کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

استاد شهیدم؛ جانباز شهید، عارف عظیم، دکتر محمود رفیعی، بازخواهی گشت در صبح ظهور میدانم. تا طلوع موعود... کجایی سبزترین رزمنده دنیا؟

ملک زاده و مقام اهدایی امام زمان عج!!

لبیک یا رسول الله 

 

 

باور کنید جناب محمدشریف ملک زاده، اگه اظهارنظر نکنید نمیگیم بیسوادید، اگه اظهارنظر کنید و سخنان نغز و بی بدیل و تراوشات ذهنیتون رو بروز بدید میگیم بیسوادید.  

 

 

 

گزارش برنامه صرفا جهت اطلاع از جملات قصار ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی: 

 

 

صرفا جهت اطلاع در گزارشی با عنوان "توهمات آقای معاون" آورده بود: سلام آدم بعضی وقتها یه چیزهایی می شنوه که واقعا تعجب می کنه ها. مثلا این ادبیات به نظر شما مشکل زاست یا مشکل گشاست؟

(با صدای ملک زاده: درسته که بنده رو آقای احمدی نژاد به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و ... حکم داده ولی بنده این حکم خودم رو از حضرت ولی عصر(عج) و عنایات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا دارم)

خبرنگار: خوب حالا ممکنه بفرمایید چه ایده هایی دارید؟

(با صدای ملک زاده: اگر خداوند به من قدرتی می داد و امکانات و اون آیین نامه ها و دستورالعمل های اداری به من این توان رو میداد، یقینا تمام بودجه سازمان میراث فرهنگی را معطوف می کردم به استان خراسان رضوی ) خب می شه بگید اون وقت چه بلایی سر بقیه استانها میومد؟ 

 

بعد از این برنامه واکنش ملک زاده، منتشر شده در روزنامه ایران: 

  

متاسفانه پخش‌کنندگان این برنامه گویی مبانی کلام اسلامی را توهم می‌پندارند. ما در محضر علما و صاحبان رایت دین آموخته‌ایم که واسطه غیب و شهود امام معصوم است که در حال حاضر حضرت حجت (روحی له الفداء) می‌باشد و روشن‌تر بگویم آنچه در این عالم تحقق یافته است، به واسطه حضور انسان کامل، ذات مقدس امام معصوم است؛ یعنی جان ما و آنچه در این عالم جاری است مدیون آن حضور نورانی است و این خدمتگزار ناچیز هر چه دارم از عمر و جان و توفیق خدمتگزاری مدیون حضرت حق و عنایات آن انسان کامل است.  

 

 

همسنگر بسیجی نوشت:

آخه جناب ملکزاده بلد نیستید مجبورید اظهارفضل کنید؟! آخه بنده خدا ما بهتر از جنابعالی میدونیم که همه در محضر امام زمان عج هستیم و مرگ و زندگی و امورات به اراده خداوند بدست امام زمان عج هست. اما تورخدا دیگه مفت خوریها و انتصابهای ناعادلانه و خرابکاریهاتون رو به امام زمان ربط ندید! استغفرالله .....مفت خوری و انتصابتون به سمتی رو که به هیچ عنوان شایستگیشو ندارید رو از امام زمان مایه نذارید. برای شما توبه بهترین کار هست بدلیل توهم در مقدسات.  

 

نه برادر همون بهتر که خدا بهتون قدرت نده و آئین نامه ها هم بهت اجازه ندن که تمام بودجه رو صرف خراسان رضوی کنید اونجا متولی داره. خودشون هم خوب اداره میکنن حرم امام رضا ع رو. دست شما بدن بنا و امورات حرم برمیگرده به چندقرن پیش یعنی رسما ویرانگری که تخصص گروهک شما در میراث فرهنگیه.  

 

همسنگر بسیجی به عنوان دانش آموخته حوزه تخصصی باستان شناسی و آشنا به مسائل و قوانین و مشکلات میراث فرهنگی اظهار میدارید که: تو این 8 سال چنان گندی به میراث فرهنگی زدید که ... نگاه سیاسی به ریاست سازمان میراث به جای نگاه تخصصی و انتصاب افراد صرفا سیاسی و دارای رابطه با یک جریان خاص بلایی سر میراث آورد که فقط باید گریه کرد به حالش ...آخه مهندس مکانیک (مشائی) و مهندس کامپیوتر(بقائی) و دانش آموخته حقوق(احمدزاده) و موسوی و ملک زاده رو چه به باستان شناسی و میراث! انتصاب افراد بیسواد و نه تنها بیسواد که غیردلسوز از طرف همین رؤسای غیردلسوز به ریاست سازمانهای تابعه میراث چه خسران عظیمی به بارآورد!! خسرانی که هرگز قابل جبران نیست. مثل ریاست خانم آزاده اردکانی(لیسانس میکروبیولوژی دانشگاه آزاد) بر موزه ملی ایران!!! شرم داشت در حد بی آبرویی ملی!! رئیس مهمترین موزه کشوری به قدمت و عظمت تمدنی ایران کسی که به گفته دوستان وقتی منشور کورش را می آوردند تازه میخواست کمی اصطلاحات باستان شناسی یاد بگیرد. ایشان به گفته دوستان(خود نشنیدم) به عصر سنگ(به عربی عصر حجر) و به اصطلاح رایج باستان شناسی؛ پارینه سنگی میگفتند عصر حجرسنگ.  

 

به جان عزیزانم اگر به بنده حقیر که دانش آموخته ممتاز رشته باستان شناسی بودم و حوزه تخصصیم بود و در تمامی موارد لازم برای این حوزه، سرتر از حضرت آزاده اردکانی بودم چه به لحاظ تخصص و نوع رشته مرتبط، چه به لحاظ سطح تحصیلات، چه به لحاظ دغدغه و دلسوزی، چه به لحاظ سنی، چنین پیشنهادی می دادند یعنی ریاست موزه ملی ایران، هرگز نمی پذیرفتم و میگفتم من شایستگی چنین مسئولیتی را ندارم. در برابر دانشمندان و اساتید برجسته و موسفیدکرده این حوزه، بنده حقیر هیچ نیستم و چنین مسئولیت خطیری باید از آن ایشان باشد .... اما امان از اعتماد به نفس کاذب بعضیها در حقیقت گستاخی بعضیها....  

 

چه کردند با میراث چه کردند ... خودشیرینی بقایی در انتقال سازمان میراث از تهران به شیراز به بهانه بحث انتقال سازمانها و وزارتخانه ها از تهران به منظور کاهش ازدحام تهران علی رغم مخالفت 100 درصدی 100% اساتید و محققین و دانشمندان این حوزه.

میراث فرهنگی اداره عریض و طویلی نیست که تهران رو شلوغ کرده باشه و در حال حاضر هم بدون برنامه ریزی مناسب، پرداختن به بحث انتقال سازمانها جز ضرر نخواهد بود.  

نتیچه چی شد؟ اساتید و متخصصین مشغول در سازمان استعفا دادن یا بازنشسته پیش از موعد شدن و فقط کسانی به شیراز رفتن که کارمندان جزء بودند .... تازه عقل این جماعت رو ببین که میخواستن تو تخت جمشید ساخت و ساز کنن و سازمان رو ببرن اونجا!!! همین که پارکینگ نزدیک تخت جمشید هست و نمایشگاه برگزار میشه و چندصدهزارنفر یه جا از تخت جمشید بازدید میکنن کافیه برای اینکه تا چند سال دیگه چیزی ازش نمونه... دیگه توش دفتر و تشکیلات هم بسازی... رسما یونسکو میاد و از فهرست میراث جهانی خارجش میکنه.....  

 

خلاصه دیدن گندی زدن که نمیشه جمعش کرد بعد از یه سال میراث رو برگردوندن تهران.... چند میلیارد هزینه از جیب بیت المال صرف جابجایی و انتقال ..... بی ادبیه اما گور بابای بیت المال .... بعدش هم که دیگه متخصصین بنام، قبلا استعفا داده و یا بازنشسته شده بودن ....نتیجه شد اینکه : میراث خالی از متخصصین.... بماند نقشه ها و اسناد ثبت نشده کامپیوتری و کامپیوترهای حاوی اطلاعاتی که تو جابجایی مفقود شد ...  

 

البته در این دوره 8 ساله اقدامات مثبت زیادی در میراث صورت گرفت از جمله ثبت چندین اثر مهم کشور در فهرست میراث جهانی اما همین هم حاصل زحمات شبانه روزی دلسوزین و دوستانمان در میراث بود. تازه اگر دوستانمان در برابر خیلی چیزها سرسختانه نمی ایستادند چه فجایعی که سر میراث و آثار نمی آمد...  

 

حضرت ملک زاده در اظهار فضل دیگری فرمودند: دعا کنید سالهای سال رئیس سازمان میراث فرهنگی باشم البته به گفته ائمه معصومین اگر مقام ها ماندنی بود به تو نمی رسید.  

 

که بیشتر گند بزنید؟! نه برادر دعا میکنیم خداوند ریشه شما رو از میراث قطع کند. آخه شما رو چه به میراث! نه تخصص دارید و نه دلسوزی  

 

آره دیگه ما و دوستانمان با تحصیلات ارشد و دکتری دستمان به هیچ جا بند نشد. ملک زاده از رانندگی برای مقامات دولتی رسید به ریاست میراث. خدا ازتون نگذره. لشگر و انصار بیسوادتون رو هم گمارده اید در میراث بی زبان بدبخت. بی خیال فارغ التحصیلان باستان شناسی و مرمت و معماری و فرهنگ و زبانهای باستانی. بی خیال انبوه تحصیل کردگان بیکار این حوزه که سالهای سال بیکارند. بی خیال ممتازی و رتبه داشتن و کارهای علمی فراوان و ... بی خیال ... بیسوادی به درد میخوره و رابطه نه ضابطه و قانون و عدالت....  

 

تو میراث در جواب تقاضای کار میگن: کارشناسی ارشد نمیخوایم باید دکترا باشید به دکتراها میگن جذب از طریق آزمون استخدامیه. کدام آزمون؟ چه زمانی؟ آزمونی که هیچ گاه برگزار نخواهد شد. بی خیال عمری که برای تحصیل صرف کردی بیخیال .... بی خیال دلسوزی....بی خیال ماهایی که اگه یه شیء کوچیک از کشور خارج بشه انگار پاره تمنون کنده شده.... بی خیال ماهایی که سفیر فرهنگ و تمدن عظیم مملکتیم همون چیزی که دشمن نشانه رفته و بدجوری روش کار میکنه... بی خیال ماهایی که عمرمون صرف کتاب و تألیف و مقاله و همایش و علم و دفتر و جزوه شده و هنوز هم سرمون تو علم و آخرین گزارشات و دستاوردهای علمیه اما ....

بی خیال عمرهایی که گذشت و سن استخدام هم گذشت .... بی خیال ....مفت خوری خوبه و بیسوادی.  

 

جناب ملک زاده این جاده طولانی و پرپیبچ و خم رانندگی تا ریاست بر میراث رو چقدر زود طی کردید! میگن دکتری هم دارید!!!! چه رشته ای مرتبط با میراث خوندید احیاناً؟  

جناب ملک زاده ما برای تحصیل، شب بیداریها کشیدیم دود چراغ خوردیم و و زحمات طاقت فرسا ... شما فکر کنم یکبار هم سر کلاس درس نرفتید آخه مشغله های فراوان شما در مناصب دولتی چنین فرصتی نمیذاشت براتون پس دانش آموخته بیسوادید. زمین تا آسمون فرق دارید با ماهایی که وقت گذاشتیم تا علم یاد بگیریم. من یکی پنج ترم رو پایان نامه ام کار کردم. تحصیل شما چقدر طول کشید؟ پایان نامه ام رو اساتید حلوا حلوا کردن نمونه شد بعد رفت تو بایگانی همون طور که خودمون رفتیم بایگانی تا راه برای مفت خورها باز بشه. آخه اگه ما بیاییم توکار، مفت خورها کجا برن؟ حضرت آزاده اردکانی و امثالهم چه کنن؟ گناه دارن بیسوادها... جناب ملک زاده دکترای حضرتعالی در حد کاردانی هم نیست. دانشجو باید سر کلاس درس بره شب بیداریها بکشه دنبال اساتید و علم بدوه دنبال اساتید تو همه دانشگاهها بره، هرچی کتابخونه و مراکز علمی هست رو بره، حتی تا سفارت خونه ها، کاری که ما می کردیم، تمام تهران رو گز کردیم، شما از این کارها کردید؟ عمراً  

 

چقدر مثل ما دویدی تا با هزاران منت و مکافات و بدو بدو، تو دانشگاههای مختلف بطور موقت تدریس کنی و اسم دهن پرکن استاد رو یدک بکشی اما هزینه رفت و آمدت مساوی حقوق دریافتیت بشه؟ اصلا چقدر تو زندگی دویدی که مفت خوری رو مقام اهدایی امام زمان میدونی؟! حاضرم رایگان تدریس کنم براتون آخه میدونم در حد دانشجوی کاردانی هنر هم سر از میراث فرهنگی و هنر و باستان شناسی و تاریخ درنمیارید. البته سروکله زدن با دانشجوهای تنبل اعصاب میخواد اما خداروشکر صبر و تحملمون زیاده. استادتون حضرت مشائی، چند سال پیش در کسوت ریاست بر همین کرسی، در همایشی آبرویی از خودشون بردند عجییییییییب آخه تاریخ سلسله ها رو بلد نبودن یعنی ساده ترین معلومات و در مثالشون تاریخ سلسله رو اشتباه گفتن اونهم چه اشتباهی  

 

اصلا ما هیچی، جداً خجالت نمیکشید که جای اساتید این حوزه را غصب کردید؟ جای شما باید یکی از کارکشته ترین و مطرح ترین متخصصین و اساتید این حوزه می نشست. خودتون رو برابر اونها میدونید؟!  

 

حلال نیست حلال نیست. ما نگذشتیم خدا نگذره. 

  

 

 

 لطفا جهت نظر دادن به قسمت بالای مطلب مراجعه کنید



   

 

 

 

 

 
نظرات 5 + ارسال نظر
پاینده باد ایران شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

همسنگر

خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است

نمی دونم چی بنویسم...

پــــیــــچ بــــزرگ تــــاریــــ شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ http://piche-bozorge-tarikh.blogfa.com/

سلام.
وقتی آقای رحیم مشایی جزء خاص الخاص ها می شود! باید هم ملک زاده توهم بگیردش!!!

خدایا، امام زمان ما را سلامت بدار و ظهورش را هر چه سریعتر برسان.
خدایا، امام ما خامنه ای را حفظ کن.
تاظهور.
یاعلی.

پاینده باد ایران یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

همسنگر عزیز

ممنون از حضورت،کامنت هایت بسیار ارزشمند است

پبروز باشی

پاینده باد ایران دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ق.ظ http://rezanouhi.persianblog.ir

سلام همسنگر عزیز
گلایه ای کردی که در پاسختان نوشتم:
علیک سلام
اگر سلام نمی نویسم قصد بر بی ادبی نیست گر چه در بسیاری از پاسخ هایی که می بینید علیک سلامی هم گفته ام.
همسنگر عزیز،هر نظری ارزشمند است ولو این که با آن مخالف باشم.
در زمانه ای که بسیاری از مردم دنباله رو شده و قدرت تعقل و تفکر را در خود تعطیل کرده اند،وجود انسان هایی صاحب نظر چون گوهری گرانبها می باشد حال می خواهد این نظر موافق باشد یا تفاوت آن از زمین تا اسمان باشد.
راستی مگر غیر از این است که اختلاف نظر و سلیقه همیشه باعث پیشرفت و اعتلا بوده است؟
پیروز باشید

رستگار سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

امشب، شب ولادت زهراى‏ اطهر است‏

کز نور طلعتش همه عالم منوّر است‏

کوثر عطا نمود خدا بر رسول خویش‏

الحق جمال فاطمه تفسیر کوثر است‏

ماه نبى و یار على ، مادر حسین‏‏

از هر زنى به تارک تاریخ برتر است‏
پیشاپیش میلاد حضرت زهرا (س) مبارک باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد