کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

چمران:شهید وطنم

مصطفی چمران:شهید وطنم. 

 

خواستم وصفش کنم اما او وصف ناشدنیست.  

نگاهش که کنی میروی تا آنجا که باید روی.....   

 

  

شهید وطنم گفت:

خدایا تو را شکر می کنم که شیعیان را با اسلحه شهادت مجهز کردی که علیه طاغوتها وستمگران و تجاوزگران قیام کنند و با خون سرخ خود ، ذلت هزار ساله را از دامن تشیع پاک کنند و ارزش و اهمیت شهادت را در معرکه حیات بفهمند و با ایمان خدایی و اراده آهنین، خود را از لجنزار اسارت جسدی و روحی نجات بخشند. علی وار زندگی کنند و در راه سرخ حسین علیه السلام قدم بگذارند و شرف و افتخار راستین تشیع را که قرنها دستخوش چپاول ستمگران بود دوباره کسب کنند.

 

 

امروز سلاح شهید وطنم در دست من است؛جنگ نرم.  

 

لطفا اولین پست وبلاگ رو بخونید:آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم.(خیلی مهمه) 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی اکبر یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خدا رحمت کنه چمران و هم قطارانش رو ..
مطالبت وبلاگت خوندنیه و سعی کن بیشتر واقیات رو با سند بیان کنی و تندروی هم نکنی ...
موفق باشی

سلام دوست عزیز.
مطالب عنوان شده بقدری واضحند که نیازی به مدرک نیست مثل نور خورشید.
تو این شرایط،تندروی و کندروی و....نداریم .جبهه جنگ نرمه،واقعیات رو میگیم و از چیزی هم چشم پوشی نمیکنیم.
در مورد شهدای فتنه سبز،تمام منابع ذکر شده زیر مطالب.
ما مثل اونا نیستیم از خودمون بگیم و عکس دروغی و فتوشاپی بذاریم.
ممنون دوست عزیز که زحمت کشیده و نظر گذاشتید.

مهدی یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.valiyeasr12.persianblog.ir

سلام
ممنون که بهم سر زدی میایی با هم تبادل لینک کنیم چون فکر کنم جفتمون تو یه راه داریم قدم بر می داریم
منتظر خبرتم

و علیکم السلام همسنگر.
بزرگواری میکنید اگر لینک کنید.من فعلا لینکی نذاشتم.لیستی در دست تهیه دارم که ان شاالله بعد از مدتی حتما این کار را خواهم کرد.

مهدی دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ق.ظ http://www.valiyeasr12.persianblog.ir

سلام شما رو با چه اسمی لینک کنم؟
شما من رو با لینک کنید« کجاست پسر فاطمه(عج)!؟»
اسم وبلاگ http://www.valiyeasr12.persianblog.ir

هر زمان لینک کردید منم بلا فاصله لینک میکنم منم زیاد لینک نذاشتم ولی از وبلاگت خوشم اومد لینک گذاشتن کاری نداره و نیاز به لیست نداره!

سلام همسنگر.
اسمم:همسنگر بسیجی یا کجایی سبزترین بابای دنیا؟
منظورم از لیست یعنی وبلاگهای موردنظرم که میخوام لینکشون کنم.
یا علی

یه متحجر دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://talatome-del.blogfa.com

سلام

احسنت...

ختم عمرتون به شهادت ان شاءالله...
.
.
.
اللهــــــــــم عجل لولیک الفرج
.
.
.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد