کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

بازهم آنکه دفاع کرد بسیجی بود... شهید

 

لبیک یا رسول الله  

 

السلام علیک یا امام محمد باقر ع 

 

 

بنام خدای شهیدان 

 

بازهم آنکه دفاع کرد بسیجی بود 

  

 

وقتی پیر و مرادمان خمینی کبیر می گفت بسیج شجره طیبه است و اهمیت این مکتب را در قالب جملاتی اینچنین بیان میداشت می دانست که آینده این نظام را مدافعانی لازم است که از جنس شهدا باشند. مدافعانی از جنس شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس...  

 

در کشوری با شرایط ایران که هرگونه هجمه فیزیکی و فرهنگی را در تمام طول تاریخش تجربه کرده است و هم اینک در اوج تهاجمات قرار دارد دفاع امریست دشوار ... دفاعی نه از جنس دفاع رایج در سایر سرزمینها... دفاعی از جنس شهید و شهادت... دفاعی از جنس یک فرهنگ: فرهنگ شهادت... دفاعی از جنس دفاع شهیدان... دفاعی از جنس آرزوی زندگی: شهادت... دفاعی از جنس ایثار... دفاعی از جنس من میروم تا تو بمانی... دفاعی از جنس خداحافظ تا صبح ظهور... دفاعی از جنس کربلای ۴... دفاعی از جنس شهدای صابرین...دفاعی از  جنس 8 ماه دفاع مقدس و راه بصیرت... دفاعی از جنس مردان مرد... دفاعی از جنس کربلا از جنس حسین ع .....     یاحسین    

  

حال فرقی ندارد که این شهدا شیعه باشند یا سنی، چرا که همین شهدای سنی یا مسیحی و زرتشتی و یهودی در سرزمین عاشورائیان پرورش یافته اند و عاشورایی بودن را از عاشورائیان آموخته اند. ایرانیان آموخته اند که در کنار هم به امام حسین ع عشق بورزند مدعای این گفته هم عشق عمیق هم میهنان مسیحی ما به حضرت ابوالفضل ع است.... 

 

آری اینجا ایران است سرزمین قومیتها و اعتقادات مختلف در کنارهم که عمری با آرامش زیسته اند اما دستهای کثیف دشمنان گاه میخواهد این همزیستی را دچار خدشه کند اما همینجا مدافعانی پیش می آیند از جنس بسیج یکی شیعه یکی سنی تا با خون ثابت کنند اتحاد را ... 

 

آری خمینی کبیر گفت که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام

 

و بازهم آنکه دفاع کرد بسیجی بود 

 

بازهم آنکه فدا شد بسیجی بود   

 

 

روز جمعه در حین برگزاری نمازجمعه در شهر چابهار شخص انتحاری که قصد نفوذ به داخل مسجد را داشته توسط نیروهای بسیجی حاضر شناسایی و وی که موفق به ورود به مسجد نمی‌شود با فاصله چند صد متری مبادرت به انفجار کمربند انتحاری خود می‌کند. 

 

در این حادثه دانش آموز بسیجی سنی، مرتضی آسوده و دانشجوی بسیجی شیعه، حامد بزی پس از شناسایی عامل تروریستی و جلوگیری از ورود آن به داخل مسجد امام حسین (ع) بر اثر انفجار جلیقه انتحاری تروریست به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

 

و بازهم آنکه دفاع کرد بسیجی بود 

 

و  بازهم آنکه فدا شد بسیجی بود   

  

نام بسیجی را توأم با شهادت نوشته اند ...  

 

 

 -----------------------------------------------------------

   

 جانباز سرافراز  جناب آقای احمد اعتدالی  

 

تسلیت ما را بابت درگذشت پدر گرامیتان پذیرا باشید. پدری که مردی از جنس جبهه و جهاد تربیت کرد. خدایش بیامرزد و محشور با شهدای همرزم  پسر ایثارگرش باشد ان شاالله.  

 

جانباز احمد اعتدالی از ۱۲ سالگی در سال ۶۱ تا انتهای جنگ یعنی تا سن ۱۸ سالگی در جبهه های خون و شهادت حضور داشت. جانباز اعتدالی یکی از رزمندگانیست که شاهد بیانات شهید حمید باکری مبنی بر ۳ دسته شدن رزمندگان در فردای بعد از جنگ بوده است.  

 

 

                            ج اعتدالی در سن ۱۲ سالگی قبل از اعزام        امروز ....................

 

با مشکلات جسمی و روحی و مالی بسیاری دست به گریبان است. مونس او قرآن است و ساعتهای متمادی با تلاوت قرآن عجین است ... اما امان از مشکلات .... امان از مشکلات... شیرمرد غیور جبهه ها که دشمن نتوانست ارداه اش را خم کند اکنون از اوج خیانتها به مراحل خطرناکی در زندگی رسیده است ... شکوه ای از دردهای جسمی ندارد که می گوید در راه خداست اما روحش آزرده است آزرده از خیانتها...  فقط شنیدن گوشه ای از آلامش .... بگذریم ... 

 

این شیرمردان قهرمان همچنان پایبند بر آرمانهای دیرینه انقلابند اما مارا چه می شود بر تحمل یا بی خیالی بر وضعیتشان.... بگذریم .... 

 

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای پست مراجعه کنید





 

 

 

   

نظرات 16 + ارسال نظر
درویشی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ http://hamshagerdi.blogsky.com

سلام من یه ایرانی هستم . خیلی اتفاقی وبلاگ شما رو دیدم. و فکر کردم بهترین جایی که ادای دینم رو نسبت به شهدا انجام بدم همین جاست.
من شاید یه وقت هایی از بعضی از رفتارها و نابرابری ها گله کنم ولی هیچ وقت از خودگذشتگی انسان های بزرگ رو فراموش نمی کنم. کسانی که یه روزی مثل من و خیلی های دیگه جوان بودند و به دنبال آرزوها و خواسته های مادی و معنوی خودشون در تلاش بودند که ناگهان جنگ و ایثار و .....
من یک ایرانی هستم به ایرانی بودنم افتخار می کنم به این که در سرزمینم انسان های بزرگی وجود دارند به این که ما با افتخار راهشون رو ادامه می دهیم به این که تا ابد مدیونشونیم .
واقعا نمی دونم تو اون دنیا ما باید چه طور جواب شهدا و جانبازان و ایثارگران رو باید بدیم .
وای اگر لحظه ای درنگ کنیم ....
ما چه طور می تونیم جواب مادران شهدا -همسرانشون و فرزندانشون رو بدیم؟؟؟
اون ها هم مثل ما دوست داشتند عزیزانشون در کنارشون باشند و زندگی آرامی رو تجربه کنند .
جانبازهایی که سال های ساله درد رو تحمل می کنند و بعضی به سختی نفس می کشند .
من واقعا اذیت می شم که نمی تونم بهشون کمک کنم و یا دردی رو ازشون کم کنم.
تنها آرزوی من سلامتی همه ی جانبازهاست و هم چنین امیدوارم رهرو خوبی برای شهدا و امام عزیزمون باشیم .
و در آخر اینکه امیدوارم در روز قیامت در پیشگاه خدای متعال و شهدا شرمنده و سرشکسته نباشیم.
در آخر من از همه ی بچه های شهدا عذر می خواهم که اگر از جانب ما بی احترامی ای می یینند به بزرگواری خودشون ما رو می بخشند. یک زمان هایی ما تقصیر نداریم سختی های زندگیه که ما رو کلافه کرده.
براتون آرزوی صحت وسلامت و استقامت دارم

سلام

سپاس

یاعلی

پاسدار شهید محمد غفاری دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

با عرض سلام و ارادت
و بازهم آنکه دفاع کرد بسیجی بود !!!

بسیار عالی!
بله قطعا صابرین توام با شهادت است و قسمتی از بهشت

و همچنین سلام رسوندن و دعاگوی شما هستن.

التماس دعا

میثم سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ http://pajayepa.mihanblog.com/

سلام
شهادت یادگار کربلا حضرت باقر العلوم علیه السلام را خدمت شما تسلیت عرض می کنم. ان شاء الله خداوند متعال سنگریزه ای از سلسله جبال علوم گرانسنگ این امام همام را به همه شیعیان و محبّان ایشان عطا فرماید و زندگی ما را در مسیر هدایت و اطاعت حضرات معصومین علیهم السلام قرار دهد.
امام خامنه ای حفظه الله تعالی بعد از فتنه 88 در یکی از فرمایشاتشان عبارت "دفاع مقدّس 8 ماهه" (از خرداد88تا 9دی88) را به کار بردند که متاسفانه در نوشته های ارزشی و افراد مختلف خیلی پر رنگ نشده است . به عنوان یک پیشنهاد خدمت شما عرض می کنم اگه این عبارت را هم به نوشته ارزشمند خود بیفزایید نور علی نور می شود و ترویج این عبارت پر مغز هم می شود.موفق باشید.

سلام

حتما. سپاس

یاعلی

مهدی سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://jodaeeha.blogfa.com

خواستم بگویم کاش ما هم شهید شده بودیم و نمی ماندیم که این همه چرخش را ببینیم این همه فساد و ...را ببینیم ...
دیدم که من کجا و....شهادت کجا ...
من کجا و محبوب خدا شدن کجا ...
من روسیاه همین نماز و ایماتن دست و پاشکسته ای که دارم را محکم بچسبم باد زمانه نبره خیلی هنر کرده ام
من کجا و این توفیق عظمای الهی کجا
شهادت لیاقت می خواهد بهر بی سر وپای روسیاه غافلی ندهند
من چگونه همچین آرزوئی دارم اصلا از داشتن چنین آرزوئی هم باید خجالت بکشم چرا که من چقدر درون خودم را آماده کرده ام که چنین آرزوئی را در آن بخواهم پرورش دهم
خجالت زده و شرمنده گفتم خدایا توبه....
خوش به حال شهدایی که در سن کم این چنین در زمانی که باب شهادت تقریبا بسته است آنرا برای خود باز شده می یابند
خوش به سعادتشان ....
ای کاش ما هم آن معرفت را داشتیم که یک بسیجی اهل تسنن نسبت به ولی فقیه اش دارد که در راه او چنین جانبازی می کند
خدایا ....
...........
سلام
و خوش به سعادت شما که از شهدا می نویسید
اگه وقت کردید سری هم به ما بزنید خوشحال میشیم
التماس دعا

شیرین سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ http://khandidoraft.blogfa.com

همیشه همه جا کسانی هستن که برای دیگران فدا میشن... بدون اینکه دیده بشن! یا شنیده بشن!
پروازشون بلند...

تواب سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام وعرض ادب

پوزش از تاخیر
جایی بودیم که نیازمون مبرم بود و نیز مدتی به خاطر مسایل پس از فوت مادرم خونه شلوغ ... ببخشید دیر جواب میدم
ممنون و متشکر از همدردی

درود خدا باد بر بسیج و بسیجی !
اینو به جد میگم چرا که بسیجی واقعی کم پیدا میشه به خصوص امروزه روز ولی همینایی هم که پیدا میشن الحق قد یک لشکرن
تو محل سان دیدن .... جانشین ... بودیم بعد بحث گردانها پیش اومد یکی گفت هر 5 نفر ما به 50 نفر گردان ... !
الانم هر بسیجی ما برای یک لشکر دشمن
خیلی از این مثال شهدا داریم از زنده هاشم داریم ... تو همون بازی دراز ، خواهر هست با لباس و چادر کامل کامل کامل، شق آفتاب وقتیکه مردان مرد روزگارم هن هن نفس شون بلند شده عین آب خوردن میکشن بالا از کوه ... اونجاست آدم نفس بسیجی استشمام میکنه ...
بزار بعضیا پی دانشگاه آزاد و ... باشند ، ولی بسیجی هست ، هست هست هست تا وقت ظهور

خداوند این دو شهید رو آمرزیده انشالله ما رو هم شفاعت کنند

مدتهاست نمیگم خداوند بیامرزه ... کسی که بال در بال ملایک بگشاید قطعا خداوند آمرزیده ش ... که طلبیده

یا حق

سلام

بله بسیجی هست ، هست هست هست تا وقت ظهور

یاعلی

کارن خسروانی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

درود بر شما هم میهن گرامی ام
سپاسگزارم که به تارنمای بنده سری زدید سر بلندم فرمودید
ما با توجه به آموزه های اشو زرتشت پیامبر پاکمان آموخته ایم به همه ی پیامبران و نیکان ارج بنهیم زیرا اشو زرتشت فرمودند:« درود می فرستم به پیامبران از پیامبران از پیش فرستاده شده و از پس آمده»
هم میهن گلم تا کنون کسی ندیده در این 20 سالی که من کار ادبی و باستانی می کنم به دینی و یا آیینی و خدای ناکرده به پیامبری و نیکی بی حرمتی کنم
زیرا ما دارای اندیشه های خردورزانه هستیم کسی که توهین می کند اجازه می دهد که توهین بشنود و کسی که این اجازه را می دهد از بیخ نادان است
هم میهن ما همه در یک چیز کانون داریم و آن میهن اهورایی مان ایران است
دوستان مسلمانم گواه هستند که بارها برای شهیدان میهنم شعر گفتم و از قران گواه اوردم و برای جانبازان شعر گفتم و از والا حضرات دین اسلام گواه آوردم در حالی که شدیدن عاشق اشو زرتشتم و بدون وی نفس نمی توانم بکشم
هم میهن گلم نادان را به خود واگذار که ابر های سیاه یائسه بی بارانند
ما دوریک پرچم پیوند خورده ایم و برای یک خاک جان میدهیم و نمی گذاریم یک بیگانه به ایران ما درون شود
تو مسلمان و من زرتشتی و ریموند ارمنی و ناتالی یهودی یک خاک را نگهبانی می کنیم و آن هم ایران ماست
من در نوشتار دیگرم ساخت فیلم ضد پیامبر اسلام را سرزنش کردم در حالی که می دانستم بر چسب خواهم خورد که با دین اسلام سازش کردم اما مگر جنگی میان ما و شماست کار نکوهیده کاری نکوهیدس اگر من به کمک شما بیایم و داد بستایم فردا شما دوست هم میهن مسلمانم فریاد رس من خواهی بود زیرا فریاد رسم جز کار نیک نیست و کار نیک پاسخی نیک دارد
هم میهنم در آخر شما را از دیدگاهم به این شعر متوجه می کنم
همه با یک نام و نشان
به تفاوت هر نقش و زبان
به شکوه ایران کهن
به صلابت ایران جوان
همه ی جان و تنم
وطنم
وطنم
وطنم
وطنم

سلام

و سپاس فراوان


و من هم همین رو میگم

یاعلی

تواب چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام
بسیار عالی بود ، عجب دعای عالی بیان کردید .... یادم باشه یادم نره تو قنوت اینم اضافه کنم ، البته با اجازتون اون ذکر شهادتم چاشنی میزارم ولی وجدانا دعا جالی بود تشکر ، به موقع به موقع بود

نقطه ی رهایی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ http://noghteyerahayi.blogfa.com

بهشت هم حیوان دارد"

به بهشت رفتن مهم نیست !

انسان بودن و به بهشت رفتن مهم است


سلام دوست عزیز

به روزم

خوشحال میشم بهم سربزنید

التماس دعا...[گل][گل]

شیرین پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://khandidoraft.blogfa.com

با ولایت تا شهادت!

باران پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ http://shamimehyas.blogfa.com

سلام.امروز حتما دعاگوتون خواهم بود.شما هم برا ظهور دع کنید
یاعلی

سلام

سپاس فراوان

اجرتان با اباعبدالله

یاعلی

سفیر پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.safir1390.blogfa.com

سلام سرورم
روز عرفه، روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و اطاعت خود دعوت کرده و از آن سوی سفره جود خود را برای آنها گسترانیده است.


عید اضحی رسم و آئین خلیل آزرست
بعد آن ،عید غدیر، روز ولای حیدر است
عید قربان و پیشاپیش عید سعید غدیر مبارک
فرزند شهید حاج سید مجتبی و جانباز سید مرتضی
این ادرس خاطره دوست پدرم شهیدم می باشد می توانید بخوید سرورم
http://www.fashnews.ir/archive/memories/16988-2012-10-21-08-18-53.html
الهی سرورم به ارزو هایش برسان
الهی سرورم شاد سر بلند بفرما
الهی به سرورم عمر طولانی با عزت بفرما
الهی سرورم سر بازان امام عصر قرار بده امین

پلاک 110 پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ http://hasanbolboli.blogfa.com/

[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[گل][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[گل][قلب]
[قلب][گل]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][گل]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][گل]
[گل][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[گل][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[گل][قلب]
[قلب][گل]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][گل]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][گل]
[گل][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[گل][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[گل][قلب]
[قلب][گل]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][گل]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][گل]
[گل][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[گل][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[گل][قلب]
[قلب][گل]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][گل]....... یا مهدی ادرکنی .......[قلب][گل]
[گل][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[گل][قلب]....... یا مهدی ادرکنی .......[گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]

گلگشت پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://f57zare.blogfa.com

سلام
.
.
خسته نباشید
مطلب مفید ی است

سفیر شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ق.ظ http://www.safir1390.blogfa.com

سلام سرورم عید غید عید ولایت به شما و خانواده عزیزتان و هم وبلاگی هایتان تبریک می گویم
نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد

ناشر حکم ولایت به ولی می نازد

گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی

عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد

داداشت فرزند شهید جانباز سید مرتضی

محیا۳۶۰ چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام خسته نباشید عالی بود من هم اتفاقی وارد این وبلاگ شدم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد