کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

خانم بهنوش بختیاری به ذکاوتتان غبطه میخورم!!!

السلام علیک یا امام هادی ع 

 

 

خانم بهنوش بختیاری به ذکاوتتان غبطه میخورم!!!  

 

 

 

بانوی خودنمایی جایی افاضه فرموده بودید که "" مهمترین دغدغه این روزهای زندگی من وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.تهران هم که شهری سوت و کور و بدون تفریح است و چندان هیجان و شادی در آن وجود ندارد. همه اینها باعث شده من برای جوان ها خیلی نگران باشم. شادی و نشاط فقط در جملات به عنوان یک کلمه استفاده می شوند و بیشتر از این وجود ندارند. یعنی چیزی وجود ندارد که ما بگوییم این باعث شادی ما می شود. شرایط ما شده مثل داستان آن پادشاهی که برایش لباسی ندوختند اما به او با حرف تلقین می کردند که لباسی فاخر به تن دارد. حالا به ما مدام می گویند شاد باشید اما هیچ ابزاری برای اینکه شاد باشیم و از زندگی لذت ببریم وجود ندارد. بله؛ چیزهایی مثل تن سالم، استقلال، امنیت، عدالت، صلح و ... بسیار نعمت های بزرگی هستند و ما هم باید از اینکه این چیزها را در کشورمان داریم خدا را شکر کنیم اما جهان دارد به سمتی می رود که همه آدم ها لذت بیشتری از زندگی ببرند. اگر تکنولوژی پیشرفت می کند و هر روزدر دنیای علم، دانش و هنر اتفاق های تازه ای می افتد همه برای این است که آدم ها شاددتر باشند و لذت بیشتری از زندگیشان ببرند. این سختی های اقتصادی و تلاش زیاد جوان ها برای تامین نیازهای مالی زندگی واقعا باعث رکود روحیه آنها شده من سعی می کنم باز هم در این شرایط خوب باشم و کارم را بکنم اما این به این معنی نیست که بخوانم: «همه چی آرومه، من چقدر خوشحالم».  ""

   

توضیح نوشت همسنگر بسیجی: احتمالا حضرتعالی علاقه وافری به مکتب اصالت ماده دارید که می گوید رو بسوی لذت هرچه بیشتر.... بانو!!! پس کمال انسانی و هدف از خلقت کجای فلسفه شما جای میگیرد؟!! ضمنا کدام جهان را می گویید که به سمت لذت می رود؟ جهان غرب را؟ با آنهمه مشکلات اقتصادی و مردم بحران زده اش؟ جنبش وال استریت؟ بحران یونان و اسپانیا و ...؟ پیش از شکست سرمایه داری هم در رفاه نبودند مردم جهان. همیشه غربیها در حال کار و دویدن هستند و از 18 سالگی باید خرج خود را به هر بهایی دربیاورند. نکند منظورتان همان 1 درصدی است که جهان علیه آن شوریده است!!! 

نه بانو! علم و تکنولوژی باید در خدمت انسان باشد تا تقربش به خدا بیشتر شود و به هدف خلقت برسد در اینصورت شاد هم خواهد بود. اما آنچه شما می گویید " الکی خوش بودن است". شماها که زیادی الکی خوشید دیگر چه میخواهید؟ دیگر چه تفریح و خوشی مانده که نداشته باشید بندگان ناشکر!!

 

و باز افاضه فرمودید:"" چندفیلم خارجی خوب هم این اواخر دیدم مثل «واندرلند» و فیلم دیگری با نام «We» به کارگردانی خانم مدونا که فیلم خیلی خوبی هم بود. همینطور «سرزمین خون و عسل» ساخته آنجلینا جولی که در اوج ثروت و زندگی پر زرق و برق هالیوودی است این قدر دغدغه مسائل انسانی را دارد و به این چیزها هم فکر می کند. کتاب هم که دوست هر شب من قبل از خواب است. "" 

  

توضیح نوشت همسنگر بسیجی: ما که ماهیت مدونا را میدانیم نمی توانیم لفظ خانم برایش بکار ببریم. موجودی که در کارنامه فساد اخلاقیش موارد متعدد سقط جنین دارد. موجودی که در 50 و چند سالگی هم بدنبال فساد با مردان جوان است. موجودی که یکی از مهره های مکتب کابالا و صهیونیسم جهانی یا همان شیطان پرستیست. موجودی که سرباز فرهنگی اسرائیل است و علیه فلسطینیها میخواند و تبلیغ میکند. موجودی که رکیک ترین الفاظ را در آهنگهایش دارد... حالا چنین موجودی کار خوب هم ارائه میکند؟!!!! 

 

و اما سرزمین خون و عسل آنجلیا جولی: بانو بهنوش!!! اگر قدری فرصت کردید از آینه فاصله بگیرید و از محیط آتلیه برای گرفتن انواع عکسها قدری دور شدید، کمی مطالعه کنید تا بدانید آنجلیا جولی کیست؟ او جاسوس سیا در ظاهر سفیر صلح است. این را خود غربی ها اذعان دارند.  

دغدغه مسائل انسانی دارد آنجلیا؟! موجودی که حرفه ای جز سکس ندارد. بازیگری که هیچ محبوبیتی در آمریکا م ندارد چرا که حرفه بازیگری بلد نیست و فقط آنچه بلدد مسائل غیر اخلاقیست. این موجود از زندگی با دوست پسرش؛ برد پیت، 3 فرزند نامشروع دارد. موجودی که برای فریب اذهان جهانیان کودکانی را از کشورهای محروم به فرزندی میپذیرد. کودکانی که با پول حرام اینها که حاصل فساد اخلاقیست باید تغذیه شوند چه فلک زده هایی هستند. اینها هم راهیست برای فریب اذهان و نیز کمی پاسخ به وجدانشان در برابر ماهیت فاسدشان. 

 

بانو بهنوش! اصلا میدانی " خون و عسل " چیست؟ از زبان خود غربیها:  

روزنامه انگلیسی «ساندی تلگراف» با اشاره به داستان فیلم ضداسلامی «در سرزمین خون و عسل» تاکید کرد: این در حالی است که تصاویر موجود از تجاوز به زنان و همچنین تصاویر قتل عام جنگ‌های بوسنی از اذهان مردم این منطقه از بین نرفته است.بنابر این گزارش فیلم سینمایی «در سرزمین خون و عسل» به رابطه عاشقانه و در عین حال غیراخلاقی یک زن مسلمان بوسنیایی و یک سرباز صرب در جریان جنگ بوسنی می‌پردازد.
این روزنامه اذعان کرد: فیلم سینمایی «در سرزمین خون و عسل» در سارایوو موجب عصبانیت مردم این کشور شده است.به گزارش فارس، پیش از این «جیمز کیه» روزنامه‌نگار کرواتی، «آنجلینا جوبی» را متهم کرده بود که داستان فیلم ضد اسلامی خود درباره جنگ بوسنی را از مقالات او که در سال 2007 در یکی از روزنامه‌ها نوشته است، سرقت کرده است.
«جیمز کیه»، روزنامه‌نگار کرواتی می‌گوید داستان او درباره دختری مسلمان بوده است که توسط مزدوران صرب مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است اما آنجلینا جولی با تحریف این داستان به رابطه عاشقانه و در عین حال غیراخلاقی یک زن مسلمان بوسنیایی و یک سرباز صرب در جریان جنگ بوسنی پرداخته.پیش از این نیز عده‌ای از زنان قربانی جنگ بوسنی، ضمن اعتراض به ساخت این فیلم: آنها نمی‌توانند از چیزی که ما با تمام وجود درگیر آن بوده‌ایم، فیلم بسازند. «هاسکیک» یکی از این زنان گفته ما به آنجلینا اجازه نخواهیم تا به روش خود؛ ایجاد تعادل میان قاتل و مقتول، ما را به تصویر بکشد، ما اجازه نمی‌دهیم که درد و رنج ما بصورت غیرحقیقی تصویر شود.(http://www.parset.com/News/ShowNews.aspx?Code=723750)   

 

آیا این آنجلیا جولی که سفیر صلح است به میانمار هم رفته تا ببیند که مسلمانان  زنده را چون هیزم روی هم ریختند و آتش زدند؟! اصلاً میانمار کجا هست؟ می دانید؟ دغدغه مسائل انسانی! بانوی نگران شادیها ! تورخدا وقتی حرف میزنید کمی فکر کنید و بی هوا کلمات را به بیرون پرتاب نکنید!

 

 

به بصیرتتان غبطه میخورم بانو بهنوش! البته نه بصیرت انقلابی که از آن بهره ای ندارید. به بصریتتان در تشخیص حقایق بسیار واضح. گفتید کتاب میخوانید. کدام کتابها را میخوانید که از اوضاع جهان انقدر بی اطلاعید؟ لابد کتابهای هری پاتر و قورباغه را قورت بده و .... 

 

راستی بانو بهنوش مگر ایرانی نیستید و در ایران زندگی نمیکنید و از امنیت و آسایش این سرزمین بهره مند نیستید؟ پس آیا دغدغه های آنهایی که امنیت و سلامتی و استقلال را که بدان معترفید برایتان فراهم کردند هم برایتان جالب هست؟! دغدغه های مادر شهید؟ فرزند شهید؟ جانباز؟ خانواده جانباز؟ اصلا تا کنون مادر شهید دیده اید؟ جانباز دیده اید که نمیتواند نفس بکشد؟ جانباز دیده اید که هرگز گوشه ای از شادیهای شما را تجربه نکرده است؟ شادیهایی که شماها زیاده هم میخواهید که برای آنها در حد تصور ثروت اناسیس است.... 

  

دغدغه مسائل انسانی اگر برایتان جالب است آیا میدانید انسانهایی در حد اعلای انسانیت و در اوج محرومیت در این سرزمین زندگی میکنند که نامشان جانباز است؛ قهرمانان دیروز و فراموش شدگان امروز.... برایتان جالب هست؟ من هم دغدغه مسائل انسانی دارم؛ دغدغه انسانهای محروم و دردمندی بنام جانباز، آیا برایتان جالب هستم؟ من در اوج ایرانی بودن و هموطن بودن و اوج گمنامی دغدغه انسانیت دارم، برایتان جالب هستم؟ دغدغه انسانهایی را دارم که انسان ترین انسانها هستند اما هیچ بهره ای از شادی ندارند. انسانهایی که رنج همه ما را خریدند تا امروز من و شما به لذتهای بیشتر و بیشتر بیندیشیم و او فراموش شود. 

یادمان رفت همان استقلال و صلح و امنیتی را که گفتید چه کسانی فراهم کردند! شما جشن نفس برای هموفیلیها و سرطانیها میگیرید بسیار ارزشمند است اما چقدر از اوضاع سربازان وطنتان مطلعید؟ اصلا میدانید امنیت همین ایرانی که در آن راحت زندگی میکنید را بچه های صابرین با خون پاکشان ریخته بر قله های بلند ایران فراهم کردند همین سال گذشته؟! 

  

حرف از شادیهای زیاده میزنید خبر از دل دردمند مادر شهید که ندارید خبر از دردلهای فرزند جانباز هم ندارید. امیر فرزند جانباز محرومیست که در وبلاگش خون گریه میکند: http://memorabiliavictims.blogfa.com/  آیا امیر حق شادی ندارد؟! شادی که هیچ ....آیا امیر حق کمی راحت زندگی کردن را ندارد....؟ 

  

ما همه خائنیم!!!! شاد باشید....

   
 

 

 

لطفاً جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید.






 

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
فانوس دریایی دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.fanoos-e-daryaii.blogfa.com

همیشه دیر است
به دور از عدالت
دل من عازم چراگاهی که رقیب, رمه اش را از آنجا به ییلاقی کوچ داده
پنداری که در مسابقه ای که به پایان رسیده, من هنوز بند کفشم را نبسته ام!...
[گل]

محسن - قافله شهداء دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ http://Qafeleh.ir

سلام و ادب
وب خیلی خوب و پرمحتوایی دارین. این پست آخری و چندتا قبلی رو خوندم خیلی زیبا بود. خدا خیرتون بده
بله شهدای قریشی که از بستگان هستند تو کرج شناخته شده اند. خدا روح هر شش شهید و پدران و مادران این دو خانواده رو رحمت کنه...
ایشالله که موفق باشید.
دعاااااااااامون کنین....

ایرانی سلام دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ http://iranisalam10.persianblog.ir/

سلام بزرگوار
طاعات قبول باشه انشاءالله
مطلبتون قابل تحسین است موفق باشی
قالَ الله عزوجل :
« هر کار آدمی زاد، برای خود اوست. کار نیک ده برابر تا هفتصد برابر می شود، مگر روزه داری ، که آن برای من است و خودم پاداش آن را میدهم. روزه دار، غذا و علاقه به آن را به خاطر من ترک می کند و نوشیدنی و علاقه به آن را به خاطر من رها می نماید. پس آن برای من است و خودم پاداش آن را می دهم ».
در پناه حضرت حق

ابواحمد توسلی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ http://jahanshenasi.ir/post/author/522350

سلام
به قول قدیمی ها:
آب که سربالا بره قورباغه آوازه ابوعطّا می خونه!

وقتی به یه نفر آدم بی ظرفیت مثل این خانم بازیگر،بیش از حدش میدان خودنمایی داده می شود،همین گنده گویی ها را می کند.
امثال این خانم کم نیست.کسانی که همه عمرشان در پنبه بزرگ شده اند و درد مردم را نچشیده اند.فقط غرق احساسات و دغدغه های بچه گانه خود برای خودنمایی اند.برای رضای خدا قدمی بر نداشته اند...

با "تفاوت اساسی انسان و جن" به روزم
منتظرم
[گل][گل][گل][گل][گل]

پایگاه بسیج شهید علی غلامپور مقدّم سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://shahid-gholampoor.blogfa.com

سلام!
پارسال ماه رمضون یک نصف شب با دوستان رفتیم فیلم ورود آقایان ممنوع رو ببینیم، توو سینما آزادی. به محض رسیدن به جلوی در سینما با صحنه عجیبی مواجه شدیم، نیکی کریمی داشت بلیط فیلم خودش به اسم سوت پایان رو میفروخت،فیلمی که پر از سیاه نمایی نظام و مشکلات بانوان در جمهوری اسلامی بود، حجاب هم که...
یکی از بازیگران فیلمش همین بهونش خانم بودن، ایشون هم قدم رنجه فرموده بودن و اومده بودن اونجا،آدمای زیادی دورو برشون جمع نبودن، ماشاءالله این خانم توو حجاب روی نیکی رو هم کرده بود، ما که هیچ محلی بهشون نذاشتیم.
بلا به دور...

خدایا! امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان!
خدایا! امام ما خامنه ای را حفظ کن!
تاظهور!
یاعلی!

امیرعباس سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://amir-abbas-d.blogfa.com

سلام
زیبا نقدنمودید اما
فکرنمیکنید برجسته کردن صحبتهای کسی که حتی درحرفه خودش هم هنری ندارد کمک به برجسته شدن خود اوست؟
صحبتهای بعضی ازافراددرنشریات زرد همواره اینگونه بوده انگاراینان درجهان دیگری زندگی میکنند
چندروزپیش تابناک عکس خانواده ای راانداخته بودکهدربندرعباس زیریک پل کنارزباله هازندگی میکردند
ساعتی اشک ریختم ازدیدن این صحنه واینکه درصفحه دیگری عکس اتومبیل آقای بازیکنی که به تازگی ازاروپاتشریف فرما شده اند فکرمیکنم حداقل خودرواین آقا 200میلیون تومانی بی ارزد
خواهرجان میدانید باپول خودرواین آقا چندتاازآن خانواده های بی خانمان نجات پیدا میکنند؟
خواهرجان میدانید باهزینه های میلیاردی که درسینمای متاسفانه سخیف این روزهای ما میشود میتوانیم چندنفرراشاغل وصاحب خانه وخانواده کنیم؟
خواهرجان میدانید خوردن یک شام ساده حتی نون وپنیر کنارخانواده بهترین شادیهاست برای کارگری که خسته ازکارروزانه بازگشته است؟
خواهرجان شما میدانید وبهترازما وضعیت ناراحت کننده جانبازان رادرک میکنید چون باگوشت وخونتان درگیرید ولی نبایدتوقع داشت این خانم باآن افکاربه ظاهرمتعالیشان آنرادرک کنند
اما خواهربایدامید داشت که روزی تلنگری اینان راازخواب بیدارکند
التماس دعا

یاس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ http://parvazdobareh.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی بود،امیدوارم با گام های استوار ادامه بدید اگه فرصت شد به وبلاگ من هم سری بزنید خوشحال میشم نظرتون رو بدونم موفق باشید وممنون

امید مبارز چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ http://commando110.bogfa.com

سلام
وب خوبی داری
ای کاش ماها به جای این کارای بچه بازی یه خورده به از بین بردن موانع ظهور توجه میکردیم
خوش حال میشم به منم سر بزنید
التماس دعا
یا علی

سلام

وبلاگتون هک شده؟

هفت آسمانه چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://haftasemane.com


بِّسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ

إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ‌

وَمَا أَدْرَ‌اکَ مَا لَیْلَةُ الْقَدْرِ‌

لَیْلَةُ الْقَدْرِ‌ خَیْرٌ‌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ‌

تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَةُ وَالرُّ‌وحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَ‌بِّهِم مِّن کُلِّ أَمْرٍ‌

سَلَامٌ هِیَ حَتَّىٰ مَطْلَعِ الْفَجْرِ‌


سلام مهربان

طاعات و عبادات خالصانتون مورد قبول درگاه احدیت ، ممنونم از محبت همگیتون برای شرکت در ختم گروهی قرآن وبلاگم ، همونطور که میدونید تلاوت قرآن در شب های مبارک قدر از ثواب بالایی برخوردارهاز این رو تصمیم گرفتم اینبار شما رو به ختم گروهی قرآن کریم در شب های قدر دعوت میکنم .

با احترام به هفت آسمانه دعوتید [گل]

امیرعباس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://amir-abbas-d.blogfa.com

سلام
ضمن آرزوی قبولی طاعات دراین شبهای نورانی
بایک مثنوی به روزم ومنتظرحضورگرمتان
یاعلی

ایرانی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

در قضیه اخیر اشغال آن سفارت خبیث، احساسات جوانان درست بود، ولی رفتنشان درست نبود... به نظر این سخنان از کیست ؟؟؟
یادت میاد چند ماه قبل در مورد حمله عده ای خودجوشه خودسر تندرو بی عقل که دم از قانون میزنند به سفارت روباه پیر باهات بحث کردم و تو هم از این کار دفاع کردی و به قول خودت اونجا بودی ..دیدی که رهبری هم از این کار اعلام انزجار کرد..حالا فهمیدی با این افکار پوسیده تون دارید چه بلایی سر این ملت و مملکت میارید .چه جوابی داری بدی واقعا چه جوابی داری بدی ..میدونی ایران مجبور شد از این کار شماها عذرخواهی کنه .خدا انشاالله نسل هرچی تندروه از رو زمین ریشه کن کنه چه طالبان چه ...

اول سلام به رسم زیبای مسلمانی و ایرانی

اگر آقا چیزی بگن 100% درسته و هیچ شک و شبهه ای توش نیست. از آقا میپذیریم اما از شما نه. آقا از موضع اصول صحبت میکنه شما از موضع ضعف. انسان کامل و عقل کل همیشه اصول رو میگه. هیچ موقع آقا نمیاد بگه فلان کار درسته بوده. مهم اینه که با اصل کار موافق بودن همین که میگن احساسات درست بود یعنی اصل کار درسته اما بقیه فرعه. همین که احساسات درسته برای ما کافیه.

موضع شخص اول و مقتدر مملکت اعتبار داره بقیه آدمای عادیند. این که وزارت خارجه واکنشی نشون داده رو حساب عرف دیپلماتیک و قوانین بین المللی هست و کلیست. این قوانین تعریف شده که گفته میشه نسبت به سفارتخانه ها و کنسولگریها باید رعایت بشه و یه مسئله کلی هست اما اونجا نیومدن بگن وقتی دولتی هر بلایی سر ملتت آورد هیچ واکنشی نشون ندی اونجا مسائل بصورت کلی بیان شده. موضع وزارت خارجه هم رو این حسابه.

اما اونای دیگه اگر معذرت خواهی کردن خیلی بیجا فرمودن چرا که از موضع ضعف برخورد کردن و با اصل کار مخالف بودن اونها هم افرادی هستند با تفکرات شما. مهم شخص اول مملکته که هرگز عذرخواهی نکرده. در برابر اون خبائث عذرخواهی؟ دیگران اگر عذرخواهی کردن مجبور نبودن بلکه موضع خودشونو اعمال کردن . برای چی معذرت خواهی کنیم چطور برای حداقل 2 قرن خیانتها و ظلمهاشون به ما هیچ عذرخواهی نکردن؟ چطور برای تمام بلاهایی که سر ملت ما آوردن و ثابت شده تو ترورها نقش اساسی دارن عذرخواهی نکردن ؟ البته عذرخواهی هیچ فایه ای نداره. با منفعلین کاری نداریم واسه خودشون عذرخواهی کردن. لاریجانی که هودن روز اول از موضع ضعف، موش مردگی نشون داد.

ضمنا وقتی شما کلی کذب و سیاه نمایی به ما نسبت میدی اتنظار نداشته باش که حق بدم بهت. وقتی توهمات فرقه منحله لجن رو به ما نسبت بدی حق دارم که بگم کار خوبی کردیم. هنوز هم در برابر منسوبات درووغین و خصومت شما میگم خوب کاری کردیم اگر بگی آدم خوردید میگم آره خوب کاری کردیم. به این میگن مقاومت منفی. شنیدی؟ در برابر یاوه گویی بکار میره.

من از هرچیزی دفاع نکردم اصل کار مهمه که انجام شده . بقیه فرعه که قابل اصلاحه. آتیش زدن سطل زباله و وشکستن شیشه خودروها که ادعای حضرتعالی بود رو بنده هرگز تایید نکردم . اعمال فرقه ضاله منحله لجن رو که ما ازشون بیزاریم به ما نسبت دادید. خواب دوستانتون رو میدیدید. از این فرقه انقدر بیزار هستیم که شبیهشون نشیم. نیازی به این کارها نداریم. سطل زباله و خودروهای مردم بیت الماله عمومیست ما عمیقاً به اینها ایمان داریم. خوبه یه فتنه اتفاق تفتاد تا از گروهک لجن یه چیزایی یاد بگیرید و به دیگران بچسبونید.


آقا هم اعلانم انزجار نکرده آقا از دشمن اعلام انزجار میکنه ما که دشمن نیستیم.

شما نگران نباش برای مملکت. همین به قول شما تندروها !! اگر مشکلی پیش بیاد خودشونو فدا میکنن تو جنگ هم همین بود تو فتنه هم همین بود. تو جنگ هم عده ای مثل شما روی مین رفتن رو مساوی بیعقلی تعریف میکردن. همیشه عده ای وجود دارن که بیرون گود بشینن و نظرات مفت بدن. الان هم همینه . شما نگران نباش همین تندروها !!! چشم و چراغ و سرباز آقان و سرباز میهنشون. شما چی میگی جز ناله کردن و تهمت زدن چی بلدید؟ توکدوم صحنه دفاع برای میهنت حضور داشتی که مدعی شدی؟


بحث من با شما تمام شده قبلا همه شبهه هاتو جواب دادم .. مقداری از بحث که میگذره مباحثه تبدیل میشه به مغالطه که من نیستم و حرفها تکراری میشه . وقتی یه طرف بدون منطق و تعقل و صرفا برای تعصب کور خودش وارد بحث میشه مرتب شبهه افکنی میکنه و اینجاست که عقل حکم میکنه ادامه ندی سفارش دین هم همینه چون فایده ای نداره. بنابراین ادامه مغالطه های شما فایده ای نداره.

جواب برای حرفهای شما دارم خیلی هم دارم خوب هم دارم. فقط ایرادش اینه که خیلی وقتمو میگیری. بحث من با شما قبلا هم تمام شده بود. ادامه نده و خودتو اذیت نکن که در جبهه مغالطه من حضور ندارم.

افرادی مثل شما که متوجه نیستن در راحتی حاصل از چه مشقاتی دارن زندگی میکنن میشینن و فلسفه منفی میبافن و مفت مفت نظر میدن بدون تعقل. اینطوری تخصص شبهه افکنی پیدا میکنن. بی خیالی خودشون رو اسمشو میذران منطق و میانه روری اما چون غیرت دیگران رو در وجود خودشون نمیبینن اسمشو میذرارن تندروی.

به قول شهید همت ما برچسب دشت میکنیم اما حاشا که بسیجی میدان را خالی کند. تا بوده همین بوده روش آدمایی مثل شما در تاریخ، آشناست.


اینکه درک و شعور شما تا این حد قد میده که هموطنان خودتون رو اونهم آدم حسابیها رو با طالبان قیاس کنی من مقصر نیستم این نشان دهنده آی کیوی شما و نشان از بصیرت نداشته شماست. و البته نشانه خصومت شما با ما !!! جای عجبه. در این ماه که ما همه برای هم باید دعا کنیم شما نه تنها تهمت میزنید بلکه آرزوی ریشه کن شدن ما رو میکنید به تهمت تندروی ...

با شما حرفی ندارم قبلا پاسخ دادم الان هم خیلی کامل و جامع و شسته رفته پاسخ دادم. کم نیاورده و نمیاریم. شمایی که هر از گاهی یادت میفته بیای از نظر خودت یه بسیجی رو حرص بدی خودت اذیت میشی برای من مهم نیست. ما هستیم وجود داریم برو یه چاره ای برای مغز مغشوش خودت بکن. موجودی که تشخیص نمیده اگر این تندروها !!!! نبودن اوضاع چی بود من یکی هیچ کاری باهاش ندارم. من عادت دارم ارزش قائل باشم برای هموطنام. اما هموطنی که دوست داره خصومت کنه و به صراط محبت و دوستی و مهر مستقیم نیست هرگز کاری بهش ندارم.

یعنی همکلام شدن با شما برای من اف داره!!!!


یاعلی

ولایی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام .
شهید 21 ساله صابرین که یک هفته بیشتر نبود عقد کرده بود حق زدگی نداشت حق نداشت به قول بهنوش اوج لذت رو از زندگیش ببره . بهنوش جون چیزی بالاتر از لذت هم تو این دنیا وجود داره قدیمیا بهش می گفتن مرام . معرفت . لوتی گری . امروزه بهش می گیم ایثار . فداکاری . و در نهایت شهادت . . بازیگر کتاب خوان لطفا سرتو از کتاب های داستانت بیار بیرون واقعایاتو ببین . چیزی امروزه وجود داره که بهش می گن نسل کشی در میانمار .

راضیه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام دوست عزیز/طاعاتتون قبول باشه

دوست عزیز چرا حرف های این بازیگررو از بعد منفی نگا میکنید/فک نمیکنید خیلی تند پیش رفتید!!!!!!

شما رو بعضی از حرف های بهنوش بختیاری استباط خودتنو گذاشتید که اصلا چنین حقی رو ندارید!!!

در کل اصلا طرز حرف زدنتون درس نبود!!!!!!!

همین لهن حرف زدن افرادی مث شماس ک باعث شده جوونای جامعه انقد از بعد معنوی دور شن چون افرادی مث شما هستین ک با این افکار مزخرفتون اسلام و به سمت کثیفی کشوندید!

اگه تند پیش رفتممعذرت میخامممم مث خودتون رفتار کردم

سلام

و طاعات قبول از شما هم . قبول حق

نه فکر نمیکنم تند پیش رفتم. حرف زدن و عکس العمل نشون دادن به این موارد این روزها اسمش شده تندی. اما اینها تعریف شماست.

اگر خانم بختیاری و امثالهم حق دارند که هر کاری خواستن بکنن و هر ضربه ای به این جامعه خون و شهید داده بزنن و هنجارها رو تغییر بدن من هم حق دارم و خیلی بیش از اونها حق دارم که اعتراض کنم و عکس العمل نشون بدم. شما جوش چیو میزنی؟ استنباط نکردم حرفهاشو . عین حرفهاشو نوشتم و بی اطلاعی و ناآگاهیشو و غرق در رویا بودنش رو یادآوری کردم. تجربه کسب کنید فرق استنباط رو با عین واقعیت متوجه میشید. تجربه کسب کنید کی حق داره کی حق نداره رو هم متوجه میشید.

شما نگران کدوم جوونهایی هستی که از معنویت دور شدن؟ و کجا دیدی که افرادی مث من باعث دوریشون شدیم؟ شما اصلا نگران نباش خونتو کثیف نکن این حق رو هم نداری که قضاوت کنی و ندیده و نشناخته کسی رو متهم کنی. اصلا نگران نباش خواهر نسل سومی چون هیچ کس تا به اینجای عمر بنده که خیلی بیش از عمر شماست با لحن بنده و اعمال و عقاید بنده از معنویت دور نشده اتفاقا جذبمون خیلی هم زیاد بوده شما نگران قضاوتها و موضع گیریهای خودتون باشید.

در ضمن اگر مسلمانید یا حداقل یک انسان آزاده موقع حرف زدن اول تفکر کنید که سفارش دین هست و بعد حرف رو مزمزه کنید بعد بیرونش بدید. اسلام هرگز به کثیفی کشونده نمیشه هیچ موجودی نتونسته آخرین دین خدا خدشه دار کنه. جداً خجالت نمیکشید از این تعبیری که بکار بردید؟

خواهر عزیزم اصلا درست نیست سر هیچ و پوچ آدم با هم دینش با هموطنش با دلسوز مثل شما برخورد کنه. جمله هاتو بخون ببین بوی ادب ازشون میاد؟!

تهمت نزنید مثل من رفتار نکردید چون بنده خیلی معمولی مطلب نوشتم. شرمم میشه از جمله هایی که نوشتید.

یاعلی

راضیه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

اقای ابو احمد توسلی اینکه شما میگید سختی نکشیدنو تو پنبه بزرگ شدن شاید قابل قبول باشه!

ولی واقعا دلیل این همه توهینو نمیدونم!

شما اصلا حق ندارین در مورد یه ادم اینطوری حرف بزنید!

من حرفای شمارو کاملا درک میکنم و منم مث شما از وضع جامعه مون خیلی رنج میبرم جامعه ای که اکثر جونا گرایششون به سمت غرب رفته!

ولی این طرز صحبت کردن اصلا درس نیس!

اگه قراره جنگ نرم انجام بدیم این راهش نیس

یا علی

ایرانی سلام پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://iranisalam10.persianblog.ir/

سلام بزرگوار
طاعات و عبادات قبول درگاه الهی
ایام شهادت مولای متقیان امیرمؤمنان علی علیه السلام را به شیعیان جهان و عاشقان اهل بیت (ع) تسلیت عرض می نمایم
دوست گرامی در مناجات شبانه شبهای قدر التماس دعا دارم
انشاءالله مورد شفاعت حضرت علی علیه السلام واقع شوید

همسفر با کاروان منتظران شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ق.ظ http://quran-30.blogfa.com/

سلام با ختم جدید منتظر حضور پر مهرتون هستم
یا علی علیه السلام[گل]

حوریه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ق.ظ

دنیا مال بی ایمانهاست

سلمان گونه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://salman-goone.blogfa.com

سلام
وبلاگتون خیلی ی ی ی زیباست.از همین اولین مطلبتون پیداست.
ولی حیف که به گوششون نمیرسه...حیف.
دوست داشتین تشریف بیارین

مهدیه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

ما همه خائنیم!!!! شاد باشید....
حتی خود شما حناب اما یه جور دیگر !

اول سلام

ما که گفتیم هستیم دیگه چه نیازی به تکراره؟!

دوست عزیز فکر کردید و این جمله رو نوشتید یا همین طوری خواستید جهت خالی نبودن عریضه یه چیزی بنویسید؟!

ما یه چیزی گفتیم که توهین به همه نباشه حالا شما خیانت مارو از کجا تشخیص دادید؟!

تفکر سرمایه گرانبهاییست ازش غافلیم

یاعلی

ایرانی سلام شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ http://iranisalam10.persianblog.ir/

سلام بزرگوار
علم و عبادت توشه شب قدرتان
در بهترین شب ماه مبارک رمضان از خدا درجات شهیدان و زندگی سعادتمندان و همنشینی با پیامبران را برای شما و خانواده محترمان و همه عاشقان اهل بیت (ع) درخواست میکنم
در پناه حضرت حق
مرا در دعای خیرتان فراموش نکنید که خیلی محتاجم

سلام

سپاس از دعاهای زیباتون.

ان شاالله نصیب خودتان هم بشود.....

عاقبت بخیر شوید به حق شهید شبهای قدر

یاعلی

خادم الشهدا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://revayatgaran.ir/

سلام دوست بزرگوار خدا قوت
انشاالله سلامت باشید
طاعات و عبادات شما قبول حق
مطلب را خواندم درسته که برخی از افراد شادی در جامعه را با بعضی از مسایل اشتباه می گیرند وقتی با افراد کشورمان صحجبت می کنم خیلی ها شادی را در برخی از کارهایی می دانند که برای بعضی از افراد واقعا شادی محسوب نمی شود
دوستانی هستند که رفتن به قطعه شهدا را بهترین لذت می دانند
برخی کارهای فرهنگی را بهترین لحظات می دانند
برخی شرکت در مناجات های شبانه در ماه مبارک را بهترین لذت می دانند و برخی دیگر ....
موفق باشید
التماس دعا

سلام

و متقابل از شما هم قبول. قبول حق

دوست گرامی اینجا ما سلیقه ها و مسائل معمولی رو احیانا به مزایده یا مناقصه نذاشتیم که بدونیم انواع اون چه چیزهایی هستند. سر ارزشها بحث داریم نه سلیقه های شخصی. این آدمها از جمله کسانی هستند که عامل بی ارزش شدن ارزشهان. ارزشهایی که خیلی سخت بدست اومده. ارزشهای جامعه ماهم چیزی نیست که مختص یه عده خاص باشه متعلق به همه ماست و همه تکلیف دارن که حفظش کنند. کیا این سرزمین رو حفظ کردن؟ سر سفره کیا نشستیم؟ آیا حداقل وجدان این نیست که به هنجارهای جامعه احترام بذاریم و تغییرش ندیم و فرهنگ غلط خودمون رو جایگزینش نکنیم؟!

حرف سر این نیست که کی شادی رو در چه چیزی میبینه بحث بر سر ارزشهاست.

اگه اونا حق دارن هر ضربه ای که خواستن با هوای نفسشون بزنن و آنارشیسم رو به معنای واقعی ترویج بدن من خیلی بیش از اونها حق دارم که اعتراض کنم و نظر بدم و حرف بزنم.... اونا نگران ارزشها نیستن .... ارزشها رو ضدارزش هم میکنند....

یاعلی

نیلوفر شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ق.ظ http://nilofar20.mihanblog.com

سلام
خواستم فقط وفقط به این خانم بفهمانم که مرگ بر شاد بودنی که بخواهد با حیثیت نظام جمهوری اسلامی بازی کند مگرگلشیفته را ندیدی که برای شاد بودن جسمش ورحش را نیز تصرف کردندوجسمش را برای فیلم روسپیگری زن مسلمان استفاده کردند ورحش را که سر منشاء شاید وشاید خوبی وعشق به پدر ومادر بود از او گرفتند وروزی خواهد رسید که دیگر سوداوری برای غرب نداشته باشد وبه سطل اشغال سرازیر شود خانم بهنوش نمیدانم شاید هم نوش به باید بدانی اینجا سرزمین عشق است وعاشقان انانی هستند که با خدایشان راز ورمزی داشتند وانرا در سرزمین گرم خوستان به مولایشان ومعشوقشان نثار کردند وبدان که هرگز نخواهی توانست برای شادی خود وادمهایی مثل خودت سرزمین مولای مان حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف را قربانی کنید

کامران شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://yahagh251.blogfa.com

سلام رفیق حیف اینهمه جا و مطلب که خرج بهنوش بختیاری کردی !
به جاش میشد یکی دو تا غزل ناب گذاشت !

مراد ململی کوهدره یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام
این حرف ها یی که خانم بهنوش زده اند حرف هایی بی اساس هستند . درمان این دردها وبی تفریح ماندن مردم دست شماست. این که کاری ندارد یک دعای ندبه ای زیارت عاشورایی دعای توسلی چیزی بذارید تا همه و علی الخصوص جوان ها بیایند بنشینند وزارزار گریه کنند اون وقت همه ی کارها درست می شه .

سلام

آقای ململی ماشاالله به چنین تحلیلی. آدرس بدید ما میخوایم آموزش الکی خوش بودن ببینیم. کنارش هم یه گریز بزنیم به توهین به مقدسات مثل شما آخه این روزا رو بورسه چرا عقب بمونیم؟!

مفهوم زیارت عاشورا و ندبه و مقدسات رو بذار برای اهلش.

یاعلی

منتظر،گروهان بصیرت در خاکریز جنگ ن چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ http://simorqh110.blogfa.com

سلام
اینم یک کلام هم از مادر عروس...

آپ جدید

کوچه‌ای کمتر از 30 متر با شش منزل و 9 شهید

بهنام جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد