کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

شهید راه بصیرت؛ شهید مدافع حریم ولایت؛ مهدی رضایی

 

شهید راه بصیرت؛ شهید مدافع حریم ولایت؛ مهدی رضایی  

 

شهدای راه بصیرت، افضل شهدای انقلابند.(آقامون سیدعلی)  

 

سال گذشته، سایت پرچم، لیست نهایی کشته شده های اغتشاشات رو 33 نفر اعلام کرد(به استثنای روز عاشورا) که 6 نفر از مخالفین بودن(سه نفر تو کهریزک کشته شدن) و بقیه به غیر از یکی دونفر، به طور اتفاقی و رهگذری کشته شدن. اما می دونیم که دستهایی درکار بود تا نذاره که اسامی  کامل اعلام بشه....میدونیم که تعداد کشته ها و بهتر بگیم شهدا، بیشتر از اینه. اکثریت کشته ها، بچه های بسیج بودن که برای دفاع اومده بودن به میدون.اگر کشته شده های اتفاقی رو شهید ننامیم و مدافعین رو شهید بگیم، اسماشون اعلام نشد،  

اما اندکی صبر .... شهدا به عنایت خودشون، میان و شناخته می شن. 

 

شهید  بسیجی، مهدی رضایی  

  

داماد لرستان رأی نیاورده بود و تواین بیست سال سکوتش، دنبال انتقام گیری از رهبر انقلاب بود و اینو هم میدونیم که موسوی چقدر با آقا اختلاف داشته. اگر صحبتهای آقای حمید روحانی رو شنیده باشید در مورد موسوی؛ خواهید دید که هدف موسوی در انتخابات قدرت نبود چون می دونست که بهش نمی رسه، هدفش تنها و تنها انتقام گیری از حضرت آقا بود. عروس آذربایجان هم به فکر عقده گشاییهای فمنیستیش بود... مسلماً این مغزهای طلایی! برای اهدافشون نیاز به قربانی داشتن.... و شهید مهدی یکی از این قربانیهاست.   

 

ماجرای فتنه، شهدای زیادی داشت چه آنهایی که در همان روزهای اوج فتنه شهید شدند و چه شهدایی که  بعد ار آن به شهادت رسیدند. حتی شهدایی هستند که بعد از واقعه تاریخی 9دی به شهادت رسیدند. اما یک چیز مسلم است و آن اینکه همه این شهدا قربانی فتنه شدند و دستهای جنایت کار یزیدیان زمان و در رأس آنها موسوی و کروبی خون آشام در شهادت آنان نقش بارزی دارد. آنان شهید حریم ولایتند.

  

 

شهید مهدی رضایی  

متولد: ۱۹ /۱۰/۱۳۶۹ 

 

روزی که آدرس مزار شهید مهدی رو از دوستش گرفتم تا برم سر مزارش: اتفاقی افتاد........معنی واقعی زنده بودن شهدا رو لمس کردم.....این که شاهدند و عنایت دارند. روز یکشنبه، 7 آذر سالگرد دکتر آذرنوش؛ استاد دوران تحصیلم بود و رفته بودم سر خاکش که نزدیک گلزار شهداست. خیلی معطل شدم سر خاکش. راه افتادم به سمت گلزار که برم سر مزار شهید مهدی و کلی استرس داشتم که دیر میشه و روز غیر 5 شنبه است. البته گلزار شهدا همیشه رفت و آمد داره و نگهبانی و دژبانی خیلی خوبی هم داره که مرتب می چرخند و امنیت رو القاء میکنن اما استرس از من دور نمی شد و مرتب می گفتم که داره دیروقت میشه..... روزهای غیر 5 شنبه های گلزار، یه چیز دیگه است : آرامش و سکوت عجیبی داره............................

گفتم سر راه برم زیارت شهید امیرحسام ذوالعلی و حسین غلام کبیری که هر دو از شهدای فتنه سال گذشته هستن و تا اون موقع نرفته بودم سر مزارشون. آدرس مزار امیرحسام رو نگاه کردم: قطعه 27 و فوری پیداکردم و عرض ارادتی به شهید کردم و بعد از شدت نگرانی گفتم دیر شده دیگه ، شهید کبیری رو نمیرم. من باید به سمت راستِ قطعه 27می رفتم؛ قطعه 45 که شهید مهدی اونجاست و همون طرفی هم رفتم. اما ....  بدون اینکه اراده کنم..... به سمت چپ و سمت قطعه 55 رفته بودم و بی اراده یک دفعه ایستادم...... یک آن، دیدم سر مزار شهید حسین غلام کبیری هستم؛ جایی که تا اون موقع نرفته بودم....... شوکه شدم و های های زدم زیر گریه که : هان ای شهید! آن سوی هستی قصه چیست.....منو کشوندی اینجا و خواستی بگی که بی معرفتی نکن .... پیش اون دوستم رفتی و پیش اون یکی میخوای بری اما من چی؟؟؟ گریه کردم، گریه از نوع حسرت به حال شهدا....خاک بر سرمن.... من که عددی نیستم اما تو انقدر بزرگی و انقدر اشراف داری به دنیای حقیر ما که داشتی می دیدی که دارم دنبالتون می گردم..... نخواستی از فیض زیارتت محروم بشم........ 

 

هان ای شهیدان ! آن سوی هستی قصه چیست؟؟؟؟؟  

 

خلاصه بعدش با دو نفر دیگه  که سر مزار شهید کبیری بودن، رفتیم به قطعه 45: شهید مهدی  

 

 

  

  

به عکس شهید مهدی که نگاه کردم خیلی دلم سوخت: پاکی سیرت، موج می زد تو چهره اش؛ چطوری دلشون اومد که......... آخه اون خیلی جوونه......چهره اش داد میزنه که تازه اول جوونیشه : اونم چه جوونی : پاک و بسیجی و ولایی........... 

چی می کشه مادرش..................................................

یاد این روضه افتادم :  

چه جدل به جسم تو، دو چشم من نداره سو/پاشو علی اکبرم برای من اذان بگو/ ای بی وفا زمونه ، زمونه، زمونه/ آخه علیم جوونه ، جوونه، جوونه.....................................  

 

   

یه مورد دیگه بشنوید از عنایات همیشگی بنیاد به اصطلاح شهید و جانبازان: مهدی در قطعه ای خاک شده که خانواده شهدا رو اونجا خاک می کنن. بنیاد تا الان شهادت مهدی رو تأیید نکرده. اینجا بود که فهمیدم چرا اسمی و خبری از بقیه شهدای اغتشاشات نیست(غیر از کشته های معمولی)، نه تنها شهید اعلام نشدن حتی تو لیست کشته شده ها هم نیستن. البته شاید هم مسائل امنیتی باعث میشه. !!

 

شهید مهدی! جرمت این بود که رفته بودی که نذاری چادر از سرها بکشن....نذاری بی گناهی کشته بشه...نذاری خون شهید پایمال بشه.....نذاری به ولایت بی حرمتی بشه........

جرمت غیرته..... 

  

ما بچه مدرسه ایهای دوره جنگ، در زمان شهدای دفاع مقدس زندگی کردیم، با اینکه کم سن بودیم  اما اون دوران رو درک کردیم....تو مدرسه برای جبهه ها کمک جمع می کردیم.....روزگاری بود......گذشت اما آیا باورمون می شد که بچه هایی که حتی بعد از ارتحال امام به دنیا اومدن، شهید بشن؟..... بله، در باغ شهادت باز باز است................... 

  

بله بچه های نسل سومی امام هم رد قافله کربلا رو گرفتن و رسیدن بهش.......و اینجاست که زمان و مکان بی مفهوم می نماید......گوش کن! صدای کاروان حسین ع را می شنوی؟....همین نزدیکی است.... مهدی رسید بهش....... اما وای به حال من و امثال من.......... 

   

آی دوستای امیرحسام و حسین! آی دوستای شهدا! آی عشاق شهدا !...... قدم رنجه فرمایید: شهید مهدی، میزبان نازنینی است: قطعه45، ردیف 110، شماره 18(45/110/18)

به اعداد دقت کنید : 110 و 18، عاشق حضرت زهرا بود......................  

  

 

 

تکیه کوچک و باصفای امام حسین ع در مزار شهید حسین غلام کبیری 

 

 

 

در پاسخ قالو بلی/در وادی عشق و ولا..... 

 امیرحسام ذوالعلی/بهر ولایت شد فدا.........  

یارب به حق مصطفی/حق بتول و مرتضی 

 محشور حسام ذوالعلی/کن با شهید کربلا..... 

 

 

 

  

لطفا برای کامنت گذاشتن به بالای پست مراجعه کنید  

 

 

 

نظرات 81 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.bineshoneha.pelakfa.com

سلام
تا حالا اسم این شهید رانشنیده بودم، شهدای فتنه88 خیلی مظلوم هستند
خوش به سعادتشون که مثل اربابشون مظلومانه شهید شدند
یا علی التماس دعا

مهدی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ق.ظ http://tasdid.mihanblog.com

سلام
ممنون که دعوتم کردید،
با نظر احمد موافقم که می گه، شهدای فتنه 88 خیلی مظلونم هستند،
مظلومند چون حتی نامشان مخفی مانده و هنوز تردید هست که در راه اسلام و میهن خود دفاع کردند و شهید شدند.

ایرانی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام بر فاطمه زهرا(س) عزادار و شهیده ولایت
سلام بر امام المتقین مظلوم ولایت
سلام بر مظلومیت ولایت
سلام بر حسین و یاران باوفایش
سلام بر پیروان ولایت
سلام بر یاران ولایت از اول تا ابد
سلام بر شهدای راه ولایت

بسی جای تاسفی عظیم است که با یاران چه کردیم؟!
چقدر غافل از آنان که خونشان ریخته شد در راه ولایت و
اینک ما آسوده در روزمرگی هامان مانده ایم.

خدا توفیقتان دهد که در این راه قدم برداشتید
باید واقعیتها بیان شود باید خون مظلوم پاسداری شود.

به کدامین گناه کشته شدند؟؟؟!!!

چه کسی باید جواب دهد؟

کربلایی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ http://karbalaey110.blogfa.com/

سلام

ممنونم از حضورتان[گل]

موفق وکربلایی باشید[گل]

کربلایی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://karbalaey110.blogfa.com/

سلام خدا بر شهیدان و سلام شهیدان برشما

[ بدون نام ] دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام بر شهیدان که زنده اند

یادتان بخیر شهدا . چقدر جایتان خالی است.
چقدر دلتنگ تان هستیم. خیلی جایتان خالی است.
چه شد که رفتید؟ چگونه رفتید؟ کجا رفتید؟ چه می کنید؟
کجایید؟ ....
یادتان بخیر. یادتان نرود دوستداران را هم دریابید.
ما که جا مانده ایم. ما که در خوابیم. ما که غافلیم.
افسوس عمری سپری شد و ما ... و شما ... کجا؟!

گلهای پرپر را که باید دریابد؟ خدایا جز تو که کسی نداریم.
پس انتقام یزیدیان را می خواهیم توانمان ده و یاریمان.

تاریخ دوباره تکرار میشود... و اینک شهدای راه ولایت دیگر
چرا گمنام ؟ چرا سکوت؟

خدا خیرتان دهد که می شناسانید جوانان با غیرت گمنام
غرق به خون را...

خدایا چه کنیم؟

اجرتان با شهدا

سید مهذی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ http://solokegomnami.blogfa.com/

و سلام نام زیبای خداست ......
سلام خداوند بر شما .......
چه زیبا بود ......
چه تلخ بود ......
و چه آهی بود از ته دل ......
که عاقبت یک کاروان ما را نبرد .......
اما ........
به یقین رسیده ام و با رها خود شاهد بوده ام .....
که شهداء هر که راه که بخواهند اجازه میدهند بر سر قبرش بیاید .......
ایشالله یه روز برسه سر قبر ما هم بیایید ......
شهید .......
به علت دفاع از حریم ولایت و حفظ ارزشهای انقلاب تکه تکه اش کردند بسان جوان ابی عبدالله .....
ان شاء الله ....

احسان دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ http://mmis.mihanblog.com

با سلام ایام محرم از جهتی تبریک واز جهتی تسلیت

بگـذار گـریـه ، درد دلـم را ، دوا کـنـد
چشمـم نـظـر بـه قـافـلـه ی کـربـلا کـنـد

مـــا ه مـحــــرم آمــده تــا آفـتـاب هــــم
هــر بـامـــداد ، دیـده بـه انـدوه وا کـنـد

شایسته است هرکه دلش می طپـد به عشق
دل را درین فـضـای معـطر ، رهـا کـنـد

دردیست درد عشق که درمان پذیر نیست
شـایــد نگــاه مـعـجــزه ، آن را دوا کـنـد

اینجا هـنـوز اصغر شش ماهه تشنـه است
ای کـاش چشم ِ حرمله قـدری خطا کـنـد

عـبـاس مـی رود کــه غـرور ِ فـرات را
بـا کــودکــان تـشـنـه جـگـر ، آشنـا کـنـد

زینب به خیمه چشم بـه راه است بـاز هم
شـایــد حسیـن ، زنـده بمانـد ، خـدا کـنـد

ظهر است وشیر ِ بیشه ی حیدر نمازخوان
غـیـر از خدا بـه او چـه کسی اقـتـدا کـنـد

با از حسین اموخته ام به روزم لطفا نظر دهید

عباس بیگی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.beautyw.blogfa.com

سلام دوست من
دنیا همیشه پر بوده از این عداوت‌ها. خوشا آنان که در کشاکش زمان سعادتمندانه شهید شدند.

دردآشنا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ http://ghorbateshahid22.blogfa.com

سلام
چه غمگین و چه مظلوم
د.باره خاطرات تلخ فتنه 89 زنده شد .
خدا بر ذلتشان بیفزاید همانانی که دم از اسلام زدند و از مسلمانی دم...
خدا بر خفتشان بیفزاید همانانی که با لباس مقدس روحانیت چه ها که نکردند .
خداوند هر روز خوار و زبون و ذلیل ترشان کند .
اما همرزم گرامی : این روزها یاد شهدا را زنده نگاه داشتن تنها به بهانه است نه بها
خوش به سعادت آنها چرا که جایگاه واقعی خود را در سرای ابدی دارند و وای بر ما و واویلا بر آنانی که میخواهند یادو نام آنها را کمرنگ کنند .
این سرا فانی است ...
یا علی
ممنونم از حضور و دعوتتون

محمدی نور دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ http://mohammadinoor.blogsky.com

سلام خدا قوت اجرتان با امام حسین(ع) بخاطر زحماتی که میکشید

این هم سندی دیگر از شقاوت لجن ها

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

ابوالحسن دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ http://shahidmohammadzadeh.blogfa.com/

برادرعزیزوسرداردلاورمازندران سردارحاج کمیل کهنسال درمصیبت ازدسـت دادن فرزند دلبندش(علی کهنسال)درشهرمقدس قم به عزا نشـسـته اسـت،با انبوهی ازپرمعناترین واژه ها هم نمی توان ازدسـت دادن جگرگوشـه ای رامعنا کرد. [گل]

زهرا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ http://velayi.persianblog.ir/post/193/

سلام خواهرم.خسته نباشید.ممنون از اطلاع رسانیتون
همین دیشب در وبلاگ خودم و چند جای دیگه اطلاع رسانی کردم.امری باشه در خدمتیم یا علی
خدا کنه ما هم در رکاب آقا شهید بشیم

بیوتن سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.aflakiyanekhak.blogfa.com

سلام
چقدر از خودم بدم میاد و احساس شرمندگی می کنم که چرا نمی تونم کاری انجام بدم در قبال خون شهدا.........

مرد آبادانی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://abadanman.persianblog.ir/

سلام همسنگر بسیجی ام!
برای خودم هم این سؤآل پبش آمده که چرا شهدایی که در فتنهء پارسال به شهادت رسیدند را به مردم معرّفی نکرده اند؟!
البته در جایی به نقل از رئیس قوّهء قضاییه خوانده بودم که اگر هویّت آنها مشخّص شود، خانواده هایشان تدمین جانی نخواهند داشت!!!!!!!

؟؟؟؟؟؟؟؟
و !!!!!!!!!

لاله های سرخ ابی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ http://22khordad89.blogfa.com

سلام ممنونم که خبرم کردید دلم گرفت خیلی دلم گرفت یاد فیلم خداحافظ رفیق پلان دومش افتادم اون دوتا شهیده یادت هست شهید مهدی هم همینطور خدا خیرت بده از مظلومیت کمی در امد

مرد آبادانی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://abadanman.persianblog.ir/

سلام دوست همسنکرم!
تنها چیزی که میتونم بگم، اینه که ماه هیچوقت پشت ابر نمیمونه؛ و یکروز همه چیز روشن خواهد شد...

یک دوست سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

دوست عزیز ضمن تشکر از اطلاعات رسانی شما در صورت امکان از سخنان حمید روحانی دقیق تر اطلاع رسانی شود.اجرکم عندالله

سلام

صحبتهای آقای روحانی مفصله و مجال بیان اون در این فضای محدود نیست.

اگر میتونید سی دیشو تهیه کنید.
اگر تهرانی هستید: خ طالقانی، کنار لانه جاسوسی ، انتشارات و مرکز فرهنگی ۱۳ آبان: این سی دی و نمونه های اون رو می فروشن.

برف سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

فقط میتونم بگم شهدا شرمنده ایم !!!!!!!

سرباز آقا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ http://ammar-agha.pelakfa.com

سلام خدا همهرو به راه راست هدایت کنه تبادل لینک

سراب سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://begooshi.blogfa.com

سلام عالی بود لطفا لینک کنید و اطلاع دهید

خبر گزاری استان مرکزی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ http://basirat-anline.blogfa.com

سلام با اخبار استان مرکزی به روزم شما لینک شدید

مجتبی صبوحی چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام
بسیار زیبا بود
موید باشید
التماس دعای خیر

دوستدار شهدا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام بر جهادگران راه خدا
سلام بر یاران دین خدا
سلام بر دوستداران دوستان خدا
سلام بر انان که توانستند در مقابل نفس ایستادگی کنند
سلام بر انان که جهاد اکبر کردند
سلام بر انان که جهاد اصغر هم کردند
و سلام...

اندکی تامل هم کنیم کافی است تا ببینیم در این دنیا
و در روزمرگی مان غافلانه در جا می زنیم ولی انها که
حقیقت را یافتند با دنیا چه کردند و ما کجاییم؟؟؟؟

شهدا ، در اوج و ما غرق زمین!؟

چه مظلومانه رفتند ! اشک ها با حسرت در رفتنشان
میریزد و می سوزد! شعله شمع را چه نیاز است وقتی
پروانه خود می سوزد؟

شهید مهدی یادت گرامی و مهمان شهدای کربلا.

خدا عاقبت بخیرمان کند
سپاس

ایرانی چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

ای خدای حر !

هر روز عاشوراست و هر زمین کربلا و انسان، هر لحظه
در معرض آزمایش و فتنه و بلا، رو سفیدما کن.


برایتان آرزوی توفیقات بیشتر از خداوند را دارم.
رو سفید باشید.

شهدا دستمان را بگیرید که ما هم رو سفید باشیم.

آزاده چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://delsokhtegan.persianblog.ir

سلام
حالتون خوبه؟
خیلی نارحت شدم .روحش شاد
سخنی برای گفتن نیست جز عرض تسلیت

عزیزم وب آپ شد

سلام

آزاده جان.

اصلاً صفحه وبلاگت برای من باز نمیشه.بارها سر زدم.

صفحه وبت حتی تا یک ساعت هم در حال بارگزاری می مونه....

اندیشه صادق چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ http://andishehsadiq.blogfa.com

سلام دوست خوبم
حال شما خوبه؟
ممنونم از مطلب خیلی خوبتون واطلاع رسانیتون من این شهید بزرگوار رو نمیشناختم.
خوشا به حال اونهایی که رفتن وبا خونشون ثابت کردند که هنوز هم میشه راه شهدا رو ادامه داد.
واقعا ناراحت کننده است که مادری باید به خاطر عداوت وگمراهی یک عده فتنه گر مظلوم نما داغ جوونشو ببینه.
و تازه به خاطر برخی مسائل نشه فتنه گرهای جانی رو مجازات کرد.
اجرتون با امام حسین وراه شهدا جاودان

خبر گزاری استان مرکزی چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ http://basirat-anline.blogfa.com

سلام من شما رو لینک کردم ببخشید بابت اینکه بد قولی کردم

همسفر چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام من زهرا هستم
همون کسی که با شما رفتیم بر سر مزار این شهید
ان شاالله با شهدا محشور بشید خواهر بزرگوارم
التماس دع
موفق باشیا

سلام

خواهرم روز عجیبی بود

یاعلی

ولایی چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام .
شرمنده نتونستم زودتر سر بزنم یه چند روزی مریض بودم انگار خدا داشت گناهامو پاک می کرد که منو رو به موت انداخته بود . خدا رو شکر
تنها چیزی که می تونم بنویسم همون شعری هست که تو وبم گذاشتم :
در حریم کبریا قصریست از آن شهید

هدیه‌ای از حضرت باریست در شأن شهید
میزبان آن خدا و میهمانند انبیاء
هست جبرییل امین دربان اسکان شهید
بر شهید راه دین شد هدیه لطف سرمدی
بیکران لطفی که شد پاداش ایمان شهید
پای میزان و حساب روز رستاخیز حق
بار تقوی را نسنجند جز به میزان شهید
با خدا میثاق در ایثار جان دارد شهید
با شهادت می‌خورد پیوند پیمان شهید
جرعه‌ای نوشید از خمخانه‌ی عرفان ولی
آب حیران جوشد از سرچشمه جان شهید
خون‌بها شد رجعت خورشید بر گل‌جامگان
زین جهت خورشید شد القاب و عنوان شهید


منبع: ماهنامه سبزسرخ شماره58
شاعر : سید محمد کاظم مداح
خوشا به حالشون که از همه دوستاشون تو این راه پرافتخار جلو زدن . ایشالا یادی هم از ما بکنن که التماس دعا داریم ازشون شاید لطفی بشه و من گناهکارم بتونم بهشون برسم و چه سعادتی بالاتر از اینکه یه بسیجی به دست ذلیل ترین افراد (غورباغه های سبز) که مثل اربابشون صهیونیست پست هستن و ذلالت رو از اونا به ارث بردن شهید بشه. و چه زیبا فرمود که (دشمنی نمی کند با ما جز حرامزاده) حرامزاده ها امسال عاشورا منتظرتون بودیم چرا جیگر نکردین بیاین با این همه قدقدتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولایی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://ghaem86.blogfa.com

با مطلب (عمار نباش اما عمارها را هم در بند نکن) به روزم.

آر پی جی زن پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.velayat2011.blogfa.com

ممنون از تذکر شما.
1-فحاشی های عزیزان سبز حذف شده.
2-فکر می کنم برای نشان دادن چهره واقعی سبزها این کار اشکالی نداشته باشد.
3-ضمنا اگر شبهه ای هم مطرح کرده اند جواب داده ایم!

مرد آبادانی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://abadanman.persianblog.ir/

پیر مراد ما...

مرد آبادانی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://abadanman.persianblog.ir/

سلام همسنگر؛
ممنون از حضورتان، در خصوص شهید قنوتی هم باید عرض کنم که بله؛ ایشان اهل آبادان هستند.

مهدی جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://tasdid.mihanblog.com

پدر به پسرش: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی
پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم
پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است
پسر: آهان اگر اینطور است ، قبول است
پدر به نزد بیل گیتس (رئیس شرکت مایکروسافت) می رود و می گوید:
برای دخترت شوهری سراغ دارم
بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند
پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است
بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است
بالاخره پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود
پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم
مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم!
پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است!
مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد
و معامله به این ترتیب انجام می شود .................

پس: برای رسیدن به اهدافتان هیچگاه ناامید نباشید، همیشه راه های مختلفی وجود دارد، کافی است آزاد اندیش باشید و دید باز داشته باشید،
هرگز از رحمت خدا ناامید نباشید و با افکارتون به جنگ مشکلات و موانع پیش رو برید.
[گل]
گنجینه معرفت همواره محتاج نظرات شماست و از سوالات شما استقبال می کنه.
ممنون.

[گل][گل][گل]

ماه شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام
سلام برماه که وقتی برآید چیزی پنهان نمی ماند

ماه که پشت ابر نمی مونه بالاخره تا کی همه چیز پنهون بمونه؟
تا کی از دست فتنه ها مجبور به این کارها بشیم؟
خدایا خودت فرجی کن در ظهور آقا که نجات همه در ظهور ایشان است.

یادتان گرامی شهدا که مظلومانه رفتید و مظلوم هستید.

خدا توفیق بیشتر نصیبتان کند.

مهدی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://tasdid.mihanblog.com

سلام حاجی
ممنون که اومدی،
قسمت نظرات زیر مطلب هست، نمی دونم چرا پیدا نکردید.

گمنام یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

خدایا انتقام مظلومان را از ظالمین بگیر.
خدایا با ظهور آقا مظلومان را نجات ده.
خدایا شر ظالمان را به خودشان برگردان.
خدایا شهدامان را با شهدای کربلا محشور فرما.
....
خدایا شهدامان مظلومانه به شهادت رسیدند
هر چه زودتر انتقام آنان را بگیر.
....
خدایا انتقام خون شهید مهدی رضایی را بگیر.
خدایا چقدر قساوت قلب! اینهمه قساوت از کجا آمده؟
که با انسانها چنین رفتاری می کنند؟!
عجبا از شر انسان قسی!!!

سید دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ http://8saljephe.blogfa.com

سلام
خسته نباشیدوبلاگتون تقریباخوبه وامیدوارم موفق باشیدهمسنگری اگه مایل به تبادل لینک هستیدمنوبه اسم هنرمردان خدالینک کنید بعدبهم خبربدین لینکتون کنم

دردآشنا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ http://ghorbateshahid22.blogfa.com

با سلام و احترام
نظرتون راجع به این شعر چیه ؟

اتل متل یه بابا - دلیر و زار و بیمار
اتل متل یه مادر - یه مادر فداکار
اتل متل بچه ها ...

ادامه آن در وبلاگ "لحظه ای با شهدا"
منتظر حضور سبز شما دوست عزیز[گل]

کانون مهدویت مشکات دانشگاه علامه ط سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ http://atu-meshkat.blogfa.com/

با عرض سلام
فایل صوتی سخنرانی جناب آقای استاد رائفی پور (فراماسونری، صهیونیزم و شیطان پرستی) جهت دانلود در وبگاه این کانون قرار گرفت.
از دیدگاه های ارزشمندتان بهره مندمان نمایید.
کانون مهدویت مشکات دانشگاه علامه طباطبایی
http://atu-meshkat.blogfa.com/

روی خط آتش سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://jamaran110.parsiblog.com

سلام واقعا جالب بود!
در تحلیل نبرد آمریکا وایران با موضوع امپراتوری آمریکا در سایه رحم ایران به روز هستیم...منتظر شما هستیم......

یا علی(ع) http://jamaran110.parsiblog.com

کلام سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

ای خدای خون!
کیمیای مهر حسین(ع) ، هر چه سیاهی را سپید و
هر ورق پاره ای را طلا می کند.
حس وجود ما و عشق حسین(ع) ،
خدایا منتقم خون او را هر چه زودتر برسان.

حمیدرضا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://hpilevar.blogfa.com

خدا همه کسانی که پرچم اسلام را در هر فضایی از جمله در اینترنت زنده نگه می دارند حفظ نماید.
مطلب زیبایی بود
از شما دعوت می کنم در شبکه اجتماعی اندیشگر که محلی برای افسران جوان است فعالیت نمایید .حتی اگر فرصت نوشتن مطلب جدید را ندارید،همین مطالب وبلاگ را در آنجا قرار دهید.
حمیدرضا پیله ور
مدیر شبکه اجتماعی اندیشگر

مجیدصبوحی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://hezbollah89.blogfa.com

..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´..(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’اگه گفتی چیه؟؟؟
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’خب معلومه دیگه!
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´بدوووو بیااا!
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.اپ کردم!

نظــــــــ یادت نره ــــــــــــــر

بیا

من هنوز منتظرتم




ehsan چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.rahbaram-seyed-ali.blogfa.com

سلام همسنگری؛ خدا لعنت کند دستگاه قضارو که داره خون این بچه های پاک راه بصیرت رو پایمال میکنه؛ اجرت با شهدا داداش

فدایی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://amiramhosein72.blogfa.com/

سلام چی بگم از این همه درد و رنج و غم .وب بسیار بسیار با صفایی داری روح انسان جلا میگیره انشاالله همنشین شهدا بشیم انشاالله یا علی موفق باشی

بیدل چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام بر آنان که از این دنیا گذشتند از جان گذشتند از مال گذشتند! چه جهادی! چه ارزش والایی! اینها یاران دین خدایند ! آری این مقام را هر کس دارا نتواند! هر کس را لایق آن نبوَد! هر کس را یارای گذشتن نبوَد.
خوشا! به حال آنان که توانستند بگذرند.

خدایا حب دنیا را از دلمان بیرون کن و ما را یاری کن تا بر نفس غلبه کنیم و در میدان مبارزه کم نیاوریم و جای یاران شهدایی مان را خالی نگذاریم.

یاد شهید مهدی رضایی بخیر.
خدا عافیت نصیبتان کند.
ممنون از مطلب

جوهر چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://myprinter.blogsky.com

سلام!
اول یک عذرخواهی که فکر کردم دوباره سبزی ها شروع کردند...
اما دیدم نه! اشتباه نیامدم. واقعا ساندیس های حکومتی مزه می ده بدجور! موفق باشید و پایدار...

وهاب چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://sedayesokoot7.blogfa.com/

سلام
استفاده کردم

به منم سر بزنید...
در آرزوی شهادت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد