کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

فرمانده پاریاب به گوشم

لبیک یا رسول الله  

 

السلام علیک یا فاطمة الزهرا 

 

 

فرمانده به گوشم، آماده   

 

 

فرمانده کی گفته شما فقط فرمانده مردهایید؟ و چرا تعجب میکنن و فکر میکنن وقتی میگم فرمانده به معنی اینه که حتما مردم؟! مگه شهدا فقط مال مردان؟! مگه آدمای بزرگ و باقی الشهدا و جانبازان تعریف شدن برای مردها؟! یا نکنه آدم حسابیها همه مردند؟ مگه کم داریم زنان بزرگی که سنت و غیرت الهی مبتنیست بر گمنام بودنشون؟ در بحث ارزشها و مقدسات جنسیت مطرح نیست. پای دین که برسه جنسیت مطرح نیست. یه جاهایی زن هم که باشی باید اسلحه دستت بگیری و دفاع کنی حالا میدون رزم هر نوع و هر شکلی که باشه.

 

 

 

 پس فرمانده شهیدم، فرمانده پاریاب، من نیروی تحت امرتون آماده اجرای اوامرتونم. خودتون گفتید آقا. من هم میگم به گوشم فرمانده. فقط آقا   

 

فیلم کوتاهی از سردار تنها، فرمانده پاریاب:  اتل متل یه فرمانده 

 

 

//////////////////////////////////////////////// 

 

 

لعنت خدا و پیغمبر بر زریبافان و اعوان و انصارش در بنیاد ضدشهید و ضدایثارگر 

 

به گزارش وبلاگ جانبازان شیمیایی ایران در حالی که گروه زیادی از جوانان و شهروندان ایرانی در جاده های پر خطر کشور راه را بر خود دشوار کرده و برای دیدن خاک جبهه و باستان شناسی جنگ به جنوب کشور سفر می کنند. جانبازان یکی یکی در خانه ها و بیمارستانها پرواز می کنند. حالا بماند که راهیان نور خوب است درست است یا غلط ولی عقل سلیم می گوید وقتی یادگاران و شاهدان و جانبازان جنگ مظلومانه در کنارمان زندگی می کنند رفتن به تپه هایی که روزی در آنجا جنگ بوده صحیح نیست. 

 

 

 

با خبر شدیم سید عبدالله ولی شریف جانباز ۷۰ % شیمیایی که حالا سخت نفس میکشد بخاطر درمان از اهواز به تهران آمده تا مرهمی پیدا کند برای نفس کشیدنش، اما به خاطر فرارسیدن سال نو و خالی کردن تخت های بیمارستان خاتم توسط نماینده بنیاد شهید، بدون مشورت با پزشک معالج مرخص و با قول اینکه تمام امکانات در آسایشگاه ثارالله آماده می باشد این جانباز ۷۰ % اورژانسی را همراه خانواده راهی آسایشگاه می کند و از آنجایی که هیچ امکاناتی حتی کپسول اکسیژن در آسایشگاه وجود نداشته حال سید عبدالله وخیم می شود و به کما می رود تا به بیمارستان ساسان انتقال پیدا کند. سید عبدالله در کما روی تخت بیمارستان ساعات را سپری می کرد و ۳ پسر و همسرش هم شاهد ذره ذره آب شدن عزیزشان بودند تا کی سید هم به یاران شهیدش بپیوندد.

حالا این جانباز شیمیایی دیگر میان ما نیست چرا که چند روزی است بر سر سفره همرزمانش در بهشت بر اعمال مسئولان بی خیال نظاره می کند. روحش شاد   

 

 

دوستمان در وبلاگ سلمان گونه شهادت این جانباز را اینگونه پر و بال میدهد:   

 

""" غروب بود وتلخ تر از همیشه وتلخ تر از آن اینکه کسی نبود تا مرد، تلخی غروبش را با او تقسیم کند.چفیه را به صورت مالید و سرفه کرد. پرستار آمد سری زد و تلویزیون را روشن کرد. مرد به جعبه جادو خیره شد.

جعبه جادو یکدست به رنگ خاک بود و مرد، این خاک را از دور می شناخت؛حتی از هزار کیلومتری. شلمچه بود و نقطه های رنگی روی آن، کاروان های راهیان نور.

از بین چشمان مرد،دو قطره اشک راهشان را گرفتند و رفتند تا آنها هم تلخی غروب مرد را تحمل نکنند. مرد شبکه را عوض کرد.باز هم جماعت راهیان نور. دست دراز کرد تا یکی از افراد را از تلویزیون بیرون بکشد و وارد بیمارستان ساسان کند. مرد سرفه ای کرد، حتی اکسیژن هم از ماسک فراری بود!

مرد همه شبکه ها راگشت. سرزمین شهدا بود اما مرد حس وقتی را داشت که با دوستانش درون کانال بود.

اشک های مرد تند و تند به سوی سرزمین نور بال می گشودند. با هر اشک، هر سرفه، حس می کرد دوستان شهیدش به او دوستانه تر لبخند می زنند. زنی در سرزمین نور و شور و حماسه اشک می ریخت.اشک های مرد پر درآوردند و هر اشک، شهیدی شد درکنار تخت مرد. تا بالاخره اشک ها، مرد را از روی تخت بلند کردند و از  کورسوی نور درون معراج ساسان، او را به سرزمین شهدا بردند. تلویزیون، هنوز راهیان نور را نشان می داد... ."""

 

  

همسنگر بسیجی نوشت: حتما قبر زریبافان و سایر مسئولین بی درد و جماعتی که راهیان نور رفتن، شده تفریح و عادت براشون انقدر وسعت داره که فشاری بهشون نیاد، حتما انقدر بدنشون تحمل آتش جهنم رو که هزاربار از آتش دنیا داغ تره داره که بی خیال شن، حتما امان نامه دارن...  

حالا هی داد بزن ایها الناس شهدا اینجا دارن تو شهر در اوج مظلومیت پرپر میشن تو رفتی دنبال شهدا می گردی؟! دنبال این شهدا کی میخوای بگردی؟ کی ؟ کی ؟ کی ؟ لابد وقت گل نی؟ وقت گل نی کی هست؟ وقتی که دیگه باقی الشهدایی نباشه و پرونده تکلیف رو ببندن و وای .... روسیاهی بمونه و ..... 

حالا هی داد بزن، کو جماعت آخرالزمانی صم و بکم و عمی بشنون؟!    

وقتی غیرایرانی ها میان راهیان نور و فیض می برن و وقتی دارید از عظمت شهدا براشون میگید از خیانت و جفا و ظلمی هم که همه ما به بازماندگان جنگ می کنیم هم بگید. راویان نور، جوانمرد باشید و بگید که در شهر بر سر بازماندگان این شهدا چی داره میاد؟  

چی باید گفت به ملتی که شهید رو در شهر له میکنن بلند میشن کرور کرور میرن مناطق جنگی دنبال شهدا میگردن؟ بی دلی در همه احوال خدا با او بود او نمی دیدش و از دور خدایا می کرد .... 

   

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید





 

 

   

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
پیچ بزرگ تاریخی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ق.ظ http://piche-bozorge-tarikh.blogfa.com/

سلام.
طبق قرآن مومنان بر هم ولایت دارن!
لذا مرد و زن بودن در اینجا مطرح نشده...
بلکه ملاک تقوا و داشتن مقام فرماندهی و رهبریه که اگه تأیید شده باشه ، مأمومین موظف به اطاعتن...


خدایا، امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان.
خدایا، امام ما خامنه ای را حفظ کن.
تاظهور.
یاعلی.

وبلاگ شهید خلیل عسکری یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.shahid-khalil.blogfa.com/

ترویج فرهنگ ایثار چیست؟؟؟؟؟؟؟؟
برای فراموش نشدن بازماندگان جنگ چه کردیم؟؟؟؟؟؟؟
چه کسی باید پاسخگو باشد؟؟؟؟؟؟؟

ممنون بخاطر اطلاع رسونیتون
التماس دعا

پیچ بزرگ تاریخی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ق.ظ http://piche-bozorge-tarikh.blogfa.com/

سلام.
لعنت بر منافق!!!
روح این جانباز با جد بزرگش محشور و رو سیاهی برای مسئولین منافق!!!!

خدایا، امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان.
خدایا، امام ما خامنه ای را حفظ کن.
تاظهور.
یاعلی.

سلمان گونه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ http://salman-goone.blogfa.com

سلام
به تبع مطلب شما،به روز کردم.امیدوارم حق مطلب رو به زبان دیگه ای رسونده باشم
خوشحال می شم تشریف بیارید

جامانده چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ http://7tappeh25.blogfa.com/

خاک هفت تپه برایم تربت است

سلام[گل]

هفت تپه نامی مقدس ، نامی آمیخته با غرور ، مردانگی و غیرت برای جوانان دیروزی است. قدمگاه شهیدان بزرگی است که ذره ذره خاکش خاطرات ماندگاری از بصیرت و دانائی آنان بردل نهفته دارد.
سینه تشنه نسل نوی ما در اشتیاق چنین چشمه زلالی است تا جان دل را از تاریخ پر خاطره حضور رزمندگان قهرمان لشکر 25 کربلا سیراب سازند.

شما در وبلاگ (هفت تپه قطعه ای از بهشت) لینک شدید[گل]

لطفا مارا در وبلاگ وزین خود لینک کرده و به دوستان هم اطلاع دهید



منتظر نظرات شما در هرچه پربار شدن این وبلاگ هستیم[گل]

یک ایرانی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

اگر جرات داری تایید کن.
من بسیحی اما جلوتر از رهبرم نمیرم.میشه بفرمایید جرا آقای خامنه ای صداشون در نمی اد؟؟؟؟ میشه بگی اگر زریبافان مقصر هست چرا آقای خامنه ای سکوت کرده ؟؟؟؟
برو خانوم جای دیگه بساط کن!!!!!
هر وقت آقای خامنه ای از جانباز ها دفاع کرد منم حتما این کار را می کنم.
من با شما هم نظرم اما تا وقتی که آقای خامنه ای درباره جانباز ها عمیقا سکوت اختیار کردن یعنی در بنیاد مشکله خاصی نیست.
علی یارت همسنگر بسیجی!!!!!!!!!!!!!!!!

اول سلام.

بازهم عادت این آدمایی که وقتی با کسی اصطکاک پیدا میکنن از سلام دریغ میکنن!! همینه که ظهور عقب میفته چون مسلمونیهامون یه پوسته است و ادعا.....

بچه جان برو به کارت برس به درست برس ما کارمونو بلدیم. اصلا نیازی نیست شما با تحلیلهای خامتون بگید که سکوت آقا از چه بابی هست؟ و اتفاقا و اتفاقا از همه چیز بی خبرید. آخی!!!! بنیاد هیچ مشکلی نداره؟! انقدر غرق دنیای خودتون هستید که حتی خبرهاش رو هم نمیشنوید که بارها از رسانه ها از سایتها اعلام شده ..اخبار گوناگون حاکی از اعتراضات جانبازان حاکی از شکایتهای متعدد رسیده به دیوان عدالت اداری از خودکشی جانبازان از خودسوزی جلوی مجلس از زیر سوال رفتن بودجه هایی که بنیاد دریافت کرده و معلوم نیست چه شده.از کتک زدن جانبازان تو آسایشگاه ثارالله از حرفهایی که خود جانبازان آسایشگاهها میگن. واقعا هرکی بنیاد شهید رو تایید کنه دشمن جانبازان و شهداست دشمن انقلابه. زمان امام هم طیف لیبرال وجود داشتن تو دستگاه و حکومت هم بودن و کارهای ضدانقلابیشونو به اسم انقلاب میکردن الان هم بنیاد دقیقا همینه.

دنیا فقط اونی نیست که توش زندگی میکنید. اگر شما نمیدونید اما وجود داره حقایق وجود داره حتی اگر شما ندونید.
باشه شما در دنیای خودتون فکر کنید مشکلی نداره. شما همون بهتره به درست برسی.
بساط من همینجاست و جاهایی که شماها توش غایبید.

تقصیر من نیست شما خبر از واقعیات ندارید. به قول علی دایی ده فصل بازی رو تو 10 دقیقه نمیشه توضیح داد. من هم نمیتونم برای آدم بی خبری مثل شما کل قضایا رو تو محیط محدود اینجا توضیح بدم. کسی که بخواد بدونه میدونه و میره دنبالش. یه کم زحمت بکشید میفهمید اما برای امثال شما حقیقت، آب در هاون کوبیدنه.


حرفاتون فوق العاده آی کیو پایینه . آقا برای خیلی چیزها سکوت میکنن. اصلا نیازی به گفتن نیست که خیلی چیزها بر عهده ماست مگه قراره هرچیزی رو آقا بیاد و تذکر بده؟! که البته آقا به همه چیز اشاره دارن شما نمیگیرید. و اگر قرار باشه دونه دونه برای هرچیزی آقا بیاد وسط میدون که دم به دقیقه باید برای ما حرف بزنن.

آقا همشه از جانبازان دفاع کرده همیشه گفته . همه چیز هم قرار نیست علنی باشه تا بی خبرانی مثل شما که لقمه آماده میخوان متوجه بشن.

ماشالله به تفسیرهای خام حضرتعالی!!!! که سکوت به معنی نبود مشکله!!!!


من بچه بسیجی رو به ادبش میشناسم. بخصوص وقتی مرد باشه که باید چجوری با زن صحبت کنه. شما برو به فکر ادبیات لاتی که بکار میبری باش بعد ادعا کن(برو خانم جای دیگه بساط کن).مردی که زن رو تو و مفرد خطاب کنه و لاتی هم حرف بزنه...


حتما میدونید که آدما با کسایی محشور میشن که پیروشون باشن یا تاییدشون کنن پس پیشاپیش محشور شدنتون با حضرت زریبافان تبریک.

فکر کنم آدم کله گنده و آدم حسابیها و خود جانبازان که درگیر مشکلاتشون هستن و پیگیر مسائل و مشکلاتشون هستند بیش از شما میدونن چه خبره و اوضاع از چه قراره.
حتما جانباز ربذه نشین حتما شهید پاریاب حتما جانباز یوسف مجتهد حتما جانباز مجتبی رحماندوست حتما بچه های جانباز فاش نیوز بیش از شما دلسوزند و پشت ولایت و میدونن چه خبره. نوبت به سینه چاکی شما نمیرسه که موجودات کثیفی چون زریبافان و بنیادضد شهید رو تطهیر کنید و برای رفتارهای ولایت، علت تعیین کنید. به عقل یه بچه هم میرسه که نیازی نیست برای هرچیزی آقا بیاد وسط. اگه اینطور بود آقا باید ظرف 3 سوت مشائی رو مینداخت بیرون یا برای برکناری متکی واکنش نشون میداد یا برای مسائل دانشگاه آزاد تو مجلس یا هزاران مسئله دیگه... البته بگم ها آقا تلویحا به همه چیز اشاره دارن اما آی کیو پایینها نمیگیرن.

بدبختی اینه که قرائت شماها از ولایتمداری ضعیفه و یه نگاهی هم به عملکرد ولایتمداران نمیکنید که ازشون یاد بگیرید. ما ولایتمداری رو از شهدا می آموزیم از جانبازان از دلسوزین نه سر خود همینطوری انقدر خودمون رو عقل کل بدونیم و آقا آقا بگیم و رفتارهای ولایت رو به زعم خود تفسیر کنیم


عقل کل بی خبر از همه جا!!! بزرگترین صدای ولایت برای مشکلات ایثارگران، لایحه جامع ایثارگران هست که به دنبال شکایات متعدد در طی این سالها و بخصوص این دوره زریبافان، آقا دستور لایحه جامع ایثارگان رو دادن که رئیس جمهور هم ابلاغش کرد و مجلس تصویب اما اون بنیاد ضدشهید نذاشته و نمیذاره اجرا بشه . انقدر لایحه جامع هست که اگر اجرا بشه بسیاری از مسائل ایثارگران حل میشه. 4 ساله که بنیاد تن نمیده. نهایتا این دوره مجلس توسط ایثارگران مجلس بطور جدی دنبال شد اما تا مرحله اجرا راه درازی داره چون بنیاد یک امپراتوری شیطان شده. یه کم فاش نیوز بخونید میفهمید البته ما از فاش نیوز نیست که میدونیم دنبال این مسائل بودیم که میدونیم.
شما خواب بودید وقتی این جریانات در دنیای خارج از دنیای شما در جریان بود.

عجیبه ها واقعا آی کیتون چنده؟ تورخدا با این تحلیلهای در حد بچه ابتدایی انقدر از ولایت مایه نذارید و نگید که روشتون روش ولایته بگید راه خودمه. ما تو کشور خیلی مسائل داریم مثلا آیا آقا به مهدی هاشمی اشاره کرده؟ آیا واکنش نشون داده؟ و آیا واکنش نشون ندادن آقا به معنی مشکل نداشتن مهدی هاشمی هست؟!

وای خدایا چقدر این آدمهایی که چندان هم نمیدونن اما خودشون رو عقل کل میدونن وقت آدمو میگیرن!!!!

یاعلی

تواب پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ


سلام
شهید ادهم ؟؟
نه ایشون ستوان دوم نیروی انتظامی بودند که فرماندهی پاسگاه مرزی رو برعهده داشتند ...
ایشون همراه با یکی از سربازان پاسگاهش برای پشتیبانی از پاسگاهی که توسط پژاکیون مورده حمله واقع شده اعزام میشن و در مصافی ناجوانمردانه از پشت سر هدف تیر قرار میگیرند ...
همین امروز سر مزارش بودم .. همشهری ما هستند

خدایشان بیامرزد

البته با توجه به برخی مسایل که نمیشه گفت ... الحق و الانصاف ایشون هم مصداق عینی ان الله مع الصابرین هستند ... از نیروهای بسیار بالیاقت بود که حاضر نبود هیچ فسادی رو تحمل کنه در بدنه سازمان ... سر همین فرستاده شد به اون منطقه ... و مظلومانه هم به شهادت رسیدند ... ولش

یا حق ق ق
________________

خوبید شما ؟ ببخشید من شرمنده م ها ؟ اصلا تو نخ پست و کامنت دادن نیستم ... عادت بدی دارم ...
اقای داودآبادی هم در رابطه با شهید پاریاب مطلب جانسوزی نوشتند

با تشکر از زحمات تون

میثم جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ http://pajayepa.mihanblog.com/

بگذار تا یادی کنیم از "آب، بابا"

سرمشق های "سیب، سینی، سوت، سارا"

یادی کنیم از درس و مشق ِ کودکانه

یادی ز "دهقان فداکار ِ میانه"

"تصمیم کبری" را بیا از نو بخوانیم

تا از "خدای مهربان" غافل نمانیم

بنویس "بابا آب دارد" پا ندارد

بنویس بی پا نیز، او پروا ندارد...

بنویس بابا نان به ما می داد اما

بنویس دیگر قامت رعنا ندارد

بنویس جای آب و نان، جان دادبابا

بنویس او٬ با بذل جانش امتحان داد

بنویس بابا، آب و نان را آبرو داد

بنویس بابا زندگی را سمت و سو داد

نقطه، سر خط "باز باران، با ترانه"

بنویس بابا رفت میدان، بی بهانه

بنویس "بابا آمد" اما بی پر و بال

بنویس "بابا آمد" اما زار و بد حال

بنویس "بابا آمد" اما شیمیایی

بنویس او دیگر ندارد هیچ نایی

بنویس "بابا آمد" اما زار و خسته

مثل کبوتر های بال و پر شکسته

بنویس شعر ِ "یاد یار مهربان" را

درس "شب تاریک و ماه و آسمان" را

بنویس بابا مثل ماه آسمان بود

در هر نگاهش عالمی معنا نهان بود

بنویس بابا روزگاری بال و پر داشت

روزی دو دست پر توان و با هنر داشت

بنویس بابا روزگاری دیدبان بود

روزی شعاع ِ دید ِ او تا بی کران بود

امروز اما دیدگانش "سو" ندارد

امروز دیگر قدرت بازو ندارد

بابا خروشان بود روزی مثل کارون

اما امانش را بریده، سرفه اکنون

"آن مرد آمد"، بود سر مشق دبستان

امروز "بابا" گشته سر مشق دلیران

آن مرد آمد، زیر باران، ناز نازان

این مرد هم آمد، ولی بر دوش یاران

آن مرد آمد، از افق های خیالی

این مرد آمد، واقعی، اما هلالی

آن مرد، می گفتند، روزی "داس دارد"

این مرد، اما، غیرت عباس دارد

در دست او روزی اگر سیب و سبد بود

اکنون به کف دارد درفش "یار موعود"

آن مرد با این مرد، خیلی فرق دارد

فرقی، چو فرق بین غرب و شرق دارد

بس کن حمید، این واژه بازی را رها کن

بابا صفت، جان در ره جانان، فدا کن

بابا دگر از دام لفظ و واژه رسته

او تارهای سست "بودن" را گسسته

تسنیم جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ http://taasnim.blog.ir

سلام
سکوت و آه...
فقط همین...

تواب جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ http://rommel.blogfa.com/

سلام

کاملا صحیح هست ... به قول امام خمینی ره ما ماموریم به انجام تکلیف ...

چشم

نقطه ی رهایی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ http://noghteyerahayi.blogfa.com

رنگ رخسارت خبر می دهد از سر ضمیر
چه کسی روی کتاب عمر تو «پایان» نوشت

سلام دوست خوبم

بروزم

التماس دعا...[گل][گل]

ایوب عشق دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ http://ayobeeshgh.blogfa.com

سلام
با تشکر از اطلاع رسانی تان.
مطلب شما درباره سید عبدالله ولی شریف در وبلاگ ایوب عشق منتشر شد و وبلاگ زیبایتان نیز لینک شد.

بچه محل امام رضا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام
راستش اومدم وبتون خیلی خوشحالم کردین
بگین چرا؟
چون اقد دنبال مزار اقای خرازیم
بهر کی میرسم میپرسم ازشون
تا امروز
اصفهانن؟یکی بهم گف اصفهانن گف خودم رفتم البته یادم نیس شهید خرازی گف یا چون دنبل شهید زین الدینم هست

خلاصه ک اجرتون باشهدا
خوشحال شدم با افتخار لنکتون میکنم

سلام

شهید زین الدین قم هستند. برای مطلب اصلی نظر نذاشتید رفتید پایین نظر گذاشتید

بچه محل امام رضا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ http://bakhodabodan.blogfa.com

راستی طرفا ما بیاین

غریب جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام. دیر بجنبیم، اگه اونایی که می تونن کاری انجام بدن و دست رو ست می ذارن، به همین زودی ها شاهد همین تراژدی خواهیم بود. اگر کسی به داد جانباز سبحانی و خانواده اش نرسد...، ولی انگار واقعا دیر شده...!

تیرداد جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ق.ظ http://taslihatww2.blogfa.com

این همه از سپاه نوشتی مگه ارتش شهید نداد ؟
یه شهید ارتش رو نام ببر ؟ تا حالا اسم ناوستوانیاردوم اسحاق تیزابی رو شنیدی ؟ ناوبان یکم محمد مرادی ؟ سروان فرشاد کوشا ؟ سروان فرزین آقا جعفری ؟ وارطان آقاخانیان ؟

مغز ما مثل مغز منافق تو نیست که شهدا رو تفکیک کنه. اینجا حرف از یک شخصه. همه شهدا برای ما عزیزند.... اما گویا منافقینی مثل تو بدجوری با سپاه مشکل دارن؟ آهان اگه از ارتش میگی اسم جانباز شهید مهران راد شنیدی؟ به دیدارش رفتی؟ میدونی کی بود؟ چه شد؟ کی و چگونه شهید شد؟

اولین شهید ارمنی کی بود؟ زوریک مرادیان شهید ارتش..... یاوه هاتو برای خودت مصرف کن. اینو گفتم چون تا تونستی مطالب هتاکانه و توهین آمیز و کفر و بی ربط نوشتی تو کامنتهای متعدد....و کسی که تا این حد با سرزمینش دشمنی داره حتما از منافقین هست. ادای نام مقدس شهدا برای امثال تو جایز نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد