کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

پسران مشهدی، زشت ترین پسران ایرانی

 السلام علیک یا امام هادی 

  

پسران مشهدی، زشت ترین پسران ایرانی  

  

 

محمّد بن مسلم می‌گوید: به امام باقر(ع) عرض کردم: قائم شما چه وقت ظهور خواهد کرد؟ امام(ع) فرمودند: «آنگاه که مردها خود را شبیه زنان نمایند و زن‌ها شبیه مردان شوند، آنگاه که مردان به مردان اکتفا کنند و زنان به زنان.

 

 

 

 

تهاجم فرهنگی در مشهد بیداد میکند ..... گویا در مشهد عادیست که هرکسی رفت سلمانی(نگوییم آرایشگاه که اشتباه است) صفایی هم به ابروانش بدهد.  

 

برای دیدن زشت ترین پسران ایرانی به مشهد بیایید.

 

اگر در تهران در میان بچه های بالای شهر که خوشی زده زیر دلشان، در میان پسران جوان و کمتر در میان مردان میانسال، چنین پدیده ای را مشاهده میکنید(آنهم نه به وفور) اما در مشهد در بین تمام طبقات جامعه بخصوص پایین شهر، پدیده مردان زن نما رواج دارد .....پسرانی با ابروهای نخ، حداقل به تمیز کردن دور و اطراف ابرو هم بسنده نکرده و  ابروها را نخ کرده اند .....مردان زن نما و بسیار زشت نه از زن زن هستند نه از مرد، مرد ...با دیدنشان حس میکنی که یک زن زمخت بسیار زشت میبینی...پناه برخدا ....  

 

و پدیده شگفت انگیزتر اینکه در جای جای حرم مطهر هم این افراد را میبینید. پسرانی با ابروان نازک با تی شرتهایی با مضامین و عکسهای شیطان پرستی و برخی با تیشرتهای یقه هفتی که تا روی معده باز هستند و هیچ منعی در عدم ورود اینها به حرم وجود ندارد و هیچ تذکری به پوشش آنها و بدحجابیشان داده نمی شود .....به کجا می رویم ؟ چرا انقدر بی خیالیم؟ این نسل را رها کردیم و هر روز رهاتر .....آیا مسئولین و خادمین حرم می پندارند که حجاب فقط از آن زن است؟ این مردان با این وضعیت؟ در حرم باید چشمهایت را ببندی تا مبادا در این مکان مقدس چشمت به چهره های کریه مردان زن نما نیفتد و حس جهنم پیدا نکنی! تا چشمت به تصاویر شیطان پرستی لباسها نیفتد؟ تا چشمت احیانا بدنهای بیرون اینگونه مردان را نبیند ... یادش بخیر روزگارانی که حیا مد بود، مردی و مردانگی مد بود، مردانگی به غیرت بود و در ظاهر هم به ظاهر مرد.....خوش تیپی و خوش پوشی مساوی با بیغیرتی و بی حیایی و ؟؟؟؟ نبود .  و بازهم شگفت انگیزتر : مردان متاهل هم از این اعمال مرتکب میشوند، مرد زن نما همراه همسر چادریش در حرم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

    

و اما در نیمه شعبان............  

 

جای همه آرزومندان خالی در حرم امام رضا ع .....صفایی داشت .....چقدر زیباست حرم امام رضا ....صدای اذانش و صدای نقاره هایش ...پرواز کبوترهایش، رفت و آمد زائرینش، مهربانی و لطافت خادمینش، پنجره فولادش, ایوان طلایش، گریه ها و راز و نیازهای زائرینش  

 

اما ... اما ..... 

 

شب و روز نیمه شعبان که از وجود خود گهنکارم در چنین مکان مقدسی در محضر یوسف فاطمه شرمنده بودم اما شرمنده تر شدم وقتی اوج بدحجابی ها رو به کرات در حرم می دیدم ....  

 

کی باید به خود بیاییم ؟ ترسم زمانی رسد که هیچ تعریف و فرمولی از حجاب نباشد و ما را به جرم حجاب دار بزنند.....مگر تصور میکردیم روزی در سرزمین خون و شهید داده، کشف حجاب ببینیم؟ اما دیدیدم و میبینیم هر روز .... 

 

به باد دارد می رود ...مسلمان برخیز .... لازم است زن ایرانی یکبار دیگر حجاب را بیاموزد، آیه های قرآن را برایش بخوانند.... 

 

خواهر من، من هم از جنس توام کی گفته موهات بیرون باشه اشکالی نداره؟ کی گفته دستهات و قطار النگوهات بیرون باشه اشکالی نداره؟ کی گفته لباس تنگ و تمام حجم بدنت پیدا باشه اشکالی نداره؟     

چه آرایشهای غلیظی در حرم در شب نیمه شعبان! وقتی به خادمین معترض می شدیم که چرا مانع نمیشید میگفتند چرا چرا ما نمیذاریم برن داخل !!!!   لابد آنها که داخل بودند طی الارض می کردند!!!! لابد!!! 

 

همسنگر بسیجی که شده بود یه پا ناهی منکر. برخی فکر میکردند خادم حرم است و فوری میگفتند چشم! اما برخی تشخیص میدادند و جمله تکراری به توچه! تکرار میشد. 

 

حرمت امام رضا، حرمت این مکان مقدس رو چطور می شکنند اینها؟ با تمام جذابیتهای زنانه در حرم! پناه بر خدا 

 

آخه همه به یک نیت گناه نمیکنند، فرق داره اونی که به عمد بدحجابه با اونی که غیرعمدیه، برخی زنان اصلا نمی تونن خودشون رو جمع و جور کنند، انگار اصلا حجاب یاد نگرفتن، من که خجالت می کشم وقتی می بینمشون؛ موها بیرون، یه عالمه زر و یور ردیف کرده چند کیلومتر ،سر ویقه باز ، لباس تنگ با چادری که بلد نیست جمعش کنه ....باید به اینها حجاب رو یاد داد.

 

 

اما خواهرم من هم از جنس توام چرا راضی میشی چندتا چشم نامحرم رو به خودت متوجه کنی بخصوص در حرم! کی گفته حجم بدنت پیدا باشه اشکالی نداره؟ کی گفته تو حرم چادر رو بنداز پایین چون کسی چیزی بهت نمیگه اشکالی نداره؟ چادر رو بنداز حالا به عمد یا غیر عمد، تمام  زیباییهات معلوم شه، کی گفته اشکالی نداره؟ کجا اومدی؟

 

خانمهای بندری شاید نوع پوشش شما در دیار خودتون چندان اشکالی نداشته باشه (که داره) اما در شهرهای دیگه خیلی نامناسب هست، لباسهای تنگ بدن نما با چادر حریر و نازک که هیچ پوششی نمیده، بدون روسری با زر و زیور و صندلهای زیبا و بدون جوراب .... اونهم در حرم ....به خدا خیلی زشته .... 

 

چرا حرمت حرم رو می شکنید؟ خادمین هم توجه چندانی به این مسائل ندارند. 

 

این زائرین هندی و پاکستانی و عراقی و عربستانی و ...زنان ما رو ببینند چه قضاوتی میکنند؟ زن ایرانی یاد نگرفته حجاب رو ! و چه ننگی است برای جامعه داعیه دار اسلام و جامعه شهید داده که زنانش ..... 

 

مگر پیامبر ص نفرمودند که : نابودی زنان امت من در 2 چیز است: آشکار بودن زیور آلات و لباسهای بدن نما و نازک.... 

 

یک پدیده شگفت دیگر : شب نیمه شعبان یه عده خانم بیرون حرم، سمت خروجی طبرسی، دم گرفته بودن و کل می کشیدن و میرقصیدن، یه عده هم مثلا برای اینکه اینها اون وسط دیده نشن دورشون رو گرفته بودن اما از دور حرکت دستهای اینها و حالتها مشخص کننده رقصشون بود و توجه همه به اینها جلب بود، بهشون گفتیم زشته دارن میبینن مردها ! نامحرم داره میبینه! فکر کنید خانم رقاص چه جوابی داد؟ جواب: خانم  دست ....جشنه      و ادامه حرکات ناموزون !!!!

(آخه بیچاره مردها شاخ درآورده بودن از این حرکات و خواسته و ناخواسته نگاهها به این سمت بود) . وای که چقدر غریبی مهدی زهرا !!! چقدر غریبی و چقدر نادانند چنین مردمانی!!!!

 

 

اینها نشانه چیست؟ همه از بی خیالی و روزمرگی و تعطیل بودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و عدم بازآموزی احکام  و مسائل دین ... 

بی خیالی بی خیالی بی خیالی تا در بی خیالبی ما دشمن در جنگ نرمش جای خالی مارو پر کنه ...همه مردم راهشونو پیدا نمیکنن باید دستشون رو گرفت و جهت داد ....ما داریم میذاریم که دشمن جهت بده. بیش از 20 ساله که آقا داره میگه تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی .... اما ما بی خیال ..... عزتی رو که با خون بدست اومده فکر کردیم همینطوری هم حفظ میشه اما یادمون رفت که برای حفظش هم باید تلاش کرد اگر نکنی یه عده باید خون بدن براش و بشن شهید امر به معروف و نهی از منکر .... میدونی در  گناه مجروح و مضروب و شهید کردن این بچه ها من هم سهیمم؟ چون من باعث شدم که او، تکلیف من رو هم به دوش بکشه و در میدان عمل هم تنها بمونه و ....

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید.





 

 

 

 
نظرات 16 + ارسال نظر
پایگاه بسیج شهید علی غلامپور مقدّم پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ http://shahid-gholampoor.blogfa.com

سلام!
پارسال که از کربلا برگشتین هم یه متن جالبی نوشتین!
اونجا من توو نظرات گفتم هم خنده دار بود و هم اینکه اعصاب خورد کن!
اینجا هم همین نظر رو دارم!
جالب می نویسین!
جدای از طنز ناخواسته ی بعضی توضیحات شما! واقعاً تأسف باید خورد به این وضعیت اسفناک آخر الزمانی! اونقدر گفتیم ولش کن به تو چه مربوط! خودش درست میشه! درست که نشد بلکه بدتر هم شد!
متولیان امور که خوابن! لاأقل ما بیدار باشیم...
خدایا! امام ما خامنه ای را حفظ کن!

تاظهور!

یاعلی!

پایگاه بسیج شهید علی غلامپور مقدّم پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ http://shahid-gholampoor.blogfa.com

سلام!
ضمناً هی من ننویسم که با چند عنوان جدید به روزم، حتماً و همیشه سر بزنید و نظر بدین خواهشاً
با 9 عنوان جدید به روزم...

خدایا! امام ما خامنه ای را حفظ کن!

تاظهور!

یاعلی!

سید پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://chehelmanzel.blogfa.com

سلام
اتفاقی وبلاگتان را دیدم
امیدوارم در راهی که هستید ثابت قدم بوده و از ارزشی نویسان فعال باشید.
من هم توفیق داشتم در نیمه شعبان در محضر امام رضا علیه السلام بودم
به ما هم سری بزنید
یا علی

زهرا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://kolbe-asheghi.mihanblog.com

سلام زیارت قبول خوبین؟ سوغاتی اوردی حاجی هههههه

حالا ایندفه که برم مشهد همش یاد حرف شما میفتم بجا زیارت امام رضا میرم زیارت پسرای مشهدی ببینم .واقعا بیریختن

حدید پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.hadidemandegar69.blogsky.com

سلام

جای تاسف دارد، باید کم کم کارشناسان حجاب خانم ها را رها کنند و به داد حجاب آقایان برسند، غیرت و حیا که از بین برود همین می شود که دیگر در حرم امام معصوم هم حرمت نگه داشته نمی شود.
یاعلی

ایرانی سلام پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://iranisalam10.persianblog.ir/

سلام بزرگوار[گل]

ممنون از حضورتون انشاءالله که در آخرین جمعه ماه شعبان دلمان را آمده ماه مبارک رمضان کنیم التماس دعا دوست عزیز

[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل]رسول اکرم (ص) :
مسلمانان برادرنند ، هیچکس بر دیگری جز به پرهیزکاری برتری ندارد
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل]خدایا به داده هایت شکر . به نداده هایت شکر . به گرفته هایت شکر .

چون داده هایت نعمت . نداده هایت حکمت . وگرفته هایت امتحان است.
[گل]

امیرعباس پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://amir-abbas-d.blogfa.com

سلام
زیارت قبول
چه میشود گفت؟
یاعلی

نویدی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ http://meraj14.mihanblog.com/post/139

سلام بر دوست و همسنگر عزیز
اول از همه زیارتتان قبول باشد برادر عزیز در جامعه ای که فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر تعطیل میشود اینها عادی است دوست عزیز کشور ایران بالاترین مصرف لوازم آرایشی را در دنیا دارد همین است کارهای ما افراط و تفریط است یک زمان چیکار میکردیم؟.... الان دیگه بیخیال، من خود ساکن قم هستم و زود زود میرم تهران خدایا از وقتی که وارد این پایتخت ..... میشوم تا وقتی که بیرون میام آرامش ندارم ..... دوست عزیز خسته نباشید باز خوشحالیم کسانی مثل شما دوست و همسنگر عزیز به فکر این جامعه و این فریضه مهم هستید خدا انشاالله توفیق دهد.
پاینده و پیروز باشید یا علی

سلام و سپاس

ان شاالله زیارت ائمه قسمت آرزومندان شود به کرات

بسیار حساسم به : برادر و داداش و حاجی و آقا و اخوی خطاب شدن. بنده خواهر همسنگر بسیجی می باشم.

متن نوشته هم کاملا گویای خانم بودن نویسنده هست.

یاعلی

نقطه چین تا خدا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ http://noghtechintakhoda.blogfa.com/

سلام علیکم.راستش منم نیمه شعبان اونجا بودم منم خیلی حالم بد شد وضع خیلی خراب بود ولی همون جا همشون رو سپردم به خود امام رضا و با چشمانی اشک بار از حرم خارج شدم ولی واقعا وقتی این وضعیت رو دیدم دلم شکست.

علیکم السلام

به کدام سمت حرکت میکنیم؟ هدف؟ افق زندگیمان؟ هدف؟ جهت حرکت؟ هدف؟ و به قول معروف أین تذهبون.....؟! یا أین نذهب....؟!

دل ریش جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ http://sibesorkheyar.blogfa.com/

سلام
ممنونم
گمشده ایست که دنبالش میگردم

زهرا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ http://kolbe-asheghi.mihanblog.com

عاقبت بــــا لطــف حق دوران مهدی می رسد

بلبل خوش نغمه از بستـــان مهدی می رسد

می دهد این دل گواهی پیـــر ما سیـــدعلــی

پرچم از دست تو بر دستـــان مهدی می رسد [گل]تولدش مبارک یه سر به من بزنید[گل]

zinat جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ http://nakhlhaaye-istaadeh.blogsky.com

سلام

مطالب بسیار جای تاسف دارد ای کاش می فهمیدیم ...

موفق باشی

التماس دعا

نویدی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://meraj14.mihanblog.com/post/139

سلام
خواهرم شرمنده من تا مطلب را نخوانم کامنت نمیزارم به بزرگواریتان ببخشید من تو اون مطالب بودم اصلا حواسم نبود
شرمنده ، یا علی

فانوس دریایی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.fanoos-e-daryaii.blogfa.com


سلام
این چیزایی که تو مشهد دیدین رو که نمیشه به مشهدیها نسبت داد عزیزم!
مشهد یه کشوره برای خودش...از همه شهر ها که هیچ..از همه دنیا توش هستن......پس نمیشه گفت پسرای مشهدی....زنان مشهدی......نه؟
به تبعش یه دنیا هم فرهنگ توشه.......یه دست نیستش......
اونوقت هرکی میاد مشهد٬ از مشهدیها بد میگه.در صورتیکه هر کی که تو مشهد دیده میشه مشهدی نیست بخدا!
ولی باوجود این مشکلاتی که گفتین٬موافقم ...خادمان بنده خدا بس نمیان باور کنین!.من خودم بارها شاهد یکه به دو کردن و توهین شنیدن این بندگان خدا بودم.......زبون دارن چه جورم......مگه میشه باهاشون حرف زد؟..........

پناه برخدا........

سلام

دوست عزیز بنده هرگز نگفتم همه مشهدیها. گفتم پسران مشهدی. باید تازگیها مشهد رو ببینید تا متوجه بشید که اوضاعش خرابه ...افتضاح. بنده بدون دقت و تعمق چیزی نمیگم .اونها که من دیدم مسافر نبودن . اهالی شهر بودن و وقتی با مردم مشهد هم حرف میزنی خودشون میگن که خیلی اوضاع این جوانان بد هست. اتفاقا هتل ما در یک منطقه مسکونی و دور از حرم هست و پسران مشهدی رو زیاد دیدیم با اون اوضاع. در محله ها. فقط باید دید. الان دیگه بحث قوم شناسی نمیکنیم که بگم اصالت طرف مال کجاست به هرحال ساکن مشهده. اگه اونطوری بررسی کنیم که تهرانی هم وجود نداره اکثریت مهاجرند. مسئله اینجاست که جو مشهد به راحتی با این قضیه کنار اومده و این خیلی خطرناک و نگران کننده است.

نه دوست عزیز خادمان بس میان اینو ما به چشممون بارها و بارها دیدیم تو این سفر.

در مورد خانمها که اصلا بنده اسم زن مشهدی نیاوردم گفتم وضعیت حجاب در حرم که بیشتر هم مسافر هستند.

و اما بدوبیراه شنیدن دلیل بر کم کاری و فراموشی وظیفه نمیشه. اگر من میپذیرم که خادم باشم باید مدیریت داشته باشم و باید به تکلیفم آشنا باشم. مگه وقتی ما امر به معروف و نهی منکر میکنیم حرف نمیشنویم؟ بنده گوشهام در و دروازه است. هرچی میخوان بگن تکلیف رو باید انجام داد. و اینکه زبون دارن چه جورم، این بدلیل همین رو دادنها بهشون و سکوت کردنهای ماست. هر قضیه ای رو میشه با مدیریت حل کرد ....

یاعلی

hhjhjhj چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

شهیده سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ http://kafshe-majnun.blogfa.com

سلام همسنگر بسیجی...
حق با شماست ...
واقعا تاسف باره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد