیتشون رد شد ه چون آقایون نمی خواستند..کی موسوی جنایتکار رو تأیید صلاحیت کرد ..کروبی زبان باره مگه بعد انتخابات 88 عیاش و زن باره شد..چقدر مردمو ساده فرض کردند البته هستندا ..چهار تا کاندید رو شورای محترم نگهبان انتخاب بکنه بگه به این چهار تا که ما انتخاب کردیم و ما خواستیم شما رای بدید .بعدشم سه تاشون جنایتکار و عیاش از آب در بیاند اون یکیشونم که رای آورد دست همه اینا رو از پشت ببنده اینه حرفت ..باشه قبول .
شما تنها چیزی که نمیفیهمید عدالته ..معنیه عدالت هم نمی دونید چیه ..عدالت محورید اما از نوع احمدی نژادی ..
آخه ادم فهمیده وقتی یکی میلیونها نفرو به خاک سیاه مینشونه دیگه جنبه مثبش دیده میشه که ما بخوایم ببینیم ..اینقدر جنبه منفی داره که مثبت معنا نداره ..شاید هیتلر ، صدام و قزافی هم کارای مثبت خیلی کرده باشند اما روسیاهیش براشون موندو بس..رئیس جمهوری که که میاد میگه اینقدر قطعنامه بدید که قطعنامه دونتون پاره بشه به درد لای جرز دیوار نمیخوره تو بگو ..

منم با این چند خطی که نوشتی کاملا موافقم .فقط یه جمله به آخرش اضافه می کنم .
خدایا کمکم کن که انصاف رو زیر پا نذارم. کمکم کن که با هموطنانم دشمنی نورزم. کمکم کن تا انگیزه ها رو با انگیخته ها اشتباه نگیرم. کمکم کن تهمت نزنم. کمکم کن قضاوت ناعادلانه نکنم. کمکم کن حواسم باشه که وقتی بدون رعایت جانب حق و عدالت، کسی یا کسانی رو آماج ذهنیاتم قرار میدم و تهمتها میزنم و باعث رنجشش یا رنجششون میشم، حق الناس بزرگی گردنم میاد. کمکم کن خدایا. ((خدایا کمک کن که به خاطر مصلحت حق را زیر پا نگذاریم )

یاعلی

سلام

بحث کردن فایده ای نداره چون اصلا بحث نیست بلکه جدله.

من دلیل بیارم شما دلیل بیارید هیچ فایده ای نداره.

بنابراین وقت نمیذارم بازهم جواب بدم و دلیل بیارم

فقط یک نکته برادر محترم: خیلی ذهنت رو درگیر این قضیه کردی که ما مشکلات رو انکار میکنیم. دنیایی هم ساختی و تصور میکنی که ما در رفاهیم. اولا که ما هموطنیم و اشتراکات زیادی داریم. بعد هم شمارو به این ماه عزیز جدای از تمام این حرفها، انقدر قضاوت اشتباهتون رو تکرار نکنید.


فکر کنم اگر گاهی صرفا جهت اطلاع رو ببینید متوجه بشید که انکار مشکلاتی وجود نداره.

این صف مرغی که میگید برای ما هم هست. تو این صف مرغها ما هم می ایستیم. واقعا نمیدونم چرا اصرار دارید بگید که اینها برای ما نیست و چون نیست خبر هم ازش نداریم.

برادر عزیز شیوه مسلمانی نیست انقدر تهمت زدن. چقدر این جمله رو تکرار میکنید که شما منکر مشکلاتید؟! شما گویا اصلا سری به سایتهای خبری نمیزنید. من اگر موافقم یا مخالف یا هرچی، به منابع مختلف سر میزنم تا دیدگاهها رو ببینم . گرچه مثلا از رویکرد شرق بیزارم اما میخونمش. اما شما هیچ اطلاعی از طیفی که ازش خوشتون نمیاد ندارید. وگرنه انقدر تکرار نمیکردید شما مشکلات رو انکار میکنید.

شما همین الان هم چیزی رو که اصلا نگفتم مرتب تکرار میکنید گیر دادید به مرغ در صورتی که من در کامنت قبلی تاکید کردم که دفاع نمیکنم. چرا انقدر دوست دارید یک غیر واقیعت رو بچسبونید به دیگران؟

چندین بار گفتم مجبورم بازهم تکرار کنم: انکار مشکلات و مسائل یعنی دفاع از بی عدالتی. هرگز ما منکر مشکلات نیستیم. خدا لعنت کنه مسببین گرانی مرغ یا هر جنس دیگر رو. هرکی میخواد باشه.خدا لعنت کنه هر کسی رو که به هر طریقی خیانت میکنه چون خیانت به مردمی که شهید دادن و خیانت به سرزمینی که جای جای اون شهید داره جانباز داره ایثارگر داره ظلم نابخشودنی هست. حتی اگر یک سرزمین معمولی باشه هم چه رسد به اینکه مردمی که برای تک تک ارزشهاشون عزیزانشون رو فدا کردن.

دیدگاههاتون باعث میشه ناعادلانه قضاوت کنید. تو این جامعه هرکی مشکل اقتصادی داره از نظر شما مخالف هست وگرنه اگر موافق بود حتما مشکل نداشت> اینو بارها تکرار میکنید.

این قشر مستضعفی که همیشه هم در صحنه هستند لابد از فرط رفاه معکوس میزنن!!!!


وقتی کسی رو نمیشناسی فوری قضاوت نکن. شما چه میدونید من یا شخص دیگه چه سطح زندگی داریم و چطور زندگی میکنیم؟

از آدم فرهیخته بعیده اینطوری قضاوت کنه. اگه زندگی خوبی داشته باشیم و مرفه باشیم میگید بهشون دادن اگر خوب نباشه میگید اینا کلاً امل و سطح پایینند.

برادر عناد مگه شاخ و دم داره؟ وقتی اینهمه انگ میزنی به هموطنانت (بصورت موردی من) و منفی بافی میکنی توقع داری کلم و سیب زمینی وار عمل کنیم؟

آره مردم حق دارن همه حق دارن . اما نمیدونم چرا فقط اونایی که جونشون رو فدا میکنن حق ندارن. چرا جانباز حق نداره؟ باید دفاع میکرد و جونشو برای ما فدا میکرد الان هم به حاشیه میرفت و در فقر هم دست و پا میزد اما همچنان مدافع هست اما حقش کجاست؟ همه حق دارند الا اینها


به قول ده نمکی: من انتقاد میکنم از خیلیها . از حاجی گیرینفها و خیلی ها. عده ای تصور میکنن مخالف نظامم در صورتی که من مخالف اونهایی هستم که خودشو پشت نظام قایم میکنن.

حرف ده نمکی یعنی هرچیزی رو جای خود دیدن. یعنی اینکه انتقاد کردن به معنی مخالف بودن نیست دفاع کردن از نظام هم به معنی نفی مشکلات نیست. هرکی اینها رو قاطی کنه یعنی عوام به تمام معناست. انتقاد هم با سیاه نمایی فرق داره. گفتن اینجمله اخیر از طرف من هم ( انتقاد با سیاه نمایی فرق داره) با انکار مشکلات فرق داره

تقصیر من یا ما نیست که شما نمیخوای حقیقت رو ببینی و مرتب میخوای حرفتو تکرار کنی. تقصیر من نیست که شما فقط منابع اطلاعاتی طیف مخالف رو میبینید. اگر همه طرف رو میدیدید متوجه انتقاد میشدید و متوجه بیان مشکلات میشدید و مرز سیاه نمایی با واقیعت رو تشخیص میدادید.

بازهم رفتید سراغ گرانی. بله گرانی . اما بازهم رفتید سراغ اینکه گویا فقط من تو این جامعه سرکارم و دیگران هیچ جا حضور ندارند که احیانا خدمت یا خیانت کنند.

نمیدونم ما چقدر جمعیت داریم که همه جا رو پر کردیم و عقاید دیگه کلاً هیچ جا حضور ندارند که احیانا خدمت یا خیانت کنند!!!!!

آهان به همین دلیله که جانباز مدافع نظام ، محتاج نان شب شده و حتی جانباز بودنش رو انکار میکنن(غیر از درصد کمی از جانبازان که به حق واقعیشون رسیدن) فکر کنم که دیگه تو همین وبلاگ خبرهایی از این دست زیاد دیدید. اونکه مدافع بود، هم گذشته هم الان پس چی شد؟ مدافع چی ؟ مدافع فقر خودش؟! مدافع گرانی مرغی که هیچوقت هم نمیخوره؟! او مسائل رو سر جاش میبینه. مدافع نظام و ارزشهاست همون چیزی که شما قاطی میکنی و هر دفاعی رو مساوی انکار مشکلات معنی میکنی. نه والا هرگز خائنینی چون زریبافان(رئیس بنیاد شهید) و یا هر مسئول دیگری چه روی پرده یا پشت پرده از ما نیستند. اصلا اعتقادات مارو ندارند. از ما نبوده و نیستندو متعلق به گروه فکری دیگری هستند.


آره برادر ما خیلی آزادیم به خاطر اینه که دائما تو دانشگاهها بخصوص دانشگاه تهران تعلیق میشیم تهدید میشیم حتی از حراست کتک میخوریم شما میخوای انکار کن اما این چیزیه که حتی دوستان شما که مخالف باشند هم دیدن. از آزادیهاتون تو دانشگاه تهران نگو . حداقل از دوستانتون بپرس خودشون میگن چه ها میکنند و کسی بهشون نمیگه بالای چشمت ابرو . اما دوستان ما رو به جرم اعتراض به رئیس دانشگاه به خاطر اوضاع بدحجابی، تعلیق میکنن. به جرم مطرح کردن کشیدن پرچم اسرائیل در ورودی درها زیر پا، حراست کتکشون میزنه. به جرم پیشنهاد نمایش قلاده های طلا در دانشگاه از طرف رئیس دانشگاه تهدید میشن آره اینا همه از نشانه های آزادیه

جدا از مسخره کردن: چند تا کاخ ما رو دیدی که انقدر مدعی هستی به ما میرسن؟ حتما این مردمان مرفه شمال شهر و قیطریه و نیاوران و ..... مائیم آره؟ حتما اون بی حجابهای شمال شهر همه ما هستیم؟ یا فاز یک شهرک غرب؟ این جنوب شهر و انواع مردمش همه مخالفند که فقیرند آره؟ اگه مدافع بودن که وضعشون این نبود!!!!!! به قول خودتون دشمنی نداریم. اختلاف نظر هم طبیعیه اما چرا انقدر به روش دشمنان این مللکت ما رو میکوبی و تبلیغات اونها رو تبلیغ میکنی؟

نمیدونم این مخالفین مرفهی که تو فتنه آتیش میسوزوندن از کجا امده بودن؟ اینو دیگه هر عاقل و ناعاقلی میدونه که تو طیف مرفه بی درد و بالا شهریها مخالف زیاده. حالا شما سیاه نمایی میکنی و تمام مخالفتها رو به مسائل اقتصادی و مرغ نسبت میدی.....
منظور اکثریت هست وگرنه شمال شهری مومن و معتقد هم داره جنوب شهر، جانی و بزهکار هم داره. شمال موافق هم داره جنوب مخالف هم داره. اما اکثریت چی؟

محله های تهران رو میشناسید؟ شناخت از روحیات طیف مختلف دارید؟ ندارید . دوست دارید به شدت مارو بکوبید.

برید یه جایی مثل محله پامنار تا بدونی فقیر کیه مظلوم کیه . آدمایی که یا مدافع نظامند چون شهید دادن و با تمام مشکلات و بدبختیها و فقرشون پشت این نظامند حتی اونها با بیسوادی و مشکلاتشون مثل شما مسائل رو قاطی نمیکنن و مرغ رو تمام نظام معرفی نمیکنن و رئیس نظام رو عامل گرونی مرغ نمیدونن. یا اینکه انقدر بدبختند که نمیدونن مرغ گرونه یا ارزونه چون همیشه بدبختند و ندارن.

آقایی که خیلی دوست داری منو مرفه معرفی کنی و بی درد و بی اطلاع از اوضاع و منکر مشکلات! ما دردمون ایناست. سر و کارمون با ایناست. تو کوچه ههای بافت قدیم پامنار قدم بزنی میفهمی مظلوم کیه و این طرف ما چقدر باهم درگیریم سرچی؟ اینا حق ندارن؟ اینا خیلی بیش از من و شما حق دارن. من و شما هر چقدر هم مشکل داشته باشیم اما گرسنه نمیخوابیم. سهم اینا چی میشه؟ اتفاقا کسانی که خیلی رو مشکلات مانور میدن (منظور شما نیستید بلکه موارد عینی رو که دیدم میگم) مشکل زیادی ندارن و سنگ بدبخت بیچاره ها رو به سینه نمیزنن. اگر بنا بر اعتراض و مخالفت هست این فقرای محله های گمنام خیلی مستحق ترند برای اعتراض. باید هم اعتراض کنند اما واقعا تو نجابت بعضیها آدم میمونه که میگه : عیبی نداره بذار بچه من گرسنه باشه اما دشمن از اعتراض من سوءاستفاده نکنه. هرگز همین رو هم من تایید نمیکنم چون بزرگواری او رو نمیتونم هضم کنم حق داره خیلی بیش از من و شما و باید هم معترض باشه.

یه چیز دیگه: هیچ جای دنیا مشکل وجود نداره نه؟ فقط مشکل تو ایرانه و مسبب اون هم ما هستیم!!!!!



صرف نظر از اینکه مخالفید یا مدافع یا هیچکدوم و خنثی، فقط انصاف و وجدان رو زیر پا نذار. به دلیل متفاوت بودن عقایدت با دیگران اونها رو به سهم گیری و بی خیالی متهم نکن.



نه برادر نه تو دشمن منی نه من دشمن تو. از قضا دشمن خیلی دوست داره ما دشمن باشیم. مشکل اینجاست که یادمون میره اشتراکات زیادی داریم هموطنیم هم کیشیم به پاکی به حریم و حرمتها به عدالت معتقدیم. از بی عدالتی بیزاریم . از فساد جامعه عداب میکشیم. از به انحراف رفتن جوانانی که میتونن خیلی پاک باشن در عذابیم. از رها شدن چوانانی که خیلی خوبند ولی باید دستشون رو گرفت راضی نیستیم. اگر از گرانی حرف میزنیم یعنی بی عدالتی ممنوع.....و ....


عامل دسته دسته شدنهای ما هم دشمنه. اما ما در اصل یکی هستیم. پس دامن نزنیم به خواست دشمن و با اتهامات ناروا (همون کاری که شما میکنید) به دشمن نشون ندیم که دسته دسته ایم.من هم باید حواسم باشه.


جبهه گیریهای ما در مقابل هم باعث کم رنگ شدن اشتراکاتمون میشه. پس شیوه جبهه گیری رو کنار بذاریم (اول خودم). انصاف رو هم از یاد نبریم. اتهام ناروا نزنیم. ما ایرانی هستیم افتخاری که هیچ جای دنیا نظیر نداره.افتخار بزرگیست. هموطن.
به خدا اگه 2 روز خارج از ایران باشه هر ایرانی عاشقی، متوجه میشه وطنش چه بهشتیه و چقدر هموطنانش عزیزند. تو غربت دنبال ایرانی میگرده ایرانی.ایرانی


خدایا کمکم کن که انصاف رو زیر پا نذارم. کمکم کن که با هموطنانم دشمنی نورزم. کمکم کن تا انگیزه ها رو با انگیخته ها اشتباه نگیرم. کمکم کن تهمت نزنم. کمکم کن قضاوت ناعادلانه نکنم. کمکم کن حواسم باشه که وقتی بدون رعایت جانب حق و عدالت، کسی یا کسانی رو آماج ذهنیاتم قرار میدم و تهمتها میزنم و باعث رنجشش یا رنجششون میشم، حق الناس بزرگی گردنم میاد. کمکم کن خدایا. ((خدایا کمک کن که به خاطر مصلحت حق را زیر پا نگذاریم )


یاعلی

دریا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ http://saghalein7.blogfa.com/

هیچ چیز بی دلیل و هدف نیست و برای بنیانٍ هر چیزی راهٍ مشخصی تعیین شده

لازمه بهتر و مفید زندگی کردن درک و فهم قانون زندگیه

اینجا سعی داریم در هفته 2 آیه از قرآن رو برای فهم و درک بهتر و بیشتر به طریقی و

البته با کمک شما تفسیر کنیم به این صورت که یه آیه رو برای تفسیر تعیین میکنیم و دو

روز بعد تفسیر رو با کمک شماکه تفسیرتون رو به صورت کامنت برامون ارسال میکنید

امیدوارم که بتونیم به بهترین نحو به هدفمون برسیم

پس اگر هستی

یا علی

ماهی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

بنام خدای مهربان
سلام
.
عکسها واقعا دلگیرند. کودکی بودم و این جمله رو از مادرم بارها و بارها می شنیدم می گفت: بعد از چند سال عکسای شهدا رو در جبهه ها که امروز نشون نمی دن بلاخره بیرون می یارن.
و امروز حرف مادرم که از داغ عزیزش پیر شده یاد می آورم با دیدن این عکسها و می گویم: مادرم اگر بارها و بارها ضرر کنم و با مقام و پست دنیا بخواهند مرا از تو دور کنند باز تو را انتخاب می کنم تا مگر نزدیک تو عزیزم، مرحم دردهایت باشم. هر چند عاجزم.

زهرا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ http://kolbe-asheghi.mihanblog.com

بخت امسال برایم یار است!

عطشت راعطشم غمخوار است.

" بفداى لب عطشان حسین "

اولین ذکر پس از افطار است ...

سلام اومدن ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم برامنم دعا یادتون نره
یه سرم بهم بزنید ممنون[گل]

مهدی پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ http://asrerahai.blogfa.com

باز امشب حق صدایم کرده است
وارد مهمانسرایش کرده است
باز مولا سفره داری می کند
دعوت از عبد فراری می کند

سلام.خدا قوت.از اینکه مدتی سر نزدم عذرخواهم
ماه مبارک سال گذشته به لطف خدای متعال هر روز فرازی از خطبه شعبانیه رو مرور کردیم .به لطف خدا امسال دعای هشتم صحیفه سجادیه(زبور آل محمد)را بررسی می کنیم.امام سجاد(ع) در این دعای نورانی با اینکه کوتاه و مختصر است ۴۴ رذیله مهلک اخلاقی را بیان می کند.انشاءالله روش درمان این رذائل اخلاقی را از قرآن بررسی می کنم. شما را 30 بار دعوت میکنم برای هر روز ماه مبارک رمضان که تشریف بیارید و از دعای حضرت بهره ببرید.

التماس دعا

آه سرد شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

ما ز یاران چشم یاری داشتیم ، با هردردی به عشق یار ساختیم .
درد ها داریم و درمانی نیست ، دست یاری خواستیم یاری نیست .

مبارز شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ http://iriapus.blogfa.com

سلام
ازتون دعوت میشه تا در ختم دسته جمعی قرآن و هدیه آن به امام حسن مجتبی (ع) شرکت کنید.
منتظر شما هستیم
یاعلی...باعلی

بنده ی خــــــدا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام
خستــــه نباشید ؛ آدم وقتی بیمار میشه ، پس انداز سالها کـــار و تلاش خودش رو خرج میکنه . بعد از مدتی میبینه آه در بساط نداره .
بی پول و بیمار شرمنده عزیزانش می شه ، آرزوی مرگ میکنه . از بخت بد عجل هم ناز میکنه به تمسخر ازت فرار میکنه یواش یواش صدای بچه ها در میاد ، آخـــــــرین نفر همسرته که کارت به استخونش رسیده با نفرت از بخت بدش بهت میگه چــــرا غلطی نمیکنی !!! با علم به اینکه میدونه کاری ازت بر نمیاد . وقتی تو زمستون با کپسول اکسیژنت از خونه بیرونت کنن و جایی نداشته باشی که بری از سر ناچاری بری پاسگاه پلیس بخوابی .
بچه ها میگن چــــــــــــرا رفتی جبهه ؟؟؟
چــــــــــــــرا بی فکری کردی .
زنت میگه تو که میدونستی شیمیایی شدی چـــــــرا نگفتی ؟؟؟
یواش یواش میفهمم یه موجود اضافی بی خودی شدم .
حالا شما بگید جنگیدن برای وطن و خفت و خواری بعدش بهتره یا نجنگیدن و خیانت که بعدش راحت زندگی کردنه ؟؟؟

سلام

برادر روی انسانیت سیاه. این مسائل به خاطر دنیادوستیهای ماست. به خاطر ناسپاسیهای ماست

یادمون رفت امنیت امروز رو مدیون که ها هستیم

برادر روی انسانیت سیاه

روی همسنگر بسیجی سیاه

و اما سیاه تر روی مسئولین بی درد

مهدی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ http://yarane-agha.blogfa.com

آپم

فانوس دریایی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.fanoos-e-daryaii.blogfa.com


سلام
چه تصاویر تکاندهنده ای...

فکر میکنید اینا رو به هرکدوم ازین قبیل افرادی که مخاطب قرارشون دادین نشون بدین چی میگن؟

سلام

عکس العملشون رو دیدم تو یه نمایشگاهی از تصاویر شهدا . یکی گفت : گل پرپر . یاد امام حسین

اینا خیلیهاشون بچه های خوبی هستند متاسفانه رها شدن. همه اینطور نیستن که خودشون راه رو پیدا کنن باید دست بعضیها رو گرفت. خب ما دست اینها رو نگرفتیم و گذاشتیم نسل جوان بدون برنامه و هدف پیش بره. دشمن هم بیکار نبود مگه نظریه پرداز کاخ سفید نگفت دامن کوتاه لباس تنگ و بدن نما بریزید تو این کشورها(مسلمانان و بخصوص ایران).

خیلیهاشون بچه های خوبی هستن اما حواسشون نیست ناخواسته چه خیانتی میکنن و چه ضربه ای میزنن.

ما از پتانسیل عظیم فرهنگ شهدا استفاده نکردیم . اگر استفاده میکردیم خیلی از مشکلات امروز رو نداشتیم

ایرانی سلام شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://iranisalam10.persianblog.ir/


سلام بزرگوار

میهمانی شد شروع ای عاشقان
نور حق کرده طلوع ای عاشقان
باز مولا سفره داری می کند
دعوت از عبد فراری می کند
حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد.



تشکر و قدردانی میکنم از حضور همیشگی شما دوست بزرگوارم انشاءالله در این ماه مبارک خدا به شما و خانواده محترمتان و همه عاشقان اهل بیت (ع) خیر و برکت عطا بفرماید
شرمنده که دیر جواب دادم چند روزی در بستر بیماری بودم الحمدالله بهتر شده ام
التماس دعا
در پناه حضرت حق[گل]

امیرعباس شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://amir-abbas-d.blogfa.com

سلام
باتبریک حلول ماه مبارک رمضان بایک مطلب وشعربه روز ومنتظرحضورگرمتان هستم
التماس دعا

قاصدک شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ http://heyratkadeh.persianblog.ir/

سلام

تلنگر خوبی بود،

ولی از روی بعضی عکس ها مجبور بودم بپرم!

خب دلمان تاب نمی آورد!

التماس دعا

سلام

باید دید اینها واقعیته . تازه اینها گل پرپرند ....

یادمون بیاد شیرمادران اینها ، این جگرگوشه هاشون رو میدیدن و با دست خودشون تو قبر میذاشتن تازه به دیگران تسلی میدادن و میگفتن فدای علی اکبر امام حسین ع....

باید ببینیم اینها رو و فکر کنیم ما برای دین و انقلاب چه کردیم....

یاعلی

نقطه چین تا خدا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://noghtechintakhoda.blogfa.com/

سلام علیکم.تصاویر تکان دهنده ای هستن.
اگر اجازه میدهید از این پست در وبلاگم استفاده کنم.خبرم کنید.
شهدا یارتان.

دوست یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://mohebanezahra1378.blogfa.com

سلام از اینکه با دوستانی چون شما که قدم در راه جهاد فرهنگی گذاشته اند آشنا می شوم خوشحالم.
با " یَا رَحْمَانُ یَا عَلامُ " به روزم.
تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
خوشحال میشیم.
درپناه چادر خاکی مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها باشید
التماس دعا

امیرعباس چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ http://amir-abbas-d.blogfa.com

سلام خواهرطاعات قبول
عکسهای این پست شمامنومنقلب کردچون یادعکسهای عموی شهیدم افتادم که ازپیکرغرق به خون وچهره غیرقابل شناسایش انداخته بودند
چراماها فراموش کردیم که اونهابرای چی شهیدشدند؟
چرایادمان نماندکه شهداشمع محفل بشریتند؟
چراباورهایمان کمرنگ شده؟
نمیدانم چه میخواهم بگویم
غمی دراستخوانم میگدازد
یاعلی

رضا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ http://femesatanism.mihanblog.com

واقعا خون شهدا برای چه موجوداتی تلف می شود؟ خیلی تاسف بار است. برادر عزیز اگر مایل به تبادل لینک با بنده بودید لطفا به وبلاگ بنده تشریف بیاورید و اعلام کنید. (اگر وبلاگ بنده را مناسب دیدید می توانید با نام "سرکش" آن را ثبت کنید)
موفق باشید

اول سلام.

نگفتم که برادر هستم. خواهر همسنگر بسیجی هستم.

یاعلی

سربازان اسلام شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.sarbazaneislam.com

سلام
حاضر به تبادل لینک با شما هستیم
به لینکستان ما بروید
اطلاع دهید
سایت جامع سربازان اسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد