کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

ای شیخ! فرار را به پرونده قطور خیانتهایت اضافه نکن.

شیخ ساده لوح را میخواهند از کشور خارج کنند. 

 

به گزارش جوان آنلاین اخیرا دعوت نامه ای از خارج از کشور برای یکی از سران فتنه ارسال شده است و از وی دعوت بعمل آمده تا در همایشی در رابطه با ایران شرکت نماید .

بنابر این گزارش این دعوت نامه هم اکنون دراختیار نفر اول سران فتنه است و بدنبال سناریویی برای طرح آن با نفر پنجم انتخابات 88هستند تا از واکنش های احتمالی وی و تبعات احتمالی جلوگیری نمایند . 

این دعوت نامه بر اهمیت بین المللی این همایش در پیشبرد اهداف جنبش سبز و حضور این شخص تاکید نموده و در قسمتی از این دعوت آمده"بی شک در تاریخ نوین ایران نقش رادمردانی چون شما زینت بخش پیکار های رهایی بخش و الگویی برای آزاد اندیشان خواهد بود".
سناریوی در نظر گرفته شده برای خروج رقیب آرای باطله از کشور با توجه به وضعیت جسمی نا مناسب و بیماریهای مختلفش،ادامه معالجات در مراکز پزشکی مجهز تر و بعضی امور شخصی می باشد .
شنیده شده این پروژه برای حذف کروبی از معادلات سیاسی داخلی و فرصت دادن به موسوی بعنوان رهبر اپوزیسیون طراحی شده و در صورتیکه این روحانی تندرو را بتوانند از ایران خارج نمایند،با خراب کردن پلهای پشت سر و وارد کردن وی در مقولاتی که جمهوری اسلامی آنرا نخواهد پذیرفت، عملا برگشت وی به کشور را منتفی نموده و از پتانسیل کروبی در بیهوده گویی و اظهارات بدون سند در جهت تخریب بیشتر نظام بهره برداری خواهند نمود و عملا بزرگترین مانع بر سر راه موسوی نیز کنار خواهد رفت .
 

 شیخ ساده لوح نمیذاریم بری .تو رو خدا نرو.به نن جونت قسم نمیذاریم بری.مگه ما مردیم بری و به ریشمون بخندی.تو بمون ما بهت میخندیم. 

 


لطفا اولین پست این وبلاگ رو بخونید:آسیه!خواهرم!من یک بسیجیم.خیلی مهمه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
یک نفر جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

آخرشو خیلی خوب اومدی

محمدعلی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

فرار کردن بلد نیست.نگران نباشید.

لاله های سرخ ابی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://22khordad89.blogfa.com

از کشور خارجشم کنن چی میشه مگه ابزار خنده واسه خارجیا
اینه که میگن خدا ادمو عاقبت به خیر کنه که نصیب این شیخ نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد