کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

ندا آقاسلطان

مستند تقاطع:ندا آقا سلطان  

  خیلی عجیب بود : 

 

چرا در این مستند مسائل مسلم زیر مطرح نشد؟  

 

چه کسانی از این صحنه فیلم گرفته اند ؟مگه میدونستند که اتفاقی خواهد افتاد؟فیلم توسط موبایل گرفته نشده. 

چرا کاسپین ماکان بعد از این ماجرا در لندن زندگی میکنه؟ 

چرا از سفر کایپسن ماکان به اسرائیل و دیدار با شیمون پرز و....چیزی گفته نشد؟ 

چرا دوست ندا،اون خانمی که با بغض و کینه خاصی به آقای کارگر فلک زده نگاه میکرد و میگفت چرا تمام اتهامها به سمت شماست،یک بار فکر نکرد و یکبارنپرسید که آرش حجازی که در مخالفت با جمهوری اسلامی سابقه دار است .در اون صحنه چیکار میکرد؟اتفاقی اونجا بود؟؟؟؟؟!!!!!!! 

چرا فرار کرد؟چرا از ایران فرار کرد؟  

عکسهای خصوصی ندا رو کی به بی.بی.سی داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کدوم عاقلی بعد از شلیکُ،تو صحنه میمونه که تیکه پارش کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که کارگر بدبخت این کارو کرده باشه؟فرار کردن کاری نداشت.

 جالبه که دوست ندا و آخوندزاده ،مریم رجوی رو نمیشناختن!!!!!!!!!حتی نمیدونن که مخالفای جمهوری اسلامی کیا هستن!اما یاد گرفتن که به بسیجی بدبین باشن. 

اگر بسیجی نبود....... 

اگر بسیجی نبود.... 

به قول ابوالفضل سپهر :مال و منالت که هیچ ،مادرتم می بردن. 

شما دشمنان ایران رو نمیشناسید دلیل بر عدم وجود دشمن نیست. 

حالا بگیم دوست ندا،نسل سومیه و منافقین و مریم رجوی و....رو نمیشناسه و دنبال حقیقت نبوده،اخوندزاده چرا نمیشناخت یا خودشو زده بود به اون راه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

اینا همونایی هستن که هرجا رسیدن مسائل رو وارونه منتقل کردن . 

 

خواهر ندا ! فاصله بین حق و باطل،۴ انگشته.  

به جای متهم کردن آقای کارگر،قدری موشکافانه تر و بدون غرض ،ماجراهای اتفاق افتاده رو مرور کن. 

خواهر ندا ! منظورتون از به اوج و اعلی رسیدن ندا چیه؟مطرح شدن در محافل اسرائیلی و عزیز شدن پیش منافقین و...و یا فکر کردین اون مرحوم رو جهانی کردید؟ 

ما به شدت از مرگ ایشون متاثریم. از مرگ یک هموطن و یک ایرانی و یک انسان متاثریم .متاثریم که یک ایرانی رو اینگونه به هر سمت و سوی سیاسی میکشن.شما دارید زجرش میدید؟ 

خواهر ندا ! اگر خیال میکنید که ندا رو یک بسیجی کشت؟؟پس سی و چند نفر بچه های بسیجی رو در این جریانات کی کشت؟اونها هم مادر دارن ،خواهر دارن ،خانواده دارن.  

ماه پشت ابر نمیمونه! اما ما مراقب باشیم که ......  

به خود آیید وگرنه بابت این تهمتها ،واگذارتون به خدا .روز جزایی هست............

نظرات 6 + ارسال نظر
رایحه روح الله جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://asnafi.blogfa.com

من از وقتی فیلم رو دیدم قاطی کردم
دارم حس کوچه های کوفه رو حس می کنم
اصلا چرا تولیدکننده باید خارجی باشه
خیلی قوی تر میشد ساخت
همین!

به نظرم یه چیزایی جور در نمیاد.
اون فیلم تحلیلی هم که قبلا دیدیم....!!!!

ستاره سهیل جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام.من میگم همیشه یه روزی،میگی نه!

سلام.
ای بابا !درس نداری؟
به روزم.به روز باش.
موفق باشید.

ندا شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

از خواب بپرررررر....

چقدر جالب مسخره کردی هم کلاسی هاتو. آفرین...

حق داری والله... چیه این مسخره بازیا که اینا در میآرن...

هی الکی شعار می دن و اعتراض می کنن...

بعد هم هی میگیرن و می برن و می زننشون...

حق داری والله مسخره کنی برادر / خواهر من...

اینا هی می ترسن میرن زیر میز اعتراض می کنن... آخه می دونی که مثل شما پشتشون گرم نیست...یعنی شجاع نیستن...

حق داری مسخره کنی برادر / خواهر من... آخه شما رو که وقتی اعتراض می کنی نمیگیرن ببرنت ناکجا آباد...

حق داری مسخره کنی برادر / خواهر من... آخه با باتوم و شلنگ و چوب و تفنگ که نمی افتن به جون شما اگه اعتراض کنین...

حق داری مسخره کنی برادر / خواهر من... آخه وقتی شما می خواین برین راهپیمایی و اعتراض کنین با لودر از روی بقیه رد می شن تا واسه شما راه باز کنن...

والله حق داری مسخره کنی ... آخه تو که نمی دونی گاز اشک آور چه مزه ای داره... تو که نمی دونی وقتی بوی بادوم تلخ میاد زیر دماغت چه حسی بهت دست میده...

به خدا حق داری مسخره کنی... آخه تو خوابی ... الان هم داری خواب میبینی... خواب میبینی که خس و خاشاک بهت حمله کردن...

خواهر پسر شجاع! تو !خواب بودی که همقطارات چادرمو کشیدن.با چاقو دنبالم کردن نه تو راهپیمایی تو خیابون.همون روزایی که فکر میکردین دارین حکومت رو به خیالتون عوض میکنین.تو!خواب بودی وقتی برادر دوستمو با چاقو آبکشش کردن.
از مکتب کروبی خوب درس گرفتی.آدم وقتی عقلشو کرایه بده به کروبی بایدم اراجیف اونو تکرار کنه.ماه پشت ابر نمیمونه.قاتل ندا یه روزی معلوم میشه کیه....هر چندکه شما نور خورشید رو در روز هم انکار میکنید.
ما وقتی اعتراض کردیم به قانون شکنی شما،با ماشین از رومون رد شدن،با سنگ کوبیدن تو صورتمون و اثری از آفرینش خدا نموند،قطع نخاعمون کردن،طوری زدن چشممون از حدقه پرت شدن بیرون و......
خواب بودی کوچولو.
آره من بوی بادوم تلخ رو حس نکردم اما درد اون مادر داغدیده رو حس کردم که رو جنازه بچه تیکه تیکه شده اش ضجه میزد و میگفت ما انقلاب رو دست دشمن نمیدیم.
همقطارای شما خیلی بدتر از اینا با ما رفتار کردن.
اگه اینایی که میگی برات اتفاق افتاده پس داری خودتو معرفی میکنی.
انتظار داشتی تو اون هاگیر واگیر ،نوازشتون هم بکنن....
تو!خوابی وقتی خون آشامهای اسرائیلی ازتون حمایت میکنن....
تو!خوابی وقتی یه مشت هرزه و زناکار ازتون حمایت میکنن.
چه افتخاری!چه حامیانی!مسعود رجوی و مدونا و گوگوش و بنی صدر و .....هر چی خون آشام و هرچی فاسد بود پیوستن به جنبشتون.
حالا تو خوابی یا من؟؟؟؟؟

ندا شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ

بزرگ....عظیم....قدرتمند....پرادعا....

منم داغ اون مادرایی رو دیدم که واسه گرفتن جنازه ی بچه اشون مجبور شدن کلیه اشون رو بفروشن تا پول تیری رو که امثال تو حروم!!!کردن و فرو رفته توی سینه ی بچه اشون رو بدن....داغ آدمایی رو دیدم که امثال تو که نگاههاشون به بقیه همیشه کثیفه متهمشون کردن به زنا....

متاسفم برات....این همه ادعا می کنی ولی هنوز حرف زدن بلد نیستی....هنوز نمی دونی چطوری باید بدون توهین به بقیه ی آدما حرفتو بزنی....

میدونی عید رو توی یه سلول انفرادی بودن و به انتظار اعدام گذروندن چه مزه ای میده...؟

میدونی ۷ سال اسارت به جرم هیچی چه طعمی داره...؟

میدونی اینکه روز ۱۸ تیر یه مادر با ویلچر بیاد وسط جمعیت و به هر کس که میرسه بگه : منو حلال کنید....تقصیر ما بود که شما الان وضعتون اینه.. چه حسی داره...؟

چه سوالی می پرسم....!!! تو از کجا باید بدونی....تو فکر کردن بلد نیستی که...فقط یه طوطی هستی که حرفایی که به خوردت دادن رو تکرار می کنی....همین... چشماتو باز کن دخترم....تا دیر نشده چشماتو باز کن....

ای وای توروخدا به مدونا نگید زناکار.به گوگوش بگید فرشته معصومیت(زبونم لال).
مکتب نفاق چه دروغایی که یاد نمیده.!!!!!!!!!!!!
ادب رو در مقابل باادب جماعت بکار میبرم ،در مقابل آدما،اگه اربابای آمریکایی و اسرائیلی و اون جماعات همجنس بازی رو که از جنبشتون دفاع کردن آدم میدونی ،مشکل از خودته.
الهی حرفات کبابم کرد!!!!!!!!! مقصر نیستی این توهمات فانتزی رو از اربابت،موسوی یاد گرفتی.
میبینم چقدر اعدام شدید.انقدر از این سناریوها بسازید تا آخرش به کجا میرسید....؟پرتگاه......
۷ سال اسارت (اونم اگر باشه)به جرم خیانت به وطن خیلی خوشمزه است.ببین کوچولو دروغ که شاخ و دم نداره اعلام کنه من دروغم پس بیا عدد رو گنده ترش کن بگو حبس ابد به جرم هیچی.شما که استادید تو این کارا.
دشمن به چنین مغزهایی خیلی نیاز داره.
حالا قیمت کلیه چند بود؟
واسطه بودی برای فروش؟

[ بدون نام ] دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ق.ظ

ببینین چطور به جون هم افتادین... ما همه خواهر و برادریم هموطنیم از یک آب و خاکیم
خدا نبخشه کنه اونیکه باب تهمت رو باز کرد
بیاید با هم برای ایران عزیزمون دلسوزی کنیم و بجنگیم بیایید ایرانمون رو از دست نا اهلان نجات بدیم بیایید ایرانمون رو بسازیم ایرانی آزاد پرقدرت

دوست گرامی دیگران شاید اما ما به جون هم نیفتادیم.اونایی که همیشه کشور رو حفظ کردن در مرزها یا اونایی که زندگی رو به خودشون حروم میکنن تا مراقب جان و ناموس ما باشن در شهرها همون بچه هایی هستن که الان با طراحیهای دشمن عامل ناامنی معرفی میشن.آیا سکوت جایزه؟نه ما از عاشورا الهام گرفتیم که در برابر بیداد بایستیم.به خاطر ایرانمون و وطنمون.
بله تا پارسال من بلندتر از شما این حرفها رو میزدم.اما بعد از اون اتفاقات من هموطنم با ایرانی نه با کسانی که ایران رو میخوان به گند بکشن .من با جنبش لجنیها هموطن نیستم.
میخوان همونی رو که برای ایرانت جنگیده،از بین ببرن.سکوت جایزه؟!
تمام خون دل خوردنهای ما هم برای ایرانه.بچه های ما با خونشون این کارو کردن.

دوست دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام دوستم کاش کمی تحلیلات از چهاچوب خارج کنی یا جوابهایی که به کامنتا میدی رو پخته تر بذاری از قضا من یک بسیجیم اصولگرام وبه احمدی نزاد رای دادم اما دوست من وبلاگت با این رویه تبدیل به فیلمهای میشه که میگن اگر کم بیننده است به جاش مخاطب خاص داره ..میدونی منظورم اینه که از کسوت بسیجی هم که خارج بشی مثل یک مسلمون شیعه مذهب که دغدغه دین داره بنویسی حرفات بیشتر به دل میشینه ..دوست من زحمت میکشی وقت میزاری میدونم وبخاطر همین مطالبت وحتی ژاسخ دادن به کامنتتا تو میخونم ...بسیجی یک حزب نیست یک راه نیست یک مکتب نیست بسیجی یک مسلمون که چون دغدغه دین داره از ابروش هم نمیترسه مثال قشنگ نیست ولی گویاست میدونی چرا فلسطین هنوز اشغالیه ؟ چون ملتش خودشون عرب میدونن نه مسلمان

سلام همسنگر.
به کامنتها جوابهایی که میدم:بعضیهاشون منو میشناسن و من هم میشناسمشون.اونایی که جوابهای دندان شکن دریافت میکنن آدمای عادی و مخالف معمولی نیستن از هدایت خارجند.من هم قصد ندارم که اونایی رو که خودشونو زدن به خواب بیدار کنم.این وبلاگ برای آگاهی بخشی به خودم و خودمون و اونایی که دنبال حقیقتند.
بسیج برای من یعنی شهدا و شهدا یعنی دین.رو بسیج خیلی تعصب دارم چون رو شهدا و دینم و کشورم تعصب دارم.
اگر خیلی رو بسیج مانور میدم به خاطر سکوت خیلیهاست .به خاطر اینه که انقدر کوتاه اومدیم ،عامل ناامنی هم معرفی شدیم.عملکردهای گذشته نتیجه ای نداده.
بسیج یعنی تمام ارزشها چون از شهدا شکل گرفته و به همین دلیل هم هست که دشمن برای بدنامیش سرمایه گزاری میکنه،ما هم سکوت میکنیم و تایید میشه.فکر کنم شما فکر کردید من هر عضو بسیجی رو فرشته میدونم.خیر.حرف من رو مرام بسیجه.آقا هم بسیجی هستن.بسیج یک مکتبه،مکتب بچه مسلمون ایرانی که اندیشه هاش جهانیه.حتی نه فقط مسلمون.مکتب شهدای غیر مسلمون هم هست.
بسیج یعنی مکتب انسانیت.از نظر من راشل کوری یک بسیجیه از نوع غیر ایرانیش.. من رو تمام اینا تعصب دارم.
وبلاگ آقای قدیانی رو میخونید؟اگر نه،حتما بخونید.به کامنتها جواب نمیده اما با کسی تعارف نداره.
رهبران فلسطینی هم بارها گفتن که عدم پیروزیشون به خاطر اینه که عاشورایی عمل نمیکنن وگرنه مثل ایران و لبنان پیروز بودن.تعصب چندانی رو عرب بودن ندارن چون عرب نیستن.از نژاد آرامی هستن که بعد از فتوحات اعراب تکلمشون عربی شده.
روش من اینه که تعارفی با جبهه نفاق ندارم.شما که نمیدونید چه کامنتهایی میذارن.....

خدای نکرده یه وقت فکر نکنید که به شما هم جواب آنچنانی دادم.نه اصلا.خواستم هدفم و منظورم رو تعریف کنم.از شما خواهش میکنم اگر مقدور بود باز هم به من سر بزنید.بسیار سپاسگزارم از بیان نظرتون.
در پناه مهدی فاطمه(عج)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد