کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

تخریب رئیس جمهور تا کجا؟

لبیک یا رسول الله   

  

در اوج بی تقواییها و بی اخلاقیهای ما یکی از باتقواترین و بااخلاق ترین انسانها، بی تقوایی و بی اخلاقیهای ما را برنتابید و به یاران شهیدش پیوست.  

 

  

جانباز شهید حاح احمد پاریاب، فرمانده گردان تخریب(شهادت) لشگر 27 محمد رسول الله، کسی که روزی فرمانده شهید همت بود در سالگرد عملیات خیبر شهید همت، به شهادت رسید. شیمیایی و اعصاب و روان شدید بود، این سالهای آخر را تنها زندگی می کرد.... دنیای مرام و خلوص بود میشناختمش. 

 

حمید داوودآبادی میگفت:

 

احمد پاریاب” فرماندۀ شیر و دلیر گردان شهادت، که فقط اگر لحظه ای سُرفه سراغش نیاید، برایش عروسی است و خوشی ای وصف ناشدنی… 

 

خوش به حالت شهید پاریاب که خلاص شدی از ما. اما ما با از دست دادن انسانهایی چون شما چه کنیم؟ با بی تقوایی ها چه کنیم؟ بار سنگین تکلیف را چه کنیم؟

 

 ----------------------------------------------------------

 

خدایا پناه بر تو 

 

 

به خدا روز حسابی هم هست......

 

به خدا وقتی بی هوا حرف می زنی و آبروی یک انسان رو میبری حسابش و حقش پیش خدا محفوظه 

 

چرا انقدر بی تقوی شدیم ؟!

 

خجالت بکشید.... از شهدا خجالت بکشید از آقا خجالت بکشید؟! حتما باید آقا بیاد وسط معرکه و تذکر بده؟!

 

تخریب تا کجا......؟!

 

بی انصافی تا کجا .......... ؟!

 

بی وجدانی تا کجا ............... ؟!

 

آب به آسیاب دشمن ریختن تا کجا ......؟!

 

چرا یادت میره جنگ نرم ادامه داره؟!

 

چرا یادت میره دشمن تیزه و به هوش .......؟!

 

تورخدا اول آگاهی کسب کن بعد حرف بزن 

 

 رئیس جمهور یه ونزئولا رفت برگشت هزار و یک تخریبش کردید.

 

 یعنی انقدر سخته فهمیدن این نکته که نباید با دشمن همسویی کرد؟!

 

چقدر وجدانها رو  فرستادیم لالا ؟!

 

چی شد یه دفعه خیلیها مسلمون شدن و مقید ؟!!!!   

 

نه جانم نگران نباشید آقای احمدی نژاد خیلی از من و تو مسلمون تره.

 

واقعا وقتی دهن چاکتو باز میکنی و دم از شرع میزنی اما یه ذره شرع حالیت نیست میتونی فکر کنی انسانی؟  

 

دیگه آدم از اینهمه بی اخلاقی و بی تقوایی خفه میشه  

 

شهدا این مملکتو حفظ کردن و امنیتشو فراهم کردن که ما بشینیم توش بی تقوایی کنیم ؟!

 

به خدا خجالت و شرم و حیا و خداترسی سرمایه بزرگیه .

 

چرا تمام زندگیمون شده از کاه،کوه ساختن؟!

 

تویی که آقای احمدی نژاد رو با خاتمی ضددین مقایسه میکنی جایز هست که بری خودتو پرت کنی تو دره. اون خاتمی بی همه چیزی که فیلمش از اون طرف درمیاد با این انسان پاک قابل قیاسه؟ حقا که شرم دارد ..... خاتمی در کمال اختیار با دخترکان جوان دست میداد. اینجا اما پیرزنی داغدار به ناگاه برای ابراز احساس دست آقای احمدی نژاد رو میگیره.... آخی شماها اگه خودتون بودید پیرزن داغدار رو پرت میکردید اونور؟

تمام زندگی و جامعمون رو کردید شایعه و کینه و بددلی و تهمت و حرف و حدیث و دروغ و دشمن شاد کنی.....

 

باشه راحت بزن ببر قطع کن فکر کردی تموم شد؟ هیچی ؟ نخیر جانم آخرتی هست .....وای از آخرتهامون .

 

به تو چه که بوسه زده به تابوت چاوز؟ به تو چه؟ خصوصیه. احساس شخصیه. تو این هم باید دخالت کنید؟ آدم وقتی احساس عاطفی به کسی داره این شکلی بروزش میده. تو این دنیای وانفسا مگه چندتا مثل چاوز وجود دارن؟ مسلمه از دست دادنشون خیلی سخته. تو عرصه بین الملل یکی مثل چاوز همراه سیاستت باشه اونهم سیاست ضدسلطه، معلومه که از دست دادنش خیلی سخته...  

 

به تو چه؟ من هم گریه کردم و عمیقا متاسف شدم حتی برای چاوز نماز وحشت خوندم و صلوات فرستادم و صدقه دادم.....  

 

شماها همونایی هستید که میگفتید چرا چاوز کمونیست رو بردن گلزار شهدا؟! کاش به اندازه چاوز کمونیست آزادگی داشتید شماها !!!!  

 

 

یا اباعبدالله فرمودید : اگر دین نداری لااقل آزاده مرد باش ..... دین که فراموش،آزادگی هم یادم تورا فراموش...... 

 

چاوز انسان بزرگی بود در حد خودش بزرگ بود آزاده بود ... خیلی غم انگیز بود برای من یکی. حسم مثل زمانی بود که احمدشاه مسعود شهید شد مثل زمانی که بی نظیر بوتو کشته شد ....   

 

آی .... وای ....های ...باید زار زد به حال این ملت..... به کجا چنین هراسان؟ به کجا چنین آشفته؟ این تذهبون؟؟؟؟؟ 

 

ادعای دینتون شده و نگران آغوش مادر چاوز شدید؟ شرم شرم شرم ... آغوش؟ شرع؟ واتز د مینینگ آو شرع اند آغوش؟ ما من معنی شرع و آغوش؟ شرع و آغوشون معنیسی نمندی؟ 

 

شما نگران آخرت ویران خودتون باشید. 

 

آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. 

  

 

من که فقط با یک بار دیدن عکس ، همون اول گفتم چرا دست مادر چاوز انقدر مردونه است؟!   

 

 

گند زدید به جامعه با این حرفها ...... واقعا بس نیست؟ چقدر باید اراجیفتون رو تحمل کرد؟ چرا همش باید محکوم به تحمل باشیم؟ کم تو فتنه خون به دلمون کردید؟ یا مثلا تو! بچه به اصطلاح مذهبی ولایی! کم بعضیهاتون با ادعاهای توخالی و تندرویهاتون خون به دلمون کردید......؟خسته شدیم از دست شماها ....ما هم حق داریم خیلی بیش از شما هم حق داریم .... 

 

 

خجالت بکشید از شهدا خجالت بکشید که سر سفره خون نشستید و به ریش صاحب خون دهن کجی میکنید.... 

 

خجالت بکشید از شهدا    

 

 

میدونی شهید رحیمی کی بود؟ کسی که آیت الله مکارم گفته بود نبریدش سفر حیفه از دستش بدید.

 

شهدا ما داریم تو تعفن و لجنزار خفه میشیم تورخدا کمی آدمیت یادمون بدید. 

 

 

 

توضیحات صالحی و تاج الدینی در مورد دیدار مادر چاوز: 

 

مخالفان احمدی نژاد، کدام خط قرمز را رعایت می کنند 

 

صالحی، وزیر امور خارجه باابراز تاسف از حواشی به وجود آمده در رسانه های داخلی اظهار داشت: من آنجا بودم، چنین چیزی صحت ندارد که کسی، کسی را در آغوش گرفته باشد. دکتر احمدی نژاد به عرف معمول به نشانه اینکه ما دست نمی دهیم دست روی دست گذاشته بود. مادر چاوز به احترام رئیس جمهور از جای خود بلند شد و گفت شما پسر من هستید، چاوز دائماً ذکر خیر شما، کشور و ملت تان را می گفت. الان هم که نزد من هستید احساس دلگرمی می کنم.دکتر احمدی نژاد و مادر چاوز، مقابل هم و در فاصله نزدیکی ایستاده بودند و آقای دکتر هم دائماً دستش را به نشانه اینکه نمی تواند دست بدهد نگه داشته بود. من نمی دانم این چه حرفی و چه عکسی است که منتشر شده، مصافحه ای در کار نبوده است. آنچه که من دیدم نه مصافحه ای بود، نه چیز دیگری. آن ها ابراز احساسات کردند، مدت قابل توجهی صحبت کردند و مادر چاوز در حالی که گریه می کرد، تشکر می کرد و احساسش را بروز می داد. آقای دکتر هم دلداری می داد.  

اینکه مادر چاوز سر به شانه دکتر احمدی نژاد بگذارد را من که آنجا بودم متوجه نشدم. آدم می ماند که درباره این رفتار رسانه ها و عکسی که روی آن مانور داده اند چه بگوید.آنچه من دیدم این بود که رئیس جمهور دست خود را به نشانه معمول دست ندادن گرفته بود و مادر چاوز هم گریه می کرد. این مادر محترم 85 ساله خطاب به رئیس جمهور ایران می گوید تو پسر من هستی. از نظر شرعی، اسلام راجع به خانم هایی که سنشان از یک مقطع خاص عبور می کند حکم خاصی دارد که می توان به فتاوای مراجع بزرگ مراجعه کرد. من از طرح این مسائل در رسانه های داخلی تعجب می کنم. انسان در حال و هوای حزن انگیز خاصی در سوگواری قرار گرفته و با یک خانم محترم 85 ساله و مادر یک رهبر بزرگ که اشک می ریزد روبه رو می شود، احمدی نژاد هم او را دلداری می دهد. 
    
حجت الاسلام  میرتاج الدینی، معاون رئیس جمهور نیز با انتقاد از شیطنت برخی از رسانه ها گفت متاسفانه برخی مجموعه ها و سایت های خبری به دنبال حاشیه سازی و اصلی کردن مسائل فرعی هستند و تلاش دارند حاشیه ها را پررنگ تر از متن کنند. وی تاکید کرد برخی رسانه ها به دنبال انحراف افکار عمومی از محتویات اصلی حضور رئیس جمهور در مراسم سوگواری هستند.  

تمامی روسای جمهور به مادر چاوز تسلیت گفتند، اما مادر پیر چاوز وقتی احمدی نژاد را دید بسیار متاثر شد و بارها گفت: پسرم شما را خیلی دوست داشت و چند بار تاکید کرد شما همانند پسرم هستید. احمدی نژاد به مادر چاوز تسلیت گفت اما عکس منتشر شده در سایت ها، مصافحه و معانقه (اینکه مادر چاوز سر خود را بر دوش احمدی نژاد گذاشته باشد) را تکذیب می کنم. از آنجایی که بنده و دکتر صالحی شاهد ماجرا بودیم، هنگامی که مادر چاوز احمدی نژاد را دید به گریه افتاد و رئیس جمهور طبق معمول دست های خود را در مقابل هم فشرد و به عرض تسلیت به مادر چاوز پرداخت، اما به دلیل اینکه حال مادر چاوز دگرگون شده بود، با ابراز تاثر شدید ناگهان دستان خود را بر دست رئیس جمهور گذاشت اما احمدی نژاد دست هایش را می کشید، در عین حال بنده عکس های شیطنت آمیز منتشر شده در سایت ها را تکذیب می کنم. معاون رئیس جمهور با تکذیب عکس منتشر شده احمدی نژاد با دختر چاوز نیز گفت: دکتر احمدی نژاد با گفتن تسلیت از کنار خانواده چاوز و دختران و داماد چاوز گذشت و تنها در مقابل مادر چاوز برای احترام ایستاد و عکس مورد ادعا مربوط به این ملاقات نیست. 

  

حالا اونایی که تهمت زدید و باور کردید و شایعه پراکنی کردید برید بمیرید. هیچ جای دنیا انقدر بی حرمتی نسبت به رئیس جمهورشون نمیکنن هرچقدر هم که مخالف باشن....برید بمیرید. پیشاپیش آتیش جهنم و تناول از درخت زقوم نوش جانتان. گوارای وجود. میدونی آتیش جهنم هزاربار از آتیش دنیا داغ تره؟ حتما تنت تحملشو داره دیگه!!! حتما قبرت هم خیلی بزرگه که تو فشار نباشی... چه تویی که فتنه گر حامی فتنه ای چه تویی که با یه من ریش و ادعا اسمتو گذاشتی ولایی...  

 

 

لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید







 

 


 

نظرات 25 + ارسال نظر
پرستار سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ق.ظ http://arshad-nurse.blogsky.com

خدایا شکر
از اینکه شما هستی و حرف دلمو می نویسی
تشکر

مجتبی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ق.ظ http://mojtaba2010m.blogsky.com/

عرض سلام وادب واحترام معلومه دل ژری دارین از دست این ادمایی که امروز صبح می گفتن احمدی نژاد وبعدازظهر فحاشی می کنن اینجور ادما به نرخ روز نان می خورن فرقی هم نمیکنه کیا باشن ما منتقد بودن ور قبول داریم ولی تخریب رو نه والان بعضا تخریب می کنن تا انتقاد خدا ازشون نگذره-منم قبول دارم جاها اقای احمدی نژاد اشتباهی رفتن ولی تقصیرها همه اش به گردن ایشون نیست سه قوه مقصرند قانون گذاری فقط برای خودشان قانون وضع میکنند انگار مردم را ندیده ونمی بینند قضائیه هم که گروکشی میکند ودر زمان مناسب که به ضرر دولت هست یک نفر را به ژای میز محاکمه می کشاند ودولت هم که گاها لجباز می شود حرف هیچ کسی را گوش نمی کند

عاطفه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ق.ظ http://am8888.blogfa.com

سلام همسنگر
حالتون خوبه...........خوشحال شدم که تشریف آوردین.......خداقوت خسته نباشید بسیجی خوب که اینقدر جوش نمیاره درسته تلخه ولی چکارش میشه کرد خواسته باشی اینقدر عصبانی بشی که بسیجی برامون نمیمونه......یک بسیجی باید صبر وتحمل داشته باشه باید باخوبی وبه راحتی حرفش رو بزنه.....ولی خوشم اومد
موفق باشید
خدانگهدار

سلام

دوست عزیزم جوش آورن هم لازمه. عصبانیت هم لازمه. این خشم انقلابیه که لازمه....صبر و تحمل هم داریم زیاد ...... یه عمره داریم تحملشون میکنیم..... شاید شماها سنتون کم باشه ما سالهاست داریم فتنه های اینها رو تحمل میکنیم اصولا چون تحمل کردیم انقدر گستاخ شدن ....فتنه که یادتونه. تو فتنه تو مترو بدون هیچ عکس العملیُ کتکمون میزدن همین جماعت بی حیا. چرا؟ به جرم حجاب. گرچه باحجاب بین خودشون هم بود اما حجاب براشون مفهوم بسیجی داشت. خدا میدونه تو اون روزهای فتنه در عادی ترین مکانهای شهر و نه در صحنه های اغتشاش چه ها میگفتن چه رفتهارهایی باهامون میکردن این جماعت...

دوست عزیزم من هستم حاشا که بسیجی میدان را خالی کند ....چشم ندارن ببینن برن چشم بکارن. مذهبیون بی بصیرت یا تندروهم و بعضا خواب آلو هم برن چای دارچین بخورن خواب از سرشون بپره برن دشمن شناسی یاد بگیرن

یاعلی

پاینده باد ایران سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

همسنگر عزیز که وقتی ارزش ها براحتی قربانی امیال پست سیاسی می شه ،بخاطر اینکه چون احمدی نزاد پایش وسط بوده سکوت می کنی و دیگران را به کج فهمی متهم می کنی.کلاهت رو قاضی کن اگر همین کار رو خاتمی کرده بود ،چه الم شنگه ای در کشور ،کفن پوشان عزیز به راه می انداختند؟
دوست من،من را تندرو خطاب کردی ولی آیا آیات عظام قم هم کج فهم هستند و شما خود را اسلام شناس تر می دانید؟
دوست عزیز،شما هم تحقیق نکرده،دم از جعلی بودن عکس می زنی ولی چشم خود را بروی حقیقت بسته ای که عکس دوم(عکس متعلق به آقای البرادعی)جعلی بوده و جهت اطلاعتون عکس در آغوش گرفتن آقای احمدی نژاد که عکس اصلی بوده از سوی کاخ ریاست جمهوری آقای شهید !!!! چاوز منتشر شده است.
البته اگر شما می خواهید به تبع اهداف و اغراض سیاسی و به دفاع صرف از آقای احمدی نژاد چشم بر روی این اشکال شرعی ببندید،خود میدانید همانطور هم آقای میرتاج الدینی که ملبس به لباس مقدس روحانیت هستند خود بهتر احکام مربوط به دروغ را می دانند.

سلام

وبلاگ شما رو مفصل خوانده ام. توضیحات برای امثال شما آب در هاون کوبیدنه کلاْ حقیقت برای شما آب در هاون کوبیدنه. پاسخ شما رو قبل از این کامنت در وبلاگتون دادم. شماها فرجه ای پیدا کردید برای بیان دشمنیتون با آقای احمدی نژاد بخصوص شخص شما که رویکردتون و اعتقادتتون رو میدونم جناب خبرنگار

آقای احمدی نژاد هیچ نیازی به دروغ نداره هیچ نیازی. انقدر شجاعت داره و انقدر هم اهل لج بازی هست که جلوی همه بایسته و از کرده های خودش دفاع کنه شماها بیخودی خونتون رو کثیف نکنید.

فعلا که شما دارید اغراض سیاسیتون رو به زشت ترین شکل بروز میدید. شماهایی که تفکر شخصیتون رو بر تمام منافع کشورتو ترجیح میدید.

دیگه بعد از عمری تشخیص ندم جناب حضرتعالی و امثال شما چه عملکردهایی داشته و دارید خیلی باید لایعقل باشم



این وسط خدایا فراموش شدی .... پناه بر تو ...

پاینده باد ایران سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

ادامه کامنت قبلی
راستی جهت اطلاعتون از جعلی بودن عکس می تونید لینک زیر را بخوانید.
الته امیدوارم مصداق اون شخصی که خودش رو زده به خواب نشوید
http://www.entekhab.ir/fa/news/100578

پیروز باشید

باران سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ http://shamimehyas.blogfa.com

سلام.کاری به این عکس ندارم خیلی تابلو که فتوشاپه،اصلا حرف اکثر کسایی که معترض هستن بخاطر نوع پیام تسلیت احمدی نژاد بود که :
شهیدن ،ایشالا محشور شن با انبیا و با امام عج رجعت کنند و از این جور چرت وپرت ها ...
ما میگیم باشه قبول هوگو چاوز خوب اما آیا این همه تعریف وتمجید الکی لازم بود ؟؟
این نظر بزرگان دینی ما هم هست!

سلام

نه دوست عزیز اکثر کسانی که دارن رو قضیه مانور میدن از سر بدخواهی و بخصوص اینکه از آقای احمدی نژاد بدشون میاد. کسانی که اصلا قید دینی هم ندارن که خیلی به حرفهاش کاری داشته باشن. احمدی نژاد فلک زده انقدر دشمن داره که از هیچ مسئله بسازن.

دوست عزیز اول اینکه نگفته شهید. بعدشم تورخدا اطلاعاتتون رو تکمیل کنید بعد زیر سوال ببرید.

لفظ شهید در همه فرهنگها وجود داره مثلا مارتیر در انگلیسی یعنی کسی که در راه آرمان و دین و انسانیت کشته میشه. شهید مال همه است نه فقط مسلمانها منتها شهدا هم درجه دارند.

البته که با شهدای ما متفاوتند. شهدای ما در شرایطی قرار میگیرن که لازمه شهید شدنشون جهاد اکبره و به راحتی هم نمیشه به هرکسی گفت شهید. اما خدا این شرایط رو همیشه و برای همه قرار نمیده و درجات فرق دارن. چرا ممکنه گفته بشه شهید ؟ چون شواهدی هست که ابتلای چاوز به سرطان نه بصورت طبیعی که بلکه توسط ایادی آمرکا و با روشهای ابتلا کردن انجام شده. در این صورت آیا چاوز که در راه مبارزه با سلطه و امپریالیزم و انسانیت مارتیر شده، شهید نیست؟ کمی مراقب قضاوتهامون باشیم.

کمی توجه کنیم طرف چطوری حرف میزنه. آیا او را با شهید شیعه میدان نبرد خودمون مقایسه کرده؟ نه .... به خدا خیلی داریم حساسیتهای لاکی به خرج میدیم و تنها نفعش برای دشمنه .... ول کنید تورخدا ....لازم باشه آقا خودش نظر میده لازم باشه آقا خودش میگه شهادت رو خراب نکنید .....

با این تفاسیر زرتشتی و یهودی و مسیحی و سنی هم که در جنگ ما شهید شده شهید نیستند....

یاعلی

همسنگر اخلاقی رزمنده دوران دفاع مق سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

با سلام بر شهدا و امام شهدا و آرزوی توفیق از خداوند که در برابر آن بزرگان شرمنده نباشیم.در خصوص رنجنامه برادر همسنگر بسیجی به عنوان یک مسلمان و امر به معروف عرض کنم که مطلب هر قدر هم حق و از سوز دل باشد ولی بد ادا شود نتیجه معکوس خواهد داشت .نبی اکرم(ص) تکلیف ما را معلوم کرده : انی بعثت لاتمم الاخلاق . بیائیم از ادبیاتی استفاده کنیم که فریاد حق ما را به گوش فلک برساند نه اینکه از حدود اخلاق و نزاکت خارج شویم . هر قدر هم حق با باشد ، که هست ولی حق بی اخلاقی و بی ادبی ( ادبیات ) را نداریم.
خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند

سلام

ز فضای ادب خارج نشدم. آنچه که گفتم لایق همون آدمهاست. جای ما باشید که در فضاهایی قرار بگیرید که چنین مسائلی رو باید جوابگو باشید. تا کی باید تاوان این نادانیها رو من و ما پس بدیم. تا کی مجبوریم به تحمل کردن اینها؟

ضمنا بنده برادر نیستم برادر رزمنده گرامی.

مانسل سومی ها سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://manaslesevomiha91.blogfa.com

سلام
خدا خیرتون بده
راست میگید همین بی بصیرتی بود هرجا که ملت و یا عده ای زمین خوردند و فقط امام زمان نگهش داشت

تحلیل سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.tahlil65.blgofa.com

سلام دوست عزیز
پست مفید و خوبی بود

گل سرخ سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://gule-sorkh.blogfa.com/

متاسفم براشون


آقای احمدی نزاد دلسوزترین رئیس جمهور جهان است ولی صد حیف که خون به دلش کردند
ما که ازشون راضی هستیم و براشون دعا میکنیم
رییس جمهوری که همیشه دعا برای امام زمان(عج) میکنند
وامام هم کمکشون میکنند

اللهم عجل الولیک الفرج

اگه از وبم خوشتون اومد لطفا لینکش کنید باتشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام
ما غلط بکنیم که آقای احمدی نژاد رو باخاتمی مقایسه کنیم.
اماشما:
اولا چرا اینقدر الفاظ رکیک بکار می برید؟این از یک خواهر مومنه به دوره.واقعا به دوره.
دوما چرا می خواید احمدی نژاد رو قدیس جلوه بدید؟اینکه گفته چاوز(که ما در خصوصیات خوبش تردید نداریم)با مسیح برمی گرده(!!) خیلی درسته؟حق نداره به جای خدا نظر بده وحتی اگر نظر خودشو گفته بازم نبایداونو اعلام عمومی می کرده.
سوما پس چرا این صحنه رو از شبکه ی تلویزیونی پخش کرده؟وبازهم چرا سایت خبری انتخاب که اول این عکسو فتو شاپ عکس احمدی نژاد بامحمدالبرادعی(!)خونده بود،اونو تکذیب کرد والباقی سایت ها این کار سایت انتخاب رو مذمت کردن؟واقعاچرا؟
چهارما حتی اگه همه ی این حرف وحدیث ها درست باشه وبازهم همه چشماشونو ببندند وآب به آسیاب دشمن نریزند،آیا رئیس جمهور تنهاکشور شیعه مذهب جهان نباید بی خیال یه تسلیت به مادر چاوز می شد تا خودشو نقل مجالس ومحافل نکنه؟

خانوم همسنگر!من این حرف هارو نگفتم که شما دوباره به من بپرید وبا الفاظی که در خور فضای وبلاگ شما نیست،به من با پرخاش جواب بدید.
خداشاهده این ها سوالات منه ومن جواب های منطقی وقانع کننده می خوام.مطمئن باشید باقانع شدن من لااقل5نفراز همسالانم قانع میشن...

سلام

مومنه عربیست و کاربرد اون در فارسی اشتباهه.مومن درسته که بنده مومن هم نیستم. لطفا معنای مومن رو فرابگیرید و برای هر آدم عادی بکار نبرید

احمدی نژاد رو قدیس نکردم. اصلا راجع به مطلبی که گفتید هیچ حرفی نزدم. دیدید همه گرفتارید به درد تهمت!!! الفاظ رکیک هم بکار نبردم. امان از تهمت امان از تهمت!

بی خیال مادر چاوز میشد؟ یه کم آدم فکر کنه حرف بزنه خیلی خوبه همون موهبتی که امروزه ما ازش غافلیم. حرف شما یعنی مجهز به علم غیب شدن جهت پیش بینی آنچه که پیش خواهد آمد!!!! خدایا چه خبره بین این مردم!!! احمدی نژاد بدبخت خودتو فدای کدوم مردم کردی! یه گناه دیگه به گناهانت اضافه شد که از علم غیبت استفاده نکردی.

نقل مجالس نشده. شماها دارید بار گناهتون رو سنگین تر میکنید جماعت کاتولیک تر از پاپ.

چرا من شما ررو قانع کنم مگه من مسئول قانع کردن شمام؟ شما با تمام حقیقتی که وجود داره وقتی قانع نمیشید دیگه چه میشه کرد؟! لزومی به قانع شدن نیست بهتره کمی همون صفات تهمت زدن رو به اشخاض و داوریهای ناعادلانه رو کنار بذاریم حقیقت خودشو نشون میده.

بنده کجا به شما پرخاش کردم که این بار دوممه؟

شماها انتظار نوازش دارید و اینکه بالاتر از چشمتون ابرویی نباشه. پاسخ قاطع پرخاش نیست. یادتون میره چقدر این حرف و این حدیثهاتون جو جامعه رو متشنج و دشمن رو شاد میکنه

پاسخ قانع کننده رو از من نخواید. کمی فقط کمی اگر به توصیه های ولایت توجه کنید تمام این بی اخلاقیها میره کنار و حقیقت خودشو نشون میده

احیانا کدوم شبکه و خبرگزاری بود که این صحنه رو پخش کرد؟! شماها سند زنده رو گذاشتید کنار با عکسها کار دارید. آقای احمدی نژاد انقدر جسارت و شهامت داره که از هر کاری که کرده دفاع کنه هیچ نیازی به دروغ نیست. شماها به فکر آخرت خودتون باشید.

شماها انقدر ارزشهای کشورتون براتون مهم نیست که اخلاقا هم بپذیرید که رئیس جمهور من چنین شخصی نیست. مثل پدری که بیان بهش بگن دختری که فکر میکردی پاکه تو فلان جا فلان کاره شده و اون پدر بدون هیچ تعصبی به بچه اش همون جا از کوره دربره و ....

تا میای از حقیقت دفاع کنی به هر چیزی متهمت میکنن. وقتی سیره شهدا یادمون بره همین میشه. بگید و متهم کنید اصلا مهم نیست من بارها به ضدنظام بودن هم متهم شدم از طرف کسانی که هیچ قرابتی با نظام هم ندارن مثل حامیان بنیاد ضدشهید.

دفاع از حقیقت به معنی قدیس کردن کسی نیست. انتقادهای من از آقای احمدی نژاد بیش از شماهاست اما باعث نمیشه عدالت رو له کنم و مبتلا به تهمت و بی انصافی بشم.

قطعا که نگفته با مسیح برمیگرده تو روایات اومده. منظور اینه که چنین انسانهای آزاده ای ممکنه رجعت کنند. انقر هم حرف عجیبی نیست که انقدر مانور بدید روش. گفتم که شماها همونایی هستید که میگفتید چاوز کمونیست را نباید میبردن گلزار شهدا...

واقعا متاسفم برای خودمون. شما خودتون خیلی قشنگ حرف میزنید؟ به من بپرید فکر میکنید حرف معمولی هست؟ مهم نیست ما همیشه با انواع حرفها بمباران میشیم. دفاع از حقیقته که این وسط هرگز یادم نمیره. من پرخاشگر من دروغگو من همه چی و بی همه چیز .... وای از جماعتی که تهمت و قضاوت براشون حرف عادیه و اسمشو میذارن سوال!!!!!

خدایا همه مارو هدایت کن

پــــیــــچ بــــزرگ تــــاریــــ چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ http://piche-bozorge-tarikh.blogfa.com/

سلام.
پیامبر رحمت (ص) فرموده اند:
هر که از برادر خود چیز ناپسندی بداند و آن را بپوشاند ،خداوند روز قیامت (عیب های) او را بپوشاند(الترغیب و الترهیب ،ج3، ص23)

امام خامنه ای:
من و شما اگر بخواهیم راه خود را درست برویم و این کشور از وجود من و شما سود ببرد؛ باید به فکر دل خودمان، به فکر قیامت خودمان، به فکر فرداى خودمان و به فکر محاسبه الهى از خودمان باشیم و در این زمینه نسبت به خودمان اغماض نکنیم.


بی تقوایی! بی تقوایی! بی تقوایی!
عامل همه بدبختی های ماست!
شهدا که بودن و ما چه هستیم!؟


خدایا، امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان.
خدایا، امام ما خامنه ای را حفظ کن.
تاظهور.
یاعلی.

پاینده باد ایران چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

همسنگر
پاسخت رو خوندم و چند نکته:
من ادعای عملکردی ندارم که شما بخواهید آن را زیر سوال ببرید
ادعای عملکرد همانهایی دارن که از یک طرف مدعی پاک ترین دولت تاریخند و از طرفی بزرگترین اختلاس تاریخ ایران(3000 میلیارد تومان)در دوره آنها اتفاق می افتد و جهت اطلاعتون معاونان وزرای این دولت و رییس بانک ملی آن از متهمین و محکومین آن هستند(در ضمن شما رو ارجاع می دهم به سخنان آقای اژه ای دادستان کل کشور در باره قصور دستگاه های اقتصادی کشور در ماجرای اختلاس که خدا رو شکر همگی زیر نظر میستقیم آقای احمدی نژاد هستند)
ادعای عملکرد آنهایی دارن که دم از ولایی بودن می زنند و آنگاه در برابر نامه حضرت آقا در خصوص معاون اولی آقای مشایی مقاومت می کنند.
ادعای عملکرد آنهایی دارند که ادعای ولایی بودنشان گوش فلک را پر کرده و آنگاه در برابر حکم آقا در قضیه وزیر اطلاعات قهر کرده و به خانه می روند.
ادامه در کامنت بعدی...

پاینده باد ایران چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

....ادامه کامنت قبلی
ادعای عملکرد آنهایی دارند که در زلزله ورزقان ،بدو بدو راهی سفر حج می شوند و دریغ می کنند حتی از یک پیام تسلیت و همدردی با مردم و زلزله زدگان و آنگاه برای یک رییس جمهور کوکائینی و زنباره اشک می ریزند و پیام صادر می کنند.
ادعای عملکرد آنهایی دارند که اقتصاد را به باد فنا دادند و به رغم اعتراضات مردم و علما با فرافکنی از زیر مسئولیت شانه خالی می کنند .(حتی رهبر معظم نیز سیاست های غلط اقصادی را از عوامل مشکلات امروز کشور خوانده اند)
ادعای عملکرد آنهایی هستند که قطعنامه های شورای امنیت را کاغذپاره دانستند ولی امروز برای توجیه عملکرد اشتباه خود،تحریم ها را عامل مشکلات می دانند و می خواهند به این وسیله نظام را به عقب نشینی وادار کنند.
ادعای عملکرد آنهایی دارند که ظرف یک ماه باعث سقوط 300 درصدی ارزش پول ملی شدند و هیچ گاه هم مسئولیت خود را نپذیرفتند.
ادعای عملکرد آنهایی دارن که در مصاحبه های خود به قیمت خودرو اعتراض می کنند و نمی دانند که مردم می دانندکه امضا ایشان در پای مصوبه قیمت گذاری خودرو می باشد(مصاحبه قاضی سراج)
ظاهرا شما هم عاشق سینه چاک آنهایی هستید که دم از بهترین عملکرد ها می زنند.
اما نکته بعد،شما ظاهرا در موضوع حرکت غیر شرعی آقای احمدی نژاد در به آغوش کشیدن مادر شهید!!!!!!!!!چاوز خود را اسلا شناس تر از آیت ا... یزدی و خاتمی و آقای قرائتی می دانید که با توجه به نوشته هایتان شک ندارم که پاسختان مثبت است.
البته عاقبت هر افراطی تفریط است و شما هم مواظب آنور بام باشید چون خیلی خود را مقیدتر و اسلام شناس تر از علمای حوزه می دانید.

فاعتبروا یا اولی الابصار

طوری صحبت میکنید که انگار زبانم لال، دختر مشائی منم.

هر مشکلی که هست و هر مشکلاتی که وجود داره قابل انکار نیست که من انکار کنم. شماها عادت دارید به نکرده ها و نگفته ها متهم کنید اشخاص رو. ضمنا مسائلی که بیان میکنید همه علل و معلول داره و یه طرفه قاضی رفتن، خودتون رو قانع میکنه.

دیدید دیدید که دل پری دارید از این دولت و هدفتون انتقاد نیست و تخریبه؟ چون اینجا جای مباحثی که شما عنوان میکنید نیست بحث سر یک موضع مشخصه


ای ای ای اگه نشناسم شما جماعت رو که با عرض معذرت از خودم ، ببو تشریف دارم.

خدا روشکر این مملکت یه رهبر بزرگ داره که نائب امام زمانه. هر چیزی که لازم باشه میگه و خط و خطوط رو مشخص میکنه. و هزار البته که هیچ شکی به او نیست. هیچ تعارفی هم با هیچکسی نداره. بارها حضرت آقا فرمودن که مگر می شود کارهای عظیم این دولت را نادیده گرفت که برخی بی انصافی کرده و می کنند؟
لازم هم باشه مثل قضیه مصلحی، آقا وارد میشن.
کی گفته من گفتم که احمدی نژاد مبرا از هر چیزیست؟!

هر شخصی رو باید در تمام ابعادش دید . انصاف و عدالت به خرج داد که شما بی بهره اید از این خصیصه.

و البته مواردی هم هست که نیازی به واردشدن حضرت آقا نیست و دستگاهها باید کار خودشون رو بکنند اما وای از خیانت وای از فرافکنی وای از دروغ وای از کارشکنی وای از خصومت وای وای وای و وای از خبرنگارانی چون شما که سیاه می بینند فقط.

قرار هم نیست آقای احمدی نژاد معصوم باشه و معصومیت کنه. ایراد داره، نقاط تاریک داره که خیلی طبیعیه این قضیه. اما مسئله بی انصافی امثال شماست و نادیده گرفتن حقه.

اگر از آقا میگید و از آقا مثال میزنید من هم میگم که سیاه نمایی های شما هرگز در موضع آقا نیست(همان که در بالا عرض کردم)

چی میگید؟! نه ؟! حرکت غیرشرعی؟! نه بابا من یه چیز دیگه شنیدم. میگن اون خانمه خیلی جوون بوده و آخر حوری. تازه اتفاقات دیگه هم افتاده فکر کنم شما خبر ندارید.....

نه جانم شما دچار تضاد دیالکتیک شدید که خودتون رو نقض میکنید از طرفی استناد میکنید به گفته آقای یزدی(که ایشان تصریح ضمنی میکنند بر غیرشرعی نبودن) اونوقت از این طرف خودتون فتوا میدید که حرکت غیرشرعیه!!!!! تکلیفتون با خودتون هم مشخص نیست. میدونید چرا؟ چون هدفتون تخریبه نه دین و شرع.

من اسلام شناس تر از آقا نمیشناسم گرچه دیگرانی هم اسلام شناسند و زبده. اما حجت برای من آقاست و مطمئنم که انقدر موضوع بی اهمیت هست که نیازی به دخالت آقا نیست.

اگر علمای اعلام بگن پذیرفته است چون اونها از سر خیرخواهی میگن اما شماها فقط قصدتون تخریبه خوب میدونید چی میگم.در جواب افرادی چون شما میگم خوب کاری کرده.مورد خطاب مطلبم هم متخصصین ترور شخصیتند نه علما.

کار شما خاله زنک بازی سیاسیه و فوق العاده بچه گانه و شرم آور= ترور شخصیت

یاعلی

پاینده باد ایران چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

راستی شما از کجا معجزه ذهن خوانی و فکر خوانی بهتون اعطا شده که اعتقاد درونی بنده رو تشخیص می دهید.
ظاهرا شما خیلی خودتون رو مقدس می دونید

ْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْْ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاینده باد ایران چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

آفتاب آمد دلیل آفتاب

همسنگری که خود را مقدس و اسلام شناس می دانی و همه منتقدان محبوبتان آقای احمدی نژاد را تندرو و کوته فکر می خوانی
این هم اعتراض دیگری از علمای قم که خیلی دلم می خواهد بدانم بازهم ایشان را (آیت ا... مکارم شیرازی)را نیز اسلام ناشناس می دانید
به لینک زیر مراجعه کنید
http://baztab.net/fa/news/23083
آیت اله مکارم:کار احمدی نژاد اسفناک و شرم آور بود
http://alef.ir/vdcjtvevmuqeotz.fsfu.html?181336

اول سلام

کدام آفتاب؟!

کجا و کی بنده خود را مقدس و اسلام شناس معرفی کردم؟!

من خود منتقدم بیش از آنچه که شما فکرش را بکنید اما بی عدالت و بی انصاف چون شما نیستم. هرچیزی را جای خودش میبینم.رویکرد وبلاگ بنده که تماماً سیاستهای بنیاد ضد شهید را به چالش میکشد بزرگترین انتقاد به دولت است. و از آنجایی که به تناسب رشته تحصیلی ام سروکارم با میراث فرهنگیست و گندهای مشائی و بقایی و اعوان و انصارشان را در میراث به وضوح مشاهده میکنیم که خود مقوله ایست مفصل. اما آنچه شماها انتقاد میکنید خصومت است نه انتقاد. آقای احمدی نژاد را دوست دارم به خاطر تمام خوبیهایش و زحماتش و خدماتش و انتقاد دارم به خاطر برخی مسائلش که عنوان کردم.



یک تذکر مهم: گفتم که شما رو میشناسم سعی نکنید صورت مسئله رو عوض کنید شما یه بهانه پیدا کردید برای تخریب چون تنفر خاصی از شخص احمدی نژاد دارید. شماها کاری به مسائل شرعی و امثالهم ندارید شما لانه زنبوری پیدا کرده اید که چوبی در آن فرو کنید. و خود بهتر می دانید چه می گویم جماعت عشاق دوم خردادی.

بنده هرگز مثل شما از قوانین کشورم تعدی نمیکنم و از فیلترشکن استفاده نمی کنم. طبق فتوای رهبرم استفاده از فیلترشکنها بدلیل مغایرت با قانون جمهوری اسلامی جایز نیست(چه فیلتر به حق باشد چه ناحق) بنابراین سایتی چون بازتاب به کار شما می آید.

اما آیت الله یزدی: ایشان یک آدم بسیار معمولیست که در دوره ریاست خود هم مدیر موفقی نبود. و اما آیت الله مکارم: ایشان یک مطلب کلی بیان کردن و هیچ به جزئیات نپرداختند که حجت باشد.

من تنها و تنها اگر رهبرم بگه قبول میکنم والسلام.

حتی اگر بنا را بگذاریم بر قبول گفته علمای اعلم (به شرط ماور دادنشون رو قضیه)هیچ مسئله ضدشرعی اتفاق نیفتاده که شما مومنین بالله به دست و پا افتادید!!!! خیلی هم عادی هست که علما تذکر بدن و نظر بدن. شماها گنده اش میکنید.

یاعلی

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام
اولا من از لفظ"پریدن"که بکار برده بودم معذرت می خوام.
دوما نمی دونم شما به الفاظ رکیک چی میگین ولی برای ما کلماتی مثل"دهن چاکتو باز میکنی"یا"خفه شی"و" اراجیف"لفظ نابه جائیه،حالا برای شما رو نمی دونم.
سوما مومن نیستید،مسلمون که هستید؟انسان که هستید؟اینطور صحبت از انسان بعیده بخدا.
چهارما من شما رو آدمی دیدم که بنظر می اومد می تونه منو قانع کنه.من به شما ازتمام تحلیل ها پناه آوردم خانوم همسنگر!!!!!
پنجما اگر من بصیرت شمارو داشتم که یه وبلاگ می زدم می نشستم می نوشتم وتحلیل می کردم حتی بهتراز شما،اما اینقدر حرف وحدیث های مختلف وجود داره که آدم واقعا گیج میشه.واقعا سردر نمیاره
ششما اینکه فرمودین ولایت.من ولایت رو باتمام وجود قبول دارم.اینجا فضای مجازیه ومن نیازی ندارم دروغ بگم پس هر حرفی که می زتم راسته.پس لطفا کسانی مثل من رو به چشم ضدولایت فقیه بودن نگاه نکنید.
هفتما برای اون شخصی که به شما نزاکت ادبی رو تذکر داده بود گفته بودید بااین ها باید مثل خودشون صحبت کرد درحالی که حضرت مسیح یک بار از کنار دیوانه ای گذشتند واون دیوانه به ایشون ناسزا گفت وادامه ی ماجرا... .این از حضرت مسیح دیگه چه برسه به پیغمبر عزیز خودمون که نمونه ی اخلاق بودند.وشما باید به شیوه ی پیغمبر بامخالفین برخورد کنید.پس خونسرد باشید وحرص نخورید.
خدا هممون رو هدایت کنه.

سلام

"دهن چاکتو باز میکنی"یا"خفه شی"و" اراجیفُ الفاظ رکیک نیستند توهین هستند. هیچ ابایی هم ندارم اینها رو در مورد کسانی بکار ببرم که با تمام بی دین بودنشون و فتنه گر بودنشون الان فریاد وااسلاما سر میدن. از این دسته نیستید خودتون رو شامل این دسته ندونید.

بسیار سپاسگزارم که از انسانیت هم حذفمون کردید ما عادت داریم به برچسب خوردن اما وای از جماعت امروزی که برچسبهاشون .....


در بصیرتم هیچ شکی ندارم. و خدا رو بابت این موهبت شکرگزارم که در سالهای عمری که از خدا گرفتم اشتباهات سیاسی نکردم و هیچ ضرری به جامعه و مملکتم نرسوندم.

و لطفا مؤکداً درخواست میکنم بفرمایید ضدولایت رو بنده کجا بکار بردم؟؟!! احساس خطر کنید چون به درد تهمت گرفتارید.

بی حیاهای جامعه ما رو با هیچ کس و هیچ دوره ای مقایسه نکنید. بی حیاهایی که پرچم اباعبدالله آتیش میزنن رو با آدم گمراه معمولی مقایسه نکنید. اشتباه نشه این مثال ربطی به این مطلب آقای احمدی نژاد نداره جهت مثال بود. شما شاید در جریانات فتنه نبودید. اما ما فتنه رو عمیقاً از نزدیک لمس کردیم. کسانی که الان دین مداریشون عود کرده ته مونده های فتنه هستند که لیاقتشون خیلی حرفهای بدتر از اینه. مادر شهید فتنه مطئنم ندیدید که لمس کنید درد چیه و اونوقت قسم بخورید که با جماعت فتنه گر هرگز سازش نکنید . تاکید میکنم اینایی که دین مداریشون عود کرده هنوز هم حامی فتنه اند و من بر سر اونها فریاد میکشم. بازهم تاکید میکنم از اونها نیستید خودتون رو شامل نبینید. مطلب من خیلی واضحه که 2 دسته رو مورد انتقاد قرر داده : فتنه گر و موافقی که متوجه شرایط بحرانی کشور نیست. و خیلی واضحه که بیشتر حرفش رو فتنه گره.

ما را با حامیان فتنه هیچ حرفی نیست.

دیگه مسئول برداشت شما از مطالب نیستم.


یاعلی

ولایی چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ http://ghaem86.blogfa.com

خدا رحمت کنه محمد سلیمانی رو . خیلی بچه نازی بود دلم براش تنگ شده مگه شهرمون چند تا مثل محمد داشت خدایا حداقل به خاطر رفاقتمون مارو ازش جدا نکن ما هم مثل این رفیقمون دل داریما

نسل سومی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

خیلی خیلی خوبه که شما انقدر احساس مسئولیت می کنید ودفاع می کنید.اما بیدار کردن یه ملت باید رسانه ایی باشه .صدا وسیما البته از نظر غیر کارشناسی نسل سومی

اول سلام


دوست عزیز نسل سومی، انبوه سوالهایی که در نظر خصوصی مطرح کردید کمتر شباهتی به هم دارند و از انواع شاخه ها هستند.

و آیا واقعا فکر میکنید در این فضای محدود میشه به اونها پاسخ داد؟

و چرا فکر کردید بنده قدرت پاسخ گویی به همه اونها رو دارم؟

گرچه علتها همه اونها رو میدونم و برای خودم حل شده است اما شاید من مهارت قانع کردن و اثبات نداشته باشم

اما یک راهنمایی میتونم بکنم: آقای پناهیان و رحیم پور ازغدی و حسن عباسی مباحث مفصل و فراوانی در مورد مسائلی که مطرح میکنید دارند. اگر خیلی طالبید سی دیهاش رو تهیه کنید. یا اینکه به سخنرانیهاشون گوش گنید.

کتابهایی در مورد تاریخ جنگهای صلیبی و تاریخ معاصر و تاریخ مشروطه و تاریخ دوره قاجار و حوادث دوره ناصرالدین شاه و امیرکبیر بخونید.
تایخ صدر اسلام رو حتما حتما مطالعه کنید.

حرفهای امام و آقا که سند بسیار ارزنده ایست. حرفهای امام خمینی ریشه عقب ماندگیهای ما رو به دقت موشکافی کرده. صحیفه نور امام رو بخونید و ...

یاعلی

زهرا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://velayi.persianblog.ir/

سلام خواهرم.
ممنون که هستید و می نویسید.
من اصلا بنا رو گذاشتم بر صحت عکس.به قول شما دکتر در مواجهه با یک مادر داغدار 85 ساله در مقابل عمل اون چه عکس العملی باید نشون می داد؟!
خوشم میاد اونایی که عقده و حقارت دست دادن خاتمی بی دین تو دلشون مونده بود عقده هاشون باز شد و خودشون رو نشون دادن.ای خاک تو سرشون.
با کمی تغییرات از مطلبتون استفاده کردم امیدوارم راضی باشید.
یا حق

ولایی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام با اجازه شما می خوام این پست شما رو تو فیسبوک بزارم البته با رعایت امانتداری و آوردن آدرس وبتون منتظر جوابتون هستم. .

سلام

اختیار دارید. مانعی نیست اما : استفاده از فیلترشکن به فتوای آقا جایز نیست.

یاعلی

ولایی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ http://ghaem86.blogfa.com

سلام .
بله درست می فرمایید . می دونم این رو .حتی آقا فرموده بودن که هر کاری خلاف قانون باشه حرام است . ولی من مراحل قانونیشو رفتم بیشتر نمی تونم اینجا توضیح بدم . اول نمی خواستم که وارد فیسبوک بشم اتفاقی وارد شدم دیدم چه خبره نامردا خلوتخونه درست کردن هر چرت و پرتی می خوان می گن باید جلوشون دراومد و الا توهم فانتزی می زنن که حرفاشون حقه یه سری هم که اصلا حوصله فکر کردن ندارن مطلبو می خونن سریع قبولش می کنن نیازه که بچه های مذهبی وارد بشن ایشالا این vpn قانونی طوری بشه که بشه دست بچه های ارزشی بیفته چون بخوایم نخوایم اونا وارد شدن دارن رو فکرا کار می کنن .
فعلا یا حق

تمار یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ http://mgh348.blogfa.com

سلام
در خصوص چاوز نوشتی اینها اگر بصیرت داشتند که خون به دل امام و آقا نمیکردند مراجع ما علمای ما اگر امام شناس و یار امام شناس بودند باید میفهمیدند که چه بسا یک مسیحی با امام زمان (عج) رجعت خواهد داشت ولی یک مجتهد مسلم در دین ما نه امام خود انتخاب میکند نه دیگران ممنون از مطلبی که گذاشتی حرف دل خیلی هاست جمله رئیس جمهور در خصوص چاوز را اگر آقایون میگفتند وحی منزل بود . و خورده ای هم نمیگرفتند.

بیاد او یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.yadeh-yaran.blogfa.com

مردم همه دینشان به باد است اینجا
دکان فروش دین زیاد است اینجا
شرمنده که کمتر از شما میگوییم
بازار شما کمی کساد است اینجا
"اللهم عجل لولیک الفرج"

صابر دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام مطلبتون خیلی خوب بود.
اما یه نکته ای رو هم باید متذکر بشم واون هم این بود که احمدی نژاد هم بچه پیغمبر نیست و خطاهایی هم داره...من بیشتر حرف هاتون رو قبول دارم مثلا مقایسه کردن عمل احمدی نژاد با خاتمی (معلومه که این مقایسه مسخره است دلیلش رو هم دیگه تکرار نمی کنم چون به خوبی شما بهش پرداختین).
در هر حال همیشه ممکنه که تندروی هایی در هر زمینه باشه ولی این که احمدی نژاد رو پاک و منزه بدونیم اصلا کار درستی.
احمدی نژاد هم کارهای خوب داشته وهم کارهای ناشایست خدمت هایی کرد که صد سال سیاه خاتمی و امثال خاتمی از عهده اش بر نمیومدن و یا حداقل نمی خواستن که بر بیان ولی همین احمدی نژاد با این همه خدمت, خطاهایی هم داشته و برای تحلیل کردن شخصیت هر انسانی باید به همه ی این ها یعنی هم خوبی ها و هم بدی ها نگاه کرد.
ما هم مثل شما از احمدی نژاد قبل و بعد انتخابات چه دفاع هایی که نکردیم و به خاطرش چه ناحقی هایی که در حق ما نشد(از فامیل ها گرفته تا معلم ها و هم کلاسی ها توی مدرسه...)
چه امتحاناتی رو به خاطر حمایت از احمدی نژاد گند نزدیم
چه کتک هایی که به خاطر حمایت از احمدی نژاد نخوردیم
و...
ولی اگر بدونیم که احمدی نژاد لحظه ای خبط بکنه متذکر اون خواهیم شد تا به خودمون یاداوری بشه که هیچ کس معصوم نیست و ممکنه خطاهایی بکنه (البته نه اون خطا رو بزرگ می کنیم و نه به خاطر حمایت های قبلیمون اون رو می پوشونیم) یکی از نمونه هاش هم همین قضیه مشایی.
با همه ی این حرف ها به نظر من احمدی نژاد سگش می ارزه به رئیس جمهور های قبلی بازهمین حرفم هم با توجه به اطلاعاتی هستش که دارم و ممکنه که درست نباشه ( در ضمن واضحه که دوره ی ریاست جمهوری آقا از بقیه مستثنی است) ممکنه که احمدی نژاد کارهایی کرده باشه که من ازش بی خبر باشم ولی از اونجایی که نظر دادن راجع به افراد باید بر اساس خبرهای موثق باشد من پیش داوری نمی کنم و فعلا بر این نظرم ثابت قدم هستم.
حرف آخر این که اگر ما در همه ی این مسائل نگاهمان به نظر رهبر عزیزمون باشه هیچ وقت دچار مشکل نخواهیم شد چون ایشون , هم از همه ی اخبار اطلاع داره , هم متخصص و هوشیاره و هم مصلحت رو بهتر از هر کسی میدونه و دلایل دیگه ای که به دلیل کمبود وقت از گفتن اون ها عاجزم.
در پایان هم باید به دلیل پر حرفیم ازتون عذرخواهی کنم.
موفق و پیروز باشید
خداقوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد