کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

نتیجه انتخابات

 لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است 

 

لعن علی عدوک یا حسین / خاتمی و کروبی و میرحسین 

 

نه سازش نه تسلیم یار ولایت هستیم  

  

 

////////////////////////// 

 

 استاد جلیل شهناز درگذشت 

 

یادش گرامی و روحش قرین رحمت الهی

 

 

 

///////////////////////////

  

 

 

 

 

حرفم حرف امام خامنه ایست:

 

ملت عزیز ایران!
صحنه حماسی و پُرشور انتخابات در روز جمعه‌ ۲۴ خرداد آزمون خیره‌کننده دیگری بود که چهره‌ مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاینده‌ سیاسی و پای فشردن بر مردم‌سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما در پای صندوق‌های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد.
حماسه‌ حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس‌اند.
ایرانیِ مومن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار با زیبایی و چیره‌دستی هرچه تمام‌تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده پُرتلاش و امیدوارانه خود را بیمه کرد.
پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ‌ناپذیر و چهره پُرنشاط و مصمم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.
اینجانب با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و علیم، جبهه‌ سپاس بر زمین می‌سایم و خود و شما را به ذکر و شکر و قدرشناسی این نعمت بزرگ فرا میخوانم و با سلام و عرض اخلاص به حضرت ولی الله الاعظم روحی‌فداه و تبریک به ملت عزیز و به رئیس‌جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ حسن روحانی نکاتی را به ایشان و همه آحاد ملت عرض میکنم:

اکنون که حماسه‌ سیاسی و نقطه اوج آن در جمعه‌ 24 خرداد با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده است، هیجان و التهاب روزها و هفته‌های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت داده و طرفداران نامزدهای رقیب در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز جایگاه شایسته‌ خود را بدست آورند. هیچ احساسی، چه شادمانی و چه ناشادمانی، نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأنِ خردمندی و فرزانگی وادار کند. نگذارید بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته‌های پلید خویش کنند. وحدت ملی و رفق و مدارا پشتوانه‌ امنیت کشور و خنثی‌کننده‌‌ ترفندهای دشمنان است.

رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند.

 

 

همسنگر بسیجی نوشت:  

 

 

ما هم خوشحالیم که زیر سایه ولایت طعم پیروزی را می چشید. رهبر انقلاب در 2 خرداد 76 دربرابر جریان راست ایستاد و از آراء خاتمی دفاع کرد. در 3 تیر 84 دربرابر هاشمی ایستاد و از آراء احمدی نژاد دفاع کرد. در 22 خرداد 88 در برابر کل دنیا ایستاد و از آراء مردم حمایت کرد و امروز همانطور. این شگفتی خمینی و امام خامنه ایست همان نظامی که به دیکتاتوری متهمش میکنند.

 

ما گرچه ناخشنود از نتیجه ایم اما مطیع امر رهبریم. آرامیم و صبور .... هیچ اتفاقی نیفتاد. نه ناسزا گفتیم نه صحت انتخابات را زیر سوال بریدم و نه به حامیان جناب روحانی تاختیم ..... آرام آرام ..... سطل زباله های شهر در امان بودند... شیشه ای نشکست، اموال بیت المال آسیبی ندید ..... کسی کشته نشد ...  

 

آرام آرامیم ....  

  

 

گرچه خوشایندمان نیست نتیجه، اما آرامیم ... 

 

اما ..... اما .... اما ..... 

 

صفحه مدیریت وبلاگ را که باز کردم با نظرات متعددی روبرو شدم که ناسزاهای رکیکی نوشته بودند .... عده ای اصلا آرامش را دوست ندارند.... به بهانه پیروزی در انتخابات حتی به شهدا ناسزا گفته اند ... پناه برخدا از شر شیاطین.....اینان همان خس و خاشاکند .....فقط در پاسخشان می گویم : ادب مرد به از دولت اوست. 

 

ما آرامیم اما عده ای ؟؟؟ 

 

انتخاب آقای روحانی هرگز باعث نمی شود که از مواضعمان برگردیم. هرگز به معنی بازگشت سران فتنه نخواهد بود ... عده ای خیال خام کرده اند ...    

 

فرجه جولان دادن به طیف مخالف تنها و تنها از یک حکومت رئوف اسلامی برمی آید وگرنه به راحتی میشد کنار گذاشته شوند ... به راحتی ....

 

همچین فکر نکنید خبرایی هست ..... اون بالا رهبری هست که خداروشکر عزت و مصلحتمون دستشه.... حامیانی که دیشب چه ها که نکردید ما صبوریم اما فکر نکنید همچین خبرایی هست ..... خواب دیدید اگر برای بعضی چیزا خیر نباشه، خیر نباشه .....همچین فکر نکنید اکثریتید یا اینکه حق تاختن به اصول و ارزشها رو دارید ....  

 

خوب میدونید چطوری رأی آوردید .... عالیجناب رو که می شناسید..... جناب روحانی وصلند به عالیجناب و اینو در مستندشون هم نشون دادن ....    

دیگه حق ندارید بگید که مشکلات اقتصادی کار احمدی نژاده چون با رأیتون ثابت کردید که می دونید منشأ مشکلات اقتصادی از کجاست! دلار و طلا و بازار و بانک و .... دست کیه.... عالیجناب خوب نقشه کشید. تو امتحانات الهی هم همه که سربلند نمیشن بعضی ها رفوزه میشن .... عزت و اقتدار و این جور چیزا معنی نداره بلکه رفاه دنیا معنی داره. 

 

باید گفت شهدا شرمنده ایم ... 8 سال چه مردانه ایستادید اما ما ؟ ....شهدای فتنه شرمنده بصیرتتان اما ما تحمل چند ماه تحریم را نداشتیم ما توان کمی سختی کشیدن را نداشتیم از اینرو حاضر شدیم همه چیز را فدا کنیم تا عالیجناب دست به تغییر قیمتها بزند ....  

 

و البته مردمی که عزت دارند و از طبقه مستضعفند با تمام سختیهایی که می کشند به گفتمان انقلاب و ارزشها رأی دادند. سند هست نتیجه رأی صندوقهای مناطق محروم نشان میدهد... حرف از اینکه نان در سفره ها نیست نزنید که صاحبان سفره های خالی عزت نفس دارند و بصیرتی هم دارند که علتها را می دانند.... مخالفین هم که بالاخره باید به گزینه ای رأی بدهند.  

 

ما صبوریم آقای روحانی.... ماهواره ها چه تبلیغاتی می کردند برایتان .... 

 

به گفته رهبرمان و طبق قانون آرامیم اما هوا برندارد بعضی هوادارانتان را ..... کلاه سر همدیگر نگذاریم به مانند صداوسیما .... هوادارانتان چه کردند خود میدانید..... با چشمهای خودمان دیدیم با گفتمان رقص و کشف حجاب و  توهین به آقا شروع کردند ....  

 

  

دستبند فتنه!!!!!!                                        چه ملت غیوری!!!! آخر غیرت! آخر حیا!  

عقده ها طبق طبق...

 

این تصاویر قابل نشر بودند. غیرقابل نشرها را با چشممان دیدیم. بی بی سی جان بعضی ها هم نشان داده است. 

 

ما صبوریم اما همچین فکر نکنید خبرایی هست ... 

 

دیدیم با چشمامون که دخترکان هرزه به همراه پسرکان دریده به بهانه جشن در هم می لولیدند.... دیدیم که تصاویر خاتمی و موسوی جنایتکار دستشان بود ... دیدیم که دخترکان هرزه تنها پوششی که داشتند شلوارشان بود .... بی روسری و مانتو و با تاپ می رقصیدند و قر میدادند .....  

 

چرا سر هم کلاه بگذاریم و کتمان کنیم و فقط بی بی سی ناگفته ها را بگوید .... شنیدیم که می گفتند سیدعلی بای بای.... روحانی روحانی رأیمو پس گرفتی ..... و خیلی وقیحانه تر از این : مرگ بر ........  

صداوسیما هم با آن گزارشی که در اخبار نشان داد مردم را دور از جونشون خنگ و نادان و هیچی ندان فرض کرد و سعی کرد کلاه بزرگی سر کی بذاره؟!

 

شکم، امان از شکم و هوای نفس چه میکنه که مذهبی هم حاضره این بی حیثیتی ها باشه اما به شکمش خوش بگذره ....  

 

همچین فکر نکنید خبرایی هست و حرف از فعالیت سران فتنه بزنید ....فرجه ندادیم بهتون که از این کارها بتونید بکنید .....اگر فکر کردید مملکت بی صاحبه کابوس دیدید ... 

 

فکر نکنید فاتحه انقلاب و دین و مارو خوندید ... ما خودمون فرجه بهتون دادیم باشد که پند گیرید...  

 

احیاناً هوا هم برتون نداره که شجریان ها تعیین کننده شرعیات ما باشند....  

 

رأی هیچ رئیس جمهوری در دنیا به نسبت شرکت کنندگان به حد آراء آقای احمدی نژاد نرسیده است آنهم نه رأی با وعده شکم که رأی با اصول و اعتقاد ...

 

اوباما و سران کشورهای اروپایی که دور قبل همه گفتند انتخابات غیردموکراتیک اینبار گفتند مشروع و دموکراتیک .... 

عالیجناب هم عجیب خوشحال بود تا کنون تا این حد، طول و عرض نیش مبارک را کش نداده بود... 

 

با سربلندی تمام می ایستم و به وطنم افتخار میکنم.... به سرزمین شهدا.... با سربلندی تمام می ایستم و می گویم رهبرم امام خامنه ایست..... با سربلندی تمام می ایستم و می گویم من بنا به تکلیفم به گفتمان انقلاب رأی داده ام و هزاران مرتبه پروردگار را شاکرم که بنده نفس و شکم نیستم.... با سربلندی تمام می ایستم و می گویم عزت نفس و اقتدار برایم بالاتر از رفاه فانی دنیاست... اگر حتی به جایی برسم که نان خشکی برای ارتزاق نیابم یا تکه تکه ام کنند عزتم را با هیچ رفاهی معاوضه نمی کنم که این آزادگی و درسیست به یادگار از اباعبدا...ع . با سربلندی تمام می ایستم و می گویم حاضرم سخت ترین سختیها را بکشم اما باعث تثبیت حرص قدرت عالیجناب ها نشوم بخاطر شاید رفاه .... با سربلندی تمام می ایستم و می گویم آقای احمدی نژاد سپاس ... سپاس بابت تمام زحمات و خون دلهایتان برای ایران ....با سربلندی تمام می ایستم و می گویم آقای احمدی نژاد از سعه صدرتان درسها گرفتم ....با سربلندی تمام می ایستم و می گویم عامل به شعار زنده باد مخالف من، خود منم نه آنها که می گویند سیدعلی بای بای ... با سربلندی تمام می ایستم و می گویم من ایرانیم گوش به فرمان ولایت ..... با سربندی تمام می ایستم و می گویم ما آرامیم و صبور .... هیچ اتفاقی نیفتاد .... 

   

 

و اما ببینیم جناب رئیس جمهور با مدل پوسیده اقتصادی کینز چه خواهد کرد! طرحی که شکستش را در اروپا تجربه کرده و برای کشوری با شرایط ایران چه نتیجه ای خواهد داشت!!!!!  یا اینکه کلید کار در تمایلات عالیجناب است؟!  کلید !!!!

 

   

 

اگر قرار است ناسزا بگویید و ناموس و حیثیت پیش بکشید  از کیسه ادب مرد به از دولت اوست خرج نکنید. ما آرامیم کمی نشان دهید که آرامید. 

لطفاً جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید. 





 

 

 

 

نظرات 32 + ارسال نظر
میرحسین دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ق.ظ

شما ناخشنود باشین یا نباشین فرقی نمیکنه چون اولا تقلبی نشده که بخواهین اعتراض کنین. دوما عددتونو نگاه کنین بعد حرف بزنین. همه تون از سراسر کشور جمع بشین بیاین تهران به جمعیت 25 خرداد 88 نمیرسین. سوما شادی رای هجده میلیون رو که دیدین از خودتون نپرسیدین اون بیست و چهار میلیون طرفدار احمدی نژاد کدوم قبرستون بودن بعد از اعلام نتایج 88؟ چهارما رای واقعی تو و امثال توی جیره خوار توی این مملکت دو تا سه میلیون هست و نه بیشتر. خودتون هم میدونین ملت هم میدونن. اگه ملت باهاتون کاری ندارن اولا چون واقعا مسلمون خدایی هستن نه مثل شما جانمازآبکش! دوما بزرگوارن و اهل رحمت. پس محکم بشینین سر جاتون که مسجد جای گوزیدن نیست.
ضمنا خاک بر سر ما که به همین راحتی گذاشتیم شهدامونو از خودمون بدزدین و شیطان وجودتونو پشت اون فرشته ها قائم کنین. انشاالله که ارواح پاکشون روز قیامت گریبان منافق و چاپلوستونو بگبرن. هرچی رو که بردین و خوردین، سگ خور! ولی اسم شهدا رو ازتون پس میگیریم. خواهیم دید.

ادب مرد به از دولت اوست....

جواب ابلهان هم خاموشیست .........

ایرانی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام رزمنده،

عالی بود مطلبتان. عالیه عالی
دستتون درد نکنه.
و شکسته باد دستهای منافقان و شکم پرستان.

حال منتظر باشند و منتظریم تا چه کس حق بود و هست.

من دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

کجایند مدعیان حماسه آفرینی ها؟!
کجایند مدعیانی که اهل کوفه نیستند؟
کجایند حامیان ولایت؟
کجایند این علمای با بصیرت!؟
کجایند مردان مرد؟
کجایند مذهبیون با مذهب!؟
کجایند مخالفان فتنه؟
کجایند ؟!
ایجایند
عزت فروشان
شکم پرستان
اینجایند اهل کوفه
....

شرمنده ایم امام
شرمنده ایم شهدا
...

افسوس دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

یادم نمی آید آزاده مردان امروز کجایند؟
یادم نمی آید عزاداران حسینی کجایند؟
یادم نمی آید مردم 9 دی کجایند؟
یادم نمی آید غیر کوفیان کجایند؟
یادم نمی آید دوستداران شهدا کجایند؟
یادم نمی آید ...
ولی
یادم می آید کوفیان اینجایند
یادم می آید ناسپاسان اینجایند
یادم می آید بوقلمون صفتان اینجایند
یادم می آید دنیا دوستان اینجایند
یادم می آید منافقان اینجایند
یادم می آید دروغگویان اینجایند
یادم می آید اهل فتنه اینجایند
یادم می آید قدرتَ طلبان اینجایند
یادم می آید که:
امام فرمودند: نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

المستغاث بک یا صاحب الزمان(عج)

وبلاگ شهید خلیل عسکری دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://shahid-khalil.blogfa.com

یادمان باشد که ما خون داده ایم
یک بیابان مرد مجنون داده ایم!


"آن روز ها که دشمن به جانمان حمله کرده بود،

شهدا ما را شرمنده خود کردند.


نکند این روزها ... "


باز هم شرمنده شهدا

بصیرت دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://smat.blogfa.com

هممون میدونیم تمام کسانی که اونشب به کثافتکاری در خیابانها پرداختند نه مشکل نان دارند نه مشکل ارز و دلار و همه ی سود از تحریمها و افزایش قیمتها رو نیز خود اینها بر جیب زدند و سرمایه هایشان ناگهان همگی دوبرابر شد و همه این کارشکنی ها در بازار نیز از طرف خودشان و امثال خودشان و آن عالیجناب و فرزندانش بود تا بتوانند بافشار بر مردم بتوانند رای جمع کنند و امان از بی بصیرتیه خیلیها که در دام این فتنه و نقشه ی طراحی شده توسط فرزندان عالیجناب و همچنین دشمنان کشیده شد افتادند
ولی به قول همسنگر بسیجی واقعا خیال ورتان ندارد که یه وقت فکر کنید مثلا شماها در اکثریت هستید به خدا خودم شاهد بودم که حتی 12 میلیون رای موسوی نیز شامل خیلی از خانواده های مذهبی و درست و حسابی بود که فکر میکردند قاتل جوانان ما واقعا یار امام بوده و فریب شعارهایش را خورده بودند
به خدا قسم شماهایی که خواهان فساد بیشتر در جامعه هستید و تمام هدفتان از رای دادن به شخصی اینست که زنان و مادرنتان و دخترانتان هر روز برهنه تر در خیابان ظاهر شوند و شما از بی غیرتیان لذت ببرید کمتر از ان چیزی است که فکر میکنید
ما تا اخرین قطره خونمان می ایستیم که این کشور به گذشته ی سیاه و تاریک خود باز نگردد و ایا شما هم برای برهنه شدنه زنانتان حاضرید جانتان را بدهید؟؟ برای رقصیدن دخترانتان و زنانتان در سطح شهر خون می دهید؟؟
ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم

فراهانی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

هوالحق.سلام علیکم. واقعا زیبا نوشتید.دست گلت درد نکنه.و زیباتر سخن کسی که با عقل و دلم قبولش دارم و مطیع اوامرش:طرفداران رقیب در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز جایگاه شایسته خود را بدست آورند.هیچ احساسی چه شادمانی و چه ناشادمانی نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شان خردمندی و فرزانگی وادار کند. آقا جان دوستتان دارم و تا آخرین قطره خونم از شما و انقلابم دفاع خواهم کرد.یا علی.

شازده کوچولو دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://shazdekuchulu18.blogfa.com

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

این نیز بگذرد

ما ایستاده ایم. صبور و آرام... با دلی نا آرام.
و این دل نا آرام...

امید سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

ما آماده ایم گوش به فرمان رهبرمان و در مقابل فتنه تا آخر می ایستیم.
ریاست جمهوریه که با کشف حجاب شروع شود مبارک شکم پرستان و بی غیرتان.

زهرا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ

خواستم جواب این میرحسین بی شخصیتی رو بدم که واستون کامنت گذاشته.
مسلمون خدایی؟؟؟ هه خنده داره. سرکار هم از قماش همین مسلمونای خدایی تشریف دارن ؟ مسلمون خدایی هستین و این الفاظ از دهن مبارکتون در میاد؟ مسلمون خدایی هستین و ندونسته قضاوت میکنین و تهمت میزنین؟ جناب مسلمون خدایی این اراجیف رو اون ماهواره ی اسلامی و شبکه ی اسلامی بی بی سی به خوردتون داده و نوش جان فرمودین؟
راستی اینا هم حوریای بهشتی هستن دارن میرقصن دیگه؟ هه. مسلمون خدایی!!!! شهداتون رو خدا غریق رحمت کنه
مسلمون خداییییییییییی. حالا کدوم خدا؟
راستی اون بیست و چهار میلیون طرفدار احمدی نژاد رو ندیدین واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجیبه ها. اشکال نداره شاید در خواب ناز به سر میبردید. اما من بهتون میگم. 9 دی؟ یادتون نیومد؟ همون روزی که این 24 میلیون آدم تو خیابون تضاهرات میکردن...
آآآ باریکلا همون روز. به چی اعتراض میکردن؟ خوب اینم بهت میگم؛ روز عاشورا این حوریای بهشتیتون توی خیابونا میرقصیدن و آقایون عشق شهادت سبزکی به مقدسات توهین میکردن و سوت و کفی راه انداخته بودت که نگووووووووو. اون 24 میلیون به اینا اعتراض کردن. حالا یادتون اومد؟
راستی اون 24 میلیون مث شماها نیستن که 25 خرداد تا تقی به توقی خورد ریختین تو خیابونا و .... نه نیستن. اینا منتظر ندای رهبرشون هستن.
راستی بیست و چهار میلیون چقد بیشتر از شما میشه؟ حساب کن به منم بگو.
راستی جناب میرحسین وقتی دعا میکنید قشنگ دعا کنید. میخواین یادتون بدم؟ بگید انشاالله ارواح پاک شهدا خیلی زود گریبان منافق و چاپلوس رو بگیره. اون وقت مشخص میشه که گریبان کی گرفته میشه و کی منافق و چاپلوسه. چرا تااااااا روز قیامت؟ اون که حسابش جداست. راستی جناب مسلمون خدایی نگفتی از کدوم خدا حرف میزدی که بهت سفارش کرده کلمات رکیک رو به زبون بیاریا؟ کدوم خدا؟؟؟؟

سلام

نمیخواستم کامنتهای بی شرمانه دیگه ای که نوشته رو منتشر کنم اما میذارم ببینید و قضاوت کنید ...فقط قبلش عذرخواهی میکنم.

ولایی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام .
ما دعا می کنیم آقای روحانی بهترین کارآیی رو داشته باشه و بتونه کشور رو به اوج قدرت برسونه . و نقد قبل از عمل انجام نمی دیم مثل روزنامه های اصلاح طلب که بدون اینکه احمدی نژاد صحبت کنه نقد سخنانشو زده بودند . ولی ما تجربه اقتصاد کارگزارانی رو دیدیم . من که دو تا کلیه خوب دارم یکیش برا خودمه یکیشم برای سالهای پیش رو کنار گذاشتم مثل دولت هاشمی وقتی قیمت دولتیش اعلام شد می فروشم خریدار بود بگه تا شمارمو بده .

بصیرت سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ http://smat.blogfa.com

به این اقای میر یزید عرض کنم
که اولا بله که تقلبی نشده و نشده بود و نخواهد شد بشین با مغز سرشار ازفسفرت فکر کن ببین ایا جابه جا کردن فقط 600هزار رای از روحانی ساده تر است یا 12 میلیون رای و باز هم از خودت بپرس که این که همان وزارت کشور بود با همون عوامل اجرایی!!! اینکه آزاد مرد نیستید و کلام حقیقت ازحلقومتان هیچ گاه بیرون نخواهد امد هیچ جای تعجبی برای ماندارد
دوما که جمعیت 25 خردادتون میشه بگی بعدا چی شد؟ چی شد که بعدا برای جمع کردن هزار نفر به گدایی افتاده بودین؟!!چونکه خیلی از اون جمعیت فریب خورده بودند و کم کم با دیدن حق و دیدن اراذل گری و قانون شکنی های میریزیدیان مسیر خودشون رو اصلاح کردن
سوما که اون 24 میلیون رای دلیلی برای ریختن به خیابان و برهم زدن امنیت و درست کردن ترافیک و هرزه گری در خیابانها نداشتند چونکه کلا از بیخ وبن افکارشان با شما متفاوت است و برایشان احترام به قانون اوجب واجبات است و اونقدر بی ظرفیت نیستند که برای یک پیروزی ملی بریزن تو خیابون و قربدن.
سوما کاملا درست گفتید رای افراد جیره خواری مثل شما دقیقا 3 یا 4 میلیون در کل کشور بیشتر نیست کسانی که جیره خوار اجنبی باشند اسمشون از قدیم الایام جیره خور بوده شما که سنگ دشمنان رو به سینه میزنید جیره خورهستید شما که برای برهنه شدن زنانتان در خیابان از ذوق جان می دهید جیره خوار هستید خیلی ممنون که مسلمونی رو برای ما تعریف کردید مسلمونی یعنی تو خیابون نجس خواری به رقص دراوردن ناموستان جلوی چشمان دوستانتان، بابا بچه مسلمون
اگه یه وقت خدای نکرده فکر کردی که اون 18 میلیون رای، رای امثال تو هستش به خودت خیانت کردی با این تفکر چون که کیه ندونه این ایام سرمایه دارهای متصل به یه جریان خاص چی کار که نکردند که قیمتها بر قشر کم درامد فشار بیاورد تا با سرو صدای رسانه ای منجیه این وضع را جریان حامی اقای عالیجناب و فرزندانش جا بزنند و خیلی ها هم با این جریان همراه شدند پس خودتونو گول نزنید شماها که برای بی حجاب شدن زنانتان می جنگید شاید همان سه چهار میلیون باشید که باز هم زیادید در نوع خود و بقیه ی اون 18 میلیون رای دلیلهای دیگه ای داشتند که همه میدونیم ناشی از چی بود.
ولی خدایی هروقت میبینم شماها چه جور موجوداتی هستید و ادبیاتتون چیه بیشتر از گذشته به حقانیت بچه مسلمونای واقعی ایمان می ارم

البته دوست عزیز 600 هزار نه بلکه جابجایی 370 هزار رای به راحتی می تونست سرنوشت رو عوض کنه .... اما تقوا برتر از هرچیزیست در مرام ما. همان مرامی که دکتر جلیلی را واداشت تا چنان از حقیقت در مناظره ها دفاع کند که رای شماری بی خرد را از دست بدهد.

این موجود میر یزید چندین کامنت با مضامین بسیار زشت بسیار زشت که لایق مرام خودشان است نوشته که از شدت وقاحت کلمات، یا ستار گفتم و رد شدم....پناه برخدا از شر موجوداتی که ابلیس، فرمانده وجودشان است.

یاعلی

آزادی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

خدایا تمام افراطیان را از هر قشرو گروهی که هستند یا به راه راست هدایت و یا نابود بگردان .الهی آمین ..
مشت محکمی که مردم ایران به رسایی ها کوچک زاده ها پایداری ها و شما با این افکار پوسیدتون زدند بستونه تا چهار سال نتونید بلند شید. فهمیدید که مردم شماها را نمی خواند خسته شدند ازتون .نفرینتون میکنند.. سال ۸۸ هم اگر گونی های سیب زمینی و سهام عدالت و عوام فریبی یک عده انسان ساده دل نبود مثل الان دهانتون به خاک مالیده شده بود..شما در ظاهر آرامید اما من از دلتون خبر دارم اگر ارام بودی این مطالب نمی نوشتی .یعنی چی به راحتی میشد کنار گذاشته شوند ۱۸ میلیونو میخواستید کنار بزارید ای ... دوباره رفتی پشت سر آقا و شهیدان و هرچی دلت میخواد میگی چقدر غریبند این شهدا .حرفت خیلی خنده داره اگه سهام عدالت نبود چهار میلیونی که الان رای اوردید هم اون موقع احمدی نژاد نمیورد..حالا روحانی هم بهش پیشنهاد میدیم بره مدل اقتصادی احمدی نژاد که مدل گداپروری و رانت خواریه را اجرا کنه شاید مملکتمون و اقتصادمون مثل الان گل و بلبل بشه .

جواب ابلهان خاموشیست........

تواب سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ


این شکلک خیلی از رققا بود وقتیکه اون صحنه هایی که شما دیدی رو میدیدند ... انگار نه انگار!

این شکلک من بود وقتیکه لحظه رای دادن امام خامنه ای رو دیدم و اونم روز بعد رای گیری که از ... برگشتم و فهمیدم روحانی برنده شده ، همون موقعی که مثل حرفا داشتند اروم اروم رای ها رو میگفتند ... و من بسم رب الشهدا می گوشیدم

این شکلک من بود عصر روز اعلام نتایج وقتیکه دیدم حتی دوستان خودی تر از خودی هم از ترس شون دارند سر میکنند تو این سوراخ و اون سوراخ و جرات روبرو شدن با خیلی ها رو نعرن و من تازه فمیدم حضرت علی میگفت اگر 40 مرد داشتم ........ یا سیدالشهدا

اما یه حرف زدم و میزنم از سال 90 به بعد

من فقط برای ولی فقیه م جونمو میدم که چون نائب برحق امام زمان هست که چون جانشین امامان ما هست که چون جانشین نبی دین اسلام هست که چون فرستاده ی خداست

دنیا بیاد رو سرم بریزه دیگه پشت سیدعلی رو خالی نمیکنم برای هیچ احمقی هم سینه جر نمیدم که بگم رئیس جمهور بشه و ....

یا حق

همایون چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ق.ظ

ببین عن!
طرفدارای استاد بگوزن تو و اون جلیلی رو باد میبره.
اولا اگه لینکتو بذارم توی فیس بوک ملت منفجرت میکنن بدبخت جوجه بسیجی.
دوما دیدی که خاتمی لب تر کرد ملت براش ریختن صندوقا رو ترکوندن. تازه اگه میرمظلوم میگفت اون چهارده میلیونی هم که اصلا رای ندادن می اومدن. ولی همینجوریش هم اونقد رای روحانی بالا بود که سه میلیونشو بخشیدن به جلیلی که آبروش نره. نصف شب بعد از انتخابات که شیخ حسن رو خواستن بره وزارت کشور برای همین بود که راضی بشه چند درصد از آراشو بدن به جلیلی.
ضمنا عنهایی مثل تو چهارسال پیش به احمدی نژاد رای دادن که الان از گرونی، استخون پیدا نمیکنی، پاچه ی ملتو میخوای بگیری.
لازم هم نیست دنبال آی پی بگردی. جواب این کامنت رو بنویس، خودم آدرس میدم. شکرخدا هنوز انقد قانون داریم که بشه تعریفی از عمل مجرمانه ارائه داد

ادبیات سبزک لجن

همسنگر بسیجی (خودم) چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ق.ظ

سلام

میر حسین و همایون و آزادی همه این اسامی از یک نویسنده است.

عذرخواهی میکنم از دوستان بابت تایید نظرات این موجود سبزک لجن.
تایید کردم تا بیشتر معلوم شه جماعتی نظیر این موجود در فتنه چگونه با ما تا کردند .

من ایرانیم چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ

مرگ بر سران فتنه :
هاشمی و خاتمی و موسوی و کروبی و تمام نوچه ها و حامیان و اطرافیانشون.

خدا ازتون نگذره ، خون شهدا ذلیلتون کنه مخصوصا شهدای فتنه.
آه مادرانشون شما رو میگیره.

این حق الناس ها رو نگه دارید چون نزد حضرت زهرا (س) ازتون شکایت میکنیم.

بصیرت چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ http://smat.blogfa.com

خدایا شکرت شکرت که اگر کوچکترین شکی هم بر حقانیت موضعی که ازش دفاع می کنم داشتم با دیدن ادبیاتهای این میریزیدیان و رفتارشان در سطح شهر به یقین تبدیل شد خدایا ما را بر این صراط مستقیمی که انتخاب کرده ایم استوار بگردان
خدایا شکرت

زهرا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

oho.......... ساده لوحی همایون رو برم. بخشش رای ؟؟؟؟؟؟ وای خدا مردم از خنده نه خدایی واقعا این حرف رو از ته دلت زدی؟؟؟؟ متاسفم که جدیت گرفتم. دقیقا فهمیدم افکار کی پوسیده ست . بابا فکر میکردم بیشتر از اینا روی مغزتون کار کرده باشن. بگو یه کم بیشتر آموزشتون بدن تا لااقل حرفاتون معقول باشه و یه کم ملت رو فریب بده. اونا که خوب بلدن نه؟ اما ماه که پشت ابر نمیمونه. میمونه؟؟؟
این ملت از درد فشاری که بهشون اومده به ظاهر با شما هم رای شدن وگرنه ما مصداق وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد هستیم که اون وقت ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.... چه برسه به شما جوجه سبزکی های دیروز که امروز تغییر رنگ دادید. میفهمی که چی میگم؟؟؟؟ اوه ببخشید من یه لحظه به قدرت پردازش مغزت فکر کردم، یادم نبود فندق قدرت پردازش نداره. راستی اگه تو همون آزادی هستی حق نداری اسم آقا و شهدا رو به زبون بیاری وقتی این واژه های رکیک اینقد تو دهنت مزه میده که تکرارش میکنی. شما همون از عالیجناب حرف بزنید بهتره.

زهرا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

و به قول بصیرت : ... و ایا شما هم برای برهنه شدن زنانتان حاضرید جانتان را بدهید؟؟برای رقصیدن دخترانتان و زنانتان در سطح شهر خون می دهید؟؟

کریم چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

ببین برادر من همه ی حرفات درسته . اما ببین ما چه کرده ایم که امروز اینجاییم . باید قبول کنیم که عقاید مردم تغییر کرده 18 میلیون رای به روحانی و15 میلیون رای ندادند جمعا 33 میلیون ما چقدر رای اوردیم 4 میلیون ...! دوران القایی عقیده گذشته مادربین مردم جا یگاه خوبی نداریم چه بپذیریم چه بخوایم با کلمات شعار گونه توجیه کنیم خودمونو.ما وسیستم ما نتونست نیازهای این مردومو براورده کنه نه که اشکال از مبانی سیستم باشه اشکال از اونایی بود که می خواستن اجراش کنن .یکم دیدتو باز کن چه دلیلی داره جوانها اینجوری می کنن همه شیطان پرستند ،همه کافرند ،همه دزدند ÷همه حروم خورند. نه برادر اینجوری نیست اینا جوانهایی اند که اگر تو جنگ بودند سینه سپر می کرند بدون اینکه نامی ازشون باقی بمونه. همه مقصرند غیر ما..! مایی که باعث شدیم که اینقدر فشار اقتصادی به این جونها بیاد که جرات نکنند اسم ازدواج بیارن .. شما دوست نداری ازدواج کنی همه دوست دارند ولی نمی تونند شما شاید مرفه باشید 20 سالگی ازدواج کرده باشین ولی مردم اینجوری نیستن بخدا بهت قول بهت می دم اگه این جوانهای بی غیرت که شما خطاب می کنی به موقعش می تونستن ازدواج کننن این همه مشکلات نداشتیم فکر کردهای اینا باهم نسبتی دارن که غیرتی بشن!کسانی که مبینی کسای اند که فشار زده زیر گلوشون غریزه را میشه سرکوب کرد..؟؟؟؟؟!نه پس چیکار میشه کرد وقتی ازدواج هم نشه ...درسته همینه که می بینی... درسته من کامل حق بهشون نمی دم ولی مقصر اصلی را خودمون می بینم. نه33 میلیون جمعیتی که توشون خانواده شهید هست بسیجی هست مومن هست 0 برادر همه که اشتباه نمی گن جز ما تا کی میخواییم خودمونو بی گناه جلوه بدیم. امروز من وشما فقط مقصریم وبه خون شهدا داریم خیانت می کنیم چونکه رفتیم توی لباس تزویر. تا بالا اینتجوریه .اگه بد بد واسه ما هم بد ه = وضیت سینما را دیدی . مگه نمیگیم اینجوری بده پس چرا جلوگیری نمی کنییم .سریال ها را چی می بینی اگه بده اینا چرا خودشون اینجورین تضاد طبقاتی چیه قابل رویته...فقط جونها و33 میلیون محکومن. من خودم به جلیلی رای دادم .ولی مردم نخواستن چون ما خیلی اشتباه می کردیم وخدمونو توی این قضییه محکوم می کنم نه کس دیگه برادر 0تازه ما اگه زرنگیم کار خودمون را درست کنیم که اینقدر از چششون نیفتیم نیاز نیست به همه چیز گیر به غیر اون چیزی که باید گیر بدیم توی عکسا هم نشون نمی ده چرا ان جونا اینجوری میکنن ،مشکلاتشون چیه وغیره....والسلام علیکم ورحمته اله برکاته

سلام


اول از اینکه برادر نیستم. شما مگه بنده رو میشناسید که حرف از رفاه و تو 20 سالگی ازدواج کردن و .... میزنید؟


می بخشید اما تحلیلهاتون کاملا اشتباهه. شما هنوز متوجه ریشه مشکلات اقتصادی نشدید.


رأی به این طرف هم 4 میلیون نبود و 17 میلیون بود. حکایت ما حکایت گل زدن غضنفر به دروازه خودی بود .


از آخر زمان و ساز و دهل و بزن و برقص و دجال چیزی میدونید؟ تورخدا برادر کریم این دخترکان و پسرکان هرزه و بی قید رو به جبهه و جنگ ربط ندید. چرا فقط جبهه و جهاد رو در زمان 8 سال جنگ می بینید؟ً الان زمان جنگ نرمه و همینها مجری اهداف دشمن در جنگ نرمند چه خواسته چه ناخواسته. یادتون رفته یا خبر ندارید اینها 4 سال پیش چه کردند؟ فعلا که در جبهه جنگ نرم اینها در زمین دشمن بازی میکنند. پس چه ربطی به شهادت پیدا میکننن اونهم از نوع گمنامی؟! استغفرالله... برادر اینها رو با مجیدسوزوکی اشتباه نگیرید. مجید سوزوکی ها غیرت داشتن که هدایت شدن. قسمتون میدم دست در فرهنگ جبهه نبرید. شهدای مبارزه با گروهک پژاک رو می شناسید؟ شهریور 90 شهید شدن. چرا هیچ موقع حرف از اینها نیست؟ حرف از الگوها. اینها هم شهدای نسل سومند. جامعه ای که از شهدا فاصله بگیره ایمانش می پره و ماهواره تصمیم گیرنده زندگیش میشه.


تحلیلتون اصلا منطبق با واقعیات نیست. توده های عوام مردم رو سیاستمداران به سمت خود می کشند. این بار طیف ما نتوانست. مردمی که به روحانی رای دادند یا مخالفینند یا جماعت بسیار عوام و البته شکم پرست. با مردم سروکار دارید؟ حرفهاشون رو می شنوید؟ اگر شما نمیدونید اما بنده کاملا می بینم مردم با چه تحلیلهایی رأی دادند. بنده در میان این دخترکان و پسرکان با آن پوشش ها و لباسها و خودروهای آخرین سیستم ندیدم کسی مشکل اقتصادی داشته باشد!!!! مناطقی که این افتضاحات در آنها رخ میدهد هم مناطق مرفه نشین است یا معمولی. در مناطق محروم و مستضعف خبری از این مسائل نیست.


مشکل اقتصادی و ازدواج در میان این دخترکان و پسرکان؟! نگاهی به چهره های اونها انداختید؟ همه کم سن و سالند. نه جانم انقدر که ماهواره اینها رو فاسد میکنه مسائل دیگه نقشی نداره. در سنین زیر 20 سال اینها مشکل ازدواج دارن و چون نمیتونن ازدواج کنن چنین میشن؟! برادر کریم یه کم تحلیلهای جامعه شناسان و روان شناسان و مشاوران و اونها که دستی بر امور جوانان دارند رو کمی فقط مطلع باشید چنین نمیگید. تحقیقات هم نشون میده فساد اومده به زیر 18 سال حتی سنین راهنمایی. اونوقت غریزه این کم سن و سالها از عدم ازدواجه که تحریک میشه و نمیتونن سرکوبش کنن؟! حرفها میزنید برادر ....


تاریخ صدر اسلام بخوانید ببینید تخریب چه ها که نمی کند. تخریب تا جایی کار میکند که مردم مسلمان نعوذ بالله سر نمازها علی ع رو لعن میکنند. الان هم نه دشمنان ما خوابند نه عالیجناب ها.... اصلا عالیجناب می شناسید؟ جناب تاکید میکنم این تصاویر و امثالهم از مناطق مرفه گرفته شده و همه گزارشها هم مال اون مناطقه. بچه های این مدلی این مناطق هم نه مشکل اقتصادی دارن نه قید و بندی دارن. غریزه اگه اذیتشون کرد راحنتد شما اصلا نگران اونها نباشید. دیگه والا نمیدونم چه چاره ای برای دختر پسرای دبیرستانی باید کرد که احیانا غریزه اذیتشون نکنه.! گفتم که مشکل اقتصادی هم ندارن که اگه هوس ازدواج کردن نتونن ازدواج کنن. شما نقش دشمن و جنگ نرم رو به کل حذف کردید


اینکه ما تا چه حد مقصریم و البته مقصریم هیچ ربطی به تحلیلهای شما نداره. در میان این جماعت، متأهلین و حتی والدین سن دار هم وجود داره لابد از شدت غریزه بچشون اونها هم زده به سرشون!


بزرگترین گناه ما عدم انتقال فرهنگ شهدا بود که بیمه میکرد همه چیز رو. البته نذاشتند ما هم تنبلی کردیم. فرمودید ما همه داریم به خون شهدا خیانت میکنیم. جناب از طرف خودتون حرف بزنید و همه را به یک چوب نرانید.


جلوی سینما رو بگیرن؟ کی بگیره؟ همین سینماچی ها با اون درآمدهای بالا و آزادی در حد هرج و مرجشون از بزرگترین مخالفان هستند دوره گذشته همه طرفدار موسوی لعین و این دوره هم فوری دست بکار شده و نامه به روحانی نوشتن و خواستار پیگیری حقشون شدن!!!!


ما اگر قرار بود ایرادی نداشته باشیم که معصوم بودیم. اما این تحلیلهای شما رو هرگز نمی پذیرم. بدبختی رو ببین تورخدا، شما امدید ما رو منبع فساد و بدبختی ها معرفی کردید؟! راستی چرا فکر میکنید که هرکس پای حقیقت وایسته حتماً آدم بی دردیه؟ حتما بی مشکله؟ شهدا که با جان پای حقیقت ایستادن ناشی از رفاه و مشکل نداشتن بود؟ آخر زمان همینه غیرتها هم باید به مادیات ربط داده بشه!!!! واقعا حالا مرفه تو 20 سالگی ازدواج کرده حتما بی درکه و نمیتونه پای آرمانها و حقایق بایسته؟!


جناب برادر کریم بنده نوعی به خاطر حجابم به خاطر عقایدم به خاطر بسیجی بودنم ضربه ها خوردم که مطمئنم امثال شما لحظه ای به پای انقلاب اون مسائل رو تحمل نمی کردید. چون با دیدن مسائل جامعه امثال منو مقصر میدونید و ما رو مرفه تو 20 سالگی ازدواج کرده دیدید! راستی چرا هیچ حرفی از فرهنگ شهدا نیست؟ چرا هیچ حرفی از فرهنگ غنی خودمون نیست؟ بنده کسانی میشناسم که 40 سال دارند و بیشتر و بنا به دلایلی مجردند اما پاک پاکند. چرا فکر میکنید غریزه تمام هستی انسانه؟ نخیر برادر کریم شاید مردید از دیدگاه خودتون میگید خداوند زنان رو اینگونه خلق نکرده و اداهای این جماعت همه ناشی از فرهنگ منحط ماهواره است یعنی دجال در خانه. چرا فکر میکنید غریزه انسانها رو مجنون اهل اداهای ناهنجار در خیابان میکنه؟ چرا حرف از تربیت درست نیست و همش باید حق بدیم به ولنگاری ولنگارها؟! اصلا این مسائل چه ربطی به انتخابات داشت؟ جای تحلیلش اصلا اینجا نیست.


یاعلی

میم آزادی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

لطفا اسم شهناز را با دهن نامبارکتان نیاورید.
بچه امل جماعت را چه به موسیقی و هنر.
بپردازید به فحش دادن و تهمت زدن و چرند گویی و پاچه‌خواری خودتان.

به امید روزی که پرده‌ها بیفتد و امثال شما رو سیاه عالم و آدم بمانید.
همین‌طور که حالا هستید!

کافر همه را به کیش خود پندارد...

مصادره کردن شخصیتها هم از عادات جماعت سبزک لجن است

بصیرت پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ http://smat.blogfa.com

سلام
این داستانه واقعی و قشنگو حتما بخونین از دستش ندید
http://noroshohada.blogfa.com/post/9

شازده کوچولو جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ http://shazdekuchulu18.blogfa.com

به حضرت ولیعصر بگویید نیایند ...

عصر ایشان نیست!

مردم تحمل سختی ندارند... و از عاشورا فقط سینه زنی بلدند


امان نامه ای که اباالفضل نگرفت بسیاری از مدعیان عاشورایی گرفتند


به مالک بگو برگردد ...


که ما هنوز بی بصیرتیم

و بخود اجازه میدهیم گستاخانه به هرکسی که به

حجت شرعی خود عمل کرده بتازیم ...

سلطانی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://saman1348.blogfa.com/

از سر کوی تو گیرم که روم جای دگر

کو دلی را که سپارم به دلآرای دگر

عاقبت از سر کوی تو برون باید رفت

گیرم امروز دگر ماندم و فردای دگر

مگر آزاد کنی، ورنه چو من بنده ی پیر

گر فروشی، نستاند ز تو مولای دگر

عاشقان را طرب از باده ی انگوری نیست

هست مستان ترا نشئه زصهبای دگر

بهر مجنون تو این کوه و بیابان تنگ است

بهر ما کوه دگر باید و صحرای دگر

ما گدائی در دوست به شاهی ندهیم

زان که این جای دگر دارد و، آن جای دگر

گر به بتخانه ی چنین نقش رخت بنگارند

هرکه بیند، نکند میل تماشای دگر

راه پنهانی میخانه نداند همه کس

جز من و زاهد و شیخ و دو سه رسوای دگر

Han1f یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ق.ظ http://mynowadays.blogfa.com/

وإذا قیل لهم لا تفسدوا فی الأرض قالوا إنما نحن مصلحون * ألا إنهم هم المفسدون ولکن لا یشعرون *

سلام ،
البته من مث شما زیاد با ادب نیستم ، خیلی هم آدم درست حسابی ای نیستم پس ببخش که راحت میحرفم و ایشالله
حمل بر بی ادبیم نشه .

+ حرفایه اون مرتیکه خیلی اذیتم کرد ، اما کارایه مهم تر
از اون هس . نگاه :
یه طیفی هستن که هر چی براشون با دلیل هم بحرفی
اصلاً رو حرفات 2 ثانیه هم فک نمیکنن و فقط شلوغ بازی
در میارن و توهین میکنن . اینا "حقیقت " رو نمیخوان بلکه
منفعتشون رو میگن حقیقت . وققتو ایشالله تلفشو نمیکنی
شما . نکن ، حیفه .

آخه اینا خواب نیستن که با صدات بیدار شن ، اینا خودشونو
" زدن به خواب " . امام زمانم نمیتونه بیدارشون کنه ،
من و تو که جای خود داریم . چرا نمیتونه ؟؟
جوابش : * ختم الله علی قلوبهم *
بدترین مصیبته . مسخ فکری میشن . نفرین خداس .
طرف نفهم میشه . کور و کر میشه دلش .

+ " خیلیا " بهم گفتن افراطی ، اما بنظرم تو روزگاری که
تفریط و بی رگی این " خیلیا " مُد شده ، چقدر خوبه همونا
بهت بگن : افراطی . خوش مزس اصن !

حرص نخور ،
الیس صبح بقریب ... ؟
بذار حسابی شب شه ، از دل شبه که خورشید می آد .

غم قر و فر 4 تا بی غم رو هم نداشته باش ، برا من البته خیلی اصاب خورد کنه این بی غیرت سیب زمینیو میبینم
که ناموسش اونجوری داره به اصطلاح شادی میکنه اینم
لبخند رضایت شیطان رو لبشه ، ولش . چندش آوره اصن .
تأکید میکنم ، هر چن بهتر از یه درب و داعونی مث من ،
شما خودت میدونی :
دلخور نباش از امثال این میر حسینه که دری وری گفته .
اینا دورشون همین چن روزه ،
ماه
پشت ابر نمیمونه
...

فعلاً ...

رها یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ httphttp://raha20012.blogfa.com/

صدای آمدنت را به گوش ما برسان!
زمان غیبت خود را به انتها برسان
کنار تربت زهرا به وقت نا فله ات
دعای خویش را به یاری این گدا برسان!ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) مبارک

مهدی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

آبروی خود می برند و زحمت ما میدارند
نظام ما بیدی نیست که به این بادها بلرزد ما دورههای مختلفی را پشت سر گذاشتیم و از پیچهای گردنه های صعب العبوری گذشتیم روحانی که خودیه خاتمی هم کاری نتوانست بکند
نگران نباشید خدا با ماست اگر با او باشیم
ممنون از حضورتان
راستی میلاد مسعود منتظر (عج) بر شما و همه خوانندگان محترم وبلاگتان مبارک باد

مهدی خطاب به میرحسین دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

میرحسین گرامی معلومه که هنوز کینه به دل داری که نام میرتان را یدک میکشی با اینکه پیروزی تان را رخ عالم و آدم میکشید
پیروزی شکننده تان که تنها با فاصله 280هزار رای بیشتر از حد نصاب کاندیدایتان پیروز شد اما شماها نتوانستید 11 میلیون رای بیشتر احمدی نژآد را تحمل کنید و رخیتید توی خیابون که تقلب شده
اگر در مورد آمار حرفی داری بیا وبلاگ من برات کلی از آمار نوشته ام شاید از خوا بخوش خرگوشی بیدار شوی و پیروزی شکننده تان را به رخ دیگرانی که 24 میلیون رای آوردند نکشی
بیا بخوان و بعد حرف بزن

ناشناس سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

......

مهدی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ق.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

سلام خوب هستید ؟
ممنون از حضورتان

با پستی تحت عنوان خس و خاشاک های شاد !!! به روزم

خوشحال میشوم تشریف بیاورید و از نظرات خوبتان ما را بهره مند سازید

موفق باشید [لبخند][گل]

کویر سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

فقط میتونم بگم میرحسین خفه شووووووووووووووو
با بد دهن باید بد حرف زد....تو وتمام میرحسین ها خفه شید
برید به فکر فروش زنان وناموستون باشید..شما وچه به اینجاهااا
ببینید زنتون دیگه باید چیکار کنه وخودشو چه ریختی کنه که خوب فروش بره..برو گم شو وبه فکر خودت باش.حیف شهدا که تو ازشون حرف بزنی...
وخطاب به شما همسنگر بسیجی دستتون درد نکنه.واقعا خسته نباشید.عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد