کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

محبوبه شهید ۱۷ ساله ای از ۱۷ شهریور

 السلام علیک یا امام هادی ع    

 

 

بازهم باید بگوییم اگه لیلا نمی جنگید بگو این خونه چی میشد...  

  

  

 

محبوبه شهید ۱۷ ساله ای از ۱۷ شهریور  

 

سلام بر جمعه خونین ۱۷ شهریور ۵۷ 

  

 

 

سلام بر شهدای ۱۷ شهریور  

  

 

 

سلام بر میدان ژاله  

   

 

 کشتار میدان ژاله

 

سلام برخون که بر شمشیر پیروز است 

  

 سلام بر مجاهدان راه حق   

سلام بر آنان که عزت امروزمان را سبب، آنانند 

 

 

محبوبه دانش آشتیانی شهید ۱۷ شهریور:  

 

 

 

 

 بخوانید از :http://gilan.basij.ir/?q=node/1403

 

در غروب یکی از روزهای سرد بهمن سال 40 بدنیا آمد. سال های ابتدایی را در مدرسه رفاه که کانون فرزندان مبارز سیاسی بود با جدیت گذراند و در سایه توجهات پدری روحانی و روشنفکر و نیز محیط مساعد خانه و نیز مدرسه، شالوده ی ایمانی عمیق در قلبش نهاده شد. در دوران راهنمایی تحصیل می کرد که مزدوران رژیم مدرسه رفاه را بستند و محبوبه به ناچار به دبیرستان هشترودی رفت. محیط دبیرستان برای فعالیت سیاسی و دینی مساعد نبود، با این همه محبوبه و دوستانش، از هر وسیله و امکانی برای فعالیت سود می جستند. در دو سال آخر دبیرستان ، همزمان با اوج گیری مبارزات در سطح جامعه، درس برای محبوبه تبدیل به مسئله ای فرعی شد، هر چند پیوسته شاگرد ممتازی بود. به مرور و با افزوده شدن آگاهیهای محبوبه نسبت به مسائل محیط و رشد فکری و پختگی بیشتر، به شکلی جدی وارد عرصه مبارزات شد. 

 

او فردی بسیار منظم، جدی و دلسوز بود که احساس مسئولیت، با مهربانی و شور در وجودش آمیخته بود و می توانست مسائل را با دقت تحلیل کند. او فریاد مردمان مظلوم و بی پناه را می شنید و ناله آنان، همچون گلوله ای سربی که سرانجام قلب او را شکافت، تا عمق جانش نفوذ می کرد. چشمان تیزبین او ستم ها را خوب میدید و گوش هایش ناله ها را خوب میشنید و دلش تنها برای ایمانش می تپید و چنین ویژگی هایی، طبیعتا چنان فرجام غبطه برانگیزی در پی دارد و بدین گونه بود که محبوبه در جمعه خونین و در روز 17 شهریور به خون خود غلتید تا حضورش مطلع صادقی بر حضور زن مسلمان ایرانی در عرصه های نبرد حق و باطل باشد.

 

محبوبه در نگاه مادر؛ گل سرخ من در بهشت زهرا
 

محبوبه از همان هفت هشت سالگی خیلی مطالعه می کرد و درباره اسلام و مذهب، بسیار کنجکاو بود. ارادت عجیبی به ائمه اطهار بخصوص حضرت فاطمه (س) داشت و می گفت خیلی از مردم ما هنوز آن طور که باید و شاید، حضرت را نمی شناسند.
عروسی خواهرش بود و ما می خواستیم جشن بگیریم. او اعتراض کرد و گفت : در شیراز عده ای از خواهر برادرهای ما شهید شده اند. شما چطور دلتان می آید جشن بگیرید؟ خواهرم می تواند با یه مراسم ساده هم عقد شود.
 

چند روز قبل از شهادت محبوبه خواب دیدم برای ادامه تحصیل به کلاسی رفته ام تا ثبت نام کنم. خانمی که مسئول این کار بود، از ثبت نام من خودداری می کرد و هر چه بیشتر اصرار می کردم ، کمتر سود داشت. سرانجام پس از اصرار بسیار من، دری را گشود و گفت، نگاه کن! حیرت زده نگاه کردم و دیدم باغی است بی نهایت بزرگ و تا جایی که چشم کار می کند، غرق در بوته های گل سرخ است، آن هم گل های آتشین و تر و تازه. آن روزی که به بهشت زهرا رفتم آن باغ گل سرخ را دیدم .گل های سرخ مادران دیگر در کنار گل سرخ من آرمیده بودند.
 

صبح روز 17 شهریور حدود ساعت شش بود که یک بلوز آبی گشاد و شلوار لی پوشید و مقنعه اش را سر کرد و چادرش را روی سرش انداخت  و آمد و گفت: مادر ! دارم می روم با دوستانم در تظاهرات شرکت کنم. گفتم: چیزی نمی خوری؟ گفت میل ندارم  بعد صورت مرا بوسید و با لحنی مهربان و در عین حال جدی گفت: مادر اگر شهید شدم ، غصه نخورید . وقتی داشت از در خانه بیرون می رفت، برگشت و نگاهم کرد. در نگاهش چیزی بود که تنم را لرزاند. انگار با آن نگاه با من وداع می کرد. 


در کنار جسد محبوبه صدها شهید دیگر هم دیده می شد. جوانان سیزده چهارده ساله، کودکان و حتی زنی پا به ماه که چند گلوله به شکمش خورده و طفل او را هم کشته بود. دیدن آن صحنه به قدری تلخ بود که بی هوش شدم . وقتی به هوش آمدم، دیدم که دارند گل سرخ مرا به خاک می سپارند.
روز ختم محبوبه، از کلانتری محل به خبر دادند که نباید مجلس ختم بگیریم ؛ ولی همه همکلاسیها، اهالی محل و اقوام آمده بودند. جمعیت آنقدر زیاد شده بود که حتی حیاط خانه مان پر از جمعیت شده بود. پلیس دائما اخطار می داد که مردم پراکنده شوند.
 

فهیمه دانش آشتیانی خواهر شهید: 


محبوبه خیلی آدم خاصی بود. همیشه فکر می کنم چقدر خوب رفت و خوش به حالش که خیلی چیزها را ندید. اینها با رفتنشان راه را باز کردند. اگر آنها نمی رفتند، پایه های انقلاب محکم نمی شد. واقعا چه چیز بالاتر از اینکه انسان بداند دارد در راهی جانش را فدا می کند که شاید وضعیت بهتری برای آنهایی که پشت سرش می مانند ، ایجاد کند.
می گفتند همه به طرف خیابان کوکاکولا می رفتند. مردها به محبوبه گفته بودند شما برو اینجا نمان . محبوبه به آنها گفته بود اگر کار درستی است که زن و مرد ندارد. اگر کار غلطی است که شما هم نباید بروید. به هر حال یکی از ماموران که می بیند او در میان آن همه مرد تنهاست او را زده بود. 

  

همسنگر بسیجی نوشت:  

در موزه شهدا آثاری از این شهید عزیز از جمله پارچه گلدوزی شده وجود دارد. پدر محبوبه، حجت الاسلام دانش آشتیانی و نامزدش، حسن اجاره دار در سال ۶۰ در بمب گذاری دفتر حزب جمهوری به همراه شهید بهشتی، به شهادت رسیدند.  

 

شرمنده نوشت:

از خودم شرمنده شدم، از وجودم، هیچ ندارم برای گفتن....من برای دین و انقلاب چه کرده ام؟! هیچ ندارم برای گفتن... بانو میشود نیمچه نگاهی به من روسیاه کنی؟ به شفاعت خون سرخت ریخته بر پهنای خیابانهای شهر در روز جزا نیاز دارم.... مرا دریاب شهید مرا دریاب... ای آنکه زنده ای مرا دریاب....شهید  

 

لطفاْْ جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید





 

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
خسرو جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://serat.mihanblog.com/post/category/5


تفاوت مرجع تقلید و ولیّ فقیه

پرسشی که در این‌جا ممکن است به ذهن خطور کند این است که بین تعیین «مرجع تقلید» و تعیین «ولیّ فقیه» چه تفاوتی وجود دارد که باعث می‌شود ما در مورد آنها به دو صورت عمل کنیم؟
منتظر نظرات شما عزیز می باشم

برگزیده جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://Kourosh-Kabir.blogfa.com

درود و سپاس از مهرتان و دیدگاههای ارزشمندتان دو تا مورد که خواستم توضیح بدم:
(مورد نخستین در پاسخ به دیدگاهتان در جستار فیلم کورش بزرگ)
در مورد پرسش پایانیتان بازیگر ایرانی نمیدونم چرا نمیتونه خودش باشه تنها تقلید رو درست میدونه تقلید از ایرانیها که میشه فیلم مختار که آدم تو قسمتهای جنگیش خوابش میبرد و تقلید از غرب هم میشه ملک سلیمان که تنها فضا غربی است متن همان متن ایرانی که اگر فضا انسان رو جذب نمیکرد اونجا هم انسان خوابش میبرد.
ولی همین فیلمهای غربی با اینحال که معنای دین بزرگ مارو فیلمهاشون نمیده و تنها رواج ... میده ولی جذب مخاطب داره من که بازیگر ایرانی ای رو ندیدم که بتونه تاریخی رو برام روایت کنه.... تنها تاریخهایی که بهشون افتخار میکردم رو خراب میکنه...شاید تنها کیان که اون هم به خاطر دیالگهای ملی ش بود!
همین شاهزاده پارسی که اینهمه بهش انتقاد میکنن!!!! تاریخی که برای من نیست رو برام جذاب میکنه....توضیح درمورد فیلم سلیقه ایه و هم چنین من فیلم رو سرگرمی میدونم برخلاف خیلی ها که فرهنگ و ... میدونن چون من دست اندرکار نیستم و از دست اندر کاران کار خوب میخوام که سالیان دراز میبینیم بازیگر ایرانی چیزی از عظمت تاریخ نمی دونه! و در فیلمهای پیشین هرکاری که کردن مهم نیست در تاریخ مرد بزرگی مانند کورش که یکی از اسطوره های منه نمیخوام این اسطوره بزرگم مثل اسطوره مختارم خراب بشه!

برگزیده جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ http://Kourosh-Kabir.blogfa.com

درود و سپاس از دیدگاهتان.
(در پاسخ به دیدگاهتان در جستار زبان پارسی)
نژادپرستی دو نوع است:
1-اعراب پس از اسلام-صهیونیستها-پان ترکها
2-میهن پرستی و دفاع از هویت و فرهنگ بدون توهین به دیگران

که مورد نخستین را اسلام رد کرده و مورد دوم را زیاد بودنش را اکراه دانسته چون شاید انسان را به مورد نخست نزدیک کند.
و من هم نژادم رو میپرستم و هم دینم رو چون هر دو هیچگاه یکدیگر رو رد نمیکنند.
و درمورد واژگانی مانند ان شاء الله و ... یک مورد یادتون رفت واژه سلام که اگر کتاب جاوایی که با سرنویس پارسی را پاس بداریم نوشته ام را دریافت کنید خواهید دید که درمورد تمامی واژگان تاکید کردم به جز واژه سلام. که مثلا در مورد واژه زمان نوشته ام که به جای زمان بگو هنگام و ... ولی در مورد سلام نوشته ام به جای سلام میتوانی بگویی درود یا نیک روز که چون سلام یکی از مهمترین بخش دین ما هست چون علاوه بر سلامتی نشان از اسلام آوردن مداوم ما است که غرور و کفر را از ما دور میدارد.
و در مورد واژه الله نیز واژه یکتایی است چون حتی در زبان انگلیسی هم میگویند باید مسلمانان به جای عبارت in the name of god بگویند in the name of allah چون god از اساطیر یونانی می آید و نشان از اعتقاد به چند خدایی است در حالیکه allah خداوند یکتای مسلمین است و چرا یاید بگوییم ان شاء الله باید بگوییم به امید الله .
در پایان نیز سپاس بیکران از دیدگاههای ارزشمندتان که تارنگارم را مورد مهر خویش قرار داده اید که بخشهای تاریخیتان بسیار برایم سودمند بود و چشم به راه دیدار دوباره تان در تارنگارم هستم.

زهرا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ http://kolbe-asheghi.mihanblog.com

سلام ممنون مطلب خوبی بود

برگزیده جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://kourosh-kabir.blogfa.com

درود و سپاس از دیدگاهتان.
پوزش از شما دوست عزیز...چون در لابه لای سخنان شما بود فکر کردم شما نوشتید!!!!
باز هم پوزش پوزش پوزش اصلاح شد!!!

هم وطن شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

چقدر این صحنه ها آشنا هستند انگار همین دیروز بود سال ۸۸ که یک عده به جان مردم افتاده بودند و با باطوم تو سر مردم بی دفاع و بی گناه میزدند.بترسیم از این ۱۷ شهریورها و سال هشتادو هشتها و افراطی گریهای عده ای از برادران طالبانی.

اول سلام

راست میگی هموطن؟ خودتو بکشی ادبیاتت داد میزنه کی هستی.

آخی شماها چیکار میکردید داشتید تماشا میکردید یا چشم بسیجی رو در می آوردید؟ یا برهنه اش می کردید و فیلم میگرفتید ازش؟ یا روز عاشورا میزدید و می رقصیدید؟ آخی آخی طفلی ها ....چقدر شما مظلومید...

اگر هم از این دسته نبودی انقدر نادان بودی که تو خونه داشتی تمام دنیا رو از دریچه بی بی سی میدیدی وقتی این اتفاقها می افتاد؟ اگر هم نه، داشتی به مهملات بی بی سی بین ها گوش میکردی

بترسیم از 17 شهریورها از سال 88 ها و افراطی گریها ..بهتر بگیم از وحشی ها جانی ها هارها...

تو نمیخواد نگران 17 شهریوریها باشی و 88 ها ...در هر صورت شما در امانید .....دایه مهربان تر از مادر هم نشو .....17 شهریوریها 17 شهریوری باقی مانده اند تبدیل به فتنه نشده اند ....

چقدر بی شرم راست راست اون چیزیهایی رو که اتفاق افتاده انکار میکنن

برو بچه خیلی دیگه پرتی ...دنیا فهمید تو نفهمیدی ...اون مهاجرانیتون و اون کلینتونتون هم فهمیدها ...اما شما ته چاه بی بی سی موندید

هر فرصتی رو غنیمت میدونه برای دشمنی کردن ....

ورود فتنه گر یا حامی فتنه گر به این وبلاگ ممنوع مگر جهت توبه کردن......

هم وطن شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

مطمئن باشید فرقی نمیکنه امروز و سال ۵۷ ..الان هم اگر مردم بیاند تو خیابون و مثلا به گرانی اعتراض کنند به خفقانی که وجود داره اعتراض کنند همین بلا را سرشون میارند چه بسا بدتر از اینم هست . بعد هم میگند اینا کافر بودند ضد ولایت فقیه بودند .ضد نظام بودند بی بصیرت بودند و هزار تا برچسب دیگه ..مرگ بر افراطی و افراطی گری از هر قشر و طبقه ای که باشه .چه مخالف چه موافق

سلام

نصیحت گوش کن خودتو انقدر اذیت نکن با این مهملات تکراری سوخته بی معنی ....خودت حرص میخوری

سر و ته حرفاتو جمع کنی یه حرف عاقلانه و منطقی ازش بیرون نمیاد

برای چی میای تو وبلاگ من؟ قبلا هم گفتم برو جایی که از جنسش هستی. اسمتو عوض کردی اما ادبیات همونه

ولایی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام . با (شهید حسن تهرانی مقدم یا شهید ندا آقاسلطان؟؟؟؟!!!!) به روزم

پایگاه بسیج شهید علی غلامپور مقدّم یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ http://shahid-gholampoor.blogfa.com

سلام!
گرامی باد یاد و خاطره شهید شاخص 17 شهریور 1357 شهیده محبوبه دانش آشتیانی و همچنین پدر شهیدش حجةالاسلام دکتر غلامرضا دانش آشتیانی را که در فاجعه 7تیر 1360 به همراه شهید دکتر بهشتی و حدود 70 تن یار مخلص امام به شهادت رسید، این هم مختصری از زندگی نامه پدر محبوبه:

((نماینده مردم تفرش و آشتیان در سال 1309 در آشتیان زاده شد.

دروس حوزوی و دانشگاهی را از پی هم فرا گرفت و در حوزه،هم حجره شهید بهشتی و دکتر مفتح بود. دکترای خود را در الهیات تحصیل کرد و به معلمی پرداخت،از بنیان گذاران موسسه فرهنگی قدس و مدیر دبیرستان جهان آرا بود. مبارزاتش را از همان طلبگی شروع کرد و بارها توسط ساواک دستگیر و تعقیب شد.

پیش از پیروزی انقلاب و در 17 شهریور دخترش محبوبه دانش در جریان تظاهرات به شهادت رسید. او بعد از پیروزی انقلاب برای ایجاد تغییر و دگرگونی در مدارس ایرانی خارج از کشور به ترکیه و سپس امارت متحده عربی سفر کرد و در بازگشت، از طرف مردم تفرش و خلجستان به مجلس شورای اسلامی راه یافت . این سرباز امام حسین در هفتم تیر ماه شصت، دل از جهان کند و به دیار آقایش شتافت.))

خدایا! امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان!
خدایا! امام ما خامنه ای را حفظ کن!
تاظهور!
یاعلی!

نژادمحمد سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://turksher.mihanblog.com/

شما دم از رهبری می زنید ولی معلومه که هیچ گاه حرفهای رهبر را نخوانید
اینها حرفهای رهبر در مورد زبان فارسی
البته همین‌جا من بگویم، سعی بر این است که مسألۀ قومیت‌ها در ایران عمده بشود. عده‌ای با تحریک احساسات قومی و نفی عامل حقیقی وحدت، یعنی اسلام و دین، دنبال این قضیه هستند. آن ‌کسانی که خیال می‌کنند عامل وحدت کشور، زبان فارسی است، دلبستگی‌شان به زبان فارسی یقیناً به قدر بنده نیست. یکصدم تلاشی هم که بنده برای زبان فارسی کرد‌ه‌ام، آن‌ها نکرده‌اند و نخواهند کرد. عامل وحدت ملّت ایران زبان فارسی نیست، دین اسلام است. همان دینی که در انقلاب و نظام اسلامی تجسم پیدا کرد… . عده‌ای سعی می‌کنند اهمیت عامل پیوند مستحکم دل‌های ملّت ایران، یعنی ایمان اسلامی، را کم‌کنند. نه، کشور ملّت یکپارچه است، البته یکپارچگی‌اش به خاطر تاریخ و جغرافیا و سنّت‌ها و فرهنگ است، اما عمدتاً به‌خاطر دین و مسألۀ رهبری است که اجزای این ملّت را به هم وصل کرده و همه احساس یکپارچگی‌ می‌کنند.»[۲۶]
http://zamane.info/1390/05/%D9%88%D8%AD%D8%AF%D8%AA-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DB%80-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C/

شما سلام بلدید؟ من بلدم. سلام

دم از رهبری نمیزنین جان فدای آقا میکنیم. عادت هم ندارم عنوان رهبری بکار ببرم بلکه میگم حضرنت آقا یا امام خامنه ای.

البته که حرف ایشون سند هست البته که حرف ایشون درسته البته که اسلام اولین و آخرین برای ماست و میشه عامل اتحاد. اگر میگم زبان فارسی دارم حرف خودم رو میزنم. اگر میگم فارسی عامل اتحاد هست در مقابل شما گفتم که انکارش میکنید نه اینکه اسلام رو نفی کنم. دین قبل از هرچیز برای من ارجحیت داره. حرف حضرت آقا هم خطاب به من نیست خطاب به همونهاییست که دین رو نادیده میگیرن.

اتفاقا در همین حرفهای آقا این شمایید که چیزی از حرفهای حضرت آقا متوجه نشدید. شمایید که به قومیتها دامن میزنید.

به این کار شما میگن فرافکنی و تا حدود زیادی سفسطه. چون هیچ کدام از حرفهای بنده با حرفهای آقا نتاقض نداره و همه حرفهای آقا در تاروپود وجودم نقش بسته. این روشهای نخ نمای شما در متهم کردن خیلی قدیمی و پوسیده شده آره برادر !!!!

تورخدا شما دیگه حرف از وحدت ملی بزنید پیشمیش تویوغون گولماغی گلر . به زبون خودمون گفتم. شما از بزرگترین ناقضان وحدت ملی
هستید.

از حرفهای آقا دیگه چی میدونید؟ خلیج تا ابد فارس از سخنان آقاست شما که شعارتون خلیج عربی هست. حضرت آقا از هنر بی بدیل تخت جمشید یاد کردن و آن را ستودند شما که تخت جمشید رو انکار میکنید و .... بحث با شما بیفایده است.و سعی نکن تو روش باطلتون از آقا مایه بذارید. رویه شما ضد وطن و ضدآقاست.

یاعلی

نژادمحمد سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

در مورد شهریار
تورکون دیلی

تورکون دیلی تک سئوگیلی ایستکلی دیل اولماز
اؤزگه دیلئ قاتسان، بو اصیل دیل اصیل اولماز.

اؤز شئعرینی فارسا، عربه قاتماسا شاعر،
شئعری ائشیدنلر، اوخویانلار کسیل اولماز.

پشمیش کیمی شئعرین ده گرک دادی-دوزو اولسون،
کند اهلی بیلرلر کی، دوشابسیز خشیل اولماز.

سؤزلر ده جواهیر کیمیدیر، اصلی بدلدن،
تشخیس وئرن اولسا بو قد"ر زیر-زیبیل اولماز.

شاعر اولا بیلمزسن، آنان دوغماسا شاعر،
میسسن آ بالام، هر ساری کؤینک قیزیل اولماز.

اؤتمز، اوخوماز بولبولو سالسان قفس ایچره،
داغ-داشدا دوغولموش دلی جئیران همیل اولماز.

اینسان اودور، دوتسون بو زلیل خالقین الیندن،
اللهی سئورسن، بئله اینسان زلیل اولماز.

هر چند سرابین سودو جوخ، یاغ-بالی چوخدور،
باش عرصه‌‌ ده چاتدیرسا سراب اردبیل اولماز.

میللت قمی اولسا بو چوجوکلار چؤپه دؤنمز،
اربابلاریمیزدان دا قارینلار طبیل اولماز.

مندن ده نه ظالم اوغلوم، نه قیصاصچی،
بیر دفعه‌‌ بونو قان کی، ایپکدن قزیل اولماز.

دوز واختدا دولار تاختا-تاباق ائدوییه ایله،
اوندا کی، ننم سانجیلانار، زنجفیل اولماز.

فارس شاعری جوخ سؤزلری بیزدن آپارمیش،
صابیر کیمی بیر سوفره‌لی شاعر پاخیل اولماز.

تورکون مثلی، فولکلورو دونیادا تکدیر،
خان یورغانی، کند ایچره مثلدیر، میتیل اولماز.

آذر قوشونو قئیسری-رومو اسیر ائتمیش،
کسرا سؤزودور، بیر بئله تاریخ ناغیل اولماز.

بو شهریارین تبعی کیمی چیممه‌لی چشمه،
کؤوثر اولا بیلسه دئمیرم، سلسبیل اولماز.


بهترهاز شعر خودش بفهمی جناب دانشمند

سلام

بنده کجا گفتم زبان آذری بده؟ نه کجا گفتم؟ من خودم آذریم و بسیار هم اشعار و بخصوص نوجه های آذری رو دوست دارم. تحقیق جامعی هم راجع به ضرب المثلهای آذری کردم که عمرا شماها نتونید از این کارها بکنید.

بنده پاسخ توهمات شما رو راجع به نژاد ترک دادم با دلایل علمی. زبان دلیل بر نژاد نیست کلی هم ادله آوردم و مثالهای زنده تاریخی زدم.

ما آذریها عشق شهریاریم. حتما دکتر ثروتیان رو میشناسید اون ادیب معروف آذزی. بنده افتخار آشنایی از نزدیک رو باهاشون داشتم. یک ماهی هست مرحوم شدن. ایشون معلم دبیرستان پدر و مادرم بود و در کرج هم رابطه داشتیم. اشعار آذری میخوندن و ما کیف میکردیم. اما هرگز اعتقادات غیرعلمی ساختگی شما رو نداشتن .

حیدر بابای شهریار نظیر نداره .

اما اینها دلیل بر این نمیشه شما تاریخ و واقعیات رو تحریف کتید. ضمنا بازهم اونجا توضیح دادم که زبان آذری همه اش ترکی مغولی نبست بلکه ربشه تاتی و هرزنی داره که از شاخه های فارسی باستان هست . این رو هم من نمیگم زبان شناسان میگن. من هیچ از خودم نمیگم بلکه علم میگم.

دلیل نمیشه شما یاوه های پان ترکها رو تکرار کنید.


به گفته ولادیمیر مینورسکی خاورشناس معروف: «هر جا که پرسش حل نشده ای در زمینه فرهنگ قوم های شرق باستان پدید آید ترکان بی درنگ دست خود را همان جا دراز می کنند». کاش ترک بودید و اینکارو میکردید آخه نیستید.


تو کامنتی شعر ضدافکار پان شما رو از زبان شهریار میذارم

یاعلی

نژادمحمد سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

در مورد باستان شناسی
کدام باستان شناسی را می خوانیددر زمان رضاخان

حرف ما همینجاست
کتابهای تاریخ ایران که الان در دانشگاه درس داده می شه توسط یهودهای صیونیست نوشته شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از کجا فهمدی ما بی دین هستم
جناب همسنگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام بلدی؟ من بلدم. سلام

کدام باستان شناسی را می خوانیددر زمان رضاخان

این جمله انقدر بی سر و ته هست که معلوم نیست اخباریه پرسشیه چیه!!!!!!

به قول علی دایی: نه نه تو اول فلان چیز رو معنی کن برای من بعد....حالا شما اول باستان شناسی رو معنی کن تعریف کن....

ما تاریخ نمیخونیم تورک خان!!! ما باستان شناسی میخونیم. چقدر حرفهای بی معنی تکراریتو تکرار میکنی؟ حرف تازه بزن. باستان شناسی با مدرک و دلیل عینی کار میکنه میگم آی کیوت چنده؟ آخه اینا رو هزار بار گفتم هزار بار توهمات زهتابی و پورپیرار رو تکرار میکنی.

من افتخارات وطنم رو هم با رضاشاه و پهلوی نشناختم اما شما از پهلوی دارید استفاده میکنید برای تار عنکبوتی که ساختید.

اونجا چندین بار بهت گفتم ها که ولی نعمتان این جامعه شهدا هستند و اونا حق دارن و اونا هرگز افکار شما رو نداشتن . اونها الگو و مرجعند نه شما. اصلا شما الگو ندارید. شما سیر در خیالاتید. کاش خیالاتتون قشنگ بود. من وحشی نیستم ها چون مغول نیستم من ایرانیم. ایرانی آذری. شما دوست داری مغول باشی پاشو برو صحرای گبی....

این روش موذیانه گروههای باطل هست که برای کسب مشروعیت خودشون رو منتسب کنن به یه پدیده مشروع مثل فریادهای الله اکبر سبزک جلبکها. مثل نسبت دادن شهدای انقلاب به منافقین توسط خودشون و .....

شما دم از نقشه های صهیونیست نزن که افکار پانیسمی از برنامه های صهیونیسمه و شما خواسته یا ناخواسته عمال اجرایی اون شدید. نمیدونی برو راجع به پان تحقیق کن.

کتابهای ما رو یهودیهای صهیونیست ننوشتن. علم ما بیشتر رو حفاری و آخرین تحقیقات کار میکنه که خودمون هم روش کار میکنیم. کتابهای تاریخمون رو هم صهیونیستها ننوشتن کتابهامون رو صدراسلام، مورخین ایرانی نوشتن. فردوسی نوشته. یونانیها و رومیها و چینیها و ارمنیها و ...مورخین بسیاری نوشتن. اون موقع هنوز فرقه صهیونیسم بوجود نیومده بود. اما افکار پانیسمی رو خاخامهای صهیونست نوشتن و به خورد شما دادن.

تاریخ و باستان شناسی مارو در دوره رضاشاه اروپاییانی کار کردن که عظمت ایران براشون عجیب بود و زیبا. البته دانشمندان ایرانی حکیمی هم همراهشون بودن. علم ما مختص به اون دوره هم نیست

ضمنا شما هیچ فرقی با پهلوی ها ندارید چون هدف اونها هم نشان دادن این بود که ملیت و دین باهم منافات دارن شماهم همینگونه اید.

شما بسیار جسارت میکنید که اینهمه استاد و عالم و محقق و دانشمند رو زیر سوال میبرید که یعنی عقلشون نمیرسه که علمشون درسته یا نه ؟ ساخته صهیونیسته یا نه؟ ببین جانم اون پورپیرار که سابقه نوکری و جاسوسی برای کمونیست شوروی رو داره و سابقه وطن فروشی اثبات شده داره خودش به صدام میگه مرد و تمام ارزشهای ایران رو از ابتدا تا خیام و سلمان فاریسش هم زیر سوال میبره وقتی همچین آدمی میشه تئوریسین شما، شما ضددین هستید. البته من نگفتم که ضددینید اما اینجا میگم که هستید. شخض شما نیست مکتب شماست.

نه دیگه اینهمه عالم کشکند و اصلا این حوضه علم و پژوهشگر نداره که. منتظر مونده تا پورپیرار ضدبشر بیاد و چندتا آدم بیسواد بیان نظر بدن. شما حتی فرق باستان شناسی با تاریخ رو هم نمیدونی. شما حتی مورخ هم بلد نیستی بگی یادته نوشته بودی تاریخ شناس!!!. تاریخ شناسی بره کار باستان بکنه. چیزهایی میگید که تو قوطی هیچ عطاری پیدا نمیشه.


جواب اونهمه که گفتم رو ندادی مثلا سیره شهدا راه شهدا روش شهدا و اون دلایل علمی که گفتم....

هیچ کدوم از حرفات محکومم نمیکنه حالا چی میگی ضدوطن؟ اگه ضدوطن نیستی برو هم پیاله های ضدوطنت رو خوب بشناس

تکرار: من مغول نیستم. من مسلمانم ایرانیم آذریم. مغول نیستم. خیلی مغول دوست دارید راه باز جاده صحرای گبی هم وسیع. حق هم ندارید آذری رو مغول جا بزنید


شما یا خودتو زدی به اون راه یا هم مکتبیهاتو نمیشناسی/. هم مکتبیهای شما رو در آذربایجان دیدم و میشناسم خیلی آدمای خطرناکی هستند و عمدتا هم از قشر تحصیل نکرده و فاقد اطلاعات که با 2 تا حرف ظاهرا!!! علمی میشه تحریکشون کردو در آشناهای آذریم هم دیدم

ما همسنگر هستیم جناب پان ترک ضدوطن. شما کی باشی که همسنگری مارو زیر سوال ببرید؟ اصولا بنده آدمهای پانیسمی و فاقد اطلاعات و دروغگو رو ریز میبینم.

شهدا برای ذره ذره این خاک جون دادن شما تجزیه طلبید. پس ضدشهدا ریز میبینمتون. افتاد؟؟

همچین هم فکر نکنید صاحب مکتب و مرامید. اپسیلون هم نیستید.

انقدر عالم و محقق و استاد و دلسوز وجود داره که تشخیص سره از ناسره بده جا برای گربه رقصی پان ترک وطن فروش نیست. خداروشکر اون چندتا رئیس ناقص العقلتون زندانند.

حالا برای من حرف از رهبری و دین و اینها میزنی ههههههههه
کیا بودن تو سایت آزاد تبریز این نظان رو فاشیست میخوندن؟ سر پینوشه رو میذاشتن جای چهره رئیس جمهور و .....


بسه تورخدا آبرویی ندارید.

سلام یاد میگیری بالاخره دیندار!!!!

یاعلی

خسرو زارعی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ http://zelghorba.mihanblog.com/post/category/2

سلام و عرض ادب

بسیار مطلب زیبا و قابل تأملی نوشتید ، خداوند خیرتان دهد .
موفق و سربلند باشید.
...............
من هم با مطلب ولایت فقیه و اختیارات مطلقه به روزم منتظر نظرات شما عزیز می باشم

وبلاگ شهید مولانیا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ق.ظ

متشکرم از لطف شما ایشون برادر من هستند
موفق باشید
یاعلی

تواب یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://loveallah.blogfa.com/

با سلام

اتفاقا دیروز یهویی یاده این خاطره افتادم آخه شبکه دو یه نمافیلم کودکانه راجع به تیم مهندسی عملیات فاو داد و بعدم دو سه تا کلیپ بود راجع به موشک های ایران ... عجیب بد و سوزناک یاد شهید تهرانی مقدم افتادم ... خلاصه بعدشم یاده زر زر کردن این خانم ( که بدتر از خواهرش هست ولی بدتر از هرکسی نون اسم خواهرشو میخوره !)
خداوند وقتی بر دل کسانی که دوست داره مهر زد ... دیگه حتی پیامبرم نمیتونه دلشونو به دست بیاره .... ولشون کن اینا رو

مخلصیم

عاطفه دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ http://am8888.blogfa.com

سلام
از امروز به مدت سه روز تمام مسلمانان استفاده از گوگل و یوتیوب را متوقف میکنند. زیرا از متوقف کردن نمایش فیلم اهانت آمیز بهئ ساحت پیامبر اعظم (ص) خودداری نکردند. دودقیقه زمان برای ارسال این پیام برای دیگران صرف کنید تاچنانچه باریتعالی از ما سوال فرمودند در مقابل اهنت به پیامبر محبوب او چه کرده ایم بتوانیم پاسخی داشته باشیم (لطفا این پیام را متوقف نکنید)
میشه میدونم میدونم
التماس دعا [گل]

عاطفه دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://am8888.blogfa.com

سلام برادر
خوب هستین خیلی وبلاگ خوبی دارید خیلی متاسف شدم از این آدمهای به ظاهر ایرانی انشالله هر چه زودتر گورشون رو از این مملکت گم کنند .نمیدونم با خودشون فکر نمیکنن یک دنیایی دیگه ای هم هست ..........والا دیگه نمیدونم چی بگم واقعا اعصاب آدم خورد میشه ........قربون آقا امام زمان بشم که چه صبری دارند..........انشالله هرچه زودتر ظهور کنند.....
با اجازتون اسم وبلاگ شمارو لینک کردم برای دسترسی بهتر
التماس دعا..........

خادم الشهدا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ http://maostovarim.persianblog.ir

با سلام وخداقوت .لطفا به این سوالها پاسخ دهید؟
باتشکر.یاعلی

تیترآزاد سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.titreazad.ir/

سلام دوست عزیز حالتون خوبه خسته نباشید
ازپایگاه خبری تحلیلی شهرستان ازادشهر مزاحمتون میشم
خوشحال میشم به سایت ما هم سر بزنید
التماس دعا

مومنی جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام

ای راهب کلیسا دیگر مزن به ناقوس

خاموش کن صدارا، نقاره می زند طوس

آیا مسیح ایران کم داده مرده را جان

جانی دوباره بردار با ما بیا به پابوس

آنجا که خادمینش از روی زائرینش

گرد سفر بگیرند با بال ناز طاووس

خورشید آسمان ها در پیش گنبد او

رنگی ندارد آری چیزی شبیه فانوس

رویای ناتمامم ساعات در حرم بود

باقی عمر اما افسوس بود و کابوس

وقتی رسیدی آنجا در آن حریم زیبا

زانو بزن به پای بیدار خفته در طوس..

میلاد هشتمین امام، هفتمین قبله و دهمین کشتی نجات، آقا امام رضا (علیه السّلام) بر شما مبارکباد

گلگشت یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://f57zare.blogfa.com

سلام مطالبتون عالیست


منتظر حضورتان هستم

یوسف چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ http://WWW.ALBORZ-EST.BLOGFA.COM

من نه از جنس خدایم
و نه از جنس بلور
من همانم که خودم می دانم
نابی و پاکی و خالص صفتی نیست درم
من من نیست هنوز
آنچه او می خواهد

منتظران ظهور حق،بیله سوار یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

در این زمانه فهمیدم گاهی آدم "زیاد" هم باشد کم است و گاهی آدم به اندازه ی یک پیرمرد خرمافروش کم هم باشد زیاد است و فهمیدم گاهی لباس سبز حسین، بیرق مکر یزید می شود و فهمیدم کوفه نه شهری در جغرافیای عراق که مختصات سکوت خواص و جهل عوام است و فهمیدم اگرچه مبدا تاریخ هجرت از مکه به مدینه است ولی مقصد تاریخ هجرت از مکه به کوفه است و فهمیدم اگر آدم واقعا "مختار" باشد سرباز "مسلم" می شود و فهمیدم خیلی هم بین حسین و مهدی تفاوتی نیست، هر دو در بیابان های اطراف شهرهای شیعیان آواره اند و فهمیدم...
مشتاق تبادل لینک هستم
افتخار میدی؟

محیا۳۶۰ چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

ممنون از مطالب زیباتون موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد