کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

حاشیه های تقدیر از دست اندرکاران مراسم نوروزی

لبیک یا رسول الله 

 

 

حاشیه های تقدیر از دست اندرکاران مراسم نوروزی  

 

به خدا قسم موندم تو بی فکری یه عده! از تعطیلی اندیشه یک عده! طبق روایات؛ ساعتی اندیشه کردن بهتر از 70 سال عبادت است. اما دیگه اندیشه کجا بود. بچسب به شایعه و اونچه که تو دهنها افتاده و .... راست و دروغش رو هم ول کن. آبروی انسانها هم که بی خیال ... 

 

عقل و اندیشه سرمایه بزرگیه که متأسفانه بعضیها ازش بی بهره اند. هر اتفاقی رو باید گنده کنند و منفی بافی و سیاه نمایی و ....این نوع جماعت به مرض روان پریشی مبتلا هستند که حرفهاشون به قصد اصلاح نیست یا به قصد سیاه نمایی هست یا بدور از عقل و اندیشه که خودشون هم نمیدونن چی میگن. مثل جماعتی که میگن آخوندها کوههای تهران رو ساختند که هوا آلوده بشه!!!!!!  کلاً عقل تعطیل.....پناه برخدا 

 

در مراسم تقدیر از دست اندرکاران مراسم نوروزی در ورزشگاه آزادی در هفته گذشته، بعضی افراد حاضر  از همونهایی بودن که عقده خودنمایی دارن و برای خودنمایی خودشون حاضرن هر ارزشی رو زیر پا بذران... از اونایی که پا رو خون شهید میذارن:  

 

  

این خانم لباس قرمز ، فقط کلاه داره، گیسهاش بیرونه تا مثلا سنتی تر بشه!!! 

 

 ////////// 

 

اینا به کنار. گویا در مراسم، ساندویچ و آب میوه توزیع شده. بحث من مال این قسمته. به تصاویر دقت کنید:  

 

 

صف ساندویچ و آب میوه و آب معدنی 

   

 

 

پیش بسوی ساندویچ  

 

 

هجوم مردم و پرتاب ساندویچ ها از داخل خودرو  

  

 

حمله برای دستیابی به ساندویچ  

 

 

زیر دست و پا ماندن نیروی هلال احمر 

  

 چی باید گفت؟ 

 

به کسانی که هیچ عزتی برای خودشون قائل نیستند؟ چنین حرکات مغول واری جز بدلیل ضعف فرهنگی بعضی قشرها نیست. ضعف فرهنگی. آیا انسانی که ارزش وجودی خودش رو به عنوان اشرف مخلوقات و خلیفة اللهی میدونه چنین تحقیر و ذلتی رو میپذیره؟ ذلتی که خودش باعثش هست. من یکی که هزارسال... هرگز اون ساندویچ رو نمیگیرم و سمتش نمیرم. 

 

 

تا اینجا هم باز کاری به این حرفها ندارم 

 

به این کار دارم که عده ای این حرکات رو نسبت دادند به اصول گرایان!!! به ساندیس خورهایی که الان شدن ساندویچ خور!!!! به دولت!!!! به سیاست مداران!!!!! به قشر مذهبی!!!! به اقتصاد!!!!! به گرسنگی مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به اینکه گرانیست و قحطی و مردم گرسنه اند و چاره ای ندارند!!!!!!!!!!!!!!!!  به گداپروری دولت!!!!! به... به... به... به ...... 

 

ماشاالله به چنین مغزهای طلایی!!!! با چنین تحلیلهایی 

 

این نوع واکنشهای منفی بافانه رو در نظرات این مطلب در سایت فرارو ببینید: 

 

http://fararu.com/fa/news/146906/تصاویر-صف-ساندویچ-در-آزادی  

 

واقعا اون کسانی که چنین تحلیلهایی میکننند کم از این جماعت مغول گونه دارند؟ نه، که از آنها هم دون ترند. سیاه نمایی و منفی بافی بخاطر تنفر از شخص آقای احمدی نژاد و یا مشکل داشتن با نظام. 

 

هیچ عقل سلیمی چنین تحلیلی نمیکنه. مگه دولت گفته اینگونه رفتار کنید؟ مگه حتی اون مشائی که میخوام سر به تنش نباشه گفته چنین کنید؟ مگه تو این صحنه ها سیاستمداری حضور داره؟ چه ربطی به اصول گرا یا حتی اصلاح طلبی که شماها سنگشو به سینه میزنید داره؟ بدفرهنگی آدمها و یه عده رو باید به حساب حکومت گذاشت یا دولت؟ یعنی قبل از این دولت چنین بدفرهنگی وجود نداشت؟  

  

 یه عده یاوه سرایی فرموده گفتن که تو راهپیمایی 22 بهمن هم همینطور میشه سر ساندیس!!!!

 

////////////////  

نظیر چنین صحنه هایی رو بارها در جاهای مختلف و زمانهای مختلف دیدیم.  تو مترو هرروز نمیبینید بخصوص واگن خانمها؟ اونجا ساندویچ و ساندیس نمیدن ها ! اما چرا وحشی گری و هجوم و حمله تو اوجشه؟ همین پارسال یکی از دوستان تو هجوم مغول گونه تو مترو خورد زمین و همه از روش رد شدن با پاشنه های نوک تیز بوتهای دخترکان عفه ای. کتف و بازوش شکست. پزشکان مجبور شدن استخوان بازوشو از سمت دیگه بشکنند و تغیییر زاویه بدن، شانس آورد هیبت درشتی داره به گفته پزشکان، چاقی به دردش خورده و سپر شده و از خورد شدن کامل استخوان جلوگیری کرده. چند ماه خانه نشین بود. برای خودم اتفاق افتاده برای مترو ایستاده بودم، مترو اومد در باز شد هل دادن نفر جلویی من با صورت افتاد اومدم بلندش کنم له نشه اون بلند شد منو انداختن و از روم رد شدن و تازه فحش هم میدادن که جلومونو گرفتی!!!! و دریغ از موجودی که دلجویی کنه و بگه چت شد؟ اونجا خبری از ساندیس و ساندویچ نیست ها. این جور صحنه ها رو تو نذریها دیدم، تو بهشت زهرا دیدم،حتی تو نمایشگاه بین المللی دیدم، اونجا مثلاً تحصیل کرده ها و فرهیخته ها میرن(البته فهم و شعور به تحصیلات نیست) و نمایشگاهها تخصصی هستند، دیدم که سر دادن خودکار یا نایلون یا تقویم تبلیغی یه شرکت چه صحنه های نابی!!!! خلق شده و چه گرته برداری ماهرانه ای از قوم مغول!!!  کجایی چنگیزخان!!!

 

تو صف تاکسی یا نانوایی یا خرید بلیط و ... کمتر از یک ثانیه سرتو برگردونی، نوبتتو غصب کردن یا حتی با پررویی تمام میان و جلوت می ایستن و اگر اعتراض کنی بعضیها میگن دروغ نگو تو اینجا نبودی الان اومدی!!! یا اینکه گاهی اونی که با حجاب و چادر عناد داره ... 

 

اینا همه بدفرهنگیه و ضعف فرهنگی. همه ناشی از نشناختن دین و انسانیت هست. از ناآگاهی و عوام بودن هست. به خودمون برمیگرده، نه به شخص دیگری... ربط دادنش به دیگران و حکومت و دولت!!!!! بدتر از حرکت مغول گونه همین افراد بدفرهنگ هست تو همین صحنه ها. چقدر بی تقوایی! به کجا میریم با اینهمه منفی گرایی و سیاه نمایی؟!  

ما ملت بزرگی هستیم. به فرهنگ ما به داشته های ما به ارزشهای ما غبطه میخورند دیگران. اینو چندین بار از زبان خودشون شنیدم. چند سال پیش از جوان آلمانی که وقتی فهمید ما دخترانی هستیم که پاکیم و به اصطلاح دوست پسر نداریم گریه کرد و این عنوان رو بکار برد: مریم مقدس!!!! تاجر مد ایتالیایی که میگه جوانان ایرانی قدر ارزشها و فرهنگشون رو نمیدونن.   چرا انقدر بی تقوایی میکنیم؟ با عظمت و اقتداری که میهنمون داره چرا انقدر به هم می تازیم؟ چرا سیاه نمایی؟ چرا علیه مملکت؟ چرا همراهی با دشمن؟ چرا تریبون دشمن شدن؟ چرا بدلیل تنفر از احمدی نژاد، انسانیت رو زیر پا میذاری؟ واقعا فکر میکنی؟ از عقل از این سرمایه بزرگ استفاده میکنی که این صحنه ها رو ربطش میدی مثلا به اصول گرایی؟! راهپیمایی 22 بهمن رو  به ساندیس ربط میدی؟! واقعا فکر میکنی؟ آخه آدمی که عقلشو تعطیل میکنه حق حرف زدن نداره. خودت چقدر برای مملکتت مفیدی؟ همش ناله ناله ناله و سیاه نمایی.....تحلیلهای آبکی. پا تو کفش هر تخصصی کردن ....از سیاست و اقتصاد و فرهنگ بگیر تا .... 

 

وجدان هم خوب چیزیه. به خاطر اینکه عده ای با دین مشکل دارن حکومت رو  میکوبن. دنبال هر لونه زنبوری میگردند تا چوبی در آن فرو کنند. اگر دین نداری لااقل آزاده مرد باش، این رو امام حسین ع فرمودن. حقیقت رو فدای عقاید خود کردن میدونی یعنی چی؟ یعنی انسانیتت بر باد ...اصلا حرف نزن. 

 

 

یه عده یاوه سرایی فرموده گفتن که تو راهپیمایی 22 بهمن هم همینطور میشه سر ساندیس!!!! 

 

من همسنگر بسیجی تو جواب چنین یاوه ای میگم چقدر کلاستون پایینه! چسبیدید به ساندیس!! ساندیس چیه!!! رانی! رانی هلو. البته همه اینا مواد شیمیایی نگهدارنده دارن که ضرر داره اما چون مفته خیلی می چسبه مخصوصاً تو راهپیماییها. گاهی رانی پرتقال میدن بدجوری کفری میشم آخه دوست ندارم!!!! فقط رانی هلو. به خاطر همینش میرم راهپیمایی. رانی هلو+ سان استار+ سن ایچ + بستنی سنتی زعفرانی با تکه های خامه+ پالوده شیرازی یخ و آبلیموی فراوان و شربت نسترن+..... اگه زمستون باشه که چلوکباب گرم یا جوجه کباب با سالاد اندونزی + انواع دم نوشهای گرم .... بیچاره اگه بیای راهپیمایی، من یکی به شرفم قسم که سهمم رو میدم بهت. نمیدونی این خوراکیهای حکومتی چه مزه ای میده. تازه امسال که پسته گرون بود، دلت بسوزه پسته هم بهمون دادن اونهم پسته بسته بندی گلستان!!! بله!!! 

 

فکر کنم کسانی که تو  مراسم بودن خیلی شبیه خودتون بودن! بخصوص ساندیس خوریشون!!! 

 

 

 

ساندیس خوری ما یه جور دیگه است. شما عقبید ما رانی خور شدیم. ما فقط تو راهپیماییها آبمیوه میل می فرماییم!!! قبلاها ساندیس میدادن که نوش جان می کردیم و نیش رو هم فرو میکردیم تو چشم دشمن که همه باباقوری شدن و چشم دیدن مارو ندارن هم دشمن داخلی هم خارجی. از 9 دی باب شد. نی ساندیس ها خیلی از فتنه گران رو کور کرد. بعدها اعتراض کردیم که باباجان! ما داریم برای نظام زحمت می کشیم ساندیس در شأن ما نیست اصلا به کلاسمون نمیخوره! حکومت هم قبول کرد و ساندیس تبدیل شد به رانی و سن ایچ و سان استار و  دلستر و بستی سنتی مخصوص و پالوده شیرازی و ....  آخ که نمیدونی چقدر این نوشیدنیهای حکومتی خوشمزه است و میچسبه و گوشت تنمون میشه....نوش جانمان... نیای بخوری تمام عمرت برفنا ... 

 

  

ساعتی اندیشه کردن بهتر از 70 سال عبادت است

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید.





 

 

 

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
پاینده باد ایران دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

همسنگر عزیز

اول ممنون که بر من منت گذاشتی وبلاگ محقر مرا مزین کردی
دوم گرچه اختلاف عقیده من و شما بسیار است ولی مهم این است که هر دو به اصول مشترکی وفاداریم و همین کفایت می کند تا بجای تخریب و تهمت به یکدیگر،به اشتراکاتمان بیفزاییم.
حال شما به فلان شخص در مقام ریاست جمهوری معتقدید و من از منتقدین جدی وی ،دلیلی بر این نیست که شما یا من در وادی باطل قدم بر میداریم بلکه مهم قلبی است که در سینه من و شما و بسیاری دوستان دیگر برای انقلاب و ایران می تپد حال می خواهد هر کدام تفکر سیاسی خاصی را داشته باشیم.
بازهم مرا از نظرات و راهنمایی هایتان بهره مند سازید.

پیروز و استوار باشید

سلام

البته هموطن و هم کیش عزیز بنده اینطور نیست که انتقادی نداشته باشم. اگه انتقادی به دولت نداشته باشم که زبان لال میشم مشائی چی!!! چون اونها 100 تطهیر میکنند دولت رو. بنده به ناداوریها معترضم. به خدماتی که نادیده گرفته میشه. در زمینه میراث فرهنگی در زمینه شهدا و ایثارگران چنان انتقادی دارم که .....

با تمام تفاسیر منهای بعضی مسائل، ارادت به دکتر دارم شدید. کاش دکتر متوجه بود که ...

کاش ای کاش ای کاش همه ما اون اشتراکاتی رو که داریم و خیلی هم زیاده ، کمی و فقط کمی بهش بها میدادیم....انقدر خوب میشد

تو فتنه به یکی که خیلی اهل شعار دادن و تجمع رفتن و اغتشاش و ... بود گفتم ما هموطنیم دهنی کج کرد و ....

سپاسگزارم از نزاکت و مراتب آدابی که به خرج میدید مصداق بارز : تحمل مخالف. البته مخالف نیستیم متفاوتیم. این رو به جهت معروف بودن مثلش عرض کردم.

یاعلی

ایرانی سلام دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ http://http://iranisalam10.persianblog.ir/

الهى فرزانگان گنگ شدند دیوانگان چه بگویند
الهى اسمى جز بى اسمى برایم مباد
الهى چرا بگریم که تو را دارم و چرا نگریم که منم
الهى در این جهان پر هیاهو چرا من هو هو نکنم
جداً نگاه به این عکسها شرم آوره چه برسه که توی این مراسم باشی و یا بدتر از آن دست اندرکار این مراسم ... باشی
خدایا
کجایند مردان خدا که مملکتمون از این مردان بسیار فقیر شده

پلاک خالی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ http://pelaakpnu.blogfa.com/

سلام دوست عزیز. منم اون روز بودم تو ورزشگاه . ولی این ساندویج کجاش بود تو ورزشگاه بی حجابی و اون عکسا بود ولی این عکس اخری ها اصلا در جریان نبودم . ولی رسوایی بوداااااااااا خدایا کی ما میخوایم فرهنگ درست زندگی کردنو یاد بگیریم

سلام

والا من هم موندم که این توزیع ساندویچ نمیخوره به مراسم داخل ورزشگاه!! خبر مال سایتهای خبریست. احتمالاْ خارج از ورزشگاه بوده. چندان هم مهم نیست. هدف من نشان بیان عمق کینه یک عده است که همه چیز رو فدای تفکراتشون میکنن. اونایی که عقلشون کلاً تعطیل.... اگر چنین توزیعی در زمان اصلاح طلبان هم اتفاق میفتاد ما هرگز ربطش نمیدادیم به اونها. آخه کجاست عقل؟ این آدما دربست مغزشون رو سپردن به بی بی سی و بی بی سی وار تربیت شدن. من بعد نیازی به بی بی سی هم نیست چون تربیت، کارشو کرده

یاعلی

ایرانم ارزوست دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

اخه فلک زده هنوز نفهمیدی این حاصل هشت سال عقب ماندگی و بدبختیه مردمه ..دیگه به چی مینازید به دزگیرتون به عدالت محورتون به مرد ارزشی تون به چی آخه ...شرمتان باد.حالا هم که یکی دیگه مثل لنکرانی رو الم کردید دقیقا مثل چند سال پیش که آنتی مردمی نژاد را الم کردید!!!! در عالمو دانشمند بودن آقای مصباح شکی نیست اما چه رویی داره این دیگه .همون اصلحی که ۸ سال ازش دفاع کردی بس نیست که دوباره میخوای اصلح انتخاب کنی.

اول سلام

ادب لازمه هر انسانیست.یاد بگیرید.

دوست عزیز خیلی پریشونی!! چون سر و تهی نداشت حرفات!!! باز عادت جماعتی که از خودشون مسئله درست میکنن. من چی گفتم شما چی گفتی!!!

نقطه چین تا خدا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام خواهری من این خبر رو دیروز توی یکی از وبلاگ ها خوندم ولی فکر نمیکردم در این حد و به این ....باشه.تصاویر رو که تو وبلاگ شما دیدم انگار برق گرفته باشدم........نمدونم واقعا چی میخواد بشه واقعا .....
ولی مقصر اصلی ادم هایی هستن که با عث برگذاری این جور مراسم های به اصطلاح تقدیر شدن هستن.

نقطه چین تا خدا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://noghtechintakhoda.blogfa.com/

سلام.فکر میکنم این همه درد هایی که شما ازش صحبت میکنید دلیلش اینه که شما خیلی از درد ها رو رو با چشم خودتون دارید میبینید و این باعث میشه که بی خیال نباشید.نمیدونم که خدا رو شکر کنم که من این درد ها رو نمیبینم یا نه باید ناراحت باشم که شاید چش هام رو به این مسایل بستم.البنه تا حدی رو هم نظاره گر هستم مثل وضعیت مترو و لباس هایی که زیر مانتو هاشون به وضوح دیده میشه و......
هر روز صبح با سوار شدن به مترو و دیدن این وضع خرابه جامعه واقعا کاری جز دعا کردن سوسف زهرا نمیتونم داشته باشم.
انشالله خدا همه ی گمراهان رو هدایت کنه.

پریش دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://hateugod.blogfa.com


سلام بر همسنگر بسیجی من!

مرسی از نوشتارتان.چه جیزی نامفهوم بود در گفتارم؟

من فقط خواستم مرا با یکی از همسنگرهای بسجی صادق

وخدایی آشنا کنید . شاید حرفها مرا از این سردرگمی ها

نجات دهد واگر شما لازم میدانید من برای کمک اماده ام.

شاید روزی من هم با خدا آشتی کنم.

مرسی از حضورتان.......

سلام

! ! ! ! ! !

مهرداد - بی رودروایسی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.adabibiadabi.blogfa.com

سلام

کند ذهنترین عقل هم میتونه آنالیز کنه که این اشخاص که در چندین عکس مختلف هم دیده میشن یه عده مانکن بودن که خودشون رو فروختن تا چندتا عکس ازشون گرفته بشه و در جهت تبلیغات منفی برای این گردهمایی استفاده کنن

سلام

! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

چه ذهن تیزی دارید شما!!!! گرچه وضعیت ظاهری خوبی ندارن اما ما گناه کسی رو اینطوری نمی شوریم.

دوست عزیز بنده کسی هستم که بخاطر آقای احمدی نژاد بارها با دیگران بحث میکنم و هرگز اون ناداوریهایی که راجع بهشون میشه رو قبول نمیکنم.بله در مسائلی هرگز هیچ شخصی احمدی نژاد نشده و نخواهد شد. اما این دلیل نمیشه که شما ایشون رو از هر خطایی مبرا کنید. تنها کسانی ایشون رو 100% میدونن که متعلق به فرقه مشائیسم باشند. در خیلی موارد آقای احمدی نژاد خدماتی کرده که از هیچ شخصی برنمیاد چون هم سوادش رو داره هم تجربشو هم دغدغه اش رو. اما در مورادی چون میراث فرهنگی که به تناسب رشته ام سروکار دارم باهاش و در زمینه ایثارگران که بدلیل دغدغه ام سروکار دارم با این قشر، بدترین دولت بوده بدترین.... که همه اینها هم برمیگرده به مشائی و گروهکش یعنی دقیقا هرجا اونها ردی ازشون باشه افتضاحه. مانکن خودفروخته و اینها هم توجیه دور از عقله. از برنامه هایی که سردمدارش مشائی باشه باید چنین هم بشه. از این بدترهاش اتفاق افتاده.

یاعلی

سمت وسو سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.samtosoo.ir

سلام.خداقوت.وبلاگتون جالبه. در صورت امکان سایت سمت وسو را لینک کنیدwww.samtosoo.ir
شامل(اخبار داغ،حوادث،دانلود رایگان و...)

مهرداد - بی رودروایسی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.adabibiadabi.blogfa.com

سلام
بنده جایی ادعا نکردم دکتر 100% هستش! و نمیدونم چرا این فکرو کردی!
ولی بارها ادعا کردم که رویه دکتر جزو هیچ یک از مکاتب نیست! چراکه ایشون خودش پایه گذار مکتب محمودیسم است! ( آوردن کلمه فرقه اغلب مربوط میشه به ادیان و مذاهب و با تفکرات سیاسی همگونی زیادی نداره)
شما همزمان چندین مبحث رو عنوان کردی که جوابهای شما چند بحث جداگانه میطلبه

درمورد اینکه دکتر بعضی جاهارو از قلم انداخته و رسیدگی نشده باید در سوالم جوابتون رو پیدا کنید ( کدوم دولت از اول ورود اسلام تا الان تمام زمینه های کشور داری رو رعایت کرده که دولت دکتر اینگونه نبوده؟)

درمورد مشائی لطفن تفکرات و آرمانهایی که نشانه ای باشه بر فرقه بودنش رو ذکر کنید تا صحت حرف شما بر ایجاد فرقه مشائیه ملموس باشه

کدوم بدیها مد نظرتون بوده که هیچ اشاره ای نکردید؟! و عنوان کردی ازین بدترها هم خاهد شد!

سلام

نگفتم که گفتید 100% هست. از نوع کامنتتون تشخیص دادم. دلیل نمیشه توجیه کنیم که چون هیچ دولتی از ابتدای اسلام قادر نبوده همه چیز رو روبراه کنه این دولت هم ضعفهاش اشکالی نداره. انتظار دولت کریمه امام زمان هم نداریم اینو خودم همیشه به همه میگم. ارادت به دکتر دارم شدید منهای نقاط کورش از جمله مشائی.

واقعا فکر میکنید بحث جانبازان با مشکلات عدیه ای که دارند انقدر نامهم هست که از قلم بیفته؟ جانباز از گشنگی تلف داره میشه خودکشی میکنه .... تقصیر من نیست شما نمیدونیدها. تو این فضای محدود هم نمیتونم عمق فجایع بنیاد شهید رو در این دولت ذکر کنم. خیلی میخواید بدونید تو اخبار خبرگزاریها هست فراوان. دیگه با چیزی که درگیرم و میبینمش که نمیتونم انکارش کنم. انتصاب کسانی به مدیریت بنیاد که کلاهشون هم در جبهه نیفتاد و کمترین دغدغه ای ندارند.تازه خیلی از بدبختیهای این عزیزان رسانه ای نمیشه. میراث فرهنگی کم ارزشی داره که از قلم بیفته؟ انتصاب آدمهای نادان و بیسوادی چون مشائی و بقایی و ...که ریشه دواندند در میراث .... تورخدا بسه. از چی دفاع میکنید؟ این هم حیطه تخصصیم هست که میگم. از این آدمهایی هم نیستم که یه چیزی بشنوم و همینطوری طوطی وار تکرار کنم.

خیلی بیش از شما احمدی نژادیم و بیش از شما دفاع میکنم ازش در مطالب وبم فراوانه. پس مخالف و دشمنش نیستم که سیاه نمایی کنم یا دروغ علیهش بگم که شماهم بخواید بحث کنید و چیزی رو به من ثابت کنید.

ببخشید فرقه نه بلکه مکتب ضاله مشائیسم. جان هرکی دوست داری اگه مشائی چی هستید هم کلام نمیشم باهاتون اصلاَ

درست بخونید گفتم از این بدترها اتفاق افتاده و راجع به نظرتون بود در وبلاگم.

مهرداد - بی رودروایسی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ق.ظ http://www.adabibiadabi.blogfa.com

سلام
قسمم دادی جان هرکی دوست دارم اگه مشائی چی هستم همکلام نشی با من اصلن !!؟!

خدایی تو آخرت آدم منطقی و سرشار از اطلاعات برای بحث کردن هستی!!!
به قسمی که دادی عمل میکنم!
خداحافظتون باشه

راستی شما همیشه اینجور امانت داری و بعضی از نظرات رو تائید نمیکنی؟!؟

سلام

الحمدلله مشخص شد.

مشائی چی جان در آخرت مجال بحث نیست قرآن که بلدید.

جناب مشائی چی! نظرات رو تایید میکنم شما صبرتون کمه. اول تو وبتون پاسخ میدم بعد میام اینجا در قسمت پاسخ همون رو منظور میکنم.

ما را با مشائی چی جماعت کاری نیست.

یاعلی

پاینده باد ایران سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

همسنگر عزیز
بازهم ممنون از کامنتت.
صحبت بسیار است که حتما در کامنتهای مفصلی به تبادل نظر خواهیم پرداخت.
راستی مطمئنم که می دانیدچه منی که منتقد دولت فعلی هستم،چه کسی که به قول شما هوادار جریان مشاییست و چه بسیار عقاید سیاسی دیگر که در چارچوب نظام و انقلاب به ابراز عقیده و نظر می پردازند،از سیاره ای دیگر نیامده اند و همه هر چه قدر هم تفاوت هایی داشته باشیم معتقد به اصول مشترکی هستیم و عاشق این آب و خاک
بیا تا قدر یکدیگر بدانیم
که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم
دغدغه هایتان کاملا قابل درک و احترام است و قلم شیوایتان به رساترین شکل ممکن ،منتقل کننده دردهاست.
چه خوشتان بیاید و چه نیاید،ناخوانده مهمان شما شده ام و دیگر نمی توانید مرا بیرون کنید
پبروز باشید

اول سلام

بله به قول شما در چارچوب نظام و انقلاب. اما جریانهایی درون انقلاب و نظامند اما نه درچارچوب آن همچون ....
هواداران با خود جریان فرق دارند چه بسا هوادارانی که ناآگاهند و غافل.

اینو من نمیگم بلکه واقعیت محض هست، همه عاشق این آب و خاک نیستند و ما با همه جریانها اصول مشترک نداریم. ما دشمان داخلی داریم فراوان. اگر دشمن داخلی نداشتیم و چراغ قرمزها به آن سمت روشن نبود دشمن خارجی هیچ غلطی نمی توانست بکند. گرچه دشمن نمی تواند ضربه اساسی به ما بزند اما به هرحال شر و خطراتش میرسد.

اختیار دارید فضا متعلق به خودتان است به قول خودتان در چارچوب نظام و انقلاب.بنابراین در چارچوب نظام و انقلاب فضا متعلق به خودتان است خوش آمدید.

یاعلی

ایرانم ارزوست سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://rajanews.com/detail.asp?id=155592

بدون شرح

http://rajanews.com/detail.asp?id=155592

سلام

جناب ایرانم آرزوست ادبتون رو اصلاح کردید یا نه؟

حرف من رفتار فرهنگی بود. اگر میخواستم راجع به خود خود خود مراسم بنویسم حتما مینوشتم اونهم مفصل.....

مشائی چی هم نیستم که چنین حرکات و سکناتی رو تایید کنم یا لاپوشانی کنم. به درد سیاسی کردن همه چیز شما هم مبتلایید مطلب من رو کاملا سیاسی دیدید. باید هم مشکل فرهنگی داشته باشیم زیاد ..... چون اصلا کسی توجهی نکرده من چی گفتم! از کدام معضل فرهنگی صحبت کردم!

ضمنا رجانیوز از دوستانمان است یعنی اشتراک نظر.

شما چنان ذهنیتی دارید که بنده رو با فامیل مشائی اشتباه گرفتید مسبوق به سابقه هستید.

من هرچیزی رو جای خود میبینم و از اونجاییکه در مطالب گذشته من شما دیدید که هرچیزی رو جای خود میبینم برنمی تابید چون شما همه چیز رو در این دولت سیاه میبینید. اما من سفیدهاش رو که وجود داره سفید میبینم و اینچنین سیاهی هایی رو هم سیاه. در مکتب من لاپوشانی وجود نداره . در مکتب من انتقاد به معنی مخالفت نیست. اما از نظر شما تنها کسانی انتقاد میکنند که مخالف باشند.

یاعلی

یه آشنا... چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام.
من مثل خیلیها نه احمدی نژاد رو میکوبم و نه قدیسش میکنم.
ملاک شناخت خود حقه...
اما...

افشاگری حاج حسین شریعتمداری درباره مراسم آزادی:

http:/www.tabnak.ir/fa/news/315151/%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C

سلام


ای داد بیداد ..... من چی میگم شما چی میگید؟ چرا انقدر عات شده همه چیز رو سیاسی دیدن؟ آخه کجای مطلب من کوبیدن یا تایید یه چیزی از دولت هست؟! درست نمیخونید مطلب رو، عادت سیاسی کردن همه چیز هم جزء لاینفک زندگی شده،

نه ، کجای مطلب من در مورد مراسم و دولت و کوبیدن و تایید و افشاگری و ....هست؟ حرف من رفتار فرهنگی بود. اگر میخواستم راجع به بحث خود خود خود مراسم بنویسم حتما مینوشتم اونهم مفصل.....

حلبی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

هوالحق.سلام علیکم.حرف شما متین .اما عمل دولت محترم باعث این دهن کجی ها به تمام معروفات است.طبق اطلاعات موثق ده میلیارد تومن هزینه این مراسم کذایی بوده که خرج اونهم توسط سازمان میراث فرهنگی پرداخت شده.تو اوضاعی که مردم بوشهر و مناطق زلزله زده آذربایجان نیاز کمک دارند .وقتی که جانبازانی داریم که یه وقتی برا سربلندی این مملکت درگیر بیماری های سختند.وقتی روستاهایی داریم که مدرسه خوب نداشتن اونا باعث اتفاقات دلخراش چند وقت پیش شد ......نمیدونم اگه از این بودجه ها دولت داره چرا تدبیر نداره چقدر از آثار تاریخی داریم که به خاطر بی توجهی مسئولین فرهنگی رو به تخریبه.خلاصه که خوب میدونم این آقایان مسئول حتما روز قیامت باید جواب این همه عمل خطاشونو باید بدن .یه ضرب المثل خوبی داریم که زمستون میره روسیاهی میمونه برا زغال.جواب شهدا و خونوادهاشونو باید بدن.این رفتارای بی فرهنگی بازخورد عمل کاملا اشتباه جناب رئیس جمهور و همکارانشونه.فقط باعث بدنامی شدند.دوست من میگفت ما فقط تو مسابقه هلال احمر شرکت کرده بودیم ولی اونجا دعوتمون کردند.خواهر من شما سخنتون متین.

پاینده باد ایران پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

شما وقتی بروز نمی شید و کامنت ها رو جواب نمی دید،نگران میشیم.
امیدوارم مشکل خاصی پیش نیومده باشد.

پیروز باشید و استوار

اول سلام

لطف دارید. گرفتاری و مشغله ....فرصت کمی میذاره گاهی اصلا فرصتی نمیذاره

یاعلی

رستگار جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___آپم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمتون_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

تیرداد جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ق.ظ http://taslihatww2.blogfa.com

سلام هموطن :
1. عید نوروز مال آریایی هاست نه مال تازیزادههای بی پدر ومادر
2. معلوم شد که این ...مالا از وا بودن که به خاطر ساندویچ ( آشغال
گوشت و مقادیری فضولات انسانی ) رفتن
3. ... دارن و برای خودنمایی خودشون حاضرن هر ارزشی رو زیر پا بذران... از اونایی که پا رو خون شهید میذارن:
اول برو ببین شهید چیه و کیه و برای چی رفتن بعد بیا بنویس
من که تو رومانی بدنیا اومدم و تا الان یه بار هم ایران نیومدم
میدونم که عکس اول لباس عشایر لر هست و عکس دوم لباس محلی ترکمن ها

سلام.....

آب هویجم گم شد.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد