کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

امشب در شب قدر، دل از یاد شهیدان تنگ دارم

 السلام علیک یا امام هادی ع

 

بسم رب الشهدا..... 

 

السلام علیک یا امیرالمؤمنین، یاعلی  

  

شب قدر است و طی شد نامه هجر، سلام فیه حتی مطلع الفجر    

   

امشب دل از یاد شهیدان تنگ دارم، حال و هوای لحظه های جنگ دارم   

  

 

 

ای کاش در دل ذره ای شور و نوا بود/ احوال ما با حالت نی ها هم صدا بود 

ای کاش شور جنگ در ما کم نمی شد/ این نامرادی شیوه مردم نمی شد 

ای کاش رنگ شهر بازی ام نمی داد/ در جبهه یا زهرا(س) مرا بر باد می داد 

امشب دل از یاد شهیدان تنگ دارم / حال و هوای لحظه های جنگ دارم 

فرسنگها دورم ز وادی محبت / با یک دل خسته زنیش سنگ تهمت 

مسموم شد ساقی و پیمانه شکسته/از بخت بد، در شهادت گشته بسته 

من ماندم و متن وصیت نامه پیرجماران/ من ماندم و شرمندگی از روی یاران 

من ماندم و شیطان و نفس و جنگهایش/ من ماندم و شهر و گناه و رنگهایش 

از زرق و برق شهر خود نیرنگ خوردم / آن معنویتهای جنگ از یاد بردم 

خود را به انواع گنه آلوده کردم / در راه ناحق کوششی بیهوده کردم 

از دفتر دل نام الله پاک کردم / دل را به زیر کوه عصیان خاک کردم 

اکنون پشیمان آمدم با این تمنا / یارب نظر کن جرم و عصیانم ببخشا 

  

   

 

اما شهید علمدار اینا که گفتی وصف حال ماست ماییم که رنگ شهر بازیمون داد ماییم که ولی نعمتهامون رو فراموش کردیم. اگه اون لحظه لحظه های شما رو به یاد می آوردیم  ....  

 

 

غواص شهید 

 

خدایا تو درگاهت من که آبرویی ندارم خدایا به آبروی شهدا امشب ما رو ببخش خدایا نفهمیدیم .

خدایا به آبروی شهید محمودوند که پیکرش سوخت تو تفحص، به آبروی صورت سوخته شهید محمودوند، روزمرگی ها و تساهل و تسامح های ما رو ببخش.  

 

خدایا به حق داداش ابراهیم و به حق تشنگی های کانال کمیل، به حق پاره پاره های بدن شهدا از ما بگذر ....ما خطا کردیم ...  

  

  

شهید مفقودالجسد؛ ابراهیم هادی                  شهادت مفت نیست 

 

خدایا جانبازان همرزم این انسانها بودند و این صحنه ها رو بارها از نزدیک دیدن .....  

 

خدایا به حق لباسهای تکه پاره جا مانده در میدان مین ما رو ببخش.   

 

   

 

 

گناه که زیاد کردیم، از خجالت نفسمون زیا در اومدیم اما خدایا نمیدونم گناه فراموشی شهدا رو هم میبخشی؟ خدایا به آبروی شهدا مارو مصداق " اللهم جعلنی عندک وجیها بالحسین علیه السلام فی الدنیا و الآخره"  قرار بده.    

 

خدایا به آبروی شهدا ما رو به آبروی حسین ع ببخش. آخه انقدر خطاکاریم که مستقیم نمیتونم شفیع بیاریم ....شهدا رو واسطه میکنیم. 

 

خدایا به آخرین لحظه های شهادت جانباز شیمیایی، کوتاهی های مارو در مورد این عزیزان ببخش. 

 

 

 

خدایا میدونم انقدر کریمی که میبخشی اما خدایا گناهمون و خطامون و کم کاری و در نهایت خیانتمون رو نسبت به باقی الشهدا هم میبخشی؟ آخه وقتی من نمی دونم باقی الشهدا در چه وضعیند؟ وقتی هم که می فهمم انگار نه انگار...خدایا منو میبخشی؟   

 

خدایا به آبروی ابوالفضل سپهر که بی سر و سامان باقی الشهدا بود و آبرو دار پیش شهدا مارو ببخش. به حق ابوالفضل سپهر آبرودار پیش شهدا، ما رو به حسین زهرا ببخش. از همینجا قول میدم یادم نره که شبهای قدر و آزادی و آسایش زندگیم رو از کیا دارم. خدایا قول میدم که از فردا شروع کنم به انجام تکلیفم برای باقی الشهدا...خدایا قول میدم وقتی شنیدم جانبازی مشکل داره خانوادش مشکل دارند فقط اظهار تأسف نکنم ....  

 

یا مهدی زهرا، صاحب ما، مارو ببخش به خاطر همه گناهامون و به خاطر تنها گذاشتن سربازانتون.  

 

یا مهدی زهرا کمکم کن که اگه شهدا حضور فیزیکی ندارن، شرمنده باقی الشهدا نشم.  

 

 

یا مهدی زهرا، گفت قسمتون بدم به سیدمسعود، گفت سید مسعود خیلی پیش امام زمان حرمت و آبرو داره، یا امام زمان شما رو به شهید سیدمسعود میرکریمی قسم میدم کمکمون کنید شرمنده سربازان مخلصتون نشیم... 

 

خدایا به چشمان گریان و منتظر مادر شهید صبوری قسم از ما بگذر.   

 

 

اگر شهدا رو نداشتیم کیا رو میخواستیم برای آشتی با خدا واسطه کنیم؟ شهدا ما رو ببخشید که همرزمانتون رو فراموش کردیم.   

 

شهدا بگذرید از کسانی که وقتی صحبت تکلیف و جانباز میشه انگار نه انگار ....و اینکه فکر میکنن نماز و روزه و قرآن سر گرفتن تو شب قدر برای تمام مسلمونیشون کافیه ......بگذرید از اونایی که آرزوی شهادت میکنن و سینه چاک میکنن برای ولایت(ظاهرا) اما یه ذره حاضر نیستن زحمت بکشن و یه سری به یه جانبازی بزنن ..وای خدا نکنه لازم بشه دست به جیب ببرن.... شهدا شما بزرگید گرچه این خطا نابخشودنی هست اما شما بگذرید ....   

 

شهدا ما یادمون رفت جبهه ها، یادمون رفت که تا ابد الدهر، انسانیت مدیون شماست چه برسه ما که برای ما کشته شدید...  

 

شهدا ما یادمون رفت چی گذشت به شما...   

 

شهدا ما یادمون رفت سفره حرمت داره ما سر سفره شما نشستیم.   

 

شهدا ما یادمون رفت اخلاص شماهارو. یادمون رفت میدونهای مین رو، یادمون رفت اسارتها رو شکنجه ها رو ..... بابا بی خیال جنگ یه دوره ای بود تموم شد الان رو بچسب زندگی کن ....به من چه جانباز چشم به راه یه عیادت ماست..... اگر هم مشکل مالی داره که حتما هم داره اون دیگه اصلا به من ربطی نداره ....این روزها همه گرفتارند ....   

 

شهدا یادمون رفت که شما از جون گذشتید از خانواده و فرزند و همسر اما ما از وقتمون نمیتونیم بگذریم از پولمون که عمراً !! شهدا با اینهمه خیانت مارو میبخشید؟  

 

شهدا ما یادمون رفت که عده ای از شما از جنگ برگشتید و قرار شد دیرتر پیش خدا برید.... شهدا ما یادمون رفت که باقی الشهدایی هم هستند که عده ای تاریخ مصرف برای اونها نوشتند.  

 

شهدا ما یادمون رفت که مرادمون خمینی کبیر گفت: نگذارید پیشکسوتان خون و شهادت در پیچ و خم روزمره زندگی فراموش شوند... شهدا ما شعار خوب بلدیم بدیم اما به خدا پای عمل که میاد از 100 نفرمون 2 نفر میمونن.   

 

 

شهدا این جبهه؛ سرباز کم داره، شهدا جبهه سپاسگذار بودن و انجام تکلیف برای ایثارگران سرباز کم داره.  

 

شهدا با اینمه بازهم مارو میبخشید؟ تو این شب؟ حق الناس اگر بمونه با شفاعت هم حل نمیشه ... وای برما که حق الناس از شهدا و ایثارگران به ذمه مون باشه .....   

 

خدایا امشب به چشمان گریان  مولایمان سیدعلی قسم مارو ببخش ....   

 

 

 

 

شهدا بذارید بگن به من، ادبیاتت چکشیه اما شما میدونید من چی میگم... و همین برای من بس...    

 

امشب دل از یاد شهیدان تنگ دارم ...... 

 

امشب دل از یاد شهیدان تنگ دارم ......  

 

 

 

لطفاً جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید. 





 

 

 

 
نظرات 22 + ارسال نظر
کبوتر حرم یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://komeil128.blogfa.com

اسم کانال که میاد هر کس یاد یه چیز میفته

گرمائیها ، یاد کانال کولر میفتن
دیپلماتها یاد کانال سوئز
بی بند و بارها یاد کانال فارسی وان و پی ام سی
سیاسیون یاد غول رسانه ای
اما بسیجی ها . . . . .
یاد گردان حنظله
یاد کانال کمیل و بچه های گردان کمیل که همه لب تشنه جان دادند
براستی امروز این کانالها خیلی راحت فراموش شدند و اگر آن روز بچه های گردان کمیل لب تشنه شهید نمیشدند امروز آب خوش از گلوی ما پائین میرفت؟؟؟
امروز 3 هزار میلیارد از گلوی حرامخواران مقدس نما پائین میرفت؟
تشنه جون دادن به حرف آسونه
ما فقط یه چیزی میشنویم
تمام بند بند بدن و دل و روده و کبد و کلیه و معده و ریه ریزه ریزه آب میشه تا طرف جون بده
روح همه شهدا شاد
فدای لب تشنه ات یا اباعبدالله ( علیه السلام)

ابواحمد توسلی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://jahanshenasi.ir/post/author/522350

سلام بزرگوار
قربون دل سوختت
مناجاتت واقعا قشنگ بود
من که استفاده کردم

ما هنوز خیلی مونده این مردان بزرگ رو بشناسیم
مردانی که از جونشون که عزیزترین چیز انسانه گذشتن برای تکامل ،هم تکامل خودشون هم تکامل دیگران
از خون جوانان وطن لاله دمیده...
اگه این خونهای پاک نبود این نظام با این همه تهدید و مخاصمه دشمن به این مرحله نمی رسید
خدا بر درجاتشون بیفزاید

با مطلبی با عنوان"ازدواج خلیفه دوم با دختر جنیان نجران"به روزم
منتظر حضور گرم و اظهار نظر شما هستم[گل]
التماس دعا

باران دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ق.ظ http://saghalein7.blogfa.com/

سلام با تفسیر سوره قدر منتظر حضورٍ پر برکتتون هستم
یا علی ع.

بصیرت ۱۱۰ دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ http://mramira.blogfa.com

سلام


خدا قوت


با مطلب پرچم مظلومیت... در خدمتتون هستم.



مدد مولا



[گل][گل][گل]

ابواحمد توسلی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://jahanshenasi.ir/post/author/522350

سلام
ممنون از اینکه قبول دعوت کردید
این روایتی رو که نقل کردم همه قبول ندارند
بنده هم اشاره کردم که مرحوم فیض کاشانی و علامه مجلسی تلویحا آنرا صحیح دانسته اند.
علامه شعرانی در شرح "وافی"در ذیل این روایت رجال حدیث رو تضعیف کرده اند و فرموده اند:
یا باید اصل این ماجرا رو به خاطر اختلافات شدید در نقل اون،انکار کنیم.یا اینکه ازدواج با کسانی رو که بر ظاهر اسلامند جایز بدانیم!
اما در مورد امکان ازدواج انسان و جن مفصّلا در طیّ چند پست بحث کردم و معلوم شد امکان دارد اما برای انسان مضرّ است و عده ای از مراجع مثل آیت الله تبریزی حرام می دانند ولی عده ای حکم به کراهت کرده اند

التماس دعا

خادم الشهدا سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ http://revayatgaran.ir/

سلام دوست بزرگوار خدا قوت
طاعات و عباداتتان قبول حق
ایام سوگواری بر شما تسلیت باد
سال گذشته از خدا خواستم اگر لایق بودم امسال یک شب را در کنار شهدا شب قدر را شب زنده داری کنم
قسمت شد اما اتفاقی افتاد و برگشتم حتما خیر بوده
انشاالله در راه شهدا همیشه ثابت قدم باشید
موفق باشید
التماس دعا

امیرعباس چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ http://amir-abbas-d.blogfa.com


دید در معرض تهدید دل و دینش را
رفت با مرگ خود احیا کند آئینش را
رفت و حتی کسی از جبهه نیاورد به شهر
چفیه و قمقمه اش، کوله و پوتینش را

ولایی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام .
این که دیر به دیر می نویسم اگه بگم بخاطر شلوغی سرمه آره هست ولی بهانه هست در کلش بخاطر تنبلیه . ولی خودم دلیل اصلیشو این می دونم که خدا باید لیاقت بده براش بنویسیم هر وقت ببینه لیاقت داریم و کمی خلوص تو نشتنمونه اجازه می ده و الا نه نمی شه .
ایشالا از این به بعد بخاطر انتخابات ریاست جمهوری بیشتر فعال می شم . خدا کمکون کنه انسان شایسته ای رو کار بیاد .

ولایی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام .
گفتم که آخرش می رسم به همون دلیلم که گفتم تنبلی هست .
ولی ایشالا فعالتر می شم .
آره تقریبا اکثر سخنرانیهاشو گوش دادم همشو نه ولی بیشترشو آره .

فانوس دریایی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.fanoos-e-daryaii.blogfa.com

سلام

"یادمان باشد که:
همیشه ذره ای حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود"...
کمی کنجکاوی پشت" همینجوری پرسیدم"
قدری احساسات پشت " به من چه اصلا"
مقداری خرد پشت "چه میدونم"
و اندکی درد پشت "اشکالی نداره"
وجود دارد..."

فانوس دریایی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.fanoos-e-daryaii.blogfa.com

شهدا از ما خواهند گذشت به همان سادگی که ما از آنها گذشتیم؟........

سلام

تأمل برانگیز بود خیلی .....

سید عباس چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://kheyme133.ir

سلام همسنگر

برادر شما اومدی فضای سایت رو دیدی حالا نمیدونم انجمن رو هم دیدی یا نه
ما در انجمن نیاز به بچه های مذهبی داریم که بخواهند کار فرهنگی کنند اگر علاقه به همکاری م گرفتن مدیریت انجمن فرهنگی رو دارید برای ما پیغام بگذارید.
ادرس انجمن
http://www.kheyme133.ir/Forum

عبدالزینب پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.aftabesardasht.blogfa.com

سلام . مطالبت عالیه . مخصوصا مطالبی که درباره بهنوش بختیاریه ...
در ضمن نماز و روزه هاتون قبول

امیر پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://memorabiliavictims.blogfa.com

سلام خانم »ف« ببخشید اسمتونو کامل نمی نویسم بخاطر خودتونه .
دو تا مطلب جدیدنوشتم و گذاشتم توی وبلاگم دوست دارم شما اونو بخونید و نظرتونو راجب او بگید .

امیرعباس جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ http://amir-abbas-d.blogfa.com

فرمان رسید این خانه از دشمن بگیرید
تخت و نگین از دست اهریمن بگیرید
یعنی کلیم آهنگ جان سامری کرد
ای یاوران باید ولی را یاوری کرد
گر صد حرامی صد خطر در پیش داریم
حکم جلودار است سر در پیش داریم
حکم جلودار است بر هامون بتازید
هامون اگر دریا شود از خون بتازید
از دشت و دریا در طلب باید گذشتن
بیگاه و گاه و روز و شب باید گذشتن
گر صد حرامی صد خطر در پیش داریم
حکم جلودار است سر در پیش داریم
فرض است فرمان بردن از حکم جلودار
گر تیغ بارد گو ببارد نیست دشوار
جانان من برخیز بر جولان برانیم
زانجا به جولان تا خط لبنان برانیم
آنجا که جولانگاه اولاد یهودا ست
آنجا که قربانگاه زعتر، صور، صیداست
آنجا که هر سو صد شهید خفته دارد
آنجا که هر کویش غمی بنهفته دارد
جانان من اندوه لبنان کشت ما را
بشکست داغ دیر یاسین پشت ما را
جانان من برخیز باید بر جبل راند
حکم است باید باره تا دشت امل راند
باید به مژگان رُفت گرد از طور سینین
باید به سینه رفت زینجا تا فلسطین
باید به سر زی مسجدالاقصی سفر کرد
باید به راه دوست ترک جان و سر کرد
جانان من برخیز و بشنو بانگ چاووش
آنک امام ما علم بگرفته بر دوش
تکبیر زن لبیک گو بنشین به رهوار
مقصد دیار قدس همپای جلودار

سلام

مقصد دیار قدس همپای جلودار


یاد جلودارمان حاج احدمتوسلیان و یارانش....

یاعلی

سید عباس جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ http://kheyme133.ir

سلام همسنگر

برادر من همچنان منتظرتونم که خبرم کنید

اگر علاقه برای مدیریت در انجمن خیمه گاه رو داریدت برایم پیغام بگذارید

منتظرتم و خبرم کن

موفق و موید باشی

باران جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ http://saghalein7.blogfa.com/

سلام یه امید دوری از ظلالت از راهش...........
منتظرم
یا علی ع.

ایرانی جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام ..ای کاش چند تا عکس هم از زلزله زده های کشورمون میزاشتید تو سایتتون ..حالا اگر این زلزله تو فلسطین اومده بود که تمام عکسهاشو گذاشته بودی !!!!!!!!!...مرگ بر اسرائیل

سلام

چرا هر از گاهی یادتون میفته بیاید و حرفهای تکراری قبلیتون رو تکرار کنید؟

چیه با شهدا مشکل داری؟ اذیت میشی از دیدن شهدا؟

شما قطعا یا با شهدا مشکل دارید یا با عشاق شهدا چون این ایرادهای بنی اسرائیلی از امثال شما برمیاد.

انتظاری نیست مغزت در این حد فقط فضا داره.در حد چند کیلوبایت اگر فضات گیگ یا بالاتر بود متوجه میشد که انسان انسانه چه ایرانی چه هرکجای دنیا هر انسانی. شما لازم نکرده با اراجیف یک مشت بهایی بی بی سی به من بگی چی خوبه و چی درسته.

شما خیلی دلت به حال انسانیت میسوزه بلند شو برو به درددل زلزله زده ها برس نه اینکه بشینی اراجیف سگهای کثیف بی بی سی رو اینجا تکرار کنی.

مغز چندکیلو بایتی! انسانهای آزاده دنیا دردشون فلسطین هست نه فقط ما . و اما بیدردها و بیغیرتها دردشون فقط خودشون هستن و بس و غیرت دیگران آزارشون میده.

حرفات تازه نیست هم قطارات چندروزه که قبل از روز قدس شروع کردن از زلزله، مرده خوری کردن برای کوبیدن فلسطین.

کیلوبایت توان تحلیل نداره تا بفهمه که فلسطین سپر بلای دنیای اسلام و خاورمیانه است. با شکستن اونها و درهم نوردیدن رویای " دلتای نیل تا دلتای فرات" میرسن به تو . میرسن به ایران میرسن به مملکت شیعه که نهایت هدفشون نابودی ایران برای اهداف آخرزمانیشون هست و این وسط مغزهای کیلوبایتی رو جذب میکنن . دشمن در اوج آگاهی و برنامه ریزی شده مغزهای کیلوبایتی صفرکیلومتر رو جذب میکنه آخه کیلوبایتها انقدی توان تحلیل ندارن تا بتونن ترفندهای دشمن رو تشخیص بدن.

تو پستهای قبلی به اراجیفت جواب دادم. برو بخون حال کن.

چداً چقدر آدم بی انصاف و بی وجدان باشه که به جای هدف قرار دادن دشمن، با دشمن همراهی کنه و هموطنان خودش رو نشانه بره.


خدا هدایتت کنه.

تورو چه به اینجا؟ بالاترین در خدمتتون هست. فیلترشکن داری؟ حتما داری برو جایی که از جنسش هستی اینجا جای تو نیست. غیرت آزارت میده برو جایی که از جنسشونی.

از اینهمه دشمنی کردن با ما به کجا و چی میخوای برسی؟!

Zamini چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ http://manmigooyam.blogfa.com

سلام .
تو وبلاگم ختم قرآن گذاشتم .
حدود سی سوره دیگه باقی مونده .
خوشحال میشم بیاید و شرکت کنید ...

فرزند ــــید ـعلیــ سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ق.ظ http://pasyad-e-defa.blogfa.com

سلام همسنگر!!
خدا قوتـــــ!!!
دلـــ نوشتهـ خیلی زیبایی نوشتی!!!
بازم اگه دوست داشتی و تشریف آوری ــــنگربلاگم خوشحال می شم!!
اگر هم مایل به تبادل لینک بودی خبر بده!!!


لبیک یا امام الخامنه ای

مومنی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ http://jahanshenasi.ir/post/author/789764

سلام دوست گرامی تو پست اولیتون هر کار کردم نشد کامنت بذارم

ممنون از این پست زیباتون وای بر این گونه پدران و مادران اما فکر کنم امروزه جامعه ما هم به همین سمت و سو میرود ای کاش امام زمان میامد به این گونه کارهای شرم اور خاتمه میداد

احمدی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

خیلی خوب بود واقعا دلم برا شهدا تنگ شده بود .د از همشون التماس دعا دارم .و این شعر هم تقدیم ایشان
امشب دلم دوباره تنگه برا شلمچه
هی می خونم زیر لب جونم فدا شلمچه
به کی بگم خدایا چه شور و حالی داره
وقتی آدم سرش رو ُروی خاکاش میداره
به کی بگم تو دنیا امید من همینه
فقط یه بار دیگه شلمچه رو ببینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد