کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

دیروز،امروز،فردا

دیروز،امروز،فردا

 

 

بدلیل ماهیت افشاگرانه برنامه "دیروز امروز فردا  "  و  فشار وابستگان سران فتنه (که در صداوسیما کم هم نیستند)به صداو سیما،موجب عدم پخش آن در آینده شده است. 

ملت بابصیرت اعتراض خود را به 20000333 ارسال کنید.  

 

 

لطفا اولین پست وبلاک رو بخونید:آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم.(خیلی مهمه)

نظرات 6 + ارسال نظر
عماد شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://sar-b-rah.blogsky.com

سلام.
تو کدوم طرفی؟
یکی به نل میزنی یکی به میخ؟
نمیدونم ولی امید وارم هم رنگ تیترت باشی را ستی اگه دوست داشتی لینکم کن بگو من هم لینکت کنم.

سلام.
عجیبه که تشخیص نمیدی کدوم طرفیم!
یه خورده سواد به خرج بدی ُبد نیست.
نعل نه نل.
من سبز علویم نه سبز لجنی.

صابر شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

عجب.............

که افشاگرانه............

برادر کجاس افشاگرانه بود؟؟؟؟ یا شما به این سیاه کاری ها افشا میگی..

همین برنامه دیروز امروز فردا اوایل که چند تن از اصلاح طلب ها را دعوت کرد و نتوانست سخنان آشکاراکننده آنان را تحمل کند دوباره رفت سمت دروغ پراکنی و دعوت از مخالفین سبزها

حقیقت آشکار است.آنکه تشخیص نمیدهد یا دشمن است یا غافل.
در رویای مخملی سبز،خوش بخوابید.
یه خورده مغزهاتونو اصلاح کنید.
شما عددی نیستید که دعوت بشید و روتون حساب کنن.
چند میلیونید؟......

سیدمحمدجواد شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://baaflakian.blogfa.com

سلام و خداقوت!!!

اینها نشانه ضعف و سردرگمی این برادران است . بصیرت مردم دیگه انشاا... بجایی رسیده که دست این برادران رو شده .

ما پیروزیم ، ما قدرتمندیم .... این ملت یک ملت نمونه ست ...

التماس دعا

سلام همسنگر.
ایرانی از چندهزار سال پیش تا الان،با قدرت در صحنه بوده و تا ابد خواهد بود تا ...ظهور موعود(عج).

ف شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام
تازه از وبت مطلع شدم.
تبریک.
دوباره میام و با دقت میخونم

ف شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

همسنگر بسیجی،سلام و درود برتو
اولین پستت را خوندم.
نیازمند راهنمایی هایت هستم.باید مبناهای زندگیمو مشخص کنم تا آسیب پذیر نباشم.
شرمنده ام کردی ولی نمیخوام احساسی تصمیم بگیرم.
باید از اول شروع کنم.
قلم و اندیشه ات تا همیشه ماندگار و پر توان

سلام همسنگر.
ممنون از اظهار لطفتون.اما متوجه منظورتون نمیشم.
میشه قدری واضحتر؟
میتونید از قسمت ؛تماس با من؛ استفاده کنید.

مهدی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام ای برادر عزیز موضوعاتی را نوشتی که حرف دل ماست ولی درخواست وبلاگت را کمی کنم کمی منظم تر کن که از آن بشود سر در اورد
ما با ولایتزنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد