کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

مادر شهیدم زهرا ما صاحب اقتداریم

 

 مادر شهیدم زهرا    

 

حضرت ماه فرمود:  

فاطمیه را عاشورایی برگزار کنید 

 

خواهر و برادر هموطنم با بدحجابی، با بی عفتی، با خودنمایی و با بی حیایی و جولان در خیابانها خون به دل زهرا ع نکن. پا روی خون شهدا نگذار  

 

 یازهرا مادر شهیدان 

 ---------------------- 

 

من ایرانیم صاحب اقتدار  

 

من نفت را تحریم میکنم تا هیمنه پوشالی دشمن را بشکنم 

  

من ایرانیم صاحب اقتدار    

پهباد آمریکایی من بعد شد پهباد ایرانی    

 

 

فرزندان این نظام در سپاه پاسدارن، پهباد را رمزگشایی کردند 

 

به کوری چشم معاندین داخلی و خارجی 

 

به کوری چشم خودباخته ها 

 

که هنوز از آمریکا و انگلیس و صهیونیسم می ترسند  

  

هه هه هه هه هه هه 

 

   

 

 چقدر خوب مسخرتون کردیم، غرورتون اسباب بازی شد 

 

   

 آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر 

 

    

 

من ایرانیم صاحب اقتدار   

--------------------- 

 

بحرین در خون  

 

لعنت خدا بر محمدرضاشاه پهلوی که این تکه از پاره تن وطنمان را از ایران سرفراز جدا کرد 

 

بحرین از پیش از اسلام متعلق به ایران است. 

 

در عزای مادر به یاد مسلمانان بحرین و خواهران و برادران غیورمان هم باشیم  

 

--------------------- 

 

6 اردیبهشت سالگرد عروج شهید شاه آبادی 

   

 

 

مبارز قبل از انقلاب، نماینده مجلس، فرزند آیت الله شاه آبادی بزرگ(استاد عرفان امام)، در سال 63 در جزیره مجنون لباس زیبای شهادت پوشید 

  

 --------------------- 

 

من ایرانیم صاحب اقتدار  

 

 

هیمنه پوشالی آمریکای پوشالی را شکستم در صحرای طبس با دست قدرت پروردگار در 6 اردیبهشت 1359  

  

   

به یاد تنها شهید این واقعه: شهید محمد منتظر قائم عج ؛ فرمانده سپاه یزد

 

 

 شهید محمد منتظر قائم

  

 

 

 لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید





 

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
ashkan سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.pabdana.blogfa.com

slm age dost dashti az webloge man didan kon

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ http://http://noghtechintakhoda.blogfa.com/

ختم مادر کنار خانه

به یاد غریبی دلم بهانه گرفت که بهر یار غریبش عزا شبانه گرفت

مگو که نیمه شبی پیکری به خاک سپرد تمام هستی او را از او زمانه گرفت

علی شهید در آن روز شد که جانش را میان کوچه عدو زیر تازیانه گرفت

فدای غربت آن کودک سیه پوشی که ختم مادر خود را کنار خانه گرفت

التماس دعا

ایرانی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

اگر راست گفته باشند که کپیش کردند واقعا کار مهمی کردند و این یه افتخاره آبجی.اینو من از ته دل میگم من تموم اخبار مربوط به نفت و وضعیت کشورهایی که ما رو تحریم کردند و پیگیری میکنم و وقتی مفهمم نفت گرون میشه خیلی خوشحال میشم .من نمی دونستم شما مونثی .هنوز جوابایی که دادی رو وقت نکردم بخونم اما میخونمشونو جوابتو میدم . به امید سرفرازی هرچه بیشتر کشورمون ایران و بیداری مسئولینی که به خواب زمستانی و مردمی که از بی عدالتی رنج میبرند.

بازم که سلام یادت رفت....سلام علیکم و رحمة الله

اگر دنبال میکنید اخبار رو حتما باید بدونید که ما نفت رو تحریم کردیم و صادر نکردیم بهشون یعنی من ایرانیم صاحب اقتدارم یعنی من تعیین میکنم. باید شنیده باشید اگر پیگیری میکنید که پیشنهاد تحریم نفت از طرف تشکلهای بسیج دانشجویی بود و البته فشار ما. نفت گرون شده چیه؟! ندادیم تا التماس کنن. من تعیین میکنم من ایرانی....

راست گفته باشن؟ مگه دروغ به این گندگی هم ممکنه؟ مگه ما صهیونیستیم که دروغ شاخ و دم دار بگیم؟!

و 100 البته و 100 البته و بی نهایت البته که مسئولین به خواب خرگوشی فرورفته و مسئولین خائن بیدار بشن ان شاالله که فکر نکنم برخی بیدار بشن چون لقمه حرام باعث خوابه برای یه عده خوشمزه هم هست.

بچه های ناب ما تو سپاه با روحیه بسیجی نه تنها این هواپیما رو که پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی دنیاست و حتی برنامه هاش از آمرکی قابل کنترله فرود آوردن بلکه کاری کردن که دشمن نتونه کنترلش کنه و الان هم که رمزگشایی شد یعنی من ایرانی قدرت دارم.

بی عدالتی؟ بله اتفاقا کیا از بی عدالتی رنج میبرن همونهایی که برای این مملکت جون و خون گذاشتن ایثارگران و جانبازان. تو آرشیو وبم فراوان از گزارشهای اجحاف به جانبازان نوشتم گزارشهای مستند .

از بی عدالتی خیلیها رنج میبرن یکیش خود من و خیلی از ماها.....نمیدونم کی به شما گفته که ما در رفاهیم و ناز .....و همه چی دست ماست!!!!!

اگه همه چی دست من بود با اعمال شاقه حق یه عده رو میذاشتم کف دستشون تا بشریت از شرشون خلاص شن چه مربوط به سیاست چه اقتصاد چه فرهنگ و چه ....همه چی. تعارف هم نداشتم که کی هستن. در درجه اول فائزه خاتون پهلوون پنبه کماندو و ....

آخه مگه عموم رو ما تکشیل میدیم که هرجا چیزی میشه فوری به ما می چسبونید؟ مثلا کارمند یه بانک بدرفتاری میکنه با مشتریها فوری یه عده به نظام فحش میدن آخه بابا اونم مثل تو هست و اصلا اعتقاد به این نظام هم نداره.
ما خودمون هزار دردسر و بدبختی و اجحاف می بینیم

دوستم 18 ساله که تو یکی از سازمانهای دولتی حق الزحمه ای کار میکنه استخدام نمیکنن میگن به شما خانواده های شهدا خیلی میرسن!!!!! بذار یکی دیگه از مزایا بهره مند بشه. حالا این دوست ما پدر و مادر و برادرش شهیدند و یه برادر هم جانباز. هیچ مساعدت نه مادی نه معنوی بهشون نمیشه ...اینه وضعیت مظلومیت و اجحاف به بچه های ما ...انقدر این مسئولین بی درد تبلیغ کردن که همه فکر میکنن چه خبره ....

نه جانم ما انتقاد داریم خیلی هم داریم اما شما فکر میکنید فقط مخالفین باید انتقاد کنند در حالی که انتقاد برای اصلاحه برای بهتر شدنه.

شهید آوینی خوب تجربه کرده بود که گفت: در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها

یاعلی

سیب سرخ چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://softwar21.blogfa.com/

السلام علی من احب اخت رسول الله...
دیروز چادر مادرمان به خاک کشیده شد و ...
و امروزما بچه های شیعه ایم که باید از حریم مادرمان دفاع کنیم...با چادرمان...
شهادت بی بی دوعالم بر همگان تسلیت باد
***
با من مگو که مادر از چه دلم غمین است

بین ظلم های مردم از قلب پر ز کین است

در بین خانه مردی سیلی به روم می زد

آثار دست وحشی، بر روی این جبین است

ظلم و جفا و دشنام ، بعد از تو سنگ بر بام

غمگین مباش مادر، تقدیر ما همین است

از اینکه از ولایت کردی ز جان حمایت

روی لب خدا هم ، فریاد آفرین است

این بیت را به خط، زر می نویسم اینک

انگشتر ولا را ، مهر شما نگین است
***
[گل][گل] اللهم عجل لولیک الفرج [گل][گل]

مصطفی .خ چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ http://shahidshodan.mihanblog.com

سلام
لطفا اگر اطلاعاتی در مورد شهید حسن قنبری که در سال 86 به شهادت رسیدند دارید اطلاع رسانی کنید.

پاسدار شهید محمد غفاری چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.shahid-m-ghafari.blogfa.com

سلام
بروزم تشریف بیاورید
یا زهرا

یادگاری از یک شهید چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ http://arezoonaghashan.persianblog.ir

++▄██▄+++▄██████▄+++▄██▄++
+██████+██████████+█████+
+███████████████████████+
+█████ ایام فاطمیه تسلیت باد █████+
++██████████████████████++
+++████████████████████+++
+++++████████████████+++++
+++++++████████████+++++++
++++++++++++██++++++++++++
++▄███▄+++++██+++++▄███▄++
+███████++++██++++███████+
++███████+++██+++███████++
++++██████++██++██████++++
++++++█████+██+█████++++++
++++++++██████████+++

سلام خواهرم
مثل همیشه خدا قوت

حدید چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.hadidemandegar69.blogsky.com

با "شناسایی عوامل توپخانه تخریب جبهه پایداری" بروزم
یاعلی

کبوتر حرم پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.komeil128.blogfa.com

سلام علیکم . با یک مطلب درباره انتخابات به روز هستم

ایرانی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام .سلام
امیدوارم خوب باشید .جواباتونو خوندم توش احساسات موج میزد . اتفاقا من ناله نکردم .شما ناله ندید که اینو میگید .ناله رو اون مردم نجیبی دارند میکنند که فقط برا تظاهراتها و رأی دادن اونا رو میخوانند و بعدش انگار دیگه وجود ندارند.
خدا رو شکر که صدا و سیما دست شما نیست پس، اگرنه صبح تا شب باید میکوبیدیم تو سرمون مثل شماها..نه من اصلا قصد کوبوندن کسی رو ندارم . من از افراطی گری بدم میاد میدونی همه اینا هم که نوشتمو همینه .افراطو تفریط تو هر کاری بده شما اینو قبول ندارید..همه که نمیتونند تفکرات شما رو داشته باشند که میلیونها نفرند با فکرای متفاوت .
جدی گردو برا فسفر مغز خوبه .آخه گیرمون نمیاد که بخوریم که میزاریمش تو چشم اندازه 4 ساله شاید تونستیم .شما حتما سهمیه ای بهتون میدند مگه نه ( آخ چقدر این حرف لج آدمو در میاره مگه نه )
انشاالله جونت سلامت باشه بتونی به وطنت خدمت کنی .جدی تصاویر واقعیه حمله به سفارتو ندیدید برا همینه که اینقدر طرفداری میکنید از این حرکت ..گفتم من هم از دشمنای ایران متنفرم تو این یک مسئله تفاهم داریم اما حمله به یه سفارت خارجی اصلا درست نیست .حداقلش میشه گفت اونها هر جانوری که بودند مهمون ما بودند .بعدشم که دیدی به چه شکلی دیپلماتهای کشورمون را انداختند بیرون. شما که اینقدر ادعای قانون میکنید قانون مملکتو زیر پا گذاشتید. روباه خیلی جنایت کرده درست اما مگه روسیه نکرده .مگه عربستان نکرده .مگه این عربستان کم کمک به صدام کرد .مگه نگفت ایرانو تحریم کنید من نفت میدم بهتون .مگه به تازگی نگفته به ایران حمله کنید من تموم هزینه هاشو میدم .پس قبول کنید که دارید افراط و تفریط میکنید در مورد یکی این همه افراط در مورد یکی دیگه اینهمه مدارا .
خودشیفتگی و خود باختگی هر دوتاش بده اما من خودباخته نیستم منم حاضرم برا کشورم جونمو بدم اما نه مثل شما .
من تا الان دروغی نگفتم میتونم همشو ثابت کنم بهت .اونایی که به کوی حمله کردند هم بسیجی بودند هم نیروی انتظامی باشه لینکشو میزارم .اما اینا سبزک نبودند دانشجویان این مملکت بودند که با افکار شما مخالف بودند .خیلیهاشونم از هیچی خبر نداشتند اما اتاقاشونو آتیش زدید .
صرف اینکه پیرو مکتب شهدا باشید و هر کاری رو به نام شهدا بکنید درست نیست اینم در نظر داشته باش.
گند هم دیدیم کی زد کسی که همه تون تو انتخابات طرفدارش بودید چی بر سر این مملکتو ملت نیورد.هنوزم دارید سنگشو به سینه میزنید اینم از حماقتتونه واقعا تا کی .چطور میگی خود رئیس جمهور خوبه از اطرافیانش مبراش میکنی .من که نرفتم معاون اول انتخاب کنم براش یا رئیس دفتر انتخاب کنم براش خودش این کارها رو کرده .در مورد اختلاس مگه رئیس بانک ملی کی انتخاب کرده رئیس بانک صادرات کجاست همش از صدقه سر این دولت خدمتگزاره .
گفته بودید خر داغ میکنند تو بسیج دیدم خیلی از بسیجیها( نه همه ) وقتی میاند بیرون تا چند روز نمی تونند بشینند پس نگو داغشون کردند .بوشم شما باید احساس کنید نه ما .نمیخواستم جواب این حرفتو بدما چون بی ادبانه بود اما یکم هم به خودت بیای بد نیست .
خوب غیرت شما هم پس از نوع اخراجی هاست چند بار فیلمشو دیدیدو کیف کردید .
من برای تمام حرفات جواب دارم اما هم وقت نیست هم زیاده اگرنه اینقدر باهات بحث میکردم با سند و مدرک که نگی جواب نداری. خدا رحمت کنه شهید تهرانی مقدم رو .
در مورد وضع موجود آیا دیگه چای سفیدی هست که من بخوام سیاه نمایی کنم .گفتم که یا داری از سر کوچه احمدی نژاد خرید میکنی که جنس ارزونه یا کلا روزه ای .چشم هم که داری گوش هم که داری دیگه چرا من سیاه نمایی کنم .یه سری به این روستاها بزنید همینایی که میگند با یارانه ها خوشبخت شدند ببینید چه به روزشون اومده .کشاورزو دامدار و تولید کننده به روز سیاه نشستند چرا میگید سیاه نمایی..واقعا چشمهاتونو بستید یا تعصب کورتون کرده متأسفانه . سبزی پلو با ماهی پرورشی لجنزار هم انگار خیلی دوست داری که اسمشو میبری . شاید تو کارتو امتیازو ...را نداری که مطمئنم داری اما 99 درصدتتون دارید.
اوه اوه خوبه پس همه چی دست تو نیست اگرنه همه چی رو از ریشه میزدی .مثل خلخالی بودا که معتادا رو اعدام میکرد .یکم آروم تر کوتاه بیا ..در مورد دوستتونم که گفتی چند ساله یه جا کار میکنه که من اصلا اینو قبول ندارم اینطور نیست که شما میگید .البته شاید هر کاری هم بکنند براش نمیتونه جبران بشه .

افرین قربون آدم چیز فهم انتقاد خوبه باید هم انتقاد بشه .اما بعضی ها تا انتقاد میشه ازشون در مقابل جبهه میگیرندو هر کاری میکنند تا حرفشونو به کرسی بنشونند .

سلام

خوبه آدم بدون تعصب حرف بزنه نه اینکه چون از بسیج بدش میاد فقط بخواد بکوبه. مرتب چیزایی به ما نسبت میدی که حاصل تفکرات خودته.

آخه بچه جان! کجای حرفای من خوندی که بگم گرونی نیست! کجا خوندی که بگم از هر پدیده منفی حمایت میکنم؟ کجا خودنی که تمام مسائل کشور دست ماست و هر اقدامی زیر سر ماست. بچه جان ما مردم عادی هستیم اینا که میگم اعتقادات ماست مملکت دست ما نیست که ....تو اداره ملکت انواع و اقسام طیفها وجود دارن.

شبها هم کم غذا بخور انقدر کابوس نبینی انقدر عناد با ما داری که مرتب منفی میبافی. کم میاری مجبوری موضع منفی بگیری. تو خوابات ببین که ما داریم میکوبیم تو سرمون. آدم با کسی که عناد داشته باشه اینطوری باید تخریبش کنه اینا شیوه های جنگ روانیه.


این جمله پرمغزتو حتما یه مروری بکن : جدی گردو برا فسفر مغز خوبه .آخه گیرمون نمیاد که بخوریم که میزاریمش تو چشم اندازه 4 ساله شاید تونستیم .شما حتما سهمیه ای بهتون میدند مگه نه ( آخ چقدر این حرف لج آدمو در میاره مگه نه )
بچه جان! تو تو عالم خودت فکر کن لج منو درمیاری ولی من بنا به مکتب و اعتقاداتم آروم تر از این حرفام و صبورتر از اینها ...خصایص خودتو به ما نسبت نده. انقدر از دریچه دید خودت به همه نگاه نکن.
سهمیه میدن به همه ما درست حدس زدی!!! مگه ندیدید ویلاها و زندگیهای مارو!! به خاطر همینه که اکثر بچه های بسیج مال جنوب شهرند و طبقه متوسط و ضعیف جامعه!!!!! مگه ندیدی شمال شهر چقدر مذهبی و مخلص و باخدان به خاطر سهمیه هاییه که به بچه های بسیج دادن و رفتن اونجا ساکن شدن!!!! بنده خدا به جای توهم و خواب زندگی کن با مردم تا بشناسیشون. تعصب و عناد کور میکنه که کرده. هرچی دلت میخواد بگو ...اگر هم فکر میکنی لج ما درمیاد به توهماتت اضافه میشه.

تو اگه تصاویر سفارت رو دیدی من اونجا بودم. آخه تصویر فتوشاپی دیدن از امورات زندگی شماست. فقط فیلم نشون بده. نشون بده دیگه.

بچه جان امور مملکت و همه کاراش مگه دست من بسیجیه که برم تعیین کنم با عربستان و کی و کی چه کنید؟! دوستان شما همه جا هستن و البته دوستان ماهم هستن. همینه که همیشه دعواست.

میگم صرفه جویی کن گردو بخری بخوری خیلی خوبه شاید یه کم تحلیلهات از خامی دراومد. آخه بچه جان! قدرت نمادین عربستان از کجاست؟ از همین آمریکا و انگلستانه دیگه. ضمنا شما مغزت قد نمیده گاهی باید تقیه کرد مسئله دنیای اسلامه و مسئله حج و اینهاست. ضمنا ما یعنی من بسیجی عادی هر عملکردی از وزارت خارجه یا هر نهاد دیگری رو تایید نمیکنم. چه ربطی داره. همون ناله است دیگه....شما بودید مثلا چه سیاستهای می اندیشیدید؟ همون بهتر شماها همیشه در استراحت باشید و ما فدا بشیم و جلوی خیلی چیزها رو بگیریم. هرکی مخالفه تصرف سفارت انگلستانه یا کلا مغزش ایراد داره یا دشمنه یا دشمن رو نمیشناسه یعنی بیش از اندازه ساده لوحه.

آخی مهمون ما بودن انگلیسیها؟؟!!! چه مهمونهای نجیبی!!! خودتو زدی به اون راه یا واقعا فاقد معلوماتی! اینا تو اون لونه شیطون نه فقط توطئه سیاسی که انواع کارها میکردن و میکنن فقط یه نمونه اش غارت و تاراج سایتهای باستانی از طریق قاچاقچیان و حفاران غیرمجاز لااقل این یکی رو به تناسب رشته ام خیلی خوب واقفم بهش. همه میدونن ها ...تمام دنیا میدونه اما شما بسیار مایلی آب به آسیاب دشمن بریزی!

مدارک تمام جنگهای نرم و توطئه هاشون رو خودشون بعد مدتی منتشر میکنن خودشون میگن ما از اغتشاشها و منافقین و چه چه چطوری حمایت کردیم اما شما اینجا نشستی اونا رو تطهیر میکنیو

بابا تو دیگه کی هستی؟؟!!! خیلیها آگاه شدن و برگشتن هوز تو تو توهمی؟؟!!! خوابت خوش .........

کله گنده تر از تو نتونستن دروغهایی که به ما نسبت میدن رو ثابت کنن تو دیگه ریز میبینمت.

خیلی خواب دوستان سبزیتو میبینی. توهم جزء خصلتهای اصلی شماست. نیازی نیست کلی توضیح بدم که آی ما نبودیم ...تو فکر کن ما آتیش زدیم ..... چیزی به اسم تضاد دیالکتیک احتمالا شنیدی؟ کلاً سواد داری؟ تضاد دیالکتیک یعنی اینکه حرفت انقدر تناقض داره که خودتو محکوم میکنه. بچه جان تو کوی دانشگاه سال 78 اونایی که آسیب دیدن همه بچه مذهبی ها و دانشجوهای جانباز بودن(اون موقع جانباز زیاد بود تو دانشگاه ها) این دفعه هم اونی که کشته شد به اسم فیض از بچه های بسیج بود که بارها پدرش اعلام کرده و حتی نماینده فرمانده چیز رو از ختم پسرش بیرون کرد....
از گندها و قانون شکنیها و اغتشاشات دوستات نگو که بارها تو دانشگاه تهران دیدیم چه کردید!

بسه تورخدا ...تو خیلی نبش قبر دوست داری اما این گور میت نداره. تازه جایی پیدا کردی شاید به زعم خودت بتونی لج دربیاری یا حرفهای پوسیده ات رو به کرسی بنشونی اما توجه نمیکنی که با کسی طرفی که تو جریان فتنه آسیب دیده و در اوج اون مواقع حسابی بحث کرده و تمام جوابها رو داده.

یه ذره اگر شرف و غیرت تو وجود بی وجودتون مونده از فجایع عاشورای 88 خجالت بکشید . از چی حمایت میکنی؟ عالم و آدم میدوننن بسیجی به قول دوستمون 2 چیز نمیشه؟ بی غیرت و بی عفت و این سرمایه بزرگیه. دشمن هم خوب میدونه مدافع ارزشها تو این مملکت کیا هست و از طریق مهره هایی مثل شما(خواسته یا ناخواسته) شروع به تخریب کرده.

هیچ وقت جوابی برای این سوالها نداری؟ کیا افتخار آفریدند برای مملکت ؟ کیا ازش حمایت کرده و میکن؟ کیا براش جون میدن؟ شهدای هسته ای و شهید تهرانی مقدم شهدای مبارزه با پژاک؟ شماها چیکار کردید برای مملکت که انقدر ادعا و توقع هم داری؟ زندگی افتخارآفرینان چطوریه؟ همه روحیه بسیجی دارن خودشون بارها گفتن؟ آخه تلویزیون خودمون رو که نمیبینی. خانواده شهید احمدی روشن یا رضایی نژاد و ....

کی گند زده تو انتخابات؟ فقط اونچه که تو ذهن خودته میگی و به ما نسبت میدی یعنی دست به تهمت زدنت عالیه. چیزهایی میگی که ما هرگز نگفتیم و حمایت هم نکردیم.

بیشترین انتقاد رو ما از دولت کردیم انتقاد هم به معنی بد بودن طرف نیست. انتقاد یعنی مطالبه. اما شماها فقط ناله و زیر سوال بردن.

خیلی ناراضی؟ پس حرومه پول یارانه ها برات. نگیر.
مثلا فرمانده چیز شما اگر بود میخواست با اون افکارش مملکت با این شرایط رو چطوری اداره کنه؟

بی ادبی نیست به من ادب یاد نده ادب شماها رو تو افتضاحاتتون دیدیم. الان هم میگم بسیج برای ما امتیازه. امتیاز خدمت و دفاع از نظام که تو مغز شماها نمیره. اما اگه از دید اون چیزایی که شماها مدعی هستید خر داغ میکنن اساسی. خر داغ میکنن بچه جان یه ضرب المثله نه اینکه با مغز ناقصت آدمها رو خر بینگاری که بوی سوختگی میدن!!!

آره غیرت ما از نوع اخراجیهاست چون توش همه نوع مردی پیدا میشه و مردونگی رو نشون میده. غیرت اخراجیها رو خیلی دست پاین میدونی؟؟ کاش یه هزارمش رو شما داشتید؟

راستی یه ذره خودتو و اون دوستان سبزتو یا بچه های صابرین مقایسه کن و خجالت بکش.با بچه هایی که داوطالبانه میرن تو مرزها مقایسه کن خجالت بکش. هنوز قحط الرجال نشده که شماها ادعای غیرت کنید. وای وای وای اگه غیرت شماها قرار بود حافظ من زن مسلمون باشه وای خدای من ...اگه قرار بود سبزی پلوها غیرت برای ما به خرج بدن چی میشد؟!!! همون که با چاقو و آجر و قمه دنبالمون کنن. چاقو پرت کنن بهمون.

خدارحمت کنه شهید تهرانی رو؟؟؟!! آره ؟؟‍!! تا زنده بودن اینا خار چشم شما بودن و بسیجی و سپاهی فلان فلان بودن حالا که رفته خدا رحمتش کنه؟ شهدا نیاز به رحمت گفتن ندارن. طلب رحمت برای آدمای عادیه.

گرونی و هر پدیده منفی رو ما داریم عینا میبینیم کی گفته راضیم یا روزه ایم؟ مگه ما ضرر نمیکنیم؟ بچه جان! تویی که چشماتو به حقیقت بستی؟ مسئله اینجاست که شما خیلی اهل ناله اید چه مشکل باشه چه نباشه. از هر کاهی کوه میسازید دیگه خیلی طبیعیه که وقتی مشکلی هم باشه اون رو علم کنید پس هیچ امتیازی نداری بیخود سعی نکن منو طرفدار هر مشکلی نشون بدی.

من به مشکلات نگفتم سیاه نمایی به عادت شما در همیشه، گفتم سیاه نمایی. مسئله الان نیست شما هرچیزی رو سیاه میبینید نمونه اش تسخیر لانه شیطان!!!

اون غذای مخصوص سبزی پلوهم سفارش شماست وگرنه من اصلا ماهی دوست ندارم/

ما خیلی امتیاز داریم خیلی یه نمونه اش امتیازات ویژه ایست که تو دانشگاهها بهمون میدن و مرتب دوستانمون تعلیق یا اخراج میشن. یا اینکه تو هر موقع خطری تو مملکت، همه یاد ما میفتن تا سپر بلا بشیم. خیلی از این امتیازات دوست داری یاعلی. نگو دوست ندارم که دوستان شما عاشق امتیازن. اصلا آره خیلی به ما امتیاز میدن 99% هم نیست که 100% هست تا کور شود هر آنکه نتواند دید. بدو بدو حراجه امتیازه. بدبخت با اون مغز ناقصت خیلی فرصتها رو سوزوندی و از دست دادی که از این امتیازات بهره مند نشدی !!!! چقدر بیعقلید که نیومدید بهره مند بشید

اما عجیبه ها دوستان شما که عاشق امتیازن چطوری تا حالا مراجعه به ما نداشتن؟

اسم شهید محود گلدوی رو که نشنیدی؟ مطمئنم نشنیدی. همون که عامل انتحاری مسجد جامع زاهدان رو بغل کرد تا باهاش منفجر بشه تا دیگران آسیب نبینن. هیچی ازش نموند مگر تکه هایی از گوشت خون آلود.... بسیجی بودها .... متولد 57 بسیجی فعال همون خار چشم شما. تو مکتب شماها از این ایثارها وجود داره ؟ حتما وجود داره آخه تا حالا به خاطر دیگران خیلیها رو به کشتن دادید کلی اموال عمومی آتیش زدید حرمت عاشورا و اهل بیت شکستید روزه خواری تو روز قدس ماه رمضون کردید. بدبخت برو اون فیلم هایی رو ببین که دوستان آشغالتون تو روز قدس ماه رمضون روزه خواری علنی میکنن و پرچم اسرائیل دستشونه و به تمام مقدسات توهین میکنن. این فیلم رو هم خودشون تهیه کردم و بی بی سیتون هم نشون داده با افتخار هم میگن که ما اینیم. نماز خوندنشون رو دیدی تو نماز جمعه؟ زن و مرد قاطی!

آره شهید گلدوی 2 تا بچه کوچیک داشت انقدر بهش امتیاز داده بودن به خاطر همین سطح زندگیشون اونطوریه!!!! خونشون محلشون خوراک و پوشاکشون!!! اونا که خون دادن و جون دادن خودشون رو مدیون وطن و ولایت میدونن اما شما کاری که نکردید ضربه که زدید بیش از همه هم مدعی هستید. خدا رحمتش کنه شهید گلدوی رو نه؟؟؟!!!! همون بسیجی بی همه چیز بودها.....

اهل علم و مطالعه!!! مستند یزدان تفنگ ندارد رو ندیدی نه؟ بچه های بیطرف داشگاه شریف تهیه کردن از گندهای شما ........ از یزدان پسر شهید گلدوی که رسانه داره تفنگ داره به خاطر همین باباشو و زندگیشو و آرامششو از دست میده.


این واژه رو از ته دل میگم: بدبخت واقعا بدبخت بدبخت بدبخت بدبخت جایی که قربة الی الله نباشه جایی که مسئله مادیات و امتیاز باشه از توش حسین کبیری ها و امیر حسام ذوالعلی ها و میثم مقبولیها و مهدی رضاییها و .... بیرون نمیاد. ازش غیرت و مردونگی و حیا و جانفشانی درنمیاد. تقصیر من نیست مغزتو پرورش ندادی تا درک کنی.

تو قبول نکن که بچه شهید وجود داره به نان شب محتاج. آخه تو با اونا سروکار نداری که.... تو با کسانی سروکار داری که دوست و دشمن رو اشتباه گرفتن.... آخه تو فهمت کجا بود تو چشم و گوشت کرایه دشمنه کجا دیدی مسائل و مشکلات وطنت رو! اصلا رسانه نمیبینی و نمیخونی.
وگرنه کمی اگه حتی به اخبار سایتهای بی طرف هم نگاه میکردی میدیدی که چقدر ایثارگران و خانواده هاشون در درنجند. خدا نگذره از کسانی که نادیده میگیرن و انکار میکن. گرفتار بشن به نفسهای شیمیایی اون جانباز بدبختی که نمیتونه هزینه درمانشو تامین کنه. بدبخت بیچاره متوهم اگر هم مشکلی هست بیش از همه دامن مارو گرفته

کاملا معلوم شد که چشم دیدن بچه های شهدا رو هم نداری. اگه دنیا رو بهشون میدادن حقشون بود اما ای کاش میدادن ای کاش ای کاش

خلخالی کیه؟ خوبه یه مورد پیدا کردید پیرهن عثمان کنید . خلخالی هیچ جایگاهی بین ما نداره.امام هم طردش کرد.شما علاقه دارید که خیلی ازش یاد میکنید.

برو استراحت کن که خیلی بهتره.

کی گفته که شما باید مثل ما باشید؟ اینو شما میگی و تو مغز ملت میکنی؟ فقط وقتی داری تهمت میزنی من وظیفه شرعیم هست که بایستم.از این ایستادن میسوزید.

اگه خواستی یه کم اون مغز ناقصت ورزش کنه وبلاگ جانبازان شیمیایی رو ببین تا بفهمی جانباز و ایثارگر و خانواده شهید در چه وضعیتی هستند. وبلاگ یه خبرنگاره با گزارشهای رسمی مستند.

وطن دوست خوبه کمی هم خودی رو ببینی نه فقفط بی بیزبی بی بی بی بی بی بی سی.... جایگاه بهائیت و تجاوز به کارمندان خودشون...ما نمیبگیم ها خودشون لو میدن....

با نوای کاروان پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.banavayekarevan.blogfa.com/

در مورد انتخابات مجلس به روز هستم

سربازان امام خمینی (ره) هنوز زنده ان جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ق.ظ http://hoseinpour.blogfa.com/

سلام
الله وکیلی...
نظرتون طوفانی بود
ولی.....
یا زهرا[گل]

کبوتر حرم جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.komeil128.blogfa.com

سلام
چندتا از کامنت های مبادله شده بین ( ایرانی ) و شما را اجمالا خواندم
در مورد آقا یا خانم ( ایرانی ) ابتدای عرایضم حمل را بر صحت میگذارم
روش و منش کسی که خود را شیعه امیرالمومنین حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام میداند این نیست
در روزگاری که تمامی دشمنان قسم خورده تیشه برداشته و ریشه اسلامیت و تشیع و ایرانیت ما را نشانه رفته اند این بحث ها و جدل های بی مورد و نداشتن منطق چیزی جز شاد کردن دل دشمنان را به دنبال ندارد
زهرای مرضیه سلام الله علیها با جسم و جان و فرزند خود از اسلام راستین حمایت نمود و شهیده شد
مولا علی علیه السلام سالها خانه نشین شد و خون دل خورد برای اسلام
آقا امام حسن مجتبی علیه السلام خون جگر شد و با مظلومیت و تهمتهای فراوان به شهادت رسید
آقا اباعبدالله علیه السلام با حماسه بزرگ و جاوید خود درخت اسلام ناب را آبیاری نمود

همه اینها یعنی چه؟
یعنی اینکه ای شیعه راه ما راه سعادت و راه خداست
شیعه بودن یعنی همین

بر هر دولت و حکومتی انتقاد و ایراد وارد است
این را هم بنده و هم تمامی بسیجیان و مردم آزاد اندیش و خداجوی قبول دارند
از حکومت مولا علی علیه السلام هم انتقاد میکردند

در هر دولت و حکومتی افراد خادم و خائن وجود دارند
در حکومت علی علیه السلام هم وجود داشت

در هر قشر و گروهی اعم از عامی و دکتر و دانشجو و کاسب و طلبه و تاجر و بسیجی و مسئول و . . . سالم و ناسالم و آگاه و نا آگاه وجود دارد

اگر یک پزشک در حرفه خود درست کار نکرد و یا یک تاجر کلاهبرداری کرد و یا یک بسیجی اشتباه کرد و یا بسیجی نما بود و گرگ در لباس میش شما هیچگاه نمیتوانی تمام این اقشار را با یک چوب برانی و همه را با یک چشم نگاه کنی

همیشه سعی کن نیمه پر لیوان را ببینی

سیاه نمائی و نیمه خالی لیوان را دیدن شیوه افراد جاهل و مغرض است

شما نام (ایرانی) را بعنوان شناسه مستعار خود برگزیدی

این را بدان از ابتدای بوجود آمدن تمدن کهن آریائی تمامی ایرانیان مردمانی بسیار با فرهنگ و با ادب و با شخصیت و دارای درک و شعور کافی بوده اند و با ظهور اسلام در این سرزمین این خصلتهای نیکو شکوفاتر شد و عزت مردم این سرزمین با قبول اسلام آن هم از نوع ناب تشیع بود و روز به روز بر این عزت افزوده میشود

اما اینکه بعضی از مردم ما این سرمایه گرانقدر و ارزشمند را با الهام گرفتن از جوسازی کفار و دشمنان اسلام و ایران به راحتی به حراج میگذارند نتیجه خوردن لقمه های حرام و پیروی نکردن از شریعت ناب است

ماهی تا زمانیکه درون آب است ارزش آب را نمیداند
وقتی بیرون افتاد تازه به ثروت عظیمی که جان و عمرش دست او بوده پی میبرد که دیگر دیر شده است
تمامی ما در این کشور جمهوری اسلامی با تمام سختیها و گرانی و فشار اقتصادی و مشکلات زیاد در یک نعمت بزرگ هستیم که باید قدردان آن باشیم

نعمتی که در سایه این حکومت نصیب مردم ما شده درکش برای خیلی ها دشوار است چون نمیخواهند خوب ببینند
نمیخواهند واقع نگر باشند
نمیخواهند خدائی فکر کنند
نمیخواهند انسانی فکر کنند
نمیخواهند از روی عقل و عبرت حرف بزنند

نعمت وجود بسیج و بسیجیان سرمایه ای است که دشمن ما به وجود آن پی برده است و متاسفانه ما داریم با لجن پراکنی آب به آسیاب دشمن میریزیم

دشمنان این آب و خاک چشم طمع به جان و مال و ناموس ما دارند و ما در خیال باطل هستیم که فلان و فلان

ما قدر داشته های خود را نمیدانیم و وقتی از دست دادیم تازه به سر میزنیم که وا اسفا
و آن وقت پشیمانی سودی ندارد

جناب ( ایرانی ) برای تمامی جمله های شما چند صفحه جواب دارم که به همین مقدار بسنده میکنم

امیدوارم همه ما با عقل و درک درست و در نظر گرفتن اینکه خدا بر تمامی کارهای ما ناظر است اندیشه کنیم و حرف بزنیم نه اینکه با تعصبات خشک و بی مغزی خود را مطرح کنیم و مثلا خواسته باشیم حرفی بزنیم

العقبه للمتقین
کبوتر حرم - سید علیرضا

ولایی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام .
ایرانی جان این قرص چنه رو مگه یارانه ای می دن که تو این همه ازش داری و مصرف می کنی ماشالا چنه که نیست به قول ما رزین گلوشه . آخه به جای اینکه اینهمه حرفایی که تو دهنت انداختنو یه ریز بزنی یوخده فکر کن بعدا بگو .
من خودم کشاورزی دارم باغ پرتقال امسال هم پرتغال قیمتش افتضاح بود اما به جای اینکه ییهو بیای بکوبی تو سر دولت یوخده چشاتو وا کن ببین قضیه اولش از کجا شروع شد وقتی مجلس میاد تصویب می کنه که امسال باید میوه وارد بشه بعد این دولت چی کاره بازه اینجا . شماها دم از کشاورز و کشاورزی نزنید که مدارکتون رو میزه هی نگید چیزه چیزه هنوز یادمون نرفته به هر کشاورز 2 تومن پول دادید تو دولتتون تا چای رو اون سال بهش دست نزنن کشاورز بیچاره هم دست نزد تو زمینش علف در اومد قد یه زرافه سال بعد دید ای وای چه کلاه گشادی رفته سرمون و دیگه نمی شه این زمینو سر همش آورد می دونی وقتی چای یکسال دست نخوره چه اتفاقی میفته نبایدم بدونی .
از صنعت هم اصلا حرف نزن وقتی تو دولت های همفکر شما تصویب کردند که گیلان استان کشاورزیه و نباید توش صنعتی به جریان در بیاد می دونی یعنی چی نبایدم بدونی چون شماها گیلان رو می خواستید برا تفریحتون چکار داشتین که چه بلایی سرش میاد . راستی گفتی اختلاس یادم اومد ازت بپرسم شهرام خان چند وقت دیگه از زندان میاد بیرون؟ کروبی آخرش نگفت با پولا چیکار کردا . در مورد گند هم باشه بیا تمام کارایی که دولتهای شما کردن و تمام کارایی که این دولت کرد رو تو دو کفه یه ترازو بزاریم بعد قضاوت کنیم هنوز یادمون نرفته از سیاست خارجی قویتون یادت هست اصلا سنت اقتضا می ده بوش ایرانو محور شرارت اعلام کرده بود نامه خاتمی به بوشو یادت هست که خاتمی تو نامش داشت التماس می کرد شما نام ما رو از محور شرارت بیارید بیرون و چند تا کار هم ما می کنیم یکیش همین تعلیق داطلبانه بود آخرش آورد بیرون ؟ نوچ .
یادت هست هست وقتی ممد خالی بندتون رفت فرانسه ژاک شیراک حتی به خودش زحمت نداد از پله ها پایین بیاد . نبایدم یادت بمونه .
راستی اون مادر و دختر بی گناه گناهشون چی بوده که وقتی از ترس فرار کردن و توی یه مهد کودک پناه بردن اینطور کشتنشون .
راستی یادم رفت اینو من رشته حسابداری خوندم برادرم هم مدیریت دولتی می دونی وقتی در کشوری که تورم رکودی هست چطور می شه به این تورم و رکور رو یه جوری از بین بردش . راهش اینه که به جامعه پول تزریق بشه البته نه از جنس اون پولایی که موسوی بدون پشتوانه تزریق کرد و تورم تو دولت خودش تا 38 درصد و بعد اون هم در دولت اکبر شاه ادامه پیدا کرد و 49 و نیم درصد رسیدا نه باید این پول پشتوانش کار اقتصادی باشه تا هم تولید انجام بشه هم رکود از بین بره ولی یه موضوعی که هست اینه که این کار باعث تورم می شه و تا تولید به میزان خوبی بالا نره تورم هست ولی این تورم مقطعیه و بعدش درست می شه آقای خاتمی چه کار تولیدی انجام داد تا بخواد حالا بیاد و بگه که تورم فلان و بسیار معلومه وقتی نه پولی بره تو جامعه نه تولیدی انجام بشه تورم تکونم نمی خوره .
حالا بگذریم از دهات می گفتیم از خر مش برات میگفتیم .
اگه خدمت به اسلام و ایران باشه باز هم می تونیم با هم بحث کنیم چه کسانی گفتند که اندیشه امام خمینی به موزه تاریخ رفته چششون کور الان می بینن که خودشون به زباله دان تاریخ رفتند . یادمه گفتند ما با رهبر هم کاری نداریم با از اون بالاتر کار داریم از اون بالاتر کیه ؟ امام زمان . پیامبر . خدا
یادمه من و داداشم رفتیم تو ستاد موسوی همون اولین روز تاسیس ستادش تو شهرمون باهاشون بحث کردیم نتونستن جوابمونو بدن بعد ییهودیدیم چند نفرشون پا شدن و گفتند آقای .... که اسم ما رو گفتند بیرون بیاید می دونیم چیکارتون کنیم این بود همون شعار زنده باد مخالف من شماها . برادرم دانشگاه تهران درس خونده راحت می تونست با معدل الف بره برا کارشناسی ارشد یه استاد اصلاح طلب داشتند که تو کلاس این همش برادرم داوطلبانه درسو جواب می داد خود استاد هم بهش گفت آقای ..... تو امتحان آخر سالو حتی نشینی نمرت رو 20 می دم برادرم امتحانو رفت کامل هم نوشت و 20 می گرفت استاد بهش داد 12 چرا چون که ریش داشت ازش پرسید استاد یه بار دیگه تصحیح کنید گفت 10 بار دیگه هم تصحیح کنم همینو می دم چون تو بسیجی هستی .
حرف زیاده ولی دیگه نمی شه بیشتر از این نوشت .
شهید کردن سعید امامی و شکنجه همسرش بماند که جای بحث جداگانه ای داره اما در آخر اینکه قضاوت رو همیشه مردم می کنند الان ببینید مردم به کدوم جریان فکری رای می دند می بینید که شما و افکارتون رو مثل خلط انداختند بیرون .

ولایی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ http://ghaem86.blogfa.com

راستی یادن رفت اینقدر از پرحرفیت گفتم خودمم شدم اینهو تو

ایرانی شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام
اتفاقا من از تعصب بی جا متنفرم و هیچ تعصب بی موردی نسبت به چیزی ندارم به عقلم رجوع میکنم .بازم حرفهای تکراری و توهین به دیگران تا کی میخوای ادبیاتتون این باشه ..من هیچوقت نگفتم از بسیج بدم میاد حتی بسیج رو مقدس هم شمردم چون بسیج مال یه عده خاص نیست .من سعی کردم معتدل باشم اما شما اعتدالی تو کارتون نیست .
من که نمیدونم شما چند سالته که به من میگی بچه جان منم به شما میگم مامان بزرگ خوبه !!
خیلی از شما ها گرونی و سوء مدیریتها رو به نفع خودتون تکذیب میکنید .درسته مملکت انواع و اقسام طیفها وجود داره اما الان قدرت حاکمه که داره مملکتو اداره میکنه و تصمیماتو میگیره . حرف از تعصب زدی تعصب چشمها رو کور میکنه و گوشها را کر. اشتباهاتو نادیده میگره و از طرفی که اشتباه کرده کورکورانه حمایت میکنه این کاملا درسته اصلا حرف من همینه که تو داری به خودم میزنی ..
چرا اینقدر اصرار داری که منو مخالف نظام و شهدا و ائمه قرار بدی .من همه اینها رو قبول دارم نه با دید شما ..شما فقط جلو بینی خودتونو میبینیدو همفکراتونو و تا کسی انتقاد کرد از کارتو ن میشه ضد دین و نظام و ولایت و شهدا ..من خودم خط قرمزم رهبریه تا الان دیدی در مورد ایشون حرفی بزم پس بدون من با کسی عناد ندارم .
در مورد گردو هم که گفته بودم لج آدمو در میاره. اینه که به ناحق وقتی یه چیزی رو به کسی نسبت بدند ببین که چه حسی به آدم دست میده میخواستم اینو بهتون بفهمونم .
اتفاقا دارم با مردم زندگی میکنم که این حرفها رو میزم . چون از جنس مردمم تمام سختیهاشونو دارم میبینم و زحمتهایی که دارند میکشند و هیچی عایدشون نمیشه . تصاویر که حتما عکس نیست که فیلم هم هست فیلم هم که نمیشه فتوشاپش کرد یکمی هم تو این زمینه ها کار کنی بد نیست .اما فیلمی که بود دست نخورده بود..نمی دونم کجای اونجا بودی که اینا رو ندیدی ؟
ما هر چی هم صرفه جویی کنیم نمی تونیم گردو بخریم شما بخر برا ما هم بفرست .من کاملا بر عکس شما فکر میکنم هر کسی موافقه تصرف یک سفارتخانه تو کشوره چه انگلیس چه هر کشور دیگه ای کلا مغز نداره که بخواد ایراد داشته باشه . چرا دم از قانون میزنید و آخر بی قانونی عمل میکنید .این بی قانونی نیست ؟؟؟!!!! یا مثل رئیس جمهور محترم هر قانونی که خودتون بخواید رو اجرا میکنید . تو همه سفارتها شاید یه کارهایی بکنند که محرمانه باشه یا جاسوسی باشه در این شک نکنید .مثلا برزیل بیاد بگه چون سفیر محترم شما رفته این کارو کرده تو استخر مختلط حالا (( راست یا دروغ ))ما سفارت شما را آتیش میزنیم مگه نه چون فساد توشه .
من کسی رو تطهیر نکردم از اولش هم گفتم سفارت روباه ، اینو که گفتم یعنی تمام این خیانتهایی که کرده درست اما راهش این نبود که شما انجام دادید .
ریز دیدن کسی به خود شخص بر میگرده حتما شماره چشمات رفته بالا عینکتو عوض کن اما تو نمی تونی بگی حرفهاییکه در مورد بعضی هاتون میزنند همش دروغه ..
من خدا رو شکر دوست سبزی ندارم که بخوام خوابشو ببینم .توهم و خیلیا دارند که الان مجالی برای بحث کردنش نیست .فیلم حمله به کوی دانشگاه رو میخواستم بزارم حجمش زیاده یه سرچی تو گوگل بکن خودت میتونی ببینی .اگر نگی خودم اونجا بودم!!
تعجبی هم نیست اگر حرف حق رو پوسیده تلقی کنی .چون نمیخوای چشمو گوشتونو باز کنید و ببینید چه خبره .. الان داری وضع فلاکت بار این مردمو و مملکتو میبینید به خاطر انتخابی که تو سال 88 داشتید .این همه حمایت نتیجش چی شد گفتیم حداقل این یکی از جنس خودتونه همه سپاه و بسیج و مجلس و ...پشتشند میتونه مملکتو بسازه اما دیدم طبل توخالی یی بیش نبود . میگید انتقاد میکنید اما نمی دونم به چی این دولت انتقاد میکنید شماها..یادمه اون اوایل یکی از دوستان میگفت یکی از شعار های احمدی نژاد اینه که همه رو عضو کمیته امداد کنه همه خیال میکردیم جکه بهش خندیدیم اما الان می بینم که این کار بزرگ و انجام داد در جهت توزیع عدالت .کسی شرف و غیرت تو وجودش نیست که این وضعیت رو میبینه و هیچی نمیگه .
یه سری سوال پرسیدی برا همش جواب دارم برا اولیش1- تا افتخار رو چی معنی کنی ورزشی ، سیاسی ، اجتماعی ، معنوی ، خیلی سوالات کلیه .هر کس که برا حفظ و حراست و پیشرفت این مملکت و خوشحالی این مردم قدم برداشت افتخار آفرید 2- مردم 3- مردم ( قشر مستضعف) 4- جاشون تو بهشته .اتفاقا بعضی برنامه های تلویزیون خودمون را ترجیح میدم بعدشم مطالعه و اینترنت .
این فرمانده چیز (موسوی ) که شما میگید فرمانده ماهه که نیست خدا انشاالله یا نابودش کنه یا به راه راست هدایتش کنه .(بگو آمین) اما یه حرفایی میزد که الان خیلی ها بهش رسیدند ..میگفت این دولت دولت گداپروریه ..مملکتو داره نابود میکنه .صنعتو داره نابود میکنه دولتیه که انگار خوشش میاد مردم دنبال ماشینشون بدوند تا بهشون یه نامه بدند تا شاید یه دردی از درهاشون دوا بشه .دیدید که ایناش راست بود ..یارانمم که دادم باهاش سهام خریدم که انشاالله چند برابر بشه !!!!
ما هم به نوبه خودمون برا مملکتمون کار کریدم و ... نمیگم چون ریا میشه خواهر جان ..
جدی دوستای شما تعلیق میشند این دیگه از اون حرفا بودا وای وای وای وای .بهترین استادهای این مملکتو به خاطر اینکه تو خط خودشون نبودند بازنشسته کردند این همه دانشجو رو ستاره دار کردند اونوقت شما میگید دوستان شما رو تعلیق کردم حاشا به شرفشون . این امتیازهایی که به شما میدندو به ما نمیدند. آخه مختص شماست البته ما نیازی بهش نداریم .
بسیجی بی همه چیز نیست این وصله ها رو به خودتون نچسبون دیگه من هر چی هیچی نمی گم !!!!تو خودت داری حرف تو دهن من میزاری عجبا .این دیالکتیک بود چی بود این که داره رو خودت بیشتر تأثیر گذاشته .



من که قبول نمی کنم که بچه شهید به نان شب محتاج هست تو هم قبول نکن میدونی چرا چون رئیس جمهور محترم بارها تو همین سایتها و رسانه ها گفته ما تو ایران کسی رو نداریم که به نون شب محتاج باشه .نشنیدی اینو خواب بودی ، حالا من رسانه نمی بینم یا تو . اتفاقا من با بچه شهید ، برادر شهید .خواهر شهید همسر شهید پدر شهید مادر شهید سرو کار دارم تویی که اندازه عقلت داری تحلیل میکنی و مینویسی . اگر منظورت از رسانه بیست و سیه باید بگم من نمی بینم چون همش دروغه ..اتفاقا اینها رو هم دیدمو شنیدم که به جانبازها و خانواده شهدا زیاد نمی رسند .یکی تعریف میکرد یه جانبازی پای مصنوعیش شکسته بوده میره یه پا مصنوعی دیگه درخواست میده یارو بهش میگه تو یه پا دادی چند تا پا از ما میخوای ، یکی از جانبازهای قطعی نخاعی همکلاس خودم بود میگفت من حاضرم تمام زندگیمو بدم اما یه بار این حمله نخاعی که بهم دست میده دیگه نباشه (اسمش رو نمیدونم اما وقتی سراغش میومد تمام بدنش و پاهاش میلرزید ). من اینها رو قبول دارم چنین خیانتکارهایی هم هستند که به اینها توجهی نمی کنند . خدا به خانواده جانبازها و شهدا صبر بده که میده انشاالله .
شما وایسا اما بدون من نمی سوزم .من کاملا عادی دارم باهات بحث میکنم و میگم شماها هم اشتباه زیاد دارید اما اونهارو پشت خیلی چیزا قائم میکنید.
به امید ایرانی سرافرازتر و بهتر
اون کامنت ولایی هم که حرفاش ارزش جواب دادن نداره چون خودشم نفهمیده چی گفته .فقط انگار به سگ خیلی علاقه داره که هی سگ سگ میکنه تو وبلاگش دیدم .انشاالله خدا شفاش بده .



سلام

کلا همه چیز رو قبول دارید اما هیچی رو قبول ندارید.


شما اگه جریان پای مصنوعی شنیدی من خفه شدن جانباز رو به خاطر بی اکسیژنی دیدم. من گریه های مرد غیوری رو دیدم که همه چیزش رو فدای ما کرد و آخرش تهمت شنید. البته اینها مال این دولت نیست یه پروسه عظیمه که همچنان در این دولت هم ادامه داره. یه کم گفتم اون چشمهاتو بازکن پست جدیدم رو بخون یا لااقل لینکهای روزانه رو ببین تا متوجه بشی که ما تا چه حد انتقاد داریم. تعصب خشک کورت کرده.....
بنده غافل و بیچاره! خیلیها وبلاگ منو به اسم ضدبنیادشهید میشناسن. وبلاگمو عوامل بنیاد دائما رصد میکنن. خیلیها میدونن که اکثریت مطالب من راجع به مشکلات جانبازانه. بچه جان از پای مصنوعی حرف نزن که بدتر از اونهار رو دیدم و تمام زندگیم صرف این مسائله.


چطوریه که خط قرمزت ولایته ولی تمام حرفات علیه ولایته؟! آقا و مواضعش؟ ارادتش به بچه بسیجیها ؟ ارادتش به مکتب بسیج؟ حرفهاش در مورد فتنه؟ حرفهاش در مورد لجن پراکنیها و کتمان حقایق فتنه؟ بارها درد دل بچه های بسیج دانشجویی با ایشون و ظلم و اجحافها؟ مستقیم اینها پخش شده و میشه. چطوریه که تمام مواضعت علیه بچه های ولاییه؟ حرفات و موضع گیریهات هیچ تفاوتی با فتنه گران نداره و مرتب هم این جمله بی معنی تکراری رو تکرار میکنی: شما هرکی مثل خودتون نباشه و ....رو متهم به ضدنظام و ...میکنید. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

تو فکر کن ما هیچ مشکلی نداریم. گفتم که میل خودته هرطوری خواستی فکر کنی. چون شما فقط داری حرفهای بی بی بی سی و عواملش رو تکرار میکنی. وقتی فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران یکیه عین شماها توقع داری نوازش کنه مارو؟ اتفاقا وضعیت بسیج دانشجویی و بچه مذهبیها در دوره خاتمی خیلی بهتر بود ....الان بخصوص از فتنه به بعد بقدری روی یه عده باز شد و بی حیا شدن که به راحتی هرکاری میکن. چون فتنه بهشون یاد داد که هرکاری بکن و تکذیب کن و طرفتو متهم به دروغ کن...... اون استادی که میگی نمیدونم چی شد و چی نشد رو بی بی سی به سمعتون رسونده یا از هواداری بی بی سی شنیدی. این سعه صدر رو آقا و امام یاد دادن دست خیلیها رو برای انتقاد باز گذاشتن اما انقدر بیحیا بودن که علیه کشور کار کردن. هیچ استادی اخراج نشده! تو جریان فتنه یه عده دستگیر شدن و بعد آزاد

آخه بچه جان مجبوری حرف بزنی؟ با نقص اطلاعات و بی خبر از همه جا فقط میپرونی ...پارازیت....

نه بابا ...راست میگی؟! استاد تا چیزی بگه ...استنتاق و این حرفها ؟؟؟
تو دانشگاه علامه طباطبایی استاد به راحتی میگه همجنس بازی حق انسانهاست و آب از آب تکون نمیخوره....کجا درس میخونی؟ تو دانشگاتون مثل اینکه همه خوابند! تو این مناظره ها طرف مخالف همه چیزی میگه و هر فحش و بدوبیراهی حواله نظام میکنه. جوجه یادت رفته دانشجوها عکس آقای احمدی نژادو جلوی چشمش آتیش زدن فقط لبخند زد/ اما خاتمی گفت میدم دستگیرتون کنن....فیلم اینها موجوده و همه دیدن و دانشجوها دیدن ..امثال شما همون موقع به خاتمی میگفتن آخوند فلان فلان ..بعد دیدن به تفکراتشون میخوره شد روحانی روشنفکر! همون روشفکری که تو ایتالیا با دخترا دست میداد.......
خروجی دانشگاه علامه شده بهایی و کمونیست و وهابی و فمنیسم ....تا جایی که یه عده اساتید اعتراض کردن و خودشون رشته مطالعات زنان و مطالعات فرهنگی رو تعطیل کردن ..چون شده بود آبشخور فکری یه عده استاد غربزده مریض....


میگم دشمن خودش اعتراف میکنه شما انکار میکنی...


برادر خط قرمز ولایت شما داری وجود خود منو انکار میکنی! آسیبهایی که تو فتنه دیدم...برخوردهایی که تو دانشگاه به صرف حجاب باهامون کردن..... با بی حیایی تمام اونچه رو که اتفاق افتاد حداقل برای شخص بنده، میگی دروغه ....!!! دروغه ؟ دوست داری یکی از خانواده خودت گرفتار بشه به درد مریم و تو روت انکار کنن بگن دروغ میگی؟ مریم رو روز عاشورای 88 طوری کتک زدن که جنازشو بردن اتاق عمل....مریم الان قادر به حرکت نیست و مرتب خونریزی داخلی داره ....فکر نکنم چندسالی بیشتر زنده بمونه....تازه مریمی که شانس آورد پذیرفته شد تو بیمارستان.....اونایی که فرصت پیدا کرده بودن عقده هاشونو بریزن بیرون حتی بچه های مجروح در حالت اغما رو به خاطر حجاب یا محاسن تو راهروهای بیمارستان رها کردن....

دقیقا جاهایی که خیلی روشن محکوم میشی ازش میگذری ....تو که مثلا شهدا رو دوست داری این جمله شهیدآوینی رو هم انکار کن: در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها ....


بچه جان هیج جای دنیا انقدر آزادی نیست تو آمریکا دانشجو کوچکترین چیزی بگه خفش میکنن اما اینجا انقدر آزادند که کار به توهین به ائمه هم میرسه ...بچه های فلسفه انشگاه تهران که تمام افتخارشون اینه که بحث میکنن و میتونن ثابت کنن که نعوذبالله خدا وجود نداره ......آخی میبینی به سلابه کشیده شدن! بسیج دانشگاه تهران در اعتراض به اوضاع وخیم حجاب دانشگاه(بلوز دامن. بلوز شلوار. دامن بدون جوراب و ....) بردشون رو شبانه آتیش زدن و دفتر مرکزی هم آتیش زده شد. فرداش هم در آزادی بی حد و حصری که دیگه آزادی نیست آنارشیسمه : دخترکان بی حیا جلوی دانشکده هنرهای زیبا تجمع کردن و در اقدامی که فکر میکردن ناشی از قدرتشونه : چادر و مقنعه آتیش زدن......آب از آب تکون نخورد.

یه استادی به اسم صالحی که تافل تدریس میکنه تو دانشگاه تهران تو کلاسش مرتب به حکومت توهین میکنه و ..همه چی ...کلی سعه صدر به خرج دادم تا جایی که توهین به ائمه هم کرد اما چنان جوابشو دادم که خفه شد ....آخی فردای اون روز استاد رو دستگیر و شکنجه کردن آخی !!!!! فکر کنم بعدش هم اعدام شد!!!!! برو بچه تو اینجا میخوای بگی چی ؟ منو شستشوی مغزی کنی؟ یا اذهان رو منحرف کنی؟ نه ...اومدی عناد و عقدتو بریزی بیرون....چون مغزت رو خشک پرورش دادی ......من هستم و وجود دارم تا ابد .....برو چشماتو یا بشور تا بتونی منو ببینی یا ببند تا راحت بشی...من هستم....وجود دارم....من خار چشم آمریکا و اسرائیلم ....تو کی هستی که خار چشم تو هم شدم؟



نگفتی کیا این مملکت رو حفظ کردن و میکنن؟ کیا براش جون داده و میدن؟ بچه های صابرین رو هم که اصلا بیخیال ...نه؟ کیا امر به معروف میکنن و چاقو میخورن و چشمشون درمیاد؟ از پارسال تا الان چند بسیجی شهید شدن و چندنفر به طرز فجیعی مجروح؟....لابد دوستان شما هستن اینها نه؟ سبزی پلو هم زیاد میخورن؟

یه جا پیدا کردی برای بیرون ریختن عقده های چندین ساله ات از بسیج......بسیج همینه که ماییم اصل و فرع هم نداره که موافق باشی یا مخالف.

اصلا آره چشم نداری ببینی؟ مملکت و تمام داراییهاش مال ماست از نفت سهم میبریم همه جا مال ماست ....همه عزل و نصبها مال ماست ......فقط عجیبه اگه مال ما بود چطوری من اجازه دادم آشغالهای فتنه هنوز هم هر غلطی بکنن....!!!

آره همه مال ماست بیا تا به تو هم بدن ..نگو نمیخوام که خندم میگیره ...


آره تو فکر کن خیلی اوضاع ما خوبه راحت باش.....خیلی راحت.....


چقدر چسبیدی به بیست و سی/ من اصلا فرصت تلویزیون ندارم.


بچه جان برو به پست قلاده های طلا و ببین چه پاسخی بهت دادم و دوستان دادند. البته خوندی ها اما ترجیح میدی صداشو درنیاری .....از چشمهای باحیات چه خبر ؟


دیگه از ما چی میدونی؟ آزادی بیان به همین میگن دیگه : بازار داغ تهمت ....و روشی که دشمن یاد داده همه چی بگو انکار کن و طرف رو به دروغگویی متهم کن عین فتنه صدراسلام .....

ایران سرفرازتر و بهتر رو شماها میخواید بسازید دیگه آره ؟ چه شود..... خدا نیاره اون روز رو ؟ تا الان هم دوستان شما خیلی در ساختش سهم داشتن به خاطر اونه که اوضاع اینه


آخه مغز شما کجا میخواد درک کنه که روحیه بسیجی چطوری میره تو مرزها و گرمای 50 و چند درجه جنوب مرزداری میکنه و شهید میشه و هیچکی نمیفهمه ... کجا مغزاتون قد میده که مهندس متبحر میره تو زیردریاییهایی کار میکنه که دمای موتورخونش بیش از 50 درجه است و روزها باید اونجا تو اون موتورخونه باشه تو خلیج فارس و . ......و اما افتخار کنه به مکتبش به ولایتش ...

خط قرمز ولایت ! اگه مکتب بسیج ایراد داشت اگه بچه های بسیج ایراد داشتن آقا هرگز چفیه به گردن نبود و هرگز اظهار اردات به بچه های بسیج نمیکرد ...آقا با هیچکی تعارف نداره ....تنها پناه و امید بچه های آسیب دیده فتنه هم آقاست یعنی به عشق آقا نفس میکشن ....

عین کسی میمونی که بگه اصل اسلام رو قبول دارم اما مسلمونها رو قبول ندارم



برو بچه بساطتو برای همفکرای نادان خودت باز کن .....همون همفکرایی که چندین بار تو همون دوران طلایی اغتشاشات شما حتی تو روزهای عاددیش قصد جونمو کردن به جرم؟ حجاب.... از بسیجی بودنم خبر نداشتن اما همون حجاب رو هم نمیتونستن تحمل کنن.برو بچه ..من که آسیبم کم بود ....بچه هایی که تیکه تیکشون کردن دوستان شما


برو بچه خوش باش ...جگر سوخته مادرای شهدا بخصوص شهدای فتنه ان شالله کارشو میکنه ....

نگفتی از چشمهای باحیات چه خبر ؟ اون دخترایی که تو اون فیلم بودن لذتبخش بودن؟ آره ؟ لینکشو برای دوستان همفکرت هم بذار تا اونا هم لذت ببرن. البته فکر نکنم ندیده باشن!!!! شماها مثل اینکه خیلی علاقه به این نوع اعمال پخش منکرات دارید. که دوست داشتی بذاری تا دوست بسیجی ما ببینه!!!!

فکر کنم بس باشه حضورت تو این فضا ...تو این وبلاگ....چون وقتمو خیلی میگیری ......مجبورم به اراجیفت جواب بدم .....برو خوش باش .....بی خیال حق و حقیقت ......دشمن من باش من هستم و وجود دارم .....

اولش خیلی خوب باهات حرف زدم اما توهینهات و عنادت ریشه داره خیلی ....دوست داری همیشه خواب باشی ....اینجا جای خواب آلوده ها نیست ....

راحت بگم بهت نیا اینجا وقتمو میگیری و اراجیف تکراریتو تکرار میکنی. مگه مثل تو عقلم کرایه هوادارن بی بی سیه که همش تکرار کنم و دور باطل بزنم؟؟!! نه ...شما دور باطل بزن اما اینجا مقدسه ...وبلاگم مقدسه چون مزین به نام و یاد شهدا و جانبازان و ولایته و جای اراجیف بافی نیست ....مجبور میشم ساعتها دعا و قران و صلوات بدمم به وبم تا پاک بشه ...


وجود امثال تو که عین حرفهای دشمن رو میزنی عین بی بی سی و عین وی او آ عین صهیونسم ، وبم رو آلوده میکنه ....افتخارمه که بی بی سی و صهیونسم و ....با من دشمنن و تا میتونن تخریبم میکنن.....خداروشکر که دشمنان من جنسشون خیلی خرابه .....تو برو بدخت ببین کجا ایستادی که تو هم دشمن من شدی و تخریبم میکنی .....آن را که حساب پاک است .....ما پناهمون ولایته والسلام....اینو بچه هامون با خونشون و جسم پاره پارشون ثابت کردن ....همون بچه هایی که گرگها دریدنشون


یاعلی

یک بنده ی خدا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.mottaghin68.blogfa.com

سلام
به روزم

ایرانی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ

یه حرفهایی زدی که نمیشه جوابتو نداد. من خیلی از مواردو قبول دارم خیلیهاشم قبول ندارم .قانون همه یا هیچو میدونی چیه .شما اینطوری فکر میکنید. یا با ما یا با هیچ کس منطقتون اینه .

قبلا هم گفتم من هیچ تعصب بی جایی رو هیچ کس و هیچ چیز ندارم .حرف خودمو به خودم بر نگردون ..تو انگارکلا مشکل داری منم که همینو گفتم که برا جانبازو ایثار گر کار زیادی انجام نمیشه .ما هممون بنده غافل بیچاره هستیم هم من هم شما خدا انشاالله هدایتمون کنه به راه حقیقت .
بله دقیقا چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است پس قبول داری این حرف منو .
فرهاد رهبرو کی انتخاب کرده مگه ..عجب حرفایی میزنیدا.اون استادی هم که گفتم چی شد و چی نشد را بی بی سی نگفته بهم .مگه چند ماه پیش نبود که رئیس جمهور دستور داد به وزیر علوم که این طرح تفکیک جنسیتی و بازنشسته کردن استادا رو متوقف کنید .یه سرچی تو گوگل بکن ببین چند تا خبرگزاری در موردش نوشتند .البته اگر نگی گوگل یه سایته استکباریه و من نمی رم توش.
من درس میخوندم درسم تموم شده .جدی عکسشو آتیش زدند خندید ! پس حتما اونم شنیدی که یه نفری رو به جرم توهین به رئیس جمهور پنجاه ضربه شلاق زدند.راستی اونا نگفتی که کفش طرفش پرت کردند بنده خدا ..
درسته آقا حمایت میکنه از بسیج و بسیجی اما خود آقا هم خیلی از وقتا از تندرویهای بعضی ها گله کرده اینو قبول نداری ..مگه هفته پیش نگفتند نگید جانم فدای رهبر .من هیچ حرفی رو بر علیه مواضع آقا نگفتم ..من منظورم به جزء بود نه کل ..اینم که حتما قبول نداری که چون آقا ارادتشون به مکتب بسیجه پس همه بسیجی ها مقدسند . والا ما که ندیدم تو دانشگاه به حجاب گیر بدند شما نمی دونم کجا رفتی که بهتون گیر دادند .خدا مریم رو شفا بده .خیلی ها تو اون واقعه ضربه دیدند خدا باعث و بانیشو لعنت کنه .
نه اتفاقا من جایی ندیدم تو حرفام که منو محکوم کرده باشی که بخوام ازش بگذرم .
مگه بچه حزب اللهی ها میخواند چیکار کنند که آزاد نیستند . حرفای خنده دار نزن خواهر من .تو آمریکا گاز فلفل میپاشند تو چشم دانشجوها تو ایران باطوم میزند تو سرشونو خلاص . حتما اون صحنه ای را که گاز فلفل می پاشیدند رو بارها دیدی اما حمله به کوی دانشگاه رو ندیدی ..من از آمریکای خونخوار نمی خوام دفاع کنم اما اینطور که من شنیدم روزنامه ها و تلویزیون می تونند آزادانه حرفشونو بزنند یا کارهای بالاترین سیاستمداران کشورشون رو ببرند زیر سوال .اما اینجا چی، تا یه روزنامه یه حرفی بر علیه قدرت حاکم زد فردا درش تخته میشه . چقدر فیلم در مورد پلیس آمریکا سازمان سیا و سازمانهای نظامی آمریکا و فساد تو اداراتشون ساختند اونا به راحتی هم پخش کردند .اما ما چی تا یه فیلمی میسازند که یکم واقعیتها رو نشون میده تو ارگانها هزار جور مخالفت بر علیهش میشه (((.مثل گشت ارشادکه یک واقعیته اما انکار میشه ))
تو شستشوی مغزی شدی من برا چی بخوام شستشوت بدم .با حرفهای من اذهان کسی منحرف نمیشه اما چشمها شاید یکم باز بشه و گوشها بشنوه .آخه با کی عناد داشته باشم و اینکه گفتی عقدتو بریزی بیریو باید بگم از نظر علم روانشناسی همه انسانها عقده دارند شما هم داری . شاید خار چشم آمریکا و اسرائیل باشی اما خار چشم من نیستی چون عددی نیستی..
گفتم مردم این مملکتو حفظ کردند .مردم براش جون دادند ..
بسیج شما نیستید اصل و فرع هم داره .بسیجی واقعی داریم بسیجی ...هم داریم اینو دیگه انکار نکن .
شماها خودتونو فراتر از قانون میدونید این این خیلی خطرناکه خیلی خیلی .
پست قلاده ها هم نخونده بودم الان که شما گفتی رفتم خوندم .جوابشونو میدم به موقع . چشمهام هم خوبند من قسمته بداشو نگاه نکردم !! من که لذتی توش ندیدم صحنه هاشو تو چشام فیلتر کردم! من میخواستم به اون دوست بسیجی بفهمونم که اونی هم که شما با بازی کردنش تو فیلم مورد علاقتون لذت می بری چنین آدمیه ! فقط چشم نباید حیا داشته باشه فکر هم باید حیا داشته باشه!
والا از اولش هم که دست شما بوده و دوستاتون این مملکت که چه خوب بود بسازیدش چرا هرچی میره بدتر میشه اوضاع این مردم .بابا کسی که اینهمه حمایتش کردید داره این بلا را سر مردم میاره ها .دادگاهه این فساده رو هم بد نیست یه پیگیری بکنی ها ببین چی گفتند متهماش اینقدر بی شرفه یارو که میگه من یاد خاکریز کربلای 5 افتادم یا برادر دو شهیدم .یا قیافته حزب اللهی دارم . البته من اینار رو به شما ربط نمیدمو ندادم . .بابا چرا این قدر تعصب به خرج میدید.مگه میخواید دیگه چی بشه که بگید ما اشتباه کردیم دیگه میخواید چه بلایی سر این مملکت بیارید .
البته یه قیاسی کردی بین بسیج و اسلام که درست نیست ..حرفهای من رو هم که داری وارونه میگی .همون طور که مسلمون...ولش کن من که هرچی بگم تو نمیفهمی دیگه این بحث باز نشه بهتره .
باید ببینید که چیکار کردید که این جوونهای نادان و خونخوار بدبخت قصد جونتونو کردند ..تیکه تیکشون کردید اونها هم حتما شما را تیکه تیکه کردند . کاش فقط جگر ه سوخته ها کاری نکنه که خیلی ها باید تاوانشو پس بدند .
باشه گفتم که اگر مزاحم حیات خلوتتون شدم دیگه نظری نمی دم یا میتونید اگر نظری دادم تأییدش نکنید و یا جواب ندید . باشه حق و حقیقت همیشه تو اذهان شما اراجیف بوده قبول دارم .من دشمن بی عدالتی و ریاکاریم .
کجای حرفهای من مثل بی بی سیو وی او آ است مگه اونها هم حقیقتو میگند که این حرف و میزنی ..نترس وبت با این چیزا آلوده نمیشه .





سلام


احادیث و روایت دین میگه : بحث و جدل زیاد باعث بی عقلیه میشه و بپرهیزید.

بنابراین دیگه تکراری ها رو تکرار نمیکنم و دور باطل نمیزنم. بخصوص زمانی که یک طرف بحث با عناد و سفسطه پیش میره....


زندگی بی شهدا ننگ بود.

خدایا گرچه لیاقت ندارم اما منو با حسین غلام کبیری و امیر حسام ذوالعلی و ....شهدای فتنه محشور کن...شهدای فتنه توروخدا شفاعتم کنید زندگی بی شما ننگ بود ....شماهایی که آقا در موردتون فرمود: شهدای راه بصیرت، افضل شهدای انقلابند....


خدایا آنی مرا به خودم وامگذار.

یامهدی زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد