کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

پدیده ای جالب در انتخابات!

  لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است 

 

لعن علی عدوک یا حسین / خاتمی و کروبی و میرحسین 

 

نه سازش نه تسلیم یار ولایت هستیم  

  

 

(1) 

  

 

 عجیب و جالب ......... آفرین بر این بصیرت .... 

  

 

/////////////////////////////////////////

 

(2)

 

 

آقای روحانی یک سئوال: چرا قیمت ها در حال کاهش است؟ در حالی که نه لغو تحریمی صورت گرفته و نه برنامه خاص اقتصادی اجرا شده است؟

آقای روحانی یک سئوال: دار و دسته عالیجناب همینطور دارند به حلقه شما اضافه می شوند. نگویید مستقل بلکه همان راست سنتی مناسب تر است. راستی مگر مردم به عالیجناب و دارد ودسته اش رأی داده اند که دارند در صحنه ها بتدریج خودنمایی می کنند؟ 

آقای روحانی یک سئوال: چرا می گویید اعتدال؟ دعوت از عارف فتنه آیا اعتدال است؟ کسی که صراحتاً از سران فتنه حمایت می کرد؟ مگر نه اینکه حامیان فتنه دشمنند؟ مرزبندی ما مشخص است شما چطور؟ ان شاالله ما شما را از جنس انقلاب می شناسیم .

آقای روحانی یک سئوال: عالیجناب خوب هستند بحمدالله؟ خانواده نامحترمشان چطور؟ فرزندان خلف؟ سلام نرسانید. عافیت بدور ان شاالله....! 

  

  

 

/////////////////////////////////////////// 

 

(3)

 

قدرشناسی مردم عزیزمان تازگی ندارد. حب الوطن من الایمان هم فرموده پیامبر اعظم ص می باشد. و اگر مردم از پیروزی ها خوشنود نباشند باید تعجب کرد. و زیباست و زیباست و زیباست خوشحالی و جشن و سرور در مورد هر پدیده ه ای که نام ایران را سربلند کند.  

اما تأمل یک نکته: به بهانه جشن انتخابات و به بهانه راه یابی تیم فوتبال به جام جهانی آیا می توان حرکات قبیح انجام داد؟ جشن و پخش شیرینی و شکلات و نام ایران را فریاد زدن و ... بسیار زیباست اما دلقک بازی درآوردن و درهم لولیدن زن و مرد و بزن و برقص(که حرام شرعیست) و عربده کشیدنها و ساعتهای متمادی تا صبح صداهای ناهنجار ایجاد کردن و کشف حجاب و  حراج حیا و  راهبندان ایجاد کردن و بستن شریانها و میادین اصلی به خاطر رقص آیا جایز است؟ نه تنها جایز نیست که بسیار قبیح است و در اینجا نقش منفعل پلیس راهنمایی و رانندگی هم قابل تأمل است؛ پلیسی که وظیفه بازکردن راه و تسهیل عبور و مرور را دارد ما که دیدیم وظیفه تسهیل رقص و بزن و بکوب را داشت. تأمل انگیزتر آنکه در پاسخ شهروندانی که ساعتها در راهبندان داخل خودروها گرفتار بودند مبنی بر اینکه آیا رواست مردم چنین اذیت شوند به بهای رقص مشتی دختر و پسر ؟؟؟   ؟ چندین پلیس نه چندان محترم فرمودند: بله !!!!  

آیا چنین حرکاتی از انسانهای فهیم و فرهیخته بر می آید یا آنانکه از کودکی، ماهواره معلم و تربیت کننده شان بوده است؟ 

اینهمه اشتیاق برای بزن و برقص یاد دجال را به ذهن متبادر میکند که هوادارانش در آخر زمان دنبال ساز و دهل و بزن و بکوبند..... خودمان را گول نزنیم و همه را مبرا از بدیها ندانیم.... آنها که چنین سخنی را برنمی تابند یک کلام بگویند خلاف شرع و قرآن و دین عمل کردن چه معنی میدهد؟ مسخره کردن ضروریات دین و زیرپاگذاشتن اصول اولیه پروردگار به چه معناست؟ حیا و غیرت را در میان این جماعت باید جست؟ کسی که حیا ندارد دین ندارد فرموده معصومین نیست؟ و مردی که به ناموسش غیرت نداشته باشد شیطانی بنام دیوس در او نفوذ می کند و  بارمنفی این واژه نیز از همین روایت ناشی شده است. غیرت به ناموس خود ندارد به ناموس دیگران خواهد داشت؟ کجایند مردان بی ادعا که برای ناموس امت جان میدادند...

بی اعتنایی به فرموده پیامبر ص و ائمه ع را معنی کنید.... 

 

  

  

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجه کنید.





 

 

 

  

نظرات 21 + ارسال نظر
تخریب چی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام علیکم
همسنگر
وقتی این مطالب رو می خونم نمی دونید چه حالی بهم دست میده....اما دعای من همیشه همین بوده و هست تا ظهور حضرت حجت(عج) از خدا میخوام عمر منو ازم بگیره و به رهبرم سید علی اضافه کنه و دعا و آرزوی همیشگی ام این بوده فدای رهبرم و دینم بشم...به خدا قسم فقط رهبرم اشاره کنه....ما نمردیم رهبر تنها بمونه بذار یه مشت بی بصیرت و ابله هر کاری می خوان بکنند تو اون دنیا جواب خون شهدا رو باید بدهند...
دشمن به اتش می کشم گر تو هوای سر کنی
من چون گلی در دست تو کاش مرا پرپر کنی
بر رشته های معجر زهرا قسم سید علی
خنجر به خنجر می زنم گر تو هوای سر کنی....

سلام

یاعلی

بصیرت شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ http://smat.blogfa.com

میلاد امام زمان (عج) مبارک
الهم عجل لولیک الفرج

انجمن فرزانگان کویر شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://farzanegan-kd.blogfa.com

با سلام

در این بازی کودکانه دنیا گاهی زمین می خوریم...................

میلاد خورشید مهربانی مبارک باد

تویی بهانة آن ابرها که می گریند
بیا که صاف شود این هوای بارانی



انجمن فرزانگان کویر

آنتی افراط گرایی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ

لعن علی عدوک یا حسین / مصباحیسم و پایدارییسمو تخریب چیسم ...
آقا یا خانم تخریب چی چند بار سرتو بزن به دیوار تا یکم مخت بیاد سر جاش .حال آدمهای مثل تو دیدنیه ..ملاعمریسمها ..دعاکن خدا عمر خودتو با عزت کنه نه اینکه این دعاها را بکنی که مرغ پخته خندش میگیره .رهبر تنها نمی مونه میلیونها ایرانی پشت سرشند اما متوهمینی مثل شما خیال میکنند کسی دورو برش نیست و فقط شماهایید که با بصیرتید..این مطالبتو برو تو یه جا عمومی منتشر کن ببین چند نفر به ابله بودنت رآی میدند که دیگه شک هم نداشته باشی ..روحانی امید و زندگی را به این قربستان سوخته که زیر پایه افراطیون بی همه چیز به تلی از خاک تبدیل شده بود بر گردوند.برا اینه که جنس ارزون شده نه چیزه دیگه.

کابوس دیدی آنتی افراط گرایی و آزادی و همایون و میرحسین


اون نجاستها رو از دهنت درآوردی؟ به نظرات مطلب قبلی مراجعه کن. هوس کردی برو برشون دار.

آنتی افراط گرایی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ق.ظ

دنیا دار مکافاته حاج خانم ..
هاشمی هرچی خیانت و جنایت کرد به بدترین وجه ممکن هم مکافات شد همین که اعتماد مردم ازش سلب شدتو یه مقطعی .رد صلاحیت شد. تو تلویزیونی که خودش انقلابشو کرده بود به بدترین وجه ممکن تخریب شد.!! کی میشه که احمدی نژآدها و سینه چاک های بصیرت نماشون به مکافات اعمالشون برسند.به امید آن روز و سر عقل اومدن جوجه طالبانهایی مثل شماها

کابوس دیدی همایون و آزادی و میرحسین و آنتی افراط گرایی

تو که اون کلمات کثیف تو دهنت خوشمزه است و به اندازه اون کلمات میفهمی. آخه فتنه گر به اندازه نجاست میفهمه. یادت اگه میره یکی از نظراتت رو تو مطلب قبلی تایید کردم تا جلوی چشمت باشه.

زهرا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ق.ظ http://kolbe-asheghi.mihanblog.com/

ما هم همین سئوال رو داریم چه اتفاقی افتاده قیمتا داره میاد پایین

نقطه چین تا خدا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ http://noghtechintakhoda.blogfa.com/

سلام خواهری.بله همه ی این قضایا به خاطره بی تدبیری سیاسی بود ولی خوب اتفاق افتاد و دیگه کاری نمیشه کرد جز اینکه بیدار تر از همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
شاید این اسم خیلی درخور ایشون نباشه احمدی نزاد مظلوم.شاید بهتره بگیم فردی که زحمت های زیادی کشید ولی در کنارش هم در این اواخر اعتقاداتش و ایمانش ضعیف شد.
منم اون شب خیلی گریه کردم نه برای اینکه اقای جلیلی رای نیاورد بلکه برای مظلومیت رهبرم گریه کردم.
ولی به قول خانم نیلچی زاده این اتفاق یه تلنگر بود برا ما بچه مذهبی ها که از خواب ۴ ساله بیدار بشیم.
فقط باید توکل کنیم.

سلام


دوست عزیزم. آقای احمدی نژاد واقعا مظلومه شما ببینید ما یک بی انصافی در مورد خودمون رو نمیتونیم تحمل کنیم ایشون 8 سال و بخصوص 4 ساله که مورد هجمه خودی و غیرخودیه. توجه نکردیم که چقدر دشمن مخالفشه و باید هواشو داشته باشیم. هیچ بنی آدمی نمیتونه ظرفیت بیش از اندازه داشته باشه. ایشون خیلی ظرفیت به خرج داد تایید نمیکنم اون مشائی دشمن رو اما ما خیلی لج آقای احمدی نژاد رو درآوردیم . ایشون در جواب کسانی که میگن آرزوی 3 تیر(دوره اول انتخابات احمدی نژاد) گفته منهم در آرزوی یاران سوم تیرم. ما پشتشو خالی کردیم. خیلی بی انصافی کردیم. آقا فرمودن مسئله مشائی رو گنده نکنید کردیم گفتند دستاوردهای دولت ما گفتیم بنی صدره. ایشون مال ماست مال طیف ماست باید حمایتش میکردیم و باید حمایتش کنیم.
شهید رجایی هم یه فردی به اسم کشمیری داشت که هرچی بهش میگفتن این آدم خطرناکه میگفت نه و آخر سر خود کشمیری بمب گزاری کرد در دفتر شهید رجایی و فرار کرد و الان هم خارجه. در سایت هابیلیان هم میتونید در مورد این مسئله تحقیق کنید. هابیلیان مال شهدای ترور هست.

آقا وقتی میگن نقاط قوت این رئیس جمهور منهای نقاط ضعف یعنی دارن تاکید ضمنی میکنن که نقاط قوتش می چربه به بدیهاش. الان هم شرایط ایجاب میکنه ازش حمایت کنیم.
یک یا چند بدی تمام خوبیها رو از بین نمیبره. به روش آقا باید حمایت کنیم. آقا همیشه زمانی که به ناحق هجمه علیه ایشون شده دفاع کرده.به موضع دشمن نگاه کنیم. انصاف نیست به خدا . کی بود اسم امام زمان رو تو قلب سرزمین استکبار فریاد میزد؟ کی عزت و اقتدار ایران اسلامی رو تو دنیا رواج داد. یه رئیس جمهور باید بتونه مواضع آقا رو تو دنیا اجرا کنه و ایشون خیلی تو این زمینه عالی کار کرد.


یاعلی

تواب یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
همسنگر بسیجی گرامی، خیلی حرفا این دل ما داره برای زدن
ولی ولی ولی : خیلی وقت ها باید صبر کرد و تحمل نمود ...
من کاری ندارم الان روحانی شده رئیس جمهور ... مهم اینه پشت سیدعلی ولی فقیه باشیم و خالی نکنیم سنگرمونو
منتهای مراتب در عین حال دقت کنیم همین اقای روحانی ، روز دوشنبه ( حالا میخاد برای ظاهرنمایی باشه یا هرچی) حال اصلاح طلبان رو هم گرفت
کاری ندارم آقای رفسنجانی و دوستانش تا کجا میان تو اطرافیانشون
ولی : تا رهبر چیزی نگفته نباید .......
بزاریم بیاد بعد ببینیم در عمل چه میکنه

مخلصیم

بنیامین یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ http://nosubmit.blogfa.com

http://www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=156454&Rate=0
سریعا اطلاع رسانی شود و حتما حاضر شوید تا انشاله مراسم باشکوهی باشد. حضور همه حامیان گفتمان انقلاب اسلامی جهت تقدیر از رییس جمهور لازم است. اطلاع رسانی به دوستان و آشنایان و حامیان فراموش نشود

خادم الشهداء یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.jonbeshnet.ir/

سلام . مطلب خوبی بود و بسیار درد آور. چه می توان کرد جز تحمل .... دوست بزرگوار مردم به خاطر مشکلات اقتصادی به اقای روحانی رای دادند . شنیدید که می گویند که فقر از هر دری وارد بشه ایمان از در دیگه بیرون می شه . از انتخابات هم همین طور بود. مردم به خاطر فقر و مشکلات چشم هاشون رو بستند و انتخاب کردند. می بینید که قیمت ها را با تدبیر عالی جنابها پایین می اوردند تا مردم را راضی نگه دارند اما به چه قیمتی خدا می داند. البته می توان گفت که مردم را ارام می کنند تا فتنه های خود را عملی کنند. نمی دانم ولی امیدوارم دل رهبر عزیزمان را خون نکنند ... جانم فدای رهبر.... عیدتان مبارک

ایرانی سلام یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ http://iranisalam10.persianblog.ir/

سلام علیکم
السلام علیک یا اباصالح یا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

کسی آرام می آید، نگاهش خیس عرفان است
قدمهایش پر از معنا، دلش از جنس باران است

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام مهدی (عج) “صلوات”

الــلَّــهُــمَّ صَــلِّ عَــلَــى مُــحَــمَّــدٍ وآلِ مُــحَــمَّــدٍ وعَــجِّــلْ فَــرَجَــهُــمْ

خجسته میلاد با سعادت حجت برحق حضرت ولیعصر مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف بر منتظران آن حضرت مبارک باد
التماس دعا

تواب یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ http://rommel.blogfa.com/

سلام
چششم! ادرس گذاشتم
دقیقا درسته ، من هم خیلی جاها بحث ارزونی شد دقیقا پاشنه آشیل شون رو کوبیدم ولی خوب دیگه ، سعی ما باید بر این باشه شبیه قضیه بنی صدر نشه ، یعنی چی ؟ یعنی بنی صدر چون دید این ور هیچ کسی رو نعره رفت کامل چسبید به کیا ؟ منافقان و پسر نوح نبی چون با بدان بشنست خاندان نبوت ش گم شد !
حالا ما باید طوری رفتار کنیم که نه سیخ بسوزه نه کباب
اقای روحانی واقعا روز دوشنبه خوب از پس خیلی حرفها براومد
برای همین گفتم باید دید در کارزار عمل چه طرفی هست
این کارزار رو ما تعیین باید بکنیم
یعنی اگر در عین نقد ، هواشو داشته باشیم که به هرحال تند و تیز نگیم کمی تا قسمتی هوای ذهن ش افتابی باقی بمونه
دیدی که حتی حسین شریعتمداری هم کمی با دقت بیشتر مقاله ش رو نوشت
در حالیکه مثلا اقای کوثری و ... با بی دقتی تو مصاحبه میگن الا بلا خاتمی و هاشمی تاثیرگزار تو ارا نبودند ... حرفی که حتی اگرم درست باشه نباید زده بشه ( که البته درست نیست واقعا)

به هرحال... من میگم در عین نقد هواسمون باشه کاری سر طرف نیاریم ، خونه ش بشه خونه اصلاح طلبان تندرو و ...

بله اقای هاشمی رفسنجانی هرچی هست باشه ... ولی همین هاشمی خط قرمزش رهبری هست ...
ما باید در عین نقد مواظب باشیم که بی خود دفع نکنیم ... به جای جذب

مخلص

شهید مهدی مولانیا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ http://mahdi-molania.mihanblog.com/

میلاد مهدی موعود بر شما مبارک باد.
میلاد یوسف زهرا بر شما مبارک باد.
میلاد صاحب زمان بر شما مبارک باد.
میلاد منتقم فاطمه بر شما مبارک باد.

پیروزپیمان دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ http://lashkar25.blogfa.com/

سلام

ایام مبارک

یارب الشهدا[گل]

زهرا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

آقای آنتی افراطی گرا شما تو توهمی توهم. وای خدا یعنی شما فک میکنی آدمای مث تو میتونن یار رهبر باشن؟ جان خودت اسم رهبر رو نبر یه جایی میخندن بهت با این همه ادبت. میدونی چیه آدمای مث تو میدونن که دوره زمونه هرجور باشه مردم جونشون رو هم میدن واسه آقا اونوقت خودتو میچسبونی به یارای ایشون .
کلا پشت سر امام علی نماز میخونی و سر سفره معاویه نشستی. اگه فکر میکنی سراپا عاشق دین بودن و حفظ کردن اصول دینی افراط گراییه نمازتو بشکن و برو که پلو خوریه سر سفره برو. برو عقب نمونی از بقیه.
بچه ها بخونین چی میگه... میگه چون امید برگشت به این قبرستون سوخته فروشنده ها مهربون شدن و جنسا ارزون شد. وای وای چه معجزه هایی کرد این امید
بیدار شو خواب نباش. اگرم که خودتو زدی به خواب که بخواب که داری رویا پردازی شیرینی میکنی. یه آن فک کردم آقا ظهور کردن. هرچند عارف کم مونده بود ادعای امام زمانی کنه... من آمده ام تا ... من آمده ام تا...
در ضمن کسی که به کشورش میگه قبرستون معلومه چقد وطن دوسته...
این ارزونی به درد امثال تو میخوره. ...

چه کسی میگوید که گرانی شده است؟؟؟
دوره ی ارزانیست...
چه شرافت ارزان....
تن عریان ارزان...
آبرو قیمت یک تکه ی نان...
و چه تخفیف بزرگی خورده ست؛
قیمت هر انسان...

خوش باش با ارزانی خوش باش

سنگر خواهران نقطه رهایی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.oshagh-313.blogfa.com

سلام
اینقدر بهم توهین نکنید..ما همه هموطنیم با هم دعوا نداریم هدف همه پیشرفت کشور و پایندی به اصول اسلام هست اگر کسی خواست کشور رو به هر بهانه ای به حراج بزاره و دین ما رو ضایع کنه در برابرش می ایستیم چه اصولگرا چه اصلاح طلب
من شخصا با عقاید آقای روحانی مخالفم اما منکر کارهای مثبت ایشون نمیشم
امیدوارم در زیر سایه حضرت ولی عصر (عج) و حضرت آقا موفق باشند
لبیک یا خامنه ای

فرزند کاوه سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ق.ظ http://farzandekaveh.blogfa.com

سلام
فارغ از نتیجه انتخابات نیاز به بازنگریُ آسیب شناسی و همگن سازی روشها داریم .
کاش درس بگیریم. کاش درس بگیرید. کاش درس بگیرند!

تخریب چی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام علیکم
همسنگر
خدمتتون عرض کنم که برادر یا خواهر آنتی افراط گراییمون می فرمایند که خیلی ها پشت رهبرند بنده هم نگفتم که فقط ما با بصیرتیم!!!!
کم نبودن کسانی که روز عاشورا امام رو در صحرای کربلا تنها گذاشتند! مگه کم بودن کوفیانی که با مولا بیعت کردن؟....کم نبودن کسانی که با حضرت امیر(ع) بیعت کردن اون وقت برای رسیدن به خلافت عزیزترین کسش را در کوچه سیلی زدند و به شهادت رسوندند!!!منظور ما اینه....خدا انشالله رهبرمون رو حفظ کنه به کوری چشم تمام دشمنان شب و روز دعای ما سلامتی رهبرمونه....
مردان رهت که سر معنی دانند
از دیده کوته نظران پنهانند
این طرفه تر آنکه حق را بشناخت
مومن شد و خلق کافرش می خوانند
ای تشنگان کوثر ولایت!!!
این عمار...
توابین و شهدای کربلا....لحظه ها را باید خوب شناخت...
نیاز را باید دانست....
یا علی

سایت رسمی سربازان اسلام شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.sarbazaneislam.com

قابل توجه مدیران سایت ها و وبلاگ های اسلامی
این سایت با افتخار تمام سایت ها و وبلاگ های اسلامی شما را لینک خواهد کرد
البته فقط فقط سایت ها و وبلاگ های اسلامی
مراحل انجام کار
1) قرار دادن لینک به ما ، داخل سایت یا وبلاگ خودتان
2) معرفی سایت اسلامی یا وبلاگ اسلامی خودتان به ما
(از طریق نظرات ما را مطلع کنید)
www.sarbazaneislam.com سایت سربازان اسلام
www.sarbazaneislam.com/linkestan.html لینکستان سایت ما
از شما نیز دعوت به تبادل لینک مینماییم
ان شاالله تا آخر عمرمان مروج و مبلغ اسلام راستین باشیم
ولاحول ولاقوه الا باالله العلی العظیم

reza دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://abadan.oloom.blogfa.com

سلام
واقعا که
بصرت پیش شماها موج می زنه
برنامه های این آقایون رو می توانید
از شبکه های ارتباط جمعی بیابید
مثل بقیه نیستند که کار هنوز انجام نشده
رو علنی کنن
من فقط آرزو دارم که خدا ذهن شما رو به
مسائلی که درباره آن اطلاعی ندارید بازکنه
و الکی تهمت نزنید
در اخر امیدوارم به احادیث پیامبر درباره لعن
کردن بیشتر مطالعه کنید.

سلام

.......
.......
.........

ذهن ما بازه نگران نباشید.

تاریخ صدر اسلام بخوانید و کمی مطالعه داشته باشید تا متوجه بشید که حضرت رسول اکرم ص کسانی رو که جنگ نرم و توطئه میکردند اعدام میکرد با اینکه خونی هم نریخته بودند اما نادمان جنگهای فیزیکی رو میبخشید با اینکه قتل و کشتار کرده بودند. دیگه لعن کردن که خیلی کمه. ضمنا زیارت عاشورا که حدیث قدسیست(یعنی کلام خداونده) سرشار از لعن و نفرینه. یاد بگیرید بعد به دیگری گوشزد کنید.

ذاکر یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

من هم موافقم این ارزون شدن ها خیلی جالبه البته می شه حدس زد قضیه چیه
اما خودمونیم ها دوست خوبم. تحمل نظر مخالف را نداری ها!!!!

سلام

خیر دوست عزیز حدستان اشتباه است. پاسخ دادن و پاسخگو بودن و احیانا زدن تو دهن بعضی ها که غرض ورزیهای خاصی دارند به معنی اون چیزی که شما میگید نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد