کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

آقای روحانی آیا گزارش 100 روزه؟

السلام علیک یا اباعبدالله 

 

  

 

آقای روحانی آیا گزارش 100 روزه؟  

 

 

خسته نباشید خدا قوت آقای روحانی!!!  

 

خدا قوت کار سنگینی بود یک دنیا دروغ گفتن!!!! 

 

آقای روحانی چقدر ما را نفهم و نادان پنداشتید؟! چقدر؟
 

چرا خود را تمام مردم می دانید؟! 

 

100 روز تلاش جهت تخریب آقای احمدی نژاد 

 

100 روز تلاش برای تولید انواع دروغ ها جهت توجیه عدم موفقیت در عملکرد، یادتان که هست قرار بود 100 روزه معجزه کنید!! 

 

آیا نباید مجری بی طرف باشد؟ مجری بودند یا مأمور عقده گشایی؟!   

آی رسانه به اصطلاح ملی! تریبون ها برای عقده گشایهای شخصیست؟ اینهمه ولنگاری و هرج و مرج گرایی؟ 

خداوند درجاتت را رفیع کند شهید آوینی که گفتی در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها
 

جناب روحانی، این موجود هیولایی که از آقای احمدی نژاد ساختید همان انسان شریفیست که با عزت و احترام توسط حضرت آقا تودیع ریاست جمهوری شد، تشکرهای ویژه و معناداری از طرف ایشان شد و آقا در ادامه حمایت، ایشان را به مجمع تشخیص مصلحت بردند جهت ادامه صنعت دزدگیرسازی، حمایتهای حضرت آقا از ایشان از نوع حمایتهای عمومی که از همه روسا می شود نبود....

 

چقدر ما را نادان پنداشتید؟! که فکر نکردید که ما می دانیم شما از اول انقلاب درون ساختار نظامید و از همه چیز مطلع، حالا چگونه بود که نمی دانستید سیلوها و انبارهای دولت قبلی خالیست؟ مگر از خارج آمده بودید؟!  

 

آخ آخ آخ آخ سیلوهای خالی، خزانه خالی!!!!

 

  از این عهدنامه ترکمان چای 2 که با دشمنانمان بستید سخنی نمی گویم، مسبوق به سابقه اید...  

فقط حیف عظمت و اقتدار ایران که ذلت جایگزینش کردید...

 

در واکنش خانواده شهدای هسته ای مانده ام سخت عجب!!! به استثنای خانواده غیور شهید احمدی روشن، همان خانواده ای که بعد از شهادت فرزندشان به دعوت دیدار عالیجناب پاسخ منفی دادند و اینبار هم به دعوت شما پاسخ منفی ... 

  

وقتی توانایی ندارید باید مسکن مهر و یارانه ها و سفرهای استانی و ... را زیر سئوال ببرید این شیوه انسانهای بزرگ است!!!!!  

 

اشکالی ندارد تخریب کنید و ترور شخصیت، این نشان ضعف است نه قدرت، به قطار در حال حرکت سنگ می زنند نه ساکن. 

  

هرچه هجمه کنید علیه آقای احمدی نژاد، آن زلال صبور همچنان در مجرای آب روان در جریان است ....  

 

قدری از توهم اینکه همه دوستتان دارند بیرون بیایید.... 

 

شعار اعتدال دادید اما .....     بماند آنقدر واضح است که نیازی به تکرار نیست اعتدال شما!!!!! 

 

گفتید همه حق پرسش دارند و انتقاد، حالا من می گویم به سئوالهای پدر شهید مصطفی احمدی روشن پاسخ دهید. پاسخ دهید: 

 

 چرا همکاران فرزندم ،که جریان هسته ای را به این مرحله رساندند از کار برکنار کردید؟ 

 

پدر شهید احمدی روشن در خصوص سوال خود از رئیس جمهور در ارائه گزارش ۱۰۰ روزه اظهار داشت: از آقای رئیس جمهور می پرسم چرا باید کسانی که با مصطفی احمدی روشن زحمت کشیدند و جریان هسته ای را به این مرحله رساندند باید اینطور برخورد شود و با اینکه به شغل خود عشق می ورزیدند از کار برکنار شوند؟ آقای رییس جمهور در جریان اسامی آنها هستند؛ یکی از دلخوری های بزرگ ما این است که چرا بچه هایی که با مصطفی احمدی روشن در این وضعیت دخیل بودند و این وضعیت را به لطف خدا به این مرحله رساندند و جمهوری اسلامی ایران از ان بهره برداری می کند به راحتی کنار گذاشته می شوند. آقای روحانی شما یک نیروی خوب و کار امد را کنار می گذارید مگر دولت شما "دولت اعتدال" نیست؟! ایا اعتدال این است که بیایید نیروهای ارزنده را کنار بگذارید؟ حرف بنده این است که احساس می کنم در این صنعت زحمات بچه های ما که در این کار دخیل بودند نادیده گرفته شده اگرچه در ظاهر از خانواده شهدا قدردانی می شود ولی باید اصل این باشد که از خون شهدا هم قدردانی شود و لفظی نباشد بلکه در عمل باشد.


 

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید





 

 

 

 

 

 

نظرات 107 + ارسال نظر
ایرانی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

با سلام

کسی که تاکتیک عملکردش عقب نشینی است ، پس بیش از این انتظاری ازشون نداشته باشید.
همینقدر میتونند دیگه!!!

من چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

ما که هر چی به حرفاشون گوش دادیم بالاخره نفهمیدیم این صد روزه چه اتفاقی افتاد.
کالاها که قیمتشون بالا رفته؟!
دشمنامون که دندوناشون تیزتر شده برای باج گرفتن؟!
هسته ای هم که واگذار شد! همه چی تعلیق و نظارت ! حالا معنیش چیه؟ کسی نگفت که بالاخره غنی سازی 20% که متوقف، آب سنگین اراک که متوقف، همه چی تحت اجازه بیگانه در خانه خود و ... پس چیزی اگه مونده ؟ بگن اون رو هم واگذار کنیم؟؟؟!!!!
معنی عقب نشینی و تسلیم عوض شده؟؟؟!!!

ما چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

با سلام

میگم اگه قرار بود هسته ای مون رو بیخیال بشیم نیاز به اینهمه جنجال و هزینه و وقت داشت؟؟؟
یا اینکه فکر میکنند قبلی ها بلد نبودند کوتاه بیان؟؟؟
عجب دولت تدبیری!!!!!

فکر چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ق.ظ

با سلام

نگران نباشید:
تحلیلگران قبل از ارائه عملکرد صد روزه!!! گفته بودند که اگر آقای روحانی بجای تبیین عملکرد صد روزه اش، دولت قبلی رو مقصر دانستند یعنی اینکه شکست خوردند.

وای چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

بابا بیچاره ها رو اینهمه در مخمصه نذارید !
چرا تلاشهای این دولت رو ندید میگیرید!؟
اینهمه تلاش کردند و وقتشون رو گذاشتن و هزینه خزانه خالی رو مصرف کردند که !!!!!

نتیجه رو هم ببینید منصف باشید.

نتیجه تلاشهای صد روزه دولت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جمهوری اسلامی ایران در گام نخست تمام پیشرفت فعالیت های هسته ای خود از جمله:
نصب قطعات رآکتور آب سنگین اراک را متوقف می کند،
حق نصب و استفاده از سانتریفیوژهای نسل بالاتر را ندارد، ذخایر اورانیوم ۲۰ درصد غنی شده خود را کاملا به صفر می رساند،
غنی سازی ۲۰ درصد را تعلیق می کند،
حق تزریق گاز به سانتریفیوژهای نصب شده جدید را ندارد،
باید تمام اطلاعات مربوط به طرح های هسته ای، تمام ساختمان سایت های هسته ای با ذکر نوع فعالیت و سطح عملیاتی، کارگاه های مونتاژ سانتریفیوژ، کارگاه های نصب روتور سانتریفیوژ، محل نگهداری سانتریفیوژها، معادن و مواد اولیه هسته ای را در اختیار آژانس قرار دهد،
حق بازفرآوری را ندارد،.......


بازم هست ها.......


اما طرف مقابل در گام نخست:
به هسته اصلی تحریم ها شامل تحریم های بانکی، مالی و نفتی و کشتیرانی دست نمی زند و
فقط تحریم های حاشیه ای و دست چندم که از لحاظ گشایش اقتصادی تاثیر چندانی بر وضعیت عمومی اقتصاد کشور ندارند را متعهد می شود

خیلی عالیه نه!!؟؟؟؟

دیگه چی میخواین؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

بهتر بود کسی جرات میکرد می پرسید که:

چرا برخلاف امتیازات گسترده داده شده در توافقنامه دولت با ...، ساختار اصلی ترین تحریم ها تغییر نکرده است؟

معلومه دیگه مجری که اونا باشن ...!!!!! چه به این سوالا!!!!

آی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

بابا اینقدر فشار نیارین ، سنی ازش گذشته یه هو طوریش میشه ها!!!!
آخ یادم رفته بود این حرف در مورد همشون صدق میکنه . با این دولت خیلی نمیشه بحث کرد ها ! همه سن دار.... مراقب پیر مردها باشین. ثواب داره. درکشون کنید.
ازشون کاری برنمیاد خوب.

آشنا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ق.ظ

خدا قوت کار سنگینی بود یک دنیا دروغ گفتن!!!!

تعجب می کنم از حرف شما
...........
دولت قبلی یک دنیا راست می گفت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دولت قبلی که در دروغ گفتن پش تاز بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته کارهای مثبتی کرده بود. که نادیده نمی گیریم. اما نمی توان انکارکرد که در دور دوم دولت قبلی اقتصاد مملکت فلج شد. که همه آن را هم نمی توان به گردن تحریم نهاد.
البته این تنها در خصوص اقتصاد نبود. مردم ایران در حالی که در اوج شرایط نابسامان اقتصادی مملکت بودند از یک سو شاهد یک سری حاشیه سازی ها ،نزاع ها ی سیاسی وقهرهای بچه گانه از سوی سران برخی قوا بودند. حتی در مواردی مشاهده شد که رئیس جمهور وقت در مقابل رهبری قرار گرفتند. بله. همه ما شاهد هستیم که رهبری در ابتدا از دولت وقت بسیار حمایت می کردند. و بارها حتی در این اواخر هم از زحمات دولت قبلی قدردانی نمودند. اما در اواخر عمر آن دولت ، تخلفات به حدی بود که رهبر عظیم الشان هم در سخنرانی های خود هشدارهای لازم رابه رئیس جمهور گوشزد کردند. .به خصوص در زمان درگیری بین قوه مجریه و مقننه. اما جواب چه بود؟ حداقل قوه مقننه از رهنمودهای رهبر تشکر و عذرخواهی کرد. اما این رئیس جمهور وقت جه کار کرد؟ ملاحظه کردیم که پس از چند روز سکوت معنا دار در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری همچنان در مواضع خود بود که بویی از عذرخواهی و تشکر به مشام نمی رسید.
یک مورد هم در زمان برکنار نمودن وزیر اطلاعات از سوی رئیس جمهور بود که با مخالفت شدیدحضرت آقا مواجه شد که ناچاراً وزیر قبلی در سمن خودش باقی ماند اما به دنبال آن ، رئیس جمهور وقت واکنش مناسبی به درخواست حضرت آقا ندادند . انگار که حالت اعتراض نسبت به رهبر داشت.
یک مورد دیگر هم در زمان ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری بود. آیا رواست که رئیس جمهور به همراه یکی از افرادی که از سوی رهبری قبلا صلاحیتشان برای تصدی معاون اول ریاست جمهوری رد شده، در محل ثبت نام کاندیدا حضور یابد و حمایت خود را علنی کند؟!!! آن هم زمانی که هنوز تبلیغات شروع نشده . آیا این دهن کجی به رهبری نیست؟ رهبر عزیز پس از اینکه این آقا را برای معاونت اول رد کردند. باز همین رئیس جمهور این آقا را را مشاور و دست راست خود معرفی کردند.


این مطالب را نگفتم که دولت جدید را صد درصد تایید نمایم و یا بگویم که تمام اظهاراتشان منصفانه است. بالاخره در اول راه است. حتما ایرادهای بسیاری هم خواهد داشت.

اما بهتر است که آن بت تقدسی که برخی از دولت قبلی ساخته اند تعدیل یابد. به زبان طرفدار ولایت بودن کافی نیست در عمل مشخص می شود که چه کسانی حامی و طرفدار ولایت هستند.

دوست عزیزم که به خوبی میشناسمتون با اسامی قو و شیعه و آشنا و شهروند ایرانی و شاگرد استاد رفیعی و .... نظر داده اید. آی پی های تکراری نشان دهنده یکی بودن نویسنده است. اینجا من از دروغهای گزارش روحانی حرف میزنم یا فرصت عقده گشایی در مورد احمدی نژاد ایجاد کرده ام؟ پناه ببرید به خدا خیلی بی انصافید .... کدام دروغها؟ که احمدی نژاد در آن پیشتاز بود؟ شماهم دروغ می گویید فله فله ...... اصلا احمدی نژاد هیولا.... روحانی چرا داره هیولابازی درمیاره..... چرا دارید چیزهایی رو به من تذکر میدید که بهتر و بیشتر از شما میدونم در موردشون؟ مگه ما گفتیم احمدی نژاد معصوم بی خطاست؟ از تمام زیباییهای طاووس پاهایش را دیدن نه شرط انصاف است نه عقل..... بنده رو کامل نمیشناسید این مطالب رو به من نگید. بنده بارها در مورد بعضی مسائل واکنش داشته و انتقاد کرده ام....اما مثل شما از جاده عدالت کج نمیکنم به کج برداشتی و تهمت و تخریب و .... بت تقدس هم نساخته ایم حقایق را می گوییم و مانند شما عادت نداریم با ناآگاهی و برداشتهای سطحی از امور به قضاوت بنشینیم .... خدا را در نظر میگیریم و حقیقت را می گوییم شما تحمل اگر ندارید مشکل خودتان است ..... دوست عزیز بعضی مسائل رو بقدری ازش کم اطلاع دارید که نوع مسئله رو هم پس و پیش میگید...... باور کنید برایتان سودمند خواهد بود اگر کمی تحلیلهای متخصصین را بخوانید مثل آقای رسایی و شریعتمداری و سیداحمد خاتمی و حسن عباسی و ....... نگویید که اینها را قبول ندارید که میگویم پس حرف از جبهه ولایت نزنید.. ما بچه ولایی ها شاید اختلافاتی در جهت گیریهای سیاسی داشته باشیم اما به مانند شما و تا این حد دشمنی با احمدی نژاد نمیکنیم. چقدر حرفهایتان شبیه دشمنان است مراقب باشید ... پناه ببرید به خدا ..... حواستان کجاست؟

شیعه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ق.ظ

رهبر هیچگاه برای عهد نامه ترکمانچای پیام تبریک صادر نمی فرمایند.

بله بارها رهبری فرموده اند که انتظار به نتیجه رسیدن این مذاکرات را ندارند. آقای روحانی هم اطمینان داده اند که هیچگاه از حقوق هسته ای ملت ایران عقب نشینی نمی کنند.
تا الان هم تیم مذاکره کننده خارج از دستور رهبری تخطی نکرده اند و با حمایت رهبری پیش رفته اند. انشاءا.. بعد از این هم اینگونه باشد.

فعلا برای قضاوت زود است......

همیشه بزرگان گفته اند که اگر می خواهی ببینی که کارت درست بوده ببین که واکنش دشمنت چیست؟
ملاحظه کردید که اسرائیل این توافق را یک اشتباه تاریخی خواند.

دوست عزیزم که به خوبی میشناسمتون با اسامی قو و شیعه و آشنا و شهروند ایرانی و شاگرد استاد رفیعی و .... نظر داده اید. آی پی های تکراری نشان دهنده یکی بودن نویسنده است. تورخدا بسه دیگه خیلی از اوضاع بی خبرید.....خیلی..... به حرفهای اوباما هم کمی توجه کنید.... متن توافق نامه رو هم بخونید .... أین عمار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا از کجاش بگم که شما که از بیخ و بن مسائل رو متوجه نمیشید. انقدر هم وقت ندارم که مرتب بنویسم... در این فضای محدود هم امکان پذیر نیست..... نمیخوام متهم کنم ولی واقعا آدم اینجور جاها میفهمه که وقتی آقا در مورد بصیرت حرف میزنه یعنی چی؟ وقتی میگن اگر بصیرت نباشه انسان با نیت خوب هم خطا میکنه..... این برای همه ما ممکنه اتفاق بیفته چه من و چه شما .....تحلیلهاتون خیلی ابتدایی هست. لازم هست اطلاعاتتون خیلی بیش از اینها باشه تا متوجه عمق حرفهای آقا بشید. متوجه تکلیف و وظیفه عماری بشید..... گویا هیچ اطلاعی از روحیات روحانی و تیمش و دوروبریهاش ندارید ..... کاش کمی با افراد دلسوز و مطلع ارتباط داشتید کاش کمی با خانوده شهدا ارتباط داشتید تا متوجه می شدید چه می کشند و چه خون دلی می خورند برای این وقایع.... کاش خانواده شهید احمدی روشن را می دیدید تا کمی متوجه بشید غیرت یعنی چی؟ ولایت مداری یعنی چی؟ غیرت غیرت غیرت تا کمی از این ساده اندیشیها دور می شدید .... خیلی ساده تشریف دارید دوست عزیز .....اسرائیل؟! تشخیص ندادید؟ اولا اسرائیل نه بلکه رژیم غاصب صهیونیستی... آهان!!!! همین رژیم که دشمن سرسخت احمدی نژاد هست و برای سرش جایزه گذاشتند رو چطوری تحلیل میکنید؟؟؟

آه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

به گفته کارشناسان اقتصادی:

روحانی فقط آمار دولت قبل را ارائه داد و اظهارات ایشان به نظر بیشتر شبیه تخریب دولت قبل بود تا گزارش عملکرد دولت خود در ۱۰۰ روز گذشته.

شهروند ایرانی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

بله شعار اعتدال دادند. تازه صد روز گذشته. باید ببینیم که چه قدر عملی می شود.


اما آیا دولت اصول گرایان که شعار عدالت را دادند عدالت را عملی کردند؟!!!!!!!!!!!!!!!!
عین بی عدالتی شد.......................
سهام عدالت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
هدفمند کردند یارانه ها؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوست عزیزم که به خوبی میشناسمتون با اسامی قو و شیعه و آشنا و شهروند ایرانی و شاگرد استاد رفیعی و .... نظر داده اید. آی پی های تکراری نشان دهنده یکی بودن نویسنده است. تورخدا خانم ن.ع با اطلاعات سطح پایینتون وارد هر مقوله ای نشید چون چنان از انصاف خارج میشید که فقط باید به خدا پناه برد. شاگرد استاد آخرتی هست بترسید که به صف تخریب کنندگان کسی پیئستید که حق شکایتش در پیشگاه خداوند محفوظ است.... احمدی نژاد هر غولی بی شاخ و دمی(دور از جونش) که بود ، تمام دنیا هدفمندی یارانه هاشو تحسین کردند.....کمی مطالعه کمی اطلاعات کمی حرفهای متخصصین رو شنیدن بد نیست....

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ

با سلام

منصفانه قضاوت کنید:

اکنون مذاکرات به پایان رسیده؛

جان کری خوشحال است و از تامین امنیت اسرائیل سخن می‌گوید؛
لوران فابیوس خوشحال است و از نجات ورشکستگی دو کارخانه خودروساز فرانسوی سخن می‌گوید؛
ویلیام هیگ خوشحال است و از واریز شهریه دانشجویان ایران به حساب بانکی دانشگاه‌های انگلیس سخن می‌گوید؛
گیدو وستروله خوشحال است و از به فراموشی سپردن اهدای سلاح‌های شیمیایی به رژیم صدام سخن می‌گوید.
محمدجواد ظریف هم خوشحال است و از… از چه سخن می‌گوید؟!

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

لطفا دقت کنید:

پذیرش حق غنی‎سازی ایران نمی‌تواند یک امتیاز به حساب بیاید و بر طبق مفاد صریح معاهده NPT حق طبیعی هر کشوری از جمله ایران است،
اما می‌توانست این مساله به عنوان حداقل انتظار و توقع از طرف مذاکره کتتدگان کشورمان با طرف غربی مطرح شود و اگر بنا بود این حجم از امتیازات و دستاوردهای فنی و علمی ایرانی که با خون چهار شهید هسته‌ای به دست آمده را معلق کنیم، باید امتیازی هم وزن آن بدست می‌آوردیم؛ نه اینکه دریافت حق طبیعی خودمان به عنوان درآمد حاصل از فروش نفت – آن هم تنها بخش اندکی از آن به میزان یک و نیم میلیارد دلار – را به عنوان امتیاز بپذیریم.

یکی از دستاوردهای افتخارآمیز این دولت!!!

ایرانیم چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

قابل توجه آقای روحانی و ظریف:

حتی دانشجویان علم دیپلماسی هم می‌دانند که اعطای امتیاز بدون دریافت یک امتیاز متوازن با آن، نه تنها گشایشی در پرونده‌های پیچیده نظام بین‌الملل ایجاد نمی‌کند، بلکه زمینه را برای ایجاد فضای توهمی در طرف مقابل ایجاد می‌کند تا در مذاکرات آتی و دفعات بعدی، میزان فشارهای خود را افزایش دهد و درخواست امتیازات بیشتری داشته باشد، بدون اینکه خود امتیازی بدهد.

تدبیر چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

تعهدات طرف مقابل در توافقنامه:

طرف غربی متعهد شده است که حدود یک و نیم میلیارد دلار درآمد ایران از فروش نفت خود را که به دلیل تحریم‌های اقتصادی علیه شبکه تبادل پولی و بانکی در غرب بلوکه شده است، به ایران بازگرداند؛ یعنی پولی که برای ایران است و به دلایل غیرقانونی توقیف شده، به ایران اهدا می‌شود.

مسخره هست یا نه؟؟؟

همچنین قطعات یدکی برخی خودرو‌ها نظیر رنو و پژوی فرانسه هم به ایران داده می‌شود.

اکنون جای این سوال باقیست که آقای دکتر ظریف که خود را یک دیپلمات کارکشته و کاربلد می‌داند، آیا با مفهوم بازی
«برد – برد» در علم روابط بین‌الملل آشناست یا خبر؛
چرا که مفهوم این اصطلاح را باید در دریافت و اهدای امتیازات متعادل و متوازن جستجو کرد و قطعا دریافت پولی که حق ایران بوده و حاصل فروش نفت کشورمان است، نه تنها امتیاز محسوب نمی‌شود بلکه باید به عنوان یکی از رویکردهای اعتمادساز غرب به عنوان پیش شرط برگزاری مذاکرات مورد تاکید قرار می‌گرفت.

نمی دونم چی باید گفت همه چی واضحه!

چه تدبیری! چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

آیا قبلی ها بلد نبودن اینهمه کوتاه بیان؟؟؟؟؟


نگاهی به مفاد منتشر شده از تفاهم‌نامه توافقی میان ایران و گروه ۱+۵ نشان می‌دهد که ایران در ازای دریافت حق طبیعی خود که‌‌ همان درآمد حاصل از فروش نفت به کشورهای جهان است و در یکی دو سال اخیر به دلیل اعمال تحریم‌های خارج از قواعد حقوق بین‌الملل، از دسترس کشورمان خارج بوده، دستاوردهای علمی و فنی خود در زمینه هسته‌ای را به حراج گذاشته است، بدون اینکه امتیاز روشنی بدست آورد. آیا از دست دادن این موارد و بدست آوردن هیچ چیزی، کار سختی بوده است؟


واقعا باج دادن هم شهامت میخواد خوب؟!!!

از شاگردان استاد رفیعی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

نوسنده محترم . فعلا نبایستی در مورد این توافق نامه پی داوری کرد. دولت دوم خرداد که مملکت را به مرز نابودی کشانید.
دولت اصول گرا هم یک جور دیگر به مملکت ضربه وارد نکرد. با شعار عدالت اقتصاد مملکت را فلج نمود.
این دولت هم الله اعلم
انشاء الله صاحب اصلیش آقا امام زمان نگه دار رهبر و این مملکت باشند . همینطور که قبلا نگهدار بوده اند و هستند.


یادم می آید استاد شهید رفیعی زمانی ( دو سه سال قبل) در یک برنامه تلویزیونی دعوت شده بودند : این جمله را فرمودند: یک عده امدند و با شعار عدالت عین بی عدالتی را اجرا کردند.

دوست عزیزم که به خوبی میشناسمتون با اسامی قو و شیعه و آشنا و شهروند ایرانی و شاگرد استاد رفیعی و .... نظر داده اید. آی پی های تکراری نشان دهنده یکی بودن نویسنده است. مطالب را درست بخوانید و بنده را با نادرستی متهم نکنید. در مورد دروغهای روحانی صحبت کردم نه توافق نامه. گرچه توافق نامه هم همان قرارداد ترکمان چای 2 است. دوم خردا ضربه زد و دولت اصولگرا هم ضربه زد یعنی واقعا این رو می توان باهم مقایسه نمود....؟! پناه بر خدا پناه بر خدا پناه بر خدا انقلاب هم با شعار اسلام آمد آیا اسلام واقعی پیاده شد؟ عدالتی که شما می گویید در دولت کریمه امام زمان عج اتفاق می افتد. دولت آنقدر دشمن داشت که مانع ایجاد کنند.....شما خودتان در صحبتهایتان به شدت از مرز انصاف و عدالت خارج شده اید..... اگر دوستدار آقایید به حرفهای ایشان در مورد احمدی نژاد رجوع کنید: (کسانی که می خواهند درباره دولت قضاوت کنند به حجم کار بالا و تلاش خستگی ناپذیر و امتیازات آن در دنیا توجه کنند ، این دولت توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آن افتخار کند. در 8 سال اخیر همه درک کردند که رئیس جمهور و همکارانش با تحمل سختیها نسبت به همه دولتها و دوره های دیگر کارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام میدهند . وقتی حضرت آقا می فرماید به کسی رأی دهید که نقاط قوت دولت فعلی را منهای نقاط ضعفش داشته باشد یعنی بر نقاط قوت آن مباهات و تاکید دارند. آهان اونوقت حرف استاد رو تفسیر به رأی کردید که منظورش احمدی نژاد بوده!!!!

قو چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

می گویید ترور شخصیت.
این کاری بود که خود رئیس جمهوری که سنگ سینه اش را می زنید در جریان انتخابات 88 در مناظره ها اسامی اشخاص را ذکر کردند و به تخریب آن ها و بردن آبروی آن ها پرداختند. واین دور از جوانمردی است که در هنگام تبلیغات کاندیدایی اقدام به این عمل نماید. اگر هر شخص هر چه قدر خطا هم دارد نباید در غیاب او آبرویش را هتک کنند.
اما خود رهبری در سخنرانی نمازجمعه یا اگر اشتباه نکنم در سخنرانی سالروز رحلت امام امت به کاندیدا که هشدار دادند که در هنگام منظره و تبلیغات از ذکر نام اشخاص شدیدا خودداری کنند.

سلام....

ایشان در برابر هجمه های فراوان مجبور شدند این کار را بکنند.....آبرو بردند؟ تخریب کردند؟ کدام آبرو و تخریب؟؟؟
طوری صحبت میکنید گویا خودتان انسان کاملید و با یک ضعیف خطاکار روبرویید که باید تخطئه اش کنید خانم ن.ع دوست عزیزم که با اسامی قو و شیعه و آشنا و شهروند ایرانی و شاگرد استاد رفیعی و .... نظر داده اید. آی پی های تکراری نشان دهنده یکی بودن نویسنده است.
دیدگاه منفیتان باعث میشود که با دید سیاه به آقای احمدی نژاد نگاه کنید.

من اینجا حرف از دروغهای روحانی میزنم یا سال 88 ؟؟؟!!!! کینه هایتان بقدری عمیق است که جلو دیدتان را میگیرد

دلخون چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

قرار دادترکمانچای نامیدید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
متوجهید چه می گویید!!!!!!!!!!!!!!!!


متن پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به دکتر روحانی در مورد توافق نامه ژنو:


بسمه تعالی
جناب آقای رئیس‌جمهور
دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ئی و دیگر دست اندر کاران است و میتواند پایه‌ی اقدامات هوشمندانه‌ی بعدی قرار گیرد. بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء الله. ایستادگی در برابر زیاده خواهیها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد، و چنین خواهد بود ان‌شاء الله.


برخی سایت ها روی این کلمۀ مرقوم انگشت گذاشته اند. بهتر است به این افراد گفته شود: اگر واقعا در خط رهبری هستید، باید قبول کنید که رهبر مذاکرات اخیر را فعلا تا این مرحله در خور تقدیر دانسته اند. والا گونه ای دیگر به آقای روحانی پاسخ می دادند. دور از عقلانیت است که فکر کنیم رهبر که از متن توافق نامه مطلع نبوده و چشم بسته پیام تقدیر صادر فرموده اند. و یا خواسته اندم وفق نبودن مذاکرات را با اشاره و کنایه بیان نمایند.
نکند منظورتان این است که رهبر عزیز از موفق نبودن قرار داد خبر داشته ولی سکوت کرده !!!!!!!!
آیا باورپذیر است که رهبر ما توجه به شخصیت عظیم الشانی که دارند زمانی که احساس کنند که حقوق هسته ای ملت تضییع شده سکوت می کنند و تنها با کنایه سخن میگویند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به مسئول این وبلاگ و تمام وبلاگ های مشابه که چنین مطالبی را درج می کنند اعلام می دارم:

لطفا جلوتر از رهبری حرکت نکنید!!!!!!!!!!!

لطفا برای بنده تعیین تکلیف نفرمایید. ولایت مداری هم یاد ندهید.
سطح برداشت و تحلیلهایتان عمق نگاهتان را مشخص میکند. یا واقعا خیلی ساده تشریف دارید.
آقا همیشه فرمودند که از همه دولتها حمایت میکنند. تا جایی که امکان دارد ایشان بر نقاط مثبت تاکید و آن را پررنگ میکنند.
فکر کنم امثال شما هیچوقت متوجه نشدند أین عمار گفتن آقا یعنی چی؟ کمی تاریخ صدراسلام هم بخوانید تا شاید متوجه بشید که کار ولی چیست و کار مردم چیست؟ حضرت علی کیست و عمار کیست؟ کاری که عمار باید بکند را ولی نمیکند. وظیفه عماری را ولایت انجام نمیدهد. ولایت بنابر شرایط حساس کشور و وجود دشمنان متعدد داخلی و خارجی مصلحت میبینند اینگونه برخورد کنند ما هم پیرو ایشانیم اما دلیل نمی شود از گفتن حقیقت رو بگردانیم. واکنش بنده به دروغهای گزارش روحانی چه ربطی به جلوتر از ولایت حرکت کردن دارد؟ مگر ولایت گفته کار و سیاست و .. را تعطیل کنید؟
واقعا نمیدانید که اراده مردم تعیین کنننده همه چیز است؟ زمانی که مردم نخواهند ولی هم کاری از پیش نمی تواند ببرد؟ چون اراده ها باید عمل کنند؟ همان اراده هایی که روزی علی ع را هم نخواستند و علی ع خانه نشین شد؟ همان اراده هایی که زمانی خاتمی را خواستند. وظیفه عماری را خیلی مانده شماها درک کنید شاید هیچوقت...
آیا وقتی آقا گندهای هاشمی و خاتمی و .... را بیان نمیکند یعنی حمایتشان میکند و مشکلی نیست؟! آقا حتی نام سران فتنه را هرگز به زبان نیاورده. فکر میکنید انسانی به آن عظمت چه واکنشی باید نشان دهند؟ بگویند غلط کردید اشتباه کردید؟ واکنش آقا خیلی هم بجا و حکیمانه است. اتفاقا حضرتعالی متوجه کنایه های تذکرات ضمنی حرفهای آقا نمی شوید!!! ایشان در ادبیات و صنایع ادبی چیره دستند حرفهایشان تذکرات بسیاری در لفافه دارد ....

فجر چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

همسنگر بسیجی شما که حرف های منتقدانۀ دکتر روحانی را به حساب تخریب آقای احمدی نژاد می گذارید، یا از واقعیت ها خبر ندارید یا به خاطر جانبداری از آن رئیس جمهور چشم خود را به روی واقعیت ها بسته اید. نمی خواهید منکر این قضیه شوید که دولت قبل چگونه عمل نمود؟ البته از امثال شما طرفداران دو آتیشه آقای...........انتظار نمی رود که چنین مطالبی را تایید نمایید.
اما من می خواهم یک نکته را بیان نمایم. که احتمالا شما آن را جزء حرف های تخریبی شخص آقای احمدی نژاد محسوب کرده اید. دکتر روحانی دیشب گفتند که دولت قبلی تحریم ها را کاغذ پاره دانسته بودند. اگر کاغذ پاره بوده پس چرا دولت قبلی در عمل آن را کاغذ پاره قلمداد نکرد. خلاف آن را عمل کرد؟
زمانی تحریم را کاغذ پاره می دانیم که اقتصاد مقاومتی داشته باشیم. دولت قبلی لقتصادش مقاومتی بود؟!!!!!!!! اقتصاد مقاومتی یعنی خودکفا باشیم و واردات به حداقل برسد. اما دولت قبل در حالی که گندم حدودا در سال 83 در کشور به مرز خودکفایی رسیده بود ، در این دوران تحریم کلی گندم به کشور وارد نمود............حالا تحریم کاغذ پاره است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آیا این تخریب است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اجازه ندهید احساسات بر عقلانیت غلبه کند.

ایندفعه دیگه مطمئن شدم کی هستید. حرفهای این شکلی شما رو قبلا هم شنیدم و از تحلیلهای فوق العاده ناآگاهانه حضرتعالی شاخ درآوردم!

ایرانی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

هرچه هجمه کنید علیه آقای احمدی نژاد، آن زلال صبور همچنان در مجرای آب روان در جریان است ....


دلم کباب شد.!!! تورو خدا اینجوری حرف نزن!!!!!!!!!!!!

مسئول کباب نشدن دل شما نیستم. دلتان سخت تر از آنست که کباب شود...

حامد چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

لطفا پیاده شید با هم بریم

نه با شما نمیرم.... از جاده انصاف نمیرید.... راهمان جداست

روشنک چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

برخی طرفداران آقای احمدی نژاد او را در حد اعلی نزدیک به ولایت بالا می برند. گویی که هیچ خطایی از او سر نزده. مگر انسان جایز الخطا نیست؟

بالأخره حامدی حامی یا روشنک یا دلخون یا فجر یا ایرانی .......؟؟؟
مسئول برداشتهای اشتباه شما نیستم. چنین چیزی را حتی اگر اعتقاد هم داشته باشم اینجا نگفته ام.....

ناصح چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ


نویسنده محترم: خواهشمندم یک مقدار عصبانیت خود را کنترل کنید ، سپس دست به قلم ببرید .


شما مختارید فکر کنید عصبانیت است .... مسئول برداشتهای درست یا اشتباه شما نیستم.

ناصح چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

شما می گویید: در واکنش خانواده شهدای هسته ای مانده ام سخت عجب!!!


چرا نمی خواهید باور کنید که حتما از این روند مذاکرات راضی کننده بوده که آن ها واکنش دلخواهتان را نشان نداده اند.
در مورد آقای احمدی روشن این مطلب را از کجا آورده اید؟

شما از کجا میدانید که باور ندارم؟ مفهوم جمله را دریافت نمیکنید مشکل خودتان است؟
زحمتی به خودتان بدهید جستجو کنید در فضای بیکران مجازی....
اصلا می توانید انکار کنید ...!!

سوزان چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

آن مطلبی که در مورد پدر شهید احمدی روشن بیان کردید سندش را هم ذکر می کردید

سلام....

اگر به اخبار این چند روز واقف باشید نیازی به سند نیست... تمام سایتهای خبری(غیر از جریان به صطلاح اصلاح طلب) مصاحبه ایشان را منتشر کرده اند.... آنقدر بدیهیست که نیاز به ذکر سند نیست. خبر روز است. زحمتی بکشید و در فضای مجازی جستجو کنید پیدا میکنید.یاعلی

یک بنده خدا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

من هم از اصلاح طلبان خیلی دل خوشی ندارم. اما شما در جانبداری از دولت آقای احمدی نژاد قبول کن یک مقدار تند رفتی.

درست است. دولت آقای احمدی نژاد در 8 سال کارهای مثبتی کرد. که نباید نادیده گرفت. هدفمندی یارانه ها تا حدودی مثبت بود. مسکن مهر...

اما اشکالات زیادی را هم مرتکب شد. به خصوص در دوسال آخر که اوج ان در 6 ماه آخر بود.


به هر حال هر دولتی نقاط مثبت و ضعف دارد.

سلام....

بنده هم روی کارهای مثبت ایشان تأکید دارم که آنقدر زیاد است که گفتنشان تصور حمایت 100% را در خوانندگان ایجاد میکند....

تند نرفتم واقعیت را گفتم....

هرگز فراموش نکنید که خودی ها یعنی همین ما بچه حزب اللهی ها چطوری باهاش تا کردیم چطوری تنهاش گذاشتیم!!! چطور از رجایی آوردیمش به بنی صدر و ........

چقدر مگه یک انسان تحمل و صبر می تونه داشته باشه! ... اتفاقا خیلی صبور و متین و عاقل هستند ..... خودم وقتی تو زندگی کم میارم از بعضی مسائل، یاد سعه صدر ایشون میفتم و آروم میشم...

یادمون نره وقتی گفتیم 3 تیر نه 22 خرداد! او هم گفت من هم در آرزوی یاران 3 تیرم......

بی انصافی نکنیم.....به حرفهای آقا رجوع کنیم .... بی انصافی نکنیم ..... قدر احمدی نژاد ندانستن باید هم منتهی شود به روحانی و مسائل ذلت بار امروز ....

جوینده حقیقت چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

خدا با امام حسین محشورش کند.
راسته که این جانباز رو خیلی اذیت کردند؟!!!!!!!!!!!!!

سلام...

بله. ایمیل بدهید خدمتتان عرض کنم اینجا امکان مطرح نیست.

تاتوره پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

بهتر است شما هم قدری از این توهم که دولت قبلی دولت عدالت محور بود بیرون بیایید...........................................................

قرائت از عدالت؟!

قرائت از انصاف؟!

دلارام پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

آقا و یا خانم رزمنده بسیجی، شما خیلی روی این مطلب که حضرت آقا رئیس جمهور قبلی را مورد تایید قرار می دادند مانور می دهید.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آقای احمدی نژاد تنها رئیس جمهوری نبود که رهبر او را در مجمع تشخیص قرار داد. فراموش کرده اید که رهبر آقای هاشمی رفسنجانی را آن هم به عنوان ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب نمودند.
آقای احمدی نژاد تنها رئیس جمهوری نبود که رهبر او را تایید نموده بود. بعلاوه رهبر در دوم خرداد 76 پس از انداختن رأی در صندوق فرمودند: که البته هیچ کس برای من آقای رفسنجانی نمی شود.

ممکن است شما بگویید آن تایید مال آن زمان بود . اما رهبر الان نظرش تغییر کرده. اما بهتر است این را هم بدانید که رئیس جمهوری که شما جانبدارش هستید در اوایل راه بیشتر مورد تایید رهبری بود اما در اواخر .................

اول سلام. هرگز منکر نکات منفی نیستیم برای هزارمین بار..... نظر آقا بنا به عملکردها تغییر میکنه. هاشمی چنان فردیست که باید جلوی چشم باشه و از دور خارج نشه وگرنه ضربه ها میزنه اساسی...... دلایل انتخاب افراد برای مجمع و شرایط زمانی انتخاب خیلی مهمه. در چنین شرایطی آقا خودش خوب تشخیص میده که برای چی باید کی رو بیاره سر کار ..... دلیل انتخاب هاشمی با دلیل انتخاب فردی چون حداد و احمدی نژاد و جلیلی خیلی متفاوته... آقا از همه حمایت میکنند. در مورد آقای احمدی نژاد خودشان فرمودند که بیشتر حمایت کرده اند .... حالا اول و آخرش باهم تفاوت داشت یعنی چی؟! اواخر رو خودم خوب میدونم و منکر هیچ واقعیتی نیستم. همان جانبدای آقا هم در نوشته هام مال تودیع آقای احمدی نژاد بود.....یعنی اواخر ......

رهرو سبز پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ

گزارش 100 روزۀ آقای احمدی نژاد چی بود؟!

سبز نیست ها لجن اموی هست .....گزارش 8 ساله بود که به قول علی دایی برو بشین رومبل، راحت، پاهاتو دراز کن بشین تلویزیون ببین. من چطوری چندفصل بازی رو تو چند دقیقه برات تعریف کنم؟؟؟!!!!

شهروند ایرانی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ

حامد، حامی ، روشنک ، دلخون ،فجر ، ایرانی.

بله . همه شون خودمم.
بله. آی پی تکراریه چیز عجیبی نیست. معلومه که تکراریه. چون از یک دستگاه متصل به اینترنت استفاده شده. به نظرتون اگر حتی چند نفر هم همزمان از یک دستگاه رایانه نظرات خودشون رو بگذارند آی پی تکراری نمی شه؟! اون رو به حساب یکی بودن نویسنده می گذارید!!

خیر جناب..... ادبیات تکراری.....زمانهای پشت سر هم ....عوامل مختلفی باعث چنین نتیجه گیری میشه.

ناصح جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

در جواب شما که گفتید
زحمتی به خودتان بدهید جستجو کنید در فضای بیکران مجازی



قبلا این زحمت را به خودم دادم. اما منبع معتبری پیدا نکردم.

خوش به حالتان.... قدری جستجو کردن بیاموزید ..... منتظر لقمه آماده نباشید. این ترفندها را بگذارید کنار که متهم کنید به اینکه جایی گفته نشده و .....
اظهر من الشمس است با یک جستجوی ساده. شما قصدتان چیز دیگریست و آنهم چیزی شبیه گروکشی ....

یاعلی

حق شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ق.ظ

با سلام

قابل توجه فراوان بر اهل فکر::::

در ادعای آقای روحانی در امنیتی بودن فضا ی فرهنگی در دولت قبل!!!!!

محمدرضا سرشار گفت: ‌این فضای امنیتی که می‌گویند باید اولا بگویند معنایش چیست و بعد هم مصادیقش را مشخص کنند. با این گزارش‌های کلی نمی‌توان چیزی را ثابت کرد.

محمد‌رضا سرشار در گفت‌وگو فارس درباره گزارش عملکرد وزارت ارشاد در حوزه کتاب و معاونت فرهنگی که روز چهارشنبه منتشر شد،‌ درباره بندهایی از این گزارش گفت: تا آنجا که من می‌دانم در این کشور در 8سال قبل هیچ نویسنده‌ای ممنوع القلم نبوده است. با تاسف شاهد هستیم نویسندگانی که سال‌ها از این کشور رفته‌اند، و همچنان با رکیک‌ترین سخنان راجع به بزرگترین شخصیت‌های مملکتی صحبت می‌کنند و کتاب‌هایشان به راحتی کتاب‌هایشان منتشر می‌شود که این هم از شگفتی‌های حکومت‌داری در روزگار ما است.

وی افزود: باید در این گزارش معلوم شود کدام نویسندگان ممنوع القلم بوده‌اند و طی کدام حکم و چه کسی این حکم را داده است. وزارت ارشاد ما همواره به اثر نگاه می‌کرده نه نویسنده. به خصوص درباره نویسندگان ایرانی این حکم صادق است و نویسنده ممنوع القلم معنایی ندارد.

رئیس انجمن قلم در مورد فضا امنیتی که در این بیانیه به آن اشاره شده بود، گفت: ‌ما به عنوان کسی که در سال‌های گذشته به صورت مستقیم با وزارت ارشاد سر و کار داشتیم، هیچ فضای امنیتی ندیدیم. آنچه که انجام شد طبق قانون و در چارچوب قانون بوده و آنچه که اجرا شده اگر زیاد با گشاده دستی همراه نبوده، با ‌تنگ نظری هم نبوده یعنی فراتر از قانون نرفته‌اند. حالا باید ازصادر کنندگان خواست که مستندانتشان را درباره فضای امنیتی عرضه کنند.

سرشار گفت: این درست نیست هر دولتی بیاید و دولت قبلی را بدون هیچ دلیلی تخطئه کند.

آقای روحانی اگه می تونید جواب بدید با اون آمار و سخنان قصد چه دارید؟؟؟
مردم احمق نیستند . دارن مینینن چه درسته چه غلط. اینو نمیدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بصیر شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

با سلام

واقعا موندم اینها تمام مردم راعوام فرض میکنند!!!

اقای روحانی در گزارش عملکرد صد روزه خود گفتند که :

(توجه "گزارش خود")

دولت قبل فقط ۳۳ درصد از مصوبات خود را به طور کامل اجرا کرده و حدود ۶۸ درصد از این مصوبات ناتمام باقی مانده است .

اگر این آمار را منطبق با واقعیت بدانیم باید به این نکته توجه داشت که چرا آقای روحانی اعلام نکردند چند درصد از این پروژه ها و مصوبات در حال اتمام است ؛ چرا که ممکن است مصوبه ای مانند مصوبات عمرانی یا تولیدی برای به پایان رسیدن به زمان نیاز دارد. برای مثال اگر ساخت یک ورزشگاه یا بیمارستان در سال ۹۱ تصویب شده باشد قطعا در پایان دولت دهم به پایان نخواهد رسید و جزء ۳۳ درصد مصوبات انجام شده دولت به حساب نمی آید.

چنانچه مرسوم است که پروژه های دولت هاشمی را خاتمی افتتاح می کرد و پروژه های دولت خاتمی توسط احمدی نژاد افتتاح می شد ،
همانطور که قطعا بسیاری از پروژه های دولت احمدی نژاد توسط آقای روحانی افتتاح خواهد شد.
ضمن اینکه درصدی از این مصوبات در دوره آخر سفرهای استانی دولت قبلی تصویب شده است که دولت بیشتر از مسائل اجرایی وقت خود را به برنامه ریزی و بررسی بودجه به این مصوبات اختصاص می داده است.

توجه کردید گزارش چه مدلی میشه؟؟؟؟
یاد گرفتید؟؟؟؟؟

یاد شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام

می خواستم بگم
برخلاف انتظار،اقای روحانی بیش از نیمی از زمان سخنرانی و مصاحبه خود را به نقد دولت گذشته پرداختند و در کمال تعجب اقدامات موثر و مثبت دولت گذشته از جمله مسکن مهر و سفرهای استانی.... که روحانی در تبلیغات انتخاباتی، خود را متعهد به ادامه این کارهای مثبت می‌دانست زیر سوال برد و آنها را نیز به بهانه تورم زا بودن و به نام تدبیر به تعطیلی کشاند.

حتما تاکتیک سیاسیه دیگه!!!
نمیتونی کاری بکنی بیا همه چی رو ببر زیر سوال!!!!
کاری نداره که. از هر کسی بر میاد که همه چی رو زیر سوال ببره . این که هنری نیست.

گزار شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام

قابل توجه در گزارش صد روزه آقای روحانی::::::::::::::


آقای روحانی بیشتر از اینکه گزارش اقدامات دولت را در این ۱۰۰ روز بدهند نقد ۸ ساله دولت قبل را در دستور کار خود قرار دادند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و بیشتر از اینکه از دید عالی ترین مقام اجرایی کشور و سکاندار امور اجرایی صحبت کنند از دید یک روزنامه نگار یا یک منتقد به مسائل نگاه کردند و بیشتر به جای ارائه راهکار و اقدامات دولت فعلی به نقد و تفسیر دولت گذشته پرداخته و بیشتر به جای صحبت از آینده به گذشته اشاره کردند.!!!!!!!

متاسفانه در تمام لحظات این گفتگوی تلویزیونی نه تنها کوچکترین اشاره ای به خدمات دولت های نهم و دهم نشد بلکه آقای روحانی به سیاه نمایی در مورد همه اقدامات دولت گذشته پرداختند . !!!!!!!

سوال اینجاست که آیا در هدفمندی یارانه ها، مسکن مهر، سفرهای استانی، سهام عدا‌لت و.... هیچ نکته مثبتی از نظر آقای روحانی وجود ندارد؟

نباید فراموش کنیم عده زیادی از مردم کشور با این طرح صاحب خانه شدند، آیا اینکه افرادی با پول های کم توانستند صاحب خانه شوند نکته مثبتی در عملکرد دولت گذشته محسوب نمی شود؟

افرادی که همیشه از آمار سخن می گویند و ازعملکرد خود بر اساس آمار دفاع می کنند چرا به آمار تعداد افراد صاحب خانه شده در دولت گذشته اشاره ای نمی کنند. !!!!

به طوری که طبق آمار ارائه شده ۸۲ درصد ساکنان مسکن مهر قبلا مستاجر بوده و بیش از ۸۰ درصد این خانوارها درآمد ماهیانه کمتر از ۶۰۰ هزار تومان داشته اند.

حالا چرا روش کارشون اینجوریه؟؟؟
معلومه دیگه کمی فکر کنید.

صد شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام

مطلبی جالب یا .... !!!!

"گزارش صد روزه"

ایا در بحث هدفمندی یارانه ها، اقای روحانی کاهش ضریب جینی با اجرای طرح هدفمندی را قبول ندارند ؟

آیا کاهش ضریب جینی که عموما به عنوان پارامتری برای تعیین عدالت اقتصادی به شمار می رود مسئله قابل دفاعی در دولت قبل نیست؟

اینکه اغلب ساکنین روستاها یا شهرهای کوچک طبق نظرسنجی ها از دریافت یارانه به صورت نقدی نسبت به روش های دیگر که مورد نظر دولت فعلی است رضایت بیشتری ندارند؟

(طبق آمارهای رسمی مرکزآمار ضریب جینی با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها سقوط چشمگیری داشته است.)

این رو میشود ندید گرفت؟ چشمها را تا کجا میتوان بست؟؟؟

سوال شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

:::::::از آقای روحانی سوال داریم::::::

آیا واقعا انجام سفرهای استانی به طور پیوسته در طول ۸ سال و تشکیل جلسات هیات دولت در هر استان اقدام قابل تقدیری در دولت قبل نیست ؟؟؟؟!!!!!

در تعجبم! میشه انکار کرد؟؟؟

و ایا دولت فعلی توان چنین کاری را دارد؟!!!!!!

البته که چون در توانتان نیست پس انکارش میکنید. در این هم شکی نیست.

[ بدون نام ] شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ

توجه کنید:

سخنان اقای روحانی و زیر سوال بردن دولت قبل در حالی صورت گرفت که هیچ راه حل جایگزین برای حل معضلات کشور از سوی ایشان پیشنهاد نشد و به عبارتی کل تدابیر دولت تدبیر و امید، در به تعطیلی کشاندن طرح‌های مثبت دولت قبل از جمله مسکن مهر، سفرهای استانی و همچنین توزیع شیر رایگان در مدارس خلاصه شد.

دیگه چی میخواین؟؟؟

هسته شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام

لطفا بخوانید و قضاوت کنید.
چه بودیم و چه کردند؟؟؟!!!!

ایران چگونه به 20 درصد دست پیدا کرد؟

موضوع دست پیدا کردن ایران به توانایی غنی سازی اورانیوم 20 درصد اما به سال 87 باز می گردد.

آنزمان که راکتور تحقیقاتی تهران که مصرف صرفا تحقیقاتی و پزشکی داشت و ایزوتوپ های دارویی تولید می کرد با بحران اتمام "سوخت" مواجه شده بود.

راکتوری که سال 1967 میلادی توسط آمریکا در مرکز تحقیقات اتمی تهران ساخته شده بود و ایران، پس از انقلاب سوخت مورد نیاز این راکتور را از آرژانتین وارد می کرد.

سوخت راکتور تهران در نتیجه قراردادی میان ایران و آرژانتین در سال 1987 از اورانیوم 93 درصد به اورانیوم 20 درصد تغییر پیدا کرد و این کشور از همان سال که 116 کلیوگرم اورانیوم 20 درصد در اختیار ایران گذاشت و به فروشنده ای ثابت برای تهران تبدیل شد.

خرید سوخت برای راکتورهای تحقیقاتی فرآیند پیچیده و مشکلی نبود حتی ایران در بحبوحه جنگ با عراق توانست سوخت مورد نیاز خود را وارد کند تا اینکه در سال 1387 پس از اعلام نیاز ایران به آرژانتین برای دریافت اورانیوم 20 درصد با مداخله آمریکا، این کشور از در اختیار گذاشتن اورانیوم خودداری کرد.

ایران در آنزمان در شرایط حساسی قرا گرفته بود. از یک سو خاموش شدن هسته مرکزی راکتورتهران به علت نبود سوخت یک گام به عقب بزرگ در موضوع هسته ای به حساب می آمد و فعال کردن آن پروسه خاص خود را داشت، از سوی دیگر کشورهای غربی نیز با علم به احساس نیاز ایران به دنبال کسب امتیازات حداکثری و خالی کردن انبارهای ذخیره اورانیوم 3.5 و 5 درصد ایران بودند.

از این دو مهم تر در صورت عدم تدبیر مناسب و از کار افتادن راکتور تهران تهیه رادیو دارو برای بیماران خاص متوقف و با توجه به نیاز همیشگی این بیماران به داروهای هسته ای عملا کشور با یک بحران مواجه می شد.

البته بنا بر گفته مقامات ایرانی، مسئولان وقت از همان سال 87 که خطر اتمام سوخت راکتور تهران را احساس کردند به فکر تامین سوخت 20 راکتور تهران بودند .

برای همین تکمیل تاسیسات هسته ای فردو را سرعت بخشیدند.

شهریور سال 88 بود که مقامات ایران پس از انتشار اطلاعاتی در رسانه ها مبنی بر وجود تاسیسات هسته ای زیرزمینی در ایران اعلام کردند که در چارچوب ان پی تی و ده ماه قبل از این تاریخ با اطلاع آژانس انرژی اتمی، تاسیسات جدیدی را در کارخانه ای نزدیک به قم برای غنی سازی اورانیوم در نظر گرفته و در حال تکمیل آن هستند.

البته آنزمان هیچ کس نمی دانست این تاسیسات قرار است در آینده ای نزدیک تبدیل به مرکز اصلی غنی سازی اورانیوم 20 درصد شود. حدود دو ماه بعد ، یعنی 27 آبان ماه 1388 اولین مذاکرات کارشناسی برای تهیه سوخت راکتور تهران در وین برگزار شد و بدون دستیابی به نتیجه مشخصی پایان یافت.

9 روز پس از این جلسه، شورای حکام انرژی اتمی، قطعنامه ای علیه اقدام ایران در ساخت و تکمیل تاسیسات فردو به تصویب رساند. همزمان تلاش های ایران برای خرید سوخت 20 درصد و یا توافق با 6 کشور برای تامین سوخت راکتور تهران بی نتیجه بود تا اینکه رئیس جمهور وقت در 18 بهمن همان سال با اشاره به تعلل غرب برای در اختیار گذاشتن سوخت 20 درصد دستور تولید این سوخت توسط دانشمندان ایرانی را صادر کرد.

مبادله های بی نتیجه

فردای آن روز ایران نامه ای به آژانس انرژی اتمی نوشت و این نهاد بین المللی را در جریان تصمیم خود قرار داد.

اما یخ بن بست ایران و غرب در تهیه سوخت راکتور تحقیقاتی تهران تنها 4 روز پس از اعلام آمادگی تهران برای تولید سوخت 20 درصد آب شد.

23 بهمن 88 کشورهای گروه وین شامل فرانسه، روسیه و آمریکا پیشنهاد مبادله سوخت را مطرح کردند.

مبنای این پیشنهاد، مبادله اروانیوم 3.5 و 5 درصد ایران با سوخت 20 درصد بود. به این معنا که ایران باید بیش از 1200 کیلوگرم اورانیوم کمتر غنی شده خود را به روسیه منتقل می کرد تا یک سال بعد، 120 کیلوگرم اورانیوم 20 درصد از کشورهای روسیه ، فرانسه و آمریکا دریافت کند.

ایران دلایل بسیاری برای رد این پیشنهاد داشت. ساده ترین آن بی اعتمادی به این کشورها بود چرا که روسیه، آمریکا، فرانسه که به گروه وین معروف شده بودند حاضر نشدند در ازای دریافت 1200 کیلو اورانیوم 5 درصد، ضمانت بدهند که سر موعد اورانیوم 20 درصد را در اختیار ایران بگذارند.

ایران با رد این طرح به جای مبادله در خاک روسیه پیشنهاد داده بود که در خاک ایران مبادله هسته ای صورت گیرد که مورد قبول گروه وین قرار نگرفت.

اواخر اردیبهشت سال بعد بود که ایران برای تهیه سوخت راکتور تهران طرحی را مطرح کرد که ترکیه و برزیل دو ضلع از چهار ضلع این طرح بودند.

بر اساس این طرح که مبنای بیانیه تهران شد ایران در ازای 1200 کیلوگرم اورانیوم 3.5 درصد که در ترکیه به امانت می گذاشت ، 120 کیلوگرم اکسید اورانیوم 20 درصد تحویل می گرفت.

ایران در این بیانیه دو ابتکار برای فرستادن توپ به زمین کشورهای غربی به خرج داد.

اول اینکه مفاد بیانیه تهران باید به تصویب گروه وین برسد و دوم آنکه در این بیانیه قید شده بود ترکیه هر زمانی که ایران بخواهد باید اورانیوم های به امانت گرفته شده را بازپس دهد.

ایران با استناد به بندهایی از بیانیه تهران که صراحتا بر حق هسته ای ایران تاکید می کرد تقریبا میدانست کشورهای گروه وین به ویژه آمریکا مخالفت خود را با این طرح اعلام می کنند ولی مخالفت آمریکا راه مناسبی برای نشان دادن عدم حسن نیت مقامات این کشور به افکار عمومی جهان و کشورهای دیگر بود.

علاوه بر این ایران با نشان دادن عدم حسن نیت ایالات متحده مسیر را برای توجیه آژانس و افکار عمومی برای تولید اورانیوم 20 درصد هموار می کرد.

همچنین با قید شرط دوم این احتمال را نیز در نظر گرفت که در صورت موافقت گروه وین با بیانیه تهران ضمانتی مطمئن برای "ناپدید شدن" اورانیوم خود به دست بیاورد.

البته آمریکا نیز نقشه ای برای بیانیه تهران داشت.

رئیس جمهور برزیل و نخست وزیر ترکیه پیش از اینکه به ایران بیایند، اوباما را در جریان طرح ایران گذاشته بودند و با چراغ سبز آمریکا ذیل این بیانیه را امضا کردند.

آمریکا می دانست که نادیده گرفتن روسیه در مبادله هسته ای از سوی ایران سبب می شود کرملین با کاخ سفید برای اتخاذ موضعی مشترک علیه جمهوری اسلامی همراه شود.

برای همین اوباما هر چند می دانست که رد بیانیه تهران در آن شرایط به وجهه کشورش به ویژه نزد مقامات ترکیه و برزیل آسیب می زند اما برای تصویب قطعنامه علیه ایران و همراه کردن روسیه با خود این ریسک را انجام داد.

البته آمریکا گمان نمی کرد که ایران به فناوری پیچیده غنی سازی اورانیوم در مقیاس صنعتی دست پیدا کرده است و به زودی این خبر همانند بمبی منفجر خواهد شد.

فناوری به قیمت خون 4 دانشمند هسته ای

تقریبا چهار ماه بعد از بیانیه تهران و در شهریور ماه 89 ایران اعلام کرد موفق به تولید 25 کلیوگرم اورانیوم 20 درصد در نطنز شده است. ایران ماهانه می توانست یک تا دو کیلوگرم اورانیوم 20 درصد تولید کند.

پیش از این و در بهمن ماه 88 ایران از عزم خود برای تولید اورانیوم 20 درصد خبر داده بود و دوربین های آژانس نیز چرخش سانترفیوژها به منظور تولید اورانیوم با این غلظت را ثبت می کردند اما کشورهای غربی با توجه به تعداد کم سانترفیوژها در نطنز و همچنین پیچیدگی غنی سازی 20 درصد در مقیاس صنعتی این موضوع را جدی نمی گرفتند.

با این حال ایران به فناوری غنی سازی 20 درصد دست پیدا کرده بود.

شهید شهریاری توانسته بود با اتصال دو آبشار 164 سانترفیوژی به یکدیگر (328 سانترفیوژ) و دستیابی به فرمول پبچیده تزریق اورانیوم 5 درصد به اولین سانترفیوژ این دستاورد را برای ایران به ارمغان آورد. دکتر شهریاری همچنین با پی بردن به فرمول ساخت صفحات سوخت که برای تبدیل شدن اورانیوم 20 درصد به سوخت، وجود این صفحات لازم و ضروری بود عملا ایران را در تولید سوخت 20 درصد خودکفا کرد.

این دانشمند هسته ای 8 آذرسال 89 توسط تیم های تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ترور شد. پیش از شهید شهریاری، و در دی ماه سال 88 دکتر علیمحمدی از دانشمندان هسته ای کشور و از همکاران وی توسط عوامل موساد به شهادت رسیده بود.

مردادماه 1390 دکتر رضایی نژاد و 22 دی ماه همان سال مصطفی احمدی روشن که گفته می شد از دانشمندان جوانی بوده که در پروژه فردو فعالیت می کرده، ترور شده و به شهادت رسیدند.

آژانس انرژی اتمی سه روز پیش از اعلام خبر ترور احمدی روشن و در تاریخ 19 دی 1390 در اطلاعیه ای اعلام کرد که «ایران اورانیوم با غلظت 20 درصد را در تاسیسات فردو آغاز کرده است.» این اقدام البته با انتقاد آمریکا و اتحادیه اروپا روبرو شد.


حال دولت قبلی با تدبیر بود یا الآنی؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

از دست دادن هسته ای یعنی:


در بی‌شرمانه‌ترین اقدام:

پدر یکی از شهدای هسته‌ای حاج رحیم احمدی روشن هدف عملیات رسانه‌ای قرار گرفت.

سایت تدبیر ۲۴ که از سایت‌های اصلی حامی دولت به شمار می‌آید، در اقدامی توهین‌آمیز و بی‌سابقه، پس از خودداری خانواده شهید روشن از حضور در برنامه استقبال از وزیر خارجه و کنفرانس خبری رییس‌جمهوری و مصاحبه پدر شهید مبتنی بر نقد توافق ژنو و انتقاد از اخراج تیم شهید احمدی روشن از سازمان انرژی اتمی، با انتشار متنی این پدر شهید را متهم به حاشیه‌سازی، تهمت زنی و تضعیف مذاکرات، سطحی‌گری، هزینه کردن خون فرزند خود برای اغراض سیاسی، غرض‌ورزی سیاسی، و برخورد سیاسی کرد.


چه تدبیری ؟؟؟؟ از این دولت بعید نیست با سوال کننده اش چنین برخورد کند چه برسد پناه بر خدا اگر منتقد باشی. رفتنت حتمی است. فاتحه بخوان.

[ بدون نام ] شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

شنیدنی است ولی بخونید:

یکی از سایت های حامی روحانی اقدام به راه اندازی طرح «طرح جشن تا جشن؛ از تولد خاتمی تا تولد روحانی!» نموده است که شما در این مسابقه شما در فرصت سی روزه میان تولد خاتمی و روحانی فرصت دارید تا با ارسال عکس های دیده نشده از روحانی و دل نوشته های عاطفی برای سیدمحمدخاتمی! سفر مجانی کیش و سکه های طلا جایزه بگیرید!

سایت تدبیر 24 در توضیح این اقدام خود نوشت: «همزمان با 21 مهر ماه سالروز تولد سید محمد خاتمی رئیس جمهور دوست داشتنی دولت اصلاحات و در آستانه 21 آبان ماه سالروز تولد دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب و پرتلاش دولت یازدهم پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 اقدام به برگزاری طرح جشن تا جشن به مناسبت سالروز تولد این دو رئیس جمهور به مدت یک ماه می نماید .»

جالبه خاتمی فتنه دوست داشتنیه و روحانی هم محبوب و پر تلاش ؟؟؟؟!!!!!!!

چقدر توهم!!!!آخی

همان دوست عزیزی که به خوبی من را می شناسی و ........... شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

دوست عزیزم. قصد داشتم هر وقت که شما را دیدم نظراتم را بگویم اما با توجه به پاسخ های شما ترجیح می دهم الآن آخرین نظراتم را بیان نمایم.

1) اینکه شما گفتید :" اینجا من از دروغهای گزارش روحانی حرف میزنم یا فرصت عقده گشایی در مورد احمدی نژاد ایجاد کرده ام؟"
من فرصت عقده گشایی در مورد احمدی نژاد پیدا نکردم. فقط در پاسخ شما که گفتید گزارش 100 روزه تخریب احمدی نزاد بود این مطالب را نوشتم. شما با وجود اینکه همواره به زبان می گویید که نمی گویم احمدی نژاد خطار کار نیست. اما در مجموع پاسخ هایی که به یادداشت های مختلفم که با اسامی مختلف فرستادم دریافتم که شما عملا ایشان را بریء از هر نوع خطا می دانید. این که من انتقادات مختلف به آقای احمدی نژاد دارم به معنی بدبینی به شخص ایشان نیست بسیاری از عملکردهایش این گونه نشان داد. همان گونه که عملکرد های مثبتی هم داشت که غیر قابل انکار است. من مثل شما فقط نقاط قوت احمدی نژاد را را نمی بینم. واقع بین هستم.همچنان که دولت آقای روحانی که در اول راه است نقاط قوت و ضعف بسیاری دارد. شما ظاهرا هر شخصی چه رئیس دولت و یا چه فرد معمولی بخواهد انتقاداتی به احمدی نژد داشته باشد به حساب تخریب می گذارید. البته شخص بنده تا به حال در انتخابات به جناح اصلاحات رأی ندادم. کسی هم به شعارها و وعده هایی که آقای روحانی در گزارش 100 روزه اش داده دل نبسته. در عمل باید ببینیم. فعلا چه ما این شخص را قبول داشته باشیم چه قبول نداشته باشیم در حال حاضر رئیس جمهور این مملکت است. این بی انصافی است که دولتی که هنوز در اول راه هست را آماج حملات قرار دهیم.
2) شما گفتید که " شاگرد استاد آخرتی هست بترسید که به صف تخریب کنندگان کسی پیئستید که حق شکایتش در پیشگاه خداوند محفوظ است."
اولا همان آخرتی که شما از آن سوال می کنید مسئولان هم به تناسب رتبه خود به همان مقدار مورد مؤاخذه قرار می گیرند. مردم حق انتقاد به عملکردهای مسئولان دارند.در ضمن من در مطالبم به هیچ وجه آقای احمدی نژاد را مورد تحقیر و توهین قرار ندادم که به خاطر آن از آخرت بترسم. بله ایشان انشا الله و حتما نیت خوبی داشته اند. و انسان شریفی هستند. من شخصیتی انسانی و دینی بودن ایشان را زیر سوال نبردم . اما در برخی عملکردها متاسفانه به جهت برخی خودمحوری های ایشان که گاهی دیده می شود ناشی از غرور بود به نتیجه نیانجامید. این که غرور می گویم به این معنی است که بارها مشاهده شد که ایشان به محض اینکه با انتقاد از سوی یک وزیر یا یک مئول مواجه می شدند بلافاصله فردا او را بر کنار می کردند. که من در اینجا به اسامی برکنارشده ها و این که چرا برکنارشدند اشاره نمی کنم. بله . ایشان نیات بسیار خوبی داشتند اما به جهت همین روحیه خود محوری در کارشان چندان موفق نشدند. هر چند هم که در ظاهر به همراه کل وزیران به سفرهای استانی رفتند. شما گفتید تمام دنیا هدف مندی یارانه ها را مورد تحسین قرار دادند. بله. ایرانی ها بهتر تشخیص می دهند که این طرح به نتیجه رسید یا خیر. چون در این مملکت دارند زندگی می کنند. اگر خوب مطالعه و اجرا می شد طرح بسیار خوبی بود .این ناموفق بودن طرح حرف من نیست. حرف کارشناسان مسائل اقتصادی است. این تورم بخشی زیادی از آن به خاطر تحریم است. اما بخش دیگرش به خاطر همین طرح هدفمندی بود. چرا باید زمانی که آقای احمدی نژاد شاهد افزایش تحریم ها هستند هم زمان باید این طرح را با این شتابزدگی اجرا نمایند؟ بله. رهبر هم از این طرح حمایت کردند . اما مقصود ایشان همان طور که در سخنانشان بارز بود یعنی بامطالعه بیشتر و بدون شتابزدگی اجرا شود . اگرقدری بیشتر مطالعه می شد و زمینه های اجرای این طرح آماده می شد، شاهد این اوضاع نابسامان اقتصادی نبودیم.
3) "شما یک جا گفتید: وقتی حضرت آقا می فرماید به کسی رأی دهید که نقاط قوت دولت فعلی را منهای نقاط ضعفش داشته باشد یعنی بر نقاط قوت آن مباهات و تاکید دارند. "
خیلی ببخشید: معنی این جملۀ حضرت آقا این است که این دولت هم نقاط ضعف داشته و هو نقاط قوت. منتها شما به نفع خود تفسیر کرده اید. مگر فرموده بودند که نقاط قوت زیادتری داشته که شما اینگونه برداشت کرده اید. این جملۀ رهبر نشان می دهد که معظم له برخلاف طرفداران آقای احمدی نژاد هم جنبه های مثبت را می بینند و هو جنبه های منفی را.


شما گفتید:
4) ما بچه ولایی ها شاید اختلافاتی در جهت گیریهای سیاسی داشته باشیم اما به مانند شما و تا این حد دشمنی با احمدی نژاد نمیکنیم. چقدر حرفهایتان شبیه دشمنان است مراقب باشید
5) یک جا گفتید: چرا دارید چیزهایی رو به من تذکر میدید که بهتر و بیشتر از شما میدونم در موردشون. مثل شما از جاده عدالت کج نمیکنم. مانند شما عادت نداریم با ناآگاهی و برداشتهای سطحی از امور به قضاوت بنشینیم .... خدا را در نظر میگیریم و حقیقت را می گوییم شما تحمل اگر ندارید مشکل خودتان است
6) در جایی دیگر گفتید: لطفا برای بنده تعیین تکلیف نفرمایید. ولایت مداری هم یاد ندهید.

دوست عزیز باور کنید من خیلی تحمل دارم و مشکلی هم ندارم. اما ظاهرا شما روحیه نقد پذیری بالایی ندارید. من از آن چند جمله ای هم که از قول شما نقل قول کردم که استنباط را می نمایم که شما دچار کبر و غرور شده اید. اگر کسی مخالف شما نظر داشته باشد او را نادان و سطحی اندیش و خودتان را بسیار فکور و ژرف اندیش و بچه ولایی که هیچگاه از جاده عدالت خارج نمی شود تلقی می نمایید. شما یک جا به من گفتید "خود را انسان کامل می دانید." نه والا. آیت الله قاضی فرموده من خاک پای انسان کامل هم نیستم. ایشان انسان به این عظمت که چنین جمله ای بفرماید وضعیت امثال من معلوم است که خاک پای آقای قاضی هم نمی شویم. دوست عزیز و شاگرد استاد: مراقب این کبر و غرورتان باشید. غرور آفتی ایست که در روح آدمی لانه می کند و چه بسا خود شخص از وجود این آفت مطلع نباشد . چه انسان های وارسته و بزرگی که بر اثر همین غرور به زمین خورده اند.

سخن پایانی
دوست عزیزی که مثل بنده سطحی نگر نیستید. و سطح اطلاعاتتان بسیار بالا است. رهبری بارها تأکید کرده اند که هیئت مذاکره کننده خطوط قرمز برایشان مشخص شده و اگر از آن تخظی نمایند ایشان وارد عمل خواهند شد. و در جواب نامه به آقای روحانی فرمودند: ایستادگی در برابر زیاده خواهیها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد، و چنین خواهد بود ان‌شاء الله.
خود من هم خیلی نگاه مثبتی به این توافق نامه ندارم اما فعلا سکوت می کنم. چون رهبرم سکوت کرده اند. حداقل شما که به قول خودتان لازم نیست کسی ولایتمداری یادتان بدهد قدری تحمل بفرمایید تا بعد از اظهار نظر سریع معظم له در سخنرانی ها و بیانیه های آتی که صددرصد صادر خواهند فرمود، در قضاوت کردن احتیاط بفرمایید تا چنانچه نظرات ایشان خلاف نظر شما بود خدای ناخواسته همچون خوارج نهروان در مقابل ولایت قرار نگیرید. همچنان که عده ای از خیلی دو آتشه های زمان جنگ بعد از صدور فرمان حضرت امام در خصوص قطعنامه در این موضع قرار گرفتند. اگر نظر معظم له مطابق با نظر شما بود ما هم به سخنان رهبرمان لبیک می گوییم و بدون چون و چرا.

اول سلام.....واقعا دیگه مطمئن شدم کی هستید.... توقعی نمیره .... اظهارات بدور از بصیرت شما وقتی یادم میاد فقط میگم اسغفرالله پناه برخدا شما کسی هستید که اصلا و ابدا عقیده ای به ولایت فقیه ندارید. یادتان هست می گفتید اگر 2 ولایت فقیه وجود داشته باشد چه می کنید؟ می گفتید مگر امام زمان خودش به شما گفته که آقا نایبش هست؟ وقتی شما موسوی و خاتمی را فتنه نمیدانید حرفی با شما نداریم. بی بصیرتی حضرتعالی اظهر من الشمس است.... وقتی می گویید استاد موسوی و آقا را به یک اندازه دوست داشت..... پناه بر خدا پناه بر خدا وقتی می گویید آنهایی که در فتنه 88 کشته شدند همگی توسط نیروهای نظامی خودمان کشته شدند ..... وقتی وجود منافقین را منکر می شوید ....پناه بر خدا پناه برخدا .......

پیچ بزرگ تاریخی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ق.ظ http://piche-bozorge-tarikh.blogfa.com/

سلام.
پیوندهای زیر را حتماً ببینید:

شهدایی که قبل از دفن لبخند زدند + تصاویر:
http://www.abna.ir/data.asp?lang=1&id=484663


عکس : دیدار اعضای حزب الله سایبر با خانواده شهدای فتنه 88:

http://tehranpress.com/fa/news-details/27099/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-:-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87-88/


خدایا، امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان.
خدایا، امام ما خامنه ای را حفظ کن.
تاظهور.
یاعلی.

پیچ بزرگ تاریخی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ق.ظ http://piche-bozorge-tarikh.blogfa.com/

بلایی که بر سر معراج شهدای مشهد آمد+عکس:
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/266883/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%B1-%D8%B3%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D8%AF%D8%B9%DA%A9%D8%B3

ان شاءالله حتماً این پیوندهایی که میذارم رو ببینید! با شما هستم همسنگر محترم!!! ارزش دیدن دارن همشون!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام

در مورد گزارش صد روزه خیلی سوال هست؟!

اقای روحانی از موضوع کسری یارانه‌ها در سال جاری گفتند. بدون اینکه برای ادعای خود سندی ارائه دهند. منتقدین دراین‌باره سند ارائه داده‌اند که دولت کسری ندارد. اما نه اقای روحانی، نه مسئولین مربوط در این مورد حاضر نشدند توضیح دهند.
منتقدین به طور شفاف گفتند مهم‌ترین منابع حاصل از قانون هدفمندی یارانه‌ها فروش نفت خام در داخل، میعانات گازی و نفتی و گاز طبیعی است جمع جبری این سه قلم براساس صورت‌های مالی شرکت ملی نفت نه تنها پاسخگوی تامین منابع قانونی هدفمندی یارانه‌هاست بلکه مقدار زیادی هم مازاد دارد که دولت باید به عنوان درآمد عمومی به خزانه‌ واریز کند.

اما رئیس‌جمهور همه این نقدها را نادیده گرفت و پاسخی به آن نداد و حرف خود را در مورد کسری یارانه‌ها تکرار کرد.

خوب دیگه وقتی بلد نیستی کاری انجام بدی ؟؟؟ یه راه دیگه پیدا کن مثلا انکار کن ، بنداز تقصیر یکی دیگه ....

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ق.ظ

توجه:

اقای روحانی مطالبی در مورد مهار تورم و کنترل حجم نقدینگی مطرح فرمودند، که در خور تقدیر است. اما مردمی که هر روز برای خرید به بازار می‌روند، می‌توانند در مورد این توفیق دولت در کنترل گرانی، تورم و... داوری کنند.

به به!! یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ

به به از صدا و سیما!!!!

در گزارش صد روزه مجریان صدا و سیما ، اقای روحانی را یاری کردند. متاسفانه برخلاف اصول حرفه‌ای خبرنگاری گزارش یکصد روزه را تبدیل به یک گفتگوی خودمانی کردند.
علاوه بر اون نظرات شخصی شون رو جلوی دوربین گفتند که حق چنین کاری رو ندارن.

وای ی ی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ق.ظ

******* دروغ بزرگ.....******

یکی از دروغهای بزرگی که در گزارش صد روزه تحویل مردم داده شد!!!!!!!!

آقای روحانی دوباره موضوع خالی بودن خزانه را مطرح کردند. متاسفانه خبرنگاران یا مجریانی که آنجا بودند یک کلمه به نقدهای مشفقانه‌ای که به این سخن در مطبوعات و رسانه‌ها مطرح شده بود، اشاره نکردند. خزانه کشور محل دریافت‌ها و پرداخت‌های دولت است. صفر بودن آن حتی منفی بودن آن دلیل بر خالی بودن آن نیست. حال آنکه رئیس‌جمهور اذعان دارند وقتی خزانه را تحویل گرفتند به اصطلاح مانده حساب آن 1280 میلیارد تومان بوده است. آشکارترین دلیل نادرست بودن این ادعا این است که دولت طی هشت ماه گذشته پرداخت‌های خود را سر موعد عمل کرده است. اگر خزانه خالی بود که کارمندان دولت و قضات و نیروهای لشکری و کشوری باید می‌رفتند خانه می‌نشستند تا دولت برود دنبال خزانه پر.
از سوی دیگر رئیس‌جمهور گله خزانه خالی را دارند، از طرف دیگر در همین گزارش وعده دو بسته کالایی را تا پایان سال، به اقشار کم‌درآمد می‌دهند.
***** اگر خزانه خالی و دولت با کسری روبه‌روست این دو بسته کالایی را آن هم بدون مصوبه مجلس از کجا می‌خواهند بدهند؟***

حتما از جیب فقرا!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد