کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

روز جهانی کورش کبیر

 

                                               لبیک یا رسول الله 

   

                   

                 7 آبان مصادف با 27 اکتبر روز جهانی کورش کبیر گرامی  

 

  

     ایران سرزمین کهن من، گهواره تمدنی من، سرزمین افتخارات از هنگامه های دور تا کنون 

   

                                         

                                     

                                     بزرگ مردی از پیچاپیچ هزاره های میهنم 

 

   

                                رادمردی از جنس عدالت و مهرورزی به انسانها   

 

کورش کبیر با سایر شاهان متفاوت است کورش با هیچ شاهی قابل قیاس نیست. شاهان خوب و بد داریم برخی گرچه خدمات ارزشمندی داشته اند اما به جای خود جنایت هم کرده اند مثل داریوش و شاه عباس(بر اساس مدارک) اما کورش نقطه تاریک ندارد(بر اساس مدارک). کورش به احتمال بسیار قوی به گفته علامه طباطبایی همان ذوالقرنین قرآن است.(تفسر سوره کهف) 

او پدر بود برای ملت باستانم. ایرانیان که از ظلم شاهان بیزار بودند اما کورش را پدر می نامیدند. 

     

  

                                                همسنگر بسیجی نوشت :   

 

 

                               روز جهانی کورش هیچ ربطی نداره به چند گروه :    

 

۱-بی حجابان و دشمنان حجاب چون پوشش و حجاب از دیرهنگام از آداب ایرانیان بوده، در دنیای باستان که تقریبا در میان اکثریت ملتها برهنگی رواج داشت ایرانیان حجاب کامل داشتند در نگاره های تخت جمشید تصویر هیچ زنی دیده نمیشود اما در میان مهرهای شخصی زنان آنان پوشش کامل آنهم از نوع چادر دارند. در نگاره های تخت جمشید حتی مردان هم بطور کامل پوشیده اند.   

 

۲-بی دینان و سست دینان، چرا که منش و آئین ایرانیان همواره دین مداری بوده آن هنگام،  مزدیسنی(پرستش یکتا اهورامزدا) و بعدها زرتشی گری و  و پس از آن اسلام. ایرانی پاک بوده و پاک نژاد و یکتاپرست. به فراخور زمان اعتقاداتی داشته و به هنگامه آخرین دین الهی، بر مبنای روحیه یکتاپرستی، مسلمانی اختیار کرده و با آغوش باز اسلام پذیرفته است. یگانه شاهد دینمداری او انتخاب مذهب تشیع در تکمیل دین است. اسلام آوردنش در ادامه یکتاپرستی گذشته اوست. بنابراین هیچ جایی ندارد که یک عده آدم سست اعتقاد فکر کنند که برجسته کردن گذشته به معنی دوری از اسلام هست.   

 

3-ساده لوحانی که می پندارند وطنشان فقط در گذشته قهرمانی داشته. کسانی که قهرمانانی چون شهیدان معاصر را نمی شناسند و هیچ اطلاعی از حماسه های  آنان ندارند چگونه ادعای میهن پرستی میکنند؟! حماسه شهید دریاقلی سورانی را میدانند؟ یا از شهید فهمیده فقط نامش را شنیده اند و نیز هزاران شهید دیگر. به استقبال و تشییع کدام شهید رفته اید و میروید که ادعای وطن دوستی دارید؟ مگر همین شهیدان نبودند که ایران را حفظ کردند؟  

 

     

 

(تصویر فوق: شهدای یگان صابرین که میهن دوستی را با خونشان اثبات کردند در شهریور 90 با شهادتشان ایران را از تجزیه طلبی و ناامنی نجات دادند هم سن و سالهای تو بودند مدعی. اکثریت متولدین دهه 60 هستند. فرق آنها با تو مدعی میهن دوستی؟ حداقل اگر غیرتشان را نداری با سیرتشان آشنا شو)

 

اینها را هم می شناسی مدعی؟ همانها که میهنت را از یورش تازیان صدامی رهانیدند؟ از منش و سیره آنها چه میدانی؟ از عقایدشان؟ نام اروند را شنیده ای و کوسه هایش و جزرو مد ناگهانیش؟ از سرمای شبانه استخوان سوزش؟ از رادمردانی که داخل دهان کوسه رفتند تا تلاطم امواج عملیات را لو ندهد؟ مانع خورشیدی شنیده ای؟ در تصاویر هست یکجا در هجوم آب، موانع وارد بدنشان میشد و میدریدشان؟ خرمشهر و نبردهایش و دختران نوجوان مدافعش؟ از زهرا حسینی از زهره فرهادی از شهناز حاجی شاه و ...چه میدانی؟ از آنها که برای دین و آب و خاک بریدند از زن و فرزند؟ جانباز دیده ای؟ شیمیایی؟ خس خس نفسهای آخر؟ برای من و تو؟ میشناسی؟ میدانی جانباز اعصاب و روان کیست؟ جانباز قطع عضو دیده ای؟ چگونه ادعای میهن پرستی میکنی اما میگویی از اونا که ریش میذارن  و یاعلی میگن حالم بهم میخوره؟! تاول مجروح شیمیایی که ندیده ای دیده ای؟ پلاک قهرمان دیده ای؟ استخوانهای جا مانده در دشت را دیده ای؟ از آئین مهرورزی که مدعی آنی چه میدانی؟ مهر مادر به فرزند را دیده ای؟ گلزار شهدا رفته ای بر سر مزار قهرمانان همانها که میهنت را حفظ کردند تا اکنون در امنیت و آسایش مشغول سلاخی ارزشهای میهنت باشی؟ از جوانان مخلص چه میدانی؟ قهرمان، بعد از شهادت لبخند بزند را میدانی؟ از اعجازها خبر داری؟ از شهدای صابرین(شهدای شهریور 90 در مبارزه با تجزیه طلبان پژاک)؟ از شهدای بسیجی هفته پیش در چابهار که فدا شدند تا انسانهایی نجات یابند و قطعه قطعه شدند؟ تا کنون به استقبال شهدای تفحص شده رفته ای؟ وصیت نامه شهدا خوانده ای مدعی؟ چه گفته اند قهرمانان؟ کدامیک از این قهرمانان را میشناسی مدعی؟  

البته راست می گویی و در وبلاگت می نویسی آسوده نخواب کورش فلان شد و فلان شد. بله آسوده نخواب کورش چون دارند له میکنند میهنت را به نام ایران دوستی. آری کورش تو که میدانی شهدا کیانند اینجا در این قرن عده ای بنام میهن پرستی و بنام تو باج به دشمن میدهند و پا روی خون شهید میگذارند و ارج نهادن به تو را مخالفت با ارزشهای اسلامی و شهدا معرفی میکنند!!  

 

4-نژاد پرستان. چرا که ایرانی نژاپرست نیست به گفته دینمان ملاک برتری تنها تقوی است و ایرانی آراسته به آموزه های دین است. اما از آنجا که میهنم خصیصه های نیکویی در گذشته داشته و نیز حال، برتری نسبی بر دیگران دارد نه مطلق.   

 

5-تاریخ گرایان. چرا که تاریخ ناقص است تاریخ سیاسیست و تنها به پادشاهان و جنگها و پیرورزیها میپردازد. شاهان برای مشروع جلوه دادن خود دروغهای زیادی گفته اند اما باستان شناسی با مدرک عینی حقایق تاریخی را ثابت میکند و تاریخ جزئی از آن است. باستان شناسی تنها به شاه نمی پردازد بلکه به متن مردم می رود و آنچه را میبیند بررسی میکند. ایران باستان به معنی شاهان نیست که از آنها بت می سازند. 

 

6-بی خبران از تاریخ، حضرت علی ع فرمود: چنان در زندگی گذشتگان تدبر کردم که گویی یکی از آنها بوده و با آنان زیسته ام. اگر ما تاریخ را درست بشناسیم و مطلع باشیم از آن، هر مطلب اشتباه و غیرعلمی را نمیپذیریم. به گفته عارف قزوینی: به ملتی که ز تاریخ خویش بی خبر است جز به زبان محو و زوال نتوان گفت.(قابل توجه مدهبیون ناآگاه)    

 

7-مذهبیون افکاربسته که بدون آگاهی و اطلاع، گذشته میهن را میکوبند و با دلایل غیرعلمی آب در آسیاب دشمن میریزند . یادمان نرفته که فیلم 300....   

 

8-کسانی که فکر میکنند گذشته ایران یعنی سلطنت و سلطنت پرستی و تماماً عدل و داد. اینها در رویا هستند. علم به واقعیتها میپردازد و اما واقعیتهای ما اینست که افتخاراتمان فراوان است در عین اینکه نقاط تاریکی هم داریم .   

 

9-خودباختگانی که این نظام و ارزش و قدرت و اقتدارش را که ثمره خون شهیدان و جانبازی ایثارگران است زیر سئوال میبرند و تحریم و هیمنه پوشالی غرب را بزرگ نمایی میکنند و در وبلاگهای خود در مدح ایران باستان قلم فرسایی میکنند... ایرانی و زیر سلطه و یوغ رفتن؟ این نیست آئین نیاکان من. آنان که مارا به توهم توطئه متهم میکنند، کسانی که کوچکترین مطالعه ای در تاریخ ندارند تا بدانند دشمنان امروز، وارثان همان نیاکان صیلبی خود هستند و با همان روش جنگهای صلیبی و با همان کینه دیرینه مشغول توطئه علیه ما هستند ... 

 

10-سلطنت پرستان و ساواکیان و دودمان منحله پهلوی و توهین کنندگان به مقدسات و ....ربطی به شماها نداره اصلا   

 

11-آنان که مطالب غیرعلمی را نشر میدهند(چه در دفاع از گذشته چه علیه آن) و وقتی دلیل گفته هایشان را میپرسیم منابع دست چندم ارائه میدهند مثلا کتاب 2 قرن سکوت زرین کوب یا مشرق زمین گهواره تمدن ویل دورانت و یا تحقیقات آبکی چند محقق ذهن بسته در مرکز مطالعات تاریخ معاصر به سرپرستی جناب سلیمی نمین بدون داشتن تخصص. در حالی که دنیای باستان شناسی و تاریخ همانند کامپیوتر روز به روز در حال تحول است. با کشفیات علمی و تحقیقات جدید، صحت بسیاری از گفته های گذشته زیر سوال میرود. امروزه در دنیای علوم مربوط به گذشته مقالات و پایان نامه ها حرف اول را میزنند که حاصل تحقیقات جدیدند. کتابهای ارزشمند و مرجعی هم وجود دارد.    

 

12-کسانی که بدون جوراب و پابرهنه و بدون اجازه پا در کفش علمی میکنند که هیچ تخصص و هیچ مطالعه درستی در آن ندارند. علم تعصب و دیدگاه شخصی نیست. علم بی طرف است و به واقعیات میپردازد. هر علمی را به عالمش بسپاریم. نمیدانم چرا هرکسی به خود اجازه میدهد وارد مقوله تمدنی ایران شود و آن را با تعصبات شخصی, سلاخی کند و در این میان انگار این حوزه هیچ عالم و دانشمند و محقق و استاد و دلسوزی ندارد و منتظر بی سوادان است!!! انگار در این میان استاد مسعود آذرنوش ها، پرویز رجبی ها، کامیار عبدی ها، ناصر چگینی ها، یوسف مجیدزاده ها، عزت الله نگهبان ها، حمیده چوبک ها، سوسن و شیرین بیانی ها، علیرضا شاهپور شهبازی ها، محسن مقدم ها، بهمن فیروزمندی ها، رقیه بهزادی ها، صادق ملک شهمیرزادی ها،هاشم رضی ها، سیف الله کامبخش فردها، یعقوب آژندها، محمدیوسف کیانی ها، علی اکبر ولایتی ها، سیدحسین نصرها و ...... و نیز دانشمندان غیرایرانی چون آرتور اپهام پوپ ها، آرتور کریستین سن ها، والتر هینتس ها، رابرت هیلن براندها، شیلا بلرها و ..... یا وجود ندارند یا اینکه علمشان کشک است!!!!!!!        

 

13-کسانی که نشان میدهند تمدن ایران از دوره هخامنشی شروع میشود. این نقشه دشمن هست تا تمدن ما را نوپا نشان دهد. شروع تمدن در هر سرزمینی مساویست با پیدایش خط در آن که در ایران مربوط به تمدن ایلام است که 2000 هزار سال قدیمی تر از هخامنشیست. اکنون نیز با کشف خطی جدید در جیرفت (سرزمین اَرَّتَه) قدمت تمدن حدود 500 سال به عقب تر از  ایلام بازمیگردد. گرچه دوره هخامنشی نقطه اوج تمدن ایران باستان است اما شروع آن نیست در اینصورت تمدن ما از بسیاری از تمدنهای باستان جدیدتر میشود. در حالی که دوره هخامنشی در علم و هنر و معماری ادامه دوره های پیش بخصوص ایلام است اما در نوع خود تک و بی نظیر است. تمدن هم تنها به معنی شاه و جنگ و اینها نیست به معنی هنرهاست همانطور که حضرت آقا در مورد هنر تخت جمشید فرموده اند که هنر دست ایرانیست که باید معرفی شود.  

 

۱۴-آنان که بی آنکه کوچکترین اطلاعی از گذشته و حال میهنشان داشته باشند گردنبند فَرَّوَهَر می اندازند تا ژست روشنفکری و مذهبی نبودن بگیرند.  

 

۱۵-آنان که آموزه های عظیم دین اسلام را رها کرده اند و تنها به شعارهای کلی دینی قبل از اسلام چسبیده اند. در حالی که اگر عمیق شویم همان گفتار نیک و پندار نیک و  کردار نیک پیامبر باستانمان حضرت زرتشت ع در دین اسلام با تمام جزئیاتش آمده است.   

  

 

                                                         نکاتی چند :  

 

 -- جانباز عارفی میگفت: دشمن میخواد از ایرانی سست اعتقاد، دین رو بگیره و از مذهبی ناآگاه، هویتش رو بگیره در اینصورت چیزی نمیمونه نه دین نه ملیت.  

 

-- ایرانی بودن من و معتقد بودن به افتخارات گذشته من، هیچ منافاتی با دین من اسلام ندارد.  

 

 -- فضای اینترنت پر هست از مطالب غیرعلمی و اشتباهی که در مدح ایران باستان یا علیه آن نوشته شده. این را به دلیل تخصصم در باستان شناسی میگویم. 90% مطالب غیرعلمی هست و خیال پردازانه     

 

 -- 2 دسته دارند ضربه میزنند به ایران و خواسته یا ناخواسته مجری اهداف دشمن میشوند: 

1- آنها که قبل اسلام رو میکوبند  2-آنها که اسلام را از ایران حذف میکنند. 

 

 -- من تاریخ و فرهنگ و تمدنم را با پهلوی ها نشناختم که عده ای می گویند ساخته آنهاست. پهلویها دشمنان شهیدان مظلوم ما هستند.   

 

 -- من تاریخ و فرهنگ و تمدنم را با مطالب این چند سال اخیر در اینترنت نشناختم.  

 

 -- من تاریخ و فرهنگ و تمدنم را با مشائی و بقایی و مجموعه آنها در میراث فرهنگی نشناختم که متهم به دفاع از "مکتب ایرانی" بشم.  

 

 -- من تاریخ و فرهنگ و هویتم را با علم میشناسم و با شواهد و دلایل نه حرفهای بی اساس.  

 

الحمدلله درباره چیزهایی که گفتم تخصص کافی و علم کافی و مطالعه کافی هم دارم. پان ترکهای جاهل و معاندین و باستان پرستان الکی و  میهن پرستان دروغین و نشردهندگان جعلیات و  ناآگاهان ... حرفی در مقابلم ندارن در برابر علم و آگاهی و حقیقت. دیگه علمم رو به من یاد ندی ها ! که چه بودیم و چه شدیم و به به چه چه بود و الان بدبختی و ... خیلی بهتر از شما میدونم چه بود و چه شد و چه باید باشد.   

 

 

                   من یک بسیجی ام من وارث واقعی اجداد پارسی خود هستم    

 

من وارث خلف نیاکانم هستم چون بر اساس آئین و منش نیاکان باستانیم رفتار میکنم؛ من حجاب دارم، من چادری ام، من پاکم، من خودباخته نیستم و در مسیر اقتدار میهنم از قدرتهای پوشالی میهنم باکی ندارم، من گردنبند فروهر می اندازم اما معنای آن را به واقع میدانم، من میدانم که معنای تمدن، استمرار آن است یعنی از گذشته تا کنون و اگر هر قطعه ای از آن جدا شود مفهموم تمدنیش از بین میرود، من تمدن کشورم را با سخنان و دیدگاههای غیرعلمی سلاخی نمیکنم، من نگهبان خلیج تا ابد پارسم این را هم مکتبیهای من با خون ثابت کرده اند،اگر خطری میهنم را تهدید کند من فدای آنم همچون شهدای صابرین(شهدای شهریور 90 در مبارزه با تجزیه طلبان پژاک)، من تمام قهرمانان میهنم را ارج می نهم از آریو برزن و سپهرداد و سورنا و وهوبرز .....تا اکنون میهنم شهدای میهنم ، تا اکنون و آخرین شهیدی که هفته گذشته به تشییعش رفتم: شهید علی اکبر اینانلو    

 

                 

              

     آری نمیدانید اگر، بدانید من یک بسیجی ام و وارث واقعی اجداد  پارسی خود 

  

نه تویی که حجاب نداری، دین نداری، علم نداری، مطالعه نداری، غیرت نداری و میپنداری که مدح ایران باستان کردن با دین و مذهب و انقلاب و نظام منافات دارد. از اوضاع امروز وطنت سناریویی سیاه نمایی شده میسازی. از آریوبرزن میگویی و ناله میکنی و وااسفا سر میدهی که هیچگاه همچو اویی نبوده و الان چه و چه و دوباره میسازمت وطن و اراجیفی از این قبیل.   

 

روزنامه "ایل تمپو" سه شنبه 28 فوریه(9 اسفند 91) در یادداشتی با عنوان " تلاش برای تسلط بر خلیج فارس" نوشت : ... مقامات ایرانی نشان داده اند که وارثان راستین اجداد پارسی خود هستند.... 

عوامل این روزنامه هم از تاریخ روم اطلاع دارند هم تاریخ ایران و هم بسیجی و رهبران ایرانی را خوب شناخته اند. آنها می دانند که تاریخ ایران و روم در زمان اشکانیان و ساسانیان بهم گره خورده و این 2 ملت مجموعاً 300 سال جنگیده اند و سربازان رومی آئین مهرپرستی ایرانی را آموختند و به اروپا بردند. بارها از ایرانیان شکست خوردند نمونه مهم آن نبرد سورنا سردار ایرانی با کراسوس رومی هست. شکست دادن ایران آرزوی امپراتوران رومی بوده که در مورادی که موفق به شکست ایران میشدند طاق نصرتهای عظیم برای این پیروزی به پا می کردند. نام پارت (اشکانیان) هیبت و هیمنه ای بود برای رومیان که همیشه از آن در هراس بودند. 

بله این ایتالیی ها ایرانیان کنونی را هم خوب شناخته و میبیند کدامین آنها وارثان حقیقی نیاکانشانند. 

  

من یک بسیجی ام درست بر اساس نیکی و پاکی و شجاعت نیاکان باستانیم رفتار میکنم. من نواده کورش کبیرم من ایرانیم از پیچاپیچ هزاره ها تا کنون.... اسلام آمد با آغوش باز بر اساس دینمداری گذشته ام آن را پذیرفتم .. اینک به همراه رهبر کبیرم امام خامنه ای و با مدد شهیدان میهنم آماده می شوم که ذوالقرنین را ببینم که طبق وعده قرآن برای یاری امام زمان خواهد آمد ... من بسیجی ام  منتظر ظهور مهدی زهرا .... خواهد آمد....             اللهم عجل لولیک الفرج  

 

  

 

 لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید





   

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
ایرانی یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام
سلام بر اسلام
سلام بر پیروان اسلام
سلام بر شهدا
سلام بر تمام انسانهای آزاده
سلام بر پاکان تاریخ
سلام بر ایران اسلامی
سلام بر آنان که برای وطنم زحمت کشیدند
سلام بر آنان که اسم میهنم را زنده نگاه داشتند
سلام بر آنان که مایه افتخار کشورم بودند و هستند
سلام بر بزرگ زنان و مردان میهنم
سلام بر ازخودگذشتگان وطنم
سلام بر همه آنان که برای سرافرازی این دیار تلاش کردند
سلام بر همه آنان که برای ماندن این سرزمین دفاع کردند
سلام بر همه آنان که در تاریخ مان زنده اند
سلام بر همه آنان که گمنام ماندند گر چه معروفند
سلام بر همه آنان که در این سرزمین تلاش کردند چه آنان که نامی از آنها هست چه آنان که نمی شناسیم
سلام بر خاک پاک ایران اسلامی
سلام بر غیرتمردان دیارمان
سلام...

یک دوست یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام

ممنون از مطلب بسیار عالی که گذاشتید.
باشد که خائنین به این مملکت کور شوند که نمی توانند ایران را ببینند.
ایران ما ایران اسلامی است که همیشه پایدار است به پاس بزرگ زنان و مردانش.
به پاس آنان که بزرگی شان عالم را احاطه کرده.
دشمنانش بدین جهت در تکاپوی توطئه هستند.
ایران بزرگ است و ایرانی بزرگ.
همیشه مقتدر و پایدار در جهان خواهد درخشید.
پس چشمها را باز باید کرد باید دید.

با تشکر

برگزیده یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ http://Kourosh-Kabir.blogfa.com

درود و سپاس.
با شادباش به خاطر روز کورش بزرگ ، ابر مرد پیشینه جهانیان باید بگم که نیک نگاشتید مانند همیشه!!!
با همش موافقم.
فقط میخواستم بدونم داریوش چه کار بدی کرده بود که گفتید سند هم دارید؟؟ اگه بگید سپاسگزارتان میشم؟!
در پناه یزدان پاک پیروز باشید و پاینده.

سلام

طبق مطالب کتیبه بیستون، داریوش در جریان طغیانها و و شورشهایی که پس از مرگ کورش کبیر در تمام سرزمین ایران رخ میده و از هر نقطه ای شاهی دروغین ادعای سلطنت میکنه و کشور رو به سقوط میره همت میکنه و 2 سال تمام مشغول سرکوب شورشها بوده. اصلی ترین فرد شورشی گئومات هست همون که ادعای بردیا بودن کرده بود. تعداد شاهان دروغین 9 نفر بودن که در نقش برجسته بیستون نقش شده اند. داریوش در بخش کتیبه ای نقش برجسته بیستون شرح ماجرای سرکوب این شورشها رو آورده. خودش میگه که چشم و گوش و بینی اونها رو درآوردم بعد دار زدم بعد همونطور موند تا عبرت بشه .... (کشتنشون مجاز بود اما دیگه چشم و گوش و بینی بریدن و قطع عضو کردن چرا؟)

برای اطلاع بیشتر به ترجمه کتیبه بیستون مراجعه کنید در منابع معتبر.

امروزه باستان شناسان و مورخین معتقدند شاهانی که خیلی بر مشروعیت خودشون تاکید می کردند اتفاقا قلدر و زورگو بودند از جمله استاد کامیار عبدی(باستان شناس برجسته بین المللی) قاطعانه این نظر رو میده. این نظریه هم بر مبنای تحقیق بدست اومده.

دروران دانشجویی بنده، تمام اساتیدمان که اساتید مطرح باستان شناسی بودند بر این قضیه معترف بودند. با این حال خدمات داریوش غیرقابل انکار هست. اگر اقتدار داریوش نبود ایران حفظ نمیشد و در میان شورشهای داخلی از بین میرفت و پای دشمنان به راحتی به سرزمین باز میشد. ایران برای ما باقی نمی ماند.

سند رو من ندارم سند وجود داره: کتیبه بیستون

هیچ شاهی کورش نمی شود.

یاعلی

برگزیده یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ http://Kourosh-Kabir.blogfa.com

درود و سپاس.

و این فرخنده روز برشما نیز شاد باد.

http://forum.iranhakha.com/showthread.php?tid=12433&pid=13525#pid13525



K o u r o s h

امیرعباس یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://amir-abbas-d.blogfa.com

وطن یعنی هدف یعنی شهامت

وطن یعنی شرف یعنی شهادت

وطن یعنی گذشته حال فردا

تمام سهم یک ملت ز دنیا

وطن یعنی چه آباد و چه ویران

وطن یعنی همین جا یعنی ایران

ایرانی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام .خیلی وقته سر به وبلاگت نزدم یه سوالی تو ذهنم پیش اومده شایدم ربطی به مطالبت نداشته باشه میخواستم ازت بپرسم و اگه خدا بخواد دیگه هیچ وقت به این وبلاگ سر نزم دلیلشا بعدا میگم . میخواستم اگر زحمتتون نمیشه در مورد یک کلمه پنج سطر برام بنویسد.

کلمه مورد نظر (( احمدی نژاد ))

سلام

نمیخواد دلیل بگید که چرا سر نخواهید زد.

واقعیت ها مشخصه اگر نخوان عده ای چشمهاشونو ببندن.

توصیف آقای احمدی نژاد در 5 سطر محال است.

توصیفات بنده برای شما در حکم: نرود میخ آهنی در سنگ، پس سعی بیهوده مکن ای انسان.

ادب الکی هم به خرج ندید با سابقه نظرات گذشتتون.

قصد تحلیل بردن انرژی ما رو دارید این روشها خیلی آشناست پس سعی بیهوده مکن ای انسان

یاعلی

کارن خسروانی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.havishtan.blogfa.com

خشنوثره مزداهه اهورهه
درود بر دوست نیک منشم
درباره ی این نوشته هایتان با برخی از آنان همراه هستم به ویژه کسانی که تاریخ ما را از هخامنشی می گیرند و خیانت می کنند به تاریخ چندین هزار ساله ی ایران ما
اینان چیزی جز نادانان نیستند
می دانید ایزد مهر با مهر دروجان چه می کند؟
پاسخ پرسش شما در پاره ی هفتم جستار « مهر دارنده ی دشت های فراخ » نهفته است
به دبیدارم بیا تا پیمانی در راه فرهنگ نیاکانی ایرانیان داشته باشیم[گل].

احمد... سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://a-z-iran@gmail.com

سلام
قربون بسیجی بودنت برم داداش من برادر من بهتره سری به سایت یونسکو بزنی ببینی کجا در کدوم جهانی ثبت شده روز جهانی کورش
تازه اون هم 27 اکتبر روز آزاد سازی یهودیان بابل ؟؟؟
یعنی توی زندگی کورش هیچ روزی دیگه ی نیست الا همین روز

سلام

داداش و بردار نیستم خواهر همسنگر بسیجی هستم.

دوست عزیز دیگه چرا واقعیت، انکار میکنید؟ ربطی به یونسکو نداره. شما میتونید تقویم های جهانی رو ببینید. اون که به اونصورت ثبت جهانی میشه مال بناها و محوطه های باستانی هست. من که انتخاب نکردم مسئولش باشم که چرا این روز بوده. اما اگر این روز همان روز تصرف بابل و آزادسازی یهودیان باشه نقطه عطف زندگی کورش کبیر هست و منشور حقوق بشر از همین جا شکل میگیره. آخه برای انسان 2500 و خورده ای سال پیش که تاریخ دقیق مرگ و تولد ثبت نشده که بیان اون روز رو بزارن.

حالا منظور؟

گلسا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ http://golsa70mahdiyar.blogfa.com/

مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می گردد ...
امام موسی کاظم(ع)
التماس دعا

تواب سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ http://loveallah.blogfa.com/

سلام
بسیار جالب نوشتید ، واقعا ممنون
تصاویر وبلاگ تونم که اصلا خودش یک کتاب حرف هست ... چی باید گفت الله اعلم

مخلصیم

کامران چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://yahagh251.blogfa.com

سلام خواهر ............ حال شما خوبه ان شاء الله ........

امید وارم همیشه توو این جبهه حرف اول و اخر و بزنی .....

محکم مثل حاج احمد .........

به ما هم سر بزن ........... من زندگیم پر از تضاد شده ...... یه دهه شصتیه در بو داغون .........

نه ره گریز دانم نه طریق آشنایی ........... یا حق !

ایرانی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

با سلام .من ادب الکی به خرج ندادم ادب دارم و داشتم حاج خانم .حق داری ۵ سطر برا احمدی نژاد زیاده هم وزن خودش یه کلمه بگو .میخوام نظرت رو بدونم همین..نرود میخ آهنی در سنگ هم مصداقه خیلی از آدمهاست .اخه من چکار به انرژی شما دارم .میخواستم در مورد یه کلمه برام توضیح بدید اینم که ندادید .شما که صد تا خط مینویسید خیلیهاشم مزه هیچی نمیده ۵ سطر هم در مورد این کلمه مینوشتید زیاد هم انژی نمی خواد. پس من همچنان منتظرم ای انسان.
علی یارت

سلام

منتظر نباش ای انسان

قبلا زیاد نوشتم

هیچ لزومی نداره جوابگوی شما باشم

شما قبلا ادب به خرج دادید و توهمات هم چاشنیش کردید. سابقتون منفیه

یاعلی

کوروش ایرانی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.a-z-iran.mihanblog.com

سلام

به نظر شما

در دین زرتشت آیا آب مقدس است؟
آیا امروزه تقدس آب حفظ شده است؟
آیا می دانید الهه آناهیتا نگهبان آب می باشد؟

برای بدست آوردن پاسخ این سوالات و مطالب دیگر در مورد ایران باستان ، به وب ما بیایید.

پیروز باشید.

ولایی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://ghaem86.blogfa.com

با امر به معروفی برای تنبه خودم بروزم .

زهرا پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://velayi.persianblog.ir/

سلام خواهرم
مثل همیشه فوق العاده بود.قدر قلم زیباتون رو بدونید
با اجازه مطلب رو تو وبم قرار دادم.حیف بود منتشر نشه
هر چی بیشتر پخش بشه و گوگل امتیاز بیشتری بده بهتره
حلال کنید
یا علی

گلسا پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ق.ظ http://golsa70mahdiyar.blogfa.com/

سلام
یه دنیا ممنون بابت دعاهای قشنگتون ...
این دعاها آدمو آرووم می کنه ...
و همینطور حضور همسنگرایی که همدل هستن ...

کارن خسروانی پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.havishtan.blogfa.com

خشنوثره مزداهه اهورهه
درود به دوست خرد ورزم
پیشاپیش عید غدیر خم به شما خجسته باد
با پاره ی هشتم جستار« مهر دارنده ی دشت های فراخ» به روزم
برای آمدنت بر لب نیایش یَتا اَهو و در دستانم گل نیلوفر آبی دارم که پیش کشت کنم[گل].

کوروش ایرانی پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.a-z-iran.mihanblog.com

سلام

وب زیبایی دارید.

من کوروش ایرانی هستم و نظر دهنده دوستم بود که اشتباها برای من نوشتید.

ابتدا پاسخ متن شما:
سلام

تشکر از شما

در نزد زرتشتیان در ایران باستان چهار عنصر تقدس داشته : یکی از آنها آب است و دیگر بیان نشده آب روان باشد یا آب غیر آن.

حال...
منظور دوست من این است که یونسکو که باید روز های جهانی را به ثبت برساند این کار را انجام نداده است.
از حیث تاریخی این روز مشخص است هر جند که سخن شما را را در این مورد می پسندم .

پیروز باشید.

حدید جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ق.ظ http://hadidemandegar69.blogsky.com

سلام
کـــــــــــوروش!
امروزسالگرد شهادت حر امام خمینی، پهلوان طیب است شادی روحش صلوات.

باران جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://shamimehyas.blogfa.com

سلام دوست خوبم.قبلا این مطلب رو خونده بودم و خوشم اومد.اومد دعوت کنم تشریف بیاری به کلبه من

پریسا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://pershad.blogfa.com

خیلی جالب بود!
مرسی سری به من زدید.
کوروش متعلق به همه جهان است همه آزادگان و کوشندگان راه آزادی.آفرین دوستم.
اما من می فهمم جنگ یعنی چه...

تمار یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ http://mgh348.blogfa.com

سلام خسته نباشید امیدوارم که همیشه سر بلند باشید

انجمن فرزانگان کویر سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://farzanegan-kd.blogfa.com


با سلام

زندگی قانون باورها و لیاقت‌هاست.........




انجمن فرزانگان کویر

محیا۳۶۰ چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

عالی بود خواهرم قلم بسیار قوی و زیبایی دارید موفق باشید

علی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ http://http://foratekhoshk.blogfa.com/

سلام از اینکه با شما آشنا شدم خیلی خوشحالم
مطالب زیبای شما رو خوندم .از اینکه زود فهمیدین مطلب شما رو زدم و اونجوری میخواستین شکایت کنین جا خوردم
در ضمن منبع رو اصلاح کردم . من از اون اقا کلی تشکر کردم به دلیل مطلب زیباشون و برا خودم لازم دونستم ادرسشون رو بنویسم که نوشتم.حالا خدا وکیلی یکی دیگه پیدانشه بگه مال من بود .نه اینشاالله خودتون نوشتیندر ضمن مطالب زیبایی مینویسین و دست به قلم خوبی دارین و نیاز روز جوونا است . گفته باشم بعد این بازم استفاده میکنم البته با اجازه اگه نمیدین که هیچ.اون آخر مطلب رو که گفتین تغییر دادم بابا یه ذره نظر خودم رو بزار باشه گنگ نشده نترسین البته با اجازه صاحب قلم.در پایان برای شما توفیق روز افزون رو از خدای منان خواستارم .راستی حتما به من مرتب سر بزن و انتقاد سازنده بکنین که خوشحال میشم. یا علی

علی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام ببخشین یادم رفت بگم اینقدر گیر رو منبع مطالب ندین نیت شما مشخصه چیه ، البته بببخشین . در ضمن بازم باید از نوشته های زیبای شما تشکر کنم .واقعاً هر کدوم رو که میخونم لذت میبرم البته مغرور نشین! راستی اگه موضوع گفتم که نیاز مجموعه و شهر مون شد حاظرین برای من بنویسین ؟
یا علی التماس دعا

سلام

سپاس

ذکر منبع شرط امانتداریست


غرور از اون نوعی که میفرمایید خوشبختانه اصلا در بنده وجود نداره.

یاعلی برادر یعنی چی؟ بنده همینطوری هم اگر وقتی بفروشند حاضرم بخرم .... خودتان تلاش کنید قطعا میتونید

یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد