کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

ریاست جمهوری خیلی آسان است!

السلام علیک یا رسول الله 

  

تسلیت محضر پیامبر ص و ائمه اطهار ع، بخاطر هتک حرمت مزار شریف شهید بزرگ اسلام جناب حجربن عدی و یارانش در سوریه 

 

 

حجربن عدی زمانی از حضرت علی ع دفاع کرد که خفقان شدیدی بر جامعه مسلمین حاکم بود. جناب حجربن عدی و چندتن همراهانش که همگی در یک مکان دفن شده اند هرگز فریب دسیسه های فراوان دشمن را نخوردند و بر حق و عدالت حضرت علی ع وفادار ماندند و مزدشان را با شهادت گرفتند در حالی که سرهایشان بریده شد.  

 

//////////////////////////////  

 

ریاست جمهوری خیلی آسان است!!!  

 

آرزو هم بر جوانان عیب نیست!!!

 

 

این روزها خیلیها به فکر رئیس جمهور شدن افتاده اند!!!!  

 

فکر کردن خیلی آسونه!!! 

 

خواهشاً با ذهنیت قضاوت نکنید: 

 

آقای احمدی نژاد در زمینه عمران و آبادانی، جمع کردن خرابیهای 2 دولت پیشین و  پروژه های عظیم فقط کلید خورده و کارنشده (چه رسد به اتمام)خدماتی کرد که کسی نمیتونه تکرارش کنه چون تخصص داشت و دلسوزی و دغدغه(اینو نذارید به حساب اینکه دارم دولتو تطهیر میکنم) 

مسئله خدمات دولت رو بارها آقا هم اشاره کردن بهش. هر کسی هم انکار کنه یعنی داره روز روشن، آفتاب رو انکار میکنه. دولت دهم نکات سفید داره، سیاه هم داره. نه اون چیزیست که مشائی چی ها میگن، نه اون چیزی که بعضیها به شدت می کوبند. همه چیز را در جای خود باید دید. انصاف باید داشت.  

به قول سید احمد خاتمی، امام جمعه تهران، احمدی نژاد نه ولایی 100% است نه ضدولایت، نه آن بدیست که بعضیها می گویند نه آن خوبیست که بعضی دیگر می گویند. و باز به قول ایشان اگر به 4 سال پیش برگردیم بازهم به احمدی نژاد رأی میدیم. 

  

بعضیها فکر کردن خیلی راحته رئیس جمهور شدن!!! 

 

آخه مثلا جناب زاکانی، برادر عزیز که شخصا قبولتون دارم و میدونم انسان متعهد و پاک و ولایی هستید و آیا این کافیست؟!  آیا در حد ریاست جمهوری هستید؟!   

 

جناب کواکبیان(بخوانید نماینده فتنه) سری به لغت نامه دهخدا بزنید و مفهوم واژه خجالت رو پیدا کنید. حرف زدن بلدید یا تعهد لازم رو دارید؟ حامی فتنه نبودید احیاناً؟   

جناب شما شکر میل بفرمایید که ظرف 6 ماه با آمریکا رابطه برقرار کنید!  

این روزها همه تا کم میارن سعی میکنن خودشونو بچسبونن به آقا اما از اونجایی که وصله ناجورند، نمچسبند نوع چسب، بی کیفیته! دیگه چرا برای خواب و خیالهات از آقا مایه میذاری؟! حضرت کواکبیان فرمودند مقام معظم رهبری گفتن مذاکره با آمریکا در چهارچوبش اشکالی نداره و ما در چهارچوبش ظرف 6 ماه رابطه برقرار میکنیم و تحریم ها منحل میشه و مشکلات اقتصادی حل میشه!!!! 

طلا باید گرفت این مغز رو!!! کجا بودی کواکب؟ اینهمه سال ای ستاره سهیل درخشان چرا ازت استفاده نشده بود؟ ای کوکب درخشان که حرفهات هم مثل اسمت طلاست و نورانیه!!! 

آره کواکبیان خان، آرزو برجوانان عیب نیست. خواب دیدی خیر نباشه.    

شما اگر رئیس جمهور شدی، من ایران رو ترک میکنم. 

 

دوم خردادی جماعت(امروزه معروفند به اصلاح طلب) و درست ترش همون فتنه گران، که رو دارن هوار هوار ، کرور کرور، فکر کردن که فتنه یادمون رفته؟! احیاناً اگر صلاحیت نداشته شان تأیید شد فقط باید به حساب لطف بی حد و حصر نظام گذاشت این رو/.  

 

خاتمی فقط بیا جلو ببین مردم شهید داده چه میکنند باهات... رو که نیست .... 

 

تورخدا هاشمی دست از سرمون بردار... فائزه 2چرخه سوارت ایندفعه با پولهای این ملت، فضانورد هم میشه.

  

مشائی خواب ببینی که صلاحیتت تأیید بشه یا اینکه احیانا رأی بیاری... رو که نیست ....رو که نیست

 

تعدادی کاندیداها که به فکر قدرتند تا خدمت و وای به حال ایران شهید داده که رئیس جمهورش بخواد برای قدرت بیاد. اما افراد خدوم هم کم نیستند که اعلام آمادگی کردند اما مدیریت و تواناییشون؟؟؟  

 

 

 چند روز پیش برای دیدن دوستی رفته بودم دانشگاه امیرکبیر، چه فضایی حاکم بود!!! از طرف بسیج، ماژیک و تخته گذاشتن تا در فضایی آزاد دانشجوها نظرشون رو بنویسن، به بعضیها نیومده چنین فضاهایی، یکی از این متوهمین سبزک جلبک، با ماژیک مرقوم فرمودند شما بسیجیان گوسفند هستید!!! و بعد دستبد و مانتوی سبزشو به رخ می کشید و میگفت ماژیک سبز بذارید بنویسم . چندتا نوچه هم دورو برش توهماتش رو تکرار میکردن. چرا بعضیها انقدر به درگیری و فضای مسموم و آلوده و کینه و ..... علاقه دارن؟! این بانوی سبز اومد سمت دوستان ما و گفت بسیجی وجود نداره که شرف داشته باشه!!!!  

 

اونطرف تو سالن اجتماعات، مناظره موافق و مخالف مشائی بود: بهمن شریف زاده طرفدار مشائی، و سیدعباس نبوی مخالف مشائی، جداً متاسفم برای جماعتی که شعارشون بود: ادب مرد به از دولت اوست و اما تو سالن با توهم 4 سال پیششون که دستبندهای سبز بسته بودن چه حرفهای زشت و بی نزاکتی که بصورت پارازیت پرتاب نمی کردن....  

شریف زاده از مشائی قدیسی ساخت که اگر سجده نمی کردیم بهش حتما دین و دنیامون رو می باختیم.... چرت و پرتهایی از قبیل مشائی اهل غیبت نیست، عبادتهای شبانه داره، مهدویت رو رونق بخشیده، به هنر و ارزش هنر و کرامت هنرمندان اعتقاد داره، با گشت ارشاد مخالفه.... چقدر هم مخالفت با گشت ارشاد رو تکرار کرد...عده ای کاری دارن میکنن که مهندس رد صلاحیت بشه، مهندس علوم انسانی رو بومی میکنه ..... مهندس زمان جنگ در کردستان ال کرد و بل کرد و مردم کردستان عاشقش بودند(شریف زاده در توهمی عجیب، احمد متوسلیان و شهید همت و شهید صیادشیرازی و ... رو مشائی میدید) خلاصه هر آنچه اسباب و ادوات برای ساخت آبرو برای جریان انحرافی لازم بود یکجا بصورت بی سر وته آورده بود...و مرتب در هر برهه از تاریخ انقلاب برای مشائی معبری میزد و جای پایی باز میکرد ... الحق و الانصاف جناب نبوی هم خوب جوابشو میداد اما خیلی بی انصافانه هم  آقای احمدی نژاد رو می کوبید که مورد تشویق جماعت سبزک جلبک قرار میگرفت(گرچه خودش از طیف اصول گرایی بود). 

 

گاهی تو گوشه کنار، بوی تعفن جلبک میاد، مادرایی هستن که حساسیت دارن به بوی جلبک،  اشکهای همیشگی مادر حسین، حسین غلام کبیری، مادری که دیگه نمیخنده، دیدمش .... مادری که 4 ساله که منتظر قصاص قاتلی هست که هردفعه با دستهای نفوذی تبرئه میشه .... مادران همیشه دغدار شهدای فتنه بوی تعفن سبزک جلبک هارو بیش از همه متوجه میشن و  

 

مریم .... 

مریم دختری که برای همیشه زیباییشو از دست داده و مجبوره برای همیشه عمرش روبند بزنه، طوری تو ظهر عاشورای 88 صورتشو کج کردن که بعد از 3بار جراحی پلاستیک، بازهم ترمیم نشد.... مریم با خونریزیهای کلیه و دستگاه گوارشی که بر اثر کتک خوردن پیدا کرده شاید مدت زیادی زنده نمونه مثل سایر جانبازن فتنه که هرازگاهی یکیشون بی سروصدا شهید میشن...  

 

گاهی تو گوشه کنار، بوی تعفن جلبک میاد، مراقب سلامتیتون باشید عفونت زاست.  

 

    

 

 لطفاً جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید.





 

 

 

 

نظرات 33 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ق.ظ

وقتی رئیس‌جهموری حکم ولی‌فقیه را دریافت کرد، اطاعت از او نیز چون اطاعت از خداست (یار سابق امیدوار به فاضل)
پس چرا از او اطاعت نمی کنید؟!

اول سلام

!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه بابا؟! احیاناً مرجع تقلید حضرتعالی رو میتونم بپرسم؟ در شریعت جدید شما، رئیس جمهور ولایت پیدا میکنه و اطاعت از او میشه اطاعت از خدا !!!! آخر زمان است تعجبی نیست از هر آنچه که ببینیم و بشنویم/

و اگر فکر میکنید که با اینگونه جملات، قضیه رو به تمسخر میتونید بگیرید عرض کنم که حرمت مینهیم و پاسخ میدهیم وگرنه...

ما تنها از ولی فقیه، اطاعت محض میکنیم آنهم به خاطر شخصیت حقوقی ایشان که نایب امام زمانند و لاغیر

یاعلی

[ بدون نام ] یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ق.ظ

آقای احمدی نژاد نسبت به این چند سال اخیر هیچ تغییری نکرده است، فقط به قول دوستی، چند سال قبل علیه کسانی افشاگری و جسارت و پرده دری می کرد که ما خوشمان می آمد، اما امروز همان کار را برابر کسانی انجام می دهد که ما خوشمان نمی آید! لذاست که این رفتار را محکوم می کنیم. اگرنه همان جا که ایشان عکس زن نامزدی دیگر را به تلویزیون آورد و تهدید به «بگم! بگم!» کرد، باید این رویه نکوهش می شد تا کار به این روزها نکشد.

سلام

آقای احمدی نژاد حتما تغییر کرده. البته بی مهریهای زیادی هم حتی از طرف دوستان بهش شده.

آهان مشکلات کشور برمی گردد به افشای پرونده و مدارک جعلی زهرا رهنورد!!!! بازهم تعجبی نیست در این زمانه از این حرفها ...

احمدی نژاد اگر افشاگری کرد در برابر انبوه هجمه ها و تهمتهایی بود که علیهش میشد. شما اگر جای ایشان بودید در برابر سیل ترور شخصیت چه میکردید؟! حتما صبر !!!!! بنیانگذار این رویه که از نظر شما نکوهیده است همانخا بودند که ازشون دفاع میکنید

بچه محل امام رضا یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ق.ظ http://bakhodabodan.blogfa.com

سلام
ممنون از حضور گرمتون همسنگر

دوستدار یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام
جانا سخن از دل ما می گویی.
مطلب عالی بود عالی.

پاینده باد ایران یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

سلام همسنگر
جایگاه رفیع مقام ریاست جمهوری آنقدر کوچک شده که هر کس با یک سابقه معاونت و وزارت و وکالت خود را رجال سیاسی می پندارد و اعلام کاندیداتوری می کند.
البته حمله ای داشتید به خاتمی و کمی هم او را نواختید.
حالا دو حالت بیشتر ندارد یا اصلا نمی آید که این دیگر اینقدر ناراحتی ندارد حالت دوم می آید و تایید صلاحیت هم می شود که آن هم باید قضاوت را به مردم واگذار کرد و اینکه از قول مردم حرف زد که فلان بلا را بر سر خاتمی می آورند چندان سزاوار نیست چرا که مردم نیازی به سخنگو ندارند.
در خصوص عملکرد آقای احمدی نژاد هم بالاخره آمار و وضعیت اقتصادی از هم پاشیده ،خود بهترین گواه بر عملکردیست که شما جانانه از آن دفاع می کنید.
پیروز باشید

سلام

و دقیقا به گفته آقای مصلحی، وزیر اطلاعات، خاتمی بدلیل بعضی ملاحظات هست که مانند 2 فتنه گر دیگر، محصور نیست.

خاتمی یکی از رئوس مثلث اصلی فتنه است. به تجربه عرض کردم همانطور که کروبی خواست محکی بزند و ببیند که میتواند بیرون بیاید و عرض اندامی بکند و مردم پاسخش را با لنگه کفش(به تأسی از حرکت سیاسی معروف خبرنگار عراقی) دادند. آن یکی که اصلا جرأتش را ندارد. خاتمی هم همین گونه است. البته خاتمی کمی عاقلانه رفتار میکند و خودش چند روز پیش گفت که ما بیش از 20% رأی نمی آوریم و بهتر است به میدان نیاییم. روی سخنم با آنهایی بود که در سایت انتخاب می نگارند که سید خندان بازگرد!!!!! خاتمی خود میداند که چکاره است و اوضاع از چه قرار است و کمی عاقل است اما برخی دوست دارند که فضا را آشفته کنند : سید خندان بازگرد

نواختن خاتمی؟ می نوازم بسیار....فتنه، انقلاب، بی گناهان، کشته ها، مصدومین، فریب خوردگان بی گناه .... فتنه یادمون نمیره.

جناب آقای روحی از جنابعالی بعیده اینگونه قضاوت کردن: که بنده از عملکردهای دولت جانانه دفاع میکنم!!! هیچ جای مطالبم چنین چیزی نگفتم و موضع نگرفتم.
من پیرو ولایتم. مگه حضرت آقا جانانه دفاع میکنند که من هم دفاع کنم؟! ایشان فرمودند که علل مشکلات اقتصادی، بخشی مربوط به تحریم و دشمنان هست و بخشی هم مربوط به مدیریت و مسئولین. من جلوتر از ولایت نمیفتم. بنده از عملکردهای مثبت که حقیقتاً وجود دارد و کم هم نیست دفاع میکنم و جانانه هم دفاع میکنم نه از مشکلات.
مشکلات اقتصادی هم بصورت حاد و تاکید میشود بصورت حاد مربوط به این اواخر است اما عمر دولت 8 ساله است. دشمن هم کم نداریم و قابل انکار هم نیست. همون که آقا فرمودن. بنابراین همه علل را به چوب دولت راندن درست نیست.
به هیچ وجه من الوجوه، خدمات دولت قابل انکار نیست. منصف باشیم.
بنده خودم در زمینه میراث فرهنگی و وضعیت وخیم بنیاد شهید و ... انتقاد دارم شدید .... اما هر چیزی جای خود...دلیل نمیشه از ریشه بزنم....

یاعلی

بی بصیرت تام یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

تو شکر خوردی که احمدی کارهای خوب کرده ..ای بی چشم و روهای بی شرف دیگه چی میخواستی به سر این ملت بیاره وای وای وای شما ها دیگه کی هستید طالبانیچی های بی حیا...
خوبه هنوز هاشمی و خاتمی نیومند که داره همه جاتون میسوزه اگه بیاند که دیگه جزغاله میشید .خودمونیم همتون مثل سگ ازشون میترسیدا ..مرگ بر نفاق و دو رویی مرگ بر طالبان ..مرگ بر انسانهای بصیرت نما .اتفاقا رئیس جمهوری راحته به شرطی که انس و جن و سپاهو بسیجو حزب اللهی و امام جمعه بخواند یه انترو بیارند سر کار و به راحتی هشت سال کشورو به تباهی و فساد بکشونند بعد هم یه خنگولی مثل تو بیاد دفاع کنده از کاراش...اخه بی عقل بی همه چیز چند تا کار خوب در مقابل کارهای وحشتناکی که کرده دفاع کردن داره .دوباره این شهدا را سر چوب کردی بی شرف کی میخوای دست از سرشون بر دارید ..شهید به خاطر دفاع از شرفش رفت نمی دونست یه مشت بی شرف ادامه دهنده راهشون میخواند بشند. مرگ بر خاتمی و رفسنجانی و لنکرانی و جلیلی و مشایی و هر کسی که بخواد سر این ملت کلاه بزاره مثل تو و هم کیشات .اوف

اول سلام

و احسنت بر جماعتی که شعارشون بود: ادب مرد به از دولت اوست!!!!

بالا بری یایین بیایی ادبیاتت داد میزینه کی هستی همونی که همیشه تو این وبلاگی و میسوزی از مطالبش آقای ایرانی!!!!!

و آنها که آفتاب را در روز روشن انکار می کنند....

ایرانی سلام یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ http://iranisalam10.persianblog.ir/

سلام
لعنت و نفرین خدا بر دل این سیه رویان وهابی و منافقان که اینگونه هتک حرمت به صحابه بزرگوار رسول خدا (ص) کردند

نجم الراقب دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ق.ظ http://ayobeeshgh.blogfa.com

تا بی خردی مردم نادان است
تا وسوسه های آخر شیطان است
با حضرت حجربن عدی می گویم
بهتر که مزار مادرم پنهان است

پیچ بزرگ تاریخی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ http://piche-bozorge-tarikh.blogfa.com/

سلام.
یه ایرادی که توی ساختار چیدمان نظام داریم اینه که رییس جمهور رو میگیم شخص دوم مملکت. اصلا همین اشتباهه. فاصله مقام معنوی امامت فقیه با رییس جمهور خیلی زیاده.
رییس جمهور اگه خوب باشه که هیچ،اما اگه بد باشه و یا بعداً بد بشه تا کی باید منتظر موند که مرخص بشه و بره...
نباید رییس جمهور اونقدر دستش باز باشه که اگه احیاناً دچار توهم قدرت شد چند سال کشور بره زیر سوال.
باید حتماً بعضی چیزها مثل نخست وزیری احیا بشه.گویا خود امام خامنه ای هم جایی به این امر اشاره داشتن.
ضمناً نظام نیمه ریاستی-نیمه پارلمانی ما دچار نواقص خاصیه. اگه نظام صرفاً پارلمانی بشه خیلی بهتره! چظوری!؟ مردم پارلمان رو انتخاب میکنن و پارلمان هم رییس جمهور رو. و رییس جمهور جوابگوی پارلمان خواهد بود. و با توجه به چیدمان طیفها و جناحها در پارلمان رییس جمهور اگه خطا کنه، پارلمان قطعاً بهش فشار خواهد آورد و برای اینکه منتخب خودشون خطا کرده، حتماً برای اصلاح و یا ... اقدام جدی خواهند کرد.
باید ساختار عوض بشه...
و این به همت جوان حزب اللهی و ارائه ساختار قدرت جدید حتماً امکان پذیره.

خدایا، امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان.
خدایا، امام ما خامنه ای را حفظ کن.
تاظهور.
یاعلی.

پاینده باد ایران دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

همسنگر سلام
من هم موافق هتاکی و پرده دری نیستم حتی نسبت به آقای احمدی نژاد که کاملا به عملکردشون انتقاد دارم.
اما چند نکته:1-اولین بار در کشور باب خلیفه کشی و افشاگری را متاسفانه خود آقای احمدی نژاد باز کرد.
مدیریت اجرایی کشور محل افشاگری و آشفته کردن روند امور نیست و همین بگم بگم هایی که آقای احمدی نژاد باب کرد در نهایت به سوی خودش بازگشت.(و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین)
2-در مورد 20 درصدی هم که از قول خاتمی نقل کردی،من چنین چیزی را ندیدم و احتمالا معتبر نیست.
3-در مورد نسبت هایی که به آقای خاتمی میدهید آیا هیچ کدامشان در مراجع صالحه اثبات شده است و حتی رهبر معظم هم در این خصوص موردی را گفته و موضع گیری کرده اند؟!!(مگر آن که شما خود قاضی باشید)
شما که کاتولیک تر از پاپ نیستید؟
4-من اگر لفظ جانانه را به کار بردم پوزش می خواهم و یک اشتباه سهوی بود و انتقادات شما را نیز خوانده ام(گرچه مشکلات کشور در دولت های نهم و دهم محدود به بنیاد شهید و مشایی و ملک زاده نبوده و نیست!!!!)
5- بخش کوچکی از مشکلات کشور مربوط به تحریم هاست و بیشتر آن به سوء تدبیر و ندانم کاری های دولت باز می گردد .
مگر همین آقای احمدی نژاد نبود که می گفت آنقدر تحریم کنید تا قطعنامه دانتان پاره شود و تحریم های شورای امنیت را کاغذ پاره خواند؟
ادامه در کامنت بعدی

سلام

البته من این مسائلی رو که فرمودید مطرح نکرده بودم گرچه واضحه که موضعم چیه!

قرار نیست آقا برای هر مسئله ای بیاد و حرف بزنه. آقا شِمای کلی رو میده. در مورد مشائی آیا آقا تا کتون اشاره به فسادش کرده؟ آیا امام در مورد بنی صدر افشاگری کرد؟ آیا حضرت علی ع افشاگری می کرد؟ یا اینکه افشاگری ها بر عهده اصحاب و یاران بود؟ بر عهده سلمانها و عمارها؟ و حضرت آقا به همین دلیل فرمودند آین عمار. أین عمتار که تبیین حقایق بکند. پس نفرمایید که رهبر معظم هم در این خصوص موردی را گفته و موضع گیری کرده اند؟!!(مگر آن که شما خود قاضی باشید)


باب خلیفه کشی را دقیقا سران فتنه در منظره ها و بیانیه ها باز کردند و واکنش خلیفه کشی آقای احمدی نژاد در موضع دفاع بود نه شروع. دیگه فیلم مناظره ها که موجوده و چندهزار سال ازش نگذشته که قابل انکار باشه.

در مورد اون 20 درصدی که خاتمی گفته احتمالاً به مذاق جریانهای حامیش خوش نیامده و منتشر نکردن(شاید هم کردن) یه جستجوی کوچولو در اینترنت بکنید خبرش هست. مطمئن باشید اگر کذب بود تا کنون ایشان و جریانهای وابسته غوغا کرده بودند در حد دمیدن حضرت اسرافیل در صور.
بخوانید :
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/197556/خاتمی-20-درصد-بیشتر-رای-نداریم

ضمناً دوست عزیز چه چیزی رو دارید تطهیر میکنید؟ خود خاتمی هنوز داره حرف از سبزک جلبک و لجن و موسوی و کروبی میزنه! دیگه فتنه مگه شاخ و دم داره؟ خاتمی و فتنه گری دوران 2 خرداد که مفصل تیشه به ریشه زدند. نقش خاتمی در فتنه 88 هم که نیازی به گفتن نداره. تمام

نه دوست عزیز هرگز اینگونه نیست: بخش کوچکی از مشکلات کشور مربوط به تحریم هاست و بیشتر آن به سوء تدبیر و ندانم کاری های دولت باز می گردد .
آنچه ولایت گفت می گویم: بخشی تحریم و بخشی داخلی. حقیقت رو هرگز انکار نمیکنم. شما هم نقش دشمن رو خیلی کم رنگ می کنید گویی اصلا دشمنی در کار نیست. کلاً به کسانی که اهمیت چندانی به دشمن نمیدن در هر زمینه ای میگم لطفا تاریخ ایران رو بخونید تاریخ جنگهای صلیبی رو هم بخونید تا علت رفتارهای این غربیهایی که وارثان اجداد صلیبی خود هستند را دریابید.

در مورد مشکلات اقتصادی که مربوط به حوزه داخلی میشه 2 قسمت وجود داره: یکی به قول شما سوءتدبیرها و دومی خود ما مردم مثلاً بازاریانی که آماده فرصت طلبی هستند منظورم بازاری خرده پا هم هست نه اونها که قدرتند و میشه باهاشون به راحی برخورد کرد. ما مردم هم که عمراً همکاری کنیم و بخوایم جو رو بشکنیم. کافیه یه شایعه بشنویم و بدو بدو بریم بازارو خالی کنیم تو خونه هامون که آی و وای .... مرغ و صف مرغ و روغن و ...پسته نخر میخرم نخرم میگن نداره. یا اینکه میخرم که بگم دارم و یه عامل خودنمایی. مجتهد عظیم الشأن میگه مدتی مرغ نخرید تا جو بشکنه، میایم حرفش رو تحریف میکنیم که آقای مکارم گفته مرغ نخورید می میرید؟خُب نخورید! و ..................................................................................................................................................................................................................................................الی آخر.....اینها هیچ تأثیری نداره؟

احیاناً دوست عزیز که به گفته خودتون دستی بر مطالعات اقتصادی دارید خبر دارید از جریان دان مرغ و ...... رسیدن قضیه به عدم خودکفایی گندم و ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بخش کوچکی از مشکلات کشور مربوط به تحریمهاست؟! آهان

دوست عزیز حرف خوتون رو قدری موشکافی کنید: مگر همین آقای احمدی نژاد نبود که می گفت آنقدر تحریم کنید تا قطعنامه دانتان پاره شود و تحریم های شورای امنیت را کاغذ پاره خواند؟

تحریمهای شورای امنیت راجع به چه چیزهایست؟ انرژی اتمی و ؟ بله کاغذپاره است آنها و ما ثابت کردیم که در اون تحریم ها خودکفا شدیم. احیاناً از مطالعات و ابتکارات شهید احمدی روشن اطلاع دارید؟


اما منظور از تحریمهای اقتصادی و نیز فرهنگی آن روشهای جنگ نرم است که توسط دول ضاله آمریکا و انگلیس و ...در یک کلام مکتب صهیونیسم اعمال می شود و شامل تمام توطئه ها و ترفندهاییست که برای به زانو درآوردن یک ملت لازم است.
باز هم می گوییم تحریم کنند ما ایستاده ایم اتفاقا اونها که ندارن کمتر شاکیند و آنها که دارند و خیانت هم میکنند دائماً ناله هم میکنند.

و اما سایر مطالبی که در کامنت بعدی فرمودید بازهم میگم بنده این مسائل رو مطرح نکردم که وادارم به جواب دادن . اما چون گفتید باید جواب بدم . مشکلات و خطاها قابل انکار نیست و طوری وانمود نفرمایید که انگار من دارم سرپوش رو خطاها میذارم. سوءتدبیر+ جنگ نرمی که اینک بصورت اقتصادی وارد کار شده+ خیانت. مگه خیانت جزو جنگ نرم نیست و دشمن جنگ نرمش رو از طریق چه ابزاری عملی میکنه؟ خائنین. خائنینی که با یک مسئله به ظاهر ساده خوراک طیور، روند پیچیده ای درست کردند تا سطح کلان بصورت وابستگی به واردات گندم ...


آمارهای غیرواقعی؟؟؟؟!!!!!!!

یاعلی

پاینده باد ایران دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

ادامه کامنت قبلی
حالا ان حرف ها چه بود؟سقوط آزاد ارزش پول ملی،تورم بالای 40 درصد(مگر رییس جمهور در سال 90 قول تورم تک رفمی تا پایان سال را نداده بود)گرانی های روزافزون بخصوص در حوزه مایحتاج عمومی،افزایش بی سابقه هزینه خدمات دولتی،آمار های غیرواقعی،بزرگترین اختلاس تاریخ ایران که پای مقامات پاک ترین دولت تاریخ!!! در آن گیر بود،پراید 18 میلیونی،قهر 11 روزه رییس جمهور،خالی شدن صندوق ذخیره ارزی آیا از جمله مشکلات و مسایل بوجود آمده توسط این دولت نبوده است؟(مطمئن باشید به تحریم ها ربطی نداشته است)

پیروز باشید

ولایی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام . اول اینکه من چند تا قلاده خوشکل با پوزه بند ناز برا جلبکا کنار گذاشتم تقدیم می کنم بهشون چون واق واق زیادی می کنن اینا جیگر داشتن میومدن مرد و مردونه می جنگیدن نا اینکه برن چهار تا زن و بچه رو بکشن خاک بر سر بچه کششون کنم . دوم اینکه عکس کی رو نشون داده ؟؟؟؟منظورتون همون عکس سیاه و سفید سه در چهار رو مدرک تقلیبشه که مال 30 - 40 سال پیششه؟ این آقای موسوی اگه می خواست غیرتی بشه باید اون موقع که زنش تو جمع هواداراش رو دست پسرا بالا پایین می رفت و داشت از خنده و شادی خر کیف می شد غیرتی می شد . احمدی نژاد اشتباه داشت ولی کارهای درستش چندین برابر اشتباهاتش بود . احمدی نژاد اشتباه داشت ولی کمتر از روسای جمهور قبل ولی به علت دشمنان دیکتاتوری که داشت و نمی تونستن نظر مخالف رو ببینن علاوه بر اشتباهاتش دروغ های زیادی هم بهش بستن تا تخریبش کنند . من اشتباهاتی که داشت از جمله مشایی رو شدیدا مخالف هستن و ای کاش این اشتباهاتتو نداشت ولی الحق و الانصاف تخریب های شدیدی نسبت بهش صورت گرفت چه از طرف دشمنانش و چه از طرف برخی دوستان بی عقل که نفهمیدن داستان چیه و تو زمین دشمن بازی کردند .

azadie.ir سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ http://azadie.ir

عجب مناظره ی باحالی بوده !!

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

گیرم که علیک
بابا جون این حرفهای همون مصباح یزدی تونه که داره برای خودش توی قم حکومت درست میکنه.
این آقایون شعور ندارند که الکی آدما رو بالا نبرند که مجبور بشند بعد از 8 سال بگند احمدی نژاد جنی شده و چیز خورش کردن.
بعد هم هر جایی کم میارند از ولایت خرج کنند.
این آقا کاری کرد که همه ترسیدند و مهدوی کنی مجبور شد با ویلچر بیاد مجلس خبرگان.
بابا یکی نیست به تو بگه بابا افراط و تفریط آخه چقدر. خانم استاد باستان شناسی دفاع شخصی.
به عنوان کسی که ادعات میشه سعی کن به جای تیکه انداختن و فراکنی که شگردتونه بحث منطقی کن و درست جواب بده.

دریغ از سلام برای آشنایان نادان

البته که آقای مصباح را قبول دارم اما این حرفها حرفهای خودم هست و چقدر خوشحال شدم که فهمیدم نظراتم با آدم حسابیها همخوانی داره.

حکومت درست میکنه؟ راست میگی؟ فردا میرم قم ببینم چی به من میرسه! از این آب گل آلود بالاخره یه اوزون بورونی صید کنیم .

یادم نمیاد گفته باشم استادم اما جهت کوری چشم عدو (میشناسمت):

استاد باستان شناسی
استاد رزمی کار سبکهای مختلف
استاد سیاست
استاد اقتصاد و......
استاد جمیع علوم عالم هستم.
تا کور شود هرآنکه نتواند دید

میبینم که دل نمیکنی از این وبلاگ!!!!

منطق جان!!! حمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

خبرنامه دانشجویان ایران:امام رضا(ع) در کلامی شریف و البته طولانی از امام سجاد‌(ع) نقل می‌فرمایند: اگر دیدید کسی اهل نماز و روزه است، گناه نمی‌کند و کارهای خوب هم انجام می‌دهد، عجله نکن، گولش را نخور، ممکن است عُرضۀ گناه کردن نداشته باشد.

بعد می‌فرماید: اگر کسی عرضۀ گناه کردن داشت، اما گناه نمی‌کرد، آرام باش، فریب نخور، ممکن است گناهی را ترک می‌کند، اما مرتکب گناه دیگری می‌شود. زیرا شهوات مردم مختلف است؛ یکی شهوت مال دارد، اما شهوت جنسی ندارد، یکی شهوت جنسی دارد، اما حرام نمی‌خورد.

سپس می‌فرماید: اگر کسی هیچ گناهی نکرد، عجله نکن، گولش را نخور، ممکن است عقل درست و حسابی نداشته باشد. بعد می‌فرماید: اگر کسی عقل درست و حسابی هم داشت، فریب نخور، ببین آیا هوای نفسش مسلط بر عقلش است، یا عقلش مسلط بر هوای نفس است؟

حضرت در انتهای بحث مثال می‌زند و می‌فرماید: مانند کسی که حبّ‌مقام دارد، یک دفعه‌ای با یک هوس و هوای حبّ‌مقام، کلّ مراتب ایمانی قبلش را نابود می‌کند. حدیث عجیبی است. امام علیه‌السّلام در ادامه می‌فرماید وقتی به چنین آدمی می‌گویی: «إتَّقِ الله»؛ از خدا بترس، ناراحت می‌شود. «اَخَذَتهُ العِزَّة»؛ به غرورش برمی‌خورد، می‌گوید «به من می‌گویی با تقوا باشم؟ تا حالا کسی از من گناه ندیده.» بعد امام(ع) می‌فرماید: اینها دیگر آدم هم نمی‌شوند و دچار لعن خداوند می‌شوند.( وسائل الشیعه، ج 8، ص 317)

نجم الراقب پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ق.ظ http://http://ayobeeshgh.blogfa.com/

سلام
با مطلب "نامه به همسر" میزبان شما هستیم.

پریا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://pariaa22.blogfa.com/

سلام
کامنت خانم یا آقای "بی بصیرت تام" را خوندم.
صرف نظر از ادبیاتشون , بعضی قسمتهاش خیلی به دلم نشست که براتون مینویسم.
"اتفاقا رئیس جمهوری راحته به شرطی که انس و جن و سپاه و بسیج و حزب اللهی و امام جمعه بخوان یه (...) بیارند سر کار و به راحتی هشت سال کشورو به تباهی و فساد بکشونند..."
"شهید به خاطر دفاع از شرفش رفت , نمی دونست یه مشت بی شرف ادامه دهنده راهش میخوان بشند..."
مرگ بر خاتمی و رفسنجانی و لنکرانی و جلیلی و مشایی و هر کسی که بخواد سر این ملت کلاه بزاره ..."

البته ایشون فراموش کردند از ولایتی و حداد عادل هم یادی بکنند ...!!!

سلام

یه چیزی خیلی خوبه : اینکه موضعتون خیلی شفافه. مخالفت با همه خوبیها و بدیها . هیچکسی نمونده از دم تیغتون نگذره

رستگار پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام.مطلبتون خوب بود.امیدوارم زیر سایه آقا زمان (عج) این انتخابات هم خوبی به سر بشه

جامانده پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ http://7tappeh25.blogfa.com/

سلام بر تو ای هفت شهر عشق!

یادش بخیر، آوای زمزمه‌های نیمه شب‌های لاله‌ها و شقایق‌ها در آن وادی بی همتای سکوت...

یاد غریبانه گریستن اقاقی ‌های سرخ، یاس‌های سپید و اطلس‌های نجیب در نیمه شب ها بخیر...

مهدی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

سلام خوب هستید؟
خدا کمکمون کنه اصلح رو تشخیص بدهیم و انتخاب کنیم
موفق باشید
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم ها
موفق باشید

نقطه چین تا خدا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

حدیث قدسى:

ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده‏ام ؛

هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد.

حلول ماه مبارک رجب، مبارک

ایرانی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

و هاشمی آمد .

به سلامتی!!!!!!!!!!!!!

نجم الراقب یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ http://ayobeeshgh.blogfa.com

این الرجبیون

زهرا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://kolbe-asheghi.mihanblog.com/

سلام خوبی؟ مدتهاست به هم سر نزدیم
با مطلب.. منجی مملکت کیست؟ به روزم حتما تشریف بیارید

مهدی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

سلام خوب هستید؟

با مطلبی تحت عنوان علی بن محمد بن الرضا(ع) درباره معجزات و روایاتی از آن حضرت به روزم
تشریف فرمائی شما باعث خوشحالی بنده است
موفق باشید
[گل]

مهدی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

سلام خوب هستید؟
احسنت بر بصیرت شما و بر حوصله شما
خداوند این بینش خوب را برای شما حفظ فرماید
حرف دل ما را زدید
با مطلبی تحت عنوان علی بن محمد بن الرضا(ع) درباره معجزات و روایاتی از آن حضرت به روزم
تشریف فرمائی شما باعث خوشحالی بنده است
موفق باشید
[گل]

مهدی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

خب دوستان بسیجی جوابی ببه این جلبک سبز ندادند؟
اگر من اونجا بودم روی اون تخته وایت برد می نوشتم یک پشکل گوسفندها به تمامی وجود یک جلبک سبز می ارزد
اونوقت ببینم کی می خواست بسیجی ها رو گوسفند بنامد
بدبختهای بیچاره لیاقت دیدن بسیجی رو هم ندارن

سلام

خیر جواب ندادند. دیگه خودتون که می دونید دوستان ما همیشه نجیبند و به خاطر شلوغ نشدن اوضاع سکوت می کنند اما اگر اونها بودند تکه تکه مان می کردند و البته ما هرگز چون آنها نیستیم و در ادبیات آنها. کاش همیشه سکوت نکنند...

یاعلی

مهدی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

اینجور هم با قاطعیت نگوئید که مشائی رد صلاحیت میشه مگر اینکه هاشمی هم رد بشه
حالتی را در نظر بگیرید که هاشمی تنها آلترناتیو وارد در انتخابات باشد

نجم الراقب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ http://ayobeeshgh.blogfa.com

دیروز از هر چه بود گذشتیم و امروز از هر چه بودیم!!!
آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز!!!
دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود!!!
جبهه بوی ایمان می‌داد و اینجا ایمانمان بو میدهد!!!
الهی:
نصیرمان باش تا بصیر گردیم!!!
بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم!!!
و آزادمان کن تا اسیر نگردیم.!!!
شهید شوشتری
سلام
با مطلب "پ م ج ج" میزبان نظرات شما هستیم.

یه بسیجی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.ghamarebani-enghelab.blogfa.com

سلام همسنگر
خداقوت
با مطلب بابای انقلاب بروزم
یازهرا

تواب دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ق.ظ http://rommel.blogfa.com/

سلام

خیلی زیبا بود واقعا تشکر تشکر تشکر

جز معدود اشخاصی قطعا هستی که اگر بری منبر میگم کارش درسته بزارید حرفشو بزنه !
واقعا واقعا واقعا ایول ...

من نمیدونم کی میخاد بشه رئیس جمهور
فقط هرکی میاد انشالله به امید خدا ، انسانی خوب و لایق برای این نظام و این آب و این خاک باشه و مهم تر از همه مولاش علی بن ابی طالب باشه که ولایت فقیه ولایت علی هست ....

از بعد سال 88 فقط یک نفر تو این کشور برام مهم هست و حرفش سند ، ولی فقیه ، همین !
انشالله ایشون شاخصه ها رو بگن ما هم کند و کاوی میکنیم در کاندیداها ولیکن

ما ذوالفقار حیدریم ، جان فدای رهبریم

یا حق

وهابیت... دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ http://http://vahhabi2012.blogfa.com/post/114

ممنون از حضور گرمتون
اجر شما با خانوم فاطمه الزهرا انشالله
خوشحال میشیم حضورتون مستدام باشه
خداقوت یاعلی

http://vahhabi2012.blogfa.com

اپم منتظر حضور...

فرزند جانباز شیمیایی ... چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام :
خسته نباشید کاری ندارم ، جناح چیه ، چی چیه ؛ دارو دسته چیه . فقط اینو میدونم وضع مالی شون خوبه ، پول دارن ، خیالشون راحته ، از رو شکم سیری حرف میزنن ؛ دعوا می کنن .
انقدر ناراحتم ، انقدر عصبانی ام ، پدرم داره درد می کشه ، داروهاش نیست ، برای بیمار دارو از غذا واجب تره ، شما همش دنبال دعوایید ، می خوایید عقیده های خودتون رو ثابت کنید ، دنیا فقط این نیست ؛ پدرمن و امثال او وقتی که درد میکشن ، وقتی آه می کشن ، خدا قهرش میاد .....
مملکت با این همه ثروت خدا خوشش میاد ، بهترین بنده هاش که جونشونو برای وطن دادن ، هیچ سهمی ازش ندارن ...
تا کی همتون دنبال خودتونید ، آدم های سالم ، تو خرج و مخارج موندن وای به حال بابا یمن که پول نداره داروهاشم بخره .... بنده ی خدا ، حضرت اقا ، هرکی کم میاره پشت ایشون قائم می شه .....
توی زمزمه هامون هی به داد هم رسیدیم ، یکی یادمون بیاره کی به داد هم رسیدیم .

سلام

و ........

هیچ نداریم برای گفتن ......

و شما حقی هستید که ظلم بی پایان دیدید ........

یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد