کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

حجاب و عفاف در نمایشگاه قرآن

 السلام علیک یا امام هادی ع 

 

 

السلام علیک یا امام حسن مجتبی ع 

 

نمایشگاه قرآن امسال بسیار دیدنیست. بخش ویژه نومسلمانان و تأثیرگذاری انقلاب ایران بر جهان اسلام بویژه تازه مسلمان شدگان یکی از پربازدیدترین بخشهای نمایشگاه است. این قسمت توسط انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی (دانشگاه اصفهان) مدیریت میشود.  

 

اینجا کمی اعصاب و روانمان آرام تر است چرا که خبری از اوضاع افتضاح حجاب و پوشش نیست. البته موارد نادری وجود دارد. 

 

اما همیشه یک پدیده عجیب و غریب باید در هرجایی خودنمایی کند. این پدیده عجیب و غریب در نمایشگاه قرآن در بخش حجاب و عفاف دیده میشود. چند خانم این بخش را مدیریت میکنند. آنها پوشش چادر دارند و آرم مخصوص این قسمت بصورت نوشته " حجاب و عفاف" بر چادرهایشان نصب شده است. اما گویا این خانمهای بسیار جوان و نیز متولیان امر، فقط پوشش پوست و مو را کافی می دانند و آرایش را جزو حجاب حساب نمیکنند! در صورتی که عدم داشتن زیور و زینت جزو لاینفک حجاب است. این خانمهای بسیار جوان با پوشش چادر و آرایش صورت کامل با آن آرم حجاب و عفافشان، نیاز به آموزش حجاب دارند تا بیاموزند که آیه های صریح قرآن چگونه بر زن مسلمان تاکید میکند که در برابر چشمان نامحرمان اجازه خودآرایی ندارد.      

 

بعد از سالها بحث، بالأخره مسئولین فرهنگی به فکر افتادند تا در مورد حجاب اسلامی نوآوریهایی صورت بگیرد. از این رو دست طراحان را باز گذاشتند تا هر گندی که دلشان خواست و هنرشان کشید به چادر، این سرمایه عظیم زن ایرانی و خون بهای شهیدان بزنند!! 

گفتیم چادر طراحی کنید نه پیراهن. انواع پیراهن ها با مدلها و یقه ها و شرابه ها و ....  

گفتیم چادر نگفتیم عامل جلب توجه. پیراهنی که یقه حریر حلزونی بر آن دوخته اند و تمام سر آن را گلهای رز تزئین داده اند چه تناسبی با چادر دارد؟ 

 

انواع مدلها که مناسب حجاب کشورهای عربیست. گویا عده ای اینجا، ایران را با سوریه و مصر و الجزایر و کشورهایی از این دست اشتباه گرفته اند. در این کشورها حجاب عبارتست از پوشش پوست و مو. اما نمایان نبودن حجم بدن، عدم پیدا بودن زیور و زینت و عدم آرایش برای اینها تعریف نشده است. ما انقلابمان را صادر کردیم. تأثیرات انقلاب ما در هر بعدی، جهانیست اما چرا بتدریج داریم تأثیرات را کنار میگذاریم و به تأثرات روی می آوریم؟!  این مدلهای طراحی شده بنام چادر!!! و  شالهای رنگارنگ با هزار و یک مدل که حتی استفاده از آنها نیاز به آموزش دارد مناسب همان کشورهای عربیست نه ایران. اینجا ایران است، سرزمینی که شهید سیاهی چادر زنانش را از خون سرخش کوبنده تر میداند و برای حفظش خون میدهد.   

 

 

احتمال زیاد برخی از طراحان حجاب اسلامی!!! به ژورنالهای عربی علاقه زیادی دارند چون نمونه این حجابهای عربی در نمایشگاه قرآن وجود دارد منتها بر سر و تن مانکنهای بی جان!

 

البته ناگفته نماند گه چادرهای مناسب هم به فراوانی یافت میشد و مهمتر اینکه بخشی وجود داشت که هر مدلی را همانجا طبق خواست مشتریان طراحی میکرد و رایگان میدوخت.

 

چادرم تاج سرم.....همان 5 متر پارچه ای که اقتدارم را سبب است. همان که نیاکانم چندهزار سال است از آن استفاده میکنند. چادر ایرانی نه چادر ملی اندامی!!!! نه پیرهنهای مدل به مدل ...!!!!! 

چادرم تاج سرم.... اگر از کشورهای عربی تأثیر بپذیرم چادر لبنانی و  عربی را برمیگزینم نه لباس خانه یا مجلسی را برای خیابان.....!!! 

 

  

 

لطفاً جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید.





 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
منتظر شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.zohor-59.blogfa.com

به سحرهایی که دستهای پر از دعای فرج تا آسمان بالا می روندو تمام التماس لبهایشان العجل می شود
چه خوب شد آمدی رمضان
این روزهای کشنده ی چشم براهی
این احساس غم آلود بی کسی
و این اضطراب ممتد انتظار
پیرمان کرد
تو را به خدا بیش از این تنهایمان مگذار
[گل]اللهم عجل لولیک الفرج[گل]

ایرانی سلام شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ http://iranisalam10.persianblog.ir/

سلام بزرگوار
طاعات و عبادات قبول درگاه الهی
سپاس از حضورتون
تـا خـدا هسـت و خـدایـی مـی کنـد ، مـجتـبــی مـشـکل گشـایـی مـی کنـد
میلاد با سعادت کریم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد
التماس دعا
در پناه حضرت حق

امیر شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://memorabiliavictims.blogfa.com

سلام
ولادت امام حسن مجتبی (ع) را به شما وهموطنان تبریک میگویم .
وبلاگم به روزه سری بزنید خوشحال میشم .

پایگاه بسیج شهید علی غلامپورمقدّم دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ http://shahid-gholampoor.blogfa.com

سلام!
به قول دوستم: خانم فروشنده قرآن توو نمایشگاه،حجاب درستی نداشت... واقعاً آفرین به این همه بی خیالی...

خدایا! امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان!
خدایا! امام ما خامنه ای را حفظ کن!
تاظهور!
یاعلی!

راضیه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

چ خبره!!!!!!!

شما به خودتون اجازه میدید در مورد همه چیزو همه کس حرف بزنبدو قضاوت کنید!

تو نمایشگاه بخش حجابش چادراش خوب بودن و از نظر پوششی مناسب بودن شما چ پوششی میخاید اینکه یه پوشش مشکی از نوک سر تا نوک انگشتان بندازیم رو خودمون از نظر شما به این میگن حجاب درست؟!

پوشش چادرهایی که تو نمایشگا بودن خوب بود

والا دیگه نمیدونیم چجوری از نگا کثیف بعضی از اقایون در امان باشیم!

یا حق

اول سلام

دوست گرامی همه چیز و همه کس رو تعریف کنید تا بدونیم منظورتون از این طیف وسیعی که میگید چیه؟!

دوست عزیز من مقصر نیستم وقتی شما مطلب رو درست و بادقت نمیخونید و اتفاقا خیلی سرسری خونده و قضاوت میکنید. اگر درست میخوندید میدیدید که تعریف هم کردیم. از اون چادرهای خوب که میگید چدتا از نمایشگاه خرید کردم. شما فکر نکنید دنیا تموم اون چیزیست که جلوی چشم شماست شما به بخش طراحی نرفتید و ندیدید.
عین اون عکسهایی که گذاشتم : پیراهن تنگ زیبا با شرابه های حریر و تزئینات فراوان و مدل زیبا..... این میشه چادر؟ میشه حجاب؟


من مقصر نیستم که شما یا همه بخشهای نمایشگاه رو ندیدید یا اینکه دقت نکردید. به عکسهای مطلب نگاه کنید عین اون پیراهن ها رو به عنوان چادر عرضه کردن. شما ندیدید یا زشت نمیدونید اینها رو به خودتون مربوطه اما داوری شما ملاک ارزشها نیست. ملاک حرمت حجاب به دیدگاه شما نیست به دیدگاه دین هست.

این پیراهنهای زیبا برای دیده شدن زن هست اما اونچه دین و خدا بهت میگه دیده نشدن شما هست یعنی عدم جلب توجه.

شما قضاوت میکنید یا من؟ وقتی کسی رو نمیشناسید چطور انقدر راحت نظر میدید راجع بهش؟ بنده غیر از محرم و صفر و شهادتها هرگز مشکی نمی پوشم. حرف از رنگ مشکی نزده بودیم. ضمنا پیراهنهایی که به عنوان چادر عرضه شده اند همه مشکی بودن خانم عزیز . تقصیر من نیست ها... که شما بدون توجه به مفهوم مطلب حمله میکنید به نویسنده.

از نگاه مسموم بعضی آقایون که در هر صورتی در امان نیستیم چه باحجاب باشی چه بدحجاب. اما در موارد بسیاری این من و شماییم که عامل نگاه اونها هستیم. عدم جلب توجه پوشش زن برای همین مسئله هست.

ضمنا خانم محترم بنده رو با زنان عربستان اشتباه گرفتید. اونها پوشش مشکی از نوک سر تا نوک انگشتان میندازن رو خودشون. من وهابی یا زن عربستانی نیستم من ایرانیم با حجاب ایرانی و اسلامی همون حجابی که چندهزار ساله که هویت زن ایرانی رو تعریف میکنه.

یاعلی

سید عباس چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ق.ظ http://kheyme133.ir

سلام

خسته نباشی و بلاگ پرباری داری

ما هم یه وبلاگ و انجمن داریم اگر تمایل برای همکاری در بخش مذهبی انجمن ما دارید برایم پیغام بگذارید تا مدیریت بخشی از انجمن مذهبی رو به شما واگذار کنیم
من می گم حیفه شما که داری فعالیت می کنی حداق در جایی همکاری کنیم که بازدید کننده داشته باشه و این طوری شما تاثیر گذار تر هستی اگر برای همکاری موافقید به لینک زیر برید و مشخصاتتون رو برای ما ارسال کنید

http://kheyme133.ir/tamas
خبرم کنید

منتظرتون هستم

من بسیار علاقه دارم که به جمع ما اضافه شی من الان کارشناس فرهنگی و مدهبی خبره می خواهم که دیدم شما این توانایی رو داری فکرات رو بکن و بهم خبر بده

مدافع ولایت یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ http://modafe-velayat.blogfa.com/

سلام وخسته نباشید ! واقعاً از بزرگی واعتماد به نفس وایمان وحس مسئولیت پذیری شما غبطه می خورم .
هرازچند گاهی وارد وبلاگتان می شوم ، وتنها وبلاگی است که من وقت می گذارم وتمام پستهای آنرا به دقت مطالعه می کنم ویک دنیا روحیه میگیرم.
امیدوارم همواره موافق وموید باشید .

جانباز یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

خوارج جانبازان اینترنت اسایشگاه ثار الله را قطع کرده اند خواهش می کنم به دیگرهم سنگران اطلاع رسانی کنید هدیه هفته دفاع مقدس جانبازان را اینگونه می دهند عزیزانم اینها دل امام عصر دل امام خامنه ای و دل ما خانواده شهدا و جانبازان را به درد اوردند. این زریر بافان و نوکرانش می ترسند . حتی از قلم جانباز ها هم می ترسند. با قطع کردن اینترنت اسایشگاه ثار الله می خواهند قلم جانباز ها را هم بشکنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد