کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

امید عباسی از آتش به بهشت

 لبیک یا رسول الله 

 

بسم رب الشهدا 

 

 

شهید امید عباسی ثابت کرد مرام شهدا ساری و جاریست....  

 

 

 

در هیاهوی ماده و  سنگ و سیمان و مشغله ها .... در زمانه ای که گرفتاری و مشکلات، ذکر و ورد زبان عده کثیری شده برای رهایی از هر نوع انسانیت و ایثاری، نه نه نه ایثار نه بلکه برای رهایی و شانه خالی کردن از اولیه ترین اصول انسانی، مردی شعله های آتش را برگزید برای ثابت کردن اینکه انسانیت زنده است، مرام شهدا ساری و جاریست...   

 

کار هر مرد نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن .....

کار هر مرد نیست آتش و حرارت و سوختن و گذشتن ... کار هر مرد نیست گذشتن از زندگی که چندین نفر انتظارش را می کشند؛ همسر و فرزند و پدر و مادر و ....   

 

شهید امید عباسی  چه شد که چون شهدا در اوج جوانی گذشتی؟ سوختن؟ حرارت شعله های آتش که فلزات را آب کرده؟    

 

 

 

چه شد؟ چه شد؟ چه شد که چون امروزی ها در زندگی و لذتهای آن یا نه به تعبیر سیاه نمایی خیلی ها در مشکلات آن غرق نشدی؟    

تو مشکل نداشتی؟ گرانی شامل حالت نشده بود؟ یا همسرت و پدر و مادرت منتظرت نبودند؟   

 

 

 

ذخیره های اخلاقی این جامعه که چندین سالیست بالقوه مانده، گاه باید با چنین ایثارهایی بالفعل شود...   

 

میدانی برادر یاد جانباز خانم آمنه وهاب زاده افتادم که در حین امداد رسانی به مجروحین شیمیایی جنگ، ماسکش را به دهان مجروحی بست و امروز خودش به سختی و زیر اکسیژن منتظر دیدن صحنه ای شبیه ایثار خودش است...   

 

شهید امید عباسی امتداد دفاع مقدس و ایثار شهداست ....  

برادر میهمانیت در محفل شهدا مبارک ....   

 

گفتند قبلاً در مأموریتی، از ناحیه دست هم آسیب دیده بودی...     

 

باز ساده انگارانه برخی پنداشتند که تصمیم آنی گرفتی... نه .... لازمه ایثار در چنان لحظه های دشواری، خودساختگی در طول زندگیست، کسی که دیگران را بر خود ترجیح می دهد باید هم چنین کند.... اما آنها که به خاطر خود همه چیز را فدا می کنند ....!!!!    

 

در روزهایی که کمتر احساس می کنیم انسانیم .... در روزهایی که جز فساد و دروغ و دغل و بی اخلاقی چیزی نمی بینیم ثابتمان کردی که در سرزمینی مقدس زندگی می کنیم ... سرزمینی که بندبندش بر خون شهید بنا شده ....  

  

 

خیلی ها از یک اسکناس هزار تومانی برای کمک به نیازمندی نمی گذرند ...چه رسد به بذل جان، به آتش .... ؟! پیشکششان، خیانت نکنند سپاسگزارشان هم هستیم.   

 

یکی به خاطر دیگران حرارت آتش را می خرد ... یکی به خاطر خود تمام ملت را فدا می کند و  وطن به دشمن می فروشد، 

یکی فقط و فقط خودش را می بیند و فرزند خودش و رفاه فرزندش را به هر قیمتی. یکی به خاطر خود بازار سیاه اقتصادی راه می اندازد، یکی به خاطر دیگران از جان می گذرد، یکی برای خدا و برای نجات انسانها آتش را برمی گزیند، یکی برای هوس های بی اززش خود خیابانها را بر میگزیند برای جولان وجود بزک کرده اش تا بیمار کند دل ها را تا از بین برود تمام ارزش ها چون جامعه ای که در آن حریم ها از بین برود، ایثاری اتفاق نمی افتد ...ایثار ریشه در غیرت دارد....   

 

آنکه در خیابانها به صید ایمانها مشغولی و جز آراستن وجودت و نمایش جسمت چیزی نمیدانی، از خدا چه می خواهی؟ در برابر خدا با وجود امید عباسی چیزی برای عرضه داری؟ آنکه امنیت و روزی مردم را نشانه می روی با توام کاسب گرانفروش محتکر فرصت طلب، در برابر خدا با وجود امید عباسی چیزی برای عرضه داری؟ من که ندارم وای بر تو .....من نمیدانم با شعله های گدازان آتش چگونه رفتار خواهم کرد؟! نمیدانم..... همین دانم که با وجود امید عباسی خدایا چیزی ندارم  .... وای بر تو که بی حیایی و بیغیرتی، تکرار تکراریهاست در هر روز زندگیت.       

 

 

 

برادر، برادر فهمیدیم که حواسمان باشد در سرزمین مقدس شهدا زندگی میکنیم ... تکلیفمان سنگین است....     

   

برادر میهمانیت در محفل شهدا مبارک ....   

 

  

(دوستان عزیز عذرخواهی بنده را پذیرا باشید، بدلیل مشغله فراوان فرصت سرزدن به خانه مجازی شما را ندارم)

لطفاٌ جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید





   

 

 

 

ریاست جمهوری خیلی آسان است!

السلام علیک یا رسول الله 

  

تسلیت محضر پیامبر ص و ائمه اطهار ع، بخاطر هتک حرمت مزار شریف شهید بزرگ اسلام جناب حجربن عدی و یارانش در سوریه 

 

 

حجربن عدی زمانی از حضرت علی ع دفاع کرد که خفقان شدیدی بر جامعه مسلمین حاکم بود. جناب حجربن عدی و چندتن همراهانش که همگی در یک مکان دفن شده اند هرگز فریب دسیسه های فراوان دشمن را نخوردند و بر حق و عدالت حضرت علی ع وفادار ماندند و مزدشان را با شهادت گرفتند در حالی که سرهایشان بریده شد.  

 

//////////////////////////////  

 

ریاست جمهوری خیلی آسان است!!!  

 

آرزو هم بر جوانان عیب نیست!!!

 

 

این روزها خیلیها به فکر رئیس جمهور شدن افتاده اند!!!!  

 

فکر کردن خیلی آسونه!!! 

 

خواهشاً با ذهنیت قضاوت نکنید: 

 

آقای احمدی نژاد در زمینه عمران و آبادانی، جمع کردن خرابیهای 2 دولت پیشین و  پروژه های عظیم فقط کلید خورده و کارنشده (چه رسد به اتمام)خدماتی کرد که کسی نمیتونه تکرارش کنه چون تخصص داشت و دلسوزی و دغدغه(اینو نذارید به حساب اینکه دارم دولتو تطهیر میکنم) 

مسئله خدمات دولت رو بارها آقا هم اشاره کردن بهش. هر کسی هم انکار کنه یعنی داره روز روشن، آفتاب رو انکار میکنه. دولت دهم نکات سفید داره، سیاه هم داره. نه اون چیزیست که مشائی چی ها میگن، نه اون چیزی که بعضیها به شدت می کوبند. همه چیز را در جای خود باید دید. انصاف باید داشت.  

به قول سید احمد خاتمی، امام جمعه تهران، احمدی نژاد نه ولایی 100% است نه ضدولایت، نه آن بدیست که بعضیها می گویند نه آن خوبیست که بعضی دیگر می گویند. و باز به قول ایشان اگر به 4 سال پیش برگردیم بازهم به احمدی نژاد رأی میدیم. 

  

بعضیها فکر کردن خیلی راحته رئیس جمهور شدن!!! 

 

آخه مثلا جناب زاکانی، برادر عزیز که شخصا قبولتون دارم و میدونم انسان متعهد و پاک و ولایی هستید و آیا این کافیست؟!  آیا در حد ریاست جمهوری هستید؟!   

 

جناب کواکبیان(بخوانید نماینده فتنه) سری به لغت نامه دهخدا بزنید و مفهوم واژه خجالت رو پیدا کنید. حرف زدن بلدید یا تعهد لازم رو دارید؟ حامی فتنه نبودید احیاناً؟   

جناب شما شکر میل بفرمایید که ظرف 6 ماه با آمریکا رابطه برقرار کنید!  

این روزها همه تا کم میارن سعی میکنن خودشونو بچسبونن به آقا اما از اونجایی که وصله ناجورند، نمچسبند نوع چسب، بی کیفیته! دیگه چرا برای خواب و خیالهات از آقا مایه میذاری؟! حضرت کواکبیان فرمودند مقام معظم رهبری گفتن مذاکره با آمریکا در چهارچوبش اشکالی نداره و ما در چهارچوبش ظرف 6 ماه رابطه برقرار میکنیم و تحریم ها منحل میشه و مشکلات اقتصادی حل میشه!!!! 

طلا باید گرفت این مغز رو!!! کجا بودی کواکب؟ اینهمه سال ای ستاره سهیل درخشان چرا ازت استفاده نشده بود؟ ای کوکب درخشان که حرفهات هم مثل اسمت طلاست و نورانیه!!! 

آره کواکبیان خان، آرزو برجوانان عیب نیست. خواب دیدی خیر نباشه.    

شما اگر رئیس جمهور شدی، من ایران رو ترک میکنم. 

 

دوم خردادی جماعت(امروزه معروفند به اصلاح طلب) و درست ترش همون فتنه گران، که رو دارن هوار هوار ، کرور کرور، فکر کردن که فتنه یادمون رفته؟! احیاناً اگر صلاحیت نداشته شان تأیید شد فقط باید به حساب لطف بی حد و حصر نظام گذاشت این رو/.  

 

خاتمی فقط بیا جلو ببین مردم شهید داده چه میکنند باهات... رو که نیست .... 

 

تورخدا هاشمی دست از سرمون بردار... فائزه 2چرخه سوارت ایندفعه با پولهای این ملت، فضانورد هم میشه.

  

مشائی خواب ببینی که صلاحیتت تأیید بشه یا اینکه احیانا رأی بیاری... رو که نیست ....رو که نیست

 

تعدادی کاندیداها که به فکر قدرتند تا خدمت و وای به حال ایران شهید داده که رئیس جمهورش بخواد برای قدرت بیاد. اما افراد خدوم هم کم نیستند که اعلام آمادگی کردند اما مدیریت و تواناییشون؟؟؟  

 

 

 چند روز پیش برای دیدن دوستی رفته بودم دانشگاه امیرکبیر، چه فضایی حاکم بود!!! از طرف بسیج، ماژیک و تخته گذاشتن تا در فضایی آزاد دانشجوها نظرشون رو بنویسن، به بعضیها نیومده چنین فضاهایی، یکی از این متوهمین سبزک جلبک، با ماژیک مرقوم فرمودند شما بسیجیان گوسفند هستید!!! و بعد دستبد و مانتوی سبزشو به رخ می کشید و میگفت ماژیک سبز بذارید بنویسم . چندتا نوچه هم دورو برش توهماتش رو تکرار میکردن. چرا بعضیها انقدر به درگیری و فضای مسموم و آلوده و کینه و ..... علاقه دارن؟! این بانوی سبز اومد سمت دوستان ما و گفت بسیجی وجود نداره که شرف داشته باشه!!!!  

 

اونطرف تو سالن اجتماعات، مناظره موافق و مخالف مشائی بود: بهمن شریف زاده طرفدار مشائی، و سیدعباس نبوی مخالف مشائی، جداً متاسفم برای جماعتی که شعارشون بود: ادب مرد به از دولت اوست و اما تو سالن با توهم 4 سال پیششون که دستبندهای سبز بسته بودن چه حرفهای زشت و بی نزاکتی که بصورت پارازیت پرتاب نمی کردن....  

شریف زاده از مشائی قدیسی ساخت که اگر سجده نمی کردیم بهش حتما دین و دنیامون رو می باختیم.... چرت و پرتهایی از قبیل مشائی اهل غیبت نیست، عبادتهای شبانه داره، مهدویت رو رونق بخشیده، به هنر و ارزش هنر و کرامت هنرمندان اعتقاد داره، با گشت ارشاد مخالفه.... چقدر هم مخالفت با گشت ارشاد رو تکرار کرد...عده ای کاری دارن میکنن که مهندس رد صلاحیت بشه، مهندس علوم انسانی رو بومی میکنه ..... مهندس زمان جنگ در کردستان ال کرد و بل کرد و مردم کردستان عاشقش بودند(شریف زاده در توهمی عجیب، احمد متوسلیان و شهید همت و شهید صیادشیرازی و ... رو مشائی میدید) خلاصه هر آنچه اسباب و ادوات برای ساخت آبرو برای جریان انحرافی لازم بود یکجا بصورت بی سر وته آورده بود...و مرتب در هر برهه از تاریخ انقلاب برای مشائی معبری میزد و جای پایی باز میکرد ... الحق و الانصاف جناب نبوی هم خوب جوابشو میداد اما خیلی بی انصافانه هم  آقای احمدی نژاد رو می کوبید که مورد تشویق جماعت سبزک جلبک قرار میگرفت(گرچه خودش از طیف اصول گرایی بود). 

 

گاهی تو گوشه کنار، بوی تعفن جلبک میاد، مادرایی هستن که حساسیت دارن به بوی جلبک،  اشکهای همیشگی مادر حسین، حسین غلام کبیری، مادری که دیگه نمیخنده، دیدمش .... مادری که 4 ساله که منتظر قصاص قاتلی هست که هردفعه با دستهای نفوذی تبرئه میشه .... مادران همیشه دغدار شهدای فتنه بوی تعفن سبزک جلبک هارو بیش از همه متوجه میشن و  

 

مریم .... 

مریم دختری که برای همیشه زیباییشو از دست داده و مجبوره برای همیشه عمرش روبند بزنه، طوری تو ظهر عاشورای 88 صورتشو کج کردن که بعد از 3بار جراحی پلاستیک، بازهم ترمیم نشد.... مریم با خونریزیهای کلیه و دستگاه گوارشی که بر اثر کتک خوردن پیدا کرده شاید مدت زیادی زنده نمونه مثل سایر جانبازن فتنه که هرازگاهی یکیشون بی سروصدا شهید میشن...  

 

گاهی تو گوشه کنار، بوی تعفن جلبک میاد، مراقب سلامتیتون باشید عفونت زاست.  

 

    

 

 لطفاً جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید.





 

 

 

 

روز ریحانه زندگی، یازهرا مادر

لبیک یا رسول الله  

 

السلام علیک یا فاطمة الزهرا  

 

   

از دامن زن، مرد به معراج رود جمله ای که مقتدایم امام خمینی گفت  

 

زن ریحانه زندگی، جمله ای که مقتدایم امام خامنه ای گفت: زن ریحانه زندگی 

 

روز مادر، روز زن بر ریحانه های زندگی مبارک 

 

مادر، تکرار نشدنی ترین و بزرگترین نعمت پروردگار  

  

و ریحانه هایی که عاطفی ترین و مهربان ترین مادرانند: 

 

  

 

   

  

ریحانه های جهادگر جبهه ها:  

 

     

 ریحانه های شهید:   

 

  

    

ریحانه های زینبی:  

 

   

  ریحانه ای که مرد را به معراج میفرستد :

 

 

  

ریحانه و مهر مادر:  

 

 

 

 

 و همسری ریحانه و معراج: همسر شهید مجتبی بابایی زاده، شهید یگان صابرین، شهریور90 مبارزه با جدایی طلبان پژاک :

   

 

  

ریحانه و تمام ایثار : 

 

 

 

  سپاس ریحانه مادر شهید، جای پایت بوسیدنیست :

 

 

  

ریحانه شهید پاکی و عفاف: مروه شروینی که به 18 ضربه چاقوی نژادپرست آلمانی شهید شد :

 

    

و ریحانه و غریب مادر :

 

 

 

 

روز زیباییها، پاکی ها، عاطفه ها، مهربانی ها، ایثارها، معراج ها مبارک بر : 

 

مادران و همسران شهدا؛ همه شهدا، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مبارزه با مواد مخدر و آمران معروف و ناهیان منکر و  فتنه و یگان صابرین و اقتدار و هسته ای و ...،مادران و همسران جانبازان، دختران شهدا و جانبازان، مادران و زنان پاک و  نازنین ایران زمین، مادران و زنان پاک جهان.... مادرانی که به رحمت خدا رفتن ان شاالله که متنعم از سفره حضرت زهرا بشن. بقیه هم اگه خورده شیشه هایی دارن خدا هدایتشون کنه  

 

  

یازهرا مادر

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید.   





 

  

 

 

 

ملک زاده و مقام اهدایی امام زمان عج!!

لبیک یا رسول الله 

 

 

باور کنید جناب محمدشریف ملک زاده، اگه اظهارنظر نکنید نمیگیم بیسوادید، اگه اظهارنظر کنید و سخنان نغز و بی بدیل و تراوشات ذهنیتون رو بروز بدید میگیم بیسوادید.  

 

 

 

گزارش برنامه صرفا جهت اطلاع از جملات قصار ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی: 

 

 

صرفا جهت اطلاع در گزارشی با عنوان "توهمات آقای معاون" آورده بود: سلام آدم بعضی وقتها یه چیزهایی می شنوه که واقعا تعجب می کنه ها. مثلا این ادبیات به نظر شما مشکل زاست یا مشکل گشاست؟

(با صدای ملک زاده: درسته که بنده رو آقای احمدی نژاد به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و ... حکم داده ولی بنده این حکم خودم رو از حضرت ولی عصر(عج) و عنایات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا دارم)

خبرنگار: خوب حالا ممکنه بفرمایید چه ایده هایی دارید؟

(با صدای ملک زاده: اگر خداوند به من قدرتی می داد و امکانات و اون آیین نامه ها و دستورالعمل های اداری به من این توان رو میداد، یقینا تمام بودجه سازمان میراث فرهنگی را معطوف می کردم به استان خراسان رضوی ) خب می شه بگید اون وقت چه بلایی سر بقیه استانها میومد؟ 

 

بعد از این برنامه واکنش ملک زاده، منتشر شده در روزنامه ایران: 

  

متاسفانه پخش‌کنندگان این برنامه گویی مبانی کلام اسلامی را توهم می‌پندارند. ما در محضر علما و صاحبان رایت دین آموخته‌ایم که واسطه غیب و شهود امام معصوم است که در حال حاضر حضرت حجت (روحی له الفداء) می‌باشد و روشن‌تر بگویم آنچه در این عالم تحقق یافته است، به واسطه حضور انسان کامل، ذات مقدس امام معصوم است؛ یعنی جان ما و آنچه در این عالم جاری است مدیون آن حضور نورانی است و این خدمتگزار ناچیز هر چه دارم از عمر و جان و توفیق خدمتگزاری مدیون حضرت حق و عنایات آن انسان کامل است.  

 

 

همسنگر بسیجی نوشت:

آخه جناب ملکزاده بلد نیستید مجبورید اظهارفضل کنید؟! آخه بنده خدا ما بهتر از جنابعالی میدونیم که همه در محضر امام زمان عج هستیم و مرگ و زندگی و امورات به اراده خداوند بدست امام زمان عج هست. اما تورخدا دیگه مفت خوریها و انتصابهای ناعادلانه و خرابکاریهاتون رو به امام زمان ربط ندید! استغفرالله .....مفت خوری و انتصابتون به سمتی رو که به هیچ عنوان شایستگیشو ندارید رو از امام زمان مایه نذارید. برای شما توبه بهترین کار هست بدلیل توهم در مقدسات.  

 

نه برادر همون بهتر که خدا بهتون قدرت نده و آئین نامه ها هم بهت اجازه ندن که تمام بودجه رو صرف خراسان رضوی کنید اونجا متولی داره. خودشون هم خوب اداره میکنن حرم امام رضا ع رو. دست شما بدن بنا و امورات حرم برمیگرده به چندقرن پیش یعنی رسما ویرانگری که تخصص گروهک شما در میراث فرهنگیه.  

 

همسنگر بسیجی به عنوان دانش آموخته حوزه تخصصی باستان شناسی و آشنا به مسائل و قوانین و مشکلات میراث فرهنگی اظهار میدارید که: تو این 8 سال چنان گندی به میراث فرهنگی زدید که ... نگاه سیاسی به ریاست سازمان میراث به جای نگاه تخصصی و انتصاب افراد صرفا سیاسی و دارای رابطه با یک جریان خاص بلایی سر میراث آورد که فقط باید گریه کرد به حالش ...آخه مهندس مکانیک (مشائی) و مهندس کامپیوتر(بقائی) و دانش آموخته حقوق(احمدزاده) و موسوی و ملک زاده رو چه به باستان شناسی و میراث! انتصاب افراد بیسواد و نه تنها بیسواد که غیردلسوز از طرف همین رؤسای غیردلسوز به ریاست سازمانهای تابعه میراث چه خسران عظیمی به بارآورد!! خسرانی که هرگز قابل جبران نیست. مثل ریاست خانم آزاده اردکانی(لیسانس میکروبیولوژی دانشگاه آزاد) بر موزه ملی ایران!!! شرم داشت در حد بی آبرویی ملی!! رئیس مهمترین موزه کشوری به قدمت و عظمت تمدنی ایران کسی که به گفته دوستان وقتی منشور کورش را می آوردند تازه میخواست کمی اصطلاحات باستان شناسی یاد بگیرد. ایشان به گفته دوستان(خود نشنیدم) به عصر سنگ(به عربی عصر حجر) و به اصطلاح رایج باستان شناسی؛ پارینه سنگی میگفتند عصر حجرسنگ.  

 

به جان عزیزانم اگر به بنده حقیر که دانش آموخته ممتاز رشته باستان شناسی بودم و حوزه تخصصیم بود و در تمامی موارد لازم برای این حوزه، سرتر از حضرت آزاده اردکانی بودم چه به لحاظ تخصص و نوع رشته مرتبط، چه به لحاظ سطح تحصیلات، چه به لحاظ دغدغه و دلسوزی، چه به لحاظ سنی، چنین پیشنهادی می دادند یعنی ریاست موزه ملی ایران، هرگز نمی پذیرفتم و میگفتم من شایستگی چنین مسئولیتی را ندارم. در برابر دانشمندان و اساتید برجسته و موسفیدکرده این حوزه، بنده حقیر هیچ نیستم و چنین مسئولیت خطیری باید از آن ایشان باشد .... اما امان از اعتماد به نفس کاذب بعضیها در حقیقت گستاخی بعضیها....  

 

چه کردند با میراث چه کردند ... خودشیرینی بقایی در انتقال سازمان میراث از تهران به شیراز به بهانه بحث انتقال سازمانها و وزارتخانه ها از تهران به منظور کاهش ازدحام تهران علی رغم مخالفت 100 درصدی 100% اساتید و محققین و دانشمندان این حوزه.

میراث فرهنگی اداره عریض و طویلی نیست که تهران رو شلوغ کرده باشه و در حال حاضر هم بدون برنامه ریزی مناسب، پرداختن به بحث انتقال سازمانها جز ضرر نخواهد بود.  

نتیچه چی شد؟ اساتید و متخصصین مشغول در سازمان استعفا دادن یا بازنشسته پیش از موعد شدن و فقط کسانی به شیراز رفتن که کارمندان جزء بودند .... تازه عقل این جماعت رو ببین که میخواستن تو تخت جمشید ساخت و ساز کنن و سازمان رو ببرن اونجا!!! همین که پارکینگ نزدیک تخت جمشید هست و نمایشگاه برگزار میشه و چندصدهزارنفر یه جا از تخت جمشید بازدید میکنن کافیه برای اینکه تا چند سال دیگه چیزی ازش نمونه... دیگه توش دفتر و تشکیلات هم بسازی... رسما یونسکو میاد و از فهرست میراث جهانی خارجش میکنه.....  

 

خلاصه دیدن گندی زدن که نمیشه جمعش کرد بعد از یه سال میراث رو برگردوندن تهران.... چند میلیارد هزینه از جیب بیت المال صرف جابجایی و انتقال ..... بی ادبیه اما گور بابای بیت المال .... بعدش هم که دیگه متخصصین بنام، قبلا استعفا داده و یا بازنشسته شده بودن ....نتیجه شد اینکه : میراث خالی از متخصصین.... بماند نقشه ها و اسناد ثبت نشده کامپیوتری و کامپیوترهای حاوی اطلاعاتی که تو جابجایی مفقود شد ...  

 

البته در این دوره 8 ساله اقدامات مثبت زیادی در میراث صورت گرفت از جمله ثبت چندین اثر مهم کشور در فهرست میراث جهانی اما همین هم حاصل زحمات شبانه روزی دلسوزین و دوستانمان در میراث بود. تازه اگر دوستانمان در برابر خیلی چیزها سرسختانه نمی ایستادند چه فجایعی که سر میراث و آثار نمی آمد...  

 

حضرت ملک زاده در اظهار فضل دیگری فرمودند: دعا کنید سالهای سال رئیس سازمان میراث فرهنگی باشم البته به گفته ائمه معصومین اگر مقام ها ماندنی بود به تو نمی رسید.  

 

که بیشتر گند بزنید؟! نه برادر دعا میکنیم خداوند ریشه شما رو از میراث قطع کند. آخه شما رو چه به میراث! نه تخصص دارید و نه دلسوزی  

 

آره دیگه ما و دوستانمان با تحصیلات ارشد و دکتری دستمان به هیچ جا بند نشد. ملک زاده از رانندگی برای مقامات دولتی رسید به ریاست میراث. خدا ازتون نگذره. لشگر و انصار بیسوادتون رو هم گمارده اید در میراث بی زبان بدبخت. بی خیال فارغ التحصیلان باستان شناسی و مرمت و معماری و فرهنگ و زبانهای باستانی. بی خیال انبوه تحصیل کردگان بیکار این حوزه که سالهای سال بیکارند. بی خیال ممتازی و رتبه داشتن و کارهای علمی فراوان و ... بی خیال ... بیسوادی به درد میخوره و رابطه نه ضابطه و قانون و عدالت....  

 

تو میراث در جواب تقاضای کار میگن: کارشناسی ارشد نمیخوایم باید دکترا باشید به دکتراها میگن جذب از طریق آزمون استخدامیه. کدام آزمون؟ چه زمانی؟ آزمونی که هیچ گاه برگزار نخواهد شد. بی خیال عمری که برای تحصیل صرف کردی بیخیال .... بی خیال دلسوزی....بی خیال ماهایی که اگه یه شیء کوچیک از کشور خارج بشه انگار پاره تمنون کنده شده.... بی خیال ماهایی که سفیر فرهنگ و تمدن عظیم مملکتیم همون چیزی که دشمن نشانه رفته و بدجوری روش کار میکنه... بی خیال ماهایی که عمرمون صرف کتاب و تألیف و مقاله و همایش و علم و دفتر و جزوه شده و هنوز هم سرمون تو علم و آخرین گزارشات و دستاوردهای علمیه اما ....

بی خیال عمرهایی که گذشت و سن استخدام هم گذشت .... بی خیال ....مفت خوری خوبه و بیسوادی.  

 

جناب ملک زاده این جاده طولانی و پرپیبچ و خم رانندگی تا ریاست بر میراث رو چقدر زود طی کردید! میگن دکتری هم دارید!!!! چه رشته ای مرتبط با میراث خوندید احیاناً؟  

جناب ملک زاده ما برای تحصیل، شب بیداریها کشیدیم دود چراغ خوردیم و و زحمات طاقت فرسا ... شما فکر کنم یکبار هم سر کلاس درس نرفتید آخه مشغله های فراوان شما در مناصب دولتی چنین فرصتی نمیذاشت براتون پس دانش آموخته بیسوادید. زمین تا آسمون فرق دارید با ماهایی که وقت گذاشتیم تا علم یاد بگیریم. من یکی پنج ترم رو پایان نامه ام کار کردم. تحصیل شما چقدر طول کشید؟ پایان نامه ام رو اساتید حلوا حلوا کردن نمونه شد بعد رفت تو بایگانی همون طور که خودمون رفتیم بایگانی تا راه برای مفت خورها باز بشه. آخه اگه ما بیاییم توکار، مفت خورها کجا برن؟ حضرت آزاده اردکانی و امثالهم چه کنن؟ گناه دارن بیسوادها... جناب ملک زاده دکترای حضرتعالی در حد کاردانی هم نیست. دانشجو باید سر کلاس درس بره شب بیداریها بکشه دنبال اساتید و علم بدوه دنبال اساتید تو همه دانشگاهها بره، هرچی کتابخونه و مراکز علمی هست رو بره، حتی تا سفارت خونه ها، کاری که ما می کردیم، تمام تهران رو گز کردیم، شما از این کارها کردید؟ عمراً  

 

چقدر مثل ما دویدی تا با هزاران منت و مکافات و بدو بدو، تو دانشگاههای مختلف بطور موقت تدریس کنی و اسم دهن پرکن استاد رو یدک بکشی اما هزینه رفت و آمدت مساوی حقوق دریافتیت بشه؟ اصلا چقدر تو زندگی دویدی که مفت خوری رو مقام اهدایی امام زمان میدونی؟! حاضرم رایگان تدریس کنم براتون آخه میدونم در حد دانشجوی کاردانی هنر هم سر از میراث فرهنگی و هنر و باستان شناسی و تاریخ درنمیارید. البته سروکله زدن با دانشجوهای تنبل اعصاب میخواد اما خداروشکر صبر و تحملمون زیاده. استادتون حضرت مشائی، چند سال پیش در کسوت ریاست بر همین کرسی، در همایشی آبرویی از خودشون بردند عجییییییییب آخه تاریخ سلسله ها رو بلد نبودن یعنی ساده ترین معلومات و در مثالشون تاریخ سلسله رو اشتباه گفتن اونهم چه اشتباهی  

 

اصلا ما هیچی، جداً خجالت نمیکشید که جای اساتید این حوزه را غصب کردید؟ جای شما باید یکی از کارکشته ترین و مطرح ترین متخصصین و اساتید این حوزه می نشست. خودتون رو برابر اونها میدونید؟!  

 

حلال نیست حلال نیست. ما نگذشتیم خدا نگذره. 

  

 

 

 لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید



   

 

 

 

 

 

حاشیه های تقدیر از دست اندرکاران مراسم نوروزی

لبیک یا رسول الله 

 

 

حاشیه های تقدیر از دست اندرکاران مراسم نوروزی  

 

به خدا قسم موندم تو بی فکری یه عده! از تعطیلی اندیشه یک عده! طبق روایات؛ ساعتی اندیشه کردن بهتر از 70 سال عبادت است. اما دیگه اندیشه کجا بود. بچسب به شایعه و اونچه که تو دهنها افتاده و .... راست و دروغش رو هم ول کن. آبروی انسانها هم که بی خیال ... 

 

عقل و اندیشه سرمایه بزرگیه که متأسفانه بعضیها ازش بی بهره اند. هر اتفاقی رو باید گنده کنند و منفی بافی و سیاه نمایی و ....این نوع جماعت به مرض روان پریشی مبتلا هستند که حرفهاشون به قصد اصلاح نیست یا به قصد سیاه نمایی هست یا بدور از عقل و اندیشه که خودشون هم نمیدونن چی میگن. مثل جماعتی که میگن آخوندها کوههای تهران رو ساختند که هوا آلوده بشه!!!!!!  کلاً عقل تعطیل.....پناه برخدا 

 

در مراسم تقدیر از دست اندرکاران مراسم نوروزی در ورزشگاه آزادی در هفته گذشته، بعضی افراد حاضر  از همونهایی بودن که عقده خودنمایی دارن و برای خودنمایی خودشون حاضرن هر ارزشی رو زیر پا بذران... از اونایی که پا رو خون شهید میذارن:  

 

  

این خانم لباس قرمز ، فقط کلاه داره، گیسهاش بیرونه تا مثلا سنتی تر بشه!!! 

 

 ////////// 

 

اینا به کنار. گویا در مراسم، ساندویچ و آب میوه توزیع شده. بحث من مال این قسمته. به تصاویر دقت کنید:  

 

 

صف ساندویچ و آب میوه و آب معدنی 

   

 

 

پیش بسوی ساندویچ  

 

 

هجوم مردم و پرتاب ساندویچ ها از داخل خودرو  

  

 

حمله برای دستیابی به ساندویچ  

 

 

زیر دست و پا ماندن نیروی هلال احمر 

  

 چی باید گفت؟ 

 

به کسانی که هیچ عزتی برای خودشون قائل نیستند؟ چنین حرکات مغول واری جز بدلیل ضعف فرهنگی بعضی قشرها نیست. ضعف فرهنگی. آیا انسانی که ارزش وجودی خودش رو به عنوان اشرف مخلوقات و خلیفة اللهی میدونه چنین تحقیر و ذلتی رو میپذیره؟ ذلتی که خودش باعثش هست. من یکی که هزارسال... هرگز اون ساندویچ رو نمیگیرم و سمتش نمیرم. 

 

 

تا اینجا هم باز کاری به این حرفها ندارم 

 

به این کار دارم که عده ای این حرکات رو نسبت دادند به اصول گرایان!!! به ساندیس خورهایی که الان شدن ساندویچ خور!!!! به دولت!!!! به سیاست مداران!!!!! به قشر مذهبی!!!! به اقتصاد!!!!! به گرسنگی مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به اینکه گرانیست و قحطی و مردم گرسنه اند و چاره ای ندارند!!!!!!!!!!!!!!!!  به گداپروری دولت!!!!! به... به... به... به ...... 

 

ماشاالله به چنین مغزهای طلایی!!!! با چنین تحلیلهایی 

 

این نوع واکنشهای منفی بافانه رو در نظرات این مطلب در سایت فرارو ببینید: 

 

http://fararu.com/fa/news/146906/تصاویر-صف-ساندویچ-در-آزادی  

 

واقعا اون کسانی که چنین تحلیلهایی میکننند کم از این جماعت مغول گونه دارند؟ نه، که از آنها هم دون ترند. سیاه نمایی و منفی بافی بخاطر تنفر از شخص آقای احمدی نژاد و یا مشکل داشتن با نظام. 

 

هیچ عقل سلیمی چنین تحلیلی نمیکنه. مگه دولت گفته اینگونه رفتار کنید؟ مگه حتی اون مشائی که میخوام سر به تنش نباشه گفته چنین کنید؟ مگه تو این صحنه ها سیاستمداری حضور داره؟ چه ربطی به اصول گرا یا حتی اصلاح طلبی که شماها سنگشو به سینه میزنید داره؟ بدفرهنگی آدمها و یه عده رو باید به حساب حکومت گذاشت یا دولت؟ یعنی قبل از این دولت چنین بدفرهنگی وجود نداشت؟  

  

 یه عده یاوه سرایی فرموده گفتن که تو راهپیمایی 22 بهمن هم همینطور میشه سر ساندیس!!!!

 

////////////////  

نظیر چنین صحنه هایی رو بارها در جاهای مختلف و زمانهای مختلف دیدیم.  تو مترو هرروز نمیبینید بخصوص واگن خانمها؟ اونجا ساندویچ و ساندیس نمیدن ها ! اما چرا وحشی گری و هجوم و حمله تو اوجشه؟ همین پارسال یکی از دوستان تو هجوم مغول گونه تو مترو خورد زمین و همه از روش رد شدن با پاشنه های نوک تیز بوتهای دخترکان عفه ای. کتف و بازوش شکست. پزشکان مجبور شدن استخوان بازوشو از سمت دیگه بشکنند و تغیییر زاویه بدن، شانس آورد هیبت درشتی داره به گفته پزشکان، چاقی به دردش خورده و سپر شده و از خورد شدن کامل استخوان جلوگیری کرده. چند ماه خانه نشین بود. برای خودم اتفاق افتاده برای مترو ایستاده بودم، مترو اومد در باز شد هل دادن نفر جلویی من با صورت افتاد اومدم بلندش کنم له نشه اون بلند شد منو انداختن و از روم رد شدن و تازه فحش هم میدادن که جلومونو گرفتی!!!! و دریغ از موجودی که دلجویی کنه و بگه چت شد؟ اونجا خبری از ساندیس و ساندویچ نیست ها. این جور صحنه ها رو تو نذریها دیدم، تو بهشت زهرا دیدم،حتی تو نمایشگاه بین المللی دیدم، اونجا مثلاً تحصیل کرده ها و فرهیخته ها میرن(البته فهم و شعور به تحصیلات نیست) و نمایشگاهها تخصصی هستند، دیدم که سر دادن خودکار یا نایلون یا تقویم تبلیغی یه شرکت چه صحنه های نابی!!!! خلق شده و چه گرته برداری ماهرانه ای از قوم مغول!!!  کجایی چنگیزخان!!!

 

تو صف تاکسی یا نانوایی یا خرید بلیط و ... کمتر از یک ثانیه سرتو برگردونی، نوبتتو غصب کردن یا حتی با پررویی تمام میان و جلوت می ایستن و اگر اعتراض کنی بعضیها میگن دروغ نگو تو اینجا نبودی الان اومدی!!! یا اینکه گاهی اونی که با حجاب و چادر عناد داره ... 

 

اینا همه بدفرهنگیه و ضعف فرهنگی. همه ناشی از نشناختن دین و انسانیت هست. از ناآگاهی و عوام بودن هست. به خودمون برمیگرده، نه به شخص دیگری... ربط دادنش به دیگران و حکومت و دولت!!!!! بدتر از حرکت مغول گونه همین افراد بدفرهنگ هست تو همین صحنه ها. چقدر بی تقوایی! به کجا میریم با اینهمه منفی گرایی و سیاه نمایی؟!  

ما ملت بزرگی هستیم. به فرهنگ ما به داشته های ما به ارزشهای ما غبطه میخورند دیگران. اینو چندین بار از زبان خودشون شنیدم. چند سال پیش از جوان آلمانی که وقتی فهمید ما دخترانی هستیم که پاکیم و به اصطلاح دوست پسر نداریم گریه کرد و این عنوان رو بکار برد: مریم مقدس!!!! تاجر مد ایتالیایی که میگه جوانان ایرانی قدر ارزشها و فرهنگشون رو نمیدونن.   چرا انقدر بی تقوایی میکنیم؟ با عظمت و اقتداری که میهنمون داره چرا انقدر به هم می تازیم؟ چرا سیاه نمایی؟ چرا علیه مملکت؟ چرا همراهی با دشمن؟ چرا تریبون دشمن شدن؟ چرا بدلیل تنفر از احمدی نژاد، انسانیت رو زیر پا میذاری؟ واقعا فکر میکنی؟ از عقل از این سرمایه بزرگ استفاده میکنی که این صحنه ها رو ربطش میدی مثلا به اصول گرایی؟! راهپیمایی 22 بهمن رو  به ساندیس ربط میدی؟! واقعا فکر میکنی؟ آخه آدمی که عقلشو تعطیل میکنه حق حرف زدن نداره. خودت چقدر برای مملکتت مفیدی؟ همش ناله ناله ناله و سیاه نمایی.....تحلیلهای آبکی. پا تو کفش هر تخصصی کردن ....از سیاست و اقتصاد و فرهنگ بگیر تا .... 

 

وجدان هم خوب چیزیه. به خاطر اینکه عده ای با دین مشکل دارن حکومت رو  میکوبن. دنبال هر لونه زنبوری میگردند تا چوبی در آن فرو کنند. اگر دین نداری لااقل آزاده مرد باش، این رو امام حسین ع فرمودن. حقیقت رو فدای عقاید خود کردن میدونی یعنی چی؟ یعنی انسانیتت بر باد ...اصلا حرف نزن. 

 

 

یه عده یاوه سرایی فرموده گفتن که تو راهپیمایی 22 بهمن هم همینطور میشه سر ساندیس!!!! 

 

من همسنگر بسیجی تو جواب چنین یاوه ای میگم چقدر کلاستون پایینه! چسبیدید به ساندیس!! ساندیس چیه!!! رانی! رانی هلو. البته همه اینا مواد شیمیایی نگهدارنده دارن که ضرر داره اما چون مفته خیلی می چسبه مخصوصاً تو راهپیماییها. گاهی رانی پرتقال میدن بدجوری کفری میشم آخه دوست ندارم!!!! فقط رانی هلو. به خاطر همینش میرم راهپیمایی. رانی هلو+ سان استار+ سن ایچ + بستنی سنتی زعفرانی با تکه های خامه+ پالوده شیرازی یخ و آبلیموی فراوان و شربت نسترن+..... اگه زمستون باشه که چلوکباب گرم یا جوجه کباب با سالاد اندونزی + انواع دم نوشهای گرم .... بیچاره اگه بیای راهپیمایی، من یکی به شرفم قسم که سهمم رو میدم بهت. نمیدونی این خوراکیهای حکومتی چه مزه ای میده. تازه امسال که پسته گرون بود، دلت بسوزه پسته هم بهمون دادن اونهم پسته بسته بندی گلستان!!! بله!!! 

 

فکر کنم کسانی که تو  مراسم بودن خیلی شبیه خودتون بودن! بخصوص ساندیس خوریشون!!! 

 

 

 

ساندیس خوری ما یه جور دیگه است. شما عقبید ما رانی خور شدیم. ما فقط تو راهپیماییها آبمیوه میل می فرماییم!!! قبلاها ساندیس میدادن که نوش جان می کردیم و نیش رو هم فرو میکردیم تو چشم دشمن که همه باباقوری شدن و چشم دیدن مارو ندارن هم دشمن داخلی هم خارجی. از 9 دی باب شد. نی ساندیس ها خیلی از فتنه گران رو کور کرد. بعدها اعتراض کردیم که باباجان! ما داریم برای نظام زحمت می کشیم ساندیس در شأن ما نیست اصلا به کلاسمون نمیخوره! حکومت هم قبول کرد و ساندیس تبدیل شد به رانی و سن ایچ و سان استار و  دلستر و بستی سنتی مخصوص و پالوده شیرازی و ....  آخ که نمیدونی چقدر این نوشیدنیهای حکومتی خوشمزه است و میچسبه و گوشت تنمون میشه....نوش جانمان... نیای بخوری تمام عمرت برفنا ... 

 

  

ساعتی اندیشه کردن بهتر از 70 سال عبادت است

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید.